Nest Bank - Ogólna ocena na podstawie 23 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (23)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakupy online
Zamówienie złożyłem bez problemu, ale niestety byłem niezadowolony, bo bank naliczył mi nielegalne transakcje. Musiałem się starać o zwrot pieniędzy, co mnie bardzo zmartwiło.
Konto bankowe
Moje doświadczenie w Nest Banku było nieprzyjemne, ponieważ zablokowali moje konto bez uprawnienia organów skarbowych. To sprawiło wiele kłopotów i dodatkowego stresu. Po zapoznaniu się z przepisami prawnymi okazało się, że był to błąd banku, który nie powinien działać w taki sposób. Mimo próśb i narzekań, nie otrzymałem satysfakcjonującej odpowiedzi ani pomocy. Moim zdaniem, ten bank nie jest godny polecenia ze względu na brak profesjonalizmu i nieodpowiednie podejście do finansowych spraw klientów.
Usługi bankowe mobilne
Bank ma ostatnio wiele kłopotów z aplikacją mobilną. Przez ostatnie miesiące zauważyłam problemy z historią moich płatności i aplikacja non stop zawodzi, uniemożliwiając mi wykonanie potrzebnych operacji. To naprawdę frustrujące i niepokojące. Zaczynam się obawiać, że aplikacja zmienia się na gorsze - spamowe okna i zbędne powiadomienia o transakcjach naprawdę utrudniają korzystanie z niej.
Osoba niepowołana próba otwarcia konta
W tym banku ktoś próbował założyć konto na fałszywe dane, co próbowało być oszustwem na dużą kwotę pieniędzy. Niestety, mimo zgłoszenia sytuacji Nest Bank nie podjął żadnych działań, żeby zamknąć konto. To niedopuszczalne, bank powinien bardziej troszczyć się o bezpieczeństwo danych osobowych.
Moje zakupy online
Po prostu uwielbiam korzystać z Nest Bank. Obsługa ich aplikacji mobilnej i internetowej jest bardzo prosta, wszystko działa szybko i sprawnie. Brak ukrytych opłat to ogromny plus. Odkąd zaczęłam korzystać z ich usług, nie mam żadnych zastrzeżeń. Jestem naprawdę zadowolona z moich zakupów i transakcji.
Moje doświadczenie bankowe
Jestem stałym klientem tego banku od dłuższego czasu i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony z usług, jakie mi tutaj oferują. Zawsze mogę liczyć na niskie opłaty lub nawet ich brak, co dla mnie jest ważne. Obsługa klienta zawsze jest miła i pomocna, co obecnie nie jest częstym zjawiskiem. Poza tym, aplikacja mobilna działa bez zarzutu i ułatwia mi życie w zarządzaniu moimi finansami online. Jedyny problem, jaki miałem z bankiem, to kiedy zablokowali moją kartę przez moją własną nieostrożność, ale szybko zareagowali i zabezpieczyli moje konto. Pomimo zamykania placówek, obsługa online działa bezbłędnie i załatwianie spraw jest sprawne. Zmiana adresu czy inne formalności nigdy nie sprawiają problemu, co bardzo ułatwia mi korzystanie z usług tego banku.
Niestety nie polecam tego banku
Przykro mi to mówić, ale poza tym, że oszukują, to jeszcze mieszać się w sprawy klientów. Myślałem, że brak opłat będzie korzyścią, ale ciągłe telefony i słaba obsługa klienta to po prostu za dużo. Lepiej zastanówcie się, do którego banku przekazujecie swoje pieniądze, bo w tym miejscu nie warto.
Zakładanie konta bankowego
Spróbowałem założyć konto w tym banku, ale niestety było to kompletną klapą. Obiecali, że cała procedura zajmie tylko 15 minut, ale ostatecznie po kilku dniach dostałem telefon od konsultanta, który poprosił mnie o złożenie wniosku ponownie. Twierdził, że nie wie, dlaczego mój pierwszy wniosek nie został rozpatrzony. Poza tym, kompletnie nie okazywał zainteresowania klientem, tylko realizował swoje obowiązki. Na szczęście, następnego dnia bezproblemowo założyłem konto w innym, dużym polskim banku, gdzie wszystko poszło gładko.
Założenie konta firmowego
Bank wprowadził mnie w błąd co do warunków promocyjnych podczas zakładania konta firmowego dla spółki. Nikt nie potrafił wyjaśnić sytuacji ani ustosunkować się do moich zastrzeżeń. Obiecano mi promocję na kwotę 800 złotych po otwarciu konta na Allegro, ale zniknęła ze strony internetowej po złożeniu dokumentów. Okazało się, że należało je otworzyć online, co nie było jasno zaznaczone w regulaminie. Mimo wysyłania zapytań, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, jedynie smsy informujące o udzieleniu odpowiedzi. Teraz promocja minęła, a ja pozostałem bez rekompensaty za błędne informacje banku.
Zaleta konta Nest Konto to brak opłat za prowadzenie konta i kartę debetową.
W Nest Banku założyłem konto oszczędnościowe, ponieważ oferowało atrakcyjne oprocentowanie. Jednak po zakończeniu promocji, niestety nie ma już możliwości skorzystania z kolejnych specjalnych ofert. Lokaty dla stałych klientów są mniej korzystne i bardziej sztywne. Przelewy z Banku czasami przetwarzane są dość powoli, zwłaszcza te wewnętrzne, co potrafi być trochę irytujące. Ponadto, prezentacja stanu konta i transakcji może być myląca dla niektórych klientów.
Moje zakupy kilka słów
Bardzo cięzko jest się skontaktować z bankiem, zawsze rozłącza się połączenie z odpowiednim działem. Nie można się dowiedzieć o przyznanym limicie na koncie firmowym ani o stanie dokumentów. Brak profesjonalizmu, tylko standardowe odpowiedzi na infolinii. Chciałem przenieść mój rachunek firmowy do Nest, ale po pierwszych kontaktach zaczynam się zastanawiać. Wydaje się, że to może nie być dobry pomysł. Dla mnie to żadna przyjemność!
Oszustwo bankowe
To prawdziwe zdzierstwo! Moja bank zablokował mi odsetki po trzech miesiącach i obniżył stopę procentową z 5% do 0.5% bez mojej zgody. Ci konsultanci celowo wprowadzają w błąd, żeby oszukać klientów. To naprawdę skandaliczne i nie ma mowy o zaufaniu do tego banku.
Zakup usługi telefonicznej
Chciałbym wyrazić swoje rozczarowanie tym, że infolinia ma być czynna do godziny 20, ale nigdy nie odbierają telefonów. To naprawdę frustrujące, zwłaszcza gdy informacje na stronie internetowej okazały się nieprawdziwe. Mam nadzieję, że uda się szybko to naprawić.
Problem z wpłatomatem Euronet
Chciałam dokonać wpłaty na moje konto firmowe, ale wpłatomat się zaciął i nie zaksięgował mojej wpłaconej kwoty. Mimo prób reklamacji, pieniądze nie zostały zwrócone, a NestBank oraz Euronet zrzucili odpowiedzialność na siebie. Brak udostępnienia nagrania z kamery wpłatomatu i blokada pieniędzy na moim koncie prywatnym sprawiły, że czuje się oszukana i niepewna co do dalszych kroków. Konieczność zaangażowania policji i potencjalna droga sądowa to dla mnie ogromna porażka.
Zakup kilku usług bankowych
Moje doświadczenie z Nest Bankiem było naprawdę pozytywne. Obsługa klienta była bardzo profesjonalna i pomocna we wszystkich moich sprawach związanych z transakcjami. Proces zamawiania usług był łatwy i przejrzysty, co ułatwiło mi podjęcie decyzji. Mimo pewnych obaw związanych z poprzednim doświadczeniem w innym banku, Nest Bank zdecydowanie spełnił moje oczekiwania pod względem obsługi.
Karta zablokowana
O kurczę, naprawdę mnie wkurzyli, zablokowali mi kartę i dostęp do bankowości internetowej! Muszę teraz się tam przejść, zweryfikować tożsamość i dopiero wtedy odblokują. To jest takie chore!
Zakładanie konta
Dzisiaj chciałam otworzyć konto w tym banku. Wypełniłam formularz przez internet i czekałam na dalsze instrukcje. Niestety, gdy zadzwoniłam do obsługi klienta, to zostałam niemiło potraktowana i nieprofesjonalnie. Osoba, z którą rozmawiałam, sugerowała, żebym zadzwoniła do nich znowu w przyszłości, nie zauważając, że już załatwiam zakładanie konta. Jej zachowanie było wręcz bezczelne, co zniechęciło mnie do dalszej współpracy z tym bankiem.
Kredyt, zamknięcie konta
Jestem rozczarowany/a postępowaniem tego banku. Kiedy spłaciłem/spłaciłam mój kredyt, chciałem/chciałam zamknąć konto, ale okazało się, że muszę zapłacić wysokie opłaty za prowadzenie, o których wcześniej nie byłem/byłam poinformowany/a. Bank naliczał te opłaty w sposób niejasny i trudno było mi je zrozumieć. Cała tabela opłat i prowizji jest skomplikowana i sprawia, że klient nie wie, za co płaci. Uważam, że takie działania są nieuczciwe wobec klientów i sprawiły, że jestem bardzo niezadowolony/a. Negatywne opinie na temat tego banku są słuszne.
Problem z potwierdzeniem danych
Moje doświadczenia z Nest Bankiem były pozytywne aż do momentu, kiedy dostałem informację o konieczności potwierdzenia moich danych lub o zagrożeniu zablokowania konta. Mimo że mam konto w tym banku od 2020 roku, nagle znalazłem się w sytuacji, gdzie musiałem dostarczyć potwierdzenie swoich danych albo stracić dostęp do moich pieniędzy. Mam wrażenie, że bank może mieć jakieś problemy z zarządzaniem swoimi danymi lub po prostu zbyt ściśle kontroluje zmiany w danych klientów.
Moje konto w banku bez żadnych opłat
W banku mam konto zupełnie za darmo, nie muszę kombinować z wpłatami czy płatnościami kartą. Aplikacja działa bez zarzutu, super, że jest też BLIK 💪 Gorąco polecam wszystkim, którzy chcą zaoszczędzić na opłatach!
Najwięcej głosów recenzja
Konto firmowe
Czytacz dalej