Radisson Hotels Opinie
Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.
Opinie (21)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Moje zakupy - Varmeste anbefalinger
Ostatnio nocowałam w hotelu, który był urządzony i zaprojektowany przez duńskiego projektanta. Położony był naprzeciwko Tivoli i miał fantastyczny widok. Obsługa była bardzo miła i pomocna na każdym kroku, zarówno na recepcji, jak i w restauracji. Pokoje były starannie przygotowane z dużą dbałością o szczegóły, a z powodu COVID-19 podjęto wszelkie środki bezpieczeństwa dla gości. Po prostu rewelacyjna obsługa! Przed wyjazdem mogłam zostawić walizki w przechowalni. Na pewno tam wrócę i polecam ten hotel wszystkim moim znajomym.
Moje zakup to hotel
Myślę, że obsługa klienta jest tu niezbyt dobra. Po tym, jak dwa razy informowałem ich o niezgodności między fakturą a potwierdzeniem rezerwacji - czyli o tym, że śniadanie nie było uwzględnione w potwierdzeniu rezerwacji, ale zostało zarezerwowane i uwzględnione na fakturze - otrzymałem maila, w którym sugerowano, żebym bezpośrednio poprosił o fakturę hotelu.
Rezerwacja hotelu poprzez Internet
Po przeczytaniu różnych opinii online spodziewałem się najgorszego, ale byłam mile zaskoczony. Pomimo moich problemów zdrowotnych, obsługa była szybka i przyjazna, zarówno osoby na miejscu, jak i pracownicy Radisson. Mój pobyt w hotelu był bardzo udany, a moja rodzina była zadowolona z warunków. Dziękuję Radisson Hotels za doskonałą obsługę!
Zakwaterowanie w hote
Polecam to miejsce zarówno na prywatny jak i służbowy pobyt. Obsługa była naprawdę profesjonalna, personel był pomocny i miły. Pokoje były czyste i dobrze wyposażone. Śniadanie było smaczne i zróżnicowane. Dodatkowo świetna lokalizacja - blisko centrum miasta.
Zakup pobytu w hotelu
Niechętnie muszę wspominać moje ostatnie doświadczenia z rezerwacją w pewnym hotelu. Współpracowali z grupą hotelową, więc postanowiłem skorzystać z programu lojalnościowego oferowanego przez tę grupę. Niestety, okazało się, że firma została odłączona od grupy hotelowej, co oznacza, że straciłem wszystkie zgromadzone punkty, które teraz są po prostu bezużyteczne. Brak jakiejkolwiek informacji z ich strony na ten temat był naprawdę irytujący, a niemożliwość wykorzystania punktów w hotelach tej grupy była naprawdę rozczarowująca.
Rezerwacja hotelowa
Pomimo tego, że miałem nadzieję na najlepszą cenę zgodnie z ich reklamą „Najlepsza cena gwarantowana”, niestety nie udało mi się jej uzyskać. Zazwyczaj, jako stały uczestnik innych programów lojalnościowych, udawało mi się znaleźć najlepsze oferty przez stronę internetową, jednak tym razem, kiedy próbowałem negocjować cenę z hotelu Radisson przez booking.com, okazało się, że nie jest to możliwe. Niestety, mimo obietnicy najlepszej ceny na ich stronie internetowej, konsultant zapytał mnie, gdzie to widziałem, co mnie zaskoczyło. Jedyne powody, dla których decyduję się na ten hotel, to chęć zatrzymania się w tym samym miejscu co moi współpracownicy. W przeciwnym razie, z pewnością szukałbym innych opcji.
Zakup w hotelu
Myślę, że ten hotel specjalnie przestawia daty pobytu, żeby uniknąć przyznania mi ulepszenia zgodnie z warunkami programu lojalnościowego. Aktualnie ten program jest straszny.
Zakup w hotelu
Hotele podnoszą ceny jak chcą, bez sensu. Za pokój zapłaciłem dużo, a tydzień później cena spadła o 40%! Oczywiście nie chcieli mi zwrócić różnicy. To straszna firma, przeszacowują swoje pokoje i oszukują gości. Obsługa klienta to jakiś żart, nikt nawet nie odbiera telefonu.
Moje zakwaterowanie za punkty
Zarezerwowałem pokój przez aplikację za punkty, żeby nie płacić nic. Potem dostałem wiadomość, że rezerwacja nie jest pewna i muszę dodać kartę kredytową, żeby to potwierdzić. No to dodałem kartę! Ale teraz zrozumiałem, że zarezerwowano na kartę, nie za punkty! I nie mogę dodzwonić się do obsługi klienta, żeby to poprawić. Jestem naprawdę rozczarowany tym wszystkim... jest to kompletnie mylące. Czuję się oszukany.
Skandaliczne doświadczenie w hotelu
Od samego początku naszego pobytu w tym hotelu w Luksemburgu było bardzo dziwnie. Zaczęli pobierać od nas 20 € za noc za ewentualne zniszczenia, a potem okazało się, że zatrzymują pewną kwotę, aż w sumie prawie 1200 €. Najbardziej irytujące było, kiedy wychodziliśmy i myśleliśmy, że wszystko zostało już uregulowane, a nagle recepcjonista podbiegł do nas na ulicy mówiąc, że nadal coś jest nie tak z płatnościami. To było szalone, czekaliśmy ponad godzinę, a na koniec nie otrzymaliśmy nawet faktury. To niesamowite jak bardzo ten hotel nas zirytował... Zdecydowaliśmy się wytoczyć sprawę do sądu przeciwko nim i nadal czekamy na rozstrzygnięcie. Jeśli kiedykolwiek planujesz wyjazd do Luksemburga, unikaj tego hotelu jak ognia.
Zakup bezużytecznych punktów
To jakiś żart. Szkoda, że nie mogę użyć moich punktów lojalnościowych do zarezerwowania pobytu. Ciągle dostaję ten sam błąd na stronie internetowej i w aplikacji, a obsługa klienta kompletnie nie reaguje. Radzę spróbować innej sieci hotelowej!
Punkty lojalnościowe zmienione bez ostrzeżenia
Zadzwoniłem do działu obsługi klienta z pytaniami, a tam mówią w dziwny sposób i kompletnie nie chcą mi pomóc. Powiedzieli, że mam kontynuować wysyłanie e-maili, bo inaczej nie dostanę odpowiedzi! Od października program lojalnościowy Radissona zmienił się kompletnie, moje 150 000 punktów teraz są warte tylko połowę tego, co kiedyś. Bez skrupułów i niekompetentni, już nigdy więcej nie skorzystam z tej sieci.
Mój pobyt na hotelu
Więc tak, mój pobyt w hotelu był taki sobie. Recepcjonistka była dość chłodna i wydawało się, że jest zniechęcona. Poprosiła mnie o kartę, żeby zrobić kopię, co było ok, ale potem nagle bez wyjaśnienia pobrała 200 zł z mojej karty jako "bufor" - powiedz chociaż klientom, zanim weźmiecie im pieniądze! Musiałam pozwolić, bo trzymała MOJĄ kartę... Na plus dla miłego barmana, który zawsze miał uśmiech na ustach 😊
Advantage card z najfajniejszego na najgorszy!
Karta Advantage, którą zawsze płaciłam, teraz jest kompletnie bezużyteczna! Punkty nie można wykorzystać na zakwaterowanie, co kiedyś było łatwe do zdobycia. Teraz przestanę korzystać z tego hotelu i przeniosę się do innego, aby stracili dziesiątki tysięcy funtów z naszych zakupów w pracy.👎🏻
Brak punktów lojalnościowych
Po kilku zakupach w tym hotelu zauważyłem, że nie dostałem punktów lojalnościowych, pomimo że jestem zarejestrowany w programie lojalnościowym. Postanowiłem napisać do obsługi klienta e-mailem, ale niestety nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Jestem bardzo zawiedziony brakiem reakcji i brakiem profesjonalizmu w obsłudze klienta.
Najwięcej głosów recenzja
Rezerwacja hotelowa
Czytacz dalej