Flixbus Opinie

: 58

Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.

24% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2023-07-12
przejazd Kielce-Warszawa
sprawnie, szybko, punktualnieCzytacz dalej
zp

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-07-07
Bus
Bilet kupiony 3 miesięcy wcześniej, podróż na południe Niemiec z Bydgoszczy o 11.00 godzinie (opx...Czytacz dalej
Mari

Najwięcej głosów recenzja

  2024-01-20
Przejazd Szczecin berlin
Kierowcy nie umieją się zachować. Zawsze jeżdżą w dwóch. Krzyczą i przekrzykują się i śmieją na c...Czytacz dalej
Dagmara

Opinie (58)

  (2)

 (1)

  (7)

  (11)

  (37)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet

    Jechalam busem na trasie Wroclaw Mannheim i kierowca jakby dopiero uczyl sie jezdzic. Nie dosc ze jezdzil po kraweznikach to prowadzil jedna reka a czasami jak gestykulowal to puszczal calkowicie kierownice busa. Najgorsze iz drugi kierowca nawet nie zwrocil mu uwagi. To byl mlody kierowca z broda. Jechalam z kolezanka i czulysmy sie malo komfortowo.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilety online

    Witam jedziemy z Kassel do Eindhoven po 1 cena zajebista inni przewoznicy 2x drozej po 2 kierowcy fajni mili smieszni i jak patrze co osobowki robia na drodze to panowie porzadnie ogarnieci po 3 autobus o dziwo nowy i wygodny polecamy z dziewczyna


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    przejazd Kielce-Warszawa

    sprawnie, szybko, punktualnie


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bus

    Bilet kupiony 3 miesięcy wcześniej, podróż na południe Niemiec z Bydgoszczy o 11.00 godzinie (opxja z rowerami), a o 6.00 rano przed wyjazdem ludki z tej firmy przysyłają info, że nie mieli autobusu z rowerami i wyjazd jest przesunięty na godzinę 0.55 następnego dnia! Mieliśmy wszystko zaplanowane, noclegi , późniejsze połączenia itd, a gostek w śmiesznej zielonej czapce z rydelkiem się śmieję i mówi że przeciez dostaliście informację. A narzekamy, że w krajach trzeciego świata są kilku godzinne opóźnienia w komunikacji. Także mam nowy slogan reklamowy dla tej firmy, nie jedźcie do Afryki żeby się wkurzać na byle jactwo organizacji, ta juz tu jest i przyjedzie po was. Oczywiście z 14 godzinnym opóźnieniem. Motto dla przyszłych klientów tej firmy, jedźcie rwerem lub hulajnoga, będzie szybciej, taniej , przyjemniej i zdrowiej...


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu autobusowego

    Autobusy mają ciężką rywalizację w Europie, ale niestety często obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia, a ceny są naprawdę wysokie w porównaniu do innych środków transportu. Zauważyłem ostatnio, że bilety na podróż autobusem w środku tygodnia w Polsce są znacznie droższe niż na przejazd pociągiem IC. Wybór jest jasny...


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup - zły regulamin.

    Moje doświadczenie z tą firmą było naprawdę kiepskie. Mają bardzo sztywne zasady, które sprawiają, że jest bardzo trudno rozwiązać jakiekolwiek problemy. Po złożeniu reklamacji, dostajemy tylko standardowe odpowiedzi, a potem przestają się odzywać. Poza tym, kierowcy często po prostu ignorują ludzi z biletem na przystanku, co jest kompletnie niedopuszczalne. Obsługa klienta broni się, że wszystko jest w porządku, co tylko pogarsza sprawę i doprowadza do nerwów u klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu

    Zostałem obciążony dwukrotnie za 1 bilet, a obsługa czatu online okazała się bezużyteczna. Musiałem wypełniać specjalny formularz i dołączać dowody, chociaż mogłem je po prostu przesłać na czacie. Po 4 e-mailach poproszono mnie o kolejne szczegóły, a mimo to wciąż nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. To strata czasu!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zamówienie autobusu na trasie z Katowic do Krakowa

    Ta firma jest beznadziejna. Po raz drugi dałem im szansę po tym, jak czekałem 2 godziny w Holandii na autobus, który ostatecznie nigdy nie przyjechał. Następne moje doświadczenie również było okropne - autobus spóźnił się o ponad 2,5 godziny, co dowiedziałem się rano w dniu wyjazdu. Planowałem pojechać z Katowic do Krakowa na kilka godzin zwiedzania, ale ostatecznie musiałem zrezygnować i pojechać pociągiem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu autobusowego

    Kupiłem bilet autobusowy przez internet na podróż do Warszawy. Niestety, jak dotarłem na dworzec, okazało się że mój autobus nie przyjechał. Po długim oczekiwaniu zauważyłem, że autobus zaczął się pojawiać 10 minut od Warszawy. Musiałem kupić nowy bilet za podwójną cenę, a firma odmówiła zwrotu pieniędzy za pierwotny bilet. Obsługa klienta twierdziła, że autobus był na czas na platformie 21, jednakże na dworcu jest 11 platform i nie byłem jedynym pasażerem, który został.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet na autobus

    Rezerwowaliśmy autobus, żeby nas zabrał z miasta do lotniska. Niestety autobus nie przyjechał i musieliśmy czekać czterdzieści pięć minut. W końcu zdecydowaliśmy się wziąć taksówkę wraz z innymi pasażerami, żeby nie spóźnić się na lot. Niestety nie otrzymaliśmy żadnego SMSa, chociaż strona internetowa obiecywała informacje. Dopiero po powrocie do domu zobaczyliśmy, że autobus przyjechał pół godziny późno. Kierowcy innych autobusów Flixbus nie byli pomocni i nie pozwolili nam wsiąść, tłumacząc, że to nie nasza trasa. Próbowałem skontaktować się w sprawie zwrotu pieniędzy, ale linki na stronie były nieaktywne, a email do obsługi klienta był zablokowany.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przejazd Szczecin berlin

    Kierowcy nie umieją się zachować. Zawsze jeżdżą w dwóch. Krzyczą i przekrzykują się i śmieją na cały głos jakby byli w jakimś klubie. Nawet po zwróceniu uwagi cały czas głośno rozmawiają . Nie obchodzą ich pasażerowie tylko rozmowy o dziewczynach. Po dwóch godzinach już rozbolała mnie głowa od tych wrzasków . Relacja Szczecin -Berlin .


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Katowice - Moguncja - Katowice

    Firma Flixbus, choć oferuje lepsze połączenie z Katowic do Moguncji niż konkurencja, niestety pozostawia wiele do życzenia pod względem obsługi i komfortu podróży. Na plus można zaliczyć bezpośrednie połączenie, nawet jeśli jest objazdowe przez Czechy, co stanowi pewne ułatwienie dla podróżnych z Katowic. Niestety, pozytywy te szybko przysłaniają liczne wady, które są nie do przeoczenia.

    Jednym z najbardziej irytujących problemów jest skandaliczne postępowanie firmy przy odwoływaniu kursów i zmianie biletów. Przejście z dwumiejscowych biletów na jednomiejscowe stanowi absolutne nieporozumienie. Równie skandaliczne jest oferowanie voucherów zamiast zwrotu pieniędzy, co wymaga dodatkowego wysiłku ze strony klienta, aby domagać się prawidłowego zwrotu środków na konto lub kartę.

    W połowie trasy można napotkać brak wody w kranie w ubikacji albo po prostu brak papieru toaletowego, co jest kompletnie nieakceptowalne w warunkach kilkunastogodzinnej podróży. Niestety, niechlujstwo części kierowców jest na porządku dziennym. Trzeba również bardzo uważać, by nie odjechali bez nas z miejsca postoju, co budzi zaniepokojenie co do bezpieczeństwa podróży.

    Dodatkowo, brak kontroli nad miejscówkami, gdy pasażerowie siadają na nie swoje miejsca, sprawia, że zakup biletu miejscowego staje się czasami czystą fikcją. Kierowcy zdają się być obojętni na to, co dzieje się w autobusie, co rodzi konflikty między pasażerami. Trzeba przyznać, że niektórzy pasażerowie są bezczelni, ale brak reakcji ze strony kierowców na ten problem sprawia, że sytuacja może wymknąć się spod kontroli.

    Moje osobiste doświadczenia z Flixbusem są niezwykle negatywne, a każda podróż na tej trasie niosła ze sobą nieprzyjemne sytuacje, zarówno dla mnie, jak i dla innych pasażerów. W związku z tym, zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy przewozowej.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przejazd Zakopane - Konin 02.01.2024

    Daję jedną ⭐️, bo nie można dać mniej.
    Przejazd z Katowic do Poznania w dniu 02.01.2024 był najgorszą podróżą mojego życia. Autobus spóźnił się 3 godziny, nie usłyszeliśmy żadnych przeprosin, a wręcz potraktowano wszystkich zniecierpliwionych pasażerów arogancko i z brakiem kultury. Panowie naburmuszeni, jakby to oni na nas czekali, niemili i nieuprzejmi. Zero komunikacji. Jazda bardzo gwałtowna i czasami niebezpieczna. Zapewniają, podczas podróży, możliwość ładowania urządzeń mobilnych, gdzie mija się to z prawdą. Prąd, przez całą dwunastogodzinną podróż w jedną i w drugą stronę, był niedostępny w żadnym gniazdku i tym sposobem narażono naszych bliskich na stres i lęk. Wody w toalecie nie było - wyobraźcie sobie co tam było - oczywiście postój na stacji w celu skorzystania z cywilizowanej toalety był niemożliwy. Nie polecam. Na pewno nie skorzystam więcej z usług tej pseudo firmy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Flixbus - porażka do sześcianu

    W ostatnim czasie korzystałam z usług Flixbusa i raz w ogóle nie podstawili autobusu, a drugi raz autobus przyjechał spóźniony o ponad pół godziny i w trasie spóźnienie jeszcze bardziej zwiększył. W obu przypadkach "rozwaliło" mi to plany i uniemożliwiło realizację kilku spraw w mieście, do którego w tym celu jechałam. Składałam reklamacje, ale trafiłam na beton - najwyraźniej mają odgórny nakaz odrzucania reklamacji, bo idą w zaparte, powołując się na najbardziej bzdurne i nieadekwatne do sytuacji "przepisy". W odpowiedzi na jedną z moich reklamacji odpisali mi, że autobus spóźnił się o mniej niż 120 minut, więc de facto wszystko jest OK... w drugiej reklamacji - że bilet został przerezerwowany i wykorzystany na kolejny kurs i że byłam na nim obecna. A co miałam zrobić? Warowałam na dworcu, na wyznaczonym stanowisku przez 1 godzinę i 20 minut, bo wtedy był kolejny autobus, który zatrzymywał się w mieście, do którego jechałam. Straciłam czas, tak jak inni pasażerowie czekałam "w zawieszeniu", bo Flixbus olał sprawę i w końcu skorzystałam z kolejnego kursu - a Flixbus łaskawie pozwolił mi jechać na tym samym bilecie (wykupionym na autobus, którego nie podstawił). Zatem nawet nie ja przebukowałam bilet, ale oni sami, co nie przeszkadza im brnąć w kłamstwo. Żadne argumenty, prośby o rekompensatę do nich nie docierają. Mają wywalone na wszystko i traktują klienta jak niepełnosprawnego umysłowo. Jeśli chcecie/musicie dojechać gdzieś na czas, radzę Flixbusa omijać szerokim łukiem, bo albo nie dojedziecie w ogóle (bo nie podstawią autobusu), albo dojedziecie z dużym spóźnieniem. Ta firma i jej podejście do klienta to jeden wielki niesmaczny żart. W mojej osobie klienta stracili i po zamieszczonych tu komentarzach widzę/wnioskuję, że nie tylko we mnie.


Inni również oglądali