Wszystkie opinie z Karol
Review o: Express Car Rental
wynajem auta
Nie polecam tej wyporzyczalni, wlasnie odpadlo mi kolo z auta po 10 minutach jazdy. Jestem stalym klientem i widze ze swietnosc tej firmy maja juz za soba. Jestem bardzo zniesmaczyony, nie zdarzylem na bardzo wazne spotkanie, a auto stoi na ulicy i firma powiedziala ze beda za 3 godziny, 20min od biura.
Review o: Sportroom
Buty sportowe
Nie polecam tego sprzedawcy!
Zamówiłem trzy pary obuwia.
Jedną parę butów miałem założoną dosłownie 30 minut po czym stwierdziłem,że są niestety zbyt małe.
Pozostałe dwie pary po przymierzeniu okazały się znacznie za duże po czym zostały spakowane do kartonika i odesłane w kolejny dzień roboczy do sklepu.
Niestety reklamacja nie została uwzględnieniona gdyż sportroom.pl stwierdził,że buty noszą ślady użytkowania!
Tłumacząc się brudną podeszwą!
Nikomu nie polecam tego sprzedawcy.
Kupno w tym sklepie niesie za sobą tylko nie potrzebne nerwy!
Oczywiście sprawy nie odpuszczę!.Review o: Komfort
Kuchnia
Uwaga! W razie jakichkolwiek reklamacji przygotujcie się na chaos, nerwy oraz brak wypłaty ewentualnych środków z tytułu reklamacji. Najlepiej zastanówcie się przed zakupem czy aby na pewno chcecie dokonać go w tej firmie.
Zamówiłem kuchnię za prawie 10.000 zl. Pominę początkowe problemy które i tak kosztowały juz wtedy dużo nerwów bo chcę was dzisiaj przestrzec przed inną bardzo nieuczciwą praktyką - dotyczącą reklamacji w tym sklepie.
Fronty do kuchni niestety znacznie różnią się od siebie odcieniem, przez co kuchnia wygląda paskudnie (część jest biała a część jest szara). Złożyłem w ciągu 7 dni od daty dostarczenia stosowną reklamację i poprosiłem o zwrot części zapłaconej sumy z uwagi na to że kuchnia była kupiona z dostawą za granicę a ja nie mam możliwości zwrotu frontów do sklepu. Dodatkowo brakowało części do szuflady.
Komfort rozpatrzył reklamację i 30 marca przyznano mi 1100zl rekompensaty (mimo iż prosiłem o wyższą rekompensatę w kwocie 1800 zl z uwagi na fakt ze wiekszosc frontow byla albo uszkodzona albo o zlym odcieniu) oraz obiecano dosłać brakujące części do szuflady.
Tyle na papierze, a jak wygląda sytuacja w praktyce? Mamy prawie 30 czerwca a tutaj:
- środki z rekompensaty nie zostały do dzisiaj przelane,
- część do szuflady (2 mocowania na śrubki, przesyłka wielkości zwykłego listu) nie zostaly pomimo bardzo wielu próśb wysłane do mnie za granicę, musiałem koniecznie znaleźć osobę w polsce, która mi te części dowiozła do niemiec
- na chwilę obecną rozmawiałem telefonicznie z centralą w Łodzi + 2 razy z call center Komfortu + wysłałem kilka maili do Dyrektora Komfortu pana Kiestrzynia + kilka maili do centrali Komfortu + kilka maili na adresy reklamacyjne sieci + prosiłem kilka razy o odpowiedź koordynatorów ds. reklamacji. WSZYSTKO BEZSKUTECZNIE, ZOSTAŁEM PO PROSTU PRZEZ KOMFORT OLANY, A MOJE PIENIĄDZE Z REKOMPENSATY SĄ PRZETRZYMYWANE!
Straciłem przez tą sytuację bardzo dużo nerwów oraz zdrowia.
Jedna ręka w tej sieci nienwie co robi druga!
Nadmienię że sklep w Bolesławcu w którym kupowałem meble od początku wiedział, że kupuję je za granicę i niejednokrotnie pytałem czy w razie reklamacji nie będzie problemów. Kilka razy zapewniano mnie (także pisemnie przez E-Mail) że w razie reklamacji nie będzie zednych problemów.
Uważajcie i dobrze zastanówcie się przed zakupem w tej sieci a już w szczególności jeśli chodzi o zakupy na kwotę powyżej 1000 zl !Review o: LifePoints
ankiety
Odradzam Wszystkim. Bez wyjaśnienia przyczyn konto zostało zablokowane, a uzbierane punkty do wypłaty wynagrodzenia ukradzione! Postepowanie Lifepoints jest nieetyczne i ma znamiona oszustwa, gdyż ma na celu pozbawienie należnego wynagrodzenia pod byle pretekstem.
to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy
to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy
to porażka, nie będę już wypełniać ankiet, oszukują, nie wypłacają pieniędzy
Review o: KFC
Frytk, kukurydza, imion ringsy, twister, grander, zinger
Jedzenie przyjechało godzinę później, oczywiście było zimne, z działem obsługi kontakt to istna masakra, ani się dogadać ani tam złożyć reklamacji
Ogólnie o nie polecam
Bo KFC zjechało na psy
J...ćReview o: Media Expert
ekspres do kawy Siemens
W dniu dzisiejszym udałem sie do sklepu stacjonarnego Media Expert po ekspres do kawy Siemens. Korzystając z promocji przeceny ekspresu dodatkowo w gratisie było 3 kg kawy. Po skompletowaniu całego zamówinia przy kasie zostałem poinformowany iż albo wybieram ekspres po obniżce albo muszę oddać te 3 kg kawy które były gratis gdyż promocja nie obejmuje 2 kuponów rabatowych. Pani przy kasie była zdziwiona osoba kompletująca zamówiene również ponieważ zapewniali że wszystko to jest w cenie okspresu po obniżce. Oczywiście kawe oddałem ale nie smak pozostał. Obsługa sklepu nie miała dość inforamcji o danej promocji. Nigdzie też nie bylo takiej informacji.
Review o: Neonet
Maszynka do golenia
Niestety... Sklep po tygodniu anuluje zamówienia pisząc "Otrzymaliśmy informację od dystrybutora, że towar z zamówienia XXXXX niestety nie będzie dostępny." Trochę nie w porządku że sprzedają towar którego nie mają na stanie, klient czeka tydzień i dowiaduje się, że jednak zamówienie nie zostanie zrealizowane. Gdybym wiedział wcześniej zamówiłbym w innym sklepie
Review o: Bitcoin Spire
oprogramowanie do inwestowania w crypto
Jestem kompletnym amatorem w kwestii kryptowalut i inwestycji, nie wiem o tym nic, ale tyle się teraz o tym mówi, że chciałem spróbować się tym zająć. Szukałem w Internecie jakichś informacji, które pozwoliłyby mi się do tego zabrać i natrafiłem na oprogramowanie Bitocoin Spire. Ich platforma przewiduje użytkowanie przez osoby takie jak ja, bez żadnego doświadczenia. Są tam różne poziomy autonomii i pomocy. W praktyce aplikacja daje dostęp do analizy rynku i pomaga w ten sposób podejmować decyzje jest tam też możliwość automatycznego handlu. Żeby zacząć wpłaca się minimalną kwotę, która jest niewysoka. Na razie nic szczególnego nie osiągnąłem, ale podoba mi się to oprogramowanie, zdecydowanie ułatwiło mi początek tej zabawy.
Review o: NEO24
Telefon Xiaomi Note 10 pro
Sklep niestety anuluje zamówienia. Dużo innych klientów zostało w ten sposób bez zamówień. Polecam zamawiać u konkurencji. Firma raczej nie zwraca uwagi na dobre praktyki konsumenckie. Odradzam zakup w tym sklepie.
Review o: BitSignal
oprogramowanie do inwestowania
Jestem kompletnym amatorem w kwestii kryptowalut i inwestycji, nie wiem o tym nic, ale tyle się teraz o tym mówi, że chciałem spróbować się tym zająć. Szukałem w Internecie jakichś informacji, które pozwoliłyby mi się do tego zabrać i natrafiłem na oprogramowanie Bit Signal. Ich platforma przewiduje użytkowanie przez osoby takie jak ja, bez żadnego doświadczenia. Są tam różne poziomy autonomii i pomocy. W praktyce aplikacja daje dostęp do analizy rynku i pomaga w ten sposób podejmować decyzje jest tam też możliwość automatycznego handlu. Żeby zacząć wpłaca się minimalną kwotę, która jest niewysoka. Na razie nic szczególnego nie osiągnąłem, ale podoba mi się to oprogramowanie, zdecydowanie ułatwiło mi początek tej zabawy.
Review o: DealeXtreme
sprzęt elektroniczny
Fajny sklep ze sprzętem elektronicznym, mają przystępne ceny niektórych produktów, a niektóre są trochę wysokie, ale kto szuka ten znajdzie. Posurfowałem trochę po sklepie i jest tam fajny wybór i ceny dość konkurencyjne, tak jak wspomniałem, w zależności od tego co się szuka. Można tam znaleźć wszystko, dyski, tablety, laptopy, sprzęt i gadżety do biura i tak dalej. Mają też strefę gracza, co mnie bardzo ucieszyło. Stronka działa w bardzo wielu językach, choć język polski jest tam do wyboru, to jednak nie działa za dobrze, no ale nie szkodzi, można sobie poradzić po angielsku. Miałem pewne obawy, bo to chiński sklep, daleko i jak coś się dzieje to nie wiele potencjalnie można zrobić, ale ja akurat nie napotkałem problemów. Towar doszedł.
Review o: Profinamiot
altana
Ogólnie sklep bardzo dobry, jest solidny kontakt oraz informacje na temat złożonego zamówienia. Niestety były drobne problemy z płatnościami co kosztowało mnie trochę stresu. Finalnie okazało się ze to jakiś błąd w ich systemie co wydłużyło cały proces realizacji. Nie zostałem jednak z problemem sam, miałem kontakt ze strony sprzedawcy sklepu, która informowała mnie o statusie płatności oraz wysyłce zamówionego pawilonu. Towar finalnie dojechał do mnie i jest już zamontowany. Jestem zadowolony z jakości. Paczka była w nienaruszonym stanie i nie było żadnych problemów z montażem. Montaż oczywiście zleciłem osobie profesjonalnej, która składała altanę około 8 godzin. Gdyby nie problemy z systemem to byłoby wszystko idealnie, ale duuuży plus za obsługę klienta. W takich sytuacjach widać jak bardzo można polegać na firmie. Poleca.
Review o: Lincoln Petfood
karma dla psa
Bardzo fajna firma i sklep internetowy, na ich stronie znalazłam super super super bloga, z którego dowiedziałam się na przykład jak rozpoznać, że mój pies jest już dorosły. Nie jest to wcale takie oczywiste, może nam się wydawać, że wciąż jest dzieciaczkiem, bo ma szczenięcy charakter, ale to tylko złudzenie, a przecież karma powinna być odpowiednio dobrana do jego rozwoju. Widać, że ta firma jest zaangażowana w to co robi i że kochają zwierzęta. Mój piesek, mój pierwszy piesek, uwielbia ich karmę, a wcześniej miałam spore problemy, żeby znaleźć coś co będzie jadł, no taki niejadek z niego był, ale to jest już na szczęście przeszłość. Polecam!
Review o: CityFit
karnet
Złodzieje i oszuści, nawet jak zrezygnujecie z karnetu przed końcem terminu to musicie zapłacić jeszcze za kolejny miesiąc. Obsługa dramat. 0/10
Review o: Alibaba
kilka produktów
Alibaba jest dobry, ale problemem jest sprzedawca
Wysyłają ci wadliwy przedmiot, niż potrzebujesz rozwiązania problemu, sprzedawca zgodzi się na zwrot przedmiotów, niż musisz zapłacić za zwrot, a sprzedawca akceptuje problem lub nie, więc decydujesz się je zatrzymać, ponieważ jeśli zwrócisz i zapłacisz dużo pieniędzy do wysyłki będzie taki sam i nie możesz otrzymać pieniędzy od sprzedawcy!
Alibaba opiekuje się sprzedającymi, a nie kupującymi
W końcu zamkną sprawę, ponieważ nie odesłałeś przedmiotu
Niezbyt ładne?
Podsumowując moim zdaniem tak z ok 60% sprzedawców jest uczciwych
Opis jest ubogi, często nie mówi, czy nowy generał jest przestarzały, czy używany
Wielu sprzedawców dostarcza towary tam, gdzie sprzedają do 3 miesięcy, co nie jest dobrym systememReview o: Visciola Fashion
kilka produktów
Najlepsze wrażenia z zakupów online, kupiłem parę butów z Hiszpanii i bardzo miło odpowiadali na moje e-maile i wkrótce. Pomagają mi zmienić adres i wysyłają je do koleżanki z Polski, a jeśli nadal będzie otrzymywać moje paczki, będę nadal od nich kupować
W logo firmy Napapijri znajduje się norweska flaga, co bywa mylące w przypadku pochodzenia marki. Została bowiem stworzona we Włoszech. Skąd zatem norweski symbol narodowy? Otóż jest on wyrazem uznania dla podbiegunowych odkrywców – z Amudsenem – zdobywcą bieguna północnego – na czele. Ponadto, flaga ma symbolizować nieprzewidywalne warunki pogodowe Norwegii oraz malownicze krajobrazy Skandynawii.
Bardzo starannie i elegancko zapakowane produkty, bardzo dobre propozycje cenowe. Polecam jak najbardziejReview o: Mass Extreme
produkt na mięśnie
Mass Extreme to suplement diety, który powstał z myślą o osobach pragnących zbudować imponującą masę mięśniową. Producent preparatu przekonuje, że z Mass Extreme jest to nie tylko możliwe (jego zdaniem dzięki preparatowi można osiągnąć przyrost masy mięśniowej na poziomie 96%), Myślę efektywność produktu jest jak najbardziej adekwatna do jego ceny. Ponadto, na oficjalnej stronie producenta każdy zainteresowany mężczyzna ma możliwość znalezienia licznych promocji, które czynią suplement jeszcze bardziej atrakcyjnym. Może oczywiście zdarzyć się sytuacja, że preparat na oficjalnej stronie będzie miał cenę niższą, a więc bardziej atrakcyjną niż na portalach takich jak allegro czy Ceneo. Dlatego nie podaję dokładnej liczby, żebyś mógł sprawdzić aktualne promocje.
Review o: Car Free
Wszystko ok!
Bardzo polecam ! Czyste, zadbane auta, miła obsługa. Auto postawione na lotnisko, spełniło moje oczekiwania. Cenowo przystąpi. Polecam!
Review o: Car Free
Polecam
Polecam, wszystko ok
Review o: Mountain Warehouse
Brak produktu
Witam wyjeżdżam jutro na kemping zamówiłem w sklepie mountainwearhouse śpiwór i buty około 2 tygodnie temu. Towar nie został dostarczony. Kontaktu ze strony sklepu nie ma ...
Miałem podobna sytuacje
Zamówiłem spodnie, spodenki i koszulke
Towaru brak
Kontaktu tel brak
Na maile odpisują z kilkudniowym opznieniem
twierdząc że towar już wysylaja i...
oczywiście brak towaru!Odradzam. Dostałam buty jakie zamówiłam, ale stare, używane i brudne !!!
Review o: Car Free
Polecam
Polecam, nie mam zastrzeżeń :)
Review o: Redro
Polecam
Szybka wysylka, dopasowanie do wlasnych potrzeb, dobra jakosc. Co wiecej mozna dodac? ;)
Review o: Poczta Kwiatowa
Poczta kwiatowa - tragedia
Ta firma to porażka na całej linii. Zamówiłem kwiaty dla mamy na 70 urodziny, podałem konkretną datę i godzinę kiedy maja być dostarczone kwiaty. Zamówiłem wiązankę z gerber, zadzwonili do mnie że może być problem i czy można zmienić na czerwone róże - oczywiście sie zgodziłem.
Kwiaty zostały dostarczone dzień wcześniej, a zamiast bukietu z czerwonych róż była obrzydliwa wiązanka z różnokolorowych róż i goździków. Wstyd mi że coś takiego dotarło do mojej mamy w tak szczególnym dniu. Oczywiście rozumiem że takie sytuacje mogą się zdarzyć ale sposób w jaki zostałem potraktowany przez dział reklamacji to skandal, takiego braku profesjonalizmu i zwyczajnego olewania klienta w życiu nie widziałem. Są nieprofesjonalni i nie poczuwaja sie do odpowiedzialności. Proszę nie zamawiać u nich nic - bardzo sie rozczarujecie.Review o: Poczta Kwiatowa
T
NIE POLECAM !!!!!!
ZAMÓWIENIE NA 14.2.2020 DOSTARCZONE 17.02
ZERO KONTAKTU A JAK JUZ SIE DODZWONI TO WINA ZUCANA NA KWIACIARNIE ŻENADA I JESZCZE NIE BYLO SLONIKA.
AZ STRACH SIE BAC JAK WYGLĄDAŁ BUKIET NA KTORYM MI ZALEZALO BY.BYL DOSTARCZONY 14.02 MASAKRANiepolecam oszusci zrezygnowałem z zamówienia i nie dostałem zwrotu pieniedzy i nie odpisuiom na gmei
Review o: Poczta Kwiatowa
wywiązali się
Bukiet na dzień matki zamawiałam tydzień wcześniej i dotarł. Matulka nic nie wiedziała i miała niespodziankę, z tego co widziałam po zdjęciach od niej, wyglądał mniej więcej tak jak na stronie
NIE POLECAM !!!!!!
ZAMÓWIENIE NA 14.2.2020 DOSTARCZONE 17.02
ZERO KONTAKTU A JAK JUZ SIE DODZWONI TO WINA ZUCANA NA KWIACIARNIE ŻENADA I JESZCZE NIE BYLO SLONIKA.
AZ STRACH SIE BAC JAK WYGLĄDAŁ BUKIET NA KTORYM MI ZALEZALO BY.BYL DOSTARCZONY 14.02 MASAKRADokładnie mam bardzo podobną sytuację. Zwalają winę na klienta. W przypadku braku kontaktu z kwiaciarnią zasłaniają się zapisami w regulaminie. Opierają potwierdzenie dostawy w przypadku nieobecności odbierającego na zostawieniu AWIZO w skrzynce. Nawet Poczta Polska uruchomiła już SMS AWIZOWANIE a POCZTA KWIATOWA jest w latach 90. Śmiech na sali - szkoda, że przez łzy. Szkoda zawiedzionych emocji i rozczarowań.
Dzisejszy KOSZMAR w Warszawie!!!!!! Jeśli klienci tego sklepu internetowego chcą zdobyć miotłę na śmieci zamiast bukietu kwiatów i zamiast karty gratulacyjnej otrzymać kartkę zwykłego papieru z zastraszaniem, mogą panstwa zamówić bukiety tutaj. Dzisiaj w Warszawie był zepsuty nastrój jednej urodzinowej dziewczynie .
Review o: Poczta Kwiatowa
Niestety bardzo słabo
U mnie historia dosc standardowa. Kwiaty zamowione, adresat niestety niezastany.
W informacjach dodatkowych zaznaczylem, zeby przesylke dostarczyc po prostu z tygodniowym opozniniem. Pisemne zapewnienia ze strony przedsiebiorstwa - i co? I klapa, nie udalo sie.
Zlozona reklamacja mailowa, pozniej droga pocztowa. Zero reakcji. Obecnie o sprawie zostal poinformowany Miejsko Rzecznik Konsumenta. Mam nadzieje na zwrot kosztow.Nie polecam miały być czerwone róże a przyszli jakieś straszne zielone których chyba nikt nie kupił stacjonarnie
Ja również nie polecam i mam podobne odczucia. W Salonie Sprzedaży informują, że reklamacja glazury, na którą czekaliśmy nie uzgodnione wcześniej, 3 dni, a prawie dwa tygodnie (była na stanie, ale nie było jakichś dokumentów, które upoważniłyby do ich zakupu i odbioru), to jeszcze przed złożeniem reklamacji zostałam poinformowana, że będzie ona rozpatrzona po dwóch dniach - naiwnie uwierzyłam, i czekam już 13 dzień, a na Infolinii, w Salonie Sprzedaży i drogą mailową cały czas otrzymuję zupełnie sprzeczne informacje co do etapu mojej reklamacji. Teraz wydaje się, że Komfort będzie po prostu sprawę odwlekał, ponieważ po zeszłotygodniowej rozmowie na Infolinii i dosłaniu zdjęć, których podobno trafiły do spamu i Komfort nie otrzymał i wczorajszej wizycie w sklepie, gdzie powiedziano mi, że już wszystkie zdjęcia są i muszę czekać na decyzję, dostałam kolejnego maila, że nie mają zdjęć kartonowych opakowań po glazurze - jest to moim zdaniem celowe działanie, aby po 14 dniach poinformować mnie, że reklamacja będzie trwała kolejne 14 dni, bo Komfort nie otrzymał zdjęć.
Zamrożone pieniądze i brak należytej komunikacji - dlatego nie polecam