wolt - Ogólna ocena na podstawie 21 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (21)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zamówienie Kuriera
Złożyłem zamówienie przez internet i wszystko wydawało się ok. Jednak, gdy przyszedł czas na dostawę, kurier postanowił zrobić sobie przerwę w centrum handlowym zamiast dostarczyć mi towar. Kiedy zauważyłem, że przesyłka nie nadchodzi, skontaktowałem się z obsługą klienta, ale nikt nie odpowiedział na moje prośby o anulowanie zamówienia. Jest mi bardzo przykro, że musiałem złożyć reklamację, lecz mam wrażenie, że nie została ona odpowiednio uwzględniona i problem pozostał nierozwiązany. Postanawiam zamknąć moje konto i zacząć korzystać z usług konkurencji.
delivery breakfast
Jako klient Wolt, bardzo się zawiodłem na usłudze dostarczenia śniadania, które zamówiłem. Musiałem czekać aż trzy godziny na moje zamówienie, które w końcu przyniósł mi kurier. Niestety, nie był miły i niechlujny - nawet zapomniał o jednym z moich napojów. Po zwróceniu uwagi, odpowiedział w sposób nieuprzejmy i pojechał. Myślałem, że firma o takiej renomie zapewni lepszą obsługę.
Moje niedostarczone zamówienie
Moje zamówienie za 100 zł nie dotarło kurierem, a firma odmówiła zwrotu pieniędzy, argumentując, że zostało "zutylizowane". To nieuczciwe i skandaliczne postępowanie. Gdy coś nie może być dostarczone, powinno być odesłane do nadawcy, a nie "zutylizowane" bez rekompensaty dla klienta. Nie polecam korzystania z tej usługi, można w ten sposób niesprawiedliwie stracić pieniądze.
Zamówienie
Otrzymane zamówienie było kompletnie źle zrealizowane. Kurier, który je dostarczył, uciekł z miejsca dostawy, gdy próbowaliśmy go zatrzymać i poinformować o błędzie. Brak odpowiedniej linii telefonicznej interwencyjnej, jedynie korporacyjny czat, który nie działa efektywnie. Obsługa klienta mało konkretna, długo czeka się na odpowiedź, i nie potrafią zareagować na takie sytuacje.
Zamówienie kuriera
Zamówiłam jedzenie przez kuriera, ale niestety kurier rozlał mi napój na całej klatce. Musiałam sama posprzątać wszystko, a nawet nie zwrócili mi pieniędzy za całe zamówienie, tylko za jeden napój! Woda nawet dostała się na wycieraczkę, teraz jest zniszczona i będę musiała ją wyrzucić. Cała klatka została zalana, a sąsiedzi mogliby się poślizgnąć. To było bardzo nieprofesjonalne i nietaktowne zachowanie.
Opóźnienie i błąd adresowy
Zamówiłem jedzenie przez Wolt, ale niestety musiałem czekać dodatkowe kilkanaście minut, bo kurier pomylił adresy. Potem jeszcze czekałem 20 minut na rozwiązanie problemu. Mimo, że na ekranie pojawiła się informacja, że jedzenie zostało dostarczone, niestety tak nie było. Teraz muszę czekać nawet do 14 dni roboczych na zwrot pieniędzy na kartę. Jestem bardzo niezadowolony z obsługi klienta i nie chcę mieć więcej problemów z tą usługą.
Zamówienie jedzenia
Zawsze fajnie jest zamawiać jedzenie na wynos. Dzisiaj wieczorem skorzystałem z Wolta i zamówiłem sobie coś do jedzenia. Można śledzić cały proces na ich aplikacji, od momentu kiedy restauracja otrzymuje zamówienie, aż do chwili gdy kurier dostarcza je pod drzwi - naprawdę fajne! Do tej pory spotkałem się tylko z profesjonalną i miłą obsługą.
Zamówienie kebaba
Ależ co za znęk! Zamówiłem kebaba i czekałem całą godzinę głodny, aż pieniądze zniknęły z mojego konta. Potem dostałem wiadomość, że moje zamówienie nie dotrze. Po co przyjmujecie zamówienia, których nie spełniacie?? Nigdy więcej nie skorzystam z waszej aplikacji!
Zamówienie anulowane
Moje doświadczenie z tą firmą było straszne. Zamówienie nie dotarło, bo kurier miał zepsuty samochód, a dowiedziałem się o tym dopiero po długim czekaniu na infolinii. Pracownicy twierdzili, że kurier utknął w korku, co było podejrzane, bo to była niedziela i trasa nie była długa. Po dwóch godzinach oczekiwania, moje zamówienie zostało anulowane, a nikt nie przeprosił za problemy. Postanowiłem usunąć moje konto z tej firmy i nie mam zamiaru do nich wracać. To była totalna porażka i chaos. Nie polecam!
Nieuczciwe postępowanie, brak zamówienia i zwrotu pieniędzy
Kurier nie dostarczył mi zamówienia tak, jak powinien, a kiedy próbowałem otrzymać zwrot pieniędzy od supportu, to mnie odesłali z kwitkiem, pomimo tego że miałem dowód dostarczenia. Poza tym, regulamin wydaje mi się być napisany przez kogoś, kto nie ma pojęcia o profesjonalnym pisaniu. Cały ten kużarm, tragedia!
Dramatyczne zamówienie
To był dramat. Myślałam, że będę musiała tylko poczekać 20 minut, ale skończyło się na ponad dwóch godzinach oczekiwania. Jedzenie przyszło zimne, napój był rozlany, a obsługa nie zareagowała na moje skargi przez 4 dni. To było kompletnie nieprofesjonalne. Nikt nie zwrócił mi pieniędzy pomimo kompletnego nieporozumienia z moim zamówieniem. Totalna klapa.
Zakup online
Nie polecam tego miejsca, musiałem czekać naprawdę długo na zamówienie, a obsługa klienta kompletnie się nie odzywała przez kilka dni. Do tego jedzenie było popsute, a na moje skargi Wolt zupełnie nie zareagował.
Zamówienie nie dostarczone
Zamówiliśmy jedzenie, ale niestety nigdy nie dotarło do nas. Po chwili rozmowy z obsługą klienta się urwało, a czas dostawy ciągle nam się przesuwał. Brak reakcji na naszą reklamację i dostanie tylko automatycznej odpowiedzi z żałosnym gifem tylko nas jeszcze bardziej zirytowało.
Zamówienie dla grupy na dostawę do biura
Jaka dramatyczna obsługa klienta! Kurier nawet nie dostarczył zamówienia do biura, mimo że była recepcja. Po rozmowie z obsługą klienta, dowiedziałam się, że jedzenie zostało zutylizowane. To brak profesjonalizmu i odpowiedzialności.
Zamówienia z problemami
Ostatnio miałem dramat z ostatnimi trzema zamówieniami. Musiałem ciągle walczyć z supportem, żeby cokolwiek udało się załatwić. Najpierw zamówiłem kebaba, ale przyszedł zimny po prawie trzech godzinach oczekiwania. Potem pizza, była zawinięta w rulon i kompletnie nie nadawała się do zjedzenia. Ta aplikacja do zamawiania jedzenia to porażka, omijajcie to miejsce.
Zamówienie na jedzenie
Zamówiłem sobie jedzenie i szczerze mówiąc było o 20 zł taniej niż zwykle. Jednak muszę powiedzieć, że miałem pewne zastrzeżenia. Obsługa była słaba, brakowało elementarnej uprzejmości w komunikacji, a jedzenie było mało estetycznie zapakowane i wyglądało na przygotowane w pośpiechu. Może warto zainwestować trochę w lepsze szkolenie pracowników i poprawę jakości usług.
Zamówienie online
Zamawianie jedzenia przez Wolt jest dla mnie wygodne, ale czasami trwa to dłużej niż się spodziewałem. Kiedy jedzenie przychodzi ciepłe, wszystko jest w porządku, ale gdy przychodzi zimne nie ma możliwości reklamacji. Nie fair, że za plastikową torbę trzeba płacić 8 zł, a dostaje się tylko papierowe torby, za które nie trzeba dodatkowo płacić. Poza tym jeszcze jest opłata serwisowa, co też mi nie pasuje.
Zakupy w kategorii fast food
Jestem bardzo rozczarowany jako klient fast food. To prawdziwa porażka z tymi dostawcami, którzy próbują dostarczyć aż 15 zamówień jednocześnie. Nie dostałem tego, za co zapłaciłem, gdy musiałem czekać dodatkowe pół godziny lub jeszcze dłużej tylko dlatego, że kurier miał za dużo zamówień do dostarczenia.
Moje zamówienie na 70 zł
Dajcie spokój. Zamówiłem za dużo jedzenia, kurier był niecierpliwy, torba się rozerwała, nie dostaliśmy frytek, a support nie odpowiada! Musiałem anulować subskrypcję, usunąć aplikację i jestem zirytowany!
Zakup jedzenia na Wolt
Chciałbym opowiedzieć o moim doświadczeniu z zamawianiem jedzenia przez Wolt. Mam problem z osobami dostarczającymi zamówienia, ponieważ nie znają języka polskiego ani angielskiego. Mieszkam na zamkniętym osiedlu, więc dodanie wskazówek dotyczących dostarczenia było konieczne. Niestety, mimo moich starań, jedzenie zawsze przyjeżdżało zimne, co było bardzo rozczarowujące. Obsługa klienta również pozostawia wiele do życzenia, ponieważ nie zwracają uwagi na zgłaszane przez klientów problemy.
Najwięcej głosów recenzja
Zamówienie nie dostarczone
Czytacz dalej