Wszystkie opinie z Jacek

  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Telewizor i blueray z montażem.

    4 kwietnia zamówiłem w Waszym sklepie w Otwocku opisanym jako ME M05 (w Galerii Kupieckiej) telewizor Samsung, odtwarzacz blue-ray oraz uchwyt na ścianę i montaż. Uchwyt wybrałem spośród różnych modeli zaproponowanych przez pracownika sklepu. Zakup miał odbyć się w ramach promocji „dwie raty za darmo”. Pierwsza niespodzianka zdarzyła się już następnego dnia, kiedy telewizor przyszedł do sklepu. Okazało się, że pomimo zawarcia umowy w okresie obowiązywania promocji w dniu, w którym telewizor dotarł do sklepu promocji już nie było i nie została naliczona. Fakt, że umowa została zawarta w okresie jej obowiązywania nie miał znaczenia.
    Po paru dniach telewizor został dostarczony przez ekipę, która miała wykonać montaż. Panowie po wyjęciu telewizora z opakowania stwierdzili, że to zły uchwyt a oni sami przyznali, że nie mają ani odpowiednich kołków do ściany (cegła obłożona gipskartonem) ani odpowiednich śrub do przykręcenia uchwytu do telewizora. Po ostrej rozmowie w sklepie obsługa sklepu przyznała, że popełniono błąd i ponowią zlecenie montażu, tym razem miało być dobrze.
    Za drugim razem dobrze nie było. Tym razem kolejna ekipa miała kołki do ściany ale nie miała odpowiednich śrub do telewizora. Kolejne coraz bardziej nieprzyjemne rozmowy ze sklepem.
    Za trzecim razem przyjechała inna ekipa. Nawet z kołkami do ściany. Okazało się, że śruby do mocowania telewizora do uchwytu jednak mogą być, ale panowie nie mieli wystarczającej liczby tulejek dystansujących.
    Reasumując: chyba jeszcze nigdy nie spotkałem się z taką serią niekompetencji zaczynając od pracownika sklepu, który nie wie ani jak działa promocja ani jaki uchwyt jest optymalny dla danego telewizora, nie mówiąc już o kolejnych ekipach od montażu.


  • Review o: Barbora

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    OSTATNIE ZAKUPY

    Kupiłem na stronie ostatnie zakupy w promocyjnych cenach, ale niestety połowę rzeczy nie było. Wszystko było by ok ale niestety do dnia dzisiejszego nie zwrócili mi pieniędzy za brakujące produkty. Cały czas tłumaczą, że maja awarię, ale pewnie nie maja kasy. Także nigdy więcej promocji. Pozostał pozew do sądu.


  • Review o: Naoko-store

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    sukienka

    Ja również zaczynam przestrzegać przed firmą. Całkowicie nie dbają o dostawców, zaległości w płatnościach są u szwalni jak i dostawców materiałów. Pani szyndler z Panem Jackiem powinni się wstydzić. Dwie faktury nie opłacone a materiał do szycia dostarczyli nam w momencie kiedy sukienka była już wyprzedana u nich na stronie. Przedsądowe wezwanie do zapłaty idzie.


  • Review o: Gant

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    koszula

    Niestety sklepu online zdecydowanie nie polecam. Wiele produktów na stronie w rzeczywistości jest niedostępnych. Można je zamówic ale dopiero po kilu dniach dostajesz wiadomość o anulowaniu zamówienia. Brak kontaktu telefonicznego. Podanych numerów telefonów nikt nie odbiera. Na maile nie odpisują. Działaja podobnie jak szemrane firmy z Chin. Problem ze zwrotem lub wymianą. Nie przestrzegają własnego regulaminu obsługi klienta. Nigdy wiecej u nich juz nie kupię. Tragedia co tam sie dzieje.


  • Review o: Komfort

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    LISTWA PRZYPODŁOGOWA MDF

    22.08.23 złożyłem i opłaciłem zamówienie nr 001496790 na LISTWA PRZYPODŁOGOWA MDF 2400X58X19 57204 VERDEN SNOW L254 6 szt. za 209,72 PLN
    25.08.23 otrzymałem informacje że "Dostawa nie powiodła się" co było nieprawdą ponieważ przesyłka przyszła uszkodzona. Zasugerowano mi kontakt telefoniczny pod nr +48 42 21 44 500 Wszelkie próby skontaktowania się były bezskuteczne - rekord oczekiwania na połączenie z konsultantem to 20+ nieudane pomimo rzekomo byłem "pierwszy na liście". Link do formularza kontaktowego na stronie nie działał.
    06.10.23 otrzymałem pierwszego maila od Komfort. Po postraszeniu firmy że zacznę opisywać jej praktyki na mediach społecznościowych (udało mi się znaleźć formularz kontaktowy za pośrednictwem "Klubu Komfort" - otrzymałem maila z przeprosinami oraz potwierdzeniem że ktoś się w końcu sprawą zajął.
    12.10.23 otrzymałem maila o następującej treści: "Uprzejmie informujemy o zakończeniu procesu reklamacyjnego związanego z Twoim zgłoszeniem numer 0000048845/0000055787. Pragniemy poinformować iż Sprzedawca w postaci Sklepy Komfort S.A uznał reklamację za zasadną i zostanie zrealizowana poprzez zwrot środków. Środki zostaną zwrócone przelewem w przeciągu 14 dni kalendarzowych."
    17.11.23 Poprosiłem o potwierdzenie przelewu ponieważ nie odnotowałem go na koncie - wolałem się upewnić czy przypadkiem nie przeoczyłem zwrotu.
    27.11.23 Do tej pory nie mam odpowiedzi ani środków - mówimy o 209,72 PLN

    To moje najbardziej tragiczne doświadczenie we współpracy z jakimkolwiek sklepem internetowym a regularnie robię zakupy on-line. Absolutnie odradzam jakąkolwiek współpracę z firmą KOMFORT


  • Review o: Fruugo

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zegarek

    Złodzieje! Przesyłka opłacona nie dotarła , do tej pory jej nie ma ,a pomocy ze strony platformy fruugo nie ma. Wprowadzają w błąd nie infrmując że paczka wymaga odprawy celnej i z tym związanych ! Odprawy celnej nie mozna skończyć bo nie wysyłają dokumentu sprzedaży, bark kontaktu i pomocy ! Kasa stracona ! Nie polecam chyba że masz za dużo piniędzy i chcesz kupowac dwa razy ten sam produkt !


  • Review o: WITTCHEN

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Walizka Wittchen Tour ABS

    Ku przestrodze wszystkim, którzy rozważali zakup dużej walizki w tym sklepie. Tragiczna jakość, skandaliczny serwis.

    - kółka rozlatują sie w trakcie przemieszczania po równej i jednolitej powierzchni
    - skorupa pęka pod naporem ciężaru lżejszego od 20 kg
    - 2 lata gwarancji jest tylko w teorii - w praktyce nie respektuje się tego prawa i tworzy się sprzęt nie nadający się do użytku


    Swoją nabyłem 6/2022. Pierwszy raz serwisowana po zaledwie jednej podróży 3/2023 - odpadające kółko w trakcie przemieszczania po chodniku. Tę usterkę zdecydowali się naprawić. Drugie serwisowanie, po trzeciej podróży, 9/2023 - pęknięcie skorupy w miejscu serwisowania kółka. Serwisowanie odrzucone. Nadmienię że walizka nie była przeładowana z uwagi na jej specyfikację i przepisy dotyczące ciężaru bagażu w samolocie.

    Nie nadaje się do niczego innego niż stanie w szafie. Użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem jest niemożliwe.

    Ja swoje pieniądze już straciłem. Odradzam więc wszystkim, którzy stoją przed podobnym zakupem.


  • Review o: EtuiStudio

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Etui

    Odradzam! Omijać szerokim łukiem! Sprawa u rzecznika!


  • Review o: Vida XL

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    rozwiązanovidaXL 7-cz. zestaw mebli ogrodowych, lite drewno akacjowe

    Uwaga! Firma nie realizuje reklamacji. Zabawa z klientem w kotka i myszkę. Konsultanci umawiają kuriera do odbioru, który się nie pojawia, następnie przepraszają i umawiają następnego i tak w kółko. Informują w końcu o możliwości zamówienia brakującej części, po czym, po akceptacji wysyłają komunikat (z przeprosinami oczywiście) o braku dostępności części zamiennych. Gra na wytrzymałość. Śmieszna firma. Szczerze nie polecam.

    Drogi Panie Jacku,

    Dziękuję za pozostawioną opinię. Przykro mi, że jest ona negatywna.

    Proszę o przesłanie numeru zamówienia, abym mogła jak najszybciej pomóc w znalezieniu rozwiązania dla Pana sprawy.

    z poważaniem Anna vidaXL


  • Review o: RentalCars

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    najem samochodu w Sofi

    Zwykłe złodziejstwo .
    Samochód opłacony za 5 dni oczekuje 2 godziny (wybrane przez stronę), a później samochód jest "sprzedawany" następnemu klientowi, a pieniądze przepadają !
    Pomimo wpisania nr.lotu -strona narzuca sobie godz. 10 i dwie godziny później samochodu już nie ma.
    Pomimo . że na stronie pisze , że po wpisaniu nr.lotu samochód będzie oczekiwał!


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    odkurzacz

    klamia w zywe oczy. na stronie + do 20 rat 0 %. a idziesz do sklepu i zonk. raty jak bank sobie wymysli. czyli oprocentowane., robia ludzi w piec zlotych. KLAMCY. A POSZLAM DO KONKRENCJI I KUPILAM, I RATY 0%. NIE POLECAM! MEDIA EXPERT KLAMIE!






    k


  • Review o: OleOle!

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Piekarnik/zmywarka/…..

    Nie polecam!


  • Review o: VoD Player

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    VOD Plus

    Nie dajcie się naciągnąć. To zwykli krętacze. Za jednorazową wpłatę widzicie co najwyżej gdzie można wypożyczyć daną pozycję. Zachowałem się impulsywnie i zrobiłem to dla filmu, którego nigdzie indziej nie było, a po rejestracji okazało się, że tego filmu nie ma nigdzie. Totalne oszustwo, ale ja też jestem kretynem, że dałem się nabrać, mimo, że czułem w tym fałsz od początku. Niby straciłem tylko 15 zł, ale i tak jest mi żal dania możliwości zarobienia jakimś cwaniakom bez kręgosłupa moralnego. Nie popełniajcie mojego błędu


  • Review o: Komfort

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Chodnik

    W listopadzie 2022 zakupiliśmy w sklepie Komfort w Lęborku chodnik. Po ok 3 tygodniach zaczął pruć się narożnik chodnika (w mieszkaniu mieszkają dwie starsze osoby). Złożyliśmy reklamację i oczwiście ( bo jakżeby inaczej) stwierdzono naszą winę i reklamacĵę odrzucono. Odwołaliśmy się od reklamacji emailem (aby mieć na piśmie jakiś dowód) i zapadła głęboka cisza. W dniu wczorajszym byliśmy w sklepie i dowiedzieliśmy się, że jedyną formą odwołania jest infolinia. Próbowaliśmy się wczoraj dodzwonić i nic. Z rozmowy z obsługą sklepu wynikało, że i tak nie mamy szans na uznanie reklamacji, bowiem mogliśmy np.spowodować sami , celowo to uszkodzenie. Nie zostawimy tak tej sprawy, a co dozakupów w firmie Komfort - NIE POLECAM. Komfort jest tylko i wyłącznie dla firmy o tej nazwie.


  • Review o: Vodbase

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Szukam filmu

    Szukałem Il Boemo i ktoś polecił mi vod Base, tam miałem znaleźć ten film wiec się zarejstrowałem. Po rejestracji i opłaceniu abonamentu już tego filmu nie było !, wyjątkowe łobuzy. Gdzie to zgłosić ?


  • Review o: Fly

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wczasy w Egipcie.

    Witam wczasy ku...iłem dwa dni przed wylotem ,cena była bardzo korzystna ,hotel dobry ,plaża i rafa fajna,towarzystwo też.


  • Review o: RentalCars

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    wypożyczenie samochodu

    W lutym 2023 r. na stronie Rentalcars.com dokonałem rezerwacji samochodu z wypożyczalni Sicily By Car oraz dokonałem przedpłaty. Miałam odebrać samochodu we Włoszech na lotnisku w Mediolanie. Po akceptacji rezerwacji wydrukowałem kupon rezerwacji (który, tak jak było zaznaczone w treści e-maila „będzie potrzebny przy odbiorze samochodu”) zapoznałem się ze wszystkimi informacjami zawartymi w e-mailu. W dniu odbioru samochodu z wypożyczalni, pojawiłem się w lotniskowej wypożyczalni, aby odebrać samochód, lecz nie został mi on wydany. Przyczyna? -nieokazanie przeze mnie dwóch kart kredytowych wydanych na moje imię i nazwisko, przy czym jedna z nich musiała być złota lub platynowa. Miałem przy sobie jedną kartę kredytową wydaną na swoje imię i nazwisko, z wystarczającym limitem, aby zabezpieczyć odpowiednie środki na pokrycie kaucji i innych kosztów, jednak dla pracowników wypożyczalni było to bez znaczenia.
    Samochód nie został mi wydany i byłem zmuszony do wynajęcia o wiele droższego samochodu w innej wypożyczali, gdzie moja karta została zaakceptowana (we Włoszech był okres ferii, więc większość wypożyczalni samochodowych nie maiła nic "na stanie") Aby rozwiązać zaistniały problem próbowałem wielokrotnie skontaktować się z infolinią, ale nikt, ale to NIKT nie odbierał telefonów i zostałęm sam z problemem.
    Rentalcars wprowadza klientów w błąd (i to czasem bardzo kosztowny) przy wyporze samochodów i wymaganych przy nim dokumentów, ponieważ NIGDZIE nie było wskazanie, że będą potrzebne 2 karty kredytowe.
    Dostałem informację od pracownika wypożyczalni Sicily By Car, że 2 karty są potrzebne przy wypożyczeniu samochodów premium - w momencie, kiedy wybierałem samochód nie było żadnego oznakowania, iż jest on z kategorii premium - był oznaczony jako SUV i były podane wszelkie jego dogodności.


  • Review o: Calypso Fitness

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    FitJa

    Witam, Mam pytanie odnośnie rezygnacji z umowy FitJa, ponieważ jestem zaniepokojona negatywnymi opiniami, które przeczytałam niestety dopiero po zawarciu umowy. Czy Państwa trudności i wezwania do opłat pojawiały się nawet pomimo wypełnienia formularzu ‘Rezygnacja’, widocznego po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce Moje Karnety? Czy wypełnienie tego formularza jest skuteczne (w regulaminie jest zapis, że właśnie tam można wypowiedzieć umowę, ale wolałabym się upewnić)? Czy trzeba potem dodatkowo donosić pisma osobiście lub pocztowo?

    O i jeszcze jak doczytałam z regulaminu, to trzeba wysłać dokumentową wersje wypowiedzenia umowy na maila. Czy ktoś zrobił to dokładnie w ten sposób (internetowa rezygnacja i mail z wypowiedzeniem) i dalej miał problemy?

    Witam, i jak skończyła się twoja sprawa?

    Jestem w identycznej sytuacji, zrezygnowałem z umowy FitJa używając ,Rezygnacja'', musiałaś coś jeszcze dosyłać czy wystarczyła wersja online?

    Pozdrawiam,

    Radze Ci wysłać i maila i formularz i list polecony - bo się zdziwisz i za kilka miesięcy dostaniesz list polecony z firmy windykacyjnej... ta firm a tak ma ze o niczym nie informuje ale chętnie znajduje dane gdy chce windykować. To taki model biznesowy... klikniesz na stronie i jestes ich a regulamin napisany tak zebys zadnych praw nie miał


  • Review o: Leroy Merlin

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Projekt kuchni i przyciecie elementow

    UWAGA NA OSZUSTOW Z LEROY MERLIN. nie biora odpowiedzialnosci za swoje bledy , za zle przyciete blaty za zly dobor szafek. Na dodatek jeszcze sa obrazeni sprawe kierujemy do Rzecznika Praw Obywatelskich i do TV , winne zwalaja na innych na klienta .


  • Review o: OpenGift

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kubek podkładka pod mysz puzzle

    Nr zamówienia: 112161

    Fatalna obsługa. Aby zapłacić. Kontakt super, do momentu zapłaty. Po tygodniu od zapłaty niemałej kwoty… cisza i gdybyśmy sami nie zadzwonili, to byśmy pewnie czekali kolejny tydzień.
    Niestety telefon też niewiele dał, bo nasze opłacone już zamówienie… gdzieś „zaginęło” i tyle.
    Serio?
    Jeżeli nie otrzymamy zamówienia w umówionym terminie, będziemy zmuszeni dochodzić od was odszkodowania z tytułu utraconych zysków.
    Myślę, że znajdzie się więcej chętnych np. na pozew zbiorowy.
    Żenada. Nie polecam.

    Dzień dobry

    W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.

    Pozdrawiam
    Monika Mądra
    Dział jakości OpenGift


  • Review o: Abra Meble

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    szafy Nemo

    Zakupilem trzy szafy Nemo. Czas oczekiwania ponad 3 tygodnie. Jedna szafa przyjechała uszkodzona. Miał urwane narożniki, których co ciekawe nie było w opakowaniu. Tak jakby producent sobie zapakował uszkodzony produkt, zupełnie sie tym nie przejmując. Złożyłem reklamację, dostarczyłem zdjęcia. Nic to nie dało, reklamacja została odrzucona bez podania przyczyny. W takim wypadku, faktycznie mogą spakować do paczki każdy bubel bo i tak odrzucają reklamację. I jak widzę w wielu miejscach gdzie można zamieszczać komentarze o sklepach, w przypadku Abra Meble, to jedna z wiodących opinii niezadowolonych klientów. Jak trafi się uszkodzony mebel to przerzucają winę na kupującego. Odradzam zakupów w tej firmie.


  • Review o: Proline

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Myszka

    Sklep jak zwykle nie zawodzi. Błyskawiczna i dobrze zapakowana przesyłka.


  • Review o: Komfort

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Panele

    Totalna porażka. W sklepie w Słupsku pracownicy nie mogą nic powiedzieć bo system im się wiesza. Ten tekst słyszę od roku czasu i proponują aby zamówić z sieci. W sieci dają propozycję dostawy 4 paczek paneli za 2 miesiące. Zgroza, nie polecam na infolinii czekałem 15 i zrezygnowałem. Sklep jest na etapie średniowiecza.


  • Review o: Enerad

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    porówanie fotowoltaiki

    oferty z porównywarki były wysokie