BNP Paribas Opinie
Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.
Opinie (9)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
różne usługi
Po prostu jedna wielka i absolutna tragedia.
Na infolinii co innego w banku co innego z każdym pracownikiem z którym rozmawiałem mówił mi co innego jakby sprawa dotyczyła zupełnie innej sprawy a dotyczyła jednej i tej samej.
Totalny brak kompetencji osób które zajmują się twoją sprawą.
Brak znajomości podstawowych funkcjonowania przepływu finansowego bankowego. Amatorszczyzna pełną gębą.
Tamtym roku z przyjemnością otworzyłem limit Allegro bardzo szybko i sprawnie tym roku to jest jakaś tragedia nic im nie pasuje 50 razy trzeba powtarzać wysyłasz jakieś dokumenty dalej nie wiadomo co chodzi.
BNP Paribas na pewno będzie skreślony z listy moich banków i poważnie się zastanowię przed poleceniem go znajomym.Kontakt z bankiem
Ostatnio jakość obsługi klienta nie jest taka dobra jak bywało. Konsultanci nie są już tak mili i pomocni jak kiedyś, co jest bardzo irytujące. Kilka dni temu miałem dwie sytuacje, które mnie zaniepokoiły. Najpierw chodziło o moje konto bankowe i możliwość uzyskania kredytu. Pomimo jasnych instrukcji, konsultant od razu zdecydował się zapytać mnie o zgodę na sprawdzenie w BIK, co wcale mi się nie podobało. Druga sprawa dotyczyła płatności w obcej walucie - moja karta została zablokowana, a ja nie otrzymałem żadnego powiadomienia. Musiałem sam dzwonić na infolinię, a problem nadal nie został rozwiązany, co było bardzo kłopotliwe dla mnie.
Twoje doświadczenie z bankiem w kilku słowach
Moje doświadczenia z obsługą klienta były strasznie kiepskie. Ci pracownicy wydawali się być totalnie niekompetentni i niezainteresowani w ogóle w rozwiązaniu mojego problemu. Czułam się tak, jakbym była kompletnie ignorowana i byłam mega niezadowolona z jakości świadczonych usług. Ta infolinia to był prawdziwy koszmar, musiałam czekać prawie godzinę, żeby w końcu się połączyć z kimś. Aha, i te oddziały są tak cholernie trudno dostępne, kasy rzadko otwarte, kompletnie nie wiem, o co chodzi. Na plus mogę tylko wspomnieć o reklamie, która była sprawnie wykonana i przekonująca, ale niestety nie miała zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością.
Zakup karty kredytowej
Bank odmówił mojej mamie założenia konta. Przecież ma kartę stałego pobytu i pracuje jako nauczycielka w szkole. Powiedzieli, że Wietnam jest uważany za kraj wysokiego ryzyka. To zdecydowanie nie fair!
Założenie konta w BNP Paribas
Nie jestem zadowolony z mojego doświadczenia w BNP Paribas. Założyłem konto i wybrałem korespondencję email, ale bank zmienił rodzaj korespondencji na papierową bez mojej zgody i naliczył mi dodatkowe opłaty. Po złożeniu reklamacji, otrzymałem zwrot pieniędzy, ale dowiedziałem się, że bank ma tendencję do naciągania klientów na dodatkowe opłaty. To nie fair i nieuczciwe. Mam nadzieję, że ktoś zgłosi to do odpowiednich organów regulacyjnych. Będę czekać na nagrodę za założenie konta, ale szybko zmienię bank.
Zwrócenie nieprawidłowo przelanych środków
Czekam już od dwóch miesięcy na zwrot pieniędzy, które zostały przez przypadek przelane na moje konto w waszym banku. Mimo wielu prób kontaktu, nie dostałem odpowiedzi ani zwrotu środków. Pracownicy zachowali się bardzo nieprofesjonalnie i niegrzecznie. Będę musiał zgłosić tę sprawę organom ścigania.
Moje zakupy w banku
Kiedy próbowałem załatwić sprawy w banku, zauważyłem, że obsługa na czacie nie zawsze mówiła prawdę i wszystko się opóźniało. Nawet w oddziale było podobnie. Musiałem zapłacić więcej z powodu tych opóźnień. Aplikacja również mnie ciągle wylogowywała, bo moje czaty nie były aktywne. Najwyraźniej starają się rywalizować z innymi bankami o miano najgorszego w Polsce.
Odmowa wykorzystania obrazu w filmach reklamowych
W lecie 2017 roku bank organizował zajęcia tenisowe dla dzieci na placu Wolności w Poznaniu. Podczas zapisów powiedziano nam, że dzieci, które noszą niebieskie czapki, mogą być nagrywane (prawdopodobnie żeby użyć tego w celach promocyjnych). Otóż, okazało się, że moje dziecko miało na głowie zieloną czapkę, więc nie mogło być filmowane.
Promocje
Bank nie oferuje żadnych nagród w ramach promocji, infolinia nie działa poprawnie, nie ma szacunku dla klientów i panuje chaos w komunikacji wewnątrz banku. Trzeba ciągle kontaktować się z różnymi pracownikami, którzy nie przekazują informacji między sobą. Promocje nie są honorowane, a z kolei dostaje się natarczywe propozycje kredytów. Obsługa w placówkach jest na niskim poziomie, przypominającą czasy PRL-u. Moja opinia jest negatywna, nie polecam skorzystania z usług tego banku.