Flixbus : opinie klientów. Podziel się swoim zdaniem!

Wszystkie opinie

Flixbus

31% Kupiłbym tu ponownie

Opinie, skargi i doświadczenia klientów Napisz opinię

Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

Uwaga: Co mówią nasi klienci?

J
Juliett
Jechalam busem na trasie Wroclaw Mannheim i kierowca jakby dopiero uczyl sie jezdzic. Nie dosc ze jezdzil po kraweznikach to prowadzil jedna reka a czasami jak gestykulowal to puszczal calkowicie k...Czytacz dalej
J
Julas
Witam jedziemy z Kassel do Eindhoven po 1 cena zajebista inni przewoznicy 2x drozej po 2 kierowcy fajni mili smieszni i jak patrze co osobowki robia na drodze to panowie porzadnie ogarnieci po 3 au...Czytacz dalej
Z
zp
sprawnie, szybko, punktualnieCzytacz dalej
T
Tomasz
Zakupiliśmy przejazd Wrocław-Amsterdam z moją dziewczyną 9.10.23 wraz z przewozem jednego roweru . Autobus był spóźniony około 40 minut ale nie mamy akurat do tego pretensji bo każdy rozumie , kork...Czytacz dalej
A
Adam
Jechałem kilka dni temu z Mannheim do Wrocławia jechał starszy Pan,który w wolnych chwilach proponował odpłatnie kawę lub herbatę, podszedłem zapytać po ile zaproponował mi tez wodę i ewentualnie c...Czytacz dalej

Wszystkie opinie (35)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet

    Jechalam busem na trasie Wroclaw Mannheim i kierowca jakby dopiero uczyl sie jezdzic. Nie dosc ze jezdzil po kraweznikach to prowadzil jedna reka a czasami jak gestykulowal to puszczal calkowicie kierownice busa. Najgorsze iz drugi kierowca nawet nie zwrocil mu uwagi. To byl mlody kierowca z broda. Jechalam z kolezanka i czulysmy sie malo komfortowo.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilety online

    Witam jedziemy z Kassel do Eindhoven po 1 cena zajebista inni przewoznicy 2x drozej po 2 kierowcy fajni mili smieszni i jak patrze co osobowki robia na drodze to panowie porzadnie ogarnieci po 3 autobus o dziwo nowy i wygodny polecamy z dziewczyna


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    przejazd Kielce-Warszawa

    sprawnie, szybko, punktualnie


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    przejazd Wrocław- Amsterdam

    Zakupiliśmy przejazd Wrocław-Amsterdam z moją dziewczyną 9.10.23 wraz z przewozem jednego roweru . Autobus był spóźniony około 40 minut ale nie mamy akurat do tego pretensji bo każdy rozumie , korki , jakieś utrudnienia na drodze więc akurat co do tego to rozumiemy to. Po przyjeździe do Wrocławia wysiadło dwóch panów jeden w rękawiczkach (pracownik) i drugi w koszuli (kierowca na zmianę ), stali oni obok luku na bagaże. Zdziwił mnie już fakt że nikt nie kazał najpierw się zameldować (zeskanować bilet) tylko od razu kazali nam wkładać walizki do luku bagażowego .W normalnej firmie transportowej robi to osoba z obsługi(kierowca lub pilot) po to żeby nie było bałaganu bo przecież ludzie się przesiadają w różnych miejscowościach więc kluczowe jest poukładanie bagażu tak żeby potem nie było straty czasu na nie wiadomo jak długiego szukania swojego bagażu . Druga sprawa otóż jeden z tym panów powiedział nam że rower mamy sobie zamontować sami z tyłu autobusu to specjalnego stojaka na rowery .Nigdy nie robiłem tego wcześniej więc któremuś z panów zajęło by po pewnie 3 minuty a my musieliśmy się męczyć z tym z 15-20 minut, jeden zaczep był wyrwany który blokuje koło od roweru itp. Szło nam to dość opornie więc dziewczyna poszła poprosić kogoś z obsługi żeby nam pomógł to zrobić ale pan kierowca odpowiedział , że on nie jest w pracy jeszcze i jest takim samym pasażerem jak my i w regulaminie nie jest napisane że kierowca ma to robić . Teraz pytam się to kto to ma robić w takim razie? Pasażer? W regulaminie też nie jest napisane nic o tym , że sam pasażer ma sobie rower montować .Jeśli ja zrobię to nieprawidłowo bo też nigdy tego nie robiłem wcześniej i rower spadnie podczas jazdy to po pierwsze kto poniesie konsekwencję? Jeśli upadek roweru doprowadzi do wypadku na autostradzie? Po zapytaniu się o pomoc w montażu roweru nie miła pilotka wysłała jednego z panów (kierowcę) żeby nam pomógł.Oczywiście nawet palcem nie kiwnął tylko powiedział zróbcie to to i to i oczywiście powiedział mi żeby przestawić rower w inne miejsce rowerowe bo nie jedziemy sami gdzie wszystkie miejsca były wolne bo byliśmy ostatnimi pasażerami . Autobus był już spóźniony 40 minut i prze tą ignorancję ze strony obsługi był jeszcze opóźniony o kolejne 20 minut . Podczas podróży było totalnie zero jakichkolwiek informacji co do postojów kiedy i o której , kto gdzie ma się przesiąść , mówili tylko 5 minut przed dojazdem do przystanku np "berlin" itp . Mieliśmy mieć przesiadkę w Berlinie na głównym dworcu po czym w nocy ok 4 pani pilotka powiedziała przez radio 5 minut przed dojazdem na przystanek "bus station" . Skoro na dworcu mieliśmy mieć przesiadkę to skojarzyłem , że to tutaj . Oczywiście pani wprowadziła nas w błąd bo był przystanek Berlin air point ale nie wiedziałem tego więc wyciągneliśmy nasz rower i bagaże. Nikt nawet nie wyszedł z autobusu , żeby sprawdzić czy wszyscy którzy powinni tu wysiąść faktycznie wysiedli . Personel totalnie olał sprawę mimo tego że wysiedliśmy na złym przystanku . Około 5 minut później autobus odjechał . Mieliśmy na tyle szczęście , że autobus do którego mieliśmy się przesiąść też miał postój na Berlin air point i pan kierowca był na tyle miły że nas zabrał . Przez ten brak komunikacji ze strony pilotki robiliśmy wszystko zaspani i na szybkiego , że z tego wszystkiego dziewczynie wypadł gdzieś portfel. Zorientowała się dopiero kiedy wysiedliśmy w Amsterdamie . To co się stało później to już jest istny kabaret . Dzwoniliśmy na infolinię i rozmawia się z botem który daje ci wskazówki co robić czyli wypełnić formularz zgubionej rzeczy i czekać, uwaga uwaga , do 14 dni mają czas na odpowiedź. Nie ma możliwości zadzwonić do centrali na infolinię żeby łaskawie ktoś się skontaktował z ludźmi którzy jechali tą linią żeby tylko sprawdzili czy jest tam ten portfel, po prostu nie można bo po co? . W portfelu dokumenty (dowód , prawo jazdy , 3 karty bankowe). Trzeba było wszystko to zastrzec . Nie było by potrzeby gdyby można było się skontaktować od razu z personelem który jechał tą linią . Mamy 21 wiek a jakość usług świadczonych przez flixbus to jakieś totlane dno! . Nie polecam nikomu jechać tym przewoźnikiem bo to strata czasu i nerwów


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Piwo

    Jechałem kilka dni temu z Mannheim do Wrocławia jechał starszy Pan,który w wolnych chwilach proponował odpłatnie kawę lub herbatę, podszedłem zapytać po ile zaproponował mi tez wodę i ewentualnie coś innego i w rezultacie sprzedawał piwo w autobusie jakie jaja miał tam wszystko i normalnie sprzedawał nie mogłem uwierzyć…ciekawe czy firma się na to zgadza ?


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Transport

    Wybrałam FlixBus po raz trzeci i ostatni, 3x opóźniony ponad 50 minut. Odradzam podróże latem (czekając na autobus w 30 stopniach), zimną przy temperaturze -10 oraz jesienią w deszczu. Rozmawiając z innymi pasażerami, FlixBus na ciągle opoznienia. Z serca odradzam jak masz coś zaplanowane tego samego dnia, a już wgl jak masz gdzie przesiadkę bo na nią nie zdążysz.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    flixbus

    Najgorszy przewoźnik w EU dotego kłamca zmieniający czas dojazdów i odjazdów w systemie dzień czy 2 po podróży, unikać tej patologicznej firmy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przejazd grupy

    Przewoźnik bez konkretnego powodu zmienił czas i miejsce odjazdu. Gdyby fakt dotyczył pojedynczej osoby może i by uszło, ale przylecieliśmy grupą 18 osób z Portugalii do Berlin Brandenburg Airport, skąd po 2 h mieliśmy odjechać flixbusem do Wrocławia. Po wylądowaniu otrzymaliśmy email z suchą informacja że przejazd jest przesunięty o 3 h i z dworca centralnego położonego po przeciwnej stronie miasta co wiązało się z pokonaniem sporej odległości. Przewoźnik nieodpowiedzialny, niekompetentny, nieprofesjonalny.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    podróż flixbusem

    21.07 podróżowałam z Żor do Nowego Sącza,nie mam swojej walizki.Wysiadając zabrałam łudząco podobną do mojej.Mieliśmy kilka minut na opuszczenie autobusu,bagaże nie były pilnowane przez kierowce.ktoś mógłby wziąśc nawet dwie walizki.Interweniowałam wszędzie,zgłosiłam sprawę na policję.Mija 9 dzień a nikt nie zgłosił że ma mój bagaż,ani nikt nie zgłosił się z utratą swojego.Kierowcy też o niczym nie wiedzą,umywają ręce.Firma flixbus niby cały czas poszukuje.Wygląda to wszystko dziwnie.Wypuszczanie przez kierowcę kobiety z autobusu na jej życzenie w miejscu gdzie nie było to planowane...Czytałam w opiniach o podobnym pzypadku z podmiana walizek.Jechałąm na 3 tygodnie do sanatorium,miałąm tak lekarstwa,wszystko,papiery z moimi danymi...I z tego co czytam są nikłe szanse na odzyskanie moich rzeczy:(może policja dojdzie co tu się stało...ja już tym autobusem nigdy nie pojadę,a innych ostrzegam żeby uważali na swoje rzeczy...


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Poznań-Gdynia

    Zmiana biletu na rejs 2 godziny pózniej, w środku nocy, kilka godzin przed odjazdem. Informacja tylko na mail. Infolinia nie pomaga w żaden sposób.
    Do tego powtarzające się opóźnienia sięgające 2 godzin


Inni również oglądali

Logo Hotellook

Hotellook

2 opinie

Wprowadzenie do branży turystycznej i opiniiBranża turystyczna jest jedną z najbardziej konkurencyjnych i dynamicznych branż na...

Logo Travelist

Travelist

3 opinie

Travelist - Opinie, Recenzje i Doświadczenia Branża turystyczna to jedna z najbardziej konkurencyjnych i dynamicznych dziedzin gospodar...

Logo Etihad

Etihad

1 opinie

Lotnictwo: Świat Widziany z NiebaRecenzje, opinie i doświadczenia odgrywają kluczową rolę w dzisiejszych czasach, szczeg&o...

Logo Skyscanner

Skyscanner

1 opinie

Opinie o branży podróży: Społeczeństwo dzieli swoje doświadczeniaDzisiaj branża podróży jest jedn&...