Radisson Hotels - Ogólna ocena na podstawie 21 opinii

19% Kupiłbym tu ponownie




Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-04-07
Rezerwacja hotelu poprzez Inte
Po przeczytaniu różnych opinii online spodziewałem się najgorszego, ale byłam mile zaskoczony. Po...Czytacz dalej
Martyna Szczepański

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-24
Zakup pobytu w hotelu
Niechętnie muszę wspominać moje ostatnie doświadczenia z rezerwacją w pewnym hotelu. Współpracowa...Czytacz dalej
Maciejewski

Najwięcej głosów recenzja

  2023-12-29
Rezerwacja hotelowa
Obsługa jest straszna! Ludzie tutaj w ogóle nie robią swojej pracy i olewają moje maile. Już trzy...Czytacz dalej
kornelia

Opinie (21)

  (3)

 (1)

  (9)

  (8)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup pobytu w hotelu

    Niechętnie muszę wspominać moje ostatnie doświadczenia z rezerwacją w pewnym hotelu. Współpracowali z grupą hotelową, więc postanowiłem skorzystać z programu lojalnościowego oferowanego przez tę grupę. Niestety, okazało się, że firma została odłączona od grupy hotelowej, co oznacza, że straciłem wszystkie zgromadzone punkty, które teraz są po prostu bezużyteczne. Brak jakiejkolwiek informacji z ich strony na ten temat był naprawdę irytujący, a niemożliwość wykorzystania punktów w hotelach tej grupy była naprawdę rozczarowująca.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja hotelowa

    Pomimo tego, że miałem nadzieję na najlepszą cenę zgodnie z ich reklamą „Najlepsza cena gwarantowana”, niestety nie udało mi się jej uzyskać. Zazwyczaj, jako stały uczestnik innych programów lojalnościowych, udawało mi się znaleźć najlepsze oferty przez stronę internetową, jednak tym razem, kiedy próbowałem negocjować cenę z hotelu Radisson przez booking.com, okazało się, że nie jest to możliwe. Niestety, mimo obietnicy najlepszej ceny na ich stronie internetowej, konsultant zapytał mnie, gdzie to widziałem, co mnie zaskoczyło. Jedyne powody, dla których decyduję się na ten hotel, to chęć zatrzymania się w tym samym miejscu co moi współpracownicy. W przeciwnym razie, z pewnością szukałbym innych opcji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup w hotelu

    Myślę, że ten hotel specjalnie przestawia daty pobytu, żeby uniknąć przyznania mi ulepszenia zgodnie z warunkami programu lojalnościowego. Aktualnie ten program jest straszny.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup w hotelu

    Hotele podnoszą ceny jak chcą, bez sensu. Za pokój zapłaciłem dużo, a tydzień później cena spadła o 40%! Oczywiście nie chcieli mi zwrócić różnicy. To straszna firma, przeszacowują swoje pokoje i oszukują gości. Obsługa klienta to jakiś żart, nikt nawet nie odbiera telefonu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakwaterowanie za punkty

    Zarezerwowałem pokój przez aplikację za punkty, żeby nie płacić nic. Potem dostałem wiadomość, że rezerwacja nie jest pewna i muszę dodać kartę kredytową, żeby to potwierdzić. No to dodałem kartę! Ale teraz zrozumiałem, że zarezerwowano na kartę, nie za punkty! I nie mogę dodzwonić się do obsługi klienta, żeby to poprawić. Jestem naprawdę rozczarowany tym wszystkim... jest to kompletnie mylące. Czuję się oszukany.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Skandaliczne doświadczenie w hotelu

    Od samego początku naszego pobytu w tym hotelu w Luksemburgu było bardzo dziwnie. Zaczęli pobierać od nas 20 € za noc za ewentualne zniszczenia, a potem okazało się, że zatrzymują pewną kwotę, aż w sumie prawie 1200 €. Najbardziej irytujące było, kiedy wychodziliśmy i myśleliśmy, że wszystko zostało już uregulowane, a nagle recepcjonista podbiegł do nas na ulicy mówiąc, że nadal coś jest nie tak z płatnościami. To było szalone, czekaliśmy ponad godzinę, a na koniec nie otrzymaliśmy nawet faktury. To niesamowite jak bardzo ten hotel nas zirytował... Zdecydowaliśmy się wytoczyć sprawę do sądu przeciwko nim i nadal czekamy na rozstrzygnięcie. Jeśli kiedykolwiek planujesz wyjazd do Luksemburga, unikaj tego hotelu jak ognia.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup bezużytecznych punktów

    To jakiś żart. Szkoda, że nie mogę użyć moich punktów lojalnościowych do zarezerwowania pobytu. Ciągle dostaję ten sam błąd na stronie internetowej i w aplikacji, a obsługa klienta kompletnie nie reaguje. Radzę spróbować innej sieci hotelowej!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Punkty lojalnościowe zmienione bez ostrzeżenia

    Zadzwoniłem do działu obsługi klienta z pytaniami, a tam mówią w dziwny sposób i kompletnie nie chcą mi pomóc. Powiedzieli, że mam kontynuować wysyłanie e-maili, bo inaczej nie dostanę odpowiedzi! Od października program lojalnościowy Radissona zmienił się kompletnie, moje 150 000 punktów teraz są warte tylko połowę tego, co kiedyś. Bez skrupułów i niekompetentni, już nigdy więcej nie skorzystam z tej sieci.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja hotelu poprzez Internet

    Po przeczytaniu różnych opinii online spodziewałem się najgorszego, ale byłam mile zaskoczony. Pomimo moich problemów zdrowotnych, obsługa była szybka i przyjazna, zarówno osoby na miejscu, jak i pracownicy Radisson. Mój pobyt w hotelu był bardzo udany, a moja rodzina była zadowolona z warunków. Dziękuję Radisson Hotels za doskonałą obsługę!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Mój pobyt na hotelu

    Więc tak, mój pobyt w hotelu był taki sobie. Recepcjonistka była dość chłodna i wydawało się, że jest zniechęcona. Poprosiła mnie o kartę, żeby zrobić kopię, co było ok, ale potem nagle bez wyjaśnienia pobrała 200 zł z mojej karty jako "bufor" - powiedz chociaż klientom, zanim weźmiecie im pieniądze! Musiałam pozwolić, bo trzymała MOJĄ kartę... Na plus dla miłego barmana, który zawsze miał uśmiech na ustach 😊


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Advantage card z najfajniejszego na najgorszy!

    Karta Advantage, którą zawsze płaciłam, teraz jest kompletnie bezużyteczna! Punkty nie można wykorzystać na zakwaterowanie, co kiedyś było łatwe do zdobycia. Teraz przestanę korzystać z tego hotelu i przeniosę się do innego, aby stracili dziesiątki tysięcy funtów z naszych zakupów w pracy.👎🏻


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Brak punktów lojalnościowych

    Po kilku zakupach w tym hotelu zauważyłem, że nie dostałem punktów lojalnościowych, pomimo że jestem zarejestrowany w programie lojalnościowym. Postanowiłem napisać do obsługi klienta e-mailem, ale niestety nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Jestem bardzo zawiedziony brakiem reakcji i brakiem profesjonalizmu w obsłudze klienta.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup punktów lojalnościowych

    Muszę szczerze powiedzieć, że moje doświadczenie z zakupem punktów lojalnościowych nie było wcale dobre. Ten system punktów jest strasznie skomplikowany i wydaje się stworzony tak, aby ludziom odechciało się z niego korzystać. Osoba, z którą rozmawiałem przez telefon, była strasznie nieprofesjonalna - cały czas głośno żuła gumę i niestety nie okazała się zbyt pomocna. Powiedziała nam, żebyśmy aktywowali konto jeszcze raz i punkty od razu się pojawią, ale to niestety się nie zdarzyło. Cała ta sytuacja była po prostu bardzo rozczarowująca.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakup to hotel

    Myślę, że obsługa klienta jest tu niezbyt dobra. Po tym, jak dwa razy informowałem ich o niezgodności między fakturą a potwierdzeniem rezerwacji - czyli o tym, że śniadanie nie było uwzględnione w potwierdzeniu rezerwacji, ale zostało zarezerwowane i uwzględnione na fakturze - otrzymałem maila, w którym sugerowano, żebym bezpośrednio poprosił o fakturę hotelu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja pokoju

    Spędziłem ponad dwie godziny na próbie zarezerwowania pokoju na przyszły rok. Strona internetowa pokazywała dostępność, nawet mówiła "twój pokój jest gwarantowany", ale gdy kliknąłem Zarezerwuj, pojawił się komunikat o błędzie "Ups, wystąpił błąd". Próbowałem na dwóch różnych laptopach. Nawet ściągnąłem aplikację mobilną - wszystko nie działało. Skontaktowałem się z obsługą klienta - gość ledwo mówiący po angielsku, z płaczącym dzieckiem w tle. Powiedzieli mi, że "pokój nie jest dostępny". Pytam się więc, dlaczego jest pokazany jako dostępny na ekranie, i dlaczego pojawia się ten sam błąd każdorazowo, niezależnie od daty czy lokalizacji. Jestem zdenerwowany tym, jak bardzo spadły standardy Radissona i będę polecać swoim znajomym Hiltona.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup punktów hotelowych

    Zostałem całkowicie zaskoczony, gdy dowiedziałem się, że punkty hotelowe straciły aż 70% swojej wartości z dnia na dzień. To było dla mnie trudne do zaakceptowania. Dlaczego miałbym być wierny marce, która traktuje swoich klientów w taki sposób? Dodatkowo, obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Zdaje się, że agenci nie są zbyt chętni do udzielenia pomocy, co jest naprawdę dziwne.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Mój pobyt w hotelu

    Wiecie co, to była tragedia! Spędziłem tam świetny pobyt w hotelu, a oni nie chcieli mi przyznać punktów! Musiałem się naprawdę namęczyć z dowodami mojej rezerwacji, a oni wciąż mówili, że nie ma w systemie. Totalna porażka!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakwaterowanie w hote

    Polecam to miejsce zarówno na prywatny jak i służbowy pobyt. Obsługa była naprawdę profesjonalna, personel był pomocny i miły. Pokoje były czyste i dobrze wyposażone. Śniadanie było smaczne i zróżnicowane. Dodatkowo świetna lokalizacja - blisko centrum miasta.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy - Varmeste anbefalinger

    Ostatnio nocowałam w hotelu, który był urządzony i zaprojektowany przez duńskiego projektanta. Położony był naprzeciwko Tivoli i miał fantastyczny widok. Obsługa była bardzo miła i pomocna na każdym kroku, zarówno na recepcji, jak i w restauracji. Pokoje były starannie przygotowane z dużą dbałością o szczegóły, a z powodu COVID-19 podjęto wszelkie środki bezpieczeństwa dla gości. Po prostu rewelacyjna obsługa! Przed wyjazdem mogłam zostawić walizki w przechowalni. Na pewno tam wrócę i polecam ten hotel wszystkim moim znajomym.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Opłaciłem z góry rezerwację...

    Przepłaciłem za rezerwację z góry, a potem okazało się, że moje loty zostały odwołane. Zadzwoniłem do hotelu, żeby to im powiedzieć. A oni? Nic, zero punktów za moją rezerwację i zapłaconą kwotę z ich strony. Żart jakiś!