Radisson Hotels - Ogólna ocena na podstawie 21 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (21)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup pobytu w hotelu
Niechętnie muszę wspominać moje ostatnie doświadczenia z rezerwacją w pewnym hotelu. Współpracowali z grupą hotelową, więc postanowiłem skorzystać z programu lojalnościowego oferowanego przez tę grupę. Niestety, okazało się, że firma została odłączona od grupy hotelowej, co oznacza, że straciłem wszystkie zgromadzone punkty, które teraz są po prostu bezużyteczne. Brak jakiejkolwiek informacji z ich strony na ten temat był naprawdę irytujący, a niemożliwość wykorzystania punktów w hotelach tej grupy była naprawdę rozczarowująca.
Rezerwacja hotelowa
Pomimo tego, że miałem nadzieję na najlepszą cenę zgodnie z ich reklamą „Najlepsza cena gwarantowana”, niestety nie udało mi się jej uzyskać. Zazwyczaj, jako stały uczestnik innych programów lojalnościowych, udawało mi się znaleźć najlepsze oferty przez stronę internetową, jednak tym razem, kiedy próbowałem negocjować cenę z hotelu Radisson przez booking.com, okazało się, że nie jest to możliwe. Niestety, mimo obietnicy najlepszej ceny na ich stronie internetowej, konsultant zapytał mnie, gdzie to widziałem, co mnie zaskoczyło. Jedyne powody, dla których decyduję się na ten hotel, to chęć zatrzymania się w tym samym miejscu co moi współpracownicy. W przeciwnym razie, z pewnością szukałbym innych opcji.
Zakup w hotelu
Myślę, że ten hotel specjalnie przestawia daty pobytu, żeby uniknąć przyznania mi ulepszenia zgodnie z warunkami programu lojalnościowego. Aktualnie ten program jest straszny.
Zakup w hotelu
Hotele podnoszą ceny jak chcą, bez sensu. Za pokój zapłaciłem dużo, a tydzień później cena spadła o 40%! Oczywiście nie chcieli mi zwrócić różnicy. To straszna firma, przeszacowują swoje pokoje i oszukują gości. Obsługa klienta to jakiś żart, nikt nawet nie odbiera telefonu.
Moje zakwaterowanie za punkty
Zarezerwowałem pokój przez aplikację za punkty, żeby nie płacić nic. Potem dostałem wiadomość, że rezerwacja nie jest pewna i muszę dodać kartę kredytową, żeby to potwierdzić. No to dodałem kartę! Ale teraz zrozumiałem, że zarezerwowano na kartę, nie za punkty! I nie mogę dodzwonić się do obsługi klienta, żeby to poprawić. Jestem naprawdę rozczarowany tym wszystkim... jest to kompletnie mylące. Czuję się oszukany.
Skandaliczne doświadczenie w hotelu
Od samego początku naszego pobytu w tym hotelu w Luksemburgu było bardzo dziwnie. Zaczęli pobierać od nas 20 € za noc za ewentualne zniszczenia, a potem okazało się, że zatrzymują pewną kwotę, aż w sumie prawie 1200 €. Najbardziej irytujące było, kiedy wychodziliśmy i myśleliśmy, że wszystko zostało już uregulowane, a nagle recepcjonista podbiegł do nas na ulicy mówiąc, że nadal coś jest nie tak z płatnościami. To było szalone, czekaliśmy ponad godzinę, a na koniec nie otrzymaliśmy nawet faktury. To niesamowite jak bardzo ten hotel nas zirytował... Zdecydowaliśmy się wytoczyć sprawę do sądu przeciwko nim i nadal czekamy na rozstrzygnięcie. Jeśli kiedykolwiek planujesz wyjazd do Luksemburga, unikaj tego hotelu jak ognia.
Zakup bezużytecznych punktów
To jakiś żart. Szkoda, że nie mogę użyć moich punktów lojalnościowych do zarezerwowania pobytu. Ciągle dostaję ten sam błąd na stronie internetowej i w aplikacji, a obsługa klienta kompletnie nie reaguje. Radzę spróbować innej sieci hotelowej!
Punkty lojalnościowe zmienione bez ostrzeżenia
Zadzwoniłem do działu obsługi klienta z pytaniami, a tam mówią w dziwny sposób i kompletnie nie chcą mi pomóc. Powiedzieli, że mam kontynuować wysyłanie e-maili, bo inaczej nie dostanę odpowiedzi! Od października program lojalnościowy Radissona zmienił się kompletnie, moje 150 000 punktów teraz są warte tylko połowę tego, co kiedyś. Bez skrupułów i niekompetentni, już nigdy więcej nie skorzystam z tej sieci.
Rezerwacja hotelu poprzez Internet
Po przeczytaniu różnych opinii online spodziewałem się najgorszego, ale byłam mile zaskoczony. Pomimo moich problemów zdrowotnych, obsługa była szybka i przyjazna, zarówno osoby na miejscu, jak i pracownicy Radisson. Mój pobyt w hotelu był bardzo udany, a moja rodzina była zadowolona z warunków. Dziękuję Radisson Hotels za doskonałą obsługę!
Mój pobyt na hotelu
Więc tak, mój pobyt w hotelu był taki sobie. Recepcjonistka była dość chłodna i wydawało się, że jest zniechęcona. Poprosiła mnie o kartę, żeby zrobić kopię, co było ok, ale potem nagle bez wyjaśnienia pobrała 200 zł z mojej karty jako "bufor" - powiedz chociaż klientom, zanim weźmiecie im pieniądze! Musiałam pozwolić, bo trzymała MOJĄ kartę... Na plus dla miłego barmana, który zawsze miał uśmiech na ustach 😊
Advantage card z najfajniejszego na najgorszy!
Karta Advantage, którą zawsze płaciłam, teraz jest kompletnie bezużyteczna! Punkty nie można wykorzystać na zakwaterowanie, co kiedyś było łatwe do zdobycia. Teraz przestanę korzystać z tego hotelu i przeniosę się do innego, aby stracili dziesiątki tysięcy funtów z naszych zakupów w pracy.👎🏻
Brak punktów lojalnościowych
Po kilku zakupach w tym hotelu zauważyłem, że nie dostałem punktów lojalnościowych, pomimo że jestem zarejestrowany w programie lojalnościowym. Postanowiłem napisać do obsługi klienta e-mailem, ale niestety nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Jestem bardzo zawiedziony brakiem reakcji i brakiem profesjonalizmu w obsłudze klienta.
Zakup punktów lojalnościowych
Muszę szczerze powiedzieć, że moje doświadczenie z zakupem punktów lojalnościowych nie było wcale dobre. Ten system punktów jest strasznie skomplikowany i wydaje się stworzony tak, aby ludziom odechciało się z niego korzystać. Osoba, z którą rozmawiałem przez telefon, była strasznie nieprofesjonalna - cały czas głośno żuła gumę i niestety nie okazała się zbyt pomocna. Powiedziała nam, żebyśmy aktywowali konto jeszcze raz i punkty od razu się pojawią, ale to niestety się nie zdarzyło. Cała ta sytuacja była po prostu bardzo rozczarowująca.
Moje zakup to hotel
Myślę, że obsługa klienta jest tu niezbyt dobra. Po tym, jak dwa razy informowałem ich o niezgodności między fakturą a potwierdzeniem rezerwacji - czyli o tym, że śniadanie nie było uwzględnione w potwierdzeniu rezerwacji, ale zostało zarezerwowane i uwzględnione na fakturze - otrzymałem maila, w którym sugerowano, żebym bezpośrednio poprosił o fakturę hotelu.
Rezerwacja pokoju
Spędziłem ponad dwie godziny na próbie zarezerwowania pokoju na przyszły rok. Strona internetowa pokazywała dostępność, nawet mówiła "twój pokój jest gwarantowany", ale gdy kliknąłem Zarezerwuj, pojawił się komunikat o błędzie "Ups, wystąpił błąd". Próbowałem na dwóch różnych laptopach. Nawet ściągnąłem aplikację mobilną - wszystko nie działało. Skontaktowałem się z obsługą klienta - gość ledwo mówiący po angielsku, z płaczącym dzieckiem w tle. Powiedzieli mi, że "pokój nie jest dostępny". Pytam się więc, dlaczego jest pokazany jako dostępny na ekranie, i dlaczego pojawia się ten sam błąd każdorazowo, niezależnie od daty czy lokalizacji. Jestem zdenerwowany tym, jak bardzo spadły standardy Radissona i będę polecać swoim znajomym Hiltona.
Zakup punktów hotelowych
Zostałem całkowicie zaskoczony, gdy dowiedziałem się, że punkty hotelowe straciły aż 70% swojej wartości z dnia na dzień. To było dla mnie trudne do zaakceptowania. Dlaczego miałbym być wierny marce, która traktuje swoich klientów w taki sposób? Dodatkowo, obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Zdaje się, że agenci nie są zbyt chętni do udzielenia pomocy, co jest naprawdę dziwne.
Mój pobyt w hotelu
Wiecie co, to była tragedia! Spędziłem tam świetny pobyt w hotelu, a oni nie chcieli mi przyznać punktów! Musiałem się naprawdę namęczyć z dowodami mojej rezerwacji, a oni wciąż mówili, że nie ma w systemie. Totalna porażka!
Zakwaterowanie w hote
Polecam to miejsce zarówno na prywatny jak i służbowy pobyt. Obsługa była naprawdę profesjonalna, personel był pomocny i miły. Pokoje były czyste i dobrze wyposażone. Śniadanie było smaczne i zróżnicowane. Dodatkowo świetna lokalizacja - blisko centrum miasta.
Moje zakupy - Varmeste anbefalinger
Ostatnio nocowałam w hotelu, który był urządzony i zaprojektowany przez duńskiego projektanta. Położony był naprzeciwko Tivoli i miał fantastyczny widok. Obsługa była bardzo miła i pomocna na każdym kroku, zarówno na recepcji, jak i w restauracji. Pokoje były starannie przygotowane z dużą dbałością o szczegóły, a z powodu COVID-19 podjęto wszelkie środki bezpieczeństwa dla gości. Po prostu rewelacyjna obsługa! Przed wyjazdem mogłam zostawić walizki w przechowalni. Na pewno tam wrócę i polecam ten hotel wszystkim moim znajomym.
Opłaciłem z góry rezerwację...
Przepłaciłem za rezerwację z góry, a potem okazało się, że moje loty zostały odwołane. Zadzwoniłem do hotelu, żeby to im powiedzieć. A oni? Nic, zero punktów za moją rezerwację i zapłaconą kwotę z ich strony. Żart jakiś!
Najwięcej głosów recenzja
Rezerwacja hotelowa
Czytacz dalej