Etihad - Ogólna ocena na podstawie 19 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (19)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup bagażu
Jestem bardzo rozczarowany doświadczeniem zakupu bagażu. Kiedy odebrałem mój bagaż, jedna z walizek była podarta, a zamek był uszkodzony. Wyglądało to tak, jakby ktoś otworzył i rozerwał mój bagaż. Zgłosiłem reklamację, ale Etihad uważa, że to tylko drobne uszkodzenie i nie chcą z tego tytułu odpowiadać. To jest całkowicie nie do przyjęcia, zwłaszcza że zgodnie z międzynarodowymi przepisami linie lotnicze są zobowiązane do rekompensaty za tego rodzaju szkody. Teraz zdecydowanie nie polecam tej firmy i nie skorzystam już nigdy z ich usług.
Anulowany lot bez zastępstwa
Niestety muszę powiedzieć, że całe to doświadczenie z zakupem lotu było naprawdę kiepskie. Bez względu na ile razy próbowałem się skontaktować z obsługą klienta, żeby dowiedzieć się o anulowaniu lotu, nie dostałem żadnej odpowiedzi. Co gorsze, okazało się, że ten sam lot, który zarezerwowałem, jest nadal dostępny dla innych pasażerów, ale po innej cenie. Na szczęście po kilku tygodniach w końcu pieniądze zostały zwrócone.
Zakup biletów lotniczych
Nie sugerowałbym się tak bardzo niskimi cenami biletów, bo to często prowokacja. Po dokonaniu płatności zdarza się, że loty są anulowane, a zwrot pieniędzy pozostaje jedynie marzeniem. Oczekiwanie na zwrot środków od czerwca 2023 roku brzmi wręcz absurdalnie. Klienci, którzy czują się rozczarowani, nie mają nawet szansy na pomoc ze strony instytucji rozjemczej. Lepiej poszukać innej linii lotniczej, żeby uniknąć wszelkich kłopotów, które mogą się pojawić.
Kupno biletu lotniczego
Firma złamała przepisy UE, bo odwołała lot z Heathrow do Abu Dhabi z powodu problemów technicznych samolotu po dwóch godzinach siedzenia na pokładzie bez aktualizacji. Zgodnie z ustawą EC Regulation 261/2004 mieliśmy prawo do odszkodowania w wysokości £520 od osoby, bo nie odlecieliśmy i dotarliśmy na miejsce dzień później. Odpowiedź firmy trwała miesiąc i nas wymagała przejścia przez wiele formalności.
Zakup biletów lotniczych
Kupiłem bilet na lot i wszystko było świetnie! Lot był punktualny, obsługa była super miła, a jedzenie pyszne. Pomimo różnych opinii, ja miałem naprawdę fajne wrażenia i uważam, że Etihad wypadł najlepiej w porównaniu do innych linii lotniczych. Serdeczne dzięki!
Rezerwacja
Bardzo się zawiodłem na podejściu firmy do anulowania rezerwacji ze względów medycznych. Po złamaniu kostki i rehabilitacji, nie dostaliśmy nawet opcji przełożenia lotu na późniejszą datę. Nie chcemy zwrotu pieniędzy, tylko możliwość ponownej rezerwacji po zakończeniu leczenia. Już nigdy nie skorzystamy z usług tej linii lotniczej.
zakup programu lojalnościowego
Moim zdaniem, powinienem móc polegać na profesjonalnej i efektywnej obsłudze klienta od doświadczonego kontrahenta. Od połowy marca czekam na dodanie punktów, które zdobyłem korzystając z partnerów lotniczej firmy. Mimo wielu rozmów z uprzejmymi przedstawicielami, do tej pory nie udało mi się to rozwiązać. To dla mnie rozczarowanie, na które nie byłam przygotowana!
Kupiłem bilety lotnicze
Niestety, muszę powiedzieć, że moje doświadczenie z tą firmą lotniczą było bardzo niezadowalające. Kupiłem bilety lotnicze do Australii, miałem wszystkie potrzebne dokumenty, a jednak na lotnisku mieli problem z moją płatnością. Mimo że miałem bilety, wizę do Australii, paszport i karty płatnicze, zostalem zatrzymany na lotnisku, bo nie miałem karty kredytowej, którą płaciłem za bilet. Mimo że prosiłem o wyjaśnienie i kontakt z kierownikiem, nie zostalem wpuszczony na pokład. W końcu musiałem kupić nowe bilety z inną linią lotniczą po kosztownej cenie. Złożyłem reklamację i obiecano mi zwrot pieniędzy, ale minęło wiele dni i ciągle nic.
Złe doświadczenie z lotem
Chciałem skorzystać z dodatkowego miejsca z większą przestrzenią na nogi, które zostało potwierdzone przed lotem. Jednak po wejściu na pokład samolotu nagle powiedziano mi, że zmieniam miejsce na standardowe. Personel nie zaproponował żadnej pomocy ani alternatywnego rozwiązania. Powiedzieli tylko, że dostanę zwrot po przylądowaniu do Manchesteru. Byłem bardzo rozczarowany, nie tylko z powodu problemów, ale również z powodu braku komunikacji i pomocy od obsługi. Uważam, że jako klient mam prawo do usług, za które zapłaciłem, a brak reakcji linii lotniczej jest niedopuszczalny.
Booking a flight
Po ostatnich moich doświadczeniach z Etihadem mogę śmiało powiedzieć, że to naprawdę najgorsza linia lotnicza na świecie. Już dziesięć lat temu miałem kilka strasznych lotów z nimi i skarżyłem się dokładnie, ale nie otrzymałem nawet odpowiedzi. Byłem na tyle zły, że przekazałem moje 250 000 mil lotniczych na cele charytatywne i poinformowałem o tym nawet CEO. I znowu cisza. Kilka dni temu pomyślałem, że może się poprawili, ale moje nadzieje okazały się naiwne. Są jeszcze gorsi niż kiedyś. Tak źle, że nawet nie chce mi się tracić czasu na opowiadanie o tym. Po prostu lepiej wybierz inną linię lotniczą. Cokolwiek innego. Niech będzie nawet pieszo, autobusem, albo zostań w domu. Etihad nie zasługuje na twoje wsparcie.
Rezerwacja lotu
Po zarezerwowaniu lotu z Abu Zabi do Paryża i z powrotem musiałam zmienić datę wylotu i zapłacić dodatkową opłatę. Niestety, po otrzymaniu nowego biletu nie było już mojego bagażu powrotnego. Już od dwóch miesięcy próbuję rozwiązać ten problem dzwoniąc do Etihad, ale niestety ciągle nie ma żadnej poprawy. Mówią, że szef jest na spotkaniu każdego dnia od ponad dwóch tygodni i trwają jakieś śledztwa... Wiem, że popełnili błąd, ale oni nawet go nie przyznają i nie robią nic, by go naprawić. To jest skandal! Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług i zwłaszcza, że teraz Air France oferuje bezpośrednie loty z Abu Zabi.
chciałem zarezerwować lot
Moje ostatnie doświadczenie z zakupami było okropne. Obsługa klienta była fatalna, a odpowiedzi na e-maile - beznadziejne. Agenci byli niegrzeczni i kompletnie brakowało im szacunku. Mimo że byłem lojalnym klientem przez ponad 10 lat i często korzystałem z ich usług, teraz definitiv nie wrócę. Jestem naprawdę rozczarowany.
Moje podróżnicze doświadczenie
No jest fajne, gdy jest pewne opóźnienie.
Rezerwacja z pomocą wózka
26 kwietnia 2024 r. leciałem z Melbourne do Londynu rejsowym lotem Etihad. Poprosiłem o pomoc w wózku, żeby pomógł mi dostać się przez terminale i na pokład samolotu. Pani z obsługi linii lotniczych zaczęła mnie przesłuchiwać przy biurku Etihad, zadając pytania o to, dlaczego potrzebuję pomocy, co mi dolega i co się dzieje. Muszę powiedzieć, że obsługa powinna dostać szkolenie z profesjonalizmu i empatii. To niezrozumiałe, że pracownik zadaje takie intymne pytania klientowi płacącemu za usługę. To po prostu obraźliwe.
Lot z Phuket do Abu Dhabi i z Abu Dhabi do Monachium
Wyruszyliśmy z rodziną 7 maja z Phuket do Abu Dhabi, a potem z Abu Dhabi do Monachium. Po pierwszym locie, kiedy zamieniłem miejsce z małym dzieckiem, nie dali mi jedzenia. Mimo że pytałem wielokrotnie, nie przyniesiono mi jedzenia ani picia, tylko oskarżono mnie, że zamieniłem miejsce. Na drugim locie też nie dali mi jedzenia, podczas gdy wszyscy inni już je mieli. Po długiej dyskusji z menedżerem, który pojawił się po moim żądaniu kawy, czułem się naprawdę niedoceniony. Pasażerowie wydają się być traktowani jak konieczne zło, firma wydaje się skupiona tylko na zyskach i ignoruje potrzeby klientów. Szczerze nie polecam tej linii lotniczej.
Rezerwacja biletu na samolot
Wow, muszę po prostu powiedzieć, że ta linia lotnicza była naprawdę świetna! Nie miałam absolutnie żadnych problemów podczas mojego lotu. Obsługa na lotniskach i samolotach była bardzo przyjazna i pomocna. Poza tym lot był mega wygodny i bezproblemowy. Serdecznie polecam wszystkim!
zakup biletów lotniczych
Jako stały klient linii lotniczych, chciałbym podzielić się moimi odczuciami dotyczącymi ostatniego zakupu biletów lotniczych. Kiedy zamówiłem 2 bilety na lot z Phuket do Abu Zabi, za każdy płacąc 54,90 €, spodziewałem się wygodnych miejsc z dodatkową przestrzenią na nogi. Niestety, po wejściu na pokład okazało się, że te miejsca nie istniały z powodu zmiany samolotu. Mimo posiadania dowodów i zdjęć, firma odmówiła zwrotu pieniędzy ani nawet zaproponowania równoważnych miejsc na pokładzie. Trudno się z nimi skontaktować, odpowiedzi przychodzą po długim oczekiwaniu, co sprawia wrażenie mało profesjonalnego zachowania.
Rejs z Monachium do Phuket
Podróżowaliśmy z Monachium do Phuket i muszę powiedzieć, że wszystkie loty były naprawdę super. Loty były punktualne, załoga była bardzo miła, a miejsce na nogi było naprawdę spore, nawet na zwykłych fotelach. Jedzenie było też naprawdę smaczne. Miejsce przesiadkowe było świetne, było dużo miejsca i czas oczekiwania szybko minął. Naprawdę zawsze będę wybierać tę linię lotniczą, bo stosunek jakości do ceny po prostu się sprawdza.
loty
Zarezerwowałem bilet z linii Etihad Airways przez internet, więc otrzymałem najtańszą stawkę około 500 AED. potem zadzwoniłem do klienta w celu dodania mojego bagażu, spóźnili się z odebraniem telefonu. Pani odebrała telefon i zapytałem o bagaż, powiedziała 1250 za 30 kg Zapytałem ją, dlaczego pobierasz 1250 za bagaż więcej niż bilet, więc powiedziała, że to nasza polityka, kierownik działu obsługi klienta powiedział, że masz 7 kg i kolejne 5 kg, które możesz zabrać, wyraźnie zapytałem na bilecie, który wymieniłeś tylko 7 kg, powiedziała, że nie ma problemów, które możesz powiedzieć na lotnisku. W przyszłym tygodniu ponownie zadzwoniłem do obsługi klienta, aby poznać procedury od Kerala Trivandrum do Abudhabi, tak samo jak poprzednie doświadczenie. Czekałem ponownie, aby odebrać telefon, tak jak poprzednio. jeden facet odebrał telefon i powiedział mi wszystkie procedury, a ja pytam znowu o bagażu. więc powiedział 1250 aed za 30 kg i 20 kg aed 850 coś i 10 kg 450 coś . Kiedy moja mama i dziecko przyjechali na lotnisko, nosili 7kg w ręku i 5kg na bagaż. Moja mama ma 54 lata, a moje dziecko ma 5 lat, czekali długo w kolejce do odprawy, przynajmniej mogli mieć pierwszeństwo dla rodziny, zachowywali się bardzo źle i powiedzieli, że nie pozwolimy na 5 kg , proszę sprawdzić swój bilet , jego już wspomniane 7 kg . więc moja mama wyrzuciła w sumie 10 kg. Po wejściu na pokład lotniska w Abudhabi wyjście zajęło im ponad 2 godziny. moja matka powiedziała, że to bardzo, bardzo złe doświadczenie, które dostałem od linii lotniczych Etihad iw przyszłości nie rezerwuję biletu z linii lotniczych Etihad, ponieważ opracowują inną strategię zarabiania pieniędzy. pokażą w Internecie bardzo tanią stawkę, a kiedy zadzwonimy o dodanie bagażu, pobiorą ogromną kwotę i obsługę klienta, zachowanie na lotnisku wszystko jest bardzo złe. to moje najgorsze doświadczenie z Etihadu
Najwięcej głosów recenzja
loty
Czytacz dalej