Qatar Airways - Ogólna ocena na podstawie 21 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (21)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Rezerwacja biletów lotniczych w klasie biznesowej
Podróż z Qatar Airways z Berlina do Dauhy była pełna rozczarowań. Rezerwowaliśmy dwa miejsca przy oknie, ale jeden z nich był uszkodzony i nie dało się z niego skorzystać. Mimo że dostaliśmy zastępcze miejsce, linia lotnicza odmówiła zwrotu opłaty za to uszkodzone miejsce. To naprawdę niezrozumiałe, że odmawiają zwrotu pieniędzy za uszkodzony produkt. Spodziewaliśmy się lepszego podejścia od tak renomowanej linii lotniczej.
Strata bagażu, brak odpowiedzi nawet po 8 miesiącach
Mimo że wszystko poszło gładko podczas lotu, moje walizki zostały zagubione, a firma nie okazała mi żadnego wsparcia. Minęło już 8 miesięcy od mojej reklamacji, a ciągle nie dostałem odpowiedzi. Moim zdaniem lepiej omijać tę firmę.
Zakup na lot do Auckland
Przez wiele lat latałem liniami lotniczymi Qatar, ale teraz żałuję, że nie przeczytałem wcześniej opinii przed rezerwacją lotu do Auckland. Obsługa klienta była okropna. Miałem problem na lotnisku w Manchesterze, gdy poszedłem oddać bagaż w Qatar (co skróciłem). Pomimo wypełnienia naszych deklaracji podróży wcześniej, personel uparł się, że muszę je wypełnić ponownie, bo nie były zarejestrowane. Umówiona pani kierowała mnie na podejrzaną stronę internetową, gdzie musiałem zapłacić 84 dolary za deklaracje przed oddaniem bagażu. Po powrocie na stanowisko i powiadomieniu personelu, że to oszustwo, wszcząłem awanturę, czując się oszukany. Inny pracownik Qatar zabrał nasze paszporty, sprawdził w innym terminalu i wrócił mówiąc, że wszystko jest dobrze i przyspieszy nas przez kontrolę bezpieczeństwa. Po 2 miesiącach kontaktowano mnie w sprawie, ale teraz, po 3 miesiącach, Qatar nie odpowiada na e-maile ani wiadomości prywatne. Można przypuszczać, że próbowano nas oszukać, ale zdemaskowałem ich robiąc awanturę na stanowisku. Już nigdy nie skorzystam z tej firmy i ostrzegam innych przed nią.
Zakup biletów
Moje doświadczenie z zakupem biletów było zwyczajnie rozczarowujące. Postanowiłem skorzystać z promocji Gomob na 20% zniżki na bilety, rezerwowane przez ich aplikację mobilną. Niestety, gdy wprowadziłem kod, ceny okazały się identyczne jak na stronie internetowej lub w innych biurach podróży. Nawet obniżka na loty do Mediolanu nie działała, gdy próbowałem ją wykorzystać. Pytam się - po co takie promocje, jeśli i tak nie działają? Czy zespół marketingowy czy cenowy w ogóle działa jeszcze?
Moje zakupione bilety
Mój lot miał opóźnienie o 26 godzin i w tym czasie nie dostałem żadnych napojów. Proces uzyskania odszkodowania był bardzo powolny, a gdy chciałem skorzystać z pierwszej nocy w hotelu, którą musiałem odwołać, linie lotnicze odmówiły mi zwrotu pieniędzy. To samo dotyczyło napojów, które musiałem kupić, aby się nie odwodnić.
Zakup biletów lotniczych
Dostałem kupony rabatowe od linii lotniczych, ale gdy chciałem zrobić rezerwację, cena nie zmniejszyła się o wartość kuponu, mimo że powinna. Skontaktowałem się z obsługą klienta, ale dostałem tylko przeprosiny, bez żadnego rozwiązania. To było naprawdę kiepskie. Dziwi mnie, że ta firma może zorganizować duże kampanie marketingowe, jak na przykład wydarzenia F1, a nie potrafią zająć się prostymi prośbami klientów.
Kupno biletów lotniczych
Niedługo po zakupieniu biletów na lotnisko zaczęły się problemy. Personel był mało pomocny i niechętnie udzielał informacji. Na pokładzie samolotu jedzenie było płatne i niezbyt smaczne. Dodatkowo lot został opóźniony, ale nie otrzymałem żadnej rekompensaty za tę sytuację.
Zakup biletu lotniczego
Z MXP do BKK moja walizka miała dziurę, a nikt się tym nie zainteresował. Qatar odmówił zrekompensowania szkody. Kiedy leciałem z BKK do MXP, moja walizka została w Doha i nie mogli jej dostarczyć do domu. Musiałem samemu szukać zgubionego bagażu po ulicach Genui.
Zmiana daty lotu
Kiedy próbowałem zmienić datę lotu, dostałem linki do płatności, ale niestety nie działały. Powiedzieli mi, żebym zapłacił w ciągu 6 godzin, inaczej bilet zostanie anulowany. Niestety nie udało mi się zapłacić przez te linki, więc ostatecznie musieliśmy anulować bilet. Obsługa klienta była straszna - kompletnie niekompetentna. Na pewno już nigdy nie skorzystam z ich usług!
podróż samolotem
Bardzo mnie zirytowała obsługa klienta. Ci ludzie nigdy się nie odzywali, ani nie proponowali rozwiązań, kiedy miałam kłopoty z podróżą. Na pewno skonsultuję się z prawnikiem, gdy wrócę do kraju za rok.
Moja podróż lotnicza
Kiedy leciałem na wakacje, mój lot został odwołany zaledwie 2 godziny przed planowanym startem. Nikt nie wyjaśnił, co się stało, nie zaproponowano żadnej alternatywy, a obsługa klienta była straszna. Udało mi się szybko otrzymać zwrot pieniędzy za lot, ale nie za hotel w Doha, mimo że został już zarezerwowany i opłacony na stronie firmy. TUI musiał wziąć to na siebie, bo Qatar Airways odsyłało piłeczkę. Nie mogę uwierzyć, że ta firma jest w ogóle uważana za jedną z najlepszych na świecie!! Nigdy więcej tam nie polecę.
Zakup biletów lotniczych
Moja podróż do Indii była naprawdę koszmarem. Musiałem wrócić do domu pilnie z powodu choroby mojej matki i próbowałem zmienić moje loty. Linia lotnicza, z którą miałem rezerwację, była kompletnie niezainteresowana moją sytuacją i chciała sprzedać mi nowe bilety za potrójną cenę. Ostatecznie zdecydowałem się zarezerwować loty przez inną konkurencję, która była naprawdę pomocna. Teraz, gdy próbuję otrzymać zwrot pieniędzy za anulowany bilet, Qatar Airways mi utrudnia życie małpując z dokumentami. To jest nie do zniesienia, a ja jestem bardzo rozczarowany tym doświadczeniem.
Zakup biletu
Nie pozwolili mi wejść na pokład samolotu, bo nie miałem biletu powrotnego. Musiałem zapłacić dodatkowo za zmianę lotu i spędziłem ponad 24 godziny na lotnisku bez noclegu ani jedzenia. Obsługa była straszna.
Zakup biletów lotniczych
Nie mogę się nawet zalogować na moje konto, co za żart. Ci faceci mogą sobie grać, ale nie potrafią prowadzić normalnej strony internetowej. Jak mam u nich coś kupić/lub korzystać z ich punktów? To jest jak strzał samemu sobie w stopę.
Zakup biletów lotniczych
Cześć, dzisiaj chciałem się podzielić moim doświadczeniem z Qatar Airways. Na początek, muszę powiedzieć, że po rezerwacji lotu przez stronę internetową moje imię i nazwisko zostały błędnie wpisane. Musiałem spędzić 8 godzin na dzwonieniu, aby Qatar Airways mogło to poprawić. Co więcej, moje zamówione posiłki były ciągle usuwane z rezerwacji, pomimo mojej alergii na nabiał. Na koniec wyszło na jaw, że zamówiłem posiłki na lot powrotny tydzień później, a tuż przed odlotem zostały one ponownie usunięte.
Zakup biletu lotniczego
Obsługa klienta była strasznie niezadowalająca, naprawdę jeszcze takiej nie doświadczyłem. Chociaż sam lot był w porządku i nie było większych problemów na pokładzie. Jednak teraz mam kolejny lot do wykorzystania, ale niestety nie jestem w stanie dowiedzieć się, ile wynosi kredyt ani jak zarezerwować nowy lot. Kontakt z nimi jest beznadziejny, obiecują oddzwonić, ale nigdy tego nie robią. Nawet po złożeniu skargi dostałem odpowiedź po dwóch tygodniach, że powinienem skontaktować się z zespołem rezerwacji, mimo że już to zrobiłem. Po prostu nie warto ryzykować i korzystać z tej linii lotniczej!
Zakup biletu
Chciałbym po prostu ostrzec innych klientów linii lotniczych o fatalnym traktowaniu, które mnie spotkało. Miałem pewny bilet, a mimo to nie wpuścili mnie na pokład samolotu. Nikt nie chciał mi pomóc, zmuszali tylko do dzwonienia na różne numery telefonów. Musiałem nawet opłacić nocleg w hotelu z powodu opóźnienia. W biurze usłyszałem tylko głupie wymówki i dostałem radę, żeby kupić nowy bilet. Teraz od miesiąca próbuję załatwić sprawę, ale obsługa upiera się, że to moja wina. Lepiej omijać tę linię lotniczą szerokim łukiem.
Zakup biletów lotniczych
Parę tygodni temu kupiłam bilety lotnicze online. Niestety, podczas dwóch sześciogodzinnych lotów nie miałam dostępu do systemu rozrywki (video/audio). Po przylocie obiecano mi odszkodowanie, ale mimo wielokrotnych próśb nie otrzymałam żadnej rekompensaty. Bardzo rozczarowujące doświadczenie, nie polecam tej linii lotniczej.
lot
Może i mają wysoki komfort i obsługę podróżnych w czasie lotu ale za to mają złodziejskie warunki przy anulowaniu podróży i zwrotach za bilety.
Kradną ponad 50 % ceny biletu.
Nie ma znaczenia, że rezygnuje się 3 tygodnie przed podróżą i spokojnie mogą sprzedać te miejsca.
Po prostu złodziejskie zasady handlu, jak to na Bliskim Wschodzie.lot
Beware! Qatar does not treat its clients well! I reserved my ticket on July 30th, it was a return ticket from Europe to Australia and I didnt receive a cinfirmation. I learned from the help line that my booking was cancelled. Since today ( 15 days) I have not obtained my refund. I have called the help center multiple times, wrote 5 emails, send confirmation of payment from the bank but noone answered my emails, the privilege club ( I am a member..) contact centre only apologised but didnt do anything to solve the problem and one of the consultants even told me that if I am not satisfied, I should reserve the ticket again at another airline ( but did nothing to help me to get the refund of my cancelled reservation..)I have lost 1200 euro and nobody cares to answer an email! This is pure theft!
Najwięcej głosów recenzja
bilety
Czytacz dalej