Emirates - Ogólna ocena na podstawie 24 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (24)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup biletów lotniczych
Moje doświadczenie na lotnisku w Dubaju było naprawdę rozczarowujące. Obsługa była mało uprzejma i nieprofesjonalna. Na pewno nie spełniło to moich oczekiwań. Planuję teraz skorzystać z usług innych linii lotniczych.
Zakup biletu lotniczego
Uważajcie!!!! Bo firma nie ma siedziby w Europie, to nie ma żadnego odszkodowania za opóźnienia. Ostatnio miałam opóźniony lot z CRK do FCO o 26 godzin - zero jedzenia, zero napojów, zero hotelu, zero informacji na lotnisku. Musiałam zarezerwować nowy lot za 403 euro i nie dostałam odszkodowania w wysokości 600 euro, jak przewiduje prawo europejskie. Ta firma zdobyła swoją dobrą reputację inaczej. Nie polecam podróżowania z nimi i sama już tego nie zrobię. 😡😡😡😡😡
Brak przyznania mil na Skywards
Od pół roku czekam na przyznanie mil na Skywards po moim locie obsługiwanym przez tę firmę. To jest nie do pomyślenia! Zadzwoniłem już kilka razy, żeby załatwić tę sprawę, ale wygląda na to, że nikt się tym w tym przedsiębiorstwie nie zajmuje.
Lot do Tajlandii
Mimo problemów związanych z opóźnieniami w transporcie publicznym, muszę powiedzieć, że personel naprawdę stanął na wysokości zadania. Zwłaszcza pan Bhalla zasługuje na słowa uznania za swoje zaangażowanie i starania w zapewnienie, że cała moja rodzina zdążyła na ostatni moment na lot do Tajlandii. Dzięki niemu udało nam się uniknąć stresu i nieprzyjemnych sytuacji. Bardzo się cieszę ze swojego profesjonalizmu i szybkiej reakcji w tak trudnym momencie.
Kupując w przewoźniku lotniczym
No więc, cena jest trochę wyższa niż zazwyczaj, ale obsługa jest naprawdę dobra, więc myślę że warto. Możesz sobie pomyśleć, czy nie opłaca się trochę więcej zapłacić za lepszą obsługę.
Zakup biletów na loty
Obsługa klienta była po prostu świetna od początku do końca. Załoga na pokładzie była super miła, bardzo profesjonalna i rzeczowa. Chciałbym szczególnie wspomnieć o Ranii, która zasługuje na uznanie.
Brak możliwości odzyskania biletu
Proszę poprawić stanowczo to zasrany system do odzyskiwania biletów. Teraz muszę przedstawić mój bilet ubezpieczeniowy w celu uzyskania zatwierdzenia zwrotu. Ale oczywiście, po miesiącu nie mam już biletu. Ani w aplikacji, ani na stronie internetowej nie ma zapisu o moim bilecie. Na dodatek zespół wsparcia powiedział, że nie da się już nic zrobić z tym biletem. Nie mogę uwierzyć! 👎
Reklamacja bagażu
W listopadzie byłem w podróży do Tajlandii i odebrałem walizkę, która była uszkodzona. Natychmiast zgłosiłem problem na lotnisku, ale nawet po 6 miesiącach i wielu próbach kontaktu (telefon, czat...) nie otrzymałem żadnej rekompensaty. Długi czas oczekiwania na rozpatrzenie mojej skargi negatywnie wpłynął na moje doświadczenie z tą firmą.
Zakup biletów lotniczych
Podróż z liniami lotniczymi była prawdziwą porażką. Obsługa okazała się kompletnie niekompetentna i niezdolna do radzenia sobie z problemami. W trudnych sytuacjach po prostu zawodzili, co spowodowało, że cała podróż była prawdziwym koszmarem. Poziom obsługi klienta pozostawiał wiele do życzenia, a personel był totalnie nieprzygotowany do radzenia sobie z trudnościami. Cała wizyta była po prostu straconym czasem i pieniędzmi. Nie polecam nikomu korzystania z tych linii lotniczych.
Kupno biletów lotniczych
Nasz lot z Gatwick do Dubaju 11 kwietnia 2024 roku miał duże opóźnienie, bo ponad 2 godziny, z powodu problemów z silnikiem. To spowodowało, że przegapiliśmy lot do Mauritiusa. Musieliśmy zapłacić 112 funtów za lepsze miejsca na locie z Emirates, które ostatecznie nie mogliśmy wykorzystać, a mimo to nie zwrócili nam pieniędzy. Twierdzili, że akceptowaliśmy ich warunki, chociaż praktycznie nie mieliśmy innej opcji. Całe opóźnienie wydłużyło nasze wakacje o 16 godzin, ponieważ najbliższy lot był dopiero po 16 godzinach od tego, który przegapiliśmy, nie mogliśmy wybrać sobie miejsc. Jak wiele dużych firm, Emirates utrudnia kontakt z klientami. To oczywiste, że już więcej nie będziemy z nimi latać.
Opóźniony lot, nieadekwatna rekompensata
Dostaliśmy wiadomość z 6-godzinnym opóźnieniem i w zamian zaproponowali nam burgera w Mc Donaldzie. Nie dostaliśmy żadnej innej rekompensaty.
Zakup biletów lotniczych
Chciałem opowiedzieć o moim ostatnim doświadczeniu związany z kupnem biletów lotniczych. W ciągu ostatnich czterech tygodni musiałem skorzystać z usług linii lotniczych i niestety miałem wiele opóźnień, które sumarycznie trwały 22 godziny. Obsługa Emirates pozostawiała wiele do życzenia, była po prostu fatalna. Mam nadzieję, że firma podejmie kroki w celu poprawienia jakości swoich usług w przyszłości.
Lot bagażu
Mój lot z Warszawy do Nowego Jorku 15 lipca 2024 roku był kompletną porażką. Moja walizka zaginęła podczas podróży i mimo że minęło już prawie 3 miesiące, to nadal nie ma żadnego rozwiązania ani informacji od firmy. Dzwoniłem już co najmniej 20 razy do działu ds. zaginionego bagażu i za każdym razem obiecują, że zajmą się moim problemem. Niestety, nikt nawet nie próbuje się ze mną skontaktować. Jestem bardzo zirytowany tym, jak traktują mnie w tej sytuacji.
Keepin' it real
Co za beznadziejna obsługa klienta! Kupiliśmy bilety obok siebie na podróż, a oni sprzedali je komuś innemu i przydzielili nam losowe miejsca! Jak to się mogło stać?! Próbowałam się z nimi skontaktować, ale nie dostaliśmy żadnej pomocy. A kiedy chcieliśmy zrobić upgrade do klasy biznesowej, nie mogłam zmienić danych karty kredytowej online. Nawet próbowałam przez whatsapp, ale oni upierali się przy przekazaniu informacji telefonicznie. Cała sytuacja była totalną klapą!
Zakup biletów lotniczych
Jestem stałym klientem od wielu lat, ale muszę przyznać, że ostatnio obsługa w Dubaju pozostawia wiele do życzenia. Kiedy pojawia się jakiś problem, personel unika kontaktu - musiałam czekać godzinami z powodu problemów z deszczem, a linia lotnicza nie zaproponowała żadnego rozwiązania. Co gorsza, sukces zdaje się sprawiać, że stają się aroganccy. Skargi nie są wysłuchiwane, a nie ma nawet właściwego punktu kontaktu. Dlatego zamierzam poszukać innych opcji.
Tajemnicze linie lotnicze
Jestem naprawdę zdziwiony tą niską oceną. Zawsze miałem dobre doświadczenia z personelem, zawsze byli pomocni i profesjonalni. Zawsze staram się, żeby podróż i lot były jak najbardziej przyjemne. Ale szkoda, że nie ma elastyczności jeśli chodzi o bilety lotnicze i trzeba płacić tak wysoką opłatę za zmianę, nawet jeśli robi się to dużo wcześniej.
Moje doświadczenie
W dniu 19 kwietnia, moja żona i ja mieliśmy zaplanowany lot z Dubaju do Tokio. Niestety, lot został odwołany i zostaliśmy zostawieni na lotnisku na aż 28 godzin, a nikt z obsługi nie udzielił nam żadnych sensownych informacji ani pomocy.
Podróż do Sri Lanki z liniami lotniczymi...
Jedna z osób z naszej grupy miała rozlaną wrzącą herbatę w swoim kolanem, ale ten incydent nie został oficjalnie zarejestrowany, mimo że prosiliśmy o to. Po przylocie nie mieliśmy transferu na spotkanie, zarezerwowano tylko jedno pokoju w hotelu. Były problemy w hotelu, ale udało się je rozwiązać. Poprosiliśmy o przeniesienie się bliżej lotniska na jedną noc - hotel chętnie się zgodził, ponieważ należał do tego samego łańcucha hoteli, ale linie lotnicze odmówiły. Nie mogliśmy skorzystać z Booking.com, który jest ich agentem podróży. Próbowali odpowiedzieć na moje skargi, ale głównie zaprzeczyli i nie zaoferowali żadnego gestu zadośćuczynienia. Połączenia z nimi kosztowały mnie fortunę, gdy byliśmy za granicą.
Zakup biletów lotniczych
Bardzo lubię latać tą linią lotniczą, zawsze mam spokój, że jak coś się stanie, to będą w stanie pomóc. Samoloty czasem są trochę stare i ciasne, ale to jedyny minus.
Zakup biletów lotniczych do Dubaju
W końcu odbyłem lot samolotem linii Emirates! Byłem mega podekscytowany, gdy startowaliśmy z Manchesteru do Dubaju. Loty przebiegły gładko i były punktualne. Trochę mnie zaskoczyło, że podczas siedmiogodzinnego lotu poproszono nas o napoje tylko dwa razy, a wybór był dość skromny w porównaniu do innych linii, którymi leciałem. Zaraz po wejściu na pokład dostaliśmy posiłek, a potem małą porcję lodów. Myślałem, że dostaniemy jakąś przekąskę, być może kanapkę, przed lądowaniem. Na pewno fajna linia lotnicza, gdzie zostałbym stewardem, bo nie musiałbym robić zbyt dużo.
Najwięcej głosów recenzja
dane z karty
Czytacz dalej