BNP Paribas Opinie

: 9

Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.

11% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2021-11-09
różne usługi
Po prostu jedna wielka i absolutna tragedia. Na infolinii co innego w banku co innego z każdym ...Czytacz dalej
Marek

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-03-17
Zakup karty kredytowej
Bank odmówił mojej mamie założenia konta. Przecież ma kartę stałego pobytu i pracuje jako nauczyc...Czytacz dalej
Walczak

Opinie (9)

  (0)

 (1)

  (6)

  (2)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    różne usługi

    Po prostu jedna wielka i absolutna tragedia.
    Na infolinii co innego w banku co innego z każdym pracownikiem z którym rozmawiałem mówił mi co innego jakby sprawa dotyczyła zupełnie innej sprawy a dotyczyła jednej i tej samej.
    Totalny brak kompetencji osób które zajmują się twoją sprawą.
    Brak znajomości podstawowych funkcjonowania przepływu finansowego bankowego. Amatorszczyzna pełną gębą.
    Tamtym roku z przyjemnością otworzyłem limit Allegro bardzo szybko i sprawnie tym roku to jest jakaś tragedia nic im nie pasuje 50 razy trzeba powtarzać wysyłasz jakieś dokumenty dalej nie wiadomo co chodzi.
    BNP Paribas na pewno będzie skreślony z listy moich banków i poważnie się zastanowię przed poleceniem go znajomym.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kontakt z bankiem

    Ostatnio jakość obsługi klienta nie jest taka dobra jak bywało. Konsultanci nie są już tak mili i pomocni jak kiedyś, co jest bardzo irytujące. Kilka dni temu miałem dwie sytuacje, które mnie zaniepokoiły. Najpierw chodziło o moje konto bankowe i możliwość uzyskania kredytu. Pomimo jasnych instrukcji, konsultant od razu zdecydował się zapytać mnie o zgodę na sprawdzenie w BIK, co wcale mi się nie podobało. Druga sprawa dotyczyła płatności w obcej walucie - moja karta została zablokowana, a ja nie otrzymałem żadnego powiadomienia. Musiałem sam dzwonić na infolinię, a problem nadal nie został rozwiązany, co było bardzo kłopotliwe dla mnie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Twoje doświadczenie z bankiem w kilku słowach

    Moje doświadczenia z obsługą klienta były strasznie kiepskie. Ci pracownicy wydawali się być totalnie niekompetentni i niezainteresowani w ogóle w rozwiązaniu mojego problemu. Czułam się tak, jakbym była kompletnie ignorowana i byłam mega niezadowolona z jakości świadczonych usług. Ta infolinia to był prawdziwy koszmar, musiałam czekać prawie godzinę, żeby w końcu się połączyć z kimś. Aha, i te oddziały są tak cholernie trudno dostępne, kasy rzadko otwarte, kompletnie nie wiem, o co chodzi. Na plus mogę tylko wspomnieć o reklamie, która była sprawnie wykonana i przekonująca, ale niestety nie miała zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup karty kredytowej

    Bank odmówił mojej mamie założenia konta. Przecież ma kartę stałego pobytu i pracuje jako nauczycielka w szkole. Powiedzieli, że Wietnam jest uważany za kraj wysokiego ryzyka. To zdecydowanie nie fair!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Założenie konta w BNP Paribas

    Nie jestem zadowolony z mojego doświadczenia w BNP Paribas. Założyłem konto i wybrałem korespondencję email, ale bank zmienił rodzaj korespondencji na papierową bez mojej zgody i naliczył mi dodatkowe opłaty. Po złożeniu reklamacji, otrzymałem zwrot pieniędzy, ale dowiedziałem się, że bank ma tendencję do naciągania klientów na dodatkowe opłaty. To nie fair i nieuczciwe. Mam nadzieję, że ktoś zgłosi to do odpowiednich organów regulacyjnych. Będę czekać na nagrodę za założenie konta, ale szybko zmienię bank.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zwrócenie nieprawidłowo przelanych środków

    Czekam już od dwóch miesięcy na zwrot pieniędzy, które zostały przez przypadek przelane na moje konto w waszym banku. Mimo wielu prób kontaktu, nie dostałem odpowiedzi ani zwrotu środków. Pracownicy zachowali się bardzo nieprofesjonalnie i niegrzecznie. Będę musiał zgłosić tę sprawę organom ścigania.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy w banku

    Kiedy próbowałem załatwić sprawy w banku, zauważyłem, że obsługa na czacie nie zawsze mówiła prawdę i wszystko się opóźniało. Nawet w oddziale było podobnie. Musiałem zapłacić więcej z powodu tych opóźnień. Aplikacja również mnie ciągle wylogowywała, bo moje czaty nie były aktywne. Najwyraźniej starają się rywalizować z innymi bankami o miano najgorszego w Polsce.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Odmowa wykorzystania obrazu w filmach reklamowych

    W lecie 2017 roku bank organizował zajęcia tenisowe dla dzieci na placu Wolności w Poznaniu. Podczas zapisów powiedziano nam, że dzieci, które noszą niebieskie czapki, mogą być nagrywane (prawdopodobnie żeby użyć tego w celach promocyjnych). Otóż, okazało się, że moje dziecko miało na głowie zieloną czapkę, więc nie mogło być filmowane.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Promocje

    Bank nie oferuje żadnych nagród w ramach promocji, infolinia nie działa poprawnie, nie ma szacunku dla klientów i panuje chaos w komunikacji wewnątrz banku. Trzeba ciągle kontaktować się z różnymi pracownikami, którzy nie przekazują informacji między sobą. Promocje nie są honorowane, a z kolei dostaje się natarczywe propozycje kredytów. Obsługa w placówkach jest na niskim poziomie, przypominającą czasy PRL-u. Moja opinia jest negatywna, nie polecam skorzystania z usług tego banku.


Inni również oglądali