Nest Bank - Ogólna ocena na podstawie 23 opinii

22% Kupiłbym tu ponownie

Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-04-23
Moje zakupy online

Po prostu uwielbiam korzystać z Nest Bank. Obsługa ich aplikacji mobilnej i internetowej jest bardzo prosta, wszystko działa szybko i sprawnie. Brak ukrytych opłat to ogromny pl... Czytacz dalejPrzez: Mariusz Mazur

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-06-03
Zakupy online

Zamówienie złożyłem bez problemu, ale niestety byłem niezadowolony, bo bank naliczył mi nielegalne transakcje. Musiałem się starać o zwrot pieniędzy, co mnie bardzo zmartwiło. Czytacz dalejPrzez: anita

Najwięcej głosów recenzja

  2023-05-08
Konto firmowe

Serdecznie nie polecam .Reklama darmowego konta to nie wszystko . Więcej wydałem na infolinię . Ta instytucja to jakiś stragan złodziejski . Wszystko jest robione na złość żeby ... Czytacz dalejPrzez: Janusz

Opinie (23)

  (4)

 (1)

  (13)

  (4)

  (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy online

    Zamówienie złożyłem bez problemu, ale niestety byłem niezadowolony, bo bank naliczył mi nielegalne transakcje. Musiałem się starać o zwrot pieniędzy, co mnie bardzo zmartwiło.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Konto bankowe

    Moje doświadczenie w Nest Banku było nieprzyjemne, ponieważ zablokowali moje konto bez uprawnienia organów skarbowych. To sprawiło wiele kłopotów i dodatkowego stresu. Po zapoznaniu się z przepisami prawnymi okazało się, że był to błąd banku, który nie powinien działać w taki sposób. Mimo próśb i narzekań, nie otrzymałem satysfakcjonującej odpowiedzi ani pomocy. Moim zdaniem, ten bank nie jest godny polecenia ze względu na brak profesjonalizmu i nieodpowiednie podejście do finansowych spraw klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Usługi bankowe mobilne

    Bank ma ostatnio wiele kłopotów z aplikacją mobilną. Przez ostatnie miesiące zauważyłam problemy z historią moich płatności i aplikacja non stop zawodzi, uniemożliwiając mi wykonanie potrzebnych operacji. To naprawdę frustrujące i niepokojące. Zaczynam się obawiać, że aplikacja zmienia się na gorsze - spamowe okna i zbędne powiadomienia o transakcjach naprawdę utrudniają korzystanie z niej.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Osoba niepowołana próba otwarcia konta

    W tym banku ktoś próbował założyć konto na fałszywe dane, co próbowało być oszustwem na dużą kwotę pieniędzy. Niestety, mimo zgłoszenia sytuacji Nest Bank nie podjął żadnych działań, żeby zamknąć konto. To niedopuszczalne, bank powinien bardziej troszczyć się o bezpieczeństwo danych osobowych.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy online

    Po prostu uwielbiam korzystać z Nest Bank. Obsługa ich aplikacji mobilnej i internetowej jest bardzo prosta, wszystko działa szybko i sprawnie. Brak ukrytych opłat to ogromny plus. Odkąd zaczęłam korzystać z ich usług, nie mam żadnych zastrzeżeń. Jestem naprawdę zadowolona z moich zakupów i transakcji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje doświadczenie bankowe

    Jestem stałym klientem tego banku od dłuższego czasu i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony z usług, jakie mi tutaj oferują. Zawsze mogę liczyć na niskie opłaty lub nawet ich brak, co dla mnie jest ważne. Obsługa klienta zawsze jest miła i pomocna, co obecnie nie jest częstym zjawiskiem. Poza tym, aplikacja mobilna działa bez zarzutu i ułatwia mi życie w zarządzaniu moimi finansami online. Jedyny problem, jaki miałem z bankiem, to kiedy zablokowali moją kartę przez moją własną nieostrożność, ale szybko zareagowali i zabezpieczyli moje konto. Pomimo zamykania placówek, obsługa online działa bezbłędnie i załatwianie spraw jest sprawne. Zmiana adresu czy inne formalności nigdy nie sprawiają problemu, co bardzo ułatwia mi korzystanie z usług tego banku.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Niestety nie polecam tego banku

    Przykro mi to mówić, ale poza tym, że oszukują, to jeszcze mieszać się w sprawy klientów. Myślałem, że brak opłat będzie korzyścią, ale ciągłe telefony i słaba obsługa klienta to po prostu za dużo. Lepiej zastanówcie się, do którego banku przekazujecie swoje pieniądze, bo w tym miejscu nie warto.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakładanie konta bankowego

    Spróbowałem założyć konto w tym banku, ale niestety było to kompletną klapą. Obiecali, że cała procedura zajmie tylko 15 minut, ale ostatecznie po kilku dniach dostałem telefon od konsultanta, który poprosił mnie o złożenie wniosku ponownie. Twierdził, że nie wie, dlaczego mój pierwszy wniosek nie został rozpatrzony. Poza tym, kompletnie nie okazywał zainteresowania klientem, tylko realizował swoje obowiązki. Na szczęście, następnego dnia bezproblemowo założyłem konto w innym, dużym polskim banku, gdzie wszystko poszło gładko.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Założenie konta firmowego

    Bank wprowadził mnie w błąd co do warunków promocyjnych podczas zakładania konta firmowego dla spółki. Nikt nie potrafił wyjaśnić sytuacji ani ustosunkować się do moich zastrzeżeń. Obiecano mi promocję na kwotę 800 złotych po otwarciu konta na Allegro, ale zniknęła ze strony internetowej po złożeniu dokumentów. Okazało się, że należało je otworzyć online, co nie było jasno zaznaczone w regulaminie. Mimo wysyłania zapytań, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, jedynie smsy informujące o udzieleniu odpowiedzi. Teraz promocja minęła, a ja pozostałem bez rekompensaty za błędne informacje banku.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zaleta konta Nest Konto to brak opłat za prowadzenie konta i kartę debetową.

    W Nest Banku założyłem konto oszczędnościowe, ponieważ oferowało atrakcyjne oprocentowanie. Jednak po zakończeniu promocji, niestety nie ma już możliwości skorzystania z kolejnych specjalnych ofert. Lokaty dla stałych klientów są mniej korzystne i bardziej sztywne. Przelewy z Banku czasami przetwarzane są dość powoli, zwłaszcza te wewnętrzne, co potrafi być trochę irytujące. Ponadto, prezentacja stanu konta i transakcji może być myląca dla niektórych klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy kilka słów

    Bardzo cięzko jest się skontaktować z bankiem, zawsze rozłącza się połączenie z odpowiednim działem. Nie można się dowiedzieć o przyznanym limicie na koncie firmowym ani o stanie dokumentów. Brak profesjonalizmu, tylko standardowe odpowiedzi na infolinii. Chciałem przenieść mój rachunek firmowy do Nest, ale po pierwszych kontaktach zaczynam się zastanawiać. Wydaje się, że to może nie być dobry pomysł. Dla mnie to żadna przyjemność!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Oszustwo bankowe

    To prawdziwe zdzierstwo! Moja bank zablokował mi odsetki po trzech miesiącach i obniżył stopę procentową z 5% do 0.5% bez mojej zgody. Ci konsultanci celowo wprowadzają w błąd, żeby oszukać klientów. To naprawdę skandaliczne i nie ma mowy o zaufaniu do tego banku.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi telefonicznej

    Chciałbym wyrazić swoje rozczarowanie tym, że infolinia ma być czynna do godziny 20, ale nigdy nie odbierają telefonów. To naprawdę frustrujące, zwłaszcza gdy informacje na stronie internetowej okazały się nieprawdziwe. Mam nadzieję, że uda się szybko to naprawić.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Problem z wpłatomatem Euronet

    Chciałam dokonać wpłaty na moje konto firmowe, ale wpłatomat się zaciął i nie zaksięgował mojej wpłaconej kwoty. Mimo prób reklamacji, pieniądze nie zostały zwrócone, a NestBank oraz Euronet zrzucili odpowiedzialność na siebie. Brak udostępnienia nagrania z kamery wpłatomatu i blokada pieniędzy na moim koncie prywatnym sprawiły, że czuje się oszukana i niepewna co do dalszych kroków. Konieczność zaangażowania policji i potencjalna droga sądowa to dla mnie ogromna porażka.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup kilku usług bankowych

    Moje doświadczenie z Nest Bankiem było naprawdę pozytywne. Obsługa klienta była bardzo profesjonalna i pomocna we wszystkich moich sprawach związanych z transakcjami. Proces zamawiania usług był łatwy i przejrzysty, co ułatwiło mi podjęcie decyzji. Mimo pewnych obaw związanych z poprzednim doświadczeniem w innym banku, Nest Bank zdecydowanie spełnił moje oczekiwania pod względem obsługi.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Karta zablokowana

    O kurczę, naprawdę mnie wkurzyli, zablokowali mi kartę i dostęp do bankowości internetowej! Muszę teraz się tam przejść, zweryfikować tożsamość i dopiero wtedy odblokują. To jest takie chore!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakładanie konta

    Dzisiaj chciałam otworzyć konto w tym banku. Wypełniłam formularz przez internet i czekałam na dalsze instrukcje. Niestety, gdy zadzwoniłam do obsługi klienta, to zostałam niemiło potraktowana i nieprofesjonalnie. Osoba, z którą rozmawiałam, sugerowała, żebym zadzwoniła do nich znowu w przyszłości, nie zauważając, że już załatwiam zakładanie konta. Jej zachowanie było wręcz bezczelne, co zniechęciło mnie do dalszej współpracy z tym bankiem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kredyt, zamknięcie konta

    Jestem rozczarowany/a postępowaniem tego banku. Kiedy spłaciłem/spłaciłam mój kredyt, chciałem/chciałam zamknąć konto, ale okazało się, że muszę zapłacić wysokie opłaty za prowadzenie, o których wcześniej nie byłem/byłam poinformowany/a. Bank naliczał te opłaty w sposób niejasny i trudno było mi je zrozumieć. Cała tabela opłat i prowizji jest skomplikowana i sprawia, że klient nie wie, za co płaci. Uważam, że takie działania są nieuczciwe wobec klientów i sprawiły, że jestem bardzo niezadowolony/a. Negatywne opinie na temat tego banku są słuszne.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Problem z potwierdzeniem danych

    Moje doświadczenia z Nest Bankiem były pozytywne aż do momentu, kiedy dostałem informację o konieczności potwierdzenia moich danych lub o zagrożeniu zablokowania konta. Mimo że mam konto w tym banku od 2020 roku, nagle znalazłem się w sytuacji, gdzie musiałem dostarczyć potwierdzenie swoich danych albo stracić dostęp do moich pieniędzy. Mam wrażenie, że bank może mieć jakieś problemy z zarządzaniem swoimi danymi lub po prostu zbyt ściśle kontroluje zmiany w danych klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje konto w banku bez żadnych opłat

    W banku mam konto zupełnie za darmo, nie muszę kombinować z wpłatami czy płatnościami kartą. Aplikacja działa bez zarzutu, super, że jest też BLIK 💪 Gorąco polecam wszystkim, którzy chcą zaoszczędzić na opłatach!