Booking Opinie

: 25
12% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-06-01
Błąd w płatności
Mam fatalne doświadczenie z płatnościami na tej platformie. Moja karta została obciążona podwójni...Czytacz dalej
E. Tomaszewska

Najwięcej głosów recenzja

  2024-05-24
ocena systemu rezerwacji
Teraz ja jako klient chciałbym coś nadmienić. Bez zbytniego dramatu jak poprzedni recenzent, po p...Czytacz dalej
A. Król

Opinie (25)

  (0)

 (1)

  (9)

  (11)

  (4)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Błąd w płatności

    Mam fatalne doświadczenie z płatnościami na tej platformie. Moja karta została obciążona podwójnie za rezerwację i od tygodnia próbuję odzyskać pieniądze. Kontakt z obsługą klienta to jedno wielkie zamieszanie - mówią, że za kilka dni, a minął już tydzień i nadal nic. To jest po prostu nieodpowiednie i nieprofesjonalne zachowanie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja hotelu z możliwością bezpłatnego odwołania

    W lutym zarezerwowałam hotel na 24 dzień z możliwością bezpłatnego odwołania, niestety musiałam odwołać rezerwację. Niestety, od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu pobranej kwoty za hotel. Mimo wielu prób kontaktu z infolinią, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani informacji od przełożonych czy działu finansowego. Bardzo się zawiodłam na braku reakcji i braku profesjonalizmu w obsłudze klienta.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakwaterowanie na 3 dni

    Moja przygoda z wynajmem mieszkania była naprawdę okropna. To miejsce, które wynająłem, było po prostu obrzydliwe - nie dało się spać ani siadać na kanapie, a kabina prysznicowa była tak brudna, że odpuściłem sobie mycie przez trzy dni. Co gorsza, właściciel okazał się być nieuprzejmy i arogancki. Zgłosiłem problem do platformy, wysyłając im mnóstwo zdjęć tego łajzowatego miejsca, a oni załatwili sprawę oferując żałosną rekompensatę. Zdecydowanie liczą tylko swoje zyski, a komfort i zadowolenie klienta idą im całkowicie na rękę.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ocena systemu rezerwacji

    Teraz ja jako klient chciałbym coś nadmienić. Bez zbytniego dramatu jak poprzedni recenzent, po prostu uważam, że system rezerwacji tutaj jest na tyle zawiły. Obsługa nie spełnia oczekiwań, cały proces jest dość skomplikowany. Nawet telefoniczna infolinia nie była w stanie mi pomóc w prostych sprawach. Poza tym, miałem wątpliwości co do potwierdzenia moich rezerwacji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Współpraca z firmą rezerwacyjną

    Pracując przez wiele lat z tą firmą, muszę przyznać, że współpraca okazała się trudna do utrzymania. Nasi goście niszczą obiekty, odmawiają opłacenia szkód, zachowują się wulgarnie i agresywnie. Nawet po zwróceniu uwagi sytuacja nie ulega poprawie, a dodatkowo Booking pozwala na dodawanie negatywnych opinii. Dla nowych obiektów, zdecydowanie nie polecam.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Potrzebuję więcej informacji.

    Potrzebuję więcej informacji od waszej firmy, dostawa sprawia mi kłopoty.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja hostelu

    Chciałabym podzielić się moimi doświadczeniami z zarezerwowaniem hostelu przez Booking.com i z góry dokonaniu płatności. Wiem, że dokonując rezerwacji w ten sposób, powinnam być chroniona przed ewentualnymi nieprzyjemnościami związanymi z warunkami zakwaterowania. Niestety, wybór hostelu na Bohaterów Monte Cassino 15 w Sopocie okazał się rozczarowaniem. Pomimo opłaty, otrzymałam pokoje, które wyglądały jakby dawno nie było w nich posprzątane. Brakowało świeżej pościeli i porządnych ręczników, a zamiast tego dostaliśmy szare, wątpliwej jakości materiały.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja nieuzasadnionie odrzucona

    Właściciel nie chciał nam dać kluczy z całkiem absurdalnego powodu, mimo że próbowaliśmy skontaktować się z obsługą. Musieliśmy nie tylko zmierzyć się z brakiem dostępu do naszego pokoju, ale też zostaliśmy zignorowani podczas próby rozwiązania problemu. Osoba, z którą rozmawialiśmy była totalnie nieprofesjonalna i unikała odpowiedzialności za błąd właściciela.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja mieszkania na Santorini

    Jestem naprawdę rozczarowany tym, co mi się przytrafiło z rezerwacją na tej stronie. Zarezerwowałem mieszkanie na Santorini na długo przed datą wyjazdu, a teraz nagle dowiaduję się, że mają overbooking i nie mogą nas przyjąć. Szukanie innego miejsca na letni pobyt nad morzem, zwłaszcza w sierpniu, okazało się niemożliwe ze względu na brak dostępnych opcji. Booking zaproponował nam gorsze mieszkanie daleko od morza, a gdy to odrzuciliśmy, po prostu anulowali naszą rezerwację. Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moja rezerwacja

    Najpierw zarezerwowaliśmy pokój we Włoszech przez Booking, ale na miejscu okazało się fatalnie! Pokój był zdecydowanie mniejszy niż obiecano i zapachniał pleśnią. Musieliśmy się mocno targować o zwrot kosztów, ale ani właściciele apartamentu, ani Booking nam nie pomogli. To był prawdziwy bój o nasze pieniądze!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zwrot pieniędzy za nieudaną rezerwację

    Dostałam zwrot pieniędzy za nieudaną rezerwację, co cieszy, ale brak możliwości kontaktu z obsługą jest strasznie irytujący. Brak komunikacji sprawia, że ciężko załatwić sprawy związane z rezerwacją. Moim zdaniem, rozmowa z pracownikiem obsługi mogłaby pomóc rozwiązać problem szybko i sprawnie. Gdy firma zwraca pieniądze za nieudaną rezerwację, trzeba dodatkowo zaangażować środki, aby zarezerwować inne miejsce noclegowe. Być może warto byłoby rozważyć ulepszenie w tej kwestii.


Inni również oglądali