Marriot Bonvoy - Ogólna ocena na podstawie 24 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (24)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Moje zakwaterowanie w kilka słów
Chciałbym podzielić się moją opinią na temat ostatniej wizyty w waszym obiekcie. Niestety, byłem trochę zawiedziony tym doświadczeniem. Mój pokój był trochę niechlujny i brudny, a obsługa nie zwracała uwagi na moje prośby o poprawę. Dodatkowo jedzenie w restauracji było słabej jakości, przesolone i przegotowane. Ogólnie rzecz biorąc, czułem się niezbyt komfortowo i nie mam pewności, czy odwiedzę wasz obiekt ponownie w przyszłości.
Zakup pokoju hotelowego
Ostatnio byłam w hotelu i muszę powiedzieć, że było naprawdę super! Obsługa była mega profesjonalna i miła. Atmosfera była niesamowita, taka jak w rodzinie. Wszyscy pracownicy, zarówno z recepcji, jak i z obsługi, byli super pomocni i zawsze chętni do pomocy. Pokoje były czyste, wygodne i świetnie wyposażone. Chciałabym szczególnie podziękować Pani Katarzynie z recepcji za pomoc w trakcie mojego pobytu. Dzięki niej wszystko zostało załatwione sprawnie. Dziękuję!
Rezerwacja hotelowa w Courtyard w Petoskey
Nowy hotel na obrzeżach Petoskey, zaledwie 5-8 minut jazdy od miasteczka nad jeziorem. Blisko sklepów i restauracji, pokoje są czyste, a personel bardzo pomocny. Jest bar w holu, basen i jacuzzi na zewnątrz, które ułatwiają relaks. Pokoje mają widok na wzgórza. Brak darmowego śniadania kontynentalnego jest trochę minusem, ale ogólnie to świetna opcja. Odwiedziliśmy ten hotel już dwa razy i na pewno tu wrócimy.
Zakup punktów bonusowych
Kupiłem sobie punkty bonusowe, ale niestety musiałem czekać aż 72 godziny, żeby dodały się do mojego konta. Trochę słabo z tym serwisem, no.
strata czasu i punktów
Jako klient Marriot Bonvoy, byłem zawiedziony moim ostatnim pobytem. Miała być zaktualizowana rezerwacja na 2023 rok, ale to okazało się nieprawdą. Po mojej interwencji opis został zmieniony, ale niestety straciłem 10 500 punktów za nocleg. Cała sytuacja była nie do zaakceptowania.
Zakup w hotelu Marriott, który nie posiada spa ani basenu
Po przyjeździe do hotelu Marriott Northampton w Wielkiej Brytanii okazało się, że nie mają już spa, mimo że reklamują się jako taki. Myślałam, że zarezerwowałam miejsce w hotelu z tym udogodnieniem, a okazało się, że zostało ono zamknięte ponad 2 lata temu. Teraz hotel oferuje tylko siłownię. To nieuczciwe, że nie dbają o aktualizację swojej obecności online. Przeglądając opinie innych gości, zauważyłam, że to zdarza się nie tylko nam. Dodatkowo, zostaliśmy obciążeni za 2 pokoje, mimo że rezerwowaliśmy tylko jeden. Mimo że mieliśmy dowody na jedną rezerwację, twierdzili, że dokonali błędu w systemie i chcieli naliczyć nam dodatkową opłatę w wysokości 300 funtów. Całkowita ściema! Firmy, które postępują tak nieuczciwie, powinny ponieść konsekwencje. Mam wrażenie, że pozytywne opinie na stronie portalu to fałszywki.
Rezerwacja pokoju w hotelu
Chciałbym podzielić się super doświadczeniem z mojego pobytu w tym hotelu. Obsługa była bardzo pomocna i profesjonalna, chciałbym zwłaszcza pochwalić Victorię i resztę zespołu za ich świetną pracę. Pokoje były super czyste i wygodne, a śniadanie pyszne i zróżnicowane. Polecam ten hotel każdemu kto chce miło spędzić czas w mieście.
Podłe obsługa
Obsługa tutaj jest strasznie beznadziejna. Myślałem, że za takie pieniądze jakie zapłaciłem za pokój, przynajmniej ktoś będzie się uśmiechał i troszczył, ale niestety. Cała kolejka w recepcji, tylko jedna osoba tam pracuje, reszta siedzi i nie zamierza ruszyć się z miejsca. Nie można na nich liczyć na żadne pytania, nie mają pojęcia co się dzieje i po prostu nie interesują się gośćmi. To było totalnie rozczarowujące.
Rezerwacja hotelu
Odwiedziłem niedawno hotel w Inverness w Szkocji. Tam spotkałem się z Marzeną z recepcji, która była naprawdę pomocna i przyjazna. Pomogła mi znaleźć najlepszą dostępną ofertę i zawsze odpowiadała na moje maile błyskawicznie. Można powiedzieć, że jest nieocenionym skarbem dla firmy. Jedyne, co mi się nie podobało, to cena była trochę za wysoka, ale obsługa zdecydowanie to zrekompensowała.
Zakupu w hotelu
Obawiam się, że nie mogę zdradzić nazwy hotelu, ale chciałbym podzielić się moimi doświadczeniami z osobami dzwoniącymi. Podczas mojego pobytu miałem niebezpieczną sytuację, która mocno zepsuła mi całe wrażenie. Miałem wrażenie, że barman próbował mi podać napój zawierający coś podejrzanego. Dodatkowo, podczas wizyty w spa nie czułem się komfortowo, gdy masażystka postanowiła zmasować moje piersi jako część zabiegu. Reakcja menadżera hotelu była dla mnie bardzo niezadowalająca, była niepoważna i nieuzasadniona.
Rezerwacja Executive Suite w hotelu w Huntington
Kiedy przyjechaliśmy do hotelu w Huntington, Wirginia Zachodnia na 2-dniowy pobyt w Executive Suite, który zarezerwowaliśmy przez Orbitz, okazało się, że nie ma dostępnych pokoi Executive Suite. Nikt wcześniej nas o tym nie poinformował, co było niezgodne z naszą rezerwacją. Zaproponowano nam pokój o niższym standardzie i zniżkę na bar, chociaż nie pijemy alkoholu. Po odmowie, zaproponowano nam inne zakwaterowanie, które również nie spełniało naszych oczekiwań. To już drugi raz z rzędu, gdy takie coś nas spotyka w tym samym hotelu.
Rezerwacja nagrody
Rezerwacja nagrody w hotelach to nie jest łatwa sprawa. Za dwa noclegi trzeba zapłacić znacznie więcej punktów niż przy standardowej rezerwacji. System wymiany punktów na vouchery podarunkowe nie działa poprawnie, a obsługa klienta była nieuprzejma i niechętna do pomocy. Zdecydowałem się anulować kartę kredytową, bo nie widzę żadnych korzyści.
Rezerwacja w prestiżowym hotelu
Zarezerwowałem sobie pokój w ekskluzywnym hotelu w Santiago. Chciałem skontaktować się z nimi, żeby zaaranżować transport z i na lotnisko. Po kilku próbach dzwonienia do hotelu i wreszcie po uzyskaniu połączenia, wyjaśniłem swoje potrzeby. Niestety, powiedzieli mi, że nie mówią po angielsku i odłożyli słuchawkę. Zadecydowałem zadzwonić do usługi rezerwacji Marriott i poprosić o adres e-mail hotelu. Powiedzieli mi, że nie posiadają takiego adresu i mam zadzwonić. W końcu skontaktowałem się z Marriott Bonvoy, gdzie otrzymałem kilka adresów e-mail i wysłałem wiadomość do hotelu. Po 9 dniach wciąż nie było odpowiedzi! Jak może międzynarodowa sieć hoteli działać w taki sposób? Ostatecznie zarezerwowałem pokój w Mandarin Oriental, naprzeciwko hotelu Renaissance w Santiago. Po kilku godzinach od wysłania e-maila do Mandarin dotarła do mnie odpowiedź, a obsługa była niesamowicie pomocna. To była prawdziwie doskonała obsługa w porównaniu do marnej obsługi w hotelu Marriott.
Hotel w Genk, Belgia
Cóż, było całkiem fajnie z tymi 3 noclegami. Pokoje były spore, z wygodnymi łóżkami i sofami, no i nawet było piekarnik w kuchni! Obsługa w restauracji i recepcji była na dobrym poziomie, ale brakowało naleśników na śniadanie. Niestety lokalizacja była trochę daleko od centrum, a droga obok była dosyć hałaśliwa.
Two-night stay at a wellness hotel
Miałam miłe doświadczenie podczas pobytu w tym hotelu wellness. Pokój był czysty i przestronny z nowoczesnymi udogodnieniami, takimi jak duży telewizor, lodówka i czajnik elektryczny. Łazienka była ładna i dobrze wyposażona. Strefa spa i basen były wysokiej jakości, a możliwość masażu była dodatkowym bonusem. Personel był przyjazny i profesjonalny, cieszyłam się z dobrego serwisu przez cały mój pobyt. Śniadanie było pyszne, z dużym wyborem, a ceny były rozsądne. Jedynym minusem było to, że hotel był trochę daleko od centrum i innych restauracji, co sprawiało trochę kłopotów.
Doświadczenie w hotelu
Miałem świetne doświadczenie w tym hotelu w Oak Brook, chociaż cena była trochę wysoka i pewnie powinienem był przeczytać zasady dla mojego pokoju. Jestem jednak bardzo zadowolony, że nie zamówiłem jedzenia z room service, bo wydawało się drogie. W sumie, zjadłem śniadanie i od dawna nie jadłem tak dobrego. Ale jeśli chodzi o lunch, to inna historia. Hahaha.
Zamówienie w hotelu
Podczas naszego pobytu w hotelu na ulicy W36 w Nowym Jorku spędziliśmy sześć nocy. Nasz pokój nie był zbyt duży, ale miał wygodne duże łóżko, małą szafę, biurko z krzesłem, małą sofę, lodówkę, kuchenkę mikrofalową i ekspres do kawy. Łazienka była super, z dużą kabiną prysznicową i dobrymi kosmetykami. Spaliśmy jak dzieci, bez żadnych hałasów z zewnątrz, co było świetne zważywszy na lokalizację. Personel sprzątał nasz pokój codziennie, wymieniał ręczniki i uzupełniał zapasy kawy. Pościel była zmieniana raz w trakcie naszego pobytu. Śniadanie wliczone w cenę było całkiem smaczne. Obsługa była bardzo miła i profesjonalna, a lokalizacja hotelu idealna do zwiedzania okolicznych atrakcji.
Rezerwacja hotelowa
Moja pierwsza rezerwacja poprzez Marriot była totalną porażką. Po kilku dniach od zapłacenia otrzymałem e-mail, który powiedział, że hotel, który wybrałem, zbankrutował i nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za rezerwację. Na pewno nie spodziewałem się takiej sytuacji od tak znanego brandu jak Marriot.
Hotel w Limie
Zatrzymaliśmy się w hotelu w Limie i muszę powiedzieć, że było to naprawdę niesamowite doświadczenie. Po długiej przerwie od podróży nie wiedzieliśmy, czego się spodziewać, ale zostaliśmy bardzo miło przyjęci. Zarówno personel recepcji, jak i obsługa restauracji czy panie sprzątające byli bardzo pomocni i profesjonalni. Chciałbym podziękować Paulo, Luisowi, Cesarowi, Eduardowi, Juanowi Diego, Igorowi, Wendy, Melissie, Ruebenowi i Jesusowi. Moja żona ma specjalne wymagania dietetyczne i nie może tolerować glutaminianu sodu, więc było miło usłyszeć, że hotel go nie stosuje. Lokalizacja jest idealna - blisko restauracji, sklepów i Parku Kennedy, a także łatwy dostęp do Larcomar. Moja żona jest Peruwianką z urodzenia, a ja pracowałem w Peru, więc jeśli los nam na to pozwoli, chcielibyśmy tu wrócić. Jesteśmy wiecznie wdzięczni za ciepło i zaangażowanie waszych pracowników.
Rewarde, status, Zimmerpreise
Myślę, że programy lojalnościowe Rewarde są całkiem dobre, ale czasem brakuje tej darmowej aktualizacji pokoju. Rejestracja może zapomnieć o bezpłatnym napoju, ale ogólnie to Marriott dba o gości i stara się rozpatrywać skargi.
Najwięcej głosów recenzja
Zakup online
Czytacz dalej