Bank Polski Opinie

: 24

Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.

25% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-04-06
Przelew do Izraela
Zrobiłam właśnie przelew do Izraela, kiedy weszła do okienka druga pani i zaczęła mnie pytać o sz...Czytacz dalej
Ada

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-26
Zakup online za pomocą banku P
To, o co miałem nadzieję, że będzie szybkim i sprawnym zakupowym doświadczeniem, zamieniło się w ...Czytacz dalej
K. Kołodziej

Opinie (24)

  (3)

 (2)

  (16)

  (3)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    konto

    Raz w życiu miało mi się do czegoś przydać to konto - zablokowali mi myśląc, że to nie ja próbuję zrobić przelew i to do brata, który ma takie samo nazwisko. Tylko dlatego, że tego dnia zainstalowałam aplikację na nowym telefonie. Rozumiem, że robią takie rzeczy ze względów bezpieczeństwa, ale mogliby się postarać aby odblokowanie trwało jeden dzień, a nie 3 (oby, bo wciąż czekam). Pomimo dzwonienia na infolinię, zgłoszenia się do punktu Banku Polskiego i okazania dwóch dokumentów tożsamości, napisania oświadczenia, że nie padłam ofiarą złośliwych aplikacji i że to ja usiłowałam wykorzystać moje pieniądze - nadal nie mam do nich dostępu i na miejscu nie mogłam też wypłacić ich w gotówce. Gdyby to było moje jedyne konto, zostałabym dosłownie bez środków do życia na 3 dni. To jest uwłaczające - nie polecam nikomu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    wizyta w banku

    Moja ostatnia wizyta w banku była super! Pani Aleksandra Korolewska była naprawdę miła i pomocna, odpowiedziała na wszystkie moje pytania i wątpliwości. Bardzo doceniam jej zaangażowanie i empatię, zwłaszcza w kontakcie z osobami starszymi. Wszystko zostało mi dokładnie wytłumaczone, a atmosfera w banku była bardzo przyjazna i profesjonalna. Mam nadzieję, że więcej pracowników w bankach będzie takich jak ona!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przelew do Izraela

    Zrobiłam właśnie przelew do Izraela, kiedy weszła do okienka druga pani i zaczęła mnie pytać o szczegóły. Podoba mi się ich podejście, że sprawdzają, czy wszystko jest w porządku, zwłaszcza jeśli chodzi o starsze osoby. Obsługa w tym banku na ulicy Słowackiego 9 w Piotrkowie jest naprawdę fajna.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kredyt hipoteczny

    Zdecydowaliśmy się wziąć kredyt hipoteczny po zakupie nowego domu. Cała procedura przebiegła bezproblemowo, a pracownicy banku byli pomocni i profesjonalni. Aplikacja mobilna okazała się bardzo przydatna do monitorowania spłat i innych szczegółów dotyczących naszego kredytu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakładanie konta bankowego

    Otwarcie konta w tym banku było mega frustrujące. Ta strona internetowa to jakaś masakra, nie do ogarnięcia i cała jest biała, aż oczy bolą. Brak czarnego koloru to już w ogóle dramat, takie obciążenie dla oczu. Kto tu projektował tę stronę? Beznadziejny totalnie. Dlatego postanowiłem założyć konto w innym banku, który ma dużo lepszą stronę internetową.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zmiana konta bankowego

    Od 20 grudnia 2023 roku starałam się zmienić konto bankowe. Dostałam potwierdzenie złożenia wniosku na maila, jednak bank miał problem ze znalezieniem dokumentów do podpisania i po prostu zignorował moje skargi. Mimo dwukrotnego złożenia reklamacji, nie dostałam zadowalającej odpowiedzi, tylko sugestię, aby złożyć wniosek jeszcze raz. Bank nie dostrzega swoich błędów i nie dba o klientów, sugerując kierowanie skarg do sądu w przypadku braku zadowolenia.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moja wizyta w banku

    Innym bankom trudno jest konkurować z pracownikami tego banku, którzy są po prostu świetni. Atmosfera jest niesamowita i wszyscy pracownicy promieniują pozytywną energią. Szkoda, że nie można tego samego doświadczyć w innych oddziałach.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup online za pomocą banku Polski

    To, o co miałem nadzieję, że będzie szybkim i sprawnym zakupowym doświadczeniem, zamieniło się w koszmar. Kiedy dostałem smsa z prośbą o uzupełnienie danych, próbowałem to zrobić online. Niestety nie mogłem, bo brakowało właściwej zakładki. Po skontaktowaniu się z obsługą klienta przez czat, kazano mi zadzwonić. Po połączeniu z konsultantem telefonicznym, musiałem męczyć się z niezrozumiałym botem, który dopiero po długich 10 minutach połączył mnie z odpowiednią osobą. Niestety, konsultant okazał się niekompetentny i nie był w stanie mi pomóc, co tylko pogorszyło moje doświadczenie jako klienta.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Beznadziejna obsługa

    Obsługa w tym banku jest okropna. Nikt nie potrafi pomóc, a opłaty są kosmicznie wysokie. Kierowniczka Działu Obsługi Firm w Jeleniej Górze nie ma pojęcia co robi i traktuje klientów jak śmieci. Całe doświadczenie to był jakiś żart, wyszłam stamtąd z wielkim rozczarowaniem. Nie polecam tego banku nikomu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Brak profesjonalizmu

    Obsługa klienta kompletnie niedopracowana, a do tego problem z uzyskaniem dostępu do konta po rozłączeniu z innym kontem. Trzeba czekać długo na pomoc przez infolinię.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy finansowe

    Po długim korzystaniu z usług banku, postanowiłem z niego zrezygnować. Nie podoba mi się niskie oprocentowanie lokat i wysokie oprocentowanie kredytów. Kursy walut w internetowym kantorze są niezadowalające. Dodatkowo bank zmienił warunki mojego konta bez wcześniejszego powiadomienia, co mnie irytuje. Do tego dochodzą opóźnienia w transakcjach i długotrwałe reklamacje. Po prostu jestem rozczarowany polityką tego banku.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moja wypłata bezgotówkowa

    Ojeju! Ten bank to naprawdę najgorszy! Musiałam czekać na telefon na infolinii przez wieczność - 25 minut! I jeszcze połączenie zerwane dwa razy! Połowa konsultantów nie wiedziała, o co mi chodzi i nie potrafiła mi pomóc. Przekierowywali mnie ciągle do trzech różnych osób, a żadna nie umiała rozwiązać mojego problemu - straszny koszmar!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje doświadczenia jako klienta banku

    Chciałbym podzielić się moją opinią na temat moich doświadczeń jako klienta banku. Muszę powiedzieć, że było to dość niezadowalające i rozczarowujące. Podczas mojej współpracy z nimi napotkałem wiele problemów, takich jak brak odpowiedniej komunikacji, trudności z obsługą i ogólny brak profesjonalizmu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    problem z przelewami

    Bank często wprowadza blokady na przelewy, wszystko rozlicza w dziwny sposób i z opóźnieniem. Nigdy nie wiadomo dokładnie ile pieniędzy jest dostępnych na koncie. Teraz serwis wygląda trochę jak cyrk. Raczej nie polecam korzystania z ich usług.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usług bankowych

    Kiedy korzystałem z usług Banku Polskiego, byłem zaskoczony, jak dużo dramatu i chaosu tam panuje. Spłaciłem kredyty wcześniej, ale nie dostałem klarownych informacji od banku, a za zaświadczenie o spłacie kredytu chcieli dodatkowe 50 zł. Co więcej, gdy pojawiła się nadpłata przy rozliczeniu, nie mogłem zrobić przelewu online i musiałem osobiście udać się do oddziału banku. Wydaje mi się, że ten bank jest trochę zacofany i bardziej dla starszych klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usług bankowych

    Obsługa w banku jest słaba. Propozycje banku nie są zbyt atrakcyjne. Pracownicy są mało pomocni i nie zawsze uprzejmi. Ogólnie rzecz biorąc, działania banku są żałosne. Widać, że wiele do życzenia.


Inni również oglądali