Santander Bank - Ogólna ocena na podstawie 21 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (21)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Kupowałem kartą za granicą
Ostatnio kupiłem coś za granicą za pomocą karty. Na początku byłam zadowolony, ale później zauważyłem, że pobierają dodatkowe opłaty za przewalutowanie. To naprawdę niesprawiedliwe! Zawsze lepiej przewalutować pieniądze z góry, niż płacić za to w banku.
Zakup kredytu
Próbując wziąć kredyt w Santander Banku na 70000 zł, zablokowali mi konto, choć byłam/a 2000 km od Polski. Musiałam/em się skontaktować z nimi, żeby odblokować konto, ale to było naprawdę uciążliwe. Co więcej, bank naliczał odsetki, mimo że nie miałam/em dostępu do pieniędzy. Cała sytuacja była bardzo stresująca i wymagała dodatkowych kroków, żeby ją rozwiązać.
Zakup kredytu hipotecznego CHF
Moim zdaniem bank postąpił w stosunku do mnie nieodpowiednio i nieuczciwie. Mimo regularnych spłat kredytu frankowego w wysokości 2500 zł miesięcznie, bank zdecydował się wpisać do rejestrów BIK informację, że moje zobowiązania wynoszą aż 27 000 zł. Taka decyzja negatywnie wpłynęła na moją wiarygodność finansową oraz zaufanie do instytucji bankowych. Brak reakcji i odpowiedniego wyjaśnienia sprawy ze strony banku jedynie pogłębił moje rozczarowanie. To niedopuszczalne postępowanie, które zasługuje na potępienie.
obsługa klienta
Obsługa klienta w Santander Bank była naprawdę kłopotliwa. Miałam spore trudności z zalogowaniem się zarówno na stronie internetowej, jak i w aplikacji mobilnej. Mimo posiadania szybkiego łącza internetowego, strona działała wyjątkowo powoli, przez co nie mogłam skorzystać z jej funkcji. Co więcej, moja karta płatnicza została zablokowana podczas zakupów w supermarkecie, co było ogromnym nieporozumieniem ze strony banku.
Bank visit
Bank w Białymstoku ma tylko jeden oddział, gdzie możesz wypłacić lub wpłacić gotówkę. Niestety, z trzech okienek kasowych tylko jedno było otwarte, mimo że było tam wielu ludzi. Moim zdaniem bank potrzebuje więcej pracowników obsługujących klientów.
Aplikacja bankowa
Jako klient banku, jestem bardzo sfrustrowany z aplikacją bankową. Już od pięciu dni mam problem z zalogowaniem się, ponieważ aplikacja ani drgnie i wyświetla komunikat, żeby spróbować za kilka minut. Cały czas nie mogę uregulować moich płatności czy też zrobić zakupów, a przez to mam sporo problemów z finansami. To naprawdę irytujące i frustrowujące, że bank nie podejmuje działań, aby to naprawić.
Aktualizacja aplikacji
Po kilku latach korzystania z usług banku postanowiłem wyrazić moje niezadowolenie. Aplikacja bankowa często działa nieprawidłowo, co powoduje wiele trudności w codziennym użytkowaniu. Dodatkowo, prace serwisowe są wykonywane w mało dogodnych godzinach dla klientów. Mimo że bank ma dobre intencje, konsekwencje dla klientów są negatywne. Aktualizacje aplikacji są przeprowadzane w niewygodnych godzinach, brak bankomatów w okolicy, wysokie oprocentowanie i mało atrakcyjne lokaty sprawiają, że korzystanie z usług bankowych staje się kłopotliwe.
Zakup rachunku bieżącego
Kiedy kupiłem rachunek bieżący w tym banku, miałem od razu wiele problemów. Infolinia była mało pomocna, a konto internetowe ciągle szwankowało, więc musiałem osobiście iść do oddziału. Moim zdaniem nie warto tam zakładać konta.
Problem z kontem bankowym
Miałem jakiś problem ze swoim kontem w banku. Zwykle wszystko było ok, ale tym razem konieczna była pomoc pracownika. Pani Irena Pietrowska robiła wszystko, żeby mi pomóc, była bardzo sympatyczna i pomocna. Bardzo dziękuję za zrozumienie i zaangażowanie.
Odmowa zlecenia przelewu
Moje doświadczenie z zakupem było bardzo złe. Obsługa klienta była niekompetentna i nie potrafiła pomóc mi z problemem dotyczącym przelewu. Dostarczono mi formularz, który okazał się być przestarzały i został odrzucony przez inną osobę z którą rozmawiałem. Starałem się dzwonić, ale telefon często nie był odbierany, a połączenia z infolinią nie przynosiły żadnych rezultatów. Zwykłe zlecenie przelewu zajął aż 3 tygodnie, co w dzisiejszych czasach jest absolutnie nie do przyjęcia.
Zakładanie konta z bonem do Biedronki
Założyłam sobie konto z kodem polecającym i dostałam bon do Biedronki na 100 zł. Można też wybrać inne bony. Jeśli chcesz też otrzymać bon, załóż konto i wpisz mój kod polecający. Trzeba zrobić płatność kartą na minimum 300 zł. Nie trzeba czekać na fizyczną kartę, można od razu użyć wirtualnej. Bon do wyboru w aplikacji dostałam już po 2 dniach od płatności kartą. Polecam gorąco.
Kupno karty debetowej
Ten bank jest beznadziejny. Doradzałbym unikanie kredytów, bo mogą naprawdę skomplikować twoje życie i finanse.
Kredyt hipoteczny
Co za bandyci! Naprawdę są bez skrupułów. Chcą wyciągnąć od ciebie każdą złotówkę, nawet ostatni grosz. Nie polecam nikomu brać kredytów od tych oszustów!
Zakup auta
Po zmianie banku na ING i Alior zauważyłem, że są to nowoczesne banki. Santander nie jest najgorszy, ale ich aplikacje i limity transakcji pozostawiają wiele do życzenia. Na przykład, próba płacenia kartą za auto za 70 000 zł przekracza ich limit - maksymalnie można płacić 50 000 zł. Spędziliśmy godzinę na dokonywaniu przelewów u dealera, aby zapłacić z dwóch kont. Na szczęście mieliśmy kogoś, kto nam pomógł.
Zakup opłaty za kartę bankomatową
Nie dostałam karty do bankomatu, a mimo to naliczają mi opłatę za nią od prawie roku. Po rozmowie z infolinią dowiedziałam się, że muszę osobiście pójść do oddziału banku i zrezygnować z karty, żeby przestać płacić. To dla mnie totalnie niezrozumiałe, jak mam zrezygnować z czegoś, czego nie mam. To czyste oszustwo i brak profesjonalizmu ze strony banku.
Zakup online usługi bankowej
To jest pierwszy raz, kiedy mi się coś takiego przytrafiło. Tragedia po prostu. Mieli mi przesłać kod do aplikacji esem, ale niestety tego nie zrobili. Kiedy napisałem do nich mejla, ktoś z banku zadzwonił i powiedział, że mam do nich zadzwonić na swój koszt. Ja odmówiłem, mówiąc że nie chcę płacić za rozmowę, skoro to oni nie dostarczyli warunków umowy. Ale gość się po prostu rozłączył. Mimo to potrzebowałem tego kodu, więc opisałem całą sytuację w kolejnym mejlu. Nie podobało mi się, że to oni nie dotrzymali warunków umowy, a ja mam płacić za ich błąd. Po kilku mejlowych wymianach, powiedzieli że mogę po prostu usunąć ich wiadomości i to rozwiąże problem.
Problemy z gotówką.
Po skorzystaniu z usług tego banku, mam mieszane uczucia. Na pewno plus za szybki kantor online i możliwość płacenia kartą Visa za granicą. Ale miałam problemy z bankomatem, co utrudniło mi wpłatę gotówki. Dodatkowo, w punkcie obsługi klienta w Rumii nie przyjęto ani euro, ani złotówek gotówki. To sprawiło, że czułam brak wygody i elastyczności w korzystaniu z usług finansowych tego banku.
Opłaty przez aplikację mobilną banku
Próbowałem już kilka razy opłacić zakupy na Allegro za pomocą aplikacji mobilnej tego banku, ale niestety cały czas mam problemy. Od jakiegoś czasu zgłaszam te kłopoty zarówno przez telefon, jak i mailowo, ale niestety wszystko co dostaję to standardowe odpowiedzi, które nie pomagają. Wskazówki typu ponowne uruchomienie i aktualizacja aplikacji nie przynoszą rezultatów, a pomoc kończy się po prostu na zakończeniu rozmowy. Nikt nie wydaje się być naprawdę zainteresowany, czy te sugestie w ogóle pomagają. To klasyczny przykład braku zaangażowania w rozwiązanie problemu.
Moje doświadczenie z bankiem
Nie mogę powstrzymać swojej frustracji związanej z doświadczeniami z tym bankiem! Długo trwały te przelewy i wplatomaty zawsze sprawiają problemy. Mimo posiadania konta od dawna, postanowiłem je zamknąć ze względu na słabą jakość usług. Przykre jest, że wplatomat dwukrotnie zatrzymał moje pieniądze i nie chciał ich oddać, co sprawiło, że musiałem czekać trzy dni, aby odzyskać swoje pieniądze.
kredyt
O rany, ten bank jest straszny. Nie chce mi powiedzieć, jakie są warunki kredytu. Jak mam porównać oferty, skoro nawet podstawowe informacje są tajemnicą? To nie fair.
Najwięcej głosów recenzja
Nowe konto
Musze napisac ze pani Magdalena z banku Santander na ulicy Krawieckej we Wrocławiu przeszla sama siebie. Byla mila, profesjonalna a rowniez pieknie mowila po angielsku co bylo b... Czytacz dalejPrzez: Martyna Wcislo