Nest Bank23 opinie

22% Kupiłbym tu ponownie

Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-04-23
Moje zakupy online

Po prostu uwielbiam korzystać z Nest Bank. Obsługa ich aplikacji mobilnej i internetowej jest bardzo prosta, wszystko działa szybko i sprawnie. Brak ukrytych opłat to ogromny pl... Czytacz dalejPrzez: Mariusz Mazur

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-06-03
Zakupy online

Zamówienie złożyłem bez problemu, ale niestety byłem niezadowolony, bo bank naliczył mi nielegalne transakcje. Musiałem się starać o zwrot pieniędzy, co mnie bardzo zmartwiło. Czytacz dalejPrzez: anita

Najwięcej głosów recenzja

  2023-05-08
Konto firmowe

Serdecznie nie polecam .Reklama darmowego konta to nie wszystko . Więcej wydałem na infolinię . Ta instytucja to jakiś stragan złodziejski . Wszystko jest robione na złość żeby ... Czytacz dalejPrzez: Janusz

Opinie (23)

  (4)

 (1)

  (13)

  (4)

  (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy online

    Zamówienie złożyłem bez problemu, ale niestety byłem niezadowolony, bo bank naliczył mi nielegalne transakcje. Musiałem się starać o zwrot pieniędzy, co mnie bardzo zmartwiło.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Konto bankowe

    Moje doświadczenie w Nest Banku było nieprzyjemne, ponieważ zablokowali moje konto bez uprawnienia organów skarbowych. To sprawiło wiele kłopotów i dodatkowego stresu. Po zapoznaniu się z przepisami prawnymi okazało się, że był to błąd banku, który nie powinien działać w taki sposób. Mimo próśb i narzekań, nie otrzymałem satysfakcjonującej odpowiedzi ani pomocy. Moim zdaniem, ten bank nie jest godny polecenia ze względu na brak profesjonalizmu i nieodpowiednie podejście do finansowych spraw klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Usługi bankowe mobilne

    Bank ma ostatnio wiele kłopotów z aplikacją mobilną. Przez ostatnie miesiące zauważyłam problemy z historią moich płatności i aplikacja non stop zawodzi, uniemożliwiając mi wykonanie potrzebnych operacji. To naprawdę frustrujące i niepokojące. Zaczynam się obawiać, że aplikacja zmienia się na gorsze - spamowe okna i zbędne powiadomienia o transakcjach naprawdę utrudniają korzystanie z niej.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Osoba niepowołana próba otwarcia konta

    W tym banku ktoś próbował założyć konto na fałszywe dane, co próbowało być oszustwem na dużą kwotę pieniędzy. Niestety, mimo zgłoszenia sytuacji Nest Bank nie podjął żadnych działań, żeby zamknąć konto. To niedopuszczalne, bank powinien bardziej troszczyć się o bezpieczeństwo danych osobowych.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy online

    Po prostu uwielbiam korzystać z Nest Bank. Obsługa ich aplikacji mobilnej i internetowej jest bardzo prosta, wszystko działa szybko i sprawnie. Brak ukrytych opłat to ogromny plus. Odkąd zaczęłam korzystać z ich usług, nie mam żadnych zastrzeżeń. Jestem naprawdę zadowolona z moich zakupów i transakcji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje doświadczenie bankowe

    Jestem stałym klientem tego banku od dłuższego czasu i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony z usług, jakie mi tutaj oferują. Zawsze mogę liczyć na niskie opłaty lub nawet ich brak, co dla mnie jest ważne. Obsługa klienta zawsze jest miła i pomocna, co obecnie nie jest częstym zjawiskiem. Poza tym, aplikacja mobilna działa bez zarzutu i ułatwia mi życie w zarządzaniu moimi finansami online. Jedyny problem, jaki miałem z bankiem, to kiedy zablokowali moją kartę przez moją własną nieostrożność, ale szybko zareagowali i zabezpieczyli moje konto. Pomimo zamykania placówek, obsługa online działa bezbłędnie i załatwianie spraw jest sprawne. Zmiana adresu czy inne formalności nigdy nie sprawiają problemu, co bardzo ułatwia mi korzystanie z usług tego banku.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Niestety nie polecam tego banku

    Przykro mi to mówić, ale poza tym, że oszukują, to jeszcze mieszać się w sprawy klientów. Myślałem, że brak opłat będzie korzyścią, ale ciągłe telefony i słaba obsługa klienta to po prostu za dużo. Lepiej zastanówcie się, do którego banku przekazujecie swoje pieniądze, bo w tym miejscu nie warto.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakładanie konta bankowego

    Spróbowałem założyć konto w tym banku, ale niestety było to kompletną klapą. Obiecali, że cała procedura zajmie tylko 15 minut, ale ostatecznie po kilku dniach dostałem telefon od konsultanta, który poprosił mnie o złożenie wniosku ponownie. Twierdził, że nie wie, dlaczego mój pierwszy wniosek nie został rozpatrzony. Poza tym, kompletnie nie okazywał zainteresowania klientem, tylko realizował swoje obowiązki. Na szczęście, następnego dnia bezproblemowo założyłem konto w innym, dużym polskim banku, gdzie wszystko poszło gładko.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Założenie konta firmowego

    Bank wprowadził mnie w błąd co do warunków promocyjnych podczas zakładania konta firmowego dla spółki. Nikt nie potrafił wyjaśnić sytuacji ani ustosunkować się do moich zastrzeżeń. Obiecano mi promocję na kwotę 800 złotych po otwarciu konta na Allegro, ale zniknęła ze strony internetowej po złożeniu dokumentów. Okazało się, że należało je otworzyć online, co nie było jasno zaznaczone w regulaminie. Mimo wysyłania zapytań, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, jedynie smsy informujące o udzieleniu odpowiedzi. Teraz promocja minęła, a ja pozostałem bez rekompensaty za błędne informacje banku.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zaleta konta Nest Konto to brak opłat za prowadzenie konta i kartę debetową.

    W Nest Banku założyłem konto oszczędnościowe, ponieważ oferowało atrakcyjne oprocentowanie. Jednak po zakończeniu promocji, niestety nie ma już możliwości skorzystania z kolejnych specjalnych ofert. Lokaty dla stałych klientów są mniej korzystne i bardziej sztywne. Przelewy z Banku czasami przetwarzane są dość powoli, zwłaszcza te wewnętrzne, co potrafi być trochę irytujące. Ponadto, prezentacja stanu konta i transakcji może być myląca dla niektórych klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy kilka słów

    Bardzo cięzko jest się skontaktować z bankiem, zawsze rozłącza się połączenie z odpowiednim działem. Nie można się dowiedzieć o przyznanym limicie na koncie firmowym ani o stanie dokumentów. Brak profesjonalizmu, tylko standardowe odpowiedzi na infolinii. Chciałem przenieść mój rachunek firmowy do Nest, ale po pierwszych kontaktach zaczynam się zastanawiać. Wydaje się, że to może nie być dobry pomysł. Dla mnie to żadna przyjemność!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Oszustwo bankowe

    To prawdziwe zdzierstwo! Moja bank zablokował mi odsetki po trzech miesiącach i obniżył stopę procentową z 5% do 0.5% bez mojej zgody. Ci konsultanci celowo wprowadzają w błąd, żeby oszukać klientów. To naprawdę skandaliczne i nie ma mowy o zaufaniu do tego banku.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi telefonicznej

    Chciałbym wyrazić swoje rozczarowanie tym, że infolinia ma być czynna do godziny 20, ale nigdy nie odbierają telefonów. To naprawdę frustrujące, zwłaszcza gdy informacje na stronie internetowej okazały się nieprawdziwe. Mam nadzieję, że uda się szybko to naprawić.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Problem z wpłatomatem Euronet

    Chciałam dokonać wpłaty na moje konto firmowe, ale wpłatomat się zaciął i nie zaksięgował mojej wpłaconej kwoty. Mimo prób reklamacji, pieniądze nie zostały zwrócone, a NestBank oraz Euronet zrzucili odpowiedzialność na siebie. Brak udostępnienia nagrania z kamery wpłatomatu i blokada pieniędzy na moim koncie prywatnym sprawiły, że czuje się oszukana i niepewna co do dalszych kroków. Konieczność zaangażowania policji i potencjalna droga sądowa to dla mnie ogromna porażka.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup kilku usług bankowych

    Moje doświadczenie z Nest Bankiem było naprawdę pozytywne. Obsługa klienta była bardzo profesjonalna i pomocna we wszystkich moich sprawach związanych z transakcjami. Proces zamawiania usług był łatwy i przejrzysty, co ułatwiło mi podjęcie decyzji. Mimo pewnych obaw związanych z poprzednim doświadczeniem w innym banku, Nest Bank zdecydowanie spełnił moje oczekiwania pod względem obsługi.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Karta zablokowana

    O kurczę, naprawdę mnie wkurzyli, zablokowali mi kartę i dostęp do bankowości internetowej! Muszę teraz się tam przejść, zweryfikować tożsamość i dopiero wtedy odblokują. To jest takie chore!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakładanie konta

    Dzisiaj chciałam otworzyć konto w tym banku. Wypełniłam formularz przez internet i czekałam na dalsze instrukcje. Niestety, gdy zadzwoniłam do obsługi klienta, to zostałam niemiło potraktowana i nieprofesjonalnie. Osoba, z którą rozmawiałam, sugerowała, żebym zadzwoniła do nich znowu w przyszłości, nie zauważając, że już załatwiam zakładanie konta. Jej zachowanie było wręcz bezczelne, co zniechęciło mnie do dalszej współpracy z tym bankiem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kredyt, zamknięcie konta

    Jestem rozczarowany/a postępowaniem tego banku. Kiedy spłaciłem/spłaciłam mój kredyt, chciałem/chciałam zamknąć konto, ale okazało się, że muszę zapłacić wysokie opłaty za prowadzenie, o których wcześniej nie byłem/byłam poinformowany/a. Bank naliczał te opłaty w sposób niejasny i trudno było mi je zrozumieć. Cała tabela opłat i prowizji jest skomplikowana i sprawia, że klient nie wie, za co płaci. Uważam, że takie działania są nieuczciwe wobec klientów i sprawiły, że jestem bardzo niezadowolony/a. Negatywne opinie na temat tego banku są słuszne.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Problem z potwierdzeniem danych

    Moje doświadczenia z Nest Bankiem były pozytywne aż do momentu, kiedy dostałem informację o konieczności potwierdzenia moich danych lub o zagrożeniu zablokowania konta. Mimo że mam konto w tym banku od 2020 roku, nagle znalazłem się w sytuacji, gdzie musiałem dostarczyć potwierdzenie swoich danych albo stracić dostęp do moich pieniędzy. Mam wrażenie, że bank może mieć jakieś problemy z zarządzaniem swoimi danymi lub po prostu zbyt ściśle kontroluje zmiany w danych klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje konto w banku bez żadnych opłat

    W banku mam konto zupełnie za darmo, nie muszę kombinować z wpłatami czy płatnościami kartą. Aplikacja działa bez zarzutu, super, że jest też BLIK 💪 Gorąco polecam wszystkim, którzy chcą zaoszczędzić na opłatach!




O Nest Bank

O banku Nest Bank
Właścicielem sklepu internetowego Nest Bank jest Nest Bank Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Wołoskiej 24, 02-675 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000030330, której dokumentacja przechowywana jest w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadającej NIP 526-10-21-021, której kapitał zakładowy jest opłacony w całości i wynosi 319 357 000 zł.
Nest Bank SA (w latach 2003–2010 WestLB Bank Polska SA, w latach 2011–2013 Polski Bank Przedsiębiorczości SA, w latach 2013–2016 FM Bank PBP SA) – bank uniwersalny działający w Polsce, założony w 1995 roku jako Westdeutsche Landesbank Polska SA, kierujący swoją ofertę do klientów indywidualnych oraz biznesowych. Właścicielem banku jest brytyjski fundusz private equity AnaCap.
Bank został założony w 1995 roku pod firmą „Westdeutsche Landesbank Polska” SA. Założycielem banku był Westdeutsche Landesbank (Europa) AG z siedzibą w Düsseldorfie. 1 kwietnia 1996 roku akcje serii A i B, pierwotnie w posiadaniu założyciela, zostały zakupione przez Westdeutsche Landesbank Girozentrale z siedzibą w Düsseldorfie. W maju 2009 r. WestLB AG, został zobowiązany przez Komisję Europejską, jako bank korzystający z pomocy publicznej, do ograniczenia swoich aktywów, m.in. poprzez sprzedanie spółek zagranicznych, w tym także polskiej.
W marcu 2010 roku została zawarta przedwstępna umowa sprzedaży akcji WestLB Bank Polska S.A. pomiędzy niemieckim WestLB AG a konsorcjum, w skład którego weszły: fundusz Abris Capital Partners, jako inwestor większościowy, oraz Dom Maklerski IDM SA. W październiku 2010 roku Komisja Nadzoru Finansowego zgodziła się na tę transakcję. W grudniu transakcja sprzedaży została przeprowadzona, a instytucja zmieniła nazwę na Polski Bank Przedsiębiorczości S.A. W lipcu 2012 roku Abris Capital Partners odkupił od Domu Maklerskiego IDM SA mniejszościowy pakiet akcji i stał się jedynym właścicielem banku. Bank specjalizował się w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw oraz samorządów.
W listopadzie 2012 roku Polski Bank Przedsiębiorczości S.A. weszł na rynek lokat dla klientów detalicznych. PBP Bank zaczął oferować przez stronę internetową lokatę Spinającą.
W marcu 2013 roku Polski Bank Przedsiębiorczości S.A. i FM Bank S.A. złożyły do Komisji Nadzoru Finansowego wniosek o wydanie zgody na połączenie obu banków. W rozumieniu prawa podmiotem przejmującym był Polski Bank Przedsiębiorczości S.A. Nowy bank zaczął działać 1 lipca 2013 r. jako FM Bank PBP S.A., który do 27 października 2016 roku funkcjonował pod dwiema markami handlowymi: Bank Smart i BIZ Bank. Od 28 października 2016 roku obie marki i nazwę prawną zastąpiono nazwą Nest Bank.
Właścicielem Nest Banku jest fundusz private equity AnaCap Financial Partners LLP z siedzibą w Wielkiej Brytanii, posiadający 100% udziałów. Fundusz zarządza kwotą 2,9 mld EUR i posiada w swoim portfolio inwestycyjnym m.in. banki komercyjne (Mediterranean Bank, Equa Bank, Aldamore), brokerów ubezpieczeniowych (BrightSide, AssureOne, Simply Business) oraz firmę zarządzającą wierzytelnościami (Cabot Credit Management i Apex Credit Management).

Oferta w banku Nest Bank
W ofercie banku Nest Bank BIZnest Konto - konto dla firm, spółek, fundacji i stowarzyszeń. W zakresie konta dostajesz sześć bezpłatnych usług, z których Twoja firma może skorzystać. Są to: prowadzenie konta firmowego w NestBank, wpłaty gotówką BLIKIEM we wszystkich wpłatomatach w Polsce, wszystkie internetowe przelewy krajowe Elixir, w tym do ZUS i US, wydanie i obsługę pierwszej karty debetowej Visa, wypłaty gotówki w dowolnej kwocie z każdego bankomatu w Polsce i za granicą, kody SMS do autoryzacji przelewów w Bankowości internetowej. Inne korzyści jakie otrzymujesz z BIZnest Konto dla firm jest między innymi Terminal płatniczy. Podmiotem oferującym terminale płatnicze dla posiadaczy BIZnest Konta jest First Data Polska S.A.. Kolejnym udogodnieniem jest Portal Obsługa faktur. Podmiotem świadczącym usługę Obsługa faktur jest Cash Director S.A.. Otrzymujesz także możliwość Finansowania faktur dla Twojej firmy oraz BIZnest Kredyt w Ratach – Przedsiębiorca. Jest to kredyt oferowany przez Nest Bank SA przedsiębiorcom na cele związane z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą. Udzielenie oraz wysokość kredytu są uzależnione od pozytywnej oceny zdolności kredytowej osoby wnioskującej. BIZnest Konto możesz otworzyć poprzez rozmowę wideo, przez internet potwierdzając wniosek przelewem na 1 zł lub umawiając się na podpisanie umowy w placówce banku.

Co sądzisz o ofercie Nest Bank?
Czy kiedykolwiek korzystałeś/aś z Nest Bank? Jeśli tak, to chcielibyśmy usłyszeć o Twoich doświadczeniach. NiezależnaOpinia to miejsce, w którym możesz bez wahania wyrazić swoją opinię. Chcielibyśmy wiedzieć, jaka jest ich oferta. Czy bank jest łatwy w obsłudze? Czy znalazłeś/aś to czego szukałeś/aś? Czy proces rejestracji przebiegał bezproblemowo? Jak oceniasz wygląd banku? Czy miałeś/aś kontakt z obsługą klienta, czy byli przyjaźni i pomocni? Czy korzystanie z usług Nest Bank jest wygodne, bezpieczne? Przeczytaj opinie klientów na temat Nest Banki ich ofercie. Daj nam znać poprzez opinię klienta. Twoja opinia pomaga innym dowiedzieć się, czego można oczekiwać od Nest Bank.


Bonus!

🌟 Jak Nest Bank błyszczał dla ciebie?






📊 Jak Nest Bank błyszczał dla ciebie?


    informacje kontaktowe

    🌐 nestbank.pl



    Kategorie Nest Bank

    Finanse | Oszczędzanie | Inwestycje


    Statystyki Strony

    Seite online seit: 24 września 2020
    Letzte aktualisierung: 13 grudnia 2024