Booking - Ogólna ocena na podstawie 25 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (25)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Błąd w płatności
Mam fatalne doświadczenie z płatnościami na tej platformie. Moja karta została obciążona podwójnie za rezerwację i od tygodnia próbuję odzyskać pieniądze. Kontakt z obsługą klienta to jedno wielkie zamieszanie - mówią, że za kilka dni, a minął już tydzień i nadal nic. To jest po prostu nieodpowiednie i nieprofesjonalne zachowanie.
Rezerwacja hotelu z możliwością bezpłatnego odwołania
W lutym zarezerwowałam hotel na 24 dzień z możliwością bezpłatnego odwołania, niestety musiałam odwołać rezerwację. Niestety, od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu pobranej kwoty za hotel. Mimo wielu prób kontaktu z infolinią, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani informacji od przełożonych czy działu finansowego. Bardzo się zawiodłam na braku reakcji i braku profesjonalizmu w obsłudze klienta.
Zakwaterowanie na 3 dni
Moja przygoda z wynajmem mieszkania była naprawdę okropna. To miejsce, które wynająłem, było po prostu obrzydliwe - nie dało się spać ani siadać na kanapie, a kabina prysznicowa była tak brudna, że odpuściłem sobie mycie przez trzy dni. Co gorsza, właściciel okazał się być nieuprzejmy i arogancki. Zgłosiłem problem do platformy, wysyłając im mnóstwo zdjęć tego łajzowatego miejsca, a oni załatwili sprawę oferując żałosną rekompensatę. Zdecydowanie liczą tylko swoje zyski, a komfort i zadowolenie klienta idą im całkowicie na rękę.
ocena systemu rezerwacji
Teraz ja jako klient chciałbym coś nadmienić. Bez zbytniego dramatu jak poprzedni recenzent, po prostu uważam, że system rezerwacji tutaj jest na tyle zawiły. Obsługa nie spełnia oczekiwań, cały proces jest dość skomplikowany. Nawet telefoniczna infolinia nie była w stanie mi pomóc w prostych sprawach. Poza tym, miałem wątpliwości co do potwierdzenia moich rezerwacji.
Współpraca z firmą rezerwacyjną
Pracując przez wiele lat z tą firmą, muszę przyznać, że współpraca okazała się trudna do utrzymania. Nasi goście niszczą obiekty, odmawiają opłacenia szkód, zachowują się wulgarnie i agresywnie. Nawet po zwróceniu uwagi sytuacja nie ulega poprawie, a dodatkowo Booking pozwala na dodawanie negatywnych opinii. Dla nowych obiektów, zdecydowanie nie polecam.
Potrzebuję więcej informacji.
Potrzebuję więcej informacji od waszej firmy, dostawa sprawia mi kłopoty.
Rezerwacja hostelu
Chciałabym podzielić się moimi doświadczeniami z zarezerwowaniem hostelu przez Booking.com i z góry dokonaniu płatności. Wiem, że dokonując rezerwacji w ten sposób, powinnam być chroniona przed ewentualnymi nieprzyjemnościami związanymi z warunkami zakwaterowania. Niestety, wybór hostelu na Bohaterów Monte Cassino 15 w Sopocie okazał się rozczarowaniem. Pomimo opłaty, otrzymałam pokoje, które wyglądały jakby dawno nie było w nich posprzątane. Brakowało świeżej pościeli i porządnych ręczników, a zamiast tego dostaliśmy szare, wątpliwej jakości materiały.
Rezerwacja nieuzasadnionie odrzucona
Właściciel nie chciał nam dać kluczy z całkiem absurdalnego powodu, mimo że próbowaliśmy skontaktować się z obsługą. Musieliśmy nie tylko zmierzyć się z brakiem dostępu do naszego pokoju, ale też zostaliśmy zignorowani podczas próby rozwiązania problemu. Osoba, z którą rozmawialiśmy była totalnie nieprofesjonalna i unikała odpowiedzialności za błąd właściciela.
Rezerwacja mieszkania na Santorini
Jestem naprawdę rozczarowany tym, co mi się przytrafiło z rezerwacją na tej stronie. Zarezerwowałem mieszkanie na Santorini na długo przed datą wyjazdu, a teraz nagle dowiaduję się, że mają overbooking i nie mogą nas przyjąć. Szukanie innego miejsca na letni pobyt nad morzem, zwłaszcza w sierpniu, okazało się niemożliwe ze względu na brak dostępnych opcji. Booking zaproponował nam gorsze mieszkanie daleko od morza, a gdy to odrzuciliśmy, po prostu anulowali naszą rezerwację. Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia.
Moja rezerwacja
Najpierw zarezerwowaliśmy pokój we Włoszech przez Booking, ale na miejscu okazało się fatalnie! Pokój był zdecydowanie mniejszy niż obiecano i zapachniał pleśnią. Musieliśmy się mocno targować o zwrot kosztów, ale ani właściciele apartamentu, ani Booking nam nie pomogli. To był prawdziwy bój o nasze pieniądze!
Zwrot pieniędzy za nieudaną rezerwację
Dostałam zwrot pieniędzy za nieudaną rezerwację, co cieszy, ale brak możliwości kontaktu z obsługą jest strasznie irytujący. Brak komunikacji sprawia, że ciężko załatwić sprawy związane z rezerwacją. Moim zdaniem, rozmowa z pracownikiem obsługi mogłaby pomóc rozwiązać problem szybko i sprawnie. Gdy firma zwraca pieniądze za nieudaną rezerwację, trzeba dodatkowo zaangażować środki, aby zarezerwować inne miejsce noclegowe. Być może warto byłoby rozważyć ulepszenie w tej kwestii.
Opinia o korporacji zajmującej się rezerwacjami
Bardzo się zawiodłam na korporacji, z którą miałam do czynienia niedawno. Niestety natknęłam się na oszusta, który zrobił mi krzywdę za niewielką sumę. Cała sytuacja była nie tylko obraźliwa, ale też przykra, a korporacja udawała, że nie ma o niej pojęcia. Co gorsza, ten oszust mógł wystawić negatywną opinię o mnie, na którą ja nie mogłam odpowiedzieć. Wyraźnie widać, że ta firma oferuje fatalną obsługę i nie zwraca uwagi na bezpieczeństwo swoich klientów.
Oszustwo
Zarezerwowałem sobie miejsce w hotelu, zapłaciłem kartą, ale nie otrzymałem potwierdzenia drogą mailową. Musiałem w nocy, nagle, poszukać innego miejsca do spania, bo pieniądze z konta zniknęły. Po wielu skargach dostałem trochę żałosne maile z obietnicami zwrotu pieniędzy, ale bez efektu.
Rezerwacja pokoju studia
Po zarezerwowaniu studia byliśmy niezadowoleni, gdy okazało się, że "pokój" to ciemna i niebezpieczna piwnica. Brak informacji nas zaskoczył, a otrzymane zdjęcie innego pokoju tylko nas zirytowało. Myśleliśmy, że obsługa pomoże nam w sytuacji, ale rozmowa skończyła się tylko słowami "przykro mi". Brak weryfikacji ofert sprawił, że poczuliśmy się zignorowani jako klienci.
Rezerwacja apartamentu
Po rezerwacji apartamentu okazało się, że opis nie był zgodny z rzeczywistością. Gdy zgłosiliśmy problem, Booking nie potrafił nam pomóc i zaproponował jedynie mikrorabat na przyszłe usługi. To bardzo niezadowalające podejście do klienta.
rezerwacja biletów lotniczych.
Jestem bardzo rozczarowana obsługą firmy. Zarezerwowałam 2 bilety lotnicze na lot Warszawa-Rzym-Warszawa i mimo że pieniądze zostały pobrane z mojego konta, nie otrzymałam żadnych biletów. Próbowałam się z nimi skontaktować, ale bez skutku, i ostatecznie dostałam informację drogą mailową, że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni. Efektem tego jest to, że zostałam bez biletów, a moja kwota na ponad 700 zł została zablokowana.
Zmiana terminu lotu
Dostałem mejla od Booking z informacją o zmianie terminu mojego lotu na późniejszą datę. Niestety okazało się, że "później" w ich słowniku oznacza dwudniowe opóźnienie, co mnie zaskoczyło. Skontaktowałem się z obsługą klienta, żeby zapytać co z moją rezerwacją hotelową na te dodatkowe dni. Okazało się, że hotel nie chce zwrócić pieniędzy ani zmienić daty rezerwacji. Pytając o ewentualny zwrot kosztów za rezygnację z lotu, moja rezerwacja została nagle anulowana bez mojej zgody i straciłem nie tylko cenę dwóch noclegów, ale cały mój pobyt. Brak odpowiedzialności ze strony Booking jest absolutnie niedopuszczalny.
Podwójny problem z płatnością
Niedawno skorzystałem z usług strony rezerwacyjnej i zarezerwowałem hotel w Paryżu. Podczas rezerwacji na Booking.com zauważyłem, że płatność będzie dokonana na miejscu, więc dokonałem rezerwacji. Jednak po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji okazało się, że wymagana jest przedpłata zrobiona online. Po przyjeździe do hotelu ponownie poproszono mnie o uregulowanie płatności (co dziwiło mnie, bo podczas rezerwacji było mowa o płatności na miejscu), więc zapłaciłem całą kwotę. Po powrocie do domu zauważyłem, że Booking.com już zaksięgowało opłatę na mojej karcie płatniczej. W rezultacie zostałem obciążony podwójnie, więc skontaktowałem się z Booking.com drogą mailową, zgłaszając problem. Niestety, mimo kilku próśb o przesłanie dokumentów, kwestia pozostała nierozwiązana. Cały ten proces sprawił, że zacząłem wątpić w skuteczność i autentyczność obsługi reklamacji przez Booking.com.
Zakup usługi rezerwacji hotelowej
Muszę przyznać, że miałam fatalne doświadczenia związane z komunikacją z serwisem. Po zarezerwowaniu hotelu nie otrzymałam potwierdzenia rezerwacji, a kiedy próbowałam skontaktować się z obsługą klienta, poproszono mnie o numer rezerwacji i PIN, który nie został mi przekazany. To było bardzo frustrujące i nieprofesjonalne zachowanie. Niestety, musiałam zrezygnować z korzystania z usług tej platformy rezerwacyjnej.
Największa pomyłka
Rezerwacja apartamentu w Chorwacji w miejscowości Strožanac, w Luxury apartment Royal, pobyt na 10 dni, który w większości był oczekiwaniem na właściciela, który dokona napraw, który przyjdzie naprawić, bookingu, który wciąż rozważał reklamację. Stan mieszkania zupełnie nieadekwatny do opisu, zdjęć i opinii na bookingu. Pomoc od strony bookingu to taka, że bardzo im przykro, i ciągłe odpowiedzi, że mamy dogadać się z właścicielem, który nie odbierał telefonów. Co więcej odwołał naszą rezerwację, żebyśmy nie mogli wystawić recenzji. Po czym zmienił nazwę na Apartment Agape i zniknął z google pewnie przez negatywne opinie. Po powrocie do domu otrzymywaliśmy maile, w których straszyli nas prawnikami. Luxury Royal to w skrócie, brudny lokal, z pleśnią na ścianach, zasikanymi materacami, pobitymi lampami, śmierdzącymi szafami (10 dni trzymaliśmy wszystko w walizkach...), łóżka pozarywane mające kilkadziesiąt lat, a w basenie raniło się stopy od leżących na dnie małych kafelków, które odpadały od ścian basenu. Długo by wymieniać, jednak booking mimo, że wie o tym apartamencie co trzeba i tak dalej go reklamuje.
Najwięcej głosów recenzja
Nigdy więcej
Czytacz dalej