Nespresso - Ogólna ocena na podstawie 20 opinii

15% Kupiłbym tu ponownie

Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-03-16
Moje zakupowe doświadczenie

Właśnie kupiłem nowy ekspres do kawy i na początku miałem trochę kłopotów z jego działaniem. Okazało się, że miał jakąś usterkę, ale po skontaktowaniu się z obsługą klienta dost... Czytacz dalejPrzez: Agnieszka

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-30
Zakup kawowych kapsułek

Strona internetowa Nespresso sprawia mi wiele problemów. Za każdym razem, gdy chcę złożyć zamówienie, to muszę walczyć z problemami związanymi z logowaniem. Hasło nie jest zapam... Czytacz dalejPrzez: Kaja

Najwięcej głosów recenzja

  2024-01-17
Problem z dostawą

Moje zamówienie dotarło całe zniszczone lub w ogóle nie dotarło, a kiedy w końcu je odebrałem, minęło kilka dni po ustalonym terminie. Co gorsza, komunikacja odbywała się za poś... Czytacz dalejPrzez: J. Wysocka

Opinie (20)

  (3)

 (0)

  (11)

  (5)

  (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup kawowych kapsułek

    Strona internetowa Nespresso sprawia mi wiele problemów. Za każdym razem, gdy chcę złożyć zamówienie, to muszę walczyć z problemami związanymi z logowaniem. Hasło nie jest zapamiętywane, a przy finalizacji zamówienia znowu wymaga potwierdzenia hasła, które już nie działa. Muszę ciągle zmieniać hasło i wymyślać nowe. Proszę Nespresso, naprawcie swoją stronę! Jesteśmy gotowi zrezygnować z naszej kawy Nespresso z powodu tak fatalnej strony internetowej!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup kawa w kapsułkach

    Płatności kartą były strasznie kłopotliwe, kurier nie mówił prawdy co do czasu dostawy, zamówienie utknęło w systemie i nie dało się nic konstruktywnie załatwić, ludzie z obsługi klienta nie troszczyli się o nas, stałych klientów. Za takie pieniądze, jakość produktu powinna być porównywalna do tańszych opcji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kawa espresso

    Cały czas obiecują mi, że moje zamówienie jest w drodze, ale minął już miesiąc i nadal nie ma śladu po mojej ulubionej kawie w domu. Gefcikowali mnie na kasę, a ja nadal czekam na dostawę. Na szczęście udało mi się załatwić sprawę dzięki American Express!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kapsułki kawowe

    Niestety, Nespresso nie informuje prawidłowo o promocjach, dopiero przy kasie to widać. Przy tak drogim produkcie nie powinno być takiej sytuacji. To powód do szukania innego dostawcy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup kawy do ekspresu

    Straszna obsługa klienta. Zarejestrowałam gwarancję, ale teraz nie chcą jej honorować bez oryginalnego paragonu, który był prezentem. Próby rozmowy z kimkolwiek w tej sprawie są zupełnie bezużyteczne. Vertuo Next ma sporo problemów, z którymi firma jest zaznajomiona, takich jak brak czytania kodów kreskowych i wycieki, jednak wciąż nie chcą spełnić gwarancji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup czajnika bez pary z bonami lotniczymi

    Kupiłem czajnik Nespresso Lattissima One w grudniu za pomocą bonów lotniczych. Po 4 tygodniach przestał działać mlecznik. Skontaktowałem się z obsługą klienta, która zorganizowała naprawę. Po naprawie nadal nie działał. Byli mili i wysłali mi nowy model, który również nie działał od razu. Poszedłem do sklepu firmowego, gdzie powiedziano mi, że mogę otrzymać kredyt sklepowy i kupić nowy sprzęt. Okazało się to nieprawdą, tylko dlatego, że nie kupiłem go od nich. Następnie otrzymałem nowy mlecznik, który też nie działał. Dlatego dzisiaj zadzwoniłem. Tak, wyślą mi nowy model, ale nie ten, którego chcę, ponieważ był droższy od mojego. Rozumiem to, ale teraz jest w promocji i tańszy niż mój, więc nie mogłem go otrzymać. Otrzymuję model tańszy od mojego. Cała ta sytuacja tylko dlatego, że nie kupiłem od nich. To nie powinno mieć znaczenia, skąd pochodzi. To ich produkt i powinni dbać o zadowolenie klientów. Mam nadzieję, że nie będę musiał ponownie dzwonić. Obsługa klienta jest w Maroku. Dlaczego nie mogliby obsługiwać tego Kanadyjczycy?


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup kawy w kapsułkach

    Po raz trzeci musiałem oddać tę maszynę do naprawy w ciągu ostatnich trzech lat. Znowu usterkowała i ostatecznie musiała zostać zwrócona.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup kawy online

    Mój zakup kawy przez internet był totalną porażką. Już minęły siedemnaście dni od złożenia zamówienia, a nadal nie zostało ani zrealizowane, ani dostarczone. Obsługa klienta wmawia, że opóźnienie było spowodowane chińskim Nowym Rokiem, ale to jakaś absurdalna wymówka. To smutne, że firma, która kiedyś cieszyła się dobrą opinią, teraz kompletnie lekceważy swoje zobowiązania.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy w kilku słowach:

    Mam bardzo złe doświadczenia z zakupem kawy w kapsułkach. Nie polecam tego sklepu, który jest dobrze oceniany. Czekałem prawie miesiąc na zwrot 200 zł, cały czas spędzony na dzwonienie w celu zwrotu towaru, tylko po to, aby dowiedzieć się, że coś jest nie tak, kiedy wcale nie próbujesz oszukać systemu. Kapsułki są zbyt drogie, a sam produkt zbyt głośny. Po wszystkim, kawa nie smakuje tak dobrze, jak się spodziewałem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup kawiarek Nespresso

    Usługi są bardzo niezadowalające. Za pierwszym razem zamówiłem kawiar wejściowych, ale paczki nigdy nie dotarły. Po rozmowie telefonicznej poproszono mnie o jeszcze jeden dzień cierpliwości. Niestety, paczka nadal nie została dostarczona. Kolejny raz, próbując złożyć zamówienie, paczka również nie dotarła. Obsługa klienta niewiele zrobiła w tej sprawie i znowu kazali mi poczekać do następnego dnia. To bardzo złe doświadczenie z tą firmą.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moja zakupowa porażka

    Moje zamówienie było strasznie złe, otrzymaliśmy 200 sztuk niedobrej kawy i nie chcieli jej odebrać z powrotem. Obsługa klienta przerwała rozmowę bez ostrzeżenia i nie zaproponowała żadnego rozwiązania, mimo że to było ich winą. Po prostu beznadziejne.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup bez jednego przedmiotu

    Zamówienie zostało wysłane bez jednego przedmiotu, więc zadzwoniłem do obsługi klienta, żeby to załatwić. Konsultant mówił bardzo cicho i jego mikrofon był źle ustawiony, więc trochę trudno było go zrozumieć. Musiał zadawać te same pytania kilka razy, jakby nie słuchał albo był rozproszony. Nie jestem pewien, czy ostatecznie otrzymam brakujący przedmiot. To było jedno z najgorszych doświadczeń z obsługą klienta, zwłaszcza gdy próbujesz rozwiązać ich własny błąd.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupowe doświadczenie

    Właśnie kupiłem nowy ekspres do kawy i na początku miałem trochę kłopotów z jego działaniem. Okazało się, że miał jakąś usterkę, ale po skontaktowaniu się z obsługą klienta dostałem nowy, który teraz działa perfekcyjnie. Jestem teraz bardzo zadowolony z tego produktu!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kapsułki kawowe

    Od ponad dwóch lat regularnie kupuję kapsułki kawowe przez internet, czasem dodając do zamówienia ciastka lub akcesoria. Zazwyczaj dostarczają je następnego dnia kurierzy DPD, zawsze z jasnym numerem przesyłki (aż do dokładnej godziny). Zbierają także zużyte kapsułki aluminiowe za pomocą bezpłatnej, zielonej torby do recyklingu, którą można dodatkowo zamówić. Obsługa jest naprawdę super! Do tej pory nie miałem też żadnych problemów z reklamacjami, więc nie mogę się wypowiedzieć na ten temat.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup maszyny dla syna

    Kupiłam synowi maszynę Vertuo Next, bo lubi kawę i interesuje się technologią. Miał problem z uruchomieniem (instrukcji brakowało), ale Serwis Pomocniczy pomógł mu. Mimo że zakupiłam ją w sklepie, brakowało kilku kapsułek (wina sklepu, nie Nespresso) i kuponu. Kobieta, z którą rozmawiałam, zaproponowała świetne opcje na brakujące kapsułki i zarejestrowała konto syna, na wypadek problemów z maszyną. Kawa smakuje rewelacyjnie i obsługa telefoniczna była bardzo miła, więc zamówię swoją maszynę bezpośrednio od firmy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kawa do ekspresu

    Ta firma ma najgorszą obsługę klienta, z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia. Ich sprzęt się psuje i ciągle trzeba go resetować, a próba uzyskania pomocy od nich jest po prostu niemożliwa. Trzeba podać tyle zbędnych informacji, a potem jeszcze numer seryjny, który niby jest na spodzie maszyny. No i ten numer, który podałam, to oczywiście nie działa. Powiedzieli, że ze względów bezpieczeństwa. Co za paradoks, że to ekspres do kawy potrzebuje naprawy, a nie chcieliśmy zhakować konta bankowego. To już przesada. Po prostu zamierzam pozbyć się tych maszyn i przejść na inną firmę. Mam już dość Nespresso.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup ekspresu do kawy

    Przykro mi, że musiałem skorzystać z Państwa obsługi klienta, którą uważam za niewystarczającą. Mój ekspres do kawy ma mniej niż rok, a mimo to odmówili Państwo realizacji gwarancji bez "oryginalnego" paragonu. Po latach korzystania z tego produktu, nie mogę dłużej zaakceptować takiej postawy. Po tym, jak poinformowano mnie, że nie mam oryginalnego paragonu, ponieważ zarejestrowałem go w celu uzyskania gwarancji i zgubiłem, gdyż zakup został już zarejestrowany, obsługa klienta po prostu się rozłączyła, gdy prosiłem o sprawdzenie paragonu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Problem z dostawą

    Moje zamówienie dotarło całe zniszczone lub w ogóle nie dotarło, a kiedy w końcu je odebrałem, minęło kilka dni po ustalonym terminie. Co gorsza, komunikacja odbywała się za pośrednictwem firm kurierskich, a nie bezpośrednio z Nespresso. Kupiłem produkty od Nespresso, a nie skorzystałem z usług firmy kurierskiej!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup trzech maszyn do kawy dla biura

    Maszyny do kawy były strasznie przereklamowane i kosztowne, a samo espresso było jakieś mdłe. Ludzie po prostu schowali je do magazynu, bo po prostu nie miało sensu ich używać. Wydaje się, że ekipa, która odpowiada za tworzenie nowych produktów, powinna była najpierw zrozumieć, co sprawia, że kawa jest naprawdę dobra, i zacząć od początku.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zestaw kawowy

    Maszynka do kawy i sama kawa są super, ale obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Zmieniłem swoją ocenę z pięciu gwiazdek na jedną gwiazdkę. Powód? Ani z jednego, ani z drugiego powodu. Musiałem przyznać 2 gwiazdki tylko za sam smak kawy. Zadzwoniłem dwukrotnie - raz, by skorzystać z kuponu, który okazał się bez sensu, i drugi raz, żeby dowiedzieć się, która kawa bezkofeinowa ma mniej kofeiny. Niestety, nie wiedzieli.