Wszystkie opinie z Agnieszka
Review o: Naoko-store
Bluza
Kypilam i zaplacil za bluze 27 stycznia 2024 (340 zl) wysylka miala byc po 14 lutym
Do dnia dzisiejszego bluzy brak. Ne ospisuja na meile. W kintakcie telefoniczym infoemcja,ze wysylka pod koniec tyg i tak minął miesiac. Zrezygnowalam z zakuou czekam na zwrot pieniędzy. Nie polecam!Review o: Uniqskills
Kurs o fitoterapii
Kurcze, wykupilam kurs 10go lutego. Udalo mi sie odsluchac 3 filmy przy czwartm wyrzucilo mnie i teraz juz nie moge przejsc do strony. Czyli, ze co ? Zablokowali dostep ? Od zakupi minelo 11 dni a ja juz nie moge odsluchac ? Strona odmowila nawiqzania polaczenia.
Review o: Novakid
Lekcje indywidualne
Z Novakid córka 6 lat uczy się od września. Zajęcia ma dwa razy w tygodniu. Z chęcią siada do tableta i uczestniczy w grach przed lekcją i z niecierpliwością oczekuje nauczyciela. Mamy zajęcia z panią Joe. Córka ją uwielbia. Pani Joe ma dużo cierpliwości, zawsze jest uśmiechnięta. Gdy pani Joe widzi że córka nie radzi sobie z jakimś materiałem to nie przechodzą do kolejnego rozdziału tylko utrwalają najtrudniejsze zagadnienia. Przyjemnie jest słyszeć z boku jak córka rozmawia z panią Joe pełnymi zdaniami i pokonuje bariery językowe. Jej progres od września jest niesamowity. Sama platforma novakid jest przejrzysta a system płatności zrozumiały. Obecnie wykupujemy subskrypcję trzymiesięczną i cena za lekcje jest naprawdę konkurencyjna.
Review o: Novakid
Subskrypcja 2x w tygodniu
Bardzo polecamy zajęcia dla dzieci w nova kid. Córka ma zajęcia 2x w tygodniu i zawsze dopytuje o której godzinie. Gry przed każdą lekcja pomagają jej w przyswojeniu słówek. Pierwszy raz ma styczność z angielskim językiem i pomimo tego, że uczy się go 4 miesiąc progres jest ogromny. Mamy jednego nauczyciela, którego córka bardzo lubi. Bez problemu można przełożyć lekcje czy bezpłatnie odwołać. Wykupienie subskrypcji jest proste. Młodsza córka już czeka kiedy będzie mogła rozpocząć swoją przygodę z nova kid.
Review o: Neonet
piekarnik elektrolux
W sklepie udzielono mi profesjonalnej pomocy w doborze sprzętu, którego szukałam, polecam obsługę w sklepie w Ełku przy ulicy Wojska Polskiego.
Review o: Empik
zabawka
zanowienie anulowanene,pieniadze pobrane,zront obiecanki cacanki bez sensu,NIE POLECAM chyba ze chcecie stracic pieniadze
Review o: Novakid
Novakid lekcje dla dziecka
Jestesmy w novakid od 4 lat. Nie ukrywam ze szukalam alternatywy i zmiany, ale tylko novakid daje mi i elastycznosc lekcji jak rowniez brak umowy na 2 lata z gory. W ostatnim czasie za cene 189zl dostalam propozycje lekcji godzinnych w 5 osobowej grupie, bez mozliwosci przeniesienia lekcji. Mysle ze syn majac 25 minut sam na sam wiecej skorzysta, przygotowujemy sie teraz do komuni, lekcje czesto trzeba przenosic, to oferuje tylko novakid. Polecam
Review o: Novakid
Lekcje angielskiego
Nauczyciele - wszyscy świetni ale my najbardziej lubimy panią Nicey. Lekcje świetne , dajemy radę .
Review o: Gravity Forms
Zakup oprogramowania Gravity Forms
Odzyskiwanie danych z każdego formularza jest bardzo proste i łatwe do zrealizowania dzięki warunkowym polom, załącznikom do dodania i kontroli treści.
Review o: tamaris
Zakup sandałów online
Kupiłam sandały przez internet na stronie, a po tygodniu odleciała mi wkładka. Bardzo się zawiodłam na jakości tych butów i nie mam zamiaru więcej nic kupować od tej marki.
Review o: Esketit
Proces zamawiania
Zamawianie jest naprawdę łatwe i intuicyjne. W razie jakichkolwiek problemów zawsze możesz liczyć na szybką i profesjonalną pomoc.
Review o: GlobKurier
Zakup przesyłki kurierskiej o wartości 700zł
Firma kurierska totalnie zepsuła moją paczkę za 700zł, a kiedy złożyłem reklamację, to olewali moje faktury i zwalili winę na paczkę warta tylko 50zł. To jakaś kpina i czysta kradzież. Teraz muszę to wszystko ciągnąć do sądu, a oni już od dwóch miesięcy próbują się wymigać i nie chcą zapłacić.
Review o: Novakid
Nauka języka angielskiego
Polecam! Profesjonalne wesołe lekcje!
Duża elastyczność, wiele wspaniałych lektorek.Review o: Bank Pekao
Zakup usług bankowych
Moje doświadczenie w Banku Pekao było raczej negatywne. Bank robi potrącenia, które nie są widoczne w historii transakcji, co sprawia, że czuję się oszukana. Kiedy zwróciłam się do pracownika banku o wyjaśnienie potrącenia, nie była w stanie mi tego wytłumaczyć. Co więcej, zaskoczyło mnie, że bank nie akceptuje zgłoszeń klientów, jeśli nie zaznaczą opcji wyrażającej zgodę na otrzymywanie reklam. Według mnie to zupełnie inna sprawa. Po podaniu adresu e-mail, klient otrzymuje reklamy na koncie bez wcześniejszej informacji.
Review o: DiveInn
Sprzęt do nurkowania
Naprawdę polecam ten sklep! Mają tam superr promocje i mnóstwo różnego sprzętu do wyboru. Jedyna rzecz, która mnie trochę zirytowała, to to, że paczka przyszła z 3-dniowym opóźnieniem. Rozumiem, że to może niekoniecznie być wina sklepu, ale warto byłoby jednak popracować nad przyspieszeniem dostawy.
Review o: Sport-Shop
buty, koszulki
Bardzo dobry sklep, profesjonalna obsługa, błyskawicznie realizowane zamówienia, produkty dobrej jakości. Korzystam z.tego sklepu od wielu lat i nie mam zadnych zastrzezeń do współpracy. Polecam.
Review o: Mobvoi
Zły doświadczenie
Niestety, moje doświadczenie z tą firmą było straszne. Są naciągaczami i odradzam kupowanie ich produktów. Złożyłem skargę przeciwko nim do UOKiK i planuję napisać do allegro.pl, żeby nie sprzedawali już ich produktów. Po prostu wezmą twoje pieniądze i nigdy nie dostarczą towaru.
Review o: Wise
Kapitał zakupy
Załatwienie transakcji poszło gładko i szybko, a kurs wymiany był korzystny. Korzystam z usług Wise od dłuższego czasu i mogę powiedzieć, że z każdym rokiem staje się coraz lepiej, zwłaszcza jeśli chodzi o szybkość transferu. W procesie są teraz dodatkowe opcje, które zajmują trochę więcej czasu niż kiedyś, ale jestem w stanie to znosić dla wygody.
Review o: Puccini
Zakup plecaka
Jestem bardzo zadowolona z przebiegu mojej transakcji w sklepie. Zamówienie dotarło w terminie, już trzeciego dnia od zakupu. Plecak wygląda bardzo ładnie, ale chciałabym poczekać z opinią na temat jakości do kilku podróży. Obsługa była bardzo profesjonalna i uprzejma, pomogła mi w wyborze odpowiedniego modelu.
Review o: SwimInn
Zakup najniższej ceny
Ostatnio kupiłem coś w SwimInn i muszę przyznać, że miałem świetną okazję. Ten produkt jest dostępny w innych sklepach, ale SwimInn był najtańszy. Dodatkowo, moje zamówienie przyszło dzień wcześniej niż oczekiwano, co było miłym zaskoczeniem. Szczerze polecam!
Review o: Nespresso
Moje zakupowe doświadczenie
Właśnie kupiłem nowy ekspres do kawy i na początku miałem trochę kłopotów z jego działaniem. Okazało się, że miał jakąś usterkę, ale po skontaktowaniu się z obsługą klienta dostałem nowy, który teraz działa perfekcyjnie. Jestem teraz bardzo zadowolony z tego produktu!
Review o: cuddly.com
Moje wsparcie potrzebującym
Wiem, że moje pieniądze idą na pomoc tym, którzy jej naprawdę potrzebują. Cieszę się, gdy czytam o sukcesach, bo to dodaje otuchy i pokazuje, że ludzie potrafią działać, nie tylko martwiąc się o innych.
Review o: Dresslily
Moje zakupy w Dresslily
Zamówiłam trzy rzeczy, ale niestety przesyłka trafiła pod niewłaściwy adres! Skontaktowałam się z obsługą klienta, ale odmówili mi zwrotu pieniędzy lub wysłania nowych przedmiotów. Jestem bardzo zirytowana, bo wydałam ponad 100 dolarów! Koszmar! Radzę unikać tego sklepu!
Review o: Max Crowdfund
Zakup inwestycji
Odradzam inwestowanie na tej platformie. Czasem zdarzają się opóźnienia w spłatach, ale najgorsze jest to, że kompletnie brakuje jakiejkolwiek komunikacji. Co prawda obiecują aktualizacje, ale nigdy nie doczekujemy się ich. Brakuje też zawodowości w działaniu tej organizacji.
Review o: EtuiStudio
etui na telefon oraz ładowarkę
nie otrzymałam od 3 tygodni zamówienia ani zwrotu środków. sklep się nie odzywa do mnie.
nie polecam na maxa. uważam za zlodzei.Review o: Novakid
Novakid
Polecam naukę z Novakid. Dla rodziców to oszczędność czasu, nie musimy dowozić dziecka na zajęcia, a dla dziecka to super zabawa i nauka w jednym. Grafik dopasowujemy do swojego wolnego czasu, córka może mieć zajęcia nawet na wyjazdach. Możliwość odwoływania i przenoszenia lekcji to super sprawa. Córka uczy się tutaj już od 3 lat i ciągle z jednym nauczycielem, którego bardzo lubi.
Zaletą nauki z native speakerem jest to, że musi się z nauczycielem porozumiewać tylko i wyłącznie po angielsku. Córka zrobiła duży postęp , co widoczne jest też w szkole. Bardzo dobre jest też to, ze rodzic ma możliwość każdą lekcję obejrzeć i powtórzyć z dzieckiem.
Polecam serdecznie!Dzień dobry!
Chcieliśmy serdecznie podziękować za pozytywną opinię.
Twoja satysfakcja jest naszym najwyższym priorytetem i jesteśmy podekscytowani, że spełniliśmy Twoje oczekiwania 😉Review o: GearBest
elektroniczny gadżet
Zamówiłem jakiś elektroniczny gadżet w styczniu, ale niestety paczka nigdy nie doszła. Po zgłoszeniu problemu GearBest polecił mi poczekać, ale po dwóch miesiącach bezskutecznych prób skontaktowania się z nimi, przyznali się, że paczka prawdopodobnie zaginęła. Po długich negocjacjach wreszcie zwrócili mi pieniądze. Naprawdę byłem bardzo rozczarowany całym tym zajściem, zwłaszcza że firma nie zapewniła odpowiednich zabezpieczeń dla przesyłek, co skutkowało utratą mojego zamówionego produktu.
Review o: Robo.cash
Zakup kredytu
Chciałem się podzielić moim doświadczeniem z zakupem kredytu. Byłem pozytywnie zaskoczony, jak szybko i łatwo przebiegła cała transakcja. Znalezienie odpowiedniej oferty było naprawdę proste, a cały proces przebiegł bezproblemowo. Szczerze polecam!
Review o: Novakid
Novakid
Gorąco zachęcam do nauki języka w Novakid. Córka bardzo chętnie uczestniczy w lekcajch, ma bardzo dobry kontakt z lektorem. A co najważniejsze widać efekty jej pracy. Pani w szkole od języka angielskiego określiła jej poziom na bardzo wysoko, jak na dziecko w pierwszej klasie.Zupełnie nie ma lęku i strachu przed mówieniem, nawet jak nie wie do końca jak coś powiedzieć to nie zniechęca się, tylko próbuje. Lekcje są wesołe i energiczne. Naukę rozpoczeliśmy w sierpniu 2021r. po odbyciu kilku spotkań stacjonarnie w szkole językowej. Na zajęciach grupowych była rozkojarzona, nudziła się czekając aż Pani ją wywoła do odpowiedzi. System nauki indywidualnie face to face jest nieporównywalnie efektywniejszy. Jest to tylko pół godziny, ale czas jest poświecony tylko jej, uwaga lektora skupiona jest na jednym dziecku. Zachęciłam do nauki już kilkanaście moich koleżanek i ich dzieci też bardzo sobie chwalą Novakid.
Dzień dobry!
Chcieliśmy serdecznie podziękować za pozytywną opinię.
Twoja satysfakcja jest naszym najwyższym priorytetem i jesteśmy podekscytowani, że spełniliśmy Twoje oczekiwania 😉Review o: Novakid
Novakid
Mam dwoje dzieci, które od 2 lat uczą się angielskiego z Novakid. Syn ma w tej chwili 7lat i jest najlepszy w klasie z tego przedmiotu, córka ma 6 lat i potrafi już czytać po angielsku. Moje dzieci potrafią porozumieć się w podstawowym stopniu z obcokrajowcem po angielsku! Byłam w szoku jak na wakacjach zauważyłam, że rozmawiają z jakąś Panią po angielsku! Dla mnie to najlepszy dowód na to, że lekcję działają. Czekam, ąż Novakid będzie mieć też w ofercie inne języki.
Dzień dobry!
Dziękujemy za docenienie naszej ciężkiej pracy i bycie cenionym klientem! 👍Review o: Novakid
Lekcje języka angielskiego z native speakerem
Bardzo polecam platformę Novakid wszystkim, którzy szukają skutecznej i przyjemnej metody nauki języka angielskiego dla swoich dzieci. Jako rodzic jestem niezwykle zadowolona z postępów, jakie zrobiła moja córka (9 lat). Jej nauczycielka jest przesympatyczna lektorka z UK, posiada wyjątkowy talent do pracy z dziećmi, czyniąc każdą lekcję zarówno edukacyjną, jak i niezwykle atrakcyjną. Zajęcia są prowadzone w sposób kreatywny, co z pewnością przyczynia się do szybkiego rozwoju umiejętności językowych mojego dziecka. Jestem wdzięczna Novakid za stworzenie tak inspirującego środowiska nauki, które sprawia, że moja córka z niecierpliwością oczekuje każdej kolejnej lekcji. A najfajniejsze jest to, że dziecko uwielbia te spotkania.
Lekcje mamy 2-3 x w tygodniu, trwaja niecale 30minut , corka duzo sie przy tym smieje, a ja mam pelny wglad w postepy jej pracy. RewelacjaDzień dobry!
Chcieliśmy serdecznie podziękować za pozytywną opinię.
Twoja satysfakcja jest naszym najwyższym priorytetem i jesteśmy podekscytowani, że spełniliśmy Twoje oczekiwania 😉Review o: Novakid
Nauka języka premium
Świetnie, polecamy. Z poziomu dostatecznego po 1,5 roku dziecko ma oceny celujące.
Review o: InfoBus
Zakup biletu autobusowego
Doświadczenie zakupu biletu autobusowego było straszne. Planowaliśmy podróż z Krakowa do Pragi autobusem i wszystko poszło nie tak. Autobus się spóźnił, dzwoniliśmy i pisaliśmy do Infobusu, ale oni tylko powtarzali, że autobus powinien być na miejscu, co okazało się nieprawdą. Na tablicy informacyjnej pojawiło się, że autobus będzie o godzinę później. Gdy w końcu przyjechał, okazało się, że wcześniej odjechał bez nas. Mimo że mieliśmy bilet zwrotny, nikt nie zwrócił nam pieniędzy.
Review o: Estateguru
Moje inwestycje w trudnej sytuacji
90% projektów ma kłopoty, nie ma jasności, zbyt wysokie prowizje.
Review o: Nowazarowka
wspaniała, szybka dostawa
Bardzo mi się podobają rzeczy, które kupiłam od was! Zamówienie zostało szybko i sprawnie zrealizowane. Tylko kurier trochę pokpił dostawę, ale wasza pomoc w reklamacji była niesamowita!
Review o: Profi Credit
Zakup kredytu
Dziwi mnie, że tutaj same pozytywne opinie. Moje doświadczenie z tą firmą było dalekie od idealnego. Firma nadal praktykuje złe praktyki, za co ją ukarano UOKiKiem w zeszłym roku. Umowa zawierała błędy, co naruszało prawa konsumentów i proponowała tzw. Kredyt Darmowy. Nie można było złożyć reklamacji drogą mailową, chociaż taki adres był podany w umowie. Firma ma problemy z wieloma klientami, wystarczy wpisać w Google ProfiCredit UOKiK. Dodatkowo firma automatycznie doliczała koszty windykacji do kredytu, co z góry zakładało problemy ze spłatą. Zdecydowanie zalecam dokładne przeczytanie umowy, bo zamiast spłacić 4 tysiące, skończysz oddając 18.
Review o: Reinvest24
Kupno w nieruchomości online
Mimo że ta platforma jest jeszcze dość nowa, to uważam ją za warta uwagi. Podobają mi się różnorodne obiekty do wynajmu, dzięki którym miesięcznie zarabiam pieniądze. Oferowane stopy zwrotu sięgają nawet 15%, co pozytywnie wpływa na stan mojego konta. Każdy udany projekt pozwala mi zwiększyć moje inwestycje.
Review o: surveoo
Moje zakupy
Kiedy zaczęłam używać tej strony, na początku wszystko wydawało się w porządku. Byłam podekscytowana możliwością zarabiania pieniędzy poprzez wypełnianie ankiet online. Ale szybko okazało się, że to wszystko było tylko fałszywy obraz. Z czasem zaczęły się problemy, bo ciągle nie kwalifikowałam się do ankiet. To było frustrujące i irytujące. Nie wiem, może kiedyś ta strona działała, ale teraz służy tylko do męczenia tych, którzy chcą zarobić trochę dodatkowej gotówki. Teraz wolę korzystać z innych stron, gdzie jestem pewna, że się zakwalifikuję do ankiet, chociaż mogą być one rzadsze. Nie lubię być oszukiwana i oszukiwana!
Review o: Romwe
Zakup jeansu
Zamówiłeś tą jeansową spódnicę online, ale niestety przyszła z obrzydliwym zapachem chemikaliów. Nie wiem, co tam dodają do tych ubrań, ale lepiej tego unikać. Nawet po kilku praniach ten zapach nie znika.
Review o: wolt
Zakupy w kategorii fast food
Jestem bardzo rozczarowany jako klient fast food. To prawdziwa porażka z tymi dostawcami, którzy próbują dostarczyć aż 15 zamówień jednocześnie. Nie dostałem tego, za co zapłaciłem, gdy musiałem czekać dodatkowe pół godziny lub jeszcze dłużej tylko dlatego, że kurier miał za dużo zamówień do dostarczenia.
Review o: Megakoszulki
Bluza z własnym nadrukiem
22 października 2023
Żenada. Dostałam koszulkę z rozmytym nadrukiem. Nie ma możliwości, że to ze względu na zbyt słabą rozdzielczość. Przesunięcie w warstwach ma ok 1mm, więc jest to ogromnie widoczne przy cieńszych i małych elementach oraz sprawia wrażenie nieostrego na grubszych liniach. Jeżeli macie u siebie jakąkolwiek kontrolę jakości to jest ona żenująca. Będę ostrzegać każdego przed tą firmą.Review o: E-lady
dwie haleczki
Dziękuję za miłą obsługę.
Jestem zadowolona z produktów jak i obsługi.
.
Kupiłabym tu ponownie. PolecamReview o: Saway
Buty
Nie polecam sklepu. Buty kupione niemal dwa tygodnie temu nadal do mnie nie dotarły mimo informacji na stronie że wysyłka w 24h. Moje maile o konkretny termin wysyłki pozostają bez odpowiedzi. Zawiodłam się
Review o: Fostertravel
podróż
Bardzo polecam to biuro:) Byliśmy z nimi na wakacjach w Grecji całą rodziną i udało nam się wypocząć! wszystko było dobrze przygotowane, biuro reagowało na nasze potrzeby i zapytania bardzo szybko. To był dobry czas:)
Review o: My Best Pharm
Mybestcollagen
Od kiedy zaczęłam regularnie stosować te kapsułki, zauważyłam ogromną poprawę w kondycji mojej skóry. Moja cera jest teraz bardziej jędrna, nawilżona i elastyczna. Wydaje się, że zmarszczki stały się mniej widoczne, a ogólna tekstura skóry jest znacznie lepsza
Review o: Portal Yogi
Roczna subskrypcja.
Mam dokladnie takie same doswiadczenie z tym portalem! Pierwszy rok w lepszej cenie i po roku totalnie bez wczesniejszego potwierdzenia sciagneli mi ponad 300zl z karty. Od razu anulowalam subskrypcje ale nie oddali mi kosztow bo mowia ze mam jeszcze subskrypcje na kolejny rok, za ktory wlasnie zaplacilam! W zyciu nie spotkalam sie z taka pazernoscia i perfidnym robieniem ludzi w konia. Nawet nie przysla maila tydzien wczesniej zeby przypomniec ze niedlugo policza za nastepny rok! To robia specjalnie zeby nie stracic pieniedzy! To ma byc portal yogi?! Nie uzywam go juz od wielu miesiecy i nie zamierzam w ogole uzywac bo sa inne lepsze. Po kilku miesiacach uzywania stwierdzilam ze to nie dla mnie. Myslalam ze subskrypcja sama wygasnie, nawet nie wchodzilam tam przez ostatnie pare miesiecy. Cwicze joge juz ponad 5 lat i nigdy nie spotkalam takich ludzi, ktory sa tak daleko od filozofii jogi jak to tylko mozliwe. Ten portal to banda pazernych ludzi, z ktorymi nie chce miec nic wspolnego! Zla karma do nich sama wroci...Nie polecam, omijac z daleka!
Review o: E-lady
Biustonosze
ODRADZAM jakiekolwiek zakupy w tym sklepie. Zrobiłam w tym sklepie dwa duże zamówienia na biustonosze dla córki. Niestety tylko jeden odpowiadał rozmiarówce. Resztę zwróciłam. Niestety sprzedawca jest bardzo nieuczciwy ponieważ nie zwrócił należności w całości. Kontakt z firmą jest bardzo trudny, na maile nie odpisują, przez telefon pani jest BARDZO nieuprzejma. Sprawa toczy się w UOKiK.
Review o: Komfort
wykładzina PCV
Po dokonaniu zamówienia internetowego Komfort wysyła mylące terminy dostawy, kompletnie rozbieżne z terminami podawanymi przez firmę transportową. Natomiast firma transportowa codziennie przez 3 dni przesuwa termin dostawy o kolejny dzień. Robi to jedynie mailowo, bez kontaktu np. telefonicznego i ustalenia tego z klientem. Od momentu zamówienia do dostawy minęło 14 dni kalendarzowych. To kpina z klienta.
Review o: Media Expert
Dostawa do domu
Kupiłam lodówkę w salonie w Ostrowcu Św. Szybka dostawa, bezproblemowe wniesienie sprzętu i montaż.
Review o: Cupsell
Koszulki torby
Zlodzieje! Nie wysylają paczki !
brak kontaktu z kimkolwiek. NIE KUPUJCIE , wywalona kasa w czyjes błotoPodpinam się również zostałem oszukany, zamówienie złożyłem 20 lipca, dzisiaj mamy 2 sierpnia i brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony firmy.
Sprawę będzie trzeba przełożyć na inną drogęReview o: Fly
wakacje w Turcji
Wszystko było super
Review o: Sun&Snow
Pobyt Szklarska Poręba pobyt od 19.07
Nasz pobyt nadal trwa, ale nigdy więcej nie skorzystamy z ich usług. Jestesmy bardzo rozżaleni
tym co zastaliśmy a tym co obiecywano.To nie jest nasz pierwszy pobyt .Zawsze byliśmy zadowoleni. Informowano nas o problemach . Tym razem jest inaczej, żeby mieć spokój i widok na góry wynajęliśmy jeden z droższych apartamentów . Numer 269. Niestety od samego początku były problemy. Składając rezerwację masz tylko 60 minut na opłacenie zadatku. Mieszkamy w innym kraju i nie każdy ma konto bankowe w Polsce lub kartę kredytową. Na szczęście pomogła nam pani kierownik. Za co jesteśmy wdzięczni. Nie prawdą jest, że resztę płaci się na miejscu. Na rezerwacji jest napisane do kiedy masz termin do zapłacenia. Nawet klimatyczne trzeba wcześniej zapłacić. W dniu przyjazdu miła pani z biura poinformowała nas , że winda jest zepsuta i na 6 piętro z bagażami trzeba chodzić. Dla mnie był to cios poniżej pasa.Jestem osobą niepełnosprawną . Prawie godzinę wchodziłam na górę i to tylko z pomocą męża i jakiegoś pana. W apartamencie byłam uziemiona przez dobę. Oczywiście pani z biura zaproponowała inny apartament ,o innym standarcie niż kupiliśmy. Następny szok przeżyliśmy wchodząc do upragnionego mieszkanka. Było brudno, koło kaloryfera cmentarz z much..Większość rzeczy ktore są w opisie nie ma. Klimatyzacja, którą tak pani zachwalała, nie działa. Brak możliwości otwarcia pkien niż na całą szerokość. Zostaliśmy oszukani.Pani w biurze powiedziała, że już wykreślili ją z opisu. Tylko dlaczego dopiero teraz. Gdybyśmy wiedzieli, na pewno odrzucilibyśmy tą ofertę. Na szczęście dni gorących było kilka.Na domiar złego zapomniano nas poinformować, że droga dojazdowa do Sun...snow jest w remoncie i przejazd nią może graniczyć z uszkodzeniem auta. Miała być cisza i spokój, a pod samym nosem budowa następnych budynków. Od 7.00 rano pobudka, Do dnia dzisiejszego nie usłyszeliśmy słowa przepraszam, albo jakiejś rekompensaty, a kwota apartamentu była wysoka. Jesteśmy rozgoryczeni. Żeby na cieszyć się górami, postanowiliśmy dołożyć jeszcze dwie doby, ale w innym apartamencie ( zobaczymy czy działa klimatyzacja) z widokiem na las. Z tą rezerwacją też był kłopot. Była sobota więc chyba nie chciało się paniom w biurze pracować. Były bardzo niegrzeczne po pokazaniu focha powiedziały że ten apartament jest zajęty. Godzinę później mąż zszedl jeszcze raz i nagle cud apartament 262 wolny (W biurze znajdowała się pani kierownik). Panie również stały się miłe .Mam nadzieję, że w tym apartamencie wszystko będzie zgodne z opisem.W Jeleniej Górze mamy znajomego, który pracuje w radio. Ma nadzieję, że Sun...snow stanie ma wysokości zadania i zrehabilituje się. W co już nie wierzymy. My już nigdy nie skorzystamy z usług Sun...snow i naszym znajomym również będziemy odradzać pobyt.. Zamiast odpoczynku mamy stres.. Z tego wszystkiego zapomnieliśmy napisać, że na kluczu od pokoju jest numer miejsca parkingowego. Niestety nikt tego nie respektuje( wieczorem jest wolna amerykanka) kto pierwszy ten lepszy.Review o: About You
ABOUT YOU , zakup: bluzka
NIE POLECAM. Tygodniami czekałam na przesyłkę. Już dziś tak się nie działa w handlu. To zamrażanie pieniędzy. Tym bardziej, że nie są wcale cenowo konkurencyjni.
Otrzymałam od nich mailowo indywidualny kod rabatowy.
Przy realizacji zamówienia, przejściu: do KASY i wpisaniu kodu na ostatnim etapie zakupu
okazało się, że: cena do zapłaty jest wyższa (!) od ceny proponowanej dla klienta, który NIE posiada żadnego kodu. Oczywiście rabaty nie łączą się ze sobą, więc powinien po prostu NIE zadziałać. Tymczasem - podniósł cenę. Gdybym tego nie zauważyła przed ostatnim kliknięciem finalizującym, co nie jest trudne, ponieważ pewne czynności wykonujemy przecież automatycznie - zapłaciłabym więcej.
Straciłam do nich zaufanie. Zobaczymy jak długo będę czekała na zwrot środków. Wskazują, że dwa tygodnie od rozpatrzenia, a potem jeszcze kilka dni. Jest to niezrozumiałe, ponieważ odesłałam im produkt tego samego dnia, z zachowaniem procedury. Brak profesjonalizmu na całej linii. To mój ostatni zakup.
Data doświadczenia: 20 lipca 2023Review o: Pani Torbalska
Torebka Hernan
Jakiś czas temu kupiłam torebkę. Po pół roku rozwaliły się karabińczyki przy pasku na ramię. Napisałam, że chcę aby naprawili. Odpisali po paru dniach, że mogę odesłać. Odesłałam, ale pasku już nie zobaczyłam. Nawet pod podany nr telefonu nie da się dodzwonić. Ogólnie, nie polecam.
Review o: Leroy Merlin
ogrodzenie panelowe z dostawa
UWAGA! Odradzam zakupy internetowe w LeroyMerlin z dostawa. Firma pobrała prawie 6000 zł za zamówienie i potwierdziła dostawę, która się nie odbyła, ze względu na rzekome trudności w rozładunku. Faktycznie firma transportowa GEIS z którą współpracuje Leroy Merlin nie posiada samochodów przystosowanych do transportu towarów gabarytowych, które się kupuje, nie posiadają windy do palet, klient jest proszony on samodzielny rozładunek towarów gabarytowych na miejscu, nawet jeśli w przyjętym przez Leroy Merlin zamówieniu jest wyraźna notatka od klienta, ze konieczny jest rozładunek na palecie. Pracownicy centum obsługi klienta podają rozbieżne informacje. Centrum reklamacji nie podaje żadnych rozwiązań alternatywnej dostawy, jedynie anulację zamówienia. W tej chwili nie mam towaru z zamówienia ani pieniędzy, stąd nie będę mogła w terminie wykonać zaplanowanych prac, ani zakupić towaru gdzie indziej.
Review o: Uniqskills
Kurs 6 płyt
Czy ktoś miał może doświadczenie z ODSTĄPIENIEM od kursu, cyklu 6 płyt. Aktywowano dostęp do platformy. Po tygodniu gdy zadzwoniłam zostałam poinformowana, że w trakcie rozmowy była informacja, że uruchomienie dostępu online jest to tożsame z rezygnacją z prawa do odstąpienia? Czy taka umowa jest mozliwa w świetle prawa w ogóle?
Review o: SENDIT.PL
wysylka paczki
Kurier sie nie pojawil, nie skontaktowal, natomiast sam anulowal usluge, za co obciazono mnie dodakowymi oplatami. Najgorsza firma wysylkowa! koszmarna obsluga klienta! skorzstalam z konkurencji a oni nadal obciazaja mnie jakimis oplatami mimo ze to oni nie wywizali sie z umowy. Pomojajac state czasu i nerwow.
Review o: KFC
Poke Bowl
Bardzo lubiłam sieć KFC, niestety w ostatnim czasie jakość podawanych posiłków dramatycznie spadła i z tego co widzę tendencja jest spadkowa dalej. Początkowo myślałam, zero jednorazowa sytuacja, ale kolejny raz się zawiodłam i raczej nie będę wracać. Mięso z kurczaka jest tragicznej jakości, z chrzęściami i żyłami czy jakimiś innymi paskudztwa mi i jeszcze tragicznie niedopieczone a czasem wręcz surowe. Z całego bowla tylko dwa kawałki kurczaka nadawały się do zjedzenia, masakra. Nie polecam!
Ja może się nie będe wypowiadać ale musiałaś trafić na stare KFC teraz są wypieczone kurczaki i świeże frytki. Pewnie wycofali bo spadły im opinie
Review o: Tickets
Bezczynność i nieterminowość w wykonaniu swoich obowiązków
Firma Tickets.pl niedbale wykonuje obowiązki pośrednika.
23 kwietnia miałam wylecieć do Luxemburgu, lot, z przyczyn oczywistych, został odwołany.
4 kwietnia złożyłam wniosek o zwrot biletu. 5 maja otrzymałam od tickets.pl informacje o tym, że wniosek został przekazany do linii lotniczych. Proces rozpatrywania wniosku zgodnie z informacją przekazaną przez Tickets.pl w mailu do mnie powinien trwać od 1 do 3 miesięcy. Już minęły prawie 4. Łamią własne zasady, o których informują swoich klientów, nie potrafią podać informacji o postępie, nie wyrażają chęci pokocha rozwiązaniu sprawy, tylko biernie czekają na odpowiedź przewoźnika. Przez 4 miesiące czekam aż otrzymam pieniądze za lot, który się nawet nie odbył.. żadnego wsparcia, opieki i zainteresowania ze strony tickets.pl. Moi znajomi, którzy kupowali bilety przez innych pośredników na lot w tym samym czasie już dawno uzyskali zwroty.Ja też czekam na zwrot za odwołany lot. Niby na początku było wszystko OK. Wniosek przyjęty, pozytywnie rozpatrzony, kwota zwrotu podana. Do teraz nie ma zwrotu, oni mówią, że zwrot powinien być bezpośrednio z LOT a LOT tłumaczy dlaczego od tickect.pl jako pośrednika. Sytuacja patowa.
Ja mam przyznany zwrot środków ponad 6 tys. w grudniu 2021 - miały być wypłacone w ciągu 60 dni roboczych czyli do marca 2022. Do dziś ich nie otrzymałam!, Wymiana korespondencji z nimi nie ma sensu, rozmowy telefoniczne tym bardziej. Interwencja rzecznika praw konsumenta nic nie dała! Pisma wzywające do zapłaty przyznanego zwrotu za bilety zostały odebrane (z wirtualnego biura w Warszawie na Złotej). Mało tego twierdzą, ze zwrot został dokonany - choć nawet na ich stronie jest informacja status:" w trakcie zwrotu" i ... żądają wyciągu z konta od dnia zakupu ! Oczywiście to niedorzeczne - bo to ja od nich żądam potwierdzenia zwrotu. Mało tego z banku zostało wysłane pismo, iż zwrot nie wpłynął! W marcu zgłosiłam sprawę na policję, bo nie wiem co jeszcze moge zrobić i gdzie się udać.
Review o: Bershka
Bawełniane bermudy cargo z paskami i Spodnie cargo z mieszanki nylonu
Szanowni Klienci,
przestrzegam przed zakupami przez Internet w tym sklepie!
Jeśli produkty tej firmy Wam odpowiadają udajcie się do sklepu stacjonarnego!
Podczas dokonywania zakupów internetowych strona wyświetla inne informacje o sposobie i terminie wysyłki, niż są w rzeczywistości.
W moim przypadku podczas zamawiania produktów na stronie internetowej wyświetliła się informacja, że dokonany zakup zostanie dostarczony w oddzielnych paczkach: spodnie cargo z mieszanki nylonu zostaną dostarczone jako pierwsze w okolicach 23 maja, natomiast spodenki bermudy zostaną wysłane w oddzielnej paczce w okolicach 30 maja.
Gdyby nie powyższa informacja przy zamówieniu nie dokonywałabym tego zakupu przez Internet, a udałabym się do sklepu stacjonarnego wiedząc, że jedne ze spodni są mi potrzebne na wyjazd w tym tygodniu.
Niestety zadowolona, że te, na których mi zależało dotrą przed moim wyjazdem, nie zwróciłam uwagi na maila, który przysłano mi jako potwierdzenie zakupu, gdzie już mowy o dwóch paczkach oddzielnych nie było.
W dniu dzisiejszym skontaktowałam się z infolinią Bershki, gdzie rozmawiałam z Panią, która odmówiła mi podania swojego nazwiska (powołując się na RODO, przy czym wcześniej przepytała mnie o moje dane osobowe!), jak również połączenia z kierownikiem/przełożonym (odmawia się jakiegokolwiek do nich dostępu, łącznie z niemożliwością uzyskania informacji kto jest przełożonym bliżej nieokreślonej panienki z infolinii). Sama nie udzieliła mi oczywiście informacji o statusie mojego zamówienia. Przekazane przez nią dane o tym, że zamówienie jest w trakcie realizacji nie wniosło żadnej dodatkowej wiedzy o moim zamówieniu, to samo widnieje na moim koncie na stronie. Zatem nasuwa się pytanie, po co Bershka utrzymuje pracowników infolinii skoro są klientowi kompletnie nieprzydatni, a jedynie powtarzają jak mantrę informacje zawarte na stronie?
Nie można się także połączyć z żadną inną kompetentną osobą, która mogłaby w jakikolwiek sposób wyjść naprzeciw potrzeby klienta.
Pozostaje w takiej sytuacji wystawić sklepowi negatywną opinię i tym samym przestrzec innych przed zakupami internetowymi w sklepie Bershki.
Trochę to smutne w dzisiejszych czasach uwzględniając, że takiej renomy firma ma bardzo słabą obsługę i nie liczy się z klientem.
De facto żadnego, konstruktywnego dialogu z firmą przy zamówieniach internetowych nie ma ... no cóż... przykre :(.
AgnieszkaReview o: Wakacje
wycieczka na Kos
Biuro podróży Itaka oraz sprzedający ofertę Wakacje.pl wprowadzają w błąd klientów (konsumentów). Oferują wycieczkę na KOS w dniach 27 maja 2023 roku do 04 czerwca 2023 roku. Nie wspominają w żadnym miejscu, że trzeba będzie opuścić pokój 03 czerwca 2023 roku i plątać się z bagażem po hotelu do dnia 04 czerwca 2023 roku, bez możliwości korzystania z posiłków i pokoju. Jest to celowe działanie na szkodę klientów. Sprawa zostanie skierowana do Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji
Proszę o kontakt, mnie też próbują oszukać. Sprawę skierowałam do UOKiK - ale im więcej osób, tym będzie skuteczniej.
Review o: Neonet
Lodówka, pralka, piekarnik
Zamówiłam sprzęt ze sklepu Neonet. Mieliśmy ustalony termin dostawy i przez cały dzień nikt się ze mną nie skontaktował żeby mnie poinformować że dostawa do mnie nie dotrze. Zadzwoniłam na infolinię ale nikt nie potrafił mi pomóc. Dodam że specjalnie wzięłam dzień wolny. Czekałam na dostawę 2 tygodnie aż w końcu z niej zrezygnowałam. Oczywiście kontakt z firmą to porażka . Ciekawe jak długo będę czekać na zwrot kosztów. Jeśli ktoś chce korzystać z usług Neonet to Nie polecam nikomu !
Review o: Opodo
Lot Katowice - Stambul
Nie polecam. Niby odpowiedz na maila powinna przyjść do 24 h a ja czekam już ponad tydzień. Telefony na infolinie z ich oryginalnej strony w ogóle nie działają („nie ma takiego numeru”…). Dno.
Review o: Lightinthebox
Kombinezon damski
Towar niezgodny z opisem oraz ze zdjęciami poglądowymi. Materiał to dosłownie kawałek "szmaty", a nie kombinezonu za 160 zł. Zwroty skomplikowane i kosztochłonne, mimo informacji o "gwarancji 7-dnin satysfakcji". Z całego serca ODRADZAM ZAKUPÓW na tej stronie.
Szanowna Pani,
A ma Pani może adres do zwrotu, bo moja Mama kupiła, chce zwrócić, wszystko wypełniła w systemie do zwrotu, a firma nie przesyła adresu do zwrotu (żadnych informacji na stronie gdzie zwrócić).
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam Adam ZajkowskiReview o: Infinity Fashion
Sklep porażka.
Nie polecam nikomu robić zakupów w tym sklepie.
Sklep to jedno wielkie nieporozumienie,obsługa na bardzo niskim poziomie.
Kontakt z nimi totalne dno
Jeszcze niemiła obsługa klienta .Review o: Wakacje
Wycieczka
Zdecydowanie odradzam korzystanie z portalu wakacje.pl. Oferta wycieczek jest nieaktualna, na stronie widnieją oferty hoteli, w których nie ma już od dawna miejsc, ale żeby się o tym przekonać, należy dokonać rezerwacji i wpłacić pełną kwotę wycieczki. 4 maja wybrałam hotel z oferty wakacje.pl, a w związku z tym, iż rezerwacja była z koniecznością natychmiastowej zapłaty, a przy hotelu widniał dopisek "na zapytanie" zadzwoniłam z pytaniem, czy mogą sprawdzić dostępność w hotelu przed wpłaceniem przeze mnie pieniędzy. NIE! NAJPIERW NALEZY WYCIECZKĘ OPŁACIĆ! Po wpłaceniu całej kwoty wycieczki dostałam informację, że w hotelu nie ma wolnych pokoi, po czym skontaktował się ze mną pracownik działu sprzedaży oferując pomoc w wybraniu innego hotelu. Wskazałam więc inny hotel, który wg pracownika był dostępny (ale tylko się upewni) i kiedy po następnych 30 minutach oddzwonił z informacją, że również w tym hotelu nie ma miejsc, nie zgodziłam się na dalsze "przedstawianie ofert", tylko poprosiłam o zwrot wpłaconej kwoty. Co ciekawe, następnego dnia bez problemu dokonaliśmy rezerwacji interesującej nas wycieczki w biurze organizatora... Niestety, nie możemy opłacić wycieczki, gdyż nasze pieniądze od pięciu dni są w posiadaniu wakacji.pl.
Cztery lata temu wakcje.pl nie założyło nam rezerwacji wycieczki do Tunezji (pomimo przyjętej zaliczki) przez co nie polecieliśmy na wczasy i od tamtej pory unikaliśmy kontaktu z nimi, niestety BP Orex Travel, które miało w ofercie interesująca nas wycieczkę ma bardzo nieczytelną stronę, stąd próba rezerwacji na wakacje.pl. Ostatnia. Brak aktualizacji nie tylko cen, ale nawet dostępności, wygląda na chwyt mający na celu złapanie klienta, który po wpłaceniu pieniędzy dla świętego spokoju wybierze inną wycieczkę, która słabo się sprzedaje. Teraz czekam tylko na swoje pieniądze, a jeśli nie odzyskam ich w terminie w jakim muszę zapłacić za wycieczkę w Orex Travel i wycieczka znowu mi przepadnie, zgłoszę wyłudzenie.Review o: Hebe
Zakupy online
PARANOJA!
Kolejny raz zakupy zrobione online , po ponad tygodniu czasu SMS ,że zamówienie będzie opóźnione po czym bez ŻADNEJ informacji zostało anulowane ...
Tak się traktuje klienta?
P O R A Ż K AReview o: LEJDI
Sukienka
Zakupilam sukienke 28 marca zaraz po jej otrzymaniu i przymierzeniu na nastepny dzien zwróciłam
Do dzis nie otrzymalam pieniążków za nią,
Wielokrotnie pisalam maile..
Tel.nie czynny caly czas włącza sie poczta
NIE POLECAM!Dnia 28 marca nie mamy żadnego zakupu na imię " Agnieszka" .Na maile zawsze odpowiadamy chyba że do nas nie dotarły. Poczta włącza się na telefonie tyko w momencie kiedy prowadzone są rozmowy z klientami, tak więc nie jest to oznaka "nieczynnego telefonu" a wręcz przeciwnie . Nie mamy też "niezwróconych" czy "zaległych" zwrotów tak więc chyba pomyliła Pani sklepy...
Review o: Everydayme
Pampers pants
Moje doświadczenie ze zwrotem części gotówki za zakup produktów marki PG jest bardzo dobre. Dwa dni po dodaniu paragonu na stronie everydayme pieniążki były juz na moim koncie, wypełnienie kwestionariusza zajęło mi 2min, a cześć gotówki wróciła, więc moim zdaniem warto. Juz 2 razy skorzystałam z kuponu "zwrot 20 zl" i polecam wszystkim kupującym. W obecnych czasach inflacji takie akcje są super!
Review o: Max and Mrau
Karma dla psa
To jest jakaś porażka, 24 puszki karmy są kapletowane już tydzień, nie polecam nikomu chyba że chce żeby zwierzęta umarły z głodu.
Review o: Calypso Fitness
Karnet Fit Ja
Firma tragiczna. Banda złodziei i zero człowieczeństwa.
Jako wcześniej stała klientka, NIE POLECAM NIKOMU i na pewno nie wracam.Review o: Super Prezenty
Spa
NIE POLECAM!
Salon w którym wykupiliśmy usługę od 3 miesięcy nie odbiera telefonu i nie odpisuje na smsy, emial. Nie można domagać się zwrotu gotówki, mogą napisać do salonu żeby się odezwali do mnie albo wymienić na coś innego. Niestety nie ma w tej innych uslug. pani ze zwrotu powiedziała ze jest zwrot pieniędzy wymiana na bony - ale jak przyszło co do czego nie ma możliwości. Na reklamacje dopiero odpisują po 2 tygodniach.
Zdecydowanie odradzam ta firmęReview o: Hebe
Roll on garnier i cień do oczu
Ja też nacielam się na zakupy online.dostalam poprobowane roll on.nikt nie sprawdza co wkładają do paczki.myslalm że z magazynu to będą bezpieczne zakupy☹️cień zresztą też był próbowany.distalam niepełnowartościowe produkty.najlepsze jest to że w zasadach zwrotu jest że produkt nie może być uzyty.ale oni mogli sprzedać mi uzyty.skandal.nawet nie spróbuje reklamacji bo pewnie nie uznaja.nie polecam!
Review o: Deichmann
Buty
Buty po kilku założeniach rozklejają się i pękają. Złożyłam reklamację- odrzucono. Z tego co widzę, wszystkie reklamacje są odrzucane. Buty są bardzo słabej jakości. Odradzam zakup czegokolwiek w tym sklepie!
Review o: Vodbase
Vodbase
Oszuśći, czytajcie opinie przed aktywacja konta. Nic tam nie dziala, jak chcesz obejrzeć film to kieruje Cie na inna strone zeby dodatkowo placic.
Skur...Review o: Psibufet
karma
Nigdy nie widziałam obsługi klienta na tak żenującym poziomie, nie odpowiadają na zadane pytania, cały czas bronią się regulaminem. Najważniejsze, żeby pieniądze się zgadzały
O czym Pani pisze!? Jaka żenująca obsługa! Bardzo mili ludzie i na wszystko odpowiadają! Chyba firmy Pani pomyliła, albo jest Pani z konkurencji!
Review o: Roneberg
Smartwatch dziecięcy Roneberg RS16
Pomimo moich najszerszych chęci nie polecam zarówno produktu jak i samego sklepu.
smartwatch nie współgra z kartami sim ogólnodostępnymi. Obsługa klienta starała się pomóc, ale były to tylko ogólne formy wsparcia, które nie przydawały się. Po 2 tygodniowych zmaganiach z podłączeniem karty, odesłałam towar i tutaj znowu przykra sprawa. Pomimo zapewnień obsługi klienta o tym, ze spraw w toku, ze trafia do odpowiedniego działu brak środków od miesiąca :(Mam bardzo podobną sprawę. Kupiłam 3 zegarki i wszystkie trzy były wadliwe nie mogłam ich sparować z telefonem .Po odesłaniu i reklamacji rozpatrzonej pozytywnie nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Mija miesiąc a ja ani zegarków ani pieniędzy i oczywiście zapewnienia o tym ,że przelew będzie wykonany natychmiastowo. Oszuści i naciągacze Odradzam kupowania ich towarów.
Review o: Arturo Vicci
szpilki
Odradzam totalnie. Odesłałam buty , które okazały się być za duże od miesiąca piszę maile i próbuję nawiązać kontakt. Nie otrzymałam zwrotu 279 zł, Oszuści !
Review o: Desigual
Torebka
Zamówiony towar nie został jeszcze wysłany a na koncie klienta widnieje informacja ze dostarczy, na stronie śledzenia ups nie ma informacji o wysyłce więc jakim cudem paczka została doręczona.
Review o: Desigual
Torebka
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Dziś powinnam, już odbierać swoje zamówienie a tym czasem ono ma nadal status "w przygotowaniu". Kontakt telefoniczny - cały czas ta sama śpiewka, kontakt mailowy podobnie. Wątpię, że to zamówienie kiedykolwiek do mnie dotrze.
Jestem ciekawa, czy towar został w końcy wysłany, bo ja juz czekam ponad 6 tygodni :(
Review o: Fruugo
Masakra i oszustwo, jeszcze się czymś takim nie spotkałam. W ofercie był pakiet trzyczęściowy za 80 zł - plecak,piórnik,saszetka, przyszedł tylko pusty piórnik i ponoć to było w ofercie. Zero kontaktu ze sprzedawcą oraz kontaktu ze strony Fruugo. Po braku kontaktu wybrałam opcje zwracam. Mam dokonać zwrotu za 40 zł na wlasny koszt, jeszcze pewnie się okaże że zwotu nie dostane, bo do kogo się zwróce skoro nie ma nikogo kto pomoże. Masaka.
Review o: VoD Player
Player
Dno totalne! Więcej reklam niż na Polsacie! Po 5 min pierwszy blok reklam, potem już co 15m8n reklamy. Nie włącza się ponownie, w nie miejscu przerwanego filmu, musisz przesuwać i zgadywać gdzie skończyłeś, ale nie masz podglądu gdzie zatrzymujesz pasek więc strzelasz na czuja i co?! Zawsze kiedy chcesz zatrzymać suwak i sprawdzić czy tam przerwałeś film włącza ci się 5-min pakiet reklam ! Żenada, dno dna i kilo mułu
Nigdy więcej nie wykupie tego badziewia! Więcej tam reklam niż filmu, nie da się tego oglądać. Te reklamy tak irytują że po pół godziny jesteś tak wkurwiony że masz dosyć i piszesz takie o to opinie. Nie wiem jak takie coś mogło w ogóle wejść na rynekReview o: Saway
Botki
Firma, którą należy omijać z daleka. Jakość towaru fatalna. botki po 1 miesiącu noszenia nadają się do wyrzucenia. Reklamacja odrzucona, ponieważ : "Niedopasowanie modelu do stopy nie podlega reklamacji". Materiał, podobno skóra, wytrzymałość mniejsza od tkaniny. Szkoda pieniędzy, a nie są to buty najtańsze.
Review o: Trip
bilet lotniczy
Firma nie wie co sprzedaje , nie ma żadnej obsługi biletowej dla klienta,. Nie można dokonać odprawy online , nie można dokupić bagażu , którego nie ma w ich ofercie przy zakupie biletu. Wszytko trzeba załatwać na lotnisku. Po prostu koszmar . I to taki totalny koszmar. Nigdy więcej
Review o: Car Free
Wynajem auta
Rezerwacja online zlozona bez problemu kilka tygodni przed przylotem do Polski jednak na lotnisku okazalo sie ze nie ma fotelikow samochodowych (2 zaznaczone w rezerwacji) 30 min czekania w biurze, dojechal jeden fotelik.. po zalatwieniu formalnosci na parkingu pracownik zostawil nas z samochodem i poonformowal ze kolejny fotelik bedzie za 3 minuty. Po 15 zadzwonilam do biura.. informacja znowu ta sama fotelik jest w drodze. Kolejne 10 minut, kolejny telefon do biura.. dzieci juz placza!! Przyjechal Pan z fotelikiem isofix ktorego nigdy nie montowalam wiec ladnie poprosilam Pana o pomoc.. 20 min Pan sie meczyl przy placzacych dzieciach i rozlozyl rece! Zamontowal fotelik isofix za pomoca pasa!
Review o: Floryday
Ubrania buty
Ja również przestrzegam. O ile ciuchy nie są aż takie najgorsze, biżuteria wiadomo, za kilka złotych nic super, jakość na zdjęciach ciut podprawiona, to buty.... Tych NIGDY u nich nie kupujcie. Całkowicie co innego, niż na zdjęciach. Rozmiary rozjechane. I jakość - koszmar. Wykonanie - porażka. Kozaki się ROZPADŁY po 8 dniach. Dosłownie. Podeszwy odeszły od reszty. A co na to Floryday? Każą odesłać - na mój koszt - W ORYGINALNYM OPAKOWANIU I NIENOSZONE.
Moje wszystkie rzetelne, szczegółowe, ale negatywne opinie nie zostały dopuszczone. Zostawiają tylko pozytywne od "zadowolonych" klientów. Więcej tam nie kupię...Review o: Infinity Fashion
Sukienka
Sukienkę zamówiłam 10.11 do dziś nie dodarła do mnie, nie zostałam poinformowana o opóźnieniu przesyłki dzwoniąc wielokrotnie termin dostawy to 1-5 dni. Ja czekam już 10 dzień przesyłka nadal nie wyszła z magazynu straszna porażka! Mam nadzieje ze jakość sukienki będzie lepsza niż proces zamawiania....
Review o: Modivo
Nic bo nie ogarnęli zamówienia
Najgorszy sklep internetowy z jakim mialam do czynienia. Od 3 tygodni nie mam butow i zwrotu pieniędzy. Obsluga nie ma kompetencji, przekazują sprzeczne informacje, ktore przy kolejnym kontakcie inna osoba całkowicie podważa i wskazuje że to błąd poprzednika.
Modivo-multibrand z modą, który oferuje topowe marki z sektorów streetwear, casual i premium. MODIVO tworzy przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie poprzez modę – premium to nie tylko kwestia marek, ale przede wszystkim doświadczeń zakupowych.
Review o: Snoran Plus
Snoran Plus
Niestety mimo zapewnień producenta produkt w ogóle nie działa. Używam go od tygodnia i rezultatów nie ma. Chrapanie a ni nie ustało, ani się nawet nie zmniejszyło.
Ponad 150 złotych wyrzucone w błoto :(Review o: Flixbus
Przejazd Warszawa Modlin
NIE POLECAM!!! 3 MIESIACE CZEKANIA BEZSKUTECZNEGO NA ZWROT PRZEJAZDU KTORY SIE NIE BYLO!!! DLACZEGO NIGDZIE NIKT NIE MOZE PODAC TEJ FIRMY DO SADU!??? JUZ NIE CHCE PISAC O BRAKU WIFI CZY TOALETY!!!!
Review o: FREEZL
freezlpl
dostałam u nich pożyczkę i miałam problem ze spłatą ale mają bardzo dobrą opcję refinansowania pożyczki na 7 lub 30 dni i po tym spłaciłam już całość, dziękuję jesteście najlepsi!
Review o: Lacoste PL
buty
Sklep oszukuje ludzi. Kupiłam buty i okazało się że nie mają ich na stanie. Status zamówienia został zmieniony na anulowany, mimo to nie dostałam żadnego powiadomienia ze sklepu. Dopiero gdy sama napisałam do sklepu otrzymałam informacje o braku na stanie. Minął ponad tydzień a pieniądze nadal nie zostały zwrócone na moje konto. Porażka
Review o: RunnerInn
buty
Od 19 czerwca nadal oczekuję na zamówiony produkt, to już prawie miesiąc. Ciekawe, czy go otrzymam?
Review o: Shein
Odzież
Kupiłam 13 produktów chciałam zwrócić 8 ale mogłam tylko 6. Miałam informację końcowa sprzedaż nie może być zwracana. W zasadach zwrotu nie ma takiej informacji. Nie mogłam odzyskać zwrotu gotówki za 2 pary spodni których nie mogłam nosić ze względu na zły rozmiar i nikt mnie przy zakupie o tym nie poinformował. Pomimo że byłam zadowolona z 5 rzeczy już nigdy nie zrobię tam zakupów. Czuję się oszukana. Jedna para spodni śmierdziała chińszczyzna. Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego z działem obsługi klienta.
W koszyku podczas zakupów jest informacja, że to konkretne ubranie nie może być zwrócone.
Review o: Shein
Kilka ubran
Produkty z SHEIN to TRAGEDIA. Pomijając słabą jakość i jakieś porąbane rozmiarówki - w pewnych częściach ciała za ciasne, a dekolt taki, że wszystko na wierzchu, to produkty są w ogóle nie zgodne ze zdjęciami i z opisem. Na modelkach ułożone są tak, żeby nie było widać, że np. spodnie totalnie prześwitują, dekolt odsłania cały stanik itd. Ale gdyby chociaż był zwrot. Nie, SHEIN nie akceptuje zwrotów przecenionych produktów, nawet jeżeli były przecenione o zaledwie 3 zł. Najgorsze zakupy jakie kiedykolwiek zrobiłam!
Nie można zwrócić końcówek kolekcji i bielizny, a nie przecenionych rzeczy. Ale ta informacja jest w koszyku, więc nie jest niespodzianką.
Review o: Shein
Zamówiłam po raz pierwszy i ostatni 5 sztuk odzieży; Wirtualny Świat potwierdził swoje istnienie.
Dostawa paczki bardzo szybko, ponieważ magazyny są gdzieś w Polsce/chyba Sosnowiec/ ale zaznaczono , by nie wysyłać tam zwrotów tylko do Chin!
1/Na fotce i w opisie "piękny płaszcz w realu okazał się poliestrowym czymś - fartuchem w dodatku fatalnie uszytym" to za dużo powiedziane, że uszytym!
2/narzutka dla mamy poliestrowa szara szmata nie do noszenia
3/komplet odzieży dziennej ;miała być w pięknym liliowym kolorze sukienka na ramiączkach + szlafroczek, materiał i kolor zupełnie inny, jakość fatalna.
4/ odzież sportowa legginsy oddychające?!- w realu sztuczny materiał, po założeniu iskrzy a ciało płacze, po około 2 godzinach noszenia / niekomfortowego/ na udach pojawiły się jakieś kropki czerwone!
W pierwszym odruchu chciałam odesłać, ale z powodu wysyłki do Chin/ a wszystko kupiłam po promocyjnych cenach/ odpuściłam. Odzież niewarta była zakupu nawet w promocji o cenie pierwotnej nie wspominając., a jaka jest zawartość tych "materiałów" i co wnika w ciała ?brrr
Odradzam ! wirtualny świat to kłamstwo!, piękne fotki a w środku g...a niespodzianka.
Idziesz do sklepu widzisz, dotkniesz, przymierzysz i wieszOdsyłka jest darmowa, więc nie rozumiem wymówek.
Zgadzam się się z opinią efci, mogłabym napisać to samo!.
Jeśli "odsyłka jest darmowa", jak Pani Agnieszka pisze, to chciałabym wiedzieć, jak to zrobić. Ja próbuję i do tej pory nie udało mi się...Review o: Mountain Warehouse
miała być kurtka
Zamawiałam kurtkę a dostałam plecak. Zwrot ze strony internetowej nie działa, piszą,że nie mogą odnaleźć mojego zamówienia.
Więc nic tu nie zadziałało :zamówienie- bo nie mogę się powołać na nr zamówienia, serwis-czyli zwrot nie działa, cennik- też nie, bo plecak byłby tańszy niż kurtka, dostawa- to nie ten towar który był zamawiany. To przykre,ale Szkoda czasu.Ponieważ na stronie internetowej nic mi nie zadziałało w ramach reklamacji ,zdecydowałam się zadzwonić na nr podany na stronie- zagraniczny. Obsługa bardzo miła, pani rozmawiała w języku polskim. Od razu mi pomogła- plecak, który dostałam zamiast kurtki mam przekazać na cele charytatywne, a pieniądze za kurtkę dostałam z powrotem na konto w ciągu 5 dni. Tak,że wszystko dobrze, warto zadzwonić. Ale trzeba było na to czasu i energii. Tylko kurtki dalej nie mam, ale nie mam odwagi jeszcze raz zamówić w tym sklepie
Review o: Mountain Warehouse
miała być kurtka
Zamawiałam kurtkę a dostałam plecak. Zwrot ze strony internetowej nie działa, piszą,że nie mogą odnaleźć mojego zamówienia.
Więc nic tu nie zadziałało :zamówienie- bo nie mogę się powołać na nr zamówienia, serwis-czyli zwrot nie działa, cennik- też nie, bo plecak byłby tańszy niż kurtka, dostawa- to nie ten towar który był zamawiany. To przykre,ale Szkoda czasu.Ponieważ na stronie internetowej nic mi nie zadziałało w ramach reklamacji ,zdecydowałam się zadzwonić na nr podany na stronie- zagraniczny. Obsługa bardzo miła, pani rozmawiała w języku polskim. Od razu mi pomogła- plecak, który dostałam zamiast kurtki mam przekazać na cele charytatywne, a pieniądze za kurtkę dostałam z powrotem na konto w ciągu 5 dni. Tak,że wszystko dobrze, warto zadzwonić. Ale trzeba było na to czasu i energii. Tylko kurtki dalej nie mam, ale nie mam odwagi jeszcze raz zamówić w tym sklepie
Review o: Roneberg
Koszulki
Oszuści, beznadziejny sklep. 14 grudnia kupiłam 3 koszulki, dość szybko dostałam przesyłkę z jedną koszulka( jakość tej koszulki masakryczna), pozostałych nie mają na stanie. Czekałam miesiąc, dalej nie mają. Zrezygnowałam z reszty zamówienia, za 4 dni minie miesiąc jak czekam na zwrot pieniędzy. Dziś pan rozłączył się, ponieważ nie podobał mu się ton mojego głosu(był podniesiony).
Review o: Cloth
bluzka
Jestem mile zaskoczona szybką reakcją na złożoną reklamację.Ubrania odbiegały od zdjęć jakie ukazały się przy zamówieniu. Dwie bluzki jakościowo dobre za które zapłaciłam .Cztery produkty reklamowałam.W ciągu doby otrzymałam zwrot pieniędzy oraz możliwość zatrzymania ubrań, by nie ponosić kosztów przesyłki . Po napisaniu krytycznej opinii o sklepie, odezwali się do mnie z propozycją zwrotu pieniędzy w całości. muszę przyznać, że jestem usatysfakcjonowana bo pieniądze mam już na koncie. Odsyłam ten zupełnie nietrafiony zakup. Mam uwagę tylko do praktyki tej firmy. Nie byłoby problemu gdyby były jasne i proste reguły dotyczące warunków zwrotu. Nie logowanie się a adres zwrotu i koszt zwrotu taki sam jak kosz za przesłanie towaru, Tylko tyle i aż tyle. Dziękuję za szybkie i pozytywne załatwienie mojej sprawy :)
Review o: HealthLabs Pharm
leki
Moim największym problemem był brak odczuwania przyjemności podczas stosunku. Libido było bardzo często niskie, odbiło się to na moim związku. Mój partner tego nie rozumiał. Wiedziałam, że jak tak dalej pójdzie to będzie zwyczajnie koniec.
Zaczęłam szukać i wpadłam właśnie do tego sklepu, który okazał się rewelacyjny. Strona bardzo przejrzysta, kontakt z obsługą rewelacyjny - odpowiedzieli na wszystkie pytania na które nie znałam odpowiedzi.
Safisfaxin bardzo szybko dotarł do mnie, paczka była dyskretnie zapakowana. Małe pudełeczko tabletek pozwalało mi na dyskretne zażywanie przed mężem - chciałam go zaskoczyć efektami. No i tak się stało, seks był niesamowity, a ja odczuwałam tylko przyjemność.
Jestem wdzięczna, że go mam. To on mi naprawdę pomógł i pozbyłam się swojego problemu. Dziś jestem szczęśliwa i nie miewam już żadnych stanów depresyjnych. Pozdrawiam.Review o: CCC
buty
Produkty na stronie są niby dostępne, jednak po dokonaniu zakupu, opłaceniu i otrzymaniu maila, że zamówienie zostało przyjęte, następnego dnia następuje jego anulowanie. Niby z powodu uszkodzenia ostatniej pary. Jak można sprzedawać coś, co się nie nadaje do sprzedaży? Robiłam dwa zamówienia w odstępie kilku dni, w obu ta sama sytuacja. A na stronie produkty cały czas są dostępne. Jest to oszukiwanie klienta i robienie z niego idioty. Hitem jest też zwrot środków. Otóż sklep ma na to ponoć 14 dni. Dwa tygodnie czekać na zwrot pieniędzy za produkt, którego de facto nigdy nie kupiłam (bo zamówienie anulowano). Jeśli to nie jest krętactwo to nie wiem jak inaczej można to nazwać.
Review o: CCC
Buty
Tragiczne podejście do klienta i reklamacji. Buty zaczęły się całe luszczyc po 2 mc używania ich tylko w pracy (pracuje jako sprzedawca odzieży damskiej). W odpowiedzi na reklamację otrzymałam uzasadnienie że nie zgłaszając jej od razu po zauważeniu doprowadziłam do całkowitej dewastacji obuwia.... Od razu nie zgłosiłam to fakt bo były święta, nowy rok i długie weekendy a do tego byłam 2 tygodnie chora a buty luszczyly się stojąc nawet gdy ich nie nosiłam. Zapewne opinie taka wydała pani Kierownik sklepu a nie żaden rzeczoznawca. Jedno wiem napewno nigdy już nie kupię w ccc nic do końca życia i każdemu będę to doradzać. Ja straciłam tylko niecałe 300zl ale oni takim podejście tracą dużo więcej
zł..odziejska firma. Zwróciłam buty. Twierdzą, że nie dotarło. Ani butów, ani pieniędzy
Review o: Aliexpress
okulary
Nie zamawiałam wcześniej ze strony aliexpress, są dobre rabaty i kody promocyjne. Są też bonusy dla nowych użytkowników. Zamówiłam okulary przeciwsłoneczne i ... kompletna katastrofa!!!
Nigdy nie korzystaj z tej strony! Wysyłają ci zepsute rzeczy, a następnie nie zwrócą ci pieniędzy! Zamówiłam okulary i zapłaciłem blisko 200 zł dotarł i doszły porysowane z połamanym zausznikiem! Odesłałam je w ramach "darmowych zwrotów" tylko po to, aby otrzymać e-mail z informacją, że spór został rozwiązany na korzyść sprzedających bez wyjaśnienia dlaczego! Teraz nie mam $, a ta część, którą próbowałam naprawić, jest w gorszym stanie niż na początku! Usunę swoje konto i nigdy więcej nie kupię z niego żadnej rzeczy! Najlepsze jest to, że nie mogę napisać recenzji kupującego, ponieważ zwróciłam przedmiot! Kompletne oszustwo!Jeśli byłaś tak niezadowolona, to skąd taka wysoka ocena i deklaracja kolejnych
zakupów ??? HmReview o: Roneberg
Słuchawki bezprzewodowe
Omijać z daleka ,ponad miesiąc brak zwrotu pieniędzy ,złodzieje i oszuści
Review o: Roneberg
zakup zegarka
Firma nie jest godna zaufania. Nie polecam zupełnie. Kupiłam zegarek , przyszedł bez instrukcji polskiej. Natomiast była instrukcja chińska. Towar odesłałam w tym samym dniu co dostałam przesyłkę. Przesyłka została nadana 03.09.2021 do 11.10 2021 nie otrzymałam zwrotu srodków na konto, dzwoniłam kilkakrotnie o zwrot srodków i za każdym razem ta sama informacja ,że pani przekaże przełożonej i bez żadnego skutku. Sprawę ,przekaże do organów ścigania , Towar był dosc drogi, a firma nie kwapi sie do zwrotu środków mimo .że już dawno upłynął termin.
Ten sam problem ,23 09,2021 odesłany towar do dziś brak środków ,złóżmy pozew zbiorowy ,niemożna pozwolić żeby taka firma dalej oszukiwała ludzi i wyłudzała pieniądze
Review o: Flixbus
Linia N 20 Amsterdam-Krakow
Linia N20 Amsterdam-Kraków 07.10.21. Totalna porażka! Zaczęło się od spóźnienia. Później było tylko gorzej. 5 kierowców w busie, tylko jeden prowadził busa, pozostali 4 zajęli dla siebie po 8 miejsc, w czasie podróży jeden z nich mimo tego, że pozostali pasażerowie próbowali zasnąć cały czas pogwizdywal, chrapal, głupie wulgarne żarty między kierowcami, rasistowskie odcinki - totalne dno, brak kultury! Nikt z kierowców nie zainteresował się tym żeby uzupełnić papier toaletowy, doprowadzić toaletę do czystości, a to również należy do ich obowiązków w czasie podróży! Najgorszy jednak był smród z jajek, nie do zniesienia - które jeden z kierowców obierał, a potem czestowal nimi pozostałych kolegów, nie otworzył okna, żeby wywietrzyc ten smród! Poziom kierowców katastrofa - cały czas jako jedyni kaszleli - jako jedyni nie mieli maseczkek! Totalne buraki zamiast dawać dobry przykład - robili wszystko, żeby zaszkodzić opinii flixbus!
Review o: Shein
Biżuteria, odzież,zegarki ,torba.
Stawiam negatywa , 2-tygodnie po terminie dostawy,paczka warta 150 zł. Informacja po 72 godzinach żadna. Myślałam że będzie fajnie bo poprzednia przesyłka przyszła szybko , widocznie te pierwsze przesyłki to zwykła ściema tak na podpuche żeby ludziska nabrali zaufania i kupowali tę tanioche,najgorsze jest to że w międzyczasie zamówiłam drugą paczkę.Chyba na nią te mogę położyłyc krzyżyk
Paczka dzisiaj nadeszła , rzeczy jedne większe drugie mniejsze ale doszły .przepraszam za wystawienie negatywa,co nie zmienia faktu że długo po terminie.przepraszam.
Review o: Shein
Biżuteria, odzież,zegarki ,torba.
Stawiam negatywa , 2-tygodnie po terminie dostawy,paczka warta 150 zł. Informacja po 72 godzinach żadna. Myślałam że będzie fajnie bo poprzednia przesyłka przyszła szybko , widocznie te pierwsze przesyłki to zwykła ściema tak na podpuche żeby ludziska nabrali zaufania i kupowali tę tanioche,najgorsze jest to że w międzyczasie zamówiłam drugą paczkę.Chyba na nią te mogę położyłyc krzyżyk
Paczka dzisiaj nadeszła , rzeczy jedne większe drugie mniejsze ale doszły .przepraszam za wystawienie negatywa,co nie zmienia faktu że długo po terminie.przepraszam.
Review o: Roneberg
Zegarek i słuchawki
Niestety firma nie jest godna zaufania. Produkty są bardzo słabej jakości, zwracasz produkt, ale nie otrzymujesz zwrotu pieniędzy i zostajesz z niczym. Niepotrzebne nerwy i strata czasu na telefony oraz maile, które nie przynoszą efektu. Najlepiej zgłaszać się do MIEJSKIEGO RZECZNIKA KONSUMENTÓW, jak dostaną wysoką kare pieniężną to może zaprzestaną tej praktyki, będę omijać z daleka ten sklep, jest wiele firm gdzie nie trzeba martwić się o zwrot.
Review o: Calypso Fitness
Calypso Fit 365
Nie polecam firmy Calypso! Niezgodne z umową obciążanie rachunku za okres bezpłatny, brak dokumentacji finansowej w tym faktur, problemy z wypowiedzeniem umowy, przedłużanie okresu wypowiedzenia z miesięcznego na 3 miesięczny.
W lipcu złożyłam wypowiedzenie, ale już chyba wiem czego mogę się spodziewać.
Review o: Calypso Fitness
Karnet Fit Open
Do pewnego czasu było nawet fajnie. Skończyło się kiedy Calypso samo przedłużyło mi umowę.
Teraz przy jej wypowiedzeniu zaczynają się schody. Specjalnie wysłałam je w lipcu (by w z końcem sierpnia nie mieć z tą firmą nic wspólnego). Od 20 lipca list z moim wypowiedzeniem leży sobie grzecznie na poczcie w Warszawie.
Następnej naliczonej opłaty na pewno nie zapłacę.Review o: Calzedonia
Strój kąpielowy
Z pozytywnych stron nie znalazłam żadnej. Czas przesyłki masakryczny.Na chwilę obecną moja przesyłka podobno została wysłana w czwartek. Dwa razy monitowalam i miałam dzisiaj dostać zwrotkę, gdzie jest przesyłka. Szkoda,że dopiero teraz znalazłam tą stronę.Nigdy więcej zakupów w tym sklepie
Review o: Yoursurprise
Luksusowy grawerowany brelok ze zdjęciem
Zdjęcie na breloku jest niewidoczne. Odbija się twarz oglądającego i trzeba się dokładnie przyjrzeć aby coś zobaczyc. Za taką cenę (ponad 140 zl w tym wysyłka) nie polecam. Dostawa stosunkowo szybko - 6 dni.
Review o: Kiwi
bilety
Prawie 10 miesięcy ubiegam się o zwrot kasy... Oszuści i krętacze. Polska infolinia nie działą, brak kontaktu mailowego ... Zwrócili na razie tylko połowę kwoty...
Review o: Kiwi
Bilety lotnicze
W życiu więcej nie kupię biletów u żadnego pośrednika a kiwi.com to dramat Nie chcą mi udostępnić danych do logowania, żebym na stronie wizzair zmienić lot na przyszły rok Piszą, że muszę to zrobic u nich i w zasadzie tracę pieniądze za tamte bilety, a dostaje rabat 10 euro na zakup nowych biletów. Złodzieje i oszuści!!! Nie mogę lecieć w tym roku I poszło 1500 zł w plecy . Zgłosiłam sprawę do rzecznika praw konsumenta, ale nie wiem czy coś się uda zrobić w tej sprawie. Dno!!!!
Review o: Poczta Kwiatowa
Bukiet herbacianych nieświeżych róż dostarczonych po terminie
Nie polecam, wrecz odradzam! To co Poczta Kwiatowa zrobiła w Dniu Mamy dyskwalifikuje ich na rynku totalnie! Nie dajcie się nabrać! Banda hien!
Review o: Poczta Kwiatowa
Bukiet na dzień matki
Spóźniona dostawa (o dzień) produkt niezgodny z opisem, kwiaty nieświeże, brak kontaktu z obsługą, reklamacją nieuwzgledniona.
Jedyny pozytyw to bardzo miły kurier.Kwiaty kupione, dostawy nigdy nie było. Pieniądze przepadły, na reklamacje nikt nie odpowiada. BANDA ZŁODZIEI!@@
Review o: Saway
obuwie
opis tylko negatywny, buty zamówione 10 marca i do dziś 31 marzec nie po nich śladu, wiele razy pisałam do sklepu, otrzymuję odpowiedź, że już jutro zostaną wysłane i to się nie dzieje dziś dodzwoniłam się na infolinię, ale pani zupełnie nie potrafiła znaleźć zamówienia, a jak powiedziałam o monitowaniu wielokrotnym już, to się rozłączyła. Zaczynam wątpić czy otrzymam przesyłkę i czy zwrócą pieniądze.
NIGDY NIE POLECĘ TEGO SKLEPUZamówienie: 174455 Złożone w 2021-08-08 10:51:5
Płatność: Przelewy24
Dokładnie taka sama sytuacja. Butów brak, pieniedzy nie zwrovmcono. Brak odpowiedzi na maile. DramatPodobne doświadczenia.20 sierpnia zamówiłam ,do dzisiejszego dnia nie otrzymałam ani butów ani pieniedzy.Sprawe zgłaszam na policję
Proszę o wszystkich o kontakt niezadowolonych z tej Firmy. dziel70@tlen.pl
Analogicznie taka sama sytuacja 7 wrzesnia zlozone zamowienie 489 zl do dnia dzisiejszego brak butów
Review o: Poczta Kwiatowa
Prezent : "czas na herbatę"
Firma Poczta Kwiatowa to nieporozumienie. Paczka do Dziadków nie dotarła na czas. Odpowiedzi na reklamacje nie zawierają żadnych konkretów, wysyłane są po kilku godzinach. Paczka dla moich dziadków została znaleziona na ulicy przez jakąś starsza, nieznajoma, ale uczciwa kobietę, która skontaktowała się z nami telefonicznie. Pani na infolinii zasugerowała natomiast by przekonać znalazcę do dostarczenia zamówienia na adres Dziadków! Proszę wyobrazić sobie z jakim bezczelnym zachowaniem obsługi należy zmierzyć się! Dalej Pani zabłysnęła jeszcze bardziej, stwierdzając, że wyślą zamówienie jeszcze raz w przyszłym tygodniu!!! Skoro zapłaciłam za zamówienie z dostawą na 22.91 to oczekuje jego realizacji w terminie i nie przez pośredników! Obsługa prezentuje niepelnosprawnosc komunikacyjna, brak przeszkolenia w kontaktach z klientami. Według mnie to czyste chamstwo, tak w końcu należałoby to nazwać.
Review o: Tickets
Nie polecam tickets!!!!!
Najgorsza firma, z jaką mam do czynienia! Lot planowany na 9 czerwca 2020 na Maltę nie odbył się w przyczyn panującej epidemii. Po tym terminie złożyliśmy pismo o zwrot kosztów (4 bilety plus opłata za bagaże). Wielokrotnie dzwoniliśmy na infolinię tickets i pisaliśmy w sprawie zwrotu. Jest 30 listopada i jak dotychczas firma nie wywiązała się z umowy. Dzwoniłam do Rzecznika Praw Konsumenta, polecono złożyć zawiadomienie do Europejskiego Centrum Konsumenckiego. Jestem rozczarowana, czuję się oszukana!! Na stronie tickets na początku pojawiały się komunikaty, na jakim etapie jest nasza sprawa. Od 15 lipca cisza. Podejrzana firma. Nie polecam jej usług. Wiele razy korzystałam z usług sprzedaży biletów innych firm, nigdy nikt tak mnie nie zignorował!!! Postaram się dotrzeć z tą informacją na inne portale oceniające, by ustrzec innych.
Oczywiście już nigdy NIE będę kupować tutaj biletów, automatycznie kliknęłam wpis po prawej
Review o: Tickets
Nie polecam tickets!!!!!
Najgorsza firma, z jaką mam do czynienia! Lot planowany na 9 czerwca 2020 na Maltę nie odbył się w przyczyn panującej epidemii. Po tym terminie złożyliśmy pismo o zwrot kosztów (4 bilety plus opłata za bagaże). Wielokrotnie dzwoniliśmy na infolinię tickets i pisaliśmy w sprawie zwrotu. Jest 30 listopada i jak dotychczas firma nie wywiązała się z umowy. Dzwoniłam do Rzecznika Praw Konsumenta, polecono złożyć zawiadomienie do Europejskiego Centrum Konsumenckiego. Jestem rozczarowana, czuję się oszukana!! Na stronie tickets na początku pojawiały się komunikaty, na jakim etapie jest nasza sprawa. Od 15 lipca cisza. Podejrzana firma. Nie polecam jej usług. Wiele razy korzystałam z usług sprzedaży biletów innych firm, nigdy nikt tak mnie nie zignorował!!! Postaram się dotrzeć z tą informacją na inne portale oceniające, by ustrzec innych.
Oczywiście już nigdy NIE będę kupować tutaj biletów, automatycznie kliknęłam wpis po prawej
Review o: Fly
Opinia o rezerwacji wycieczki online fly.pl
Właśnie jestem po rozmowie z konsultantka a mój problem dotyczył bagażu 20kg w samolocie rainar. Wczoraj zobaczyłam fajna ofertę, zaczęłam wypełniać dane i zapłaciłam za wycieczkę na Teneryfie. W formularzach nigdzie nie było możliwości dodania odpłatnego dodatkowego bagazu. A że było to już po 22, więc infolinia nieczynna. Napisałam zaraz email z informacją. A dziś się dowiaduje ze to moja bo zaakceptowakam że cena bagazu może ulec podwyższeniu. Tak czy siak, nie polecam zakupów online i firmę fly.pl. Nie dbają o swoją renomę, nie przyznają się do błędu. Klient to śmieć bo juz zapłacił i nie może bez konsekwencji finansowych odstąpić od umowy
Review o: Floryday
FLORYDAY
Firma oszust,wysłała towar nie zamawiany,sądząc po wielu komentarzach i opisach podobnych sytuacji firma prawdopodobnie Chińczycy czyszczą magazyny z towarów nie sprzedawanych.kpiną jest reakcją na zgłoszenia,reklamacje.Czas podać ta gównianą firmę na policje i do biura ochrony konsumenta.może także w Belgii.
Review o: Redro
REWELACYJNE!!!
Prowadzę gabinety stomatologiczne. Postanowiłam upiększyć ściany fototapetami. Od koleżanki otrzymałam namiary na REDRO. Dekorowanie gabinetów dentystycznych nie są łatwym zadaniem. Po kilku dniach przeglądania, zastanawiania, kontaktu z REDRO (pan z czatu wykazał się bardzo dużą cierpliwością, za co ogromnie dziękuję)- wybrałam 3 tapety tematyczne :) Jestem zachwycona. Gabinety nabrały wyrazu, a nudne ściany nabrały charakteru. Jakość tapet jest bardzo dobra, doskonały druk. Nie mieliśmy najmniejszego problemu z ich założeniem. Do gabinetów trafiły więc plakaty związane z stomatologią, a w poczekalni znalazł się przepiękny plakat w skandynawskim stylu, którego jestem fanką. Nasi pacjenci często zachwycają się nową aranżacją, nie ma dnia, by ktoś nie zwrócił na nią uwagi. Dodam, że niewielkim kosztem udało nam się odświeżyć i gustownie udekorować miejsce pracy. W planach ma jeszcze zakup plakatów i fototapety do pokoju dziecka :)
Review o: Poczta Kwiatowa
Oszustwo
Oszustwo, pieniadze pobrane, kwiaty nie dostarczone, zero kontaktu z ich strony, wszystkie moje wiadomosci zostaly zignorowane, pani na online chat nie byla w stanie pomoc, linia telefoniczna rozlacza.
Review o: Poczta Kwiatowa
Żenada!
Zamówienie nie dostarczone na czas, tak samo jak w poprzednich opiniach, wina zrzucana na kwiaciarnie. Kwiaty nie zgodne z tymi w zamówieniu. A na reklamacje odpowiadają pretensjami ze nie mam cierpliwości dzwoniąc do nich 2 h po zamówionym terminie dostawy. Żenada!
Review o: GUESS
zwrot
odesłałam kurtkę około miesiac temu ani informacji o dostarczeniu zwrotu ani zwrotu pieniędzy ,zero kontaktu ,nie odpisują na maile..
Review o: Max and Mrau
Odradzam
Sklep w porównaniu do konkurencji ma wysokie ceny. Zależało mi na konkretnym towarze, wypytałam o niego pracownika czatu, dodatkowo zostawiłam wiadomość z zamówieniem. Przyszedł towar, którego nie chciałam, bardzo długa i droga wysyłka, ponad tydzień, kurier ok. Sklep umywa ręce, nie bierze odpowiedzialności za błędy pracowników. Można towar odesłać, co się nie kalkuluje, po przeliczeniu dwóch wysyłek. Odraczam
Review o: Redro
Redro
Super firma !! i super produkt, jestem bardzo zadowolona z jakości fototapety !!
Review o: FREEZL
chwilówki
Freezl to lichwa. Podobnie jak pozostałe firmy chwilówkowe. Ludzie nie dajcie się nabrać. Straszą prokuraturą, wizytą windykatora w domu i w pracy. Wysyłają po kilkanaście smsów dziennie wyzywając mnie od oszustów i kłamców. Wpadłam w spiralę zadłużenia i nie mam już innego wyjścia, muszę walczyć. Ostrzegam innych. Chwilówki jedna wielka lichwa gdyby się dało cofnąć czas zrobiłabym to
Review o: Emirates
dane z karty
Zakupiłam bilety dla rodziny na Phuket, lot został zmieniony, więc miałam możliwość modyfikacji. Po dokonaniu zmian, otrzymałam potwierdzenie i nowe bilety. Po dwóch dniach 28.03.2019 ok godz. 12.00 otrzymałam telefon z numeru +44 161 902 32 00 od Pani, która dokładnie znała przebieg całego procesu rezerwacji / pracuje w Emirates/ informując mnie o konieczności dodatkowej opłaty w kwocie 390 zł - koszty związane z podatkiem dla Rządu w Dubaju. I tu poprosiła o podanie numeru mojej karty, daty ważności i kodu CVV, gdy odmówiłam informując, ze takich danych nie podam przez telefon była wyraźnie zbulwersowana. Zadzwoniłam sama do Emirates chcąc zgłosić ten fakt, ponieważ uznałam to za niedopuszczalne ze strony tak dużej i poważnej firmy. Pan, który odebrał telefon, poinformował mnie, że zrobiła to koleżanka siedząca obok i jest to normalna procedura, tylko my w Polsce tego nie rozumiemy.
Dziwne ....
Pierwszy raz skorzystałam z lotu tymi liniami i obawiam się, ze to był błąd.