Bank Pekao - Ogólna ocena na podstawie 20 opinii

20% Kupiłbym tu ponownie

Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-03-16
Posiłków w restauracji

Doświadczenie w restauracji było naprawdę fajne, obsługa była super miła i pomocna, jedzenie było pyszne i bardzo ładnie podane. Naprawdę polecam to miejsce dla każdego, kto szu... Czytacz dalejPrzez: Sonia

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-30
konto bankowe

Bank jest duży, ale ma już przestarzałe systemy. Czytacz dalejPrzez: Anastazja Ostrowska

Najwięcej głosów recenzja

  2023-06-12
KONTO

JEŻELI CHODZI O OBSŁUGĘ KLIENTA - DRAMAT DZIAŁ REKLAMACJI - DRAMAT 2 NA 20 TELEFONÓW - KONKRETNY KONSULTANT - Czytacz dalejPrzez: CRIS

Opinie (20)

  (3)

 (1)

  (10)

  (5)

  (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    konto bankowe

    Bank jest duży, ale ma już przestarzałe systemy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    założenie konta bankowego online

    Po założeniu konta online w banku, byłem trochę w szoku, bo choć mogłem wpłacić tyle, ile chciałem, limit wypłat wynosił tylko 20.000 zł miesięcznie. To dość uciążliwe, bo żeby zwiększyć limit, trzeba osobiście pojawić się w placówce bankowej, a otwarcie w soboty jest niepraktyczne. Dlatego ostrzegam innych klientów, żeby mieli świadomość tych ograniczeń i uniknęli ewentualnych utrat.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Brak odpowiedzi na reklamację

    Mam fatalne doświadczenia z tym bankiem, który obiecuje jedno, a potem nie możne tego dostarczyć. Przez cały tydzień walczyłem: dzwoniłem na infolinię, odwiedzałem ich oddział, pisałem reklamacje przez aplikację mobilną, ale nic. Nikt się nawet nie odezwał. To ignorowanie moich pytań i problemów przez bank sprawia, że jestem bardzo sfrustrowany. Muszę teraz czekać miesiąc na odpowiedź na reklamację, co jest kompletnie niewłaściwe. Ta sytuacja pochłania moje nerwy i czas. Na szczęście są jeszcze inne banki, które umieją zadbać o swoich klientów i spełnić ich potrzeby.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moja interakcja z infolinią

    Dzisiaj dzwoniłem do biura obsługi klienta w banku i niestety trafiłem na bardzo nieprzyjemną Panią, która była bardzo nieuprzejma i niechętna do pomocy. Problem leży w tym, że bank nie nadąża za technologią, dlatego trzeba osobiście udać się do placówki, co jest dość uciążliwe.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usług bankowych

    Moje doświadczenie w Banku Pekao było raczej negatywne. Bank robi potrącenia, które nie są widoczne w historii transakcji, co sprawia, że czuję się oszukana. Kiedy zwróciłam się do pracownika banku o wyjaśnienie potrącenia, nie była w stanie mi tego wytłumaczyć. Co więcej, zaskoczyło mnie, że bank nie akceptuje zgłoszeń klientów, jeśli nie zaznaczą opcji wyrażającej zgodę na otrzymywanie reklam. Według mnie to zupełnie inna sprawa. Po podaniu adresu e-mail, klient otrzymuje reklamy na koncie bez wcześniejszej informacji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup produktów bankowych

    Słyszałem sporo złych opinii na temat tego banku, ale postanowiłem mimo wszystko założyć konto. Nie polecam korzystania z ich usług, ponieważ bez powodu blokują środki i pobierają dwukrotnie tę samą kwotę! Potem trzeba się jeszcze prosić o zwrot pieniędzy i udowadniać, że faktycznie przeprowadzili nadpłatę. To po prostu koszmar!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Posiłków w restauracji

    Doświadczenie w restauracji było naprawdę fajne, obsługa była super miła i pomocna, jedzenie było pyszne i bardzo ładnie podane. Naprawdę polecam to miejsce dla każdego, kto szuka dobrej jakości posiłków w przyjemnej atmosferze.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakładanie konta w Banku Pekao

    Bank Pekao to naprawdę jedna z najgorszych instytucji finansowych, z jakimi miałam styczność. Personel nie wykazał się należytą kompetencją - jeden pracownik był pomocny, ale drugi zupełnie nie. Cały proces zakładania konta i weryfikacji był bardzo skomplikowany, zwłaszcza jeśli wcześniej miałam konto w tym banku. Po kilku dniach stresującej walki, postanowiłam zrezygnować z otwarcia konta.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje doświadczenie z aplikacją bankową

    Mimo że mój bank ma dużo usług finansowych do zaoferowania i aplikacja jest wygodna, to najbardziej denerwujące jest to, że wyskakują te nadmiarowe propozycje pożyczek, kiedy tylko przypadkowo kliknę na informację o pożyczce. To naprawdę irytujące i wydaje się mało profesjonalne. Mam nadzieję, że da się to jakoś poprawić.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    transakcja międzynarodowa

    Wystrzegam się tego banku. Po dokonaniu transakcji międzynarodowej zablokowali mi dostęp do wszystkich rachunków bankowych - firmowego, oszczędnościowego i osobistego - bez podania powodu. Aby odzyskać dostęp, musiałem udać się do banku, co trwało 5 dni. Nawet po wizycie musiałem czekać wiele godzin na pomoc, ponieważ pracownicy nie mieli pojęcia, jak mi pomóc. Następnie, po zablokowaniu dostępu do konta, twierdzili, że nic się nie stało i ponownie zablokowali konto. Decyzje o przelewach podejmowali pracownicy, co było bardzo irytujące. Obsługa w tym banku jest tragiczna, nic nie da się załatwić zdalnie. Ostrzegam!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakładanie konta walutowego

    Moje doświadczenia z założeniem konta walutowego w tej instytucji były trochę kiepskie. Kiedy wpłaciłam pieniądze, dostałam potwierdzenie, gdzie było napisane, że prowizja będzie naliczana pod koniec miesiąca. Szybko wymieniłam walutę, żeby uniknąć dodatkowych opłat. Potem poprosiłam o zamknięcie konta za pomocą aplikacji mobilnej, ale nie dostałam odpowiedzi. Kiedy zadzwoniłam, żeby potwierdzić zamknięcie, powiedziano mi, że trzeba zapłacić dodatkową opłatę. Po kilku dniach kobieta skontaktowała się ze mną i sugerowała, żebym zostawiła konto otwarte, mówiąc, że nawet jeśli jest bez pieniędzy, to nie generuje dodatkowych kosztów. Cała ta sytuacja sprawiła, że straciłam zaufanie do pracowników banku i część pieniędzy, które zainwestowałam, z nadzieją na korzystniejszy kurs, poszła na marne.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy w banku

    Lepiej samemu się udać do banku i porozmawiać z ekspertami niż polegać na wiedzy pracowników. Możesz stracić pieniądze i czas, tak jak ja, kiedy straciłam pieniądze przez błąd w wpisaniu numeru telefonu przez pracownika, co uniemożliwia mi teraz operowanie kontem. Warto uważać i być czujnym.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi bankowej

    Obsługa klienta była naprawdę profesjonalna i skuteczna. Dziś, w niedzielę, zwróciłem się z prośbą o pomoc z problemem logowania do aplikacji mobilnej. Pracownik był bardzo miły i cierpliwy, pomógł mi szybko rozwiązać ten problem. Jestem wdzięczny za doskonałą obsługę. Dziękuję bardzo!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bankomat w Austrii

    Moje doświadczenia z bankiem były naprawdę złe. Prowizja była zbyt wysoka, a moja reklamacja została odrzucona, mimo że mam konto walutowe. Czuję się oszukana i zignorowana przez pracowników banku. Postanowiłam zakończyć współpracę z tą instytucją finansową.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakładanie konta bankowego

    O kurczę, ludzie! Musiałem zamknąć to konto bankowe, bo już nie chciałem mieć z nimi nic do czynienia. Ale w moim małym mieście powiedzieli mi, że muszę to zrobić w miejscu, gdzie je założyłem. Pojechałem pociągiem aż do Olsztyna, gdzie mi powiedzieli, że mogę to zrobić w każdej filii w całej Polsce! Serio, ludzie, tam tacy eksperci pracują... Nie polecam!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kredyt hipoteczny

    Niestety muszę przyznać, że moje doświadczenie z tym bankiem było naprawdę złe. Cały proces ubiegania się o kredyt hipoteczny był naprawdę skomplikowany i bardzo zniechęcający. Kiedy złożyłem wniosek, nie otrzymałem zbyt wielu informacji zwrotnych, co sprawiło, że czułem się niepewny i zagubiony. Dodatkowo obsługa klienta była mało pomocna i wydawała się nie być zbyt kompetentna. Po wszystkim, nie czułem się komfortowo z myślą o powierzeniu moich finansów temu bankowi. Dlatego stanowczo odradzam korzystanie z usług tego banku.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Płatności i problemy z PeoPay

    Ostatnio miałem nieciekawe doświadczenia z tym bankiem. Ciężko się dodzwonić do infolinii, co stwarza problemy, szczególnie w ważnych sprawach. System PeoPay również sprawiał mi dużo kłopotów - często musiałem kilka razy próbować, zanim udało mi się dokonać płatności. Ostatnia awaria w kwietniu tego roku była kompletnie niezadowalająca - płatność się nie powiodła, a pieniądze zostały dwukrotnie pobrane z konta. Ogólnie, nie polecam tego banku - myślę, że na rynku są lepsze opcje do wyboru.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wypłata gotówki i przelew

    Ostatnio zdecydowałem się skorzystać z usług bankowych, żeby wypłacić trochę gotówki z bankomatu i dokonać przelewu z konta. Niestety, za obie te operacje nałożono na mnie wysokie opłaty, w sumie 42€. Dodatkowo, w zeszłym miesiącu musiałem zapłacić około 30€ za usługi bankowe. Jako klient mam prawo do korzystania z usług bankowych bez dodatkowych kosztów, dlatego postanowiłem spróbować usług innego banku. Szkoda, że moje uwagi odnośnie kosztów nie zostały dotychczas uwzględnione.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usług bankowych

    Moje doświadczenia w banku były naprawdę dobre, obsługa klienta była profesjonalna i kompetentna. Nawet w trudnych sprawach, pracownicy potrafili udzielić jasnych i zrozumiałych odpowiedzi na moje pytania. Co więcej, zawsze czekałam krótko na przyjęcie w oddziale i nie musiałam się nudzić godzinami. Bardzo polecam!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    KONTO

    JEŻELI CHODZI O OBSŁUGĘ KLIENTA - DRAMAT
    DZIAŁ REKLAMACJI - DRAMAT

    2 NA 20 TELEFONÓW - KONKRETNY KONSULTANT -