Wszystkie opinie z Piotr
Review o: Media Expert
pralka gorenje w1nhpi72scs/pl
witam.zakupiłem pralkę z pakietem komfort +,czyli wniesienie,ustawienie,wypoziomowanie pralki,pomiar twardości wody oraz wyniesienie starej pralki.pralkę przywiezli mi dwaj panowie,jeden zabrał starą pralkę,a drugi przystąpił do "montażu" wyposażony jedynie w klucz 10 oraz nóż do tapet.po zdjeciu blokad podłączeniu wody włączył pralkę i stwierdził,że jest wszystko o.k.zwróciłem mu uwagę,że zapłaciłem za pakiet komfort+,czyli wypoziomowanie,stabilizację i pomiar twardości wody,na co on odpowiedział,że u siebie w domu ma tak samo,a poziomu twardości wody nie zrobi,bo nie ma magnetyzera...co ma magnetyzer do pomiaru twardości wody?...nie dotknął nawet nóżek regulacyjnych,o braku poziomicy nie wspominając.reklamację złożyłem 31.01.2025.dostałem info,że reklamacja zostanie rozpatrzona w max.2 dni robocze.po ponownym kontakcie w sprawie reklamacji na usługę powiedziano mi,że została skierowana do działu logistyki w celu weryfikacji.czuję się oszukany potraktowaniem mnie i narażeniu mnie na niepotrzebne koszty przez media expert.jestem pracownikiem technicznym i taki montaż z podłączeniem bym wykonał bez żadnych trudności...jedynie musiałbym pożyczyć poziomicę od znajomego...dlatego nie polecam uslugi pakiet komfort-w kielcach.czekam na finał reklamacji.
Review o: Novakid
Lekcje indywidualne standard
Jesteśmy w NOVAKID od kilku lat i bardzo sobie to cenimy. Elastyczność bardzo ważna kwestia oraz opis nauczyciela nad czym pracować jest bardzo pomocny.
Review o: Parkvia
parkowanie
Witam. Firma nierzetelna. Zrobiłem rezerwacją na parkingu przy lotnisku Berlin BER miejsca parkingowego na kilka miesięcy wcześniej i otrzymałem potwierdzenie. Następnie w dniu odlotu samolotu poinformowano mnie że miejsca na parkingu nie będę miał i nie zaproponowano mi alternatywnego parkingu. Innego parkingu nie znalazłem i musiałem zamówić taksówkę na lotnisko 300 kilometrów. Czuje się oszukany ponieważ uważam, że sprzedano moje miejsce na ostatnią chwilę za większe pieniądze.
Review o: Deichmann
buty
Już drugi raz w tym sklepie nie uznano mi reklamacji. Za pierwszym razem była całkiem pęknięta podeszwa, woda wlewała się do środka buta ale Deichmann nie uznał reklamacji. Za drugim razem po pół roku chodzenia rozdarła się wkładka i wyściółka buta, podeszwa już na granicy przetarcia na wylot ale Deichmann nie uznał reklamacji. Napisał że to skutek normalnego użytkowania buta. W Deichmanie jak się wchodzi to pięknie mówią dzień dobry już z daleka ale jak się dochodzi swoich praw - uznania reklamacji jak but się nie nadaje do chodzenia to mają cię gdzieś. Dla mnie nie uznanie reklamacji jak się faktycznie należy jest zwykłym złodziejstwem.
Review o: Tenways
Zakup roweru
Zamówiłem sobie rower i został dostarczony na czas. Rower wygląda na w dobrym stanie, mam nadzieję, że będzie łatwy do serwisowania. Jednak trochę za drogi, w mojej opinii cena jest lekko zawyżona.
Review o: Nexo
Inwestycje w krypto
Nexo umożliwia łatwe inwestowanie i handel kryptowalutami, a także zarabianie odsetek od nieaktywnych środków. Wymiana jest super wygodna, a Cashback to fajny dodatek. Stałe oprocentowanie jest ok, a okresy blokowania są też w porządku.
Review o: Camper
obuwie
Jestem bardzo zawiedziony obsługą klienta tej marki. Zamówiłem buty na ważne wydarzenie służbowe 26 kwietnia, a do dzisiaj, po 18 dniach, wciąż ich nie otrzymałem. Na stronie internetowej informowano, że dostawa zajmie 8-10 dni. Mimo prób kontaktu z obsługą klienta, dostałem jedynie odpowiedzi zniechęcające mnie do dalszych pytań. W rezultacie okazało się, że przesyłka w ogóle nie dotarła na czas, co sprawiło mi wiele problemów. Jestem bardzo niezadowolony z tej sytuacji.
Review o: Skrill International
Zakup usługi
Jestem bardzo niezadowolony z mojego doświadczenia z tą firmą. Nie tylko nie otrzymałem usługi, którą zakupiłem, ale próbowano mnie nawet oszukać, sugerując, że mogę wypłacić tylko moją początkową wpłatę zamiast całości. To było śmieszne i bardzo nieprofesjonalne zachowanie w stosunku do klienta. Po wielu nieudanych próbach odzyskania pieniędzy, postanowiłem zwrócić się do innej firmy o pomoc w odzyskaniu moich środków. Teraz, z zadowoleniem mogę powiedzieć, że zostałem traktowany uczciwie i odzyskałem moje pieniądze.
Review o: circledna.com
Zakup premium kit
Kupiłem to w końcu na wyprzedaży. Ale naprawdę uwielbiam to, co ta firma robi i bardzo doceniam ich wysiłek!
Review o: Roneberg
Źle uszyty produkt
Raczej nie polecam tego sklepu. Produkt, który dostałam był niskiej jakości, różny od opisu na stronie internetowej i miał wadę. Nawet po odesłaniu go na moje koszty w solidnie zabezpieczonym opakowaniu, nie dostałam zwrotu pieniędzy, mimo obietnic. Od lutego czekam na zwrot, ale nikt nie odpowiada na moje pytania. To kompletnie nieakceptowalne zachowanie.
Review o: Samsung
Są 4 urządzenia, a nigdy więcej
Wszystko jest w porządku z tym urządzeniem, ale mam problem z gwarancją i obsługą klienta. Mój telefon ma fatalny zasięg, oddawałem go już trzy razy na gwarancję i nadal nie działa poprawnie. Firma nie dba o klientów i brakuje im obsługi klienta. Ich urządzenia mają wady, których nie chcą przyznać. Poza tym mają problemy z akcjami promocyjnymi.
Review o: kencko
Wygodne i smaczne
Uważam, że te produkty są naprawdę wygodne. Uwielbiam je brać ze sobą na wycieczki samochodowe lub na spacery, żeby móc cieszyć się różnorodnymi smakami i pożywną żywnością!
Review o: Sport-Shop
Kamizelka Viking
Rewelacja!pasuje idealnie, materiał super, dostawa expres!
Review o: student beans
Zakupienie nowego kodu
Obsługa techniczna jest świetna! Miałem problem z jednym z kodów, bo moje zamówienie zostało anulowane, więc napisałem maila do supportu. Odpowiedzieli mi w 5 minut i po kilku mailach dotyczących mojego problemu otrzymałem nowy kod. Dzięki temu mogłem złożyć zamówienie ponownie w ciągu 10 minut.
Review o: iubenda
Niedopracowany produkt
Ten zespół po prostu nie ma pojęcia, co robi. Od samego początku moje prośby są po prostu ignorowane, a produkt, który stworzyli, jest pełen błędów. Naprawdę mnie to wkurza. Nie polecam, nawet za darmo!
Review o: Stradivarius
Zakup w spódnicy i swetrze
Bardzo jestem rozczarowany obsługą zakupową w sklepie, zawsze było wszystko okay, ale teraz miałem problem z kurierem DHL. Parcela trzy dni z rzędu była uznawana za nieudaną, mimo że zawsze ktoś był w domu. Sklep nic nie zrobił, tylko wysyłał standardowe maile i komunikował się przez czat. DHL nie odpowiada na maile, a telefony odbiera automatyczny system. Czy moja paczka zginęła? Bardzo zmartwiony jestem o zwrot pieniędzy i ogólnie czuję się zaniedbany jako klient.
Review o: Vivigo
Zakup kredytu online
Zaciągnięcie kredytu online poszło sprawnie i łatwo. Mam nadzieję, że kolejne kroki będą tak samo przyjemne.
Review o: Novakid
Novakid abonamnet standard x2 na tydzień lekcje
Miłosz uczy się już z Novakid 1 rok Mimo że ma siedem lat zaskakuje mnie jego poziom angielskiego. Jesteśmy bardzo zadowoleni z jego postępów, z tego jak wiele zna słów i zwrotów. Jego nauczyciel jest super komunikatywny i kompetentny. Dzięki Jen bo tak ma na imię nauczycielka Miłosza otworzył się na komunikacje w tym języku, jest ciekaw co będzie na następnej lekcji. Bardzo jest zadowolony z lekcji.
Dzięki Novakid Miłosz jest najlepszy w klasie z angielskiego. Zostaniemy z Novakid jeszcze bardzo długo. Dzięki i trzymajcie tak dalej.Review o: Novakid
Lekcje angielskiego dla dzieci online
Córka jest bardzo zadowolona z prowadzonych lekcji. Już od 2 lat korzystamy z Novakid i jesteśmy bardzo zadowoleni szczególnie z postępów jakie widzimy i słyszymy. Cała platforma jest bardzo intuicyjna i poza standardowymi lekcjami posiada wiele dodatkowych elementów jak np. gry edukacyjne czy filmiki do których nasze dziecko sięga bardzo często. Zasób lektorów do wyboru jest bardzo duży, sporym atutem jest też możliwość samodzielnego ustalania odpowiedniego terminu na naukę, przez co cała nauka staje się bardzo elastyczna. Szczerze polecam.
Review o: FC-Moto
Zadowolenie z produktu
Zamówienie było wykonane naprawdę dobrze i profesjonalnie. Dostawa przyszła szybko i dokładnie taka jak oczekiwałem. Towar był starannie spakowany i zgodny z opisem na stronie internetowej. Obsługa klienta była bardzo pomocna i miła. Naprawdę polecam!
Review o: Nest Bank
Karta zablokowana
O kurczę, naprawdę mnie wkurzyli, zablokowali mi kartę i dostęp do bankowości internetowej! Muszę teraz się tam przejść, zweryfikować tożsamość i dopiero wtedy odblokują. To jest takie chore!
Review o: Dresslily
Zakupy w niskich cenach
Nie polecam tej strony. Produkty fajnie wyglądają na zdjęciach, ale jakość taka sobie. Zamówienie trwało za długo, a obsługa klienta też słaba. Na pewno tam nie wrócę.
Review o: HealthLabs Pharm
Viagmax
oszuści, nie kupować
Review o: ClevGuard
Zakup wsparcia technicznego
Współpracowałem z gościem z obsługi klienta, żeby odwołać usługę, bo nie miałem już sprzętu do monitorowania. Facet naprawdę się postarał, żeby wszystko załatwić tak, jak chciałem. Dzięki!
Review o: Flixbus
Katowice - Moguncja - Katowice
Firma Flixbus, choć oferuje lepsze połączenie z Katowic do Moguncji niż konkurencja, niestety pozostawia wiele do życzenia pod względem obsługi i komfortu podróży. Na plus można zaliczyć bezpośrednie połączenie, nawet jeśli jest objazdowe przez Czechy, co stanowi pewne ułatwienie dla podróżnych z Katowic. Niestety, pozytywy te szybko przysłaniają liczne wady, które są nie do przeoczenia.
Jednym z najbardziej irytujących problemów jest skandaliczne postępowanie firmy przy odwoływaniu kursów i zmianie biletów. Przejście z dwumiejscowych biletów na jednomiejscowe stanowi absolutne nieporozumienie. Równie skandaliczne jest oferowanie voucherów zamiast zwrotu pieniędzy, co wymaga dodatkowego wysiłku ze strony klienta, aby domagać się prawidłowego zwrotu środków na konto lub kartę.
W połowie trasy można napotkać brak wody w kranie w ubikacji albo po prostu brak papieru toaletowego, co jest kompletnie nieakceptowalne w warunkach kilkunastogodzinnej podróży. Niestety, niechlujstwo części kierowców jest na porządku dziennym. Trzeba również bardzo uważać, by nie odjechali bez nas z miejsca postoju, co budzi zaniepokojenie co do bezpieczeństwa podróży.
Dodatkowo, brak kontroli nad miejscówkami, gdy pasażerowie siadają na nie swoje miejsca, sprawia, że zakup biletu miejscowego staje się czasami czystą fikcją. Kierowcy zdają się być obojętni na to, co dzieje się w autobusie, co rodzi konflikty między pasażerami. Trzeba przyznać, że niektórzy pasażerowie są bezczelni, ale brak reakcji ze strony kierowców na ten problem sprawia, że sytuacja może wymknąć się spod kontroli.
Moje osobiste doświadczenia z Flixbusem są niezwykle negatywne, a każda podróż na tej trasie niosła ze sobą nieprzyjemne sytuacje, zarówno dla mnie, jak i dla innych pasażerów. W związku z tym, zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy przewozowej.Review o: Kubenz
Garnitur
Ta firma to pułapka a ich salony to katastrofa. Obsługa jest nieprofesjonalna, salon nie uznaje zwrotów choć o tym nie informuje a maleńka mało widoczna tabliczka z informacja jest łatwa do przeoczenia. Dodatkowo naciągają ludzi na pieniądze nie informując o kosztach usług, które w innych salonach są gratis. Towar który sprzedają jest wątpliwej jakości (UOKiK nałożył na nich wysoką karę za fałszowanie składu swoich wyrobów) a oświetlenie w salonie przekłamuje rzeczywisty odcień odzieży. Nie polecam a wręcz ostrzegam. Szkoda czasu i waszych pieniędzy ...
Review o: interviewme
Zakup wariantu generatora CV
Jestem mega zadowolony z tego zakupu generatora CV. Dzięki niemu udało mi się stworzyć naprawdę fajne i przejrzyste CV, które pomogło mi wyróżnić się wśród konkurencji na rynku pracy. Cała transakcja przebiegła bezproblemowo, płatność była super łatwa do zrealizowania, a opcja anulowania zamówienia była bardzo wygodna. Bardzo polecam!
Review o: Interhome
Zakup usług wynajmu apartamentu
Obsługa klienta była naprawdę miła i pomocna, zarówno przez telefon, jak i mailowo. Odpowiedzi na pytania były szybkie i dokładne. Personel był przyjazny, kompetentny i chętny do pomocy. Strona internetowa miała przejrzystą ofertę i zawierała wszystkie potrzebne informacje. Gorąco polecam tę firmę!
Review o: Interhome
Rezerwacja online
Bardzo się cieszę, że korzystam z usług tej firmy od ponad 25 lat i zawsze mogę na nią liczyć. Oferty zawsze są dokładnie opisane, jakość obiektów zawsze spełnia moje oczekiwania. Proces rezerwacji jest łatwy i przejrzysty, a kontakt z biurem obsługi klienta zawsze jest bardzo profesjonalny. Kiedy planuję swój urlop, zawsze wiem, że mogę polegać na Interhome.
Review o: Coffeedesk
Zakup - kawa latte
Obsługa w Coffeedesk była super, naprawdę na wysokim poziomie. Zauważyłam, że mają fajny wybór produktów i obsługa była naprawdę szybka. Czułam, że personel się naprawdę starał, żeby każde zamówienie było dobre, co sprawiło, że było mi bardzo miło.
Review o: Lampyiswiatlo
Kupiłem lampę
Wyjątkowo miła i życzliwa obsługa klienta. Bardzo szybkie i pozytywne załatwienie dość niestandardowej reklamacji towaru. Firma pokazała klasę w biznesie. Może być wzorem dla innych.
Review o: Neonet
Kuchenka gazowo-elektryczna
Kuchenka przyszła uszkodzona. Reklamacja nie została uznana. Firma totalna porażka. Nigdy więcej zakupów w NEONET!
Review o: Gant
Koszule
Brak kontaktu ze sklepem. Zamówienie przyszło niepełne. Zostałem oszukany i okradziony!
Review o: AleRabat
caschback
Uwaga, nie wypłacają caschback, bo twierdzą, że otworzyłem drugie konto i jest to sprzeczne z regulaminem. Musiałem je otworzyć bo nie mogłem kupić karty podarunkowej, kasę z konta pobierało, a płatność się nie realizowała, zgłosiłem im sprawę to zwalili na bank. Teraz w ogóle nie odpisują na wiadomości. Zgłaszam do UOKIK
Mam złe doświadczenia z wtyczką alerabat.com Pewnego dnia złodziej włamał na moje konto i przelał środki na konto techniczne, przez co nie był możliwy do namierzenia. Złożyłem reklamację do alerabat odnośnie słabych zabezpieczeń, ale zostało odrzucone.
Review o: Neonet
usługa wniesienia pralki kupionej w Neonet
Zakupiłem pralkę w raz z uslugą wniesienia. Jednak Firma transportowa odmówiła wniesienia zakupionej pralki na pierwsze piętro domku jednorodzinnego (10 schodów), twierdząc, że według umowy zawartej miedzy Neonet a nimi, wniesienie pralki to jest dostarczenie do pierwszego pomieszczenia w domu, czyli de facto przestawienie za próg.
W trakcie zakupów nie zostaliśmy poinformowani przez Sprzedawcę o takiej definicji wniesienia. W takiej sytuacji usługa nie była by wykupiona, gdyż w tym przypadku jest to przejechaniem wózkiem 1m dalej. Tym bardziej, że w czasie zakupów mówiliśmy, że w domku jednorodzinnym mieszkają osoby starsze i nie będzie miał kto wnieść pralki.
Dodatkowo na Państwa stronie jest informacja, że ta usługa obejmuje:
- wniesienie do 4 piętra bez windy,
- rozpakowanie na życzenie klienta,
- wyniesienie opakowań.
Nigdzie nie ma mowy o wniesieniu do pierwszego pomieszczenia, co w przypadku domku jednorodzinnego jest równoznaczne z wjechaniem z próg a nie wniesieniem.
W odpowiedzi na reklamację napisano, że wszystko jest w porządku i zostało przeprowadzone zgodnie z Warunkami Świadczenia Usług. Po pytaniu gdzie je mogę znaleźć i czy Sprzedawca nie powinien o tym informować lub przedstawić te warunki - brak odpowiedzi ze strony Neonet.
Tak więc moim zdaniem kupowanie usługi wniesienia w przypadku domku jednorodzinnego to naciąganie kupujących.Review o: KFC
Zestaw w pudelku
Juz pol dnia boli mnie brzuch. Co mnie podkusilo aby zamowic jedzenie w kfc. Mam nauczke zeby tego wiecwj nie robic. A i czekalem 4 godziny.
Review o: Decathlon
w Ofercie wędka z kołowrotkiem ( dostawa bez kołowrotka )
Beznadzieja, nie polecam. Sprzęt zamówiony na stronie. Przyjechał niekompletny, niezgodny z opisem, niezgodny z ofertą. Brak reakcji na zgłoszenie, mimo kilkukrotnych mailowych ponagleń. Strata czasu oraz pieniędzy.
Review o: Mountain Warehouse
T-shirt
Jeden z zamówionych T-shirtów przyszedł z dziurką, która została zaszyta na etapie produkcji. Konsultant stwierdził, że nie może uznać wady bo na zdjęciach wygląda na "zaciągnięcie". W rzeczywistości widać wyraźnie, że jest to wada fabryczna. Nie polecam sklepu.
Review o: Adidas
Uwaga. Złodziejska firma. Nie oddali pieniędzy za reklamację pomimo jej uznania. Sprawa u RPK oraz na policji. ODRADZAM!
Uwaga. Złodziejska firma. Nie oddali pieniędzy za reklamację pomimo jej uznania. Sprawa u RPK oraz na policji. ODRADZAM!
Review o: MALL.PL
10 calowa bezprzewodowa kamera
Zamiast zamówionego towaru otrzymałem byle co nie warte połowy poniesionych kosztów, brak możliwości złożenia reklamacji.
Taki sam towar zamowilem a otrzymalem BADZIEWIE za 40 zl . Składałem reklamacje i przez 4 miesiace obiecywano zwrot pieniedzy . Nic sie sie dzieje . Zostalismy oszukani . Proponuje zjednoczyc sie i sprawe oddac do odpowiednich służb za oszustwo i wyludzenie pieniedzy . Jest taka mizliwosc .
Review o: Dlaspania
Łóżko z siłownikami i 2 materace
Jeżeli jesteś tutaj i czytasz moją opinie ostrzegam Cię - Rozmyśl się i wybierz inną firmę. Problemy na każdym etapie. Firma nie potrafiła przyjąć i prawidłowo przeliczyć pieniędzy, przedmiot nie dostarczony w dzień umówionej wizyty, a sam produkt uszkodzony. Kontakt utrudniony. Jak na łóżko za ponad 24 000,00 zł poziom jakości obsługi zdecydowanie poniżej normy. W zasadzie dawno nie spotkałem się z tak amatorskim i żenującym poziomem. Sprawa została zgłoszona do UOKIK.
Review o: Car Free
wypożyczenie samochodu
Ogólnie jest nieźle. Irytujące jest tylko to, że trzeba czekać na osobę w punkcie kiedy akurat spieszymy się np. na samolot. A zupełnie niepojęta jest dla mnie księgowość. Czekam już ponad tydzień na fakturę i nie mogę rozliczyć delegacji. Innym razem nie dało się umieścić opłaty dodatkowej za brudny samochód na tej samej fakturze co wypożyczenie. Rzeczy, które gdzie indziej wykonuje się od ręki i wszystko się da są tu niemożliwe.
Review o: Nordic Nest
Świeczniki i świece
Bardzo polecam - piękne przedmioty, profesjonalna realizacja zamówienia.
Review o: Car Free
wynajem auta
Nie polecam - Oszuści pożyczysz samochód a później ściągają pieniądze za mandaty, które sami sobie wymyślają. Ich odpowiedz to taka że mogą bo im na to umowa pozwala. Nie dostałem dowodu rejestracyjnego i polisy co uniemożliwiło zakup winiety i problemy z Policja za granicą. Dodatkowo wycieraczki były niesprawne. Brak obsługi, na email odpowiadają zawsze to samo jak katarynka, porażka - nigdy więcej
Review o: Castorama
szafki kuchenne
dla mnie tragedia, zostałem świadomie wprowadzony w błąd. Co innego na ekspozycji w sklepie, co innego zostało mi sprzedane. Brak szafki pod piekarnik a na ekspozycji była. Okazało sie w Castoramie w Warszawie przy alei Krakowskiej ktoś sobie zrobił ekspozycje, żeby ładnie wyglądało a szafki w tym zestawie nigdy nie było. Zrobili jakieś druciarstwo, którego nie było widać. KATASTROFA
Review o: Pestka
olej z nasion marchwi 250 ml
Zamowilem opakowanie 250 ml - takie oferowałsklep . Po oplacenie napisali mi że za te pieniądze dostane teraz jedynie 100 ml .
Review o: Max and Mrau
Karma Brit care
Drugie i ostatnie zamówienie które zrobiłem w max...mrau. Wysłanie towaru zajmuje 2 tygodnie. Nie polecam nikomu. Firma inpost wywiązała się na medal czego nie można powiedzieć o serwisie max...mrau. Na infolinii wisiałem ponad 30 minut oczekując na połączenie. Wydaje mi się że sprzedają towar którego nie posiadają na magazynie. Bo inaczej nie można tego wytłumaczyć. DNO DNO DNO. NIE POZDRAWIAM
Review o: InfoBus
Bilet Lvov -Katowice
Nie polecam. Autobusu nie bylo a przewoznik twierdzi ze byl. Nawet pracownicy pobliskiego PKP stwierdzili ze zostalismy oszukani. Czekalismy 3h przed przyjazdem autobusu a tu nic nie ma. ODRADZAM
Piotr, dzień dobry.
Jest nam bardzo przykro za taką sytuacje.
Prosimy o podanie numeru waszego biletu lub zamówienia, a my sprawdzimy sytuację o autobusie.
Jeśli nie było go, zwrócimy całą cenę biletu.
Z góry dziękujemy!Review o: Lightinthebox
nie kupiłem i nie kupie tam nic
wystarczy przeczytać ich politykę zwrotów zwroty na ich adres w Chinach po uzgodnieniu z ich biurem kpina
Review o: FREEZL
freezl
Miałem pożyczkę po terminie, łatwo udało się umówić o spłacie pożyczki, która była po terminie. Nikt nie wydzwaniał po sto razy dziennie, tylko były naliczone odsetki za opóznienie
Review o: SENDIT.PL
Przesyłka 3 paczek przez InPost
Zamówiłem jak zawsze paczkę przez panel klienta na SendIt. Zapłaciłem, dostałem etykiety na 3 paczki dla kuriera z nadaniem w paczkomacie. Paczkomat nie identyfikował numerów paczek, więc dzwonię na infolinię - kazali mi wpisać ręcznie. Wpisuję: raz, drugi - wciąż problem z numerem. Dzwonię drugi raz. Osoba na infolinii każe mi przedyktować cały numer paczki: Panie, numery paczek do odbioru przez kuriera a nie w paczkomacie. A kiedy kurier przyjedzie - pytam. Nie jest zamówiony, musi Pan zmienić zamówienie. Czy coś więcej dodać!?
Review o: Everydayme
Cashback za zakup tabletek FAIRY
Trwa akcja zwrotu pieniędzy za zakup m.in. produktów FAIRY, ARIEL i inne od Procter & Gamble. Okazuje się, że to ściema. Skuszony kupiłem tabletek do zmywarki za ponad 200 złotych, zgłosiłem wniosek na ich stronie Everydayme i nic - cisza.
Mijają juz2 tygodnie i zgłaszam ten sam wniosek i paragon po raz drugi.
I od teraz uważam, by przez pomyłkę nie kupić przypadkiem jakiś produktów tej firmy.Review o: Decathlon
Spodenki sportowe krótkie męskie
Jestem zażenowany sytuacją, która po raz pierwszy w życiu mnie spotkała i to w sklepie internetowym Decathlon oraz podejściem lekceważącym klienta ze strony tej firmy. Zamówiłem kilka artykułów w tym między innymi spodenki. Decathlon nie przykłada uwagi do swoich produktów,ani ich nie kontroluje. Spodenki musiał ktoś wcześniej przymierzać lub nosić ponieważ miały bardzo nieprzyjemny zapach specyficzny w środku i mniej intensywny na zewnątrz. Był to bardzo nieprzyjemny i specyficzny zapach potu. Oczywiście produkt odesłałem i dodatkowo złożyłem reklamację opisując zaistniałą sytuację. W odpowiedzi otrzymałem przeprosiny i w ramach przeprosin zaoferowano mi kupon na bezpłatną dostawę. W zaistniałej sytuacji uważam że to nieadekwatne do zaistniałej sytuacji, ponieważ nie wiem kto przede mną przymierzał te spodenki i czy ta osoba była zdrowa. Przecież mogłem dostać uczulenia. Wniosek z tej sytuacji mam taki, że Decathlon nie przykłada uwagi do higieny i bezpieczeństwa produktów oraz ma lekceważący stosunek do klienta. Mam uraz do sklepu online Decathlon i z pewnością już nie kupię.
Review o: 321sprzedane
wycena
jedna wielka porażka, kilka telefonów, namawianie na wizytę, jak już się zgodziłem sms przypomnienia o TERMINOWYM przybyciu i .... Pan był łaskaw mnie przyjąć z 0.5 godzinnym opóźnieniem, a wycena to kpina
Review o: Leroy Merlin
Klimatyzator
Kupiłem klimatyzator przez internet. Odebrałem za 2 godziny z ich paczkomatu. Karton poklejony rozwalony ale se myśle to tylko karton. W domu okazało sie żę sprzęt zakurzony używany. Obsługa reklamacji masakra. Brak reakcji na sprzedaż używanego sprzętu jako NOWY!!. Chyba to norma w tym sklepie. Dla mnie szok.
Review o: 321sprzedane
Wycena
Panowie mili ale wycena to jakiś żart. Specjalnie zapytałem przez telefon o jakich widełkach mówimy żeby nie tracić czasu, Pani podała całkiem znośny zakres dlatego pojechałem. Natomiast na miejscu wycena tak z 2/3 tej rynkowej. Auto pierwszy właściciel z salonu (w ogóle się zdziwili że takie są.. ) bezwypadkowy warty 150 wycenili na 100. Strata czasu. To jest dla kogoś kto desperacko potrzebuje gotówki. Odradzam.
Review o: Transavia
lot amsterdam lisbona 1608 2022 bgww4r hv5955
Kupiłem lot z amsterdam do lisbona który linie odwołały i nie przyjałem zmiany lotu o dzien wczesniej . Poprosiłem o zwrot kosztów robiłem to x 3 . Powiedziano mi ze zgodziłem sie na lot wczesniejszy i i pieniadze przepadły . OSZUSCI, KŁAMCY I ZŁODZIEJE
Review o: Bezpieczna Rodzina
lokalizator dla kota mini
Zgłosiłem telefonicznie na infolinię podstawowe problemy z funkcjonalnością lokalizatora - nie działa na bieżąco (brak możliwości lokalizowania na życzenie) + brak zapisów w historii (pomimo włączonej opcji odświeżania automatycznego). Lokalizator nie spełnia w ogóle swojej funkcji. Zgłoszenie musiałem tłumaczyć po kolei trzem różnym osobom: pan z działu handlowego, pani z supportu oraz pani z obsługi technicznej. Trzecia Pani wysłuchała opisu, powiedziała że ktoś z techników skontaktuje się ze mną .... minęły dwa dni i nic. A lokalizator nadal nie działa.
Przykro że traktują Klienta z takim lekceważeniem - jak widać piękne opisy sprzedażowe na www nie wystarczą.
Czuję się oszukany i zlekceważony,Review o: Media Markt
Pralka
Sklep internetowy Media Markt, nie wywiązał się z realizacji zamówienia. Dotyczy zamowienia 85662187-01. Zdecydowanie nie polecam
Review o: Ticketmaster
bilety na koncert Iron Maiden
Katastrofa. Zachowania typowe dla monopolisty. Zerowe ukierunkowanie na klienta. Przerasta ich prosty problem - zmianą danych na bilecie - odpowiedź po pięciu tygodniach, na dzień przed koncertem, po dostarczeniu biletów ze złymi danymi. Chyba i tak miałem szczęście - ludzie na fejsie pisali, że w ogóle nie dostali biletów. Wielka filozofia, by do automatycznej odpowiedzi w tej kwestii można dodać proste zdanie: "postaramy się wprowadzić na czas, a jeśli okaże się to niemożliwe zapewniamy o możliwości dokonania jej przed koncertem". Zamiast tego milczenie i aroganckie komunikaty w stylu: "to kolejne zgłoszenie na ten sam temat. Anulujemy". Kolejna sprawa.. nie działająca infolinia - telefon, którego nikt nie odbiera! Nie można nagrać komunikatu "infolinia nie działa"? Po co? Niech bałwany dzwonią, buahahahaha!! UOKiK powinien się nimi zająć.
Review o: ELNINO PARFUM
Perfumy Mancera
NIe polecam. Sprzedawane perfumy sa nieorginalne. Nie posiadaj numerow seryjnych nie mozna sprawdzic zrodla i daty produkcji. Obsluga fatalna.
Review o: Hotspot Shield
vpn
Ocena ryzyka cybernetycznego może wydawać się zbyt pracochłonna i nie zbyt konieczna dla prywatnych użytkowników, ale nie wiesz nawet, ile możesz stracić nie biorąc pod uwagę takiego ryzyka. Mi otworzył oczy na ten problem przyjaciel, który pracuje jako informatyk w dużej firmie. Nie zdawałam sobie sprawy jak pożądane są pewne informacje takie jak dane klientów czy moje osobiste, informacje o płatnościach, konta w mediach społecznościowych i tym podobne. Hakerzy potrafią z łatwością dobrać się do tego wszystkiego. Wiedziałam, że te informacje są ważne, ale nie wiedziałam jak często się je wykrada i jak poważne tego mogą być konsekwencje. Skoro inwestuję w alarm antywłamaniowy powinnam też zainwestować w ochronę przed cyber kradzieżą.Hotspot Shield proponuje VPN w bardzo korzystnej cenie. Polecam!
Review o: Proline
Telefon
Jestem bardzo zadowolony z przebiegu transakcji osoba ktora nas obsługiwała była swietnie poinformowana w temacie.
Review o: Yoursurprise
prezent piw
Niestety, pierwsza paczka ktora miala dotrzec na termin zostala uszkodzona i inpost z automatu zwrocil ja do nadawcy. Druga paczka to samo, z tym ze ona dotarla do obdarowanego, byla zniszczona, piwa lataly po calej paczce, wszystko mokre i popekane.
Właśnie chciałam zamówić u nich miśka za ponad 200zł ale nie widzę opcji za pobraniem a poza tym oni są z Holandii to działa to odstraszająco. I jeszcze te negatywne opinie...
Review o: Media Expert
Monitor Gigabyte M27Q
Zakupiony monitor firmy Gigabyte model M27Q po roku użytkowania 6 martwych pikseli. Zgłoszona rękojmia [#RMA100617349] w tym czymś co niektórzy nazywają sklepem. Od dwóch miesięcy nie określi się konkretnie jak zostanie zrealizowana. Beznadziejny kontakt i niekompetentni pracownicy który kłamią na temat zgłoszonej rękojmi. Nie polecam chyba że chcecie mieć problemy. Uwaga hit, poprosili o usunięcie opinii i napisali że zajmą się sprawą. Mija kolejny tydzień a Ci dalej mają to w poważaniu, nie raczyli nawet odpowiedzieć na maila. Tak myślę sobie że pewnie wciskają te swoje rozszerzone gwarancje innym ludziom i nie mają czasu odpisać.
Review o: Neonet
PlayStation 5
Od zgłoszenia reklamacji minęło 25 dni. Do tego czasu "zaufany" sklep neonet zdążył przyjąć produkt do serwisu, w którym odbędzie się ekspertyza problemu. Wadą jest jeden z najczęstszych błędów spotykanych w kontrolerach do konsol. Dla porównania konkurencyjny sklep rozwiązał ten sam problem w 1,5 tygodnia (włącznie z wysyłaniem produktu).
Review o: Nazwa
domena
Nazwa.pl to w 100 % najlepszy serwis. Usługi wysokiej jakości. Sprawnie działające strony, no i jeszcze raz serwis dostępny na wyciągnięcie ręki o każdej porze dnia i nocy. No i kolejny raz się na nich nie zawiodłem. Jestem pod wrażeniem ich wsparcia, miałem problem ze swoją stroną WWW i nie miałem gdzie szukać pomocy, mimo, że prowadzenie witryny leży po mojej stronie wiadomo to dział techniczny zawsze podpowie mi rozwiązanie, jestem wam wdzięczny! A co do usług - na piątke z plusem, brak zastrzeżeń, wszystko działa jak należ.
Miałem ostatnio ogromny problem ze swoją stroną (z mojej winy), problem został rozwiązany w ciągu godziny - i to w nocy! Nie wiedziałem, że mogę liczyć na tak profesjonalną i konkretną pomoc w godzinach nocnych ale jak widać, ktoś czuwa!
P.S. Przeniosłem się z innej firmy. Moje strony działają teraz tak szybko, żer czasem mam wrażenie że zwariowały.
Polecam z całego serca.Review o: Joyor
Joyor F3
Zalety
system składania
niewielka waga
składana nóżka
wyświetlacz
trzy tryby jazdy
kick to start
oświetlenie LED
duża prędkość maksymalna
Hulajnoga Joyor F3 doskonale sprawdzi się zarówno w miejskich jak i terenowych warunkach. Jej maksymalna prędkość wynosi 35 km/h , a zasięg Joyor F3 osiąga aż 40 km. Bateria Joyor F3 potrzebuje tylko 6 h do pełnego naładowania. Przednie, pompowane koło o średnicy 8 cali tłumi drgania i zapewnia płynną, bezpieczną jazdę. Przedni amortyzator dodatkowo redukuje wibracje. Dodatkową zaletą jest składana nóżka. Istnieje możliwość regulacji kierownicy – jej maksymalna wysokość wynosi 114 cm . Pojazd jest wyposażony w hamulce tarczowe. Posiada mały wyświetlacz, który przedstawia parametry takie jak: poziom naładowania baterii, prędkość. Maksymalny udźwig tego pojazdu to 120 kg.Review o: Stradivarius
ubrania
Nigdy nie miałem problemów z zakupami online w Stadivarius. Moje doświadczenie jest bardzo dobre, czasami zamówienia docierają trochę późno, ale nic. Umieściłem 4 gwiazdki, ponieważ od początku pandemii sklep znajdujący się najbliżej domu nie przyjmuje już zamówień online i powód nie jest zrozumiały. Ale hej, skoro teraz pracuję w domu, proszę o przesłanie ich na mój adres. Zwroty trwają tylko 2 dni.
Sklep w Złotych Tarasach jest zdecydowanie chaotyczny, przed pandemią zdecydowanie przepełniony i pełen ludzi, którzy odkładają ubrania z powrotem na miejsce lub zostawiają je w garderobie. Czasami jest to poszukiwanie skarbów, zwłaszcza w bocznych regałach, gdzie gromadzą się przecenione zapasy.
Jestem zadowolona z jakości, kupiłam jeansy i spodnie z kantami od 12 do 20 euro, jakieś koszule, cudowny płaszcz zimowy... ceny nie przesadzone.
Nie podobała mi się polityka firmy polegająca na niemierzeniu ubrań podczas pandemii: można je było kupić i zwrócić `` za darmo'' te przedmioty, które raz zmierzono, nie podobały się lub nie pasowały. Nie musiałem niczego zwracać, ale ponieważ niektóre modele dziwnie pasują, wolałem tego unikać.Review o: Elampy
lampa
W skrócie, choć to była droga przez mękę.: 1. Lampa za ok 500 zł była oznaczona jako 24h otrzymałem po około 8 dniach... 2. Otrzymałem produkt z zniszczonymi gwintami, 6 gwintów, 6 albo fabrycznie złych, albo używanych, sklep mi nic w tej kwestii nie wyjaśnił. 3. Zwróciłem towar i się zaczęło, nie umieli zidentyfikować przesyłki przez ok. 20 dni. MASAKRA. Dla osób, którym się chce walczyć z patologią w eComerce informacje jakie otrzymałem na maila i co było zawarte w informacji o prawie do odstąpienia: "Jeśli paczka jest prawidłowo oznaczona oraz ma z pełną dokumentację zwrotu, to zostaje wprowadzona do systemu, gdzie dopiero od tego momentu mamy 14 dni roboczych na wystawienie korekty oraz zwrot." To nie żart... A to mi na maila odpisali: "Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, z wykluczeniem kosztu dostarczenia" Żart, nie... To otrzymałem jako składowa zawartej umowy..... Dla osób nie specjalizujących się w zganieniach prawnych. BYĆ MOŻE LEPIEJ UWAŻAĆ? BYĆ MOŻE LUBISZ PROBLEMY. Kupuję online 40 do 100 przesyłek rocznie od kilku lat. Nigdy nie spotkałem się z takim brakiem poszanowania moich ustawowych praw. Rozumiem błąd, niewiedzę, ale utrzymywanie jej w mocy, podczas gdy otrzymują wykładnię, która można w 2 minuty sprawdzić na oficjalnych stronach dla konsumentów lub przedsiębiorców, albo zasięgnąć porady prawnej..? Ustawowo należą mi się odsetki za te opóźnienia za przetrzymywanie moich pieniędzy. To kilkadziesiąt groszy, nie to jest istotą. Mimo że prosiłem nie otrzymałem. Szkoda mi czasu na zakładanie sprawy, pisze bo być może ktoś będzie miał więcej czasu lub zaangażowania gdy znajdzie się w podobnej sytuacji....
Mam bardzo podobną sprawę. Od miesiąca czekam na zapłacony kinkiet. Ignorancja klienta. Nie polecam zakupów u tego sprzedawcy. Ja zdecydowałam się zgłosić sprawę na prokuraturę.
IzabelaReview o: Cuisine Royale
gra
Warto zaznaczyć, że Cuisine Royale jest grą darmową, a mikropłatności nie są inwazyjne w jakimkolwiek stopniu. Model biznesowy jest bardzo podobny do tego, którego znamy z Fortnite - zakupić możemy przedmioty kosmetyczne oraz tzw. “Wild West Story Book”, który zawiera unikalne ulepszenia kosmetyczne postaci i większą liczbę wyzwań (te również są łudząco podobne do tych z Fortnite). Pojawiają się tutaj loot boxy, ale są one również wykorzystane w grze prześmiewczo. Znajdujemy je na mapie podczas meczu, są ozdobnymi lodówkami.
Podsumowując: Cuisine Royale to przede wszystkim bardzo ładna gra ze świetnym gameplayem. Szkoda, że została stworzona jako swojego rodzaju żart, bo sam silnik gry, wystrój map oraz model strzelania świetnie pasują do Battle Royale’a osadzonego w drugiej wojnie światowej.Review o: Mackeeper
antywirus
Ogólnie rzecz biorąc, jest to całkiem przyzwoity program z wieloma świetnymi funkcjami. Istnieje wiele wspaniałych narzędzi, których mogę użyć, aby zmaksymalizować wydajność mojego komputera Mac i sprawić, że działa lekko i szybko, mimo że zajmuje na dysku twardym dość mało miejsca. Istnieje również kilka całkiem przyzwoitych funkcji ochrony przed kradzieżą tożsamości, które uważam za szczególnie przydatne.
MacKeeper posiada przyzwoity zakres funkcji bezpieczeństwa, które chronią twoje urządzenie w czasie rzeczywistym. Oprogramowanie pomaga chronić urządzenie macOS przed złośliwym oprogramowaniem, oprogramowaniem ransomware i innymi wirusami. Jednak MacKeeper nie potrafi wykryć i usunąć rootkitów — kiedy zapytałem o to przedstawiciela MacKeeper, oto co powiedział „Niestety tego rodzaju zagrożenie nie jest uwzględnione w bazie danych antywirusowych”.Review o: Abra Meble
Kanapa Kevin Alfa 03
To co zamówiłem a to co zostało mi dostarczone znacznie odbiega od wszelkich standardów stosowanych przez firmę Abra-meble. Kanapa została mi dostarczona w stanie wręcz karygodnym: powyłamywane nóżki koloru czarnego (wszystkie!!!), porysowane nóżki koloru srebrnego szt.3 , pozaciągany materiał tapicerki (wystające liczne nitki), rozdarcie materiału na wewnętrznej szufladzie (schowka na pościel), brak śrubek mocujących oparcie kanapy. Jakby tego było mało, sklep pomimo dostarczonej dokumentacji fotograficznej oraz opisu uszkodzeń na tą chwilę odmówił wymiany lub zwrotu gotówki za tego osobliwego bubla tłumacząc się "brakiem podstaw do wymiany lub zwrotu gotówki". Jednym słowem NIE POLECAM !!!
Review o: Shein
Kupiłem kurtkę ,męską Skóropodobną a otrzymałem lejbowaty polar podklejony jakimś puszkiem ,w niczym to nie przypomina kurtkę którą zamawiałem , skontaktować z obsługą klienta się nie można, żeby otrzymać adres do odesłania tego czegoś .Czekam jeszcze tydzień i zgłaszam sprawę na policję
Review o: Rhino Gold Gel
żel
Rhino Gold Gel jest tak łatwy w użyciu, jak to tylko możliwe. Wystarczy nałożyć dawkę żelu na miejsce aplikacji i dokładnie wetrzeć masującymi ruchami i odczekać do całkowitego wchłonięcia produktu. Nie potrzebujesz stosu chusteczek, Rhino Gold Gel doskonale się wchłania. Do produktu dołączona jest instrukcja, którą należy przeczytać przed użyciem. Składa się on wyłącznie z organicznych składników, które mogą mieć naturalny wpływ na organizm. . Unikalne połączenie naturalnych ekstraktów jest największą siłą Rhino Gold Gel. Preparat zwiększa libido. Największe zalety Rhino Gold Gel:
organiczna formuła,
zrównoważony skład wspomagający lepszą potencję,
zwiększenie podniecenia seksualnego,
łatwość aplikacji,
dobry stosunek ceny do jakości przy zamawianiu za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej producenta.Review o: Audiomagic
słuchawki
Słuchawki zapakowane są w czarne pudełko z prostymi grafikami, czytelnym opisem oraz okienkiem prezentującym wdzięki produktu, na tylnej ściance znajduje się szczegółowa specyfikacja i opis brzmienia. Po otwarciu magnetycznych drzwiczek znajdziemy tam oprócz słuchawek jedynie trzy pary zapasowych silikonów oraz jedną dodatkowo założoną na słuchawki – przydałby się jeszcze chociaż klips do ubrania.
Do testów otrzymałem model zielony (są jeszcze biały, czarny i czarno-bordowy) – kabel, plastiki i silikony są jaskrawe, a metalowe części obudowy mają spokojniejszy odcień, lekko oliwkową i błyszczącą barwę. Nie ma co się oszukiwać, słuchawki bardzo rzucają się w oczy, ale wygląda to całkiem nieźle – miałem przyjemne, lecz infantylne skojarzenia z naturą, a dokładniej konikiem polnym lub egzotyczną żabką oraz z kolorystyką słuchawek AKG sygnowanych nazwiskiem Quincy’ego Jonesa.
Najnowsze słuchawki sygnowane logo Audiomagic i nazwane wdzięcznie „Titicaca” to, w przeciwieństwie do poprzednich „nauszników” model dokanałowy.Review o: City.Travel
wycieczka Hiszpania
Brak JAKIEJKOLWIEK informacji o zmianie terminu lotów, przesunięcie terminu o dwa dni wcześniej. Gdyby nie zainstalowana aplikacja, i moja interwencja z zapytaniem dlaczego termin został zmieniony, zapewne dowiedziałbym się o tym 3dni przed wylotem. Biuro umywa ręce, nie proponując wylotu z innego miasta po czym okazuje się ze dwa ostatnie dwi przy pierwotnie wykupionym terminie są już wyprzedane. Na infolinie trzeba czekać wieczność aż ktoś odbierze telefon. Brak rekompensaty, brak wyrównania różnicy ceny podczas wybrania innej oferty na ten sam termin! Pierwszy raz się spotykam z takim traktowaniem klienta.
Do tego biuro sprzedaje pobyty w hotelach, które są zamknięte - np. SBH Costa Calma Beach Resort - który jest zamknięty od początku pandemii. 2 tygodnie przed wyjazdem proponuje inny Hotel w innym miejscu - np z dala od plaży. Bardzo nieprofesjonalne!Review o: PZU
ubezpieczenie od kradzieży
Zdarzyła mi się utrata moich kart bankowych (kradzież) i powiadomiłem o tym PZU. Próbowałem wymienić skradzioną kartę na nową, a aplikacja wysyłała mi komunikat o błędzie. Nalegałem i nic, na infolinii powiedzieli mi to samo. Wysłałem około 10 e-maili z powiadomieniem i nic. Dzwonili do mnie 5 razy. Tłumaczyłem to za każdym razem dając do zrozumienia, że próbowałem z różnymi kartami bankowymi (moja żona, syn, teściowie, a nawet z kartami dwóch przyjaciół) i nic. Nawet pokazując im, że problem tkwi w aplikacji (ponieważ próbowali obciążyć kartę kieszonkową, którą płaciłem), aby sprawdzić, czy obciążenie zostało odrzucone na tej ostatniej karcie, mimo że mieli wystarczająco dużo środków, aby ją obciążyć miesięczna opłata i, jak wszystkie poprzednie próby, znowu nic . W ostatniej rozmowie, po kolejnym wyjaśnieniu, pani powiedziała mi, że rozpoznała awarię aplikacji. Następnego dnia o świcie (wyjeżdżałem na wycieczkę) przysłali mi powiadomienie o transakcjach (tych, które nie są zapisane ani zarejestrowane).
NIE MOGĘ POLECIĆ PZU. To na pewno fiasko. Widząc i czytając inne doświadczenia, radzę nie korzystać z tych usług.Review o: GlobKurier
polecam
Jedyna firma do której można się dodzwonić i w której siedzi człowiek po drugiej stronie słuchawki. Mimo że był piątek Pani z obsługi klienta siedziała do 19:00 i wyjasniała dla mnie sprawe. Popelnilismy bład bo przykleilismy dwa razy ten sam list przewozowy na rozne przesylki ale udalo sie to odkrecic. Na prawdę bardzo dziekuje!!!
Wszystko okej polecam
A ja nie polecam
Ja też nie polecam
Review o: GlobKurier
polecenie
Brawo dla was. Na prawdę uratowaliście mi sytuację! Szybko i z rewelacyjnym kontaktem! Tanio też! ale to już nie choziło o cenę tylko o czas. Na prawdę szacun dla ekipy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Mnie też uratowali. Jedyna firma kurierska ktra podeszła do mnie jak do człowieka i mi pomogła. Nawet po godzinach za co jest dozgonnie wdziczna.
A ja mam zupełnie odwrotne doświadczenia. Totalna zlewa, ignorowanie treści wiadomości i brak normalnej komunikacji.
Review o: GlobKurier
Obsługa BOK na beznadziejnym poziomie. Załatwienie sprawy trwało 3 miesiące.
Przesyłka z Polski do Niemiec.
Po 3 miesiącach nadal nie dostarczona z powodu tak długiego oczekiwania na podejmowane po kolei decyzje.
W trakcie:
- nie reagowano na monity o nieprawidłowościach w czasie dostawy,
co mogło w znacznym stopniu uprościć sprawę i nie byłoby pozostałych problemów
- pomimo inicjowanego przeze mnie kontaktu i próśb nie informowano mnie o przebiegu sprawy i pomimo zapewnień ani razu nikt sie ze mną zwrotnie nie skontaktował
- paczka wróciła do nadawcy poważnie uszkodzona
- reklamacja udokumentowana i wskazująca na nieprawidłowości, po przeszło miesiącu oczekiwania została nie uznana bez żadnego uzasadnienia (nikt się nawet nie zapoznał prawdopodobnie z dokumentacją)
- po napisaniu odwołania z informacją , że zostaną podjęte kroki prawne po 30 dniach uznano wcześniejszą reklamację
- na zwrot na konto prepaid trzeba było czekać 3 tygodnieDzięki za info, teraz wiem na co się przygotować.
Review o: GlobKurier
Lekceważenie klienta
Cała sprawa trwała 3 miesiące. Musiałem wciąż dopominać się o jej załatwienie. - nie reagowano na moje monity o nieprawidłowościach w przebiegu dostawy - w trakcie rozmów zapewniano mnie, że zajmą się sprawą i poinformują o dalszym przebiegu- ani razu nikt się ze mną nie skontaktował - na odpowiedź reklamacyjną czekałem 30 dni - po odwołaniu od decyzji z informacją o podjęciu kroków prawnych po 30 dniach uznano odwołanie - zwrot na konto prepaid nastąpił po 3 tygodniach Obsługa na fatalnym poziomie
Mam takie same doświadczenie! Totalna ignorancja klienta... niestety też jestem zmuszony wejść na drogę sądową
Review o: GlobKurier
Zamówienie przesyłki
Podczas zamawiania przesyłki i dokonaniu zapłaty zapomniałem dodać nr referencyjny. Zadzwoniłem na infolinię z samego rana na następny dzień, wytłumaczyłem sprawę iż jestem zobowiązany do nadanie przesyłki tego dnia i podano mi email oraz zapewniono, że sprawa zostanie załatwiona tego samego dnia. Odpowiedź na email dostałem ogólnikową ewidentnie nikt nie przeczytał co w nim napisałem dopiero następnego dnia. I tak już 3 maile proszę o zwrot pieniędzy gdyż paczkę nadałem dnia pierwszego u innego pośrednika a obsługa jakby wogóle ich nie czytała pisze swoje
Review o: VANGRAAF
Nieporozumienie, dostawa dłuższa niż z aliexpres, zero kontaktu, zero powiadomień. Polecam wybrać markę, która poważnie traktuje swoich klientów.
Review o: SnowInn
Komin
Przy zakupie widniała informacja o dostarczeniu w przeciągu 3 dni roboczych.
Ja czekam już 4 miesiąc i zero informacji.
Nie polecam tego serwisu.Review o: Poczta Kwiatowa
Kwiaty
Kwiaty nie dostarczone, brak kontaktu z infolinią, telefon wyłączony, brak odpowiedzi na email. UWAGA OSZUŚCI !!!
1.Długi okres oczekiwania na infolini, 2.Wprowadzanie w błąd poprzez przekazywanie nierzetelnych informacji przez stronę oraz pracowników infolini, 3.Bardzo nieprzyjemny kontakt ze strony kuriera,
Review o: Kiwi
Don't buy travels or air tickets from kiwi.com
Absolutnie odradzam! Zakupiłam bilet łączony POZ - LTN - TFS i dostałam informację, że lot na odcinku POZ - LTN został zmieniony UWAGA o 23 godz. 50 min.
KIWI nie daje ŻADNEJ gwarancji!!! Po kilku rozmowach z nieudolnymi operatorami pozbyto się mnie odsyłając do wizzaira! Wizzair za to umywa ręce, bo to kiwi kupuje u nich bilety więc na moją reklamację nie zareagowali nawet!
Kiwi zaś twierdzi, że ich gwarancja obowiązyje od różnic 24-godzinnych! Przez 10 min i przez to, że zakupiłam bilet przez kiwi.com straciłam całe połączenie i musiałam kupić inny bilet.
Naprawdę odradzam, bo nie są kompetentni, a ich gwarancja, którą się chwalą na stronach internetowych chcąc przyciągnąć potencjalnych kupców jest NIC NIE WARTA!!!
Rada: lepiej kupować bezpośrednio w liniach lotniczych. Wówczas przy reklamacjach nie jesteśmy przynajmniej zbywani przez zakup biletów przez pośredników i możemy ubiegać się o odszkodowanie lub zwrot!Witam
Opiszę sytuację z rezerwacją.
Bilety kupine z skyscanner za posrednictwem kiwi.com . Na każdej zakładce piękna zachęta że kiwi daje gwarancję za odwołany lot lub zmianę.
A taki ch.. Odwołali jeden lot wizzair i cały plan podróży legł. Oczywiście pomocne kiwi stwierdziło cyt. "Dzień dobry, Panie X
kontaktujemy się w sprawie rezerwacji . Jeśli chodzi o zmianę lotu, można to zrobić na stronie Zarządzaj rezerwacją, należy po prostu przewinąć w dół i kliknąć „zmiana” w podsumowaniu podróży. Informujemy, że podczas pierwszej rezerwacji wybrał Pan taryfę Fare Saver Ticket. Zgodnie z jej regulaminem, zmiana lotu jest uważana za zakup nowego biletu, a tylko 10 EUR zostanie odjęte od kwoty nowego lotu, o który Pan poprosił. Oprócz tego, po pomyślnym zrealizowaniu zmiany lotu zwrot za oryginalne loty nie będzie już możliwy, ponieważ cena nowego lotu została obniżona o 10 EUR, zgodnie z ustaleniami dotyczącymi ceny biletu w taryfie Saver.
Odnosnie gwarancji. Ta usługa jest zawarta w Pańskim zgłoszeniu pomocy technicznej i możemy ją aktywować, jeśli napotka Pan normalne opóźnienia lub anulowanie na lotnisku, ale jeśli zmienił Pan lot bezpośrednio z liniami lotniczymi, ta usługa zostanie anulowana, jak wspomniał mój kolega"
I tu się zaczyna zabawa zmowa wizzair i kiwi
Od wizzair nie da się nic odzyskać nawet znając numer rezerwacj na własne nazwisko bo to nie my osobiście robiliśmy a kiwi. A kiwi ogólnie uwaza że to nasza wina że wizzair odwołało lot i jak zmieniamy rezerwację to kupujemy nowy bilet i płacimy.
I tu pytanie co się dzieje z pieniędzmi od wizzar które zwrócą do kiwi ?
Śmierdzi na odległość a nie ma komu się pożalić. Długo by jeszcze pisać ale bezsilność i wqrw ... Kupujcie bilety bezpośrednio u lini lotniczych bo inaczej stosują takie praktyki i nie ma winnych a człowiek lżejszy o parę stów. Przypominam to nie ja chciałem zmienić loty tylko odwołała to linia lotnicza. KIWI wysyła wiadomość żeby zmienić lot i dostępne opcje rezerwacji
A potem twierdzi że to my chcieliśmy zmienić lot i tak jest w umowie i płacimy podwójnie a kasa do zwrotu się nie należy bo łaskawie dali nam zniżkę 10euro na nowy bilet.A cała kaska odzyskana od wizzair hyc do skarboneczki ...Mój przypadek to "copy/paste" tego co pisze Edyta, tylko na innej trasie. Też nowe bilety i 1200 zł w plecy.
Review o: Poczta Kwiatowa
Brak słów
Zamówiłam storczyka w doniczce wraz z koszem Amaretto i bilecikiem z okazji dnia ślubu kuzyna, w wyznaczonym terminie przywieźli tylko storczyka a kosz "zaginął w akcji". Oczywiście w sobotę mimo iż jest informacja ze powinni pracować nikt nie odbierał telefonu ani nie odpisywał na maile, dopiero w poniedziałek odebrała pani która powiedziała że nie wie jak to się stało i faktycznie kolejnego dnia dostarczono kosz ale nie oszukujmy się o kilka dni za późno, szczerze nie polecam i nie mam pojęcia skąd tyle dobrych opinni ma ta firma, sama sobie raczej je wystawia nigdy więcej nie zamówienie nic z tej strony!
Nie ma opinii negatywnych na stronie tego pseudo sklepu, gdyż są selekcjonowane przez pracowników... i to pewnie dlatego żadne zamówienie nie jest dostarczone na czas????
Moje też zresztą...Review o: Poczta Kwiatowa
Omijać szerokim łukiem!!!
Zero kontaktu, żadnej dostawy nie było, pierwszy i ostatni raz.... Opinie są zablokowane lub segregowane na stronie sklepu.
Nie polecamReview o: Tomtop
Watch out for TomTop because you will lose money.
I warn. They are thieves. No contact with the bottom bracket. If you buy a faulty item, you will have a refund problem. And when you return it will not give you money back. Avoid this store.
Review o: Poczta Kwiatowa
T
NIE POLECAM !!!!!!
ZAMÓWIENIE NA 14.2.2020 DOSTARCZONE 17.02
ZERO KONTAKTU A JAK JUZ SIE DODZWONI TO WINA ZUCANA NA KWIACIARNIE ŻENADA I JESZCZE NIE BYLO SLONIKA.
AZ STRACH SIE BAC JAK WYGLĄDAŁ BUKIET NA KTORYM MI ZALEZALO BY.BYL DOSTARCZONY 14.02 MASAKRANiepolecam oszusci zrezygnowałem z zamówienia i nie dostałem zwrotu pieniedzy i nie odpisuiom na gmei
Review o: GlobKurier
szybko i tanio
szybko i tanio
Review o: WestStein
Negatywny!
Procedura sprawdzania/kontroli łączy się z automatycznym zablokowaniem przelewów i środków , które są na koncie. Potrzeba jest wysłania masy potwierdzeń, szelfie z dowodem w ręku , dokumentów. Trwa to różnie. U mnie raz trwało to miesiąc , raz tydzień. Nie podoba mi się taka praktyka. Najpierw trzeba coś udowodnić by ukarać zablokowaniem środków płatniczych i karty. W Westein jest odwrotnie. To ty musisz udowodnić , ze jesteś niewinny i uczciwy. Dla mnie to procedura skandaliczna !
Płacę wysokie koszty za posiadanie tej karty i chcę się czuć bezpiecznie, a tak nie jest. Nigdy nie wiem kiedy wymyślą następna kontrolę/weryfikację. Jeszcze jedna taka akcja i zrezugnuję z usług WestStein.Negatywna opinia już na wstępie weryfikacji.Zarejestrowałem się na ich stronie i klops nie pasuje im mój adres. Wysłałem rachunek za wodę- nie odpowiada. Wysłałem wyciąg z konta - nie odpowiada.Jak napisałem ze tylko oni nie uznają mojego adresu a firmy obsługujące media instytucje bankowe wszyscy uznają to coś u nich nie tak. I o dziwo za kilka minut zamknęli konto z powodu niedozwolonej operacji na koncie.Problem w tym,że nie zrobiłem jeszcze żadnej operacji bo dane nie były jeszcze do końca zweryfikowane.To jest dopiero dziadostwo.Dodać należy że wcześniej był podany numer telefonu do kontaktu i to nawet w Polsce ale zniknął. Znalazłem numer ich w Estonii i dzwonie a tu kolejny numer bo wybraniu numeru połączenie zaraz zostaje przerwane.Tak więc firma która oferuje usługi finansowe bez kontaktu telefonicznego w macierzystej firmie bo wcześniejsze telefony w różnych krajach zostały zlikwidowane.
Uważam to za jawne oszustwo. A opinia którą wcześniej już Pan Piotr wyraził tylko to potwierdza!!!!
Panie i Panowie jak najdalej od tej firmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Potwierdzam. Właśnie mam zablokowane środki z powodu…no właśnie. Bez powodu. Od tego nadawcy było wiele przelewów. Ciagle coś. Bezpieczeństwa i pewności nie ma. Koszty wysokie, a solidność pod znakiem zapytania. Odpowiadają na maile ale weryfikują po kilka razy. Praktyka skandaliczna i tylko w weststein.
Nie polecam bo nigdy nie wiesz kiedy zablokują Ci środki .Review o: Fly
Nie polecam
Pilne
Same problemy nie polecam ciągły kontakt telefoniczny wezwania w dopiskiem pilne nigdy więcej pracują do 19 o o 18:45 każą pilnie już teraz odesłać dane ,zapłacić itdReview o: Megakoszulki
Megakoszulki.pl
Koszulka zamówiona 21 czerwca, dopiero 4 lipca ma być dostarczona. Pod numerem telefonu nagranie, które kończy się rozłączeniem. W dzisiejszych czasach, przy takiej konkurencji to skandal. Zdecydowanie odradzam i wysyłam do konkurencji.
Review o: Poczta Kwiatowa
poczta kwiatowa
Nie polecam tej firmy !
Kwiaty mialy byc dostarczone 23 czerwca 2019, nie zostaly. po 24 godzinach dostaje email ze mieli awarie systemowa i nie mogli dostarczyc. Po 10 probach kontaktu z ta firma jedyne co dostalem na facebook'u to "prosze podac numer zamowienia" przez ostatnie 4 godziny nie dostalem odpowiedzi tam, skype cisza totalna. W koncu email gdzie od 4 godzin dostaje spamy, najpierw oferuja mi czekoladki i dowoz do godziny 20 dzis, nastepnie oferuja mi 10% znizki na nastepne zakupy ( jakis zart), wkoncu wysylaja kolejny mail ze znizka 15%. od 5 godzin trwa nie ustanna walka zeby zamowienie zostalu zrealizowane. To co sie tam dzieje to jakis skandal poprstu! zero jakiego kolwiek zainteresowania wobec klienta, to jest jakas kpina, ta firma poprostu nie potrafi zadbac o klienta !Review o: Emirates
emirates - ldówka
Bardzo zimno. Brak reakcji obsługi na zgłaszane problemy. Informacje o locie w stopach i milach - czyli tylko dla obywateli USA
Dzień dobry!
Chcieliśmy serdecznie podziękować za pozytywną opinię.
Twoja satysfakcja jest naszym najwyższym priorytetem i jesteśmy podekscytowani, że spełniliśmy Twoje oczekiwania 😉