nh hotels - Ogólna ocena na podstawie 23 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (23)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Rezerwacja w hotelu na Sylwestra
Moje doświadczenie w hotelu było dość niezadowalające. Mimo świetnych udogodnień w samym hotelu, restauracji, lokalizacji i obsłudze pokoju, nie mogę powiedzieć tego samego o obsłudze przy zameldowaniu i wymeldowaniu. Po przyjeździe okazało się, że muszę zapłacić dodatkową opłatę za psa, o której nie miałem pojęcia podczas dokonywania rezerwacji. Ta informacja nie została podana ani na stronie internetowej, ani w potwierdzeniu rezerwacji. Recepcjonistki niepotrzebnie zostawiły wiele do życzenia, twierdząc, że warunki były jasno określone na stronie hotelu, chociaż dokonałem rezerwacji poprzez Booking.
Rezerwacja w hotelu
Rezerwacja w hotelu poszła gładko, ale przy wyjeździe napotkaliśmy kłopoty z "polityką anulowania". Z powodu zagrożenia tornadem na lotnisku, nie mogliśmy wyjechać zgodnie z planem. Natychmiast po zmianie lotu, skontaktowałem się z hotelem i zmieniłem rezerwację. Wydawało się, że wszystko grało, aż podczas wymeldowania zobaczyłem na rachunku "opłatę za anulowanie". Poprosiłem o jej zniesienie z racji okoliczności. Dostaliśmy odpowiedź mailową, że "niestety nie możemy złagodzić tej polityki". Po tym incydencie nie zamierzam już nocować w żadnym hotelu z tej sieci i także odradzam tobie.
Zakwaterowanie w hotelu NH w Groningen
Ostatnio miałem okazję spędzić noc w hotelu i muszę powiedzieć, że było naprawdę super. Obsługa była rewelacyjna, wszyscy pracownicy byli bardzo zaangażowani i profesjonalni. Pokoje były zadbane i wygodne, po prostu czułem się komfortowo. Bardzo dziękuję całemu persone lowi za świetną obsługę, a szczególnie Dorinie za jej pomoc i serdeczność.
- Hotel NH
Te idee szkodzą wszystkim ludziom, wykorzystują pracowników, a zyski idą tylko dla tych, którzy są bardzo bogaci - czyli miliarderzy. Jednak zrobiłem wyjątek dla hotelu NH, bo ma on naprawdę ciekawą historię.
Hotel z publiczną informacją nieprawdziwą
Jestem bardzo rozczarowanym klientem i absolutnie nie polecam tego hotelu. Reklama tego miejsca jest myląca, gdyż nie informuje o fakcie, że basen jest zamknięty przez większość roku. Cena za nocleg jest zdecydowanie zbyt wysoka, aby nie ujawniać jasno takich warunków przed dokonaniem rezerwacji. Dodatkowo, nie otrzymaliśmy żadnego odszkodowania za to nieuczciwe postępowanie. Pokoje były brudne, meble zepsute - wyglądało to jak motel udający hotel z czterema gwiazdkami. Co więcej, żądają płatności z góry bez możliwości wcześniejszego obejrzenia pokoju i nie zwracają pieniędzy, co jest niezgodne z prawem! Kiedy próbujemy skontaktować się z dyrekcją hotelu po wystąpieniu problemu, nie reagują - to kompletnie nie do zaakceptowania. Ogólnie nie mam dobrego zdania o tym miejscu, jestem naprawdę rozczarowany. Zdecydowanie odradzam, dołączam zdjęcia - wszystko brudne i zniszczone, to hańba. ZŁODZIEJE!
Zakwaterowanie w centrum miasta
Ostatnio zatrzymaliśmy się w hotelu w centrum Amsterdamu i było niesamowicie. Położenie idealne, obsługa urocza, pokoje czyste, świeże i przestronne. Idealne miejsce na pobyt w Holandii!
Zarezerwowanie pokoju hotelowego
Hotel był całkiem czysty i miał świetną lokalizację, ale obsługa była bardzo rozczarowująca. Kiedy wymeldowywałem się, zostawiłem moją ładowarkę w pokoju, ale gdy po dwóch dniach skontaktowałem się z hotelem, żeby im o tym powiedzieć, musiałem dzwonić wiele razy, zanim wreszcie oddali mi ładowarkę. Niestety, nie była to moja oryginalna ładowarka.
Wrażenia z pobytu
Podczas mojego pobytu w hotelu miałem do czynienia z kilkoma niebezpiecznymi sytuacjami. Byłem w szoku, widząc to wszystko. Obok łóżeczka dla dziecka znajdowały się odsłonięte przewody elektryczne. Pokoje były bardzo brudne, pełne włosów, meble pokryte plamami. Na stołach w pokoju znalazłem pozostawione papierosy. Jedzenie było rozczarowujące. Szkło było pozostawione na chodnikach. Naprawdę, jako rodzina, powinniśmy unikać tego hotelu. To był błąd płacić za ten pokój. Ludzie powinni wiedzieć, jak złe to wszystko było! ODRADZAM, ODRADZAM.
Rezerwacja Hotelu NH
Mój pobyt w hotelu był całkiem spoko, ale jak chciałam zmienić adres na fakturze, musiałam czekać ponad tydzień, bo zmiany robiła centrala w Hiszpanii. Na miejscu nikt nie mógł mi pomóc, a usłyszałam krótkie "nie da się nic zrobić". Obsługa klienta była bardzo niemiła i mało elastyczna. Podróżowałam służbowo i nigdy więcej nie zarezerwuję pokoju w żadnym hotelu tej grupy.
Rezerwacja pokoju online dla dwóch osób
Zarezerwowałem pokój online za 127 euro na jedną noc dla dwóch osób, ale kiedy dzwoniłem do centrum rezerwacji, okazało się, że cena wynosi 270 euro! To kompletnie niezrozumiałe i nie fair.
Zakup w NH Hotels
W 2022 roku miałem okazję odwiedzić NH Barcelona, w październiku 2023 roku NH Hawana, a następnie Pałac Castellanos w Salamanca. To była naprawdę niezapomniana i majestatyczna przygoda. Później poleciałem do NH Szwecja - wszystkie pokoje były po prostu świetne, obsługa bardzo pomocna i przyjazna. Spędziliśmy miesiąc podróżując z rodziną, razem było nas 6 osób, i mimo odwiedzenia różnych hotelowych sieci, moje najlepsze chwile miały miejsce właśnie w NH Hotels. Jesteśmy wyczekuje otwarcia NH w Paryżu! Gratulacje dla całej sieci!
Brak klimatyzacji
W pokoju nie było klimatyzacji, był tylko grzejnik. Spałem z otwartymi oknami, bo na stronie internetowej mówili, że jest klimatyzacja, a tu lipa. Próbowałem ustawić temperaturę na zero, ale nic z tego, nadal tylko ciepło.
Rezerwacja na 2 noce via DPG
Nocleg w Noordwijkerhout zarezerwowany na 2 noce przez DPG, niestety nie możemy tego anulować ani zmienić, to warunek oferty. Dostaliśmy jednak zaproszenie na dużą imprezę i musimy w niej uczestniczyć. Hotel nie chce nam pomóc i nie chcą przełożyć rezerwacji na inny dzień. To bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta, zwłaszcza w tak dużym hotelu z wieloma pokojami. Jesteśmy bardzo zawiedzeni. ?
Rezerwacja na 2 noce
Zarezerwowałem hotel na 2 noce i zapłaciłem na miejscu. Po dwóch dniach zostałem obciążony za brak przybycia, mimo że byłem tam i zapłaciłem. Po kilku dniach otrzymałem zwrot pieniędzy. Ale po 2 tygodniach ponownie obciążyli moją kartę za brak przybycia! To jest niedopuszczalne, podejrzewam oszustwo. Muszę to zgłosić! Na pewno więcej tam nie będę się zatrzymywał!
Ubytowanie w hotelu
Jako gość hotelowy nie byłam zadowolona z mojego pobytu. Kolacja była okropna, jedzenie zbyt słone. Pokój był strasznie zimny, a w łazience było brudno. Brakowało świeżości w pokoju. Zasłony były takie ciężkie do zaciągnięcia, trzeba było je mocno szarpać, że aż się bałam, że się połamią! Cena była zdecydowanie za wysoka za to, co otrzymałam. Tylko śniadanie było ok.
Moja ostatnia rezerwacja w hotelu w Düsseldorfie nie była udana
Rezerwacja w hotelu w Düsseldorfie w grudniu była bardzo niezadowalająca. Podczas zameldowania i wymeldowania moje prośby nie zostały uwzględnione, mimo że prosiłem o wykorzystanie moich punktów DS. Podczas pobytu przeszkadzała nam głośna impreza odbywająca się nad nami, co spowodowało, że moja żona musiała interweniować u recepcji. Niestety, nasza prośba została zignorowana aż do późnych godzin nocnych, przez co nie mogłem w pełni odpocząć przed długą podróżą następnego dnia. Następnego dnia rano, mimo próby zrozumienia sytuacji, personel recepcji nie był w stanie udzielić nam odpowiedzi na nasze pytania, co sprawiło, że poczuliśmy się zignorowani.
Moja rezerwacja hotelu
Niestety, nie udało mi się zarezerwować hotelu. Brakło innych opcji, nie otrzymałem żadnych wyjaśnień ani przeprosin. Nawet nie było żadnej oferty na przyszły rok.
niedopracowane i niezadowalające
Jestem bardzo niezadowolony z mojego pobytu w hotelu. Basen był uszkodzony i nie można było z niego skorzystać. Rolety były zepsute, w łazience była pleśń, dojazd do garażu był pełen dziur, a nie było żadnych napraw od dłuższego czasu. Okna i drzwi przepuszczały wiatr, a personel nie podjął żadnych działań. Ten hotel nie zasługuje na swoje cztery gwiazdki, raczej na dwa. Na śniadanie brakowało łososia.
Rezerwacja w hotelu NH Wein City
Ruszyłem w podróż do hotelu NH Wein City i niestety było to jedno z najgorszych doświadczeń hotelowych, jakie miałem. Hotel był trudny do zlokalizowania z ulicy i trzeba było dojść przez zaułek, a potem jeszcze wnieść i wynieść bagaż po schodach. Brak dostępu do WiFi w pokoju (w hotelu czterogwiazdkowym nie można o tym nawet myśleć!). Dwa razy wywołany alarm pożarowy, co wymagało całkowitej ewakuacji hotelu. Katastrofa. Lepiej omijać szerokim łukiem.
zakup w hotelu w centrum
Moje doświadczenie w hotelu w centrum było naprawdę fantastyczne. Była to świetna lokalizacja, pyszne śniadanie wliczone w cenę, pokoje były ciche, a obsługa była bardzo profesjonalna. Byłem mile zaskoczony komfortem i jakością usług. Gorąco polecam to miejsce wszystkim, którzy szukają wygodnego i przyjaznego miejsca na pobyt.
Najwięcej głosów recenzja
Rezerwacja pokoju w hotelu
Moje doświadczenie w tym hotelu było naprawdę złe. Najpierw podczas rezerwacji dostałem informację o jednej cenie za pokój, ale po przyjeździe okazało się, że cena była potrójni... Czytacz dalejPrzez: Kinga Malinowska