Wszystkie opinie z Vladyslava

  • Review o: Tickets

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bezczynność i nieterminowość w wykonaniu swoich obowiązków

    Firma Tickets.pl niedbale wykonuje obowiązki pośrednika.
    23 kwietnia miałam wylecieć do Luxemburgu, lot, z przyczyn oczywistych, został odwołany.

    4 kwietnia złożyłam wniosek o zwrot biletu. 5 maja otrzymałam od tickets.pl informacje o tym, że wniosek został przekazany do linii lotniczych. Proces rozpatrywania wniosku zgodnie z informacją przekazaną przez Tickets.pl w mailu do mnie powinien trwać od 1 do 3 miesięcy. Już minęły prawie 4. Łamią własne zasady, o których informują swoich klientów, nie potrafią podać informacji o postępie, nie wyrażają chęci pokocha rozwiązaniu sprawy, tylko biernie czekają na odpowiedź przewoźnika. Przez 4 miesiące czekam aż otrzymam pieniądze za lot, który się nawet nie odbył.. żadnego wsparcia, opieki i zainteresowania ze strony tickets.pl. Moi znajomi, którzy kupowali bilety przez innych pośredników na lot w tym samym czasie już dawno uzyskali zwroty.

    Ja też czekam na zwrot za odwołany lot. Niby na początku było wszystko OK. Wniosek przyjęty, pozytywnie rozpatrzony, kwota zwrotu podana. Do teraz nie ma zwrotu, oni mówią, że zwrot powinien być bezpośrednio z LOT a LOT tłumaczy dlaczego od tickect.pl jako pośrednika. Sytuacja patowa.

    Ja mam przyznany zwrot środków ponad 6 tys. w grudniu 2021 - miały być wypłacone w ciągu 60 dni roboczych czyli do marca 2022. Do dziś ich nie otrzymałam!, Wymiana korespondencji z nimi nie ma sensu, rozmowy telefoniczne tym bardziej. Interwencja rzecznika praw konsumenta nic nie dała! Pisma wzywające do zapłaty przyznanego zwrotu za bilety zostały odebrane (z wirtualnego biura w Warszawie na Złotej). Mało tego twierdzą, ze zwrot został dokonany - choć nawet na ich stronie jest informacja status:" w trakcie zwrotu" i ... żądają wyciągu z konta od dnia zakupu ! Oczywiście to niedorzeczne - bo to ja od nich żądam potwierdzenia zwrotu. Mało tego z banku zostało wysłane pismo, iż zwrot nie wpłynął! W marcu zgłosiłam sprawę na policję, bo nie wiem co jeszcze moge zrobić i gdzie się udać.