Booking Opinie
Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.
Opinie (25)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Błąd w płatności
Mam fatalne doświadczenie z płatnościami na tej platformie. Moja karta została obciążona podwójnie za rezerwację i od tygodnia próbuję odzyskać pieniądze. Kontakt z obsługą klienta to jedno wielkie zamieszanie - mówią, że za kilka dni, a minął już tydzień i nadal nic. To jest po prostu nieodpowiednie i nieprofesjonalne zachowanie.
Rezerwacja hotelu z możliwością bezpłatnego odwołania
W lutym zarezerwowałam hotel na 24 dzień z możliwością bezpłatnego odwołania, niestety musiałam odwołać rezerwację. Niestety, od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu pobranej kwoty za hotel. Mimo wielu prób kontaktu z infolinią, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani informacji od przełożonych czy działu finansowego. Bardzo się zawiodłam na braku reakcji i braku profesjonalizmu w obsłudze klienta.
Zakwaterowanie na 3 dni
Moja przygoda z wynajmem mieszkania była naprawdę okropna. To miejsce, które wynająłem, było po prostu obrzydliwe - nie dało się spać ani siadać na kanapie, a kabina prysznicowa była tak brudna, że odpuściłem sobie mycie przez trzy dni. Co gorsza, właściciel okazał się być nieuprzejmy i arogancki. Zgłosiłem problem do platformy, wysyłając im mnóstwo zdjęć tego łajzowatego miejsca, a oni załatwili sprawę oferując żałosną rekompensatę. Zdecydowanie liczą tylko swoje zyski, a komfort i zadowolenie klienta idą im całkowicie na rękę.
ocena systemu rezerwacji
Teraz ja jako klient chciałbym coś nadmienić. Bez zbytniego dramatu jak poprzedni recenzent, po prostu uważam, że system rezerwacji tutaj jest na tyle zawiły. Obsługa nie spełnia oczekiwań, cały proces jest dość skomplikowany. Nawet telefoniczna infolinia nie była w stanie mi pomóc w prostych sprawach. Poza tym, miałem wątpliwości co do potwierdzenia moich rezerwacji.
Współpraca z firmą rezerwacyjną
Pracując przez wiele lat z tą firmą, muszę przyznać, że współpraca okazała się trudna do utrzymania. Nasi goście niszczą obiekty, odmawiają opłacenia szkód, zachowują się wulgarnie i agresywnie. Nawet po zwróceniu uwagi sytuacja nie ulega poprawie, a dodatkowo Booking pozwala na dodawanie negatywnych opinii. Dla nowych obiektów, zdecydowanie nie polecam.
Potrzebuję więcej informacji.
Potrzebuję więcej informacji od waszej firmy, dostawa sprawia mi kłopoty.
Rezerwacja hostelu
Chciałabym podzielić się moimi doświadczeniami z zarezerwowaniem hostelu przez Booking.com i z góry dokonaniu płatności. Wiem, że dokonując rezerwacji w ten sposób, powinnam być chroniona przed ewentualnymi nieprzyjemnościami związanymi z warunkami zakwaterowania. Niestety, wybór hostelu na Bohaterów Monte Cassino 15 w Sopocie okazał się rozczarowaniem. Pomimo opłaty, otrzymałam pokoje, które wyglądały jakby dawno nie było w nich posprzątane. Brakowało świeżej pościeli i porządnych ręczników, a zamiast tego dostaliśmy szare, wątpliwej jakości materiały.
Rezerwacja nieuzasadnionie odrzucona
Właściciel nie chciał nam dać kluczy z całkiem absurdalnego powodu, mimo że próbowaliśmy skontaktować się z obsługą. Musieliśmy nie tylko zmierzyć się z brakiem dostępu do naszego pokoju, ale też zostaliśmy zignorowani podczas próby rozwiązania problemu. Osoba, z którą rozmawialiśmy była totalnie nieprofesjonalna i unikała odpowiedzialności za błąd właściciela.
Rezerwacja mieszkania na Santorini
Jestem naprawdę rozczarowany tym, co mi się przytrafiło z rezerwacją na tej stronie. Zarezerwowałem mieszkanie na Santorini na długo przed datą wyjazdu, a teraz nagle dowiaduję się, że mają overbooking i nie mogą nas przyjąć. Szukanie innego miejsca na letni pobyt nad morzem, zwłaszcza w sierpniu, okazało się niemożliwe ze względu na brak dostępnych opcji. Booking zaproponował nam gorsze mieszkanie daleko od morza, a gdy to odrzuciliśmy, po prostu anulowali naszą rezerwację. Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia.
Moja rezerwacja
Najpierw zarezerwowaliśmy pokój we Włoszech przez Booking, ale na miejscu okazało się fatalnie! Pokój był zdecydowanie mniejszy niż obiecano i zapachniał pleśnią. Musieliśmy się mocno targować o zwrot kosztów, ale ani właściciele apartamentu, ani Booking nam nie pomogli. To był prawdziwy bój o nasze pieniądze!
Zwrot pieniędzy za nieudaną rezerwację
Dostałam zwrot pieniędzy za nieudaną rezerwację, co cieszy, ale brak możliwości kontaktu z obsługą jest strasznie irytujący. Brak komunikacji sprawia, że ciężko załatwić sprawy związane z rezerwacją. Moim zdaniem, rozmowa z pracownikiem obsługi mogłaby pomóc rozwiązać problem szybko i sprawnie. Gdy firma zwraca pieniądze za nieudaną rezerwację, trzeba dodatkowo zaangażować środki, aby zarezerwować inne miejsce noclegowe. Być może warto byłoby rozważyć ulepszenie w tej kwestii.
Najwięcej głosów recenzja
Nigdy więcej
Czytacz dalej