Tickets - Ogólna ocena na podstawie 35 opinii

28% Kupiłbym tu ponownie




Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-05-12
Lot na tickets.pl
Skorzystałem z usług tej firmy, żeby zarezerwować lot i trzeba powiedzieć, że byłem bardzo zadowo...Czytacz dalej
cyprian

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-03-26
Zakup biletów online
Po zakupie biletów online i zapłaceniu za rezerwację, otrzymałem e-mail potwierdzający anulowanie...Czytacz dalej
Jan Błaszczyk

Najwięcej głosów recenzja

  2020-02-14
Nie warto
Najgorszy serwis z jakiego można skorzystać, nie polecam go zdecydowanie, brak możliwośći odznacz...Czytacz dalej
Igor

Opinie (35)

  (5)

 (1)

  (7)

  (7)

  (15)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet lotniczy

    Ogólnie nie polecam tej firmy. Obsługa klienta jest tragicznie słaba, zero pomocy, arogancki ton i brak profesjonalizmu. Musiałem wszystko załatwiać sam, nikt nie chciał mi pomóc. Całe doświadczenie było dramatyczne, jakbym trafił do firmy amatorów. Niebezpieczne zaniedbania, brak empatii i żadnej chęci rozwiązania problemu. Po prostu strata czasu i nerwów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lot na tickets.pl

    Skorzystałem z usług tej firmy, żeby zarezerwować lot i trzeba powiedzieć, że byłem bardzo zadowolony z tej decyzji. Ceny były dobre, a proces zmiany rezerwacji był bardzo prosty i intuicyjny. Kiedy poprosiłem o zmianę, obsługa była szybka i profesjonalna, bardzo przyjazna. Dzięki nim podróżowanie było przyjemne i bezproblemowe.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów na koncert

    O rany, nie mogę uwierzyć, że nie otrzymałam zwrotu za te bilety! Kupiłam je przez ich stronę internetową i teraz mówią, że nie ma żadnego zwrotu. Potrzebuję potwierdzenia przelewu, bo inaczej jest to kompletny bałagan. Nawet na ich stronie jest napisane, że bilety są "w trakcie zwrotu". Nie wierzę w to. A teraz próbują mnie oszukać... Trzymajcie się, mam numer rezerwacji, całą korespondencję - wszystko! Dajcie mi moje pieniądze spowrotem!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet do Londynu

    Trochę się bałem, widząc komentarze, ale na różnych stronach internetowych wszyscy chwalili tę platformę. Zdecydowałem się więc na zakup biletu do Londynu przez nią. Proces zakupu był łatwy i bezproblemowy, płatność kartą przebiegła sprawnie. Po zaledwie 3 godzinach dostałem bilet drogą elektroniczną. Cena była o wiele lepsza niż oferowana przez przewoźnika, co bardzo mnie ucieszyło. Cała transakcja przebiegła pomyślnie i jestem z niej zadowolony.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilety Warszawa-Cancun-Warszawa

    Po zakupie biletów na lot Warszawa-Cancun, początkowo miałem trochę obaw, ale wszystko poszło gładko. Bilety dostałem w ciągu dwóch godzin, wszystko w jednej rezerwacji. Podczas podróży do Cancun zacząłem się trochę stresować, ale linia lotnicza zadbała o mnie, zapewniając hotel i nowe bilety na dalsze loty. W drodze powrotnej do Warszawy nie wystąpiły żadne problemy. Ogólnie rzecz biorąc, mogę powiedzieć, że moje doświadczenie z zakupem biletów było pozytywne.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu do USA

    Obsługa była naprawdę super, ceny były jedyną rozsądną opcją na rynku. Zakupiliśmy bilety do USA przez stronę internetową i wszystko poszło gładko. Lot był bez problemów, nie było żadnych zmian czy odwołań. W łatwy i prosty sposób dostaliśmy się z punktu A do punktu B. Jestem bardzo zadowolony/a i chętnie skorzystam ponownie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów online

    Po zakupie biletów online i zapłaceniu za rezerwację, otrzymałem e-mail potwierdzający anulowanie rezerwacji zamiast biletów. Kiedy skontaktowałem się z infolinią, obsługa twierdziła, że pieniądze zostały zwrócone, co okazało się nieprawdą po potwierdzeniu tego przez mój bank. Mimo moich próśb o zwrot pieniędzy, nadal nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ani zwrotu. Bezwstydnie odsyłają mnie do banku, ale bank informuje, że nie nastąpił zwrot pieniędzy. W końcu musiałem zainicjować procedurę sądową. Nie polecam korzystania z tej usługi, lepiej trzymać się z daleka od tych nieuczciwych praktyk.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Zakupiłem bilety lotnicze przez Tickets i niestety było to doświadczenie niezbyt pozytywne. Po dokonaniu zakupu, poinformowano mnie, że linie lotnicze nie potwierdziły mojego lotu. Zamiast pomóc mi znaleźć rozwiązanie, zaproponowano mi inny lot za dodatkową opłatą, chociaż na stronie internetowej widziałem, że bilety na mój pierwotny lot nadal były dostępne, ale w wyższej cenie. Nie dostałem też zadowalającej odpowiedzi na pytanie, dlaczego doszło do takiej sytuacji. Ogólnie było to bardzo stresujące i niezadowalające doświadczenie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy w punktach

    O kurczę, strasznie się zdenerwowałam. Miałam kupione bilety na mega fajny koncert, a potem nagle okazało się, że cena poszła w górę i trzeba było dopłacić. Bez sensu, powinni sprawdzać to wcześniej, nie po zakupie! I co gorsza, nie było to pierwszy raz, ale aż cztery razy! Nie mam słów...


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja anulowana

    Kupiłem bilet do USA, zapłaciłem za niego, a później dostałem e-maila informującego, że rezerwacja została anulowana z powodu zmiany cen przez operatora. Brak możliwości kontaktu telefonicznego w razie problemów z zakupem biletów był irytujący, ale ostatecznie dostałem zwrot pieniędzy po 7 dniach. Sugeruję, aby firma była bardziej aktywna w komunikacji z klientami w podobnych sytuacjach.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów koncertowych

    Bardzo miło mnie zaskoczył ten szybki i profesjonalny kontakt z obsługą klienta przez czat. Konsultantka była naprawdę pomocna i błyskawicznie rozwiała moje wątpliwości dotyczące zakupu biletów na koncert. Dziękuję za taką pomoc!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilety lotnicze

    Nie polecam tej firmy. Miałam sytuację, że odwołali mi lot, mimo że miałam potwierdzone alternatywne bilety. Niestety, nie otrzymałam ich i jedyną radą było kontaktowanie się z linią lotniczą 20 godzin przed odlotem. Konsultanci bagatelizowali moje problemy i obiecywali bilety "dziś", które ostatecznie nie dotarły na czas. To naprawdę stresujące i spowodowało, że straciłam dwa dni urlopu. Agencja nie chciała brać za to żadnej odpowiedzialności, a rekompensaty próbowali zrzucić na linię lotniczą. Po co w ogóle korzystać z takiego pośrednika, skoro niczego nie potrafią załatwić? To straszna lipa.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów

    Jestem bardzo niezadowolona z mojego doświadczenia zakupu biletów. Kupiłam bilety, ale niestety zostały one anulowane, tak jak u innych klientów, a pieniądze zostały pobrane z konta mimo informacji o automatycznym odblokowaniu. Cała sytuacja była bardzo irytująca, zwłaszcza że środki zostały pobrane, mimo że zakup został odwołany. Brak profesjonalizmu w obsłudze tego problemu mnie zaskoczył.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Kupiliśmy bilety dla czterech osób w marcu 2020, tuż przed pandemią. Niestety, nie mogąc podróżować, próbowaliśmy kilka razy uzyskać zwrot pieniędzy lub zmianę terminu lotu. Niestety, odrzucono naszą prośbę, a zamiast tego kazano nam dopłacić 5000 zł, mimo że bilety kosztowały ponad 9000 zł. Vouchery na stronie przewoźnika miały ważność do końca 2023 roku, ale podczas ostatniej rozmowy online pracownik powiedział mi, że bilety straciły ważność i nie może mi pomóc. Czuję się oszukany i okradziony z moich ciężko zarobionych pieniędzy!!!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    bagaż rejestrowany, problemy z realizacją, niepełny zwrot pieniędzy, dodatkowe faktury.

    Zdecydowałam się kupić bilet w tej firmie, bo miała opcję rejestrowanego bagażu, co było dla mnie ważne. Niestety, niedługo po zakupie dostałam e-mail, że nie mogą zrealizować mojego zamówienia bagażu. Mimo zwrotu pieniędzy, nie były one w pełnej kwocie. Dodatkowo, firma wystawiła dodatkowe faktury i korekty, co zrobiło tylko zamieszanie. Obsługa infolinii niestety nie była zbyt pomocna w tłumaczeniu sytuacji z fakturami. Nie polecam. Wolę zapłacić więcej za bilet gdzie indziej, gdzie obsługa jest bardziej profesjonalna.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Ta firma jest kompletnie niegodna zaufania. Moje doświadczenie z zakupem biletów lotniczych było koszmarne. Obsługa klienta była bardzo nieprofesjonalna i traktowano mnie bardzo źle. Ceny były absurdalnie wysokie, a sposób naliczania opłat - niejasny. Dodatkowo, dostawa była opóźniona i musiałem czekać znacznie dłużej niż zakładałem. Zupełnie odradzam korzystanie z usług tej firmy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Problem z biletem

    Ostatnio kupiłem bilety na lot z Polski do Hiszpanii, ale niestety nie dostałem ich na czas. Próbuję dzwonić i wysyłać e-maile, ale nikt nie odpowiada. To naprawdę frustrujące i wydaje mi się mało profesjonalne. Czy możecie mi jakoś pomóc rozwiązać ten problem?


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupiłam bilety lotnicze

    Hej, sprawdziliśmy bilety lotnicze i zakupiliśmy je miesiąc temu. Chcieliśmy dodać dodatkową torbę, ale nie otrzymaliśmy potwierdzenia przed wylotem! Dzisiaj rano odkryliśmy, że problem techniczny nie pozwolił nam dodać bagażu. A przecież lot jest już jutro rano! To chyba nie fair... Mamy nadzieję na zwrot pieniędzy, bo nie chcemy zostać oszukani. Nie polecamy tego miejsca!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilety lotnicze lotu - Wilno - Warszawa

    Miałam bardzo rozczarowujące doświadczenie z Tickets.pl. Mimo otrzymania potwierdzenia płatności i zapewnienia o wydaniu biletów w ciągu trzech godzin, pozostałam bez biletu - 24 godziny później. Zero informacji od portalu. Po mojej interwencji na chacie - ku mojemu zdumieniu, poinformowano mnie, że moja rezerwacja została anulowana z powodu usunięcia miejsc przez linię lotniczą, co uważam za rozbieżność, którą systemy Tickets.pl powinny zauważyć wcześniej. Z lotem zaplanowanym za zaledwie tydzień, to jest więcej niż tylko niedogodność. W dzisiejszych czasach, tak rażące niedopatrzenie i brak aktualizacji systemu w czasie rzeczywistym są niedopuszczalne. Oczekiwałam bezproblemowego załatwienia rezerwacji, ale zamiast tego muszę szukać alternatywnych rozwiązań. Absolutnie nikomu nie polecam.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilety lotnicze AirChina

    NIGDY WIĘCEJ! Z DALA OD TYCH OSZUSTÓW! Kupiliśmy z dziewczyną bilety z Warszawy na Phuket przez Pekin. Spędzamy sobie miło czas na wakacjach aż tu nagle mail przychodzi „wasz lot powrotny został odwołany” przewoźnik AIRCHINA odwołał lot. Napisaliśmy wiec do tickets.pl żeby dali nam inne loty ponieważ musimy jakoś wrócić do domu, a oni nam odpisali że mają dla nas loty na dzień następny aby je otrzymać mamy im przelać 39 397,39 zł ! Prawie 40 tys mamy im przelać aby dostać od nich bilety gdzie za bilety zapłaciliśmy normalnie przed wyjazdem! Czy to nie jest chore? SPRAWĘ ZGŁASZAM NA POLICJĘ I DO SĄDU! Juz na samym początku nas chcieli naciągnąć na dopłatę do bagażu ponieważ wydrukowali nam bilet „bez bagażu” i zadzwoniłem do AIRCHINA i zapytałem czy mamy bagaż w tej cenie a oni powiedzieli ze oczywiście ze mamy, a tickets.pl powiedział ze mamy im dopłacić 800 zł ! OSZUŚCI! Mam screen shoty z całej korespondencji! Sprawę kieruje do Sądu w trybie natychmiastowym !