Wakacje - Ogólna ocena na podstawie 22 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (22)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakupiony pobyt w hotelu
To jakieś oszustwo! Po prostu blokują opinie, które im nie pasują o hotelach i nie potrafią pomóc, gdy pojawiają się problemy. Wakacje.pl to tylko pośrednik, nie można liczyć na ich wsparcie w razie kłopotów. Zdecydowanie odradzam!
wakacje w czerwcu
Byłam na wakacjach w czerwcu z tego biura i ogólnie było super, ale niestety syn zachorował i musiałam dodatkowo zapłacić za lekarstwa, bo ubezpieczenie nie pomogło w pełni. Poza tym wycieczka była świetna, mieliśmy super czas i zobaczyliśmy wiele interesujących miejsc. Obsługa była bardzo miła i pomocna, ale trochę się zawiodłam na usługach ubezpieczeniowych.
Zakup niedostępnej wycieczki
Mimo obietnic, że się odezwą po odwołanej wycieczce, firma mnie zignorowała i oferta nadal była na ich stronie. Brak profesjonalizmu i nawet nie przeprosili za to. Dlatego uważam, że ta firma nie jest godna zaufania. Nie będę polecać znajomym korzystania z ich usług.
Pakiet wakacyjny
Kupiłem pakiet wakacyjny i zapłaciłem pełną kwotę, a potem dzwoniłem do nich i powiedzieli mi, że moje zamówienie nie istnieje! Z call center obiecali, że ktoś się ze mną skontaktuje, ale nikt tego nie zrobił! Przez cały tydzień czekałem na zwrot pieniędzy, a oni tylko bardziej mnie zirytowali, gdy mnie ignorowali. W call center albo odkładali słuchawkę, albo mówili, że ktoś zadzwoni później, ale nikt przez cały tydzień nie zadzwonił! Dodatkowo próbują usuwać wszystkie złe opinie, np. z ceneo, dostali tyle złych opinii, że wakacje pl postanowiło uciec z witryny, która nie usuwa opinii o nich oszustwo. Uważajcie na tych oszustów, chroncie swoje pieniądze.
Zakup wycieczki
Wycieczka została zarezerwowana online na określoną datę, ale kilka dni przed planowanym wyjazdem dostałem telefon, że hotel, który wybrałem, jest zamknięty i musi zostać zmieniony na inny. Mimo że miałem dodatkowe ubezpieczenie od rezygnacji, postanowiłem nie przyjąć zmiany, skonsultować się z prawnikiem i dochodzić swoich praw. Przeczytałem również opinie innych klientów, którzy mieli podobne problemy z biurem podróży, co sprawiło, że chcę unikać tej firmy w przyszłości.
Zakup wakacji z widokiem na morze
Doświadczenie zakupu wakacji z widokiem na morze w tej firmie było kompletnym niepowodzeniem. Po przybyciu na miejsce okazało się, że obiecywany widok na morze był tak naprawdę widokiem na pole rolnika. Brak możliwości skontaktowania się z firmą w sprawie reklamacji spowodował dodatkowy stres i niezadowolenie. Informacje zawarte w ulotce okazały się być nieprawdziwe, co sprawiło, że zamiast odpoczynku i relaksu, musiałem sam rozwiązywać problemy. Wygląda na to, że firma przenosi odpowiedzialność za usługę na innych, co sprawia, że jako klient czuję się opuszczony.
Zakup ubezpieczenia podróży
Postanowiłem skorzystać z pomocy biura, żeby załatwić ubezpieczenie na podróż, ale niestety była to zła decyzja. Po podpisaniu umowy okazało się, że wszystkie obietnice okazały się być fałszywe - to była po prostu oszustwa. To było bardzo przykre doświadczenie, które skutecznie mnie zniechęciło do korzystania z takich biur w przyszłości. Gorąco polecam, żeby załatwiać zakupy bezpośrednio i ubezpieczać się tylko w renomowanych miejscach.
Wycieczka do Tunezji
Chciałbym podziękować Pani Emilia Koss
Starszy Konsultant ds. Sprzedaży za rzetelną obsługę i kompetentną obsługę. Dzwoniłem do kilku biur podróży i dzięki Pani Emilii wróciłem na Wakacje pl. Bardzo sympatyczna osoba znająca się na swojej pracy. Grupa 15 osób świetna obsługa oraz doradztwo . Szybka realizacja i doskonałe doradztwo przy zakupie wycieczki a przy tym miło i sympatycznie. Ciężko spotkać tak dobrego i zaangażowanego doradcę.
Pozdrawiam,
Dariusz KowalewskiWycieczka do Turcji
Nie polecam Wakacje.pl Namawiają na dodatkowe drogie ubezpieczenia nie informując, że organizator wycieczki (Anex Tour) w cenie wycieczki gwarantuje darmowe ubezpieczenie w innym towarzystwie ubezpieczeniowym (informacja przyszła dzień przed wylotem razem z dokumentami podróży) o podobnym zakresie. Typowe naciąganie. Oczywiście po powrocie z wycieczki brak odzewu i ustosunkowania się do tego. Polecam skorzystanie z lokalnych biur podróży, które zorientowane są na klienta, a nie na wyciąganie od nich pieniędzy.
1 pok. 2 os Grecja Kreta
Witam, szczerze nie polecam platformy wakacje.pl
Oferta 1 pokój 2 osobowy
Kupiłam wczasy niespełna 2 miesiące przed planowanym wyjazdem, około godziny 22:30, wpłaciłam zaliczkę która czekała na potwierdzenie przez biuro. Następnego dnia rano zadzwoniła do mnie pani z obsługi że niestety nie zaksięgowali wpłaty ( mimo że pracują do 23:00) i że jeśli chce ten sam hotel to muszę dopłacić około 500 zł, ponieważ rzekomo organizator podniósł cenę. Dodam, że w mojej ofercie miałam otrzymać za darmo parking z przejazdem na lotnisko, oraz widniały 2 x bagaże podręczne 10 kg 55cm X 40cm X 20cm.
Cała dopłata przebiegała telefonicznie, w tym pani straszyła mnie że muszę szybko się zdecydować gdyż wakacje moze ktoś inny wykupić. Dostałam tylko link z kwotą do dopłaty zaliczki na e-maila i to wszystko. Po tym wszystkim pani zapewniła mnie że wszystko zostaje tak jak było tylko kwota się zwiększyła .
Niestety moim błędem było to że nie zagłębiłam się w dokumenty.
Na dwa tygodnie przed planowanym urlopem, pobrałam dokumenty i okazało się że parking który mieliśmy mieć zapewniony - nie ma go. Oraz bagaż jaki mieliśmy w ofercie jest podpisany jako bagaż podręczny lecz bez dodatkowych wymiarów oraz kilogramów. Nie wiedząc jaki finalnie posiadam bagaż zadzwoniłam do biura z pytaniem, i tam otrzymałam odpowiedź że jest to bagaż podręczny ( że moze być to WALIZKA) nieprzekraczający 10 kg 40x30x20 . Z taką wiedzą zostałam do 1 dnia przed wylotem.
Chcąc się upewnić w przeddzień wylotu, czy aby na pewno przysługuje mi taki bagaż skonsultowałam się z biurem wakacje.pl aby pani dokładnie powiedziała mi jaki bagaż przysługuje oznajmiła że musi być torbo-plecak który nie przekracza 5 kg.
Jak wiadomo walizkę miałam już kupioną, spakowaną, i dowiaduję się na dzień przed wylotem że to nie może być walizka tylko torbo plecak. Pomyślałam że może pani się pomyliła i zadzwonię jeszcze raz, i tak też zrobiłam po czym dowiedziałam się że jak najbardziej może być to walizka tylko żeby nie przekraczała rozmiarów 40x30x20.
Szczerze powiedziawszy zgłupiałam...
Zadzwoniłam do tego samego biura jeszcze dwa razy, trzecia pani powiedziała mi że NIE JEST PEWNA ale raczej może być walizka, a czwarty pan powiedział mi że kategorycznie nie może być walizka tylko musi być torbo-plecak.
Podsumowując biuro ma wiele wersji, jest niedouczone, niedokwalifikowane być może nie przeszkolone.
Telefonicznie zmieniają oferty na gorsze, podnoszą celowo ceny.
Zostałam bez bagażu, bez parkingu.
NIE POLECAM !Wakacje lot+hotel+wyżywienie
Znaleźliśmy kilka dni temu fajną ofertę, obserwowaliśmy ją 1-2 dni, więc o chwilowej pomyłce raczej nie ma mowy. Przed kliknięciem "kup" ofertę odświeżaliśmy, sprawdzaliśmy dostępność, strona pokazała ją jako dostępną. Klik, zamówione, zapłacone (późnym wieczorem zamówiliśmy, rano poszła płatność z karty). Ok. południa dzwoni pani z wakacje.pl, że cena wzrosła i czy chcemy dopłacić. Wzrost nie kosmetyczny, bo 17%, co sprawia, że oferta przestała być atrakcyjna, bo dopłacając taką kwotę można powybierać w innych biurach/ofertach. Do tego próba tłumaczenia, że to nie wina wakacje.pl (chociaż formalnie to oni są przecież stroną umowy, do nich idzie płatność) i że oferta jest aktualna, tylko (mały szczegół) cena inna. Rezygnujemy i dostaję informację, że zwrot na kartę nastąpi do 48h. Efekt jest taki, że straciliśmy nerwy, wakacji musimy szukać od nowa, a pieniądze na karcie mam zablokowane (nadal czekam), co przy kupowaniu lasta jest sporym utrudnieniem, no chyba, że ktoś nie ma limitu na karcie kredytowej. Zdecydowanie nie polecam.
WYCIECZKA DO TURCJI
Pobyt fajny ale...
W Polsce przez stronę wakacje.pl zamówiłam dwa pokoje dwuosobowe. Na miejscu dostaliśmy jeden apartament z sypialnią dla dwojga dorosłych i przystawkę w formie dwóch foteli rozkładanych dla dzieci na których musiały spać dwie dorosłe osoby.
Reklamacja na miejscu nie uznana, dopłata do łóżek pełnowymiarowych nie możliwa więc tydzień męczarni.
Powrót też dramat. Wyjazd miał trwać 7 dni a trwał 6 bo ostatniego dnia przed 24.00 zostaliśmy zapakowani do autobusu który po objechaniu wszystkich hoteli na lotnisko dotarł o 3.00
Wylot o 5:30 więc czekanie było dramatem.
Na miejscu w Polsce złożyłam reklamację ale po oczekiwaniu na odpowiedź już 60 dni straciłam wszelką nadzieję na pozytywne rozwiązanie problemu. Mimo kilku zapytań o postęp reklamacji pracownik wakacje.pl twierdzi, że sprawę skierował do EximTursa, który był organizatorem wycieczki a oni jedynie pośrednikiem i żadnej odpowiedzialności nie ponoszą. Nie mam żadnego numeru reklamacji ani kontaktu do pracownika EximTours. Za każdym razem mój email trafia do innej osoby. Mam wrażenie że odpisuje boot bo zawsze jest ta sama odpowiedź: "proszę czekać na informacje. przepraszamy że to tyle trwa ale konsultujemy sprawę z wykonawcą usługi".
Ogólnie nie polecę już więcej przez wakacje.pl ani za pośrednictwem EximTours.Wakacje 5... ALL INCLUSIVE Grecja
Witam, kupiłam wakacje w Grecji za 9400 za 2 osoby opłaciłam wszystko, dzwonili do mnie z potwierdzeniem rezerwacji ze wszystko przebiegło pomyślnie, i za 2 godziny dostaje drugi telefon ze strony ze jednak ta kwota nie jest juz aktualna za ten hotel i musiałabym dopłacic 1500zl czyli 10900 podziękowałam im i powiedziałam że chce anulować wakacje, to Pani odpowiedziała ze srodki zostana zwrocone w ciągu 3-4 dni.
Gdzie ja nie mam już pieniędzy żeby zamówic kolejne wakacje. Partactwo i oszustwo nie polecam!BONY WAKACYJNE
Dzień dobry,
Chciałbym podzielić się swoimi doświadczeniami z firmą Wakacje.pl, a w istocie zwykłym podmiotem firmo podobnym żerującym na klientach.
Zanim w szczegółach moja dobra rada - UNIKAĆ TEGO PODMIOTU JAK OGNIA !
Zapłaciłem za Bony Wakacyjne o wartości 10 000 zł w dniu 30.05. Po tym jak zorientowałem się jaki został zastosowany przelicznik (4,23 PLN/EUR przy średniej rynkowej cenie 4,58 PLN/EUR) skorzystałem z prawa do odstąpienia od umowy.
I tutaj rozpoczęła się komedia w wykonaniu Wakacje PL oraz operatora płatności Przelewy24.
Pani z Wakacje PL w osobie Wasilewskiej Patrycji najpierw przez 7 dni (od 2.06) zapewniała mnie, że środki są w trakcie zwrotu, że już za moment zostaną mi zwrócone. Potem otrzymałem potwierdzenie zwrotu z informacją iż może on trwać... 14 dni !
Napisałem reklamację do firmy Przelewy24 i tak do dzisiaj czyli 14.06 ani odpowiedzi na reklamację ani środków finansowych.
Sama firma Przelewy24 to zwykli hochsztaplerzy finansujący swoją działalność z przetrzymywanych środków klientów a to są działania z pogranicza przestępstwa o czym zawiadomiłem KNF
Po tym jak poinformowałem Panią co oznacza skuteczny zwrot środków Pani nie odpisuje na wiadomości e-mail.Działalność platformy Wakacje.PL w porozumieniu z operatorem płatności Przelewy24 to klasyczny przykład wyłudzeń i oszustwa. Firmy w wspólnie i w porozumieniu finansują własne działalności z przetrzymywanych środków pieniężnych swoich klientów.
Średni czas zwrotu środków finansowych sięga 14 dni. Złożyłem zawiadomienie do KNFwycieczka na Kos
Biuro podróży Itaka oraz sprzedający ofertę Wakacje.pl wprowadzają w błąd klientów (konsumentów). Oferują wycieczkę na KOS w dniach 27 maja 2023 roku do 04 czerwca 2023 roku. Nie wspominają w żadnym miejscu, że trzeba będzie opuścić pokój 03 czerwca 2023 roku i plątać się z bagażem po hotelu do dnia 04 czerwca 2023 roku, bez możliwości korzystania z posiłków i pokoju. Jest to celowe działanie na szkodę klientów. Sprawa zostanie skierowana do Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji
Proszę o kontakt, mnie też próbują oszukać. Sprawę skierowałam do UOKiK - ale im więcej osób, tym będzie skuteczniej.
wycieczka na rodos
W dniu wczorajszym przed godziną 17 kupiliśmy wycieczkę której rezerwacja została dokonana pod numerem jak wyżej. o godz 18:20 została ona opłacona. W momencie płatosci pokoj był nadal dostepny na stronie. Poł godz pozniej przysłaliscie Panstwo maila, ze rezerwacja nie została zaakceptowana przez biuro podróży. Otrzymaliśmy pierwszy telefon. W tej rozmowie Pani poinformowała mnie ze zarezerwowany pokój jest dostępny w innej cenie, 5300, po czym po naleganiu zachowania poprzedniej ceny zmieniła swoje zdanie i powiedziała ze już nie jest dostępny i może zaproponować pokoj o gorszym standardzie w wyższej cenie (totalny absurd ). Po dokonaniu rezerwacji rozmawialiśmy bezpośrednio z hotelem i wiemy od nich ze wolnych pokoi jest bardzo dużo , wiec poprosiliśmy Panią z która rozmawialiśmy, żeby zadzwoniła do organizatora i spróbowała się z nimi dogadac. Po jakimś czasie zadzwonił do nas inny Pan informując ze wyjaśni ta sytuacje bo ma więcej doświadczenia niż owa Pani. Pan ten twierdził ze rezerwacja nie trzymała pokoju i nie mamy prawa się o nic ubiegać (choć we wcześniejszych rozmowach z pracownikami byliśmy poinformowani ze rezerwacja jest i na spokojnie w czasie godzinki możemy zapłacić, wiec skoro maja państwo niedoinformowanych pracowników to proszę ponosić za to konsekwencje ). Trwały negocjacje i Pan miał zadzwonić do rainbow. po jakimś czasie dostaliśmy informacje ze już nie ma miejsc w samolocie ! za czym idzie zostaliśmy bez wycieczki z pobrana zapłata z konta i brakiem możliwości natychmiastowego zwrotu pieniądzy. pozbawiliscie nas Państwo urlopu ! zostawiajac 4osobowa rodzinę na lodzie. Po tej rozmowie zadzwoniliśmy do rainbow i Pani poinformowała nas ze byliśmy wprowadzani od początku w blad i to co się wydarzyło to nic innego jak niekompetencja Państwa pracowników. 4 ostatnie miejsca na samolot zostały zarezerwowane o godz 20:03 i 20:11 lub pare minut +/-. Nasza sprawa ciągnęła się od godziny 17, a o 18:50 otrzymałam pierwszy telefon z problemami z rezerwacja. Konsultant przy rozmowie telefonicznej poinformował mnie, ze płatność za wycieczkę nie gwarantuje rezerwacji i powiedział ze taki zapis jest w umowie, wiec mozna sobie placic rezerwowac a okaże sie ze nie ma się wycieczki. Sprawa zgłoszona na reklamacje. Zaznaczę tylko ze pieniędzy nadal nie mam na koncie, wiec już na dzis nie jestem w stanie nic kupic. Urlop mamy od dzisiaj, wylot miał byc w dniu dzisiejszym.
Wycieczka
Zdecydowanie odradzam korzystanie z portalu wakacje.pl. Oferta wycieczek jest nieaktualna, na stronie widnieją oferty hoteli, w których nie ma już od dawna miejsc, ale żeby się o tym przekonać, należy dokonać rezerwacji i wpłacić pełną kwotę wycieczki. 4 maja wybrałam hotel z oferty wakacje.pl, a w związku z tym, iż rezerwacja była z koniecznością natychmiastowej zapłaty, a przy hotelu widniał dopisek "na zapytanie" zadzwoniłam z pytaniem, czy mogą sprawdzić dostępność w hotelu przed wpłaceniem przeze mnie pieniędzy. NIE! NAJPIERW NALEZY WYCIECZKĘ OPŁACIĆ! Po wpłaceniu całej kwoty wycieczki dostałam informację, że w hotelu nie ma wolnych pokoi, po czym skontaktował się ze mną pracownik działu sprzedaży oferując pomoc w wybraniu innego hotelu. Wskazałam więc inny hotel, który wg pracownika był dostępny (ale tylko się upewni) i kiedy po następnych 30 minutach oddzwonił z informacją, że również w tym hotelu nie ma miejsc, nie zgodziłam się na dalsze "przedstawianie ofert", tylko poprosiłam o zwrot wpłaconej kwoty. Co ciekawe, następnego dnia bez problemu dokonaliśmy rezerwacji interesującej nas wycieczki w biurze organizatora... Niestety, nie możemy opłacić wycieczki, gdyż nasze pieniądze od pięciu dni są w posiadaniu wakacji.pl.
Cztery lata temu wakcje.pl nie założyło nam rezerwacji wycieczki do Tunezji (pomimo przyjętej zaliczki) przez co nie polecieliśmy na wczasy i od tamtej pory unikaliśmy kontaktu z nimi, niestety BP Orex Travel, które miało w ofercie interesująca nas wycieczkę ma bardzo nieczytelną stronę, stąd próba rezerwacji na wakacje.pl. Ostatnia. Brak aktualizacji nie tylko cen, ale nawet dostępności, wygląda na chwyt mający na celu złapanie klienta, który po wpłaceniu pieniędzy dla świętego spokoju wybierze inną wycieczkę, która słabo się sprzedaje. Teraz czekam tylko na swoje pieniądze, a jeśli nie odzyskam ich w terminie w jakim muszę zapłacić za wycieczkę w Orex Travel i wycieczka znowu mi przepadnie, zgłoszę wyłudzenie.Wakacje Egipt
Z moją partnerką kupiliśmy wakacje na 21 maja, 18 marca wpłaciliśmy 1447 zł zaliczki. Niestety musieliśmy zrezygnować z przyczyn prywatnych więc nawet zmiana terminu nie wchodziła w grę. Pracownik wydzwaniał że koniecznie musimy już zapłacić całość albo wybrać termin inny więc zdecydowaliśmy że rezygnujemy wiedząc że do wycieczki jeszcze mnóstwo czasu ponad półtora miesiąca to na pewno część zaliczki zostanie zwrócona. Niestety myliliśmy się, nie informując nic zaakceptowali nasza rezygnację i oddali tylko 37 zł więc jeśli myślicie że zaliczka zgodnie z prawem jest zwrotną to nie tam. Pani Martyna (usunięte przez administratora) na lini najwidoczniej się cieszyła że zarobili sobie 1400 zł i szukają następnego jelenia.
przeloty transfer oraz pobyt w hotelu
portal wakacje.pl po prostu oszukuje klientow wykorzystując ich zaufanie do powszechnie rozumianej definicji REZERWACJI WSTĘPNEJ. Mimo przyjecia takiej rezerwacji na konkretne przeloty oraz pobyt w konkretnym wybranym przez nas hotelu firma po 2 godz od opłacenia przeze mnie całego kosztu wycieczki przekazała, że miejsc w tym hotelu nie ma. więc u w wakacje.pl rezerwacja wstępna to kompletna fikcja do niczego nie zobowiązująca firmy i dopiero jak płatność przejdze sprawdzają czy loty i hotel są. Całe olbrzymie ryzyko zrzucają na klienta i zero odpowiedzialności za własne błędy. Ostrzegam innych
wakacje dla rodziny
Wakacje z 'wakacje_pl' to pasmo rozczarowań. Niestety portal tylko pobiera pieniądze, ale nie odpowiada za realizację oferty wakacyjnej. Skorzystałem raz. Nigdy więcej!
Najwięcej głosów recenzja
przeloty transfer oraz pobyt w
Czytacz dalej