Sun&Snow7 opinie
Wyróżnione Recenzje
Opinie (7)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Wynajęty apartament
Nie polecam, uzyskać fakturę, zwrot to jakiś dramat i kontakt tylko mailowy. Nie polecam
apartament
Moja przygoda z tą firmą rozpoczęła się wiele lat temu i zostawiłem w niej jako stały klient ponad 10 pobytów, kilkadziesiąt tysięcy złotych. Przygodę zakończył pobyt w Krynicy Morskiej i całkowite rozczarowanie zarówno obsługą (brak zwrócenia kaucji w terminie), jakością - remont w trakcie, brak zgodności z opisem obiektu, utrudnienie z wyjazdem autem, brak kompetencji w trakcie załatwiania reklamacji, bezczelna obsługa i sprawa w drodze do Rzecznika Praw Konsumenta, ponieważ firma proponuje Voucher trudny bądź niemożliwy do wykorzystania. Pazerność na kilka stówek przedkładają na utratę klienta który zostawił tam masę kasy i więcej tego nie zrobi. Gdzie sens gdzie logika ?
Wakacje 30.07.2023
Bardzo proszę o zwrot wpłaconej kwoty 250 złoty za posprzątanie pokoju kwota pobrana przez was jest bezprawna i w żaden sposób nie macie prawa obciążać mnie jako klienta za tak zwane posprzątanie pokoju i przygotowanie go Skoro tak nie był przygotowany.
Sprawa została zgłoszona w polskiej izbie turystyki z siedzibą w Warszawie.
Pokój który został nam udostępniony miał być posprzątany i sprawdzony a nie był.
W łazience koło automatu brud I za nim też.
Sofa w pokoju po rozłożeniu z plama na środku jak by się ktoś zesikal lub co innego.
Lawostolik oklejony brudny od środka jak się go chwyciło to brało człowieka na wymioty.
Nogi całe od niego brudne. Żeby przykryć ubytki w uszkodzonych panelach postawiono tam siedzisko... telewizor i pilot całe okurzone brudne i klejące. Co do kuchni piekarnik brudny który moja partnerka żeby coś upiec sama musiała posprzątać. Lodówka polana jakimś sokiem też posprzątana przez nas. Sztućce trzeba było umyć przez użytkowaniem tak samo brudne... taras zarośnięty zielskiem częściowo wyrwany i pozostawiony przez parę dni i podczas naszej nieobecności częściowo usunięte próg jednego z drzwi balkonowych rozwalony i wołający o pomstę do nieba. Okna drzwi balkonowe brudne okurzone firany pomalowane pisamaki lub czymś podobnym... mrówki spacerujące wewnątrz pomieszczenia. Brak worków na śmieci w zapasie żeby można było wymieniac i wynosić na bierzaco. Brak zapasowego papieru toaletowego w łazience. Ogólnie pieniądze pobrane beż wcześniejszego poinformowania nas o tym.
Co do kwestii zakwaterowania bardzo proszę o zwrot kosztów zakwaterowania za jedną osobę. Dzieci potraktowaną jako osoby dorosłe i jedno podczas całego pobytu spało na podłodze dla własnego komfortu. Informuje że zgodnie z prawem polskim za osobę dorosła uważa się obywatela który ukończył 18 rok życia. A nie dzieci w ieku szkolnym 14 i 16 lat. Hotel miał i ma obowiązek dostosowania ilości łóżek do ilości uczestników podczas wynajmu i pobytu. Nie poinformowano nas i potwierdzenie mam także od pośrednika o braku jakichkolwiek dodatkowych opłat.nie biorąc pod uwagę opłaty 100 złoty za psa i opłacie klimatyczne 67.20 za opłatę klimatyczna. Pieniądze przeznaczone na wyżywienie czesciowe podczas wakacji musieliśmy zostawić a niejako być okradzionym z nich przez zastosowanie kaucji zwrotnej 300 złoty i 250 złoty za bezprawne obciążenie nas za sprzątanie. Żadne klauzule i zarządzanie ich drobnym Druczkiem nie opupiwazniaja was do takich sytuacji i robienie z ludzi dzien przed przyjazdem idiotow. W biurze pośrednika oo opłaceniu reszty kwoty za pobyt pytałem wyraznie czy kwota jest już cała i czy oprócz opłaty za psa i klimatycznej będzie coś jeszcze powiedziane było wyraźnie że nie. Pośrednik czyli firma nekera też nie informowała nas o tym. Pobyt za jedną osobę to koszt około 590 złoty proszę o zwrot całej tej kwoty lacznie z kwota za posprzątanie. Dodatkowo przyjęliście na mieszkanie nad nami ludzi którzy nie potrafili usznaowac ciszy nocnej i 3 razy zdarzyła się sytuacja imprezy u nich do godziny 1.30 w nocy szuranie, trzaskanie śmiech głośne rozmowy nie zważając na innych ludzi przebywających w hotelu. I żeby państwo nie mówili że mogłem wezwać policję ależ nie jestem donosicielem zgłoszenie na policję zakończyło by się dla mnie problemami zzl tymi ludźmi bójka rozroba lub coś z tym związanym. To waszym obowiązkiem jest pilnowanie i rozwiązywanie problemów. Samo podejście osób które rozmawiały z nami w dzień przyjazdu na recepji w drugim budynku lekceważące. Byle się pozbyć.
29 lipca otrzymałem telefon z państwa firmy z informacje o możliwych utrudnieniach w dojeździe związanych z dojazdem do hotelu poprzez budowę drogi i hoteli. I poinformowano nas że w związku z tym otrzymamy rabat za niedogonosci z tym związane. Prawda była o wiele inna iż hotel nie przewiduje dla nas z tego tytuły żadnej rekompensaty. Informacja od pani w recepcji. Od 6.00 rano uciążliwy hałas na budowie drogi i przy hotelach budowanych zero poszanowania możliwości odpoczynku dłużej niż do tej godziny. W związku z tymi sytuacjami poinformowaliśmy recepcję że nie będziemy spędza ostatniej nocy w tym hotelu i opuściliśmy pokój w piątek po południu wracając do domu gdyż nie szło wytrzymać jak nie hałas z budowy to hałas uciążliwych osób mieszkających nad nami.
W związku z zaistniałymi sytuacjami które nas spotkały bardzo proszę o zwrot kwoty za jedną osobę z powodu braku 3 łóżka, zwrotu bezpodstawnie i bezprawnie pobranej kwoty 250 złoty za przygotowanie hotelu żaden szanujący się hotel nie traktuje tak ludzi i wykorzystuje swój monopol w taki sposób. Rozmowy z innymi osobami mieszkającymi tam też były zszokowane płaceniem za posprzątanie. To jest typowe wykorzystanie naiwności ludzkiej z branie ile się da.
Proszę o wypłacenie rabatu który miał być nam zwrócony a nie jest. Za wszystkie przykr9sci które nas spotkały rządam rekompensaty w wysokosci 1500 złoty za wyżej opisane sytuację nie w postaci jakiegos vouchera na jakiś pobyt. Plus zwrot za pobyt jednej osoby i zwrot za przygotowanie pokoju oraz rabat za niedogodności.
Jednocześnie informuję że jeśli nie będzie pozytywnie tak jak opisałem zalatwiona moja reklamacja to sprawę za pośrednictwem polskiej izby turystyki i rzecznika praw konsumenta sprawę skierujemy na drogę postępowania sądowego. Załączam zdjęcia paneli uszkodzonych częściowo zarosnietego tarasu i uszkodzonego progu od wejscia w oknie.Pobyt Szklarska Poręba pobyt od 19.07
Nasz pobyt nadal trwa, ale nigdy więcej nie skorzystamy z ich usług. Jestesmy bardzo rozżaleni
tym co zastaliśmy a tym co obiecywano.To nie jest nasz pierwszy pobyt .Zawsze byliśmy zadowoleni. Informowano nas o problemach . Tym razem jest inaczej, żeby mieć spokój i widok na góry wynajęliśmy jeden z droższych apartamentów . Numer 269. Niestety od samego początku były problemy. Składając rezerwację masz tylko 60 minut na opłacenie zadatku. Mieszkamy w innym kraju i nie każdy ma konto bankowe w Polsce lub kartę kredytową. Na szczęście pomogła nam pani kierownik. Za co jesteśmy wdzięczni. Nie prawdą jest, że resztę płaci się na miejscu. Na rezerwacji jest napisane do kiedy masz termin do zapłacenia. Nawet klimatyczne trzeba wcześniej zapłacić. W dniu przyjazdu miła pani z biura poinformowała nas , że winda jest zepsuta i na 6 piętro z bagażami trzeba chodzić. Dla mnie był to cios poniżej pasa.Jestem osobą niepełnosprawną . Prawie godzinę wchodziłam na górę i to tylko z pomocą męża i jakiegoś pana. W apartamencie byłam uziemiona przez dobę. Oczywiście pani z biura zaproponowała inny apartament ,o innym standarcie niż kupiliśmy. Następny szok przeżyliśmy wchodząc do upragnionego mieszkanka. Było brudno, koło kaloryfera cmentarz z much..Większość rzeczy ktore są w opisie nie ma. Klimatyzacja, którą tak pani zachwalała, nie działa. Brak możliwości otwarcia pkien niż na całą szerokość. Zostaliśmy oszukani.Pani w biurze powiedziała, że już wykreślili ją z opisu. Tylko dlaczego dopiero teraz. Gdybyśmy wiedzieli, na pewno odrzucilibyśmy tą ofertę. Na szczęście dni gorących było kilka.Na domiar złego zapomniano nas poinformować, że droga dojazdowa do Sun...snow jest w remoncie i przejazd nią może graniczyć z uszkodzeniem auta. Miała być cisza i spokój, a pod samym nosem budowa następnych budynków. Od 7.00 rano pobudka, Do dnia dzisiejszego nie usłyszeliśmy słowa przepraszam, albo jakiejś rekompensaty, a kwota apartamentu była wysoka. Jesteśmy rozgoryczeni. Żeby na cieszyć się górami, postanowiliśmy dołożyć jeszcze dwie doby, ale w innym apartamencie ( zobaczymy czy działa klimatyzacja) z widokiem na las. Z tą rezerwacją też był kłopot. Była sobota więc chyba nie chciało się paniom w biurze pracować. Były bardzo niegrzeczne po pokazaniu focha powiedziały że ten apartament jest zajęty. Godzinę później mąż zszedl jeszcze raz i nagle cud apartament 262 wolny (W biurze znajdowała się pani kierownik). Panie również stały się miłe .Mam nadzieję, że w tym apartamencie wszystko będzie zgodne z opisem.W Jeleniej Górze mamy znajomego, który pracuje w radio. Ma nadzieję, że Sun...snow stanie ma wysokości zadania i zrehabilituje się. W co już nie wierzymy. My już nigdy nie skorzystamy z usług Sun...snow i naszym znajomym również będziemy odradzać pobyt.. Zamiast odpoczynku mamy stres.. Z tego wszystkiego zapomnieliśmy napisać, że na kluczu od pokoju jest numer miejsca parkingowego. Niestety nikt tego nie respektuje( wieczorem jest wolna amerykanka) kto pierwszy ten lepszy.Wynajem apartamentów
W apartamencie syf, pozytywne opinie w internecie są chyba wszystkie pisane przez pracowników. Ściany dziurawe, grzyb pod prysznicem, podłoga się klei, obsługa niekompetentna, wszyscy mają klienta gdzieś.
Wynajem apartamentów
Wynajmowaliśmy apartamenty nad morzem i pierwszy raz spotkaliśmy się z opcją kaucji przez preautoryzację. Będąc już w biurze chcieliśmy dowiedzieć się więcej na ten temat. Pytaliśmy na jakiej zasadzie się to odbywa, niestety podano nam błędne informacje. Powiedziano nam, że do trzech dni po wymeldowaniu otrzymamy zwrot na konto. Po powrocie z wakacji zastanawialiśmy się gdzie nasze pieniądze. Bank przekazał, że mają na to aż 31 dni. To nie jest fair wobec klientów. Następnym razem będziemy wiedzieli żeby nie korzystać z usług tej firmy ponieważ nie lubimy krętactwa.
rezerwacja apartamentów
Korzystałam z usług tej firmy kilkukrotnie, w różnych częściach Polski. Zawsze byłam bardzo zadowolona. Miła i kompetentna obsługa, bardzo pomocna. Apartamenty zgodne ze zdjęciami i opiniami. Polecam
O Sun&Snow
O portalu Sun&Snow
Portal Sun&Snow należy do firmy SUN & SNOW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Gałczyńskiego 4, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 000318497, REGON: 141534979, NIP: 5213507582. Sun & Snow Sp. z o.o. jest największym w Polsce operatorem zarządzającym wynajmem apartamentów w miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach, i należy do grupy spółek Sun & Snow S.A. Firma Sun & Snow Sp. z o.o. jest obecna na rynku od 2008 roku i w tym czasie stworzyła sprawdzony model współpracy z właścicielami apartamentów, w imieniu których zarządza wynajmem. Stosuje też wysokie standardy w obsłudze gości, do których należą osoby prywatne oraz klienci biznesowi, zarówno z Polski, jak i zagranicy.
Prezesem Zarządu Sun & Snow jest Marcin Dumania, który jest współzałożycielem spółki. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w największych globalnych firmach doradczych: Deloitte, A.T. Kearney, Accenture oraz Roland Berger Strategy Consultants, gdzie przeszedł pełną ścieżkę kariery od analityka do partnera. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Finanse i Bankowość.
Spółka Sun & Snow wprowadziła również na rynek deweloperski nową jakość pod marką Sun & Snow Resorts, realizując apartamenty wypoczynkowe skierowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i inwestorów. Unikalne połączenie możliwości wypoczywania w zakupionym apartamencie w najbardziej atrakcyjnych miejscowościach turystycznych i dużych miastach w Polsce oraz dodatkowa możliwość zarabiania na jego wynajmie sprawia, że apartamenty cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Pierwszy obiekt Sun & Snow Resorts powstał w Szklarskiej Porębie. Kompleks obecnie tworzą trzy budynki apartamentowe stanowiące nowatorską koncepcję ośrodka typu vacation park. Drugi obiekt to Sun & Snow Resorts Lipki Park w Zakopanem, u podnóża Giewontu. W skład inwestycji wchodzi pięć budynków – 3 apartamentowe oraz 2 aparthotelowe – wszystkie oddane do użytkowania. Spółka zrealizowała także inwestycje Sun & Snow Resorts Kołobrzeg, a w trakcie realizacji jest Sun & Snow Resorts Białka Tatrzańska. Do grupy Sun & Snow S.A. należą również spółki Sun & Snow Real Estate Sp. z o.o. oraz Pobyty.pl.
Sun & Snow Real Estate Sp. z o.o. to wyspecjalizowana spółka zajmująca się doradztwem w obszarze inwestycji w nieruchomości przeznaczone na wynajem. Wspiera potencjalnych inwestorów w wyborze odpowiedniej lokalizacji i formy inwestycji. Doradza także deweloperom w zakresie projektowania, budowy, finansowania i komercjalizacji ich inwestycji.
Pobyty.pl Sp. z o.o. jest właścicielem portalu Pobyty.pl, który oferuje turystom możliwość zarezerwowania różnego typu sprawdzonych miejsc noclegowych w całej Polsce.
Oferta na portalu Sun&Snow
W ofercie znajdziesz Apartamenty na wynajem nad morzem, w górach, na mazurach i w miastach. Do najpopularniejszych apartamentów należą apartamenty: Dziwnów; Gdańsk Przy Plaży; Gdynia; Grzybowo; Hel; Jantar; Jastrzębia Góra; Jurata; Karwia; Kąty Rybackie; Kołobrzeg; Krynica Morska; Łukęcin; Mielno; Międzywodzie; Międzyzdroje; Pobierowo; Puck; Rewal; Sarbinowo; Sianożęty; Sopot; Stegna; Sztutowo; Świnoujście; Ustka; Ustronie Morskie; Władysławowo; Białka Tatrzańska; Karpacz; Krynica-Zdrój; Szklarska Poręba; Świeradów Zdrój; Ustroń; Wisła; Zakopane – Resort; Zakopane Apartamenty; Pasym; Gdańsk Stare Miasto i Kraków.
Opłata za wynajem Apartamentu obejmuje: opłatę za przygotowanie Apartamentu; opłatę za pobyt w Apartamencie liczby osób ustalonej w umowie; Do opłaty za wynajem doliczane mogą być dodatkowe opłaty i kaucje, wskazane w formularzu rezerwacyjnym lub umowie.
Umowa najmu nie obejmuje dodatkowego sprzątania, dodatkowej wymiany bielizny i ręczników, wypożyczenia łóżeczka dziecięcego, pobytu zwierzęcia oraz kosztu parkingu.
Po dokonaniu rezerwacji, w ciągu 3 dni (72 godzin) Klient zobowiązany jest wpłacić na rachunek bankowy wskazaną w formularzu rezerwacyjnym opłatę rezerwacyjną w wysokości 25% opłaty za wynajem Apartamentu. Liczy się data księgowania na koncie Sun&Snow. W przypadku braku wpłaty w tym terminie Sun&Snow zastrzega sobie możliwość anulowania rezerwacji. Opłata rezerwacyjna jest bezzwrotna. Opłata rezerwacyjna stanowi wyłącznie opłatę za przygotowanie Apartamentu oraz miejsca parkingowego (jeśli dotyczy) i nie stanowi opłaty za pobyt w Apartamencie. W przypadku wpłaty opłaty rezerwacyjnej w terminie, Klientowi nie będzie przysługiwało prawo do odstąpienia od przygotowania apartamentu, a tym samym, prawo do zwrotu opłaty rezerwacyjnej. W przypadku braku wpływu opłaty rezerwacyjnej do dnia wskazanego w formularzu, rezerwacja ulega anulowaniu. Opłata rezerwacyjna wpłacona po terminie wskazanym w formularzu przywraca rezerwację, o ile Sun & Snow nadal dysponuje wolnymi miejscami. Pozostałą część opłaty za wynajem Apartamentu (75%) w postaci opłaty za pobyt w Apartamencie klient może zapłacić przelewem na rachunek bankowy lub kartą na miejscu w biurze lokalnym w dniu zameldowania.
Czy kiedykolwiek korzystałeś z Sun&Snow?
Jeśli tak, to chcielibyśmy usłyszeć o Twoich doświadczeniach. NiezaleznaOpinia to miejsce, w którym możesz bez wahania wyrazić swoją opinię. Chcielibyśmy wiedzieć, jaka jest ich oferta. Czy portal jest łatwy w obsłudze? Czy znalazłeś to czego szukałeś/aś? Czy proces rejestracji przebiegał bezproblemowo? Jak oceniasz wygląd portalu? Czy miałeś/aś kontakt z obsługą klienta, czy byli przyjaźni i pomocni? Czy korzystnie z usług Sun&Snow jest wygodne, bezpieczne? Przeczytaj opinie klientów na temat Sun&Snow i ich ofercie. Daj nam znać poprzez opinie klienta. Twoja opinia pomaga innym dowiedzieć się, czego można oczekiwać od Sun&Snow.
Bonus!
📊 Jak Sun&Snow błyszczał dla ciebie?
informacje kontaktowe
Kategorie Sun&Snow
Wakacje i podróże | Tanie podróże | Sporty zimowe | Hotele i Hostele
Statystyki Strony
Seite online seit: 24 września 2020
Letzte aktualisierung: 7 stycznia 2025