PZU - Ogólna ocena na podstawie 17 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (17)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Moje doświadczenie z ubezpieczeniem turystycznym
Byłam niedawno w Polsce i postanowiłam wykupić ubezpieczenie turystyczne obejmujące także opiekę stomatologiczną. Niestety, gdy musiałam skorzystać z niego z powodu bólu zęba, okazało się, że PZU odmówiło pokrycia kosztów, pomimo tego, że reklamowali pakiet jako obejmujący również opiekę stomatologiczną (i zgodnie z informacją telefoniczną). Co gorsza, zachowują się bardzo oszczędnie, oferując usługi, których nie są w stanie zapewnić (czyt. oszukują). Zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług.
Moja polisa ubezpieczenia
Po 300 dniach od zdarzenia ubezpieczeniowego, wreszcie dostałem wszystkie dokumenty od PZU. Ale po długim oczekiwaniu dostałem pismo z groźbami, że jeśli nie dostarczę wszystkich dokumentów ponownie, to klinika obciąży mnie wszystkimi wydatkami. To jest po prostu skandaliczne, że teraz muszę się martwić tymi groźbami po tak długim czasie. Po prostu brak profesjonalizmu.
Zakup ubezpieczenia komunikacyjnego
W tym roku musiałem złożyć roszczenie o odszkodowanie wobec firmy, bo jeden z ich klientów spowodował wypadek drogowy w Niemczech. To było straszne przeżycie. Po pierwsze, firma nie odpowiadała na pytania, nawet w różnych językach. Po drugie, całą procedurę przeciągnęli, jak tylko mogli (ponad 100 dni na proste roszczenie). Na koniec odrzucili roszczenie, twierdząc że ich klient jest niewinny, mimo że mam raport policyjny potwierdzający inaczej. PZU, rozumiem, że chcecie bronić swoich ukraińskich kierowców, ale proszę, niech to nie idzie kosztem podstawowej ludzkiej przyzwoitości.
Kupno ubezpieczenia zdrowotnego
Chciałabym opowiedzieć o moim doświadczeniu związanych z zakupem ubezpieczenia zdrowotnego. Zakupiłam je z myślą o zapewnieniu sobie bezpieczeństwa w przypadku jakichkolwiek problemów zdrowotnych. Niestety, gdy miałam wypadek na korcie tenisowym, firma odmówiła wypłaty odszkodowania na pokrycie kosztów leczenia. Powołano się na to, że wypadek ten miał charakter sportowy i nie podlegał ubezpieczeniu. Zastanawia mnie fakt, że firma ta jest sponsorem najlepszej polskiej tenisistki, a jednocześnie uważa tenis za niebezpieczny sport. Mam nadzieję, że firma przemyśli swoje podejście wobec klientów, szczególnie w sytuacjach kryzysowych.
Najgorsze ubezpieczenie ever
Kupiłam ubezpieczenie na wypadek utraty pracy, dostałam wypowiedzenie, oddałam wszystkie dokumenty, a mimo to mnie zbyli i nie chcą mi wypłacić pieniędzy. Już od dwóch miesięcy jestem bez pracy i muszę sama płacić kredyt hipoteczny! To niesprawiedliwe i nie fair!
Ubezpieczenie samochodu
Ten serwis był naprawdę fatalny! Moja sytuacja z samochodem jest bardzo trudna, a oni upierają się przy każdym groszu. Czekam już od długich miesięcy na naprawę, a auto zastępcze dostałem tylko na chwilę. To jest kompletna klapa! Z małymi dziećmi to jest naprawdę kryzys nie mieć auta przez ponad 3 miesiące. Pieniądze wydane na ubezpieczenie w tym miejscu są po prostu wyrzucone, zrezygnujemy jak najszybciej!
Kupiłam coś dla rodziców
Kupiliśmy ubezpieczenie dla naszego domu, ale potem okazało się, że za bardzo nas opłacili. Kiedy poprosiliśmy o zwrot pieniędzy, nagle zmienili warunki. To nie fair!
Ubezpieczenie domu
Moje doświadczenie z firmą ubezpieczeniową było naprawdę złe. Płaciłem składki przez wiele lat, a gdy włamano się do mojego domu przez okno tarasowe, firma odmówiła wypłaty odszkodowania. Nawet po dołączeniu ekspertyzy producenta okien, która potwierdzała, że włamanie faktycznie miało miejsce przez okno tarasowe, PZU nadal nie chciało brać na siebie odpowiedzialności. Ich zachowanie w tej sprawie jest skandaliczne. Ludzie często mówią, że firma ta zawsze odrzuca wypłaty odszkodowań, licząc na to, że poszkodowani nie będą chcieli walczyć w sądzie z powodu kosztów.
Zakup ubezpieczenia samochodowego
Moje doświadczenie z zakupem ubezpieczenia samochodowego było dość kiepskie. Obsługa klienta była słaba, warunki cenowe niejasne i do tego jeszcze polisa się spóźniła. Cała sytuacja była irytująca.
kupiłam ubezpieczenie podróżne - 200$, skorzystałam z leczenia w klinikach - 500$, zwrotu 0
Kupiłam ubezpieczenie podróżne za 200 dolarów. Po 4 miesiącach podróży zgłosiłam 2 przypadki, wydałam około 500 dolarów na leczenie, wizyty u lekarza, leki. Niestety, z różnych powodów nie dostałam zwrotu pieniędzy. Na pewno nie polecam.
Zakup ubezpieczenia
Po kontakcie z nimi udało mi się uzyskać super cenę w ramach promocji na pierwszy kontakt, ale nie mogłem zapoznać się z warunkami ubezpieczenia przed zakupem. Gdy pytałem o ogólne warunki ubezpieczenia drogą mailową, zapewniano mnie, że tak, ale potem cena była wyższa, jeśli nie zdecydowałem się natychmiast! Oczywiście zawsze można anulować ubezpieczenie w ciągu 14 dni, ale to podejście jest podejrzane i bardzo nachalne, nie podobaje mi się to w ogóle. Jeśli powiem, że nie podejmę żadnej decyzji przed przeczytaniem dokumentów, niezależnie od ceny, to po prostu się rozłączą szybko i grzecznie, bo nie jestem zdecydowany, a oni nie próbują mnie przekonać. Nawet mimo prośby o przesłanie mi ofert na maila, nic nie otrzymałem... To nie jest najlepszy sposób traktowania klientów, jest to niegrzeczne i nieprzyjemne.
Pakiet zdrowotny
Absolutnie odradzam skorzystanie z tego pakietu zdrowotnego. Po długim oczekiwaniu na umówiony zabieg, który miał być objęty pakietem, musiałem zrezygnować z wizyty, ponieważ zażądano opłaty przy rejestracji, mimo iż na infolinii powiedziano mi, że usługa jest bezpłatna. Cały proces umawiania wizyt jest chaotyczny, a obsługa niekompetentna. Niestety, lekarze w przychodniach także pozostawiają wiele do życzenia.
Ubezpieczenie samochodu
Ubezpieczenie zostało odnowione bez mojej zgody i od lat nie dostaję odpowiedzi na moje maile ani telefony. Obsługa klienta jest okropna, więc nie polecam korzystania z ich usług.
Ubezpieczenie zdrowotne
Wszystko było super, gdy tylko kupiłem ubezpieczenie zdrowotne. Oferta była kusząca, ale niestety po tym, jak pojawił się problem zdrowotny i próbowałem otrzymać odszkodowanie, firma unikała odpowiedzialności i odmówiła wypłaty pieniędzy. To nie fair i niedopuszczalne postępowanie, które sprawia, że teraz trudno mi polecać tę firmę innym.
drogie, chamski personel, ale mają ubezpieczenie na Covid, które mi bardzo pomogło.
Ten produkt, co kupiłam ostatnio, to był strasznie drogi. No i ta obsługa w biurze, nie dość, że droga, to jeszcze bardzo nieuprzejma. Ale pomimo tych plam, muszę przyznać, że to ubezpieczenie na Covid, które mi zaproponowali, naprawdę mi pomogło w trudnych chwilach. Także rozumiem, dlaczego mają takie wysokie ceny.
Polisa na życie
PZU zdecydowanie nie polecam, nie potrafią nawet odpowiedzieć kompetentnie reklamację, musiałam się zwracać w kolejnych pismach i wyszczególniać pytania pojedynczo a i i tak nie odpowiedzieli na wszystkie aspekty za to dali do zrozumienia jasno i konkretnie że stałego klienta mają w głębokim poważaniu ! Zdecydowanie nie polecam, wszystko dobrze dopóki składki wpływają, w drugą stronę mają klienta w ... Nie zasługują nawet na 1 ...
ubezpieczenie od kradzieży
Zdarzyła mi się utrata moich kart bankowych (kradzież) i powiadomiłem o tym PZU. Próbowałem wymienić skradzioną kartę na nową, a aplikacja wysyłała mi komunikat o błędzie. Nalegałem i nic, na infolinii powiedzieli mi to samo. Wysłałem około 10 e-maili z powiadomieniem i nic. Dzwonili do mnie 5 razy. Tłumaczyłem to za każdym razem dając do zrozumienia, że próbowałem z różnymi kartami bankowymi (moja żona, syn, teściowie, a nawet z kartami dwóch przyjaciół) i nic. Nawet pokazując im, że problem tkwi w aplikacji (ponieważ próbowali obciążyć kartę kieszonkową, którą płaciłem), aby sprawdzić, czy obciążenie zostało odrzucone na tej ostatniej karcie, mimo że mieli wystarczająco dużo środków, aby ją obciążyć miesięczna opłata i, jak wszystkie poprzednie próby, znowu nic . W ostatniej rozmowie, po kolejnym wyjaśnieniu, pani powiedziała mi, że rozpoznała awarię aplikacji. Następnego dnia o świcie (wyjeżdżałem na wycieczkę) przysłali mi powiadomienie o transakcjach (tych, które nie są zapisane ani zarejestrowane).
NIE MOGĘ POLECIĆ PZU. To na pewno fiasko. Widząc i czytając inne doświadczenia, radzę nie korzystać z tych usług.