10% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-04-02
Zamówienie jedzenia
Zawsze fajnie jest zamawiać jedzenie na wynos. Dzisiaj wieczorem skorzystałem z Wolta i zamówiłem...Czytacz dalej
Marcel

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-20
delivery breakfast
Jako klient Wolt, bardzo się zawiodłem na usłudze dostarczenia śniadania, które zamówiłem. Musiał...Czytacz dalej
natalia

Najwięcej głosów recenzja

  2024-01-20
Zamówienie na jedzenie
Zamówiłem sobie jedzenie i szczerze mówiąc było o 20 zł taniej niż zwykle. Jednak muszę powiedzie...Czytacz dalej
Michalski

Opinie (21)

  (1)

 (1)

  (9)

  (9)

  (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zamówienie jedzenia

    Zawsze fajnie jest zamawiać jedzenie na wynos. Dzisiaj wieczorem skorzystałem z Wolta i zamówiłem sobie coś do jedzenia. Można śledzić cały proces na ich aplikacji, od momentu kiedy restauracja otrzymuje zamówienie, aż do chwili gdy kurier dostarcza je pod drzwi - naprawdę fajne! Do tej pory spotkałem się tylko z profesjonalną i miłą obsługą.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zamówienie Kuriera

    Złożyłem zamówienie przez internet i wszystko wydawało się ok. Jednak, gdy przyszedł czas na dostawę, kurier postanowił zrobić sobie przerwę w centrum handlowym zamiast dostarczyć mi towar. Kiedy zauważyłem, że przesyłka nie nadchodzi, skontaktowałem się z obsługą klienta, ale nikt nie odpowiedział na moje prośby o anulowanie zamówienia. Jest mi bardzo przykro, że musiałem złożyć reklamację, lecz mam wrażenie, że nie została ona odpowiednio uwzględniona i problem pozostał nierozwiązany. Postanawiam zamknąć moje konto i zacząć korzystać z usług konkurencji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    delivery breakfast

    Jako klient Wolt, bardzo się zawiodłem na usłudze dostarczenia śniadania, które zamówiłem. Musiałem czekać aż trzy godziny na moje zamówienie, które w końcu przyniósł mi kurier. Niestety, nie był miły i niechlujny - nawet zapomniał o jednym z moich napojów. Po zwróceniu uwagi, odpowiedział w sposób nieuprzejmy i pojechał. Myślałem, że firma o takiej renomie zapewni lepszą obsługę.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje niedostarczone zamówienie

    Moje zamówienie za 100 zł nie dotarło kurierem, a firma odmówiła zwrotu pieniędzy, argumentując, że zostało "zutylizowane". To nieuczciwe i skandaliczne postępowanie. Gdy coś nie może być dostarczone, powinno być odesłane do nadawcy, a nie "zutylizowane" bez rekompensaty dla klienta. Nie polecam korzystania z tej usługi, można w ten sposób niesprawiedliwie stracić pieniądze.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zamówienie

    Otrzymane zamówienie było kompletnie źle zrealizowane. Kurier, który je dostarczył, uciekł z miejsca dostawy, gdy próbowaliśmy go zatrzymać i poinformować o błędzie. Brak odpowiedniej linii telefonicznej interwencyjnej, jedynie korporacyjny czat, który nie działa efektywnie. Obsługa klienta mało konkretna, długo czeka się na odpowiedź, i nie potrafią zareagować na takie sytuacje.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zamówienie kuriera

    Zamówiłam jedzenie przez kuriera, ale niestety kurier rozlał mi napój na całej klatce. Musiałam sama posprzątać wszystko, a nawet nie zwrócili mi pieniędzy za całe zamówienie, tylko za jeden napój! Woda nawet dostała się na wycieraczkę, teraz jest zniszczona i będę musiała ją wyrzucić. Cała klatka została zalana, a sąsiedzi mogliby się poślizgnąć. To było bardzo nieprofesjonalne i nietaktowne zachowanie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Opóźnienie i błąd adresowy

    Zamówiłem jedzenie przez Wolt, ale niestety musiałem czekać dodatkowe kilkanaście minut, bo kurier pomylił adresy. Potem jeszcze czekałem 20 minut na rozwiązanie problemu. Mimo, że na ekranie pojawiła się informacja, że jedzenie zostało dostarczone, niestety tak nie było. Teraz muszę czekać nawet do 14 dni roboczych na zwrot pieniędzy na kartę. Jestem bardzo niezadowolony z obsługi klienta i nie chcę mieć więcej problemów z tą usługą.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zamówienie kebaba

    Ależ co za znęk! Zamówiłem kebaba i czekałem całą godzinę głodny, aż pieniądze zniknęły z mojego konta. Potem dostałem wiadomość, że moje zamówienie nie dotrze. Po co przyjmujecie zamówienia, których nie spełniacie?? Nigdy więcej nie skorzystam z waszej aplikacji!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zamówienie anulowane

    Moje doświadczenie z tą firmą było straszne. Zamówienie nie dotarło, bo kurier miał zepsuty samochód, a dowiedziałem się o tym dopiero po długim czekaniu na infolinii. Pracownicy twierdzili, że kurier utknął w korku, co było podejrzane, bo to była niedziela i trasa nie była długa. Po dwóch godzinach oczekiwania, moje zamówienie zostało anulowane, a nikt nie przeprosił za problemy. Postanowiłem usunąć moje konto z tej firmy i nie mam zamiaru do nich wracać. To była totalna porażka i chaos. Nie polecam!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nieuczciwe postępowanie, brak zamówienia i zwrotu pieniędzy

    Kurier nie dostarczył mi zamówienia tak, jak powinien, a kiedy próbowałem otrzymać zwrot pieniędzy od supportu, to mnie odesłali z kwitkiem, pomimo tego że miałem dowód dostarczenia. Poza tym, regulamin wydaje mi się być napisany przez kogoś, kto nie ma pojęcia o profesjonalnym pisaniu. Cały ten kużarm, tragedia!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Dramatyczne zamówienie

    To był dramat. Myślałam, że będę musiała tylko poczekać 20 minut, ale skończyło się na ponad dwóch godzinach oczekiwania. Jedzenie przyszło zimne, napój był rozlany, a obsługa nie zareagowała na moje skargi przez 4 dni. To było kompletnie nieprofesjonalne. Nikt nie zwrócił mi pieniędzy pomimo kompletnego nieporozumienia z moim zamówieniem. Totalna klapa.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup online

    Nie polecam tego miejsca, musiałem czekać naprawdę długo na zamówienie, a obsługa klienta kompletnie się nie odzywała przez kilka dni. Do tego jedzenie było popsute, a na moje skargi Wolt zupełnie nie zareagował.


Inni również oglądali