esky - Ogólna ocena na podstawie 26 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (26)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup biletów lotniczych
Bardzo podoba mi się to, jak szybko mogę zamówić bilety i jasno napisany regulamin. Na pewno będę korzystać z tej strony internetowej do zakupu biletów lotniczych także w przyszłości.
Kupno biletów lotniczych
Jestem bardzo sfrustrowany, bo nie mogę się skontaktować z obsługą klienta. Próbowałem kilka razy dzwonić, ale za każdym razem nie udaje mi się dodzwonić. To sprawia, że czuję frustrację i niepewność. Mam nadzieję, że firma szybko rozwiąże ten problem i zapewni nam niezawodny dostęp do obsługi klienta.
Zakup biletów lotniczych
Firma eSky dobrze zareagowała na mój wniosek reklamacyjny, co jest bardzo pozytywne. Jednak moje doświadczenia z odprawą online były bardzo złe. Mimo że nie otrzymałam potwierdzenia odprawy online, musiałam zapłacić dodatkowe opłaty na lotnisku, co było bardzo nieprzyjemne. Teraz czekam na rozwiązanie mojej reklamacji i mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Uważam, że proces odprawy online oraz oferta transportu z lotniska do hotelu powinny być bardziej jasne, aby uniknąć dodatkowych kosztów i problemów w przyszłości.
Twoja wakacyjna rezerwacja
Generalnie działa słabo, ta strona do odprawy online nie działa dobrze. Trzeba się odprawić wcześniej przez eSky i jeszcze płacić dodatkowe opłaty. Mam też problem z wydrukowaniem karty pokładowej. Trochę zamieszania.
Zakup na stronie esky
Bardzo podoba mi się duża ilość opcji wakacyjnych, zarówno na krótkie, jak i długie wyjazdy. Pomogła mi znaleźć interesujące destynacje podróży. Strona jest intuicyjna i działa sprawnie. Całe doświadczenie zakupowe było naprawdę udane.
Sklep internetowy
Nie mogę powiedzieć, że byłam mega zadowolona z zakupu, ale trzeba pochwalić obsługę. Bardzo sympatycznie i profesjonalnie odpowiedzieli na moje pytania, starając się przekazać mi jak najwięcej informacji. Miło było widzieć, że mogłam na nich liczyć w razie potrzeby. Dziękuję! ?
Bilety do Istambułu
Kupiłam bilety do Stambułu z opcją odprawy online, ale niestety firma nie dostarczyła mi boarding passa na czas. Połączyłam się z nimi telefonicznie, straciłam pół godziny na rozwiązanie problemu, ale niestety nie udało się. Musiałam iść do check-in na lotnisku, co nie było dla mnie wygodne. Spodziewałam się większego profesjonalizmu i skuteczności ze strony firmy.
Zakup biletów online
Nie musisz tracić czasu na szukanie lotów - esky wszystko załatwia za Ciebie! Promocyjne ceny biletów sprawiają, że warto skorzystać z tej platformy. Wszystko jest opisane w prosty i przejrzysty sposób, co ułatwia cały proces.
łatwe rezerwowanie biletów
To naprawdę fajne i przyjemne było doświadczenie rezerwowania biletów online. Strona była super, a konsultanci bardzo pomocni i profesjonalni. Bez wątpienia tu wrócę!
Lot z Wrocławia do Gdańska
To była totalna porażka! Zaplanowałem sobie fajny lot, a potem nagle dostałem maila, że zmieniają godzinę i termin lotu. Jak to się stało?! Odmówiłem zmian i nagle dowiaduję się, że mój lot został anulowany! Zero informacji o tym wcześniej. Nawet nie zaproponowali mi innego lotu w dogodnym terminie, mimo że były dostępne na stronie internetowej. Brak zrozumienia czy troski. W sumie, czułem się traktowany jak stół, na którym się zapłaca i idzie się stąd!
Zakup noclegu i lotu
Dzięki za pomoc w znalezieniu noclegu i lotu. Bardzo się cieszę z propozycji hotelu z lotem, które znalazłam na Waszej stronie. Uwielbiam korzystać z Waszych usług, zwłaszcza gdy szukam okazji na weekendowy wypad.
Rezerwacja lotu
Uważam, że firma esky to porażka! Rezerwacja lotu do Wiednia i Palermo była totalnym bałaganem. Nie zostaliśmy wcześniej poinformowani o locie następnego dnia! Okazało się, że data naszego powrotu została zmieniona na inny dzień, a nikt nie próbował się z nami skontaktować, aby to potwierdzić! Absurd! Co więcej, mojego syna niby wysłali samodzielnie... To było naprawdę niezłe zamieszanie!
Moje pierwsze doświadczenie z rezerwacją lotu
Rezerwowałem ostatnio lot samolotem i muszę przyznać, że pani przez telefon była naprawdę pomocna, szczególnie gdy chodziło o weryfikację. Mimo to, uważam, że cały ten proces jest trochę skomplikowany.
Zakup online
Kupuję już od kilku lat i zawsze jestem zadowolony z obsługi. Kontakt z działem obsługi klienta jest świetny, zawsze są pomocni i uprzejmi. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości usług.
Moj zakup - Jakis problem z hotel, ale szybko naprawiony.
Szkoda, że musiałam korzystać tylko z telefonu stacjonarnego, ale to nic strasznego.
Zakup biletów lotniczych
Bardzo łatwa nawigacja, czytelne informacje, łatwe porównanie ofert. Możliwość łatwego rezerwowania całej podróży. Bardzo pozytywne doświadczenie.
Anulowana rezerwacja
Kupiłam bilety lotnicze przez stronę esky, jednak moja rezerwacja została anulowana z winy linii lotniczych. Już od 13 kwietnia czekam na zwrot pieniędzy, ale do tej pory nie dostałam nic. Kilka razy dzwoniłam na infolinię i ten sam pracownik zawsze obiecywał zwrot w ciągu 2 tygodni, ale bez rezultatu. Zgłosiłam sprawę do odpowiednich instytucji i pewnie sprawę skończy w sądzie.
Rezerwacja hotelu we Włoszech
To był straszny koszmar, nie mam zamiaru już nigdy rezerwować przez tę stronę. Chciałem pojechać na wakacje do Włoch i zarezerwowałem hotel przez esky. Ale gdy dostałem e-mail z innym numerem rezerwacji i zmienionym nazwiskiem, miałem spore kłopoty. Na szczęście pomocna obsługa w hotelu uratowała mi dupska. Niestety, próba dodzwonienia się na infolinię była kolejnym koszmarem.
Rezerwacja lotu online
Strona internetowa jest super czytelna, łatwo znaleźć konkretne linki i zrozumieć opisy. Można spokojnie przeglądać informacje w aplikacji bez pośpiechu, wszystko bez ograniczenia czasowego. Takie rezerwowanie jest naprawdę wygodne!
Bilet lotniczy Premium Economy na trasie Buenos Aires - Barcelona - Buenos Aires
Niestety miałem kiepskie doświadczenie z zakupem mojego biletu. Mimo że zapłaciłem za bilety Premium Economy, ostatecznie otrzymałem miejsce w klasie Economy. Mimo prób skontaktowania się z obsługą klienta kilkukrotnie, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na moją reklamację. Kupiłem bilety 7 kwietnia 2024 roku. Mam nadzieję, że firma rozwiąże tę sprawę jak najszybciej.
Najwięcej głosów recenzja
Kupiłem pakiet lot + hotel.
Czytacz dalej