Flixbus - Ogólna ocena na podstawie 58 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (58)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Bus
Bilet kupiony 3 miesięcy wcześniej, podróż na południe Niemiec z Bydgoszczy o 11.00 godzinie (opxja z rowerami), a o 6.00 rano przed wyjazdem ludki z tej firmy przysyłają info, że nie mieli autobusu z rowerami i wyjazd jest przesunięty na godzinę 0.55 następnego dnia! Mieliśmy wszystko zaplanowane, noclegi , późniejsze połączenia itd, a gostek w śmiesznej zielonej czapce z rydelkiem się śmieję i mówi że przeciez dostaliście informację. A narzekamy, że w krajach trzeciego świata są kilku godzinne opóźnienia w komunikacji. Także mam nowy slogan reklamowy dla tej firmy, nie jedźcie do Afryki żeby się wkurzać na byle jactwo organizacji, ta juz tu jest i przyjedzie po was. Oczywiście z 14 godzinnym opóźnieniem. Motto dla przyszłych klientów tej firmy, jedźcie rwerem lub hulajnoga, będzie szybciej, taniej , przyjemniej i zdrowiej...
Zakup biletu autobusowego
Autobusy mają ciężką rywalizację w Europie, ale niestety często obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia, a ceny są naprawdę wysokie w porównaniu do innych środków transportu. Zauważyłem ostatnio, że bilety na podróż autobusem w środku tygodnia w Polsce są znacznie droższe niż na przejazd pociągiem IC. Wybór jest jasny...
Zakup - zły regulamin.
Moje doświadczenie z tą firmą było naprawdę kiepskie. Mają bardzo sztywne zasady, które sprawiają, że jest bardzo trudno rozwiązać jakiekolwiek problemy. Po złożeniu reklamacji, dostajemy tylko standardowe odpowiedzi, a potem przestają się odzywać. Poza tym, kierowcy często po prostu ignorują ludzi z biletem na przystanku, co jest kompletnie niedopuszczalne. Obsługa klienta broni się, że wszystko jest w porządku, co tylko pogarsza sprawę i doprowadza do nerwów u klientów.
Zakup biletu
Zostałem obciążony dwukrotnie za 1 bilet, a obsługa czatu online okazała się bezużyteczna. Musiałem wypełniać specjalny formularz i dołączać dowody, chociaż mogłem je po prostu przesłać na czacie. Po 4 e-mailach poproszono mnie o kolejne szczegóły, a mimo to wciąż nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. To strata czasu!
Zamówienie autobusu na trasie z Katowic do Krakowa
Ta firma jest beznadziejna. Po raz drugi dałem im szansę po tym, jak czekałem 2 godziny w Holandii na autobus, który ostatecznie nigdy nie przyjechał. Następne moje doświadczenie również było okropne - autobus spóźnił się o ponad 2,5 godziny, co dowiedziałem się rano w dniu wyjazdu. Planowałem pojechać z Katowic do Krakowa na kilka godzin zwiedzania, ale ostatecznie musiałem zrezygnować i pojechać pociągiem.
Zakup biletu autobusowego
Kupiłem bilet autobusowy przez internet na podróż do Warszawy. Niestety, jak dotarłem na dworzec, okazało się że mój autobus nie przyjechał. Po długim oczekiwaniu zauważyłem, że autobus zaczął się pojawiać 10 minut od Warszawy. Musiałem kupić nowy bilet za podwójną cenę, a firma odmówiła zwrotu pieniędzy za pierwotny bilet. Obsługa klienta twierdziła, że autobus był na czas na platformie 21, jednakże na dworcu jest 11 platform i nie byłem jedynym pasażerem, który został.
Bilet na autobus
Rezerwowaliśmy autobus, żeby nas zabrał z miasta do lotniska. Niestety autobus nie przyjechał i musieliśmy czekać czterdzieści pięć minut. W końcu zdecydowaliśmy się wziąć taksówkę wraz z innymi pasażerami, żeby nie spóźnić się na lot. Niestety nie otrzymaliśmy żadnego SMSa, chociaż strona internetowa obiecywała informacje. Dopiero po powrocie do domu zobaczyliśmy, że autobus przyjechał pół godziny późno. Kierowcy innych autobusów Flixbus nie byli pomocni i nie pozwolili nam wsiąść, tłumacząc, że to nie nasza trasa. Próbowałem skontaktować się w sprawie zwrotu pieniędzy, ale linki na stronie były nieaktywne, a email do obsługi klienta był zablokowany.
Przejazd Szczecin berlin
Kierowcy nie umieją się zachować. Zawsze jeżdżą w dwóch. Krzyczą i przekrzykują się i śmieją na cały głos jakby byli w jakimś klubie. Nawet po zwróceniu uwagi cały czas głośno rozmawiają . Nie obchodzą ich pasażerowie tylko rozmowy o dziewczynach. Po dwóch godzinach już rozbolała mnie głowa od tych wrzasków . Relacja Szczecin -Berlin .
Katowice - Moguncja - Katowice
Firma Flixbus, choć oferuje lepsze połączenie z Katowic do Moguncji niż konkurencja, niestety pozostawia wiele do życzenia pod względem obsługi i komfortu podróży. Na plus można zaliczyć bezpośrednie połączenie, nawet jeśli jest objazdowe przez Czechy, co stanowi pewne ułatwienie dla podróżnych z Katowic. Niestety, pozytywy te szybko przysłaniają liczne wady, które są nie do przeoczenia.
Jednym z najbardziej irytujących problemów jest skandaliczne postępowanie firmy przy odwoływaniu kursów i zmianie biletów. Przejście z dwumiejscowych biletów na jednomiejscowe stanowi absolutne nieporozumienie. Równie skandaliczne jest oferowanie voucherów zamiast zwrotu pieniędzy, co wymaga dodatkowego wysiłku ze strony klienta, aby domagać się prawidłowego zwrotu środków na konto lub kartę.
W połowie trasy można napotkać brak wody w kranie w ubikacji albo po prostu brak papieru toaletowego, co jest kompletnie nieakceptowalne w warunkach kilkunastogodzinnej podróży. Niestety, niechlujstwo części kierowców jest na porządku dziennym. Trzeba również bardzo uważać, by nie odjechali bez nas z miejsca postoju, co budzi zaniepokojenie co do bezpieczeństwa podróży.
Dodatkowo, brak kontroli nad miejscówkami, gdy pasażerowie siadają na nie swoje miejsca, sprawia, że zakup biletu miejscowego staje się czasami czystą fikcją. Kierowcy zdają się być obojętni na to, co dzieje się w autobusie, co rodzi konflikty między pasażerami. Trzeba przyznać, że niektórzy pasażerowie są bezczelni, ale brak reakcji ze strony kierowców na ten problem sprawia, że sytuacja może wymknąć się spod kontroli.
Moje osobiste doświadczenia z Flixbusem są niezwykle negatywne, a każda podróż na tej trasie niosła ze sobą nieprzyjemne sytuacje, zarówno dla mnie, jak i dla innych pasażerów. W związku z tym, zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy przewozowej.Przejazd Zakopane - Konin 02.01.2024
Daję jedną ⭐️, bo nie można dać mniej.
Przejazd z Katowic do Poznania w dniu 02.01.2024 był najgorszą podróżą mojego życia. Autobus spóźnił się 3 godziny, nie usłyszeliśmy żadnych przeprosin, a wręcz potraktowano wszystkich zniecierpliwionych pasażerów arogancko i z brakiem kultury. Panowie naburmuszeni, jakby to oni na nas czekali, niemili i nieuprzejmi. Zero komunikacji. Jazda bardzo gwałtowna i czasami niebezpieczna. Zapewniają, podczas podróży, możliwość ładowania urządzeń mobilnych, gdzie mija się to z prawdą. Prąd, przez całą dwunastogodzinną podróż w jedną i w drugą stronę, był niedostępny w żadnym gniazdku i tym sposobem narażono naszych bliskich na stres i lęk. Wody w toalecie nie było - wyobraźcie sobie co tam było - oczywiście postój na stacji w celu skorzystania z cywilizowanej toalety był niemożliwy. Nie polecam. Na pewno nie skorzystam więcej z usług tej pseudo firmy.Flixbus - porażka do sześcianu
W ostatnim czasie korzystałam z usług Flixbusa i raz w ogóle nie podstawili autobusu, a drugi raz autobus przyjechał spóźniony o ponad pół godziny i w trasie spóźnienie jeszcze bardziej zwiększył. W obu przypadkach "rozwaliło" mi to plany i uniemożliwiło realizację kilku spraw w mieście, do którego w tym celu jechałam. Składałam reklamacje, ale trafiłam na beton - najwyraźniej mają odgórny nakaz odrzucania reklamacji, bo idą w zaparte, powołując się na najbardziej bzdurne i nieadekwatne do sytuacji "przepisy". W odpowiedzi na jedną z moich reklamacji odpisali mi, że autobus spóźnił się o mniej niż 120 minut, więc de facto wszystko jest OK... w drugiej reklamacji - że bilet został przerezerwowany i wykorzystany na kolejny kurs i że byłam na nim obecna. A co miałam zrobić? Warowałam na dworcu, na wyznaczonym stanowisku przez 1 godzinę i 20 minut, bo wtedy był kolejny autobus, który zatrzymywał się w mieście, do którego jechałam. Straciłam czas, tak jak inni pasażerowie czekałam "w zawieszeniu", bo Flixbus olał sprawę i w końcu skorzystałam z kolejnego kursu - a Flixbus łaskawie pozwolił mi jechać na tym samym bilecie (wykupionym na autobus, którego nie podstawił). Zatem nawet nie ja przebukowałam bilet, ale oni sami, co nie przeszkadza im brnąć w kłamstwo. Żadne argumenty, prośby o rekompensatę do nich nie docierają. Mają wywalone na wszystko i traktują klienta jak niepełnosprawnego umysłowo. Jeśli chcecie/musicie dojechać gdzieś na czas, radzę Flixbusa omijać szerokim łukiem, bo albo nie dojedziecie w ogóle (bo nie podstawią autobusu), albo dojedziecie z dużym spóźnieniem. Ta firma i jej podejście do klienta to jeden wielki niesmaczny żart. W mojej osobie klienta stracili i po zamieszczonych tu komentarzach widzę/wnioskuję, że nie tylko we mnie.
bilet autobusowy w kwietniu z rezerwacją miejsca
To było naprawdę nieciekawe, kiedy zamówiłem bilet i dostałem potwierdzenie, ale potem dowiedziałem się, że nie ma dostępnych miejsc i musiałem czekać wiele tygodni na zwrot pieniędzy, bez określonej daty. Czułem się trochę zlekceważony, jakby mnie olewali.
przejazd Wrocław- Amsterdam
Zakupiliśmy przejazd Wrocław-Amsterdam z moją dziewczyną 9.10.23 wraz z przewozem jednego roweru . Autobus był spóźniony około 40 minut ale nie mamy akurat do tego pretensji bo każdy rozumie , korki , jakieś utrudnienia na drodze więc akurat co do tego to rozumiemy to. Po przyjeździe do Wrocławia wysiadło dwóch panów jeden w rękawiczkach (pracownik) i drugi w koszuli (kierowca na zmianę ), stali oni obok luku na bagaże. Zdziwił mnie już fakt że nikt nie kazał najpierw się zameldować (zeskanować bilet) tylko od razu kazali nam wkładać walizki do luku bagażowego .W normalnej firmie transportowej robi to osoba z obsługi(kierowca lub pilot) po to żeby nie było bałaganu bo przecież ludzie się przesiadają w różnych miejscowościach więc kluczowe jest poukładanie bagażu tak żeby potem nie było straty czasu na nie wiadomo jak długiego szukania swojego bagażu . Druga sprawa otóż jeden z tym panów powiedział nam że rower mamy sobie zamontować sami z tyłu autobusu to specjalnego stojaka na rowery .Nigdy nie robiłem tego wcześniej więc któremuś z panów zajęło by po pewnie 3 minuty a my musieliśmy się męczyć z tym z 15-20 minut, jeden zaczep był wyrwany który blokuje koło od roweru itp. Szło nam to dość opornie więc dziewczyna poszła poprosić kogoś z obsługi żeby nam pomógł to zrobić ale pan kierowca odpowiedział , że on nie jest w pracy jeszcze i jest takim samym pasażerem jak my i w regulaminie nie jest napisane że kierowca ma to robić . Teraz pytam się to kto to ma robić w takim razie? Pasażer? W regulaminie też nie jest napisane nic o tym , że sam pasażer ma sobie rower montować .Jeśli ja zrobię to nieprawidłowo bo też nigdy tego nie robiłem wcześniej i rower spadnie podczas jazdy to po pierwsze kto poniesie konsekwencję? Jeśli upadek roweru doprowadzi do wypadku na autostradzie? Po zapytaniu się o pomoc w montażu roweru nie miła pilotka wysłała jednego z panów (kierowcę) żeby nam pomógł.Oczywiście nawet palcem nie kiwnął tylko powiedział zróbcie to to i to i oczywiście powiedział mi żeby przestawić rower w inne miejsce rowerowe bo nie jedziemy sami gdzie wszystkie miejsca były wolne bo byliśmy ostatnimi pasażerami . Autobus był już spóźniony 40 minut i prze tą ignorancję ze strony obsługi był jeszcze opóźniony o kolejne 20 minut . Podczas podróży było totalnie zero jakichkolwiek informacji co do postojów kiedy i o której , kto gdzie ma się przesiąść , mówili tylko 5 minut przed dojazdem do przystanku np "berlin" itp . Mieliśmy mieć przesiadkę w Berlinie na głównym dworcu po czym w nocy ok 4 pani pilotka powiedziała przez radio 5 minut przed dojazdem na przystanek "bus station" . Skoro na dworcu mieliśmy mieć przesiadkę to skojarzyłem , że to tutaj . Oczywiście pani wprowadziła nas w błąd bo był przystanek Berlin air point ale nie wiedziałem tego więc wyciągneliśmy nasz rower i bagaże. Nikt nawet nie wyszedł z autobusu , żeby sprawdzić czy wszyscy którzy powinni tu wysiąść faktycznie wysiedli . Personel totalnie olał sprawę mimo tego że wysiedliśmy na złym przystanku . Około 5 minut później autobus odjechał . Mieliśmy na tyle szczęście , że autobus do którego mieliśmy się przesiąść też miał postój na Berlin air point i pan kierowca był na tyle miły że nas zabrał . Przez ten brak komunikacji ze strony pilotki robiliśmy wszystko zaspani i na szybkiego , że z tego wszystkiego dziewczynie wypadł gdzieś portfel. Zorientowała się dopiero kiedy wysiedliśmy w Amsterdamie . To co się stało później to już jest istny kabaret . Dzwoniliśmy na infolinię i rozmawia się z botem który daje ci wskazówki co robić czyli wypełnić formularz zgubionej rzeczy i czekać, uwaga uwaga , do 14 dni mają czas na odpowiedź. Nie ma możliwości zadzwonić do centrali na infolinię żeby łaskawie ktoś się skontaktował z ludźmi którzy jechali tą linią żeby tylko sprawdzili czy jest tam ten portfel, po prostu nie można bo po co? . W portfelu dokumenty (dowód , prawo jazdy , 3 karty bankowe). Trzeba było wszystko to zastrzec . Nie było by potrzeby gdyby można było się skontaktować od razu z personelem który jechał tą linią . Mamy 21 wiek a jakość usług świadczonych przez flixbus to jakieś totlane dno! . Nie polecam nikomu jechać tym przewoźnikiem bo to strata czasu i nerwów
Piwo
Jechałem kilka dni temu z Mannheim do Wrocławia jechał starszy Pan,który w wolnych chwilach proponował odpłatnie kawę lub herbatę, podszedłem zapytać po ile zaproponował mi tez wodę i ewentualnie coś innego i w rezultacie sprzedawał piwo w autobusie jakie jaja miał tam wszystko i normalnie sprzedawał nie mogłem uwierzyć…ciekawe czy firma się na to zgadza ?
Transport
Wybrałam FlixBus po raz trzeci i ostatni, 3x opóźniony ponad 50 minut. Odradzam podróże latem (czekając na autobus w 30 stopniach), zimną przy temperaturze -10 oraz jesienią w deszczu. Rozmawiając z innymi pasażerami, FlixBus na ciągle opoznienia. Z serca odradzam jak masz coś zaplanowane tego samego dnia, a już wgl jak masz gdzie przesiadkę bo na nią nie zdążysz.
flixbus
Najgorszy przewoźnik w EU dotego kłamca zmieniający czas dojazdów i odjazdów w systemie dzień czy 2 po podróży, unikać tej patologicznej firmy.
Przejazd grupy
Przewoźnik bez konkretnego powodu zmienił czas i miejsce odjazdu. Gdyby fakt dotyczył pojedynczej osoby może i by uszło, ale przylecieliśmy grupą 18 osób z Portugalii do Berlin Brandenburg Airport, skąd po 2 h mieliśmy odjechać flixbusem do Wrocławia. Po wylądowaniu otrzymaliśmy email z suchą informacja że przejazd jest przesunięty o 3 h i z dworca centralnego położonego po przeciwnej stronie miasta co wiązało się z pokonaniem sporej odległości. Przewoźnik nieodpowiedzialny, niekompetentny, nieprofesjonalny.
podróż flixbusem
21.07 podróżowałam z Żor do Nowego Sącza,nie mam swojej walizki.Wysiadając zabrałam łudząco podobną do mojej.Mieliśmy kilka minut na opuszczenie autobusu,bagaże nie były pilnowane przez kierowce.ktoś mógłby wziąśc nawet dwie walizki.Interweniowałam wszędzie,zgłosiłam sprawę na policję.Mija 9 dzień a nikt nie zgłosił że ma mój bagaż,ani nikt nie zgłosił się z utratą swojego.Kierowcy też o niczym nie wiedzą,umywają ręce.Firma flixbus niby cały czas poszukuje.Wygląda to wszystko dziwnie.Wypuszczanie przez kierowcę kobiety z autobusu na jej życzenie w miejscu gdzie nie było to planowane...Czytałam w opiniach o podobnym pzypadku z podmiana walizek.Jechałąm na 3 tygodnie do sanatorium,miałąm tak lekarstwa,wszystko,papiery z moimi danymi...I z tego co czytam są nikłe szanse na odzyskanie moich rzeczy:(może policja dojdzie co tu się stało...ja już tym autobusem nigdy nie pojadę,a innych ostrzegam żeby uważali na swoje rzeczy...
Poznań-Gdynia
Zmiana biletu na rejs 2 godziny pózniej, w środku nocy, kilka godzin przed odjazdem. Informacja tylko na mail. Infolinia nie pomaga w żaden sposób.
Do tego powtarzające się opóźnienia sięgające 2 godzinBilet Berlin lotnisko - Łódź
Dn 12.07 fluxbus spóźnił się prawie dwie godziny, rozumiem że na drodze wszystko może się wydarzyć, ale braku możliwości dodzwonienia się do infolinią fluxbusa już w stanie zrozumieć nie jestem. Bardzo chamskie kierowca. Dwu krotnie na autostradzie by spowodował stłuczkę. W Poznaniu przesiadło się wielu obywateli Uk na fluxbusa do Kijowa, który był już gotowy do odjazdu. Uprzejmy kierowca nie otworzył drzwi z przodu w wyniku czego zrobił się dosłownie zator przy srodkowych drzwiach. Kierowca z wielką irytacją zaczął ludzi wyzywać od ,bydła" Toaleta w autobusie była zapchana a kierowca odmówił postoju. Mimo że jedno z naszych dzieci już Berlinie oczekując na opóźniony autobus musiało skorzystać z toalety.
Najwięcej głosów recenzja
Samowola a covid
Czytacz dalej