Wszystkie opinie z Jacek
Review o: Promki24
Lampa
Zamowilem lampe - brak jakiegokolwiek kontaktu poza automatycznym mailem. Telefonu nie odbieraja , brak kontaktu mailowego. SCAM
Review o: Green Motion
Zakup wypożyczenia samochodu w kilku słowach
Chciałbym bardzo podziękować za niesamowitą obsługę i profesjonalizm, który spotkałem podczas procesu wynajmu samochodu. Obsługa była niezwykle uprzejma i pomocna, co naprawdę sprawiło, że mój pobyt w Polsce był fantastyczny. Chciałbym w szczególności podziękować Rajmundowi za jego ogromną wiedzę i zaangażowanie w całą sprawę. Jego wsparcie i zrozumienie sprawiły, że cała transakcja przebiegła gładko i bez żadnych problemów. Przesyłam serdeczne pozdrowienia dla całego zespołu i życzę dalszych sukcesów!
Review o: CyberGhost VPN
Zakup VPN dla oglądania TV Polska
VPN jest mega pomocy do oglądania moich ukochanych polskich programów telewizyjnych z dowolnego miejsca na całym świecie. Łączenie jest szybkie, zero kłopotów.
Review o: Kiwi
Bilety lotnicze
Mają tragiczny regulamin. Pobierają opłaty dosłownie za wszystko. Nie warto się pomylić przy rezerwacji. Odradzam!
Review o: skycop
Zakup odszkodowania
Cały proces był sprawny i profesjonalny, ale niestety także dosyć drogi. Opłata za usługi adwokata była po prostu za wysoka, a zaniżanie kwoty odszkodowania było niesprawiedliwe. Mimo to, wszystko odbyło się bez zakłóceń, a obsługa klienta była bardzo pomocna i kompetentna.
Review o: Tezenis
Zakup bielizny
Przeczytawszy te liczne negatywne opinie na temat zwrotów, zdecydowałem, że lepiej będzie, jeśli od razu dokładnie wybiorę produkty. Dlatego zrobiłem zamówienie na kilka staników i majtek przez internetowy sklep z Wielkiej Brytanii. Wybrałem standardową dostawę i już następnego dnia wszystko dotarło do mnie. W mojej opinii nie ma absolutnie żadnych negatywnych doświadczeń.
Review o: Poczta Kwiatowa
Kwiaty zawsze na czas
Nie mogę się powstrzymać od zachwytu nad tą firmą. Kwiaty zawsze przychodzą na czas, są pięknie skomponowane w bukiety, a kurier zawsze potwierdza swoją obecność, co zawsze sprawia radość obdarowanym. Liściki są starannie napisane, obsługa klienta zawsze miła i pomocna. Korzystam z usług tej firmy od lat i zawsze jestem zadowolona. Nawet mieszkając za granicą, kwiaty zawsze dotarły na czas, co dla mnie ma duże znaczenie. Polecam wszystkim!
Review o: Media Expert
Telewizor i blueray z montażem.
4 kwietnia zamówiłem w Waszym sklepie w Otwocku opisanym jako ME M05 (w Galerii Kupieckiej) telewizor Samsung, odtwarzacz blue-ray oraz uchwyt na ścianę i montaż. Uchwyt wybrałem spośród różnych modeli zaproponowanych przez pracownika sklepu. Zakup miał odbyć się w ramach promocji „dwie raty za darmo”. Pierwsza niespodzianka zdarzyła się już następnego dnia, kiedy telewizor przyszedł do sklepu. Okazało się, że pomimo zawarcia umowy w okresie obowiązywania promocji w dniu, w którym telewizor dotarł do sklepu promocji już nie było i nie została naliczona. Fakt, że umowa została zawarta w okresie jej obowiązywania nie miał znaczenia.
Po paru dniach telewizor został dostarczony przez ekipę, która miała wykonać montaż. Panowie po wyjęciu telewizora z opakowania stwierdzili, że to zły uchwyt a oni sami przyznali, że nie mają ani odpowiednich kołków do ściany (cegła obłożona gipskartonem) ani odpowiednich śrub do przykręcenia uchwytu do telewizora. Po ostrej rozmowie w sklepie obsługa sklepu przyznała, że popełniono błąd i ponowią zlecenie montażu, tym razem miało być dobrze.
Za drugim razem dobrze nie było. Tym razem kolejna ekipa miała kołki do ściany ale nie miała odpowiednich śrub do telewizora. Kolejne coraz bardziej nieprzyjemne rozmowy ze sklepem.
Za trzecim razem przyjechała inna ekipa. Nawet z kołkami do ściany. Okazało się, że śruby do mocowania telewizora do uchwytu jednak mogą być, ale panowie nie mieli wystarczającej liczby tulejek dystansujących.
Reasumując: chyba jeszcze nigdy nie spotkałem się z taką serią niekompetencji zaczynając od pracownika sklepu, który nie wie ani jak działa promocja ani jaki uchwyt jest optymalny dla danego telewizora, nie mówiąc już o kolejnych ekipach od montażu.Review o: euroflorist
Kwiaty zwiędłe po dostawie
Zamówiłem kwiaty na konkretny dzień, ale niestety nie dotarły one na czas. Sklep był praktycznie nieosiągalny, infolinia działała tylko przez 2 godziny tygodniowo, a na maile nie było odpowiedzi. Kiedy dowiedziałem się, że paczka została dostarczona, okazało się, że została zostawiona na ochronie budynku, a ja nie mogłem jej odebrać z powodu złamanej nogi. W rezultacie kwiaty były już zwiędłe.
Review o: NuviaLab
Zakup szamponu - niesamowite efekty
Jestem mega zadowolony z szamponu, który zadziałał rewelacyjnie na moje włosy! Pierwsze z początku byłem sceptyczny, ale po kilku tygodniach widzę ogromną różnicę. Teraz moje włosy wyglądają zdrowiej, są silniejsze i bardziej lśniące. Co więcej, znacznie mniej włosów zostaje na mojej szczotce, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło.
Review o: Opodo
Moje zakupy w serwisie
Wysłałem prośbę o zwrot pieniędzy za odwołany lot przez aplikację mobilną, ale do tej pory nie dostałem żadnej informacji dotyczącej statusu zwrotu. Brak odpowiedzi i brak jasności sprawiają, że czuję się ignorowany przez firmę. Dodatkowo, brak możliwości skontaktowania się z polskojęzyczną infolinią za pomocą telefonu komórkowego sprawia, że jest to nie do przyjęcia. Brak komunikacji i klarowności informacji sprawia, że moje doświadczenie z tym serwisem jest bardzo negatywne.
Review o: Erodate
członkostwo premium
Muszę przyznać, że ogólnie portal wygląda nieźle, ale użytkownicy pozostawiają wiele do życzenia. Można znaleźć tutaj sporo możliwości, ale większość osób tutaj bardziej skupia się na korzyściach materialnych niż na prawdziwych relacjach. Naprawdę szkoda, że trudno tutaj spotkać kogoś autentycznego, kto szuka prawdziwej znajomości, a nie tylko korzyści finansowych. Sporo profili wydaje się fałszywych, co naprawdę frustrować dla osób, które szukają prawdziwych relacji. Mam nadzieję, że w przyszłości portal wprowadzi lepszą weryfikację użytkowników, aby zapewnić uczciwość i prawdziwość na platformie.
Review o: Barbora
OSTATNIE ZAKUPY
Kupiłem na stronie ostatnie zakupy w promocyjnych cenach, ale niestety połowę rzeczy nie było. Wszystko było by ok ale niestety do dnia dzisiejszego nie zwrócili mi pieniędzy za brakujące produkty. Cały czas tłumaczą, że maja awarię, ale pewnie nie maja kasy. Także nigdy więcej promocji. Pozostał pozew do sądu.
Review o: 99designs
Zakup usług graficznych
Cześć,
Nazywam się Patryk i chciałem się podzielić swoim doświadczeniem z 99designs. Moja przygoda z tą platformą nie była zbyt udana. Zdecydowałem się skorzystać z usług graficznych i zamówiłem kilka projektów, spodziewając się wysokiej jakości. Niestety, muszę przyznać, że nie byłem zadowolony z ostatecznych rezultatów. Projekty nie spełniły moich oczekiwań i nie przypominały mojej wizji. Po prostu jakość usług świadczonych przez projektantów na tej platformie mnie zawiodła.Review o: cherley.com
Kupno sukienki
Kupiłam sukienkę online, ale kiedy ją dostałam, była zupełnie inna niż na zdjęciu. Jakość była fatalna, a obsługa klienta okropna. Gdy próbowałam ją zwrócić, musiałam zapłacić 21 funtów za wysyłkę, mimo że produkt nie spełnił moich oczekiwań. W sumie, zapłaciłam za sukienkę, której nawet nie miałam. Nigdy więcej nie poleciłabym tej firmie.
Review o: yourmechanic
Problemy z otwarciem bagażnika
Mój stały mechanik, z którym współpracuję od lat, nazywam go Rusty, zawsze był super. Ale ostatnio miałem kłopot z otwarciem bagażnika po jego ostatniej wizycie. Zadzwoniłem do serwisu, żeby sprawdzić, czy podczas poprzedniej naprawy wszystko zostało podłączone, ale niestety nie udało mi się porozmawiać z Rustym. Trochę to było rozczarowujące.
Review o: kate spade
torebka
Niesamowita firma z naprawdę świetnymi produktami. Moja torebka przyszła kilka dni po złożeniu zamówienia - ogólnie było to naprawdę super doświadczenie!!
Review o: Naoko-store
sukienka
Ja również zaczynam przestrzegać przed firmą. Całkowicie nie dbają o dostawców, zaległości w płatnościach są u szwalni jak i dostawców materiałów. Pani szyndler z Panem Jackiem powinni się wstydzić. Dwie faktury nie opłacone a materiał do szycia dostarczyli nam w momencie kiedy sukienka była już wyprzedana u nich na stronie. Przedsądowe wezwanie do zapłaty idzie.
Review o: Viagogo
Kupiłem bilet na Depeche Mode w Barcelonie
Posiadłem bilety na koncert Depeche Mode w Barcelonie, kupiłem każdy za 123 funty. Przylecieliśmy z żoną z UK na jedną noc. Niestety, gdy podchodziliśmy do wejścia na koncert, okazało się że ktoś już użył naszych biletów i nie mogliśmy wejść. Zmuszeni byliśmy kupić dwa nowe bilety po 102 euro każdy w kasie, żeby w ogóle móc wejść na koncert. To było bardzo stresujące i nieprzyjemne, nie każdy ma możliwość pozwolić sobie na ponowne zakupienie biletów. Jedyne co miło, to że Viagogo zwróciło mi pieniądze za oryginalne bilety, niemniej jednak nie rekompensuje to całego stresu i rozczarowania.
Review o: Startselect
Kupiłam kolejny raz
Zawsze wszystko idzie naprawdę gładko i bez żadnych problemów. Dokładnie, mam dostęp do historii, co jest super przydatne dla tych, którzy robią aplikacje i muszą kontrolować finanse.
Review o: Gant
koszula
Niestety sklepu online zdecydowanie nie polecam. Wiele produktów na stronie w rzeczywistości jest niedostępnych. Można je zamówic ale dopiero po kilu dniach dostajesz wiadomość o anulowaniu zamówienia. Brak kontaktu telefonicznego. Podanych numerów telefonów nikt nie odbiera. Na maile nie odpisują. Działaja podobnie jak szemrane firmy z Chin. Problem ze zwrotem lub wymianą. Nie przestrzegają własnego regulaminu obsługi klienta. Nigdy wiecej u nich juz nie kupię. Tragedia co tam sie dzieje.
Review o: Komfort
LISTWA PRZYPODŁOGOWA MDF
22.08.23 złożyłem i opłaciłem zamówienie nr 001496790 na LISTWA PRZYPODŁOGOWA MDF 2400X58X19 57204 VERDEN SNOW L254 6 szt. za 209,72 PLN
25.08.23 otrzymałem informacje że "Dostawa nie powiodła się" co było nieprawdą ponieważ przesyłka przyszła uszkodzona. Zasugerowano mi kontakt telefoniczny pod nr +48 42 21 44 500 Wszelkie próby skontaktowania się były bezskuteczne - rekord oczekiwania na połączenie z konsultantem to 20+ nieudane pomimo rzekomo byłem "pierwszy na liście". Link do formularza kontaktowego na stronie nie działał.
06.10.23 otrzymałem pierwszego maila od Komfort. Po postraszeniu firmy że zacznę opisywać jej praktyki na mediach społecznościowych (udało mi się znaleźć formularz kontaktowy za pośrednictwem "Klubu Komfort" - otrzymałem maila z przeprosinami oraz potwierdzeniem że ktoś się w końcu sprawą zajął.
12.10.23 otrzymałem maila o następującej treści: "Uprzejmie informujemy o zakończeniu procesu reklamacyjnego związanego z Twoim zgłoszeniem numer 0000048845/0000055787. Pragniemy poinformować iż Sprzedawca w postaci Sklepy Komfort S.A uznał reklamację za zasadną i zostanie zrealizowana poprzez zwrot środków. Środki zostaną zwrócone przelewem w przeciągu 14 dni kalendarzowych."
17.11.23 Poprosiłem o potwierdzenie przelewu ponieważ nie odnotowałem go na koncie - wolałem się upewnić czy przypadkiem nie przeoczyłem zwrotu.
27.11.23 Do tej pory nie mam odpowiedzi ani środków - mówimy o 209,72 PLN
To moje najbardziej tragiczne doświadczenie we współpracy z jakimkolwiek sklepem internetowym a regularnie robię zakupy on-line. Absolutnie odradzam jakąkolwiek współpracę z firmą KOMFORTReview o: Fruugo
zegarek
Złodzieje! Przesyłka opłacona nie dotarła , do tej pory jej nie ma ,a pomocy ze strony platformy fruugo nie ma. Wprowadzają w błąd nie infrmując że paczka wymaga odprawy celnej i z tym związanych ! Odprawy celnej nie mozna skończyć bo nie wysyłają dokumentu sprzedaży, bark kontaktu i pomocy ! Kasa stracona ! Nie polecam chyba że masz za dużo piniędzy i chcesz kupowac dwa razy ten sam produkt !
Review o: WITTCHEN
Walizka Wittchen Tour ABS
Ku przestrodze wszystkim, którzy rozważali zakup dużej walizki w tym sklepie. Tragiczna jakość, skandaliczny serwis.
- kółka rozlatują sie w trakcie przemieszczania po równej i jednolitej powierzchni
- skorupa pęka pod naporem ciężaru lżejszego od 20 kg
- 2 lata gwarancji jest tylko w teorii - w praktyce nie respektuje się tego prawa i tworzy się sprzęt nie nadający się do użytku
Swoją nabyłem 6/2022. Pierwszy raz serwisowana po zaledwie jednej podróży 3/2023 - odpadające kółko w trakcie przemieszczania po chodniku. Tę usterkę zdecydowali się naprawić. Drugie serwisowanie, po trzeciej podróży, 9/2023 - pęknięcie skorupy w miejscu serwisowania kółka. Serwisowanie odrzucone. Nadmienię że walizka nie była przeładowana z uwagi na jej specyfikację i przepisy dotyczące ciężaru bagażu w samolocie.
Nie nadaje się do niczego innego niż stanie w szafie. Użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem jest niemożliwe.
Ja swoje pieniądze już straciłem. Odradzam więc wszystkim, którzy stoją przed podobnym zakupem.Review o: EtuiStudio
Etui
Odradzam! Omijać szerokim łukiem! Sprawa u rzecznika!
Review o: Vida XL
rozwiązanovidaXL 7-cz. zestaw mebli ogrodowych, lite drewno akacjowe
Uwaga! Firma nie realizuje reklamacji. Zabawa z klientem w kotka i myszkę. Konsultanci umawiają kuriera do odbioru, który się nie pojawia, następnie przepraszają i umawiają następnego i tak w kółko. Informują w końcu o możliwości zamówienia brakującej części, po czym, po akceptacji wysyłają komunikat (z przeprosinami oczywiście) o braku dostępności części zamiennych. Gra na wytrzymałość. Śmieszna firma. Szczerze nie polecam.
Drogi Panie Jacku,
Dziękuję za pozostawioną opinię. Przykro mi, że jest ona negatywna.
Proszę o przesłanie numeru zamówienia, abym mogła jak najszybciej pomóc w znalezieniu rozwiązania dla Pana sprawy.
z poważaniem Anna vidaXLReview o: RentalCars
najem samochodu w Sofi
Zwykłe złodziejstwo .
Samochód opłacony za 5 dni oczekuje 2 godziny (wybrane przez stronę), a później samochód jest "sprzedawany" następnemu klientowi, a pieniądze przepadają !
Pomimo wpisania nr.lotu -strona narzuca sobie godz. 10 i dwie godziny później samochodu już nie ma.
Pomimo . że na stronie pisze , że po wpisaniu nr.lotu samochód będzie oczekiwał!Review o: Media Expert
odkurzacz
klamia w zywe oczy. na stronie + do 20 rat 0 %. a idziesz do sklepu i zonk. raty jak bank sobie wymysli. czyli oprocentowane., robia ludzi w piec zlotych. KLAMCY. A POSZLAM DO KONKRENCJI I KUPILAM, I RATY 0%. NIE POLECAM! MEDIA EXPERT KLAMIE!
kReview o: OleOle!
Piekarnik/zmywarka/…..
Nie polecam!
Review o: VoD Player
VOD Plus
Nie dajcie się naciągnąć. To zwykli krętacze. Za jednorazową wpłatę widzicie co najwyżej gdzie można wypożyczyć daną pozycję. Zachowałem się impulsywnie i zrobiłem to dla filmu, którego nigdzie indziej nie było, a po rejestracji okazało się, że tego filmu nie ma nigdzie. Totalne oszustwo, ale ja też jestem kretynem, że dałem się nabrać, mimo, że czułem w tym fałsz od początku. Niby straciłem tylko 15 zł, ale i tak jest mi żal dania możliwości zarobienia jakimś cwaniakom bez kręgosłupa moralnego. Nie popełniajcie mojego błędu
Review o: Komfort
Chodnik
W listopadzie 2022 zakupiliśmy w sklepie Komfort w Lęborku chodnik. Po ok 3 tygodniach zaczął pruć się narożnik chodnika (w mieszkaniu mieszkają dwie starsze osoby). Złożyliśmy reklamację i oczwiście ( bo jakżeby inaczej) stwierdzono naszą winę i reklamacĵę odrzucono. Odwołaliśmy się od reklamacji emailem (aby mieć na piśmie jakiś dowód) i zapadła głęboka cisza. W dniu wczorajszym byliśmy w sklepie i dowiedzieliśmy się, że jedyną formą odwołania jest infolinia. Próbowaliśmy się wczoraj dodzwonić i nic. Z rozmowy z obsługą sklepu wynikało, że i tak nie mamy szans na uznanie reklamacji, bowiem mogliśmy np.spowodować sami , celowo to uszkodzenie. Nie zostawimy tak tej sprawy, a co dozakupów w firmie Komfort - NIE POLECAM. Komfort jest tylko i wyłącznie dla firmy o tej nazwie.
Review o: Vodbase
Szukam filmu
Szukałem Il Boemo i ktoś polecił mi vod Base, tam miałem znaleźć ten film wiec się zarejstrowałem. Po rejestracji i opłaceniu abonamentu już tego filmu nie było !, wyjątkowe łobuzy. Gdzie to zgłosić ?
Review o: Fly
Wczasy w Egipcie.
Witam wczasy ku...iłem dwa dni przed wylotem ,cena była bardzo korzystna ,hotel dobry ,plaża i rafa fajna,towarzystwo też.
Review o: RentalCars
wypożyczenie samochodu
W lutym 2023 r. na stronie Rentalcars.com dokonałem rezerwacji samochodu z wypożyczalni Sicily By Car oraz dokonałem przedpłaty. Miałam odebrać samochodu we Włoszech na lotnisku w Mediolanie. Po akceptacji rezerwacji wydrukowałem kupon rezerwacji (który, tak jak było zaznaczone w treści e-maila „będzie potrzebny przy odbiorze samochodu”) zapoznałem się ze wszystkimi informacjami zawartymi w e-mailu. W dniu odbioru samochodu z wypożyczalni, pojawiłem się w lotniskowej wypożyczalni, aby odebrać samochód, lecz nie został mi on wydany. Przyczyna? -nieokazanie przeze mnie dwóch kart kredytowych wydanych na moje imię i nazwisko, przy czym jedna z nich musiała być złota lub platynowa. Miałem przy sobie jedną kartę kredytową wydaną na swoje imię i nazwisko, z wystarczającym limitem, aby zabezpieczyć odpowiednie środki na pokrycie kaucji i innych kosztów, jednak dla pracowników wypożyczalni było to bez znaczenia.
Samochód nie został mi wydany i byłem zmuszony do wynajęcia o wiele droższego samochodu w innej wypożyczali, gdzie moja karta została zaakceptowana (we Włoszech był okres ferii, więc większość wypożyczalni samochodowych nie maiła nic "na stanie") Aby rozwiązać zaistniały problem próbowałem wielokrotnie skontaktować się z infolinią, ale nikt, ale to NIKT nie odbierał telefonów i zostałęm sam z problemem.
Rentalcars wprowadza klientów w błąd (i to czasem bardzo kosztowny) przy wyporze samochodów i wymaganych przy nim dokumentów, ponieważ NIGDZIE nie było wskazanie, że będą potrzebne 2 karty kredytowe.
Dostałem informację od pracownika wypożyczalni Sicily By Car, że 2 karty są potrzebne przy wypożyczeniu samochodów premium - w momencie, kiedy wybierałem samochód nie było żadnego oznakowania, iż jest on z kategorii premium - był oznaczony jako SUV i były podane wszelkie jego dogodności.Review o: Calypso Fitness
FitJa
Witam, Mam pytanie odnośnie rezygnacji z umowy FitJa, ponieważ jestem zaniepokojona negatywnymi opiniami, które przeczytałam niestety dopiero po zawarciu umowy. Czy Państwa trudności i wezwania do opłat pojawiały się nawet pomimo wypełnienia formularzu ‘Rezygnacja’, widocznego po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce Moje Karnety? Czy wypełnienie tego formularza jest skuteczne (w regulaminie jest zapis, że właśnie tam można wypowiedzieć umowę, ale wolałabym się upewnić)? Czy trzeba potem dodatkowo donosić pisma osobiście lub pocztowo?
O i jeszcze jak doczytałam z regulaminu, to trzeba wysłać dokumentową wersje wypowiedzenia umowy na maila. Czy ktoś zrobił to dokładnie w ten sposób (internetowa rezygnacja i mail z wypowiedzeniem) i dalej miał problemy?
Witam, i jak skończyła się twoja sprawa?
Jestem w identycznej sytuacji, zrezygnowałem z umowy FitJa używając ,Rezygnacja'', musiałaś coś jeszcze dosyłać czy wystarczyła wersja online?
Pozdrawiam,Radze Ci wysłać i maila i formularz i list polecony - bo się zdziwisz i za kilka miesięcy dostaniesz list polecony z firmy windykacyjnej... ta firm a tak ma ze o niczym nie informuje ale chętnie znajduje dane gdy chce windykować. To taki model biznesowy... klikniesz na stronie i jestes ich a regulamin napisany tak zebys zadnych praw nie miał
Review o: Leroy Merlin
Projekt kuchni i przyciecie elementow
UWAGA NA OSZUSTOW Z LEROY MERLIN. nie biora odpowiedzialnosci za swoje bledy , za zle przyciete blaty za zly dobor szafek. Na dodatek jeszcze sa obrazeni sprawe kierujemy do Rzecznika Praw Obywatelskich i do TV , winne zwalaja na innych na klienta .
Review o: OpenGift
Kubek podkładka pod mysz puzzle
Nr zamówienia: 112161
Fatalna obsługa. Aby zapłacić. Kontakt super, do momentu zapłaty. Po tygodniu od zapłaty niemałej kwoty… cisza i gdybyśmy sami nie zadzwonili, to byśmy pewnie czekali kolejny tydzień.
Niestety telefon też niewiele dał, bo nasze opłacone już zamówienie… gdzieś „zaginęło” i tyle.
Serio?
Jeżeli nie otrzymamy zamówienia w umówionym terminie, będziemy zmuszeni dochodzić od was odszkodowania z tytułu utraconych zysków.
Myślę, że znajdzie się więcej chętnych np. na pozew zbiorowy.
Żenada. Nie polecam.Dzień dobry
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.
Pozdrawiam
Monika Mądra
Dział jakości OpenGiftReview o: Abra Meble
szafy Nemo
Zakupilem trzy szafy Nemo. Czas oczekiwania ponad 3 tygodnie. Jedna szafa przyjechała uszkodzona. Miał urwane narożniki, których co ciekawe nie było w opakowaniu. Tak jakby producent sobie zapakował uszkodzony produkt, zupełnie sie tym nie przejmując. Złożyłem reklamację, dostarczyłem zdjęcia. Nic to nie dało, reklamacja została odrzucona bez podania przyczyny. W takim wypadku, faktycznie mogą spakować do paczki każdy bubel bo i tak odrzucają reklamację. I jak widzę w wielu miejscach gdzie można zamieszczać komentarze o sklepach, w przypadku Abra Meble, to jedna z wiodących opinii niezadowolonych klientów. Jak trafi się uszkodzony mebel to przerzucają winę na kupującego. Odradzam zakupów w tej firmie.
Review o: Proline
Myszka
Sklep jak zwykle nie zawodzi. Błyskawiczna i dobrze zapakowana przesyłka.
Review o: Komfort
Panele
Totalna porażka. W sklepie w Słupsku pracownicy nie mogą nic powiedzieć bo system im się wiesza. Ten tekst słyszę od roku czasu i proponują aby zamówić z sieci. W sieci dają propozycję dostawy 4 paczek paneli za 2 miesiące. Zgroza, nie polecam na infolinii czekałem 15 i zrezygnowałem. Sklep jest na etapie średniowiecza.
Review o: Calypso Fitness
Karnet
Problemy z rezygnacją. Będąc starym klientem płaci się więcej.
Review o: Enerad
porówanie fotowoltaiki
oferty z porównywarki były wysokie
Review o: Farfetch
buty d&g
Nie polecam.Kupiłem drogie buty w ktorych miesiąc po zakupie rozeszła sie podeszwa.Poiformowano mnie że mogę sam naprawić we własnym zakresie albo wysłać do nich i będzie to trwało 3 miesiące .Zdecydowałem się na wysyłkę -buty wróciły po 2 miesiącach (co za radość) po godzinie podeszwa znowu puściła .Napisałem do Farfath poinformowano mnie że producent naprawił je według najwyższych standardów i im bardzo przykro ale nic nie są w stanie zrobić. . Masakra nie polecam zakupów na ich stronie nie potrafią zadbać o klienta nie wiem co mam z tym zrobić ...
Review o: Calypso Fitness
Calypso Fit 365
Nie polecam firmy Calypso! Niezgodne z umową obciążanie rachunku za okres bezpłatny, brak dokumentacji finansowej w tym faktur, problemy z wypowiedzeniem umowy, przedłużanie okresu wypowiedzenia z miesięcznego na 3 miesięczny.
W lipcu złożyłam wypowiedzenie, ale już chyba wiem czego mogę się spodziewać.
Review o: VIABUY
Nawet NIE RYZYKUJ
Przez ponad rok OK. Pierwsze wyższe doładowanie BLOKADA ŚRODKÓW (przelew między WŁASNYMI kontami) i info że mam przedstawić notarialne zaświadczenie że MOJE JEST MOJE :) Do dziś (pomimo zapewnień że kasa wróci po 14 dniach) kasy nie oddano!
równiez nie polecam tego syfu!
Wykupiliśmy lot w marcu, nie dość że został przesunięty o 2 dni wcześniej to w ogóle nim nie polecieliśmy. Przy odprawie Panie z lotniska powiedziały nam, że kiwi w ogóle nie wysłało naszych danych do przewoźnika. Cały tydzień wakacji poszedł się ... Przepadły urlopy, przepadł hotel, przepadła kasa za polisy ubezpieczeniowe, za parking i przepadł nasz czas. Zero rekompensaty ze strony kiwi!
Dramat, nie wydam już ani złotówki na tej stronie i Wam też to polecam. Lepiej dopłacić i mieć pewny lot na stronie przewoźnika.