
Kiwi.com : opinie klientów. Podziel się swoim zdaniem!
Kiwi.com
Wszystkie opinie (34)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
lot do Rzymu
Przeczytawszy opinie na internecie po zakupieniu biletów nie spałam 3 noce, kupiłam bilet dla siebie i 3 przyjaciół do Rzymu i bałam się jakie problemy wystąpią przy naszym locie.. na szczęście zupełnie nie potrzebnie,nie było żadnych problemów z kartą pokladową ( w 1 stronę mialam wydrukowaną, w drugą na telefonie) . Kiwi nas odprawiło z samego rana dnia, w którym WizzAir włączył możliwość odprawy. Mogliśmy też spokojnie zalogować się do aplikacji WizzAir i mieć wszystkie info. Także jeśli ktoś tak jak ja denerwuje się o swój lot - mam nadzieję że będzie wszystko ok tak jak u nas ;)
bilety lotnicze
Jestem zadowolona z usług. Wszystko poszło bardzo sprawnie. Karty pokładowe otrzymałam na dwa dni przed podróżą. Nie było problemu z dokupieniem dodatkowego bagażu. Dobry kontakt z konsultantem. Szybko otrzymałam odpowiedź na zadane pytania drogą mailową.
Lot KML
Po przeczytaniu opinii trochę się denerwowałam, ale lot w obie strony bez przygód. Ale odprawiałam się na lotnisku nie przez internet.
Bilety były tańsze niż u przewoźnika.
Także ja z czystym sumieniem mogę polecić.Bilet
Mimo tych złych opinii też się bałam o mój lot. Jednak wszystko odbyło się zgodnie z planem beż żadnych problemów.
Lecę Ryanair'em..... I czytam że nie wpuszczają
Bilety
Nigdy więcej . Czuję się OKRADZIONA. Zakupiłam bilet z Hurghada do Sharm z przesiadka w Kairze. Otrzymałam informacje ,że pierwszy lot opóźniony godzinę więc nie zdążę na drugi . Oba loty ten sam przewoźnik . Chciałam zrezygnować z lotu bo osoba która udzieliła mi porady co zrobić chyba nie kontaktuje w społeczeństwie dobrze. Mam lecieć pierwszym opóźnionym lotem. W Kairze mam poszukać inny lot zapłacić pełną kwotę a śmieszne jest to że mój bagaż poleci szybciej niż ja lotem na który ją nie zdążę. Zdążą tylko bagaż przełożyć. . Oczywiście wiadomo,że by zaginął.Zapłaciłam około 450 zł , Kiwi chce mi oddać 50 . To jest złodziejstwo . Nie chcą pomóc rozwiązać problemu. To wina przewoźnika nie moja. Skoro wykonują dla nich usługi sprzedaży powinni dbać o interes klienta . NIGDY NIGDY WIECEJ TO ZGNIŁE KIWI.
Lot
Slyszalem wiele negatywnych opinii nt KIWI i musze przyznac, ze to pierwszy i ostatni zakup z ta firma. Mimo, ze wg linii lotniczej mozna bez problemu dokonywac zmian rezerwacji za niewielka oplata, KIWI uznaje, ze takiej mozliwosci nie ma. W linii lotniczej mozliwosc anulowania do 2godz. przed wylotem, w KIWI 48h jakiekolwiek zmiany. Na pytania konsultantka nie potrafila odpowiedziec. Wspolpracuja z liniami, a nie wiedza, jakie sa w nich przepisy. Totalny chaos. Stracilem ponad 1tys zl za bilety i KIWI umywa rece.
Lot do Szwecji
Kiwi co z wami nie tak
Odprawić się nie mogę od soboty!
Dajecie komunikaty że odprawie się na lotnisku, a odsyłają mnie z kwitkiem i mam odprawić się online
Lub odprawa za 55€?Serio?!
Niema możliwości odprawić się online
Dodzwonić się na infolinii nie ma szans ,podaje rezerwacje z aplikacji a takiej nie istnieje,z kolei na lotnisku podają mi inny numer rezerwacji składający się z liter🤬
Który nie da się wpisać na telefonie kiedy dzwonisz na infolinie
Odprawa będzie mnie kosztowała 2 razy drożej niż bilet
Tragedia!Zdziwię się jeżeli odpiszcieBilety lotnicze
Podróżujemy wraz z mężem z 2,5corka! Nie dość ze na 3 mc przed dokupiliśmy opcje abyśmy siedzieli razem, co po mimo dwukrotnych zapewnień przez pracowników Kiwi ze miejsca będziemy mieli razem - czego sie nie doczekaliśmy, bo mimo iż linie lotnicze pozwalają w przypadku dopłacenia za miejscówkę odprawić sie na 60dni przed wylotem to Kiwi robi to dopiero na 24h przed(!) i to nie jest najgorsze ze w drodze na wakacje nie siedzieliśmy we troje razem! Najgorsze jest to ze na drogę powrotna odprawili nas tak ze nasza 2,5letnie córka siedzi sama w jednej „trójce” miejsc a mąż oddzielony jest od niej przejściem! To jest skandal! Według prawa tej ze lini lotniczej dziecko do 12 roku życia musi podróżować przynajmniej z jednym opiekunem! A ta banda niekompetentnych ludzi z Kiwi nawet tego nie jest wstanie ogarnąć! Skandal!
loty
Kupiłam bilet do Mediolanu przewoźnik anulował lot powrotny, opcja którą mi zaproponowano to dopłata 480 zł dodatkowo do ceny biletu. Poprosiłam o zwrot kosztów bądź jakąkolwiek rekompensatę ... nie otrzymałam nic w taki sposób przepadło 900 zł. Nie polecam.
bilety lotnicze
Zakupiłam bilety lotnicze na maj 2021 r. z Berlina do Malagi i z powrotem (linie Ryanair). W kwietniu 2021 r. kiwi. com poinformowało mnie, że mój plan podróży uległ zmianie i zapytało- czy to akceptuję, czy chcę zwrot gotówki. Odpowiedziałam bez wahania, że zwrot gotówki. Przyjęli moje żądanie i kazali czekać. Otrzymywałam informację, że muszę czekać, bo Ryanair jeszcze nie odpowiedział.Teraz odsyłają mnie do przewoźnika, który twierdzi, że loty się odbyły ?! Wygląda na to, że sprzedali więcej biletów niż miejsc i nie chcą zwrócić mi moich pieniędzy. Ryanair twierdzi, że lot się odbył a kiwi.com, że odmówiłam przyjęcia zwrotu gotówki, co jest wierutnym kłamstwem! Proszę o pomoc internautów. Zwróciłam się do ERK, który na koniec stwierdził, że on już nic nie może, bo udział kiwi.com w postępowaniu jest dobrowolne.
Proszę o pomoc.
Inni również oglądali

Skyscanner
UmiejÄtnoÅÄ wyszukiwania korzystnych ofert na loty do wymarzonych miejsc pozwala zaoszczÄdziÄ ...



Nie było problemu z kartą pokładową od kiwi przy wejściu do samolotu? Mam lot za 3 tyg i się martwię...