Sun&Snow - Ogólna ocena na podstawie 6 opinii

17% Kupiłbym tu ponownie

Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2022-12-02
rezerwacja apartamentów

Korzystałam z usług tej firmy kilkukrotnie, w różnych częściach Polski. Zawsze byłam bardzo zadowolona. Miła i kompetentna obsługa, bardzo pomocna. Apartamenty zgodne ze zdjęcia... Czytacz dalejPrzez: Natalia

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-10-21
apartament

Moja przygoda z tą firmą rozpoczęła się wiele lat temu i zostawiłem w niej jako stały klient ponad 10 pobytów, kilkadziesiąt tysięcy złotych. Przygodę zakończył pobyt w Krynicy ... Czytacz dalejPrzez: Adam

Opinie (6)

  (1)

 (0)

  (1)

  (0)

  (4)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    apartament

    Moja przygoda z tą firmą rozpoczęła się wiele lat temu i zostawiłem w niej jako stały klient ponad 10 pobytów, kilkadziesiąt tysięcy złotych. Przygodę zakończył pobyt w Krynicy Morskiej i całkowite rozczarowanie zarówno obsługą (brak zwrócenia kaucji w terminie), jakością - remont w trakcie, brak zgodności z opisem obiektu, utrudnienie z wyjazdem autem, brak kompetencji w trakcie załatwiania reklamacji, bezczelna obsługa i sprawa w drodze do Rzecznika Praw Konsumenta, ponieważ firma proponuje Voucher trudny bądź niemożliwy do wykorzystania. Pazerność na kilka stówek przedkładają na utratę klienta który zostawił tam masę kasy i więcej tego nie zrobi. Gdzie sens gdzie logika ?


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wakacje 30.07.2023

    Bardzo proszę o zwrot wpłaconej kwoty 250 złoty za posprzątanie pokoju kwota pobrana przez was jest bezprawna i w żaden sposób nie macie prawa obciążać mnie jako klienta za tak zwane posprzątanie pokoju i przygotowanie go Skoro tak nie był przygotowany.
    Sprawa została zgłoszona w polskiej izbie turystyki z siedzibą w Warszawie.
    Pokój który został nam udostępniony miał być posprzątany i sprawdzony a nie był.
    W łazience koło automatu brud I za nim też.
    Sofa w pokoju po rozłożeniu z plama na środku jak by się ktoś zesikal lub co innego.
    Lawostolik oklejony brudny od środka jak się go chwyciło to brało człowieka na wymioty.
    Nogi całe od niego brudne. Żeby przykryć ubytki w uszkodzonych panelach postawiono tam siedzisko... telewizor i pilot całe okurzone brudne i klejące. Co do kuchni piekarnik brudny który moja partnerka żeby coś upiec sama musiała posprzątać. Lodówka polana jakimś sokiem też posprzątana przez nas. Sztućce trzeba było umyć przez użytkowaniem tak samo brudne... taras zarośnięty zielskiem częściowo wyrwany i pozostawiony przez parę dni i podczas naszej nieobecności częściowo usunięte próg jednego z drzwi balkonowych rozwalony i wołający o pomstę do nieba. Okna drzwi balkonowe brudne okurzone firany pomalowane pisamaki lub czymś podobnym... mrówki spacerujące wewnątrz pomieszczenia. Brak worków na śmieci w zapasie żeby można było wymieniac i wynosić na bierzaco. Brak zapasowego papieru toaletowego w łazience. Ogólnie pieniądze pobrane beż wcześniejszego poinformowania nas o tym.
    Co do kwestii zakwaterowania bardzo proszę o zwrot kosztów zakwaterowania za jedną osobę. Dzieci potraktowaną jako osoby dorosłe i jedno podczas całego pobytu spało na podłodze dla własnego komfortu. Informuje że zgodnie z prawem polskim za osobę dorosła uważa się obywatela który ukończył 18 rok życia. A nie dzieci w ieku szkolnym 14 i 16 lat. Hotel miał i ma obowiązek dostosowania ilości łóżek do ilości uczestników podczas wynajmu i pobytu. Nie poinformowano nas i potwierdzenie mam także od pośrednika o braku jakichkolwiek dodatkowych opłat.nie biorąc pod uwagę opłaty 100 złoty za psa i opłacie klimatyczne 67.20 za opłatę klimatyczna. Pieniądze przeznaczone na wyżywienie czesciowe podczas wakacji musieliśmy zostawić a niejako być okradzionym z nich przez zastosowanie kaucji zwrotnej 300 złoty i 250 złoty za bezprawne obciążenie nas za sprzątanie. Żadne klauzule i zarządzanie ich drobnym Druczkiem nie opupiwazniaja was do takich sytuacji i robienie z ludzi dzien przed przyjazdem idiotow. W biurze pośrednika oo opłaceniu reszty kwoty za pobyt pytałem wyraznie czy kwota jest już cała i czy oprócz opłaty za psa i klimatycznej będzie coś jeszcze powiedziane było wyraźnie że nie. Pośrednik czyli firma nekera też nie informowała nas o tym. Pobyt za jedną osobę to koszt około 590 złoty proszę o zwrot całej tej kwoty lacznie z kwota za posprzątanie. Dodatkowo przyjęliście na mieszkanie nad nami ludzi którzy nie potrafili usznaowac ciszy nocnej i 3 razy zdarzyła się sytuacja imprezy u nich do godziny 1.30 w nocy szuranie, trzaskanie śmiech głośne rozmowy nie zważając na innych ludzi przebywających w hotelu. I żeby państwo nie mówili że mogłem wezwać policję ależ nie jestem donosicielem zgłoszenie na policję zakończyło by się dla mnie problemami zzl tymi ludźmi bójka rozroba lub coś z tym związanym. To waszym obowiązkiem jest pilnowanie i rozwiązywanie problemów. Samo podejście osób które rozmawiały z nami w dzień przyjazdu na recepji w drugim budynku lekceważące. Byle się pozbyć.
    29 lipca otrzymałem telefon z państwa firmy z informacje o możliwych utrudnieniach w dojeździe związanych z dojazdem do hotelu poprzez budowę drogi i hoteli. I poinformowano nas że w związku z tym otrzymamy rabat za niedogonosci z tym związane. Prawda była o wiele inna iż hotel nie przewiduje dla nas z tego tytuły żadnej rekompensaty. Informacja od pani w recepcji. Od 6.00 rano uciążliwy hałas na budowie drogi i przy hotelach budowanych zero poszanowania możliwości odpoczynku dłużej niż do tej godziny. W związku z tymi sytuacjami poinformowaliśmy recepcję że nie będziemy spędza ostatniej nocy w tym hotelu i opuściliśmy pokój w piątek po południu wracając do domu gdyż nie szło wytrzymać jak nie hałas z budowy to hałas uciążliwych osób mieszkających nad nami.

    W związku z zaistniałymi sytuacjami które nas spotkały bardzo proszę o zwrot kwoty za jedną osobę z powodu braku 3 łóżka, zwrotu bezpodstawnie i bezprawnie pobranej kwoty 250 złoty za przygotowanie hotelu żaden szanujący się hotel nie traktuje tak ludzi i wykorzystuje swój monopol w taki sposób. Rozmowy z innymi osobami mieszkającymi tam też były zszokowane płaceniem za posprzątanie. To jest typowe wykorzystanie naiwności ludzkiej z branie ile się da.
    Proszę o wypłacenie rabatu który miał być nam zwrócony a nie jest. Za wszystkie przykr9sci które nas spotkały rządam rekompensaty w wysokosci 1500 złoty za wyżej opisane sytuację nie w postaci jakiegos vouchera na jakiś pobyt. Plus zwrot za pobyt jednej osoby i zwrot za przygotowanie pokoju oraz rabat za niedogodności.

    Jednocześnie informuję że jeśli nie będzie pozytywnie tak jak opisałem zalatwiona moja reklamacja to sprawę za pośrednictwem polskiej izby turystyki i rzecznika praw konsumenta sprawę skierujemy na drogę postępowania sądowego. Załączam zdjęcia paneli uszkodzonych częściowo zarosnietego tarasu i uszkodzonego progu od wejscia w oknie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Pobyt Szklarska Poręba pobyt od 19.07

    Nasz pobyt nadal trwa, ale nigdy więcej nie skorzystamy z ich usług. Jestesmy bardzo rozżaleni
    tym co zastaliśmy a tym co obiecywano.To nie jest nasz pierwszy pobyt .Zawsze byliśmy zadowoleni. Informowano nas o problemach . Tym razem jest inaczej, żeby mieć spokój i widok na góry wynajęliśmy jeden z droższych apartamentów . Numer 269. Niestety od samego początku były problemy. Składając rezerwację masz tylko 60 minut na opłacenie zadatku. Mieszkamy w innym kraju i nie każdy ma konto bankowe w Polsce lub kartę kredytową. Na szczęście pomogła nam pani kierownik. Za co jesteśmy wdzięczni. Nie prawdą jest, że resztę płaci się na miejscu. Na rezerwacji jest napisane do kiedy masz termin do zapłacenia. Nawet klimatyczne trzeba wcześniej zapłacić. W dniu przyjazdu miła pani z biura poinformowała nas , że winda jest zepsuta i na 6 piętro z bagażami trzeba chodzić. Dla mnie był to cios poniżej pasa.Jestem osobą niepełnosprawną . Prawie godzinę wchodziłam na górę i to tylko z pomocą męża i jakiegoś pana. W apartamencie byłam uziemiona przez dobę. Oczywiście pani z biura zaproponowała inny apartament ,o innym standarcie niż kupiliśmy. Następny szok przeżyliśmy wchodząc do upragnionego mieszkanka. Było brudno, koło kaloryfera cmentarz z much..Większość rzeczy ktore są w opisie nie ma. Klimatyzacja, którą tak pani zachwalała, nie działa. Brak możliwości otwarcia pkien niż na całą szerokość. Zostaliśmy oszukani.Pani w biurze powiedziała, że już wykreślili ją z opisu. Tylko dlaczego dopiero teraz. Gdybyśmy wiedzieli, na pewno odrzucilibyśmy tą ofertę. Na szczęście dni gorących było kilka.Na domiar złego zapomniano nas poinformować, że droga dojazdowa do Sun...snow jest w remoncie i przejazd nią może graniczyć z uszkodzeniem auta. Miała być cisza i spokój, a pod samym nosem budowa następnych budynków. Od 7.00 rano pobudka, Do dnia dzisiejszego nie usłyszeliśmy słowa przepraszam, albo jakiejś rekompensaty, a kwota apartamentu była wysoka. Jesteśmy rozgoryczeni. Żeby na cieszyć się górami, postanowiliśmy dołożyć jeszcze dwie doby, ale w innym apartamencie ( zobaczymy czy działa klimatyzacja) z widokiem na las. Z tą rezerwacją też był kłopot. Była sobota więc chyba nie chciało się paniom w biurze pracować. Były bardzo niegrzeczne po pokazaniu focha powiedziały że ten apartament jest zajęty. Godzinę później mąż zszedl jeszcze raz i nagle cud apartament 262 wolny (W biurze znajdowała się pani kierownik). Panie również stały się miłe .Mam nadzieję, że w tym apartamencie wszystko będzie zgodne z opisem.W Jeleniej Górze mamy znajomego, który pracuje w radio. Ma nadzieję, że Sun...snow stanie ma wysokości zadania i zrehabilituje się. W co już nie wierzymy. My już nigdy nie skorzystamy z usług Sun...snow i naszym znajomym również będziemy odradzać pobyt.. Zamiast odpoczynku mamy stres.. Z tego wszystkiego zapomnieliśmy napisać, że na kluczu od pokoju jest numer miejsca parkingowego. Niestety nikt tego nie respektuje( wieczorem jest wolna amerykanka) kto pierwszy ten lepszy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wynajem apartamentów

    W apartamencie syf, pozytywne opinie w internecie są chyba wszystkie pisane przez pracowników. Ściany dziurawe, grzyb pod prysznicem, podłoga się klei, obsługa niekompetentna, wszyscy mają klienta gdzieś.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wynajem apartamentów

    Wynajmowaliśmy apartamenty nad morzem i pierwszy raz spotkaliśmy się z opcją kaucji przez preautoryzację. Będąc już w biurze chcieliśmy dowiedzieć się więcej na ten temat. Pytaliśmy na jakiej zasadzie się to odbywa, niestety podano nam błędne informacje. Powiedziano nam, że do trzech dni po wymeldowaniu otrzymamy zwrot na konto. Po powrocie z wakacji zastanawialiśmy się gdzie nasze pieniądze. Bank przekazał, że mają na to aż 31 dni. To nie jest fair wobec klientów. Następnym razem będziemy wiedzieli żeby nie korzystać z usług tej firmy ponieważ nie lubimy krętactwa.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    rezerwacja apartamentów

    Korzystałam z usług tej firmy kilkukrotnie, w różnych częściach Polski. Zawsze byłam bardzo zadowolona. Miła i kompetentna obsługa, bardzo pomocna. Apartamenty zgodne ze zdjęciami i opiniami. Polecam