Travelist - Ogólna ocena na podstawie 3 opinii

100% Kupiłbym tu ponownie




Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2022-07-29
hotel Skalite w Szczyrku od240
bardzo udany pobyt-wyśmienita kuchnia ,hotel pięknie położony przy deptaku nad rzeczką ZYLICA bli...Czytacz dalej
Wiesław

Najwięcej głosów recenzja

  2021-11-04
wycieczka
Zarezerwowałam pobyt w dniach 12-14.11.2021r., zapłaciłam zaliczkę, po czym po 2 dniach travelist...Czytacz dalej
Katarzyna Wójcicka

Opinie (3)

  (3)

 (0)

  (0)

  (0)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    hotel Skalite w Szczyrku od2407-28072022r

    bardzo udany pobyt-wyśmienita kuchnia ,hotel pięknie położony przy deptaku nad rzeczką ZYLICA blisko skoczni narciarskich ,czyste ładne pokoje ,obsluga na 5+(pozdrawiamy pana z recepcji b.miłego) obsługa restauracji życzliwa -pozdrawiamy pana z bląd włosami pozdrawiamy z Krakowa na pewno powrócimy


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Noclegi w hotelu Gorzennianym

    Przebywałem w hotelu Gorzennianym trzy noce . Obsługa miła nie mam zastrzeżeń. Hotel cztery gwiazdki więc do czegoś zobowiązuje a tu:
    1. brak wózka na bagaż
    2. winda jedyna w hotelu nie działa
    3. telefon wewnętrzny nie działa
    4. przyjechałem w dniu przejścia na inny system TV nie przestrojony
    5. w łazience brak półki na kosmetyki (kiedyś była bo są uchwyty)
    6. w drzwiach łazienki spora dziura
    7. na basenie brak prysznica przy saunach (tylko dwa w toalecie męskiej i dwa w damskiej) ludzie po wyjściu z sauny najczęściej skaczą do basenu
    8. w saunie parowej brak kranu i węża z zimną wodą do spryskania siedzeń
    9. na basenie goście hotelowi piją piwo a brak obsługi i nie ma komu zadbać o porządek
    10. w hotelu All Inclusive a w barze nie ma piwa bezalkoholowego lub napojów bez cukru
    11. powiadomiona recepcjonistka nie może nic zrobić tylko powiadamia właściciela i na niewiele to się zdaje.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    wycieczka

    Zarezerwowałam pobyt w dniach 12-14.11.2021r., zapłaciłam zaliczkę, po czym po 2 dniach travelist poinformował mnie, że nie mogą zrealizować mojej rezerwacji, gdyż Hotel nie posiada tego pokoju. Zadzwoniłam do hotelu z zapytaniem dlaczego odwołano moją rezerwację? w odpowiedzi usłyszałam, że nie wystawiali na Travelist tej oferty w tym terminie i że wina leży po stronie Travelist. Wygląda na to że Travelist sprzedał (prawdopodobnie przez pomyłkę) pokój, którego nie mieli w ofercie. W każdym razie ja zamawiałam pokój poprzez Travelist nie hotel, płaciłam zaliczkę do Travelist. Travelist nie był zainteresowany nie tylko naprawą tej sytuacji, nie zaproponował oferty w podobnej cenie i standardzie, Przedstawiono mi zastępcze oferty, albo duuuuużo droższe, albo w duuuuuuużo niższym standardzie, takie oferty, które zostały, bo nikt ich nie chciał... Uważam, że nie otrzymałam ŻADNEJ POMOCY, odnoszę wrażenie, że w ogóle nie byli zainteresowani sprawą. To bardzo przykre, zwłaszcza że byłam klientką Travelist już od kilku lat. Nie polecam. Jest dobrze, jak jest dobrze, jak coś się stanie kliencie radź sobie sam-taki jest kierunek Travelist,