ALL Accor Live Limitless22 opinie
Wyróżnione Recenzje
Opinie (22)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Wspaniałe doświadczenie w hotelu
Po przyjeździe do hotelu zostaliśmy serdecznie przywitani przez personel, ale to Pani Katarzyna na recepcji wyróżniała się swoją wiedzą i profesjonalizmem. Pomogła nam we wszystkim i z uśmiechem odpowiadała na nasze pytania. Nasz pokój był duży i czysty, a lokalizacja hotelu była idealna - blisko metra, centrum miasta i w przyjaznej, spokojnej okolicy. Śniadania były obfite i pyszne, można było najeść się do syta przez cały dzień. Bardzo się cieszyliśmy, że w pokoju była klimatyzacja, zwłaszcza w gorące dni. Ogólnie, ja i moja rodzina mieliśmy świetne, 4-dniowe wakacje w tym hotelu i na pewno tam kiedyś wrócimy.
Rezerwacja hotelowa
Hotel był naprawdę świetny! Pokój, w którym zatrzymałem się, był mega czysty, duży i super pachnący. Łazienka po prostu lśniła czystością. Nawet pomimo hałasu z ulicy, w pokoju panowała cisza. Cała atmosfera była naprawdę relaksująca. Strona internetowa All Accor Live Limitless była mega przejrzysta i łatwa w obsłudze, dzięki czemu mogłem szybko zarezerwować pokój i dokonać płatności bez żadnych problemów.
doświadczenie zakupowe online
Podczas zakupów online zauważyłem, że strona super ładnie chodzi na telefonie, ale jak siedziałem przed komputerem, to nie dało się patrzeć na te kafelki i sposób, w jaki były prezentowane informacje. Cały interfejs był po prostu przeciętny.
Problem z interakcją na stronie internetowej
Mamy dużo problemów z działaniem strony, występuje wiele błędów i niezgodności.
Zakup hotelowy
Szkoda, że w tym nowoczesnym hotelu jest taka kiepska pościel. Plus to bliskość dworca, nowoczesność budynku, duży telewizor i dobre wifi. Niestety, pościel była słabej jakości, materace i poduszki też. Łóżka były za wąskie. W tak nowoczesnym miejscu spodziewałbym się lepszej jakości pościeli.
Zakwaterowanie w obiekcie
Podczas rezerwacji cena była inna niż ta pobrana przy płatności. Wiem, że konieczne jest przewalutowanie, ale chciałbym otrzymać jasne informacje na ten temat.
Rezerwacja hotelowa
Wszystko zaczęło się dobrze, ale kiedy zaczęłam przeglądać różne hotele, zauważyłam, że moje zniżki zniknęły! Musiałam ciągle wylogowywać się i ponownie logować, aby zobaczyć ceny. Dodatkowo, skrypty na stronie bardzo obciążały mój komputer, który zaczął się nagrzewać jak piekarnik. Poprzednia wersja strony była o wiele lepsza, ten koszmar musi się skończyć.
rezerwacja pokoju
Ta strona do rezerwacji pokoju nie jest najlepsza. Chciałem zarezerwować 2 pokoje, jeden dla mnie i drugi dla kolegi, który potrzebował fakturę VAT. Niestety, nie udało się, bo za każdym razem automatycznie pojawiało się moje nazwisko. Mam nadzieję, że załoga recepcji to naprawi.
Rezerwacja pokoju
System rezerwacji pozostawia wiele do życzenia. Kiedy wybrałem opcję rezerwacji bez gwarancji pokoju za pomocą karty kredytowej, byłem zaskoczony, gdy od razu dostałem potwierdzenie, pomijając płatność. Musiałem sam dowiedzieć się, jak opłacić pokój, a ekran sugerował, że jeszcze jedno działanie trzeba było zrobić przed zakończeniem rezerwacji. To jest irytujące i wprowadzające w błąd.
Zakupione usługi hotelarskie
Wszystko działało jak należy, zarówno aplikacja jak i strona internetowa są przejrzyste i łatwe w obsłudze. Niestety, obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia - brak poprawy w stosunku do klienta oraz problemy techniczne ciągle się powtarzają.
Zakup online
Używam dużej ilości angielskich słów i wyrażeń. Wiele podróżuję po świecie i zauważyłem, że w innych krajach język narodowy jest bardziej doceniany, a angielski traktowany jako opcja.
Zakwaterowanie w Novotelu Kraków
W lipcu 2022 roku miałem okazję spędzić kilka świetnych dni w Novotelu Kraków z moją rodziną. Muszę powiedzieć, że byliśmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu. Już od samego początku personel był bardzo przyjazny i pomocny. Dostałem nawet fajną niespodziankę na start - otrzymaliśmy darmową aktualizację pokoju na wyższy standard z przepięknym widokiem na Wawel i Wisłę. Sam pokój był pięknie urządzony i czysty, a łóżka oraz łazienka bardzo wygodne. W ogóle cały czas czuliśmy się jak u siebie w domu, a obsługa była z nami bardzo miła i dbała o nasze potrzeby przez cały czas.
Rezerwacja hotelem
Ta strona to porażka, błąd sprawił, że musiałem zarezerwować dwa dodatkowe noclegi. Oferta "ze śniadaniem", ale bez śniadania! To niedopuszczalne i mylące.
Zakup noclegu w hotelu IBIS BUDGET
Te hotele są ok, przynajmniej za tę cenę, zwłaszcza jeśli się dużo zwiedza. Ale gorsza jest jakość dźwięku i izolacja pokoi, bo słychać odgłosy innych gości, szczególnie w nocy. Raz nawet zastałem otwarte drzwi pokoju po posprzątaniu, ale całe szczęście nic nie zostało ukradzione. Mimo tych drobnych niedociągnięć, korzystam z tych hoteli od 2011 roku i ogólnie polecam.
Zakup hotelu w La Rochelle
Wczoraj nie mogłem zarezerwować hotelu w La Rochelle przez wiele godzin. Próbowałem co najmniej 10 razy, ale za każdym razem, kiedy chciałem zapłacić, coś nie działało. Dzisiaj rano w końcu udało mi się zarezerwować pokój, ale musiałem zapłacić o 2 € więcej niż wcześniej. Całe to zamieszanie, ale ważne że udało się w końcu zarezerwować!
Zakup usługi rezerwacji hotelowej
System rezerwacji i płatności działa całkiem dobrze, ale zdjęcia pokoi mogłyby być bardziej dokładne i realistyczne. Brakuje łatwego dostępu do danych kontaktowych na stronie, co utrudnia komunikację. Mimo to, te informacje można znaleźć w otrzymanym mailu, chociaż trochę trudno je znaleźć. Moim zdaniem, warto poprawić stronę internetową, żeby było łatwiej z niej korzystać.
Moje zakupy w jednym z hoteli sieci Accor Live Limitless
Hotel tej sieci jest beznadziejny, nie polecam go nikomu. Miałem okropne przeżycia, gdy tam byłem. Mój pokój był po prostu tragiczny - na samej górze z sauną, która była nie do wytrzymania, a łazienka wyglądała jak z lat 70. Do tego drzwi w łazience się nie domykały. Nie rozumiem, jak ten hotel może mieć 4 gwiazdki, to czyste oszustwo.
Moje zakupy w zdrowym hotelu
Bardzo się cieszę z mojego ostatniego pobytu w hotelu! Pokoje były czyste, łóżko bardzo wygodne, a lokalizacja była super blisko wszystkiego, co chciałem zobaczyć. Trochę się zawiodłem, że usunięto moje ulubione kanały telewizyjne z oferty hotelu, ale ogólnie było naprawdę fajnie i na pewno tam wrócę!
Wejście na stronę internetową
Moje doświadczenie z wejściem na tę stronę internetową było kompletnie fatalne. Strona działała tak wolno, że ciągle się zacinała podczas próby rezerwacji. Co gorsza, mimo że próbowałem zarezerwować pokój, system ciągle usuwał moje punkty lojalnościowe. Dodatkowo zauważyłem, że są tam hotele, które są zamknięte, ale wciąż są pokazywane jako dostępne do rezerwacji, co jest bardzo mylące. Spędziłem aż 4 godziny, zanim w końcu udało mi się dokonać rezerwacji. To był prawdziwy koszmar, straszliwie rozczarowujące doświadczenie.
Zakup online
Zamawianie to zawsze taka udręka, ciągnie się w nieskończoność, aż masz ochotę się poddać i nie zamawiać już więcej. Obsługa klienta to dramat, zero profesjonalizmu i skuteczności. Te ceny to po prostu jakaś kpina, za to, co dostajesz. A co gorsza, dostawa zawsze opóźnia się o wieki, lepiej nie polegać na terminach.
O ALL Accor Live Limitless
Czy jesteś jedną z osób, które często podróżują służbowo lub prywatnie? Czy zatrzymujesz się w czasie takich wyjazdów w hotelach? A być może jesteś na etapie poszukiwania miejsca zakwaterowania na swój kolejny wyjazd? Jeśli tak, to na pewno spotkałeś się z ofertą sieci hoteli Accor. Czego można się spodziewać po tych hotelach? Czy ich hotele są czyste, ładnie urządzone i przyjazne dla gości? Czy obsługa hotelowa (recepcjoniści, osoby sprzątające, kelnerzy, itp.) są mili i pomocni? Czy czystość jest na najwyższym poziomie? Czy są dostępne śniadania, a jeśli tak to czy są zadowalającej jakości? Na naszej stronie możesz przeczytać opinie klientów, którzy odwiedzili hotele sieci Accor. Dzięki tym recenzjom dowiesz się, czy warto zabukować swój następny pobyt rodzinny lub służbowy w jednym z hoteli tej sieci.
O sieci hoteli Accor
W 1967 r. Paul Dubrule i Gérard Pélisson założyli grupę hotelarską Société d'investissement et d'exploitation hôteliers (SIEH) i otworzyli pierwszy hotel Novotel poza Lille w północnej Francji. Hotele stawały się popularne a sieć rozrastała się najpierw we Francji, a następnie poza nią, aż wreszcie ekspansja sieci objęła praktycznie cały świat. Na dzień dzisiejszy sieć Accor ma swoje hotele w 5.200 różnych miejscach, w ponad 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 300.000 pracowników. Cała sieć obejmuje ponad 762.000 pokoi o różnym standardzie i cenie. Marki luksusowe należące do sieci to: Raffles Hotels and Resorts, Orient Express, Faena, Banyan Tree Hôtels and Resorts, Delano, , Fairmont Hotels and Resorts, SO/, Sofitel Legend, SLS, The House of Originals oraz Rixos. Hotelami klasy Premium należącymi do Accor są: Mantis, MGallery, Art Series, Mondrian, Pullman, Swissôtel, Angsana, 25 Hours, Hyde, Mövenpick, Grand Mercure, Peppers, The Sebel. Hotele średniej klasy to: Mantra, Novotel, Mercure, Adagio, Mama Shelter oraz Tribe. Natomiast hotelami budżetowymi w sieci Accor są: BreakFree, greet, ibis, ibis Styles, ibis budget, Jo&Joe, hotelF1, a także Adagio access. W 2019 roku AccorHotels zmienił nazwę z na Accor i uruchomił nowy program lojalnościowy, ALL- Accor Live Limitless.
Oferta hoteli sieci Accor
Strona internetowa sieci hoteli Accor umożliwia wybór wjęzyku polskim dowolnego hotelu na którymkolwiek z kontynentów. Należy wybrać daty, liczbę pokoi, zaznaczyć ilość dorosłych i dzieci oraz ich wiek. Ponadto można wybrać preferowaną markę hotelu, a także udogodnienia takie jak klimatyzacja, parking, basen czy sala konferencyjna. Możliwe jest tez skorzystanie z voucherów zniżkowych i karty lojalnościowej ALL-Accor Live Limitless.
Pochwały, Skargi i Wskazówki dotyczące sieci hoteli Accor
Czy masz doświadczenie z którymś z hoteli z sieci Accor? Jeżeli tak, to będziemy wdzięczni za podzielenie się spostrzeżeniami na ten temat. Na stronie NiezależnaOpinia możesz wyrazić zarówno swoje zadowolenie jak i brak satysfakcji z usługi. Bylibyśmy wdzięczni za podzielenie się recenzją na temat hoteli z sieci Accor Każdy (nawet najkrótszy) komentarz pozwoli innym ocenić czy jest to oferta godna zainteresowania. Czy oferta zgadzała się z opisem? Czy były jakieś problemy w czasie transakcji lub po dokonaniu płatności? Czy uważasz, że korzystanie z usług hoteli z sieci Accor jest przyjemne i bezpieczne? Czy jakość jest adekwatna do ceny? Czy strona internetowa firmy zachęca do skorzystania z jej usług? Jeśli korzystałeś z pomocy obsługi klienta, opisz nam swoje wrażenia. Daj nam znać pisząc komentarz. Przeczytaj też, co inni mieli do powiedzenia na temat hoteli z sieci Accor.
Bonus!
📊 Jak ALL Accor Live Limitless błyszczał dla ciebie?
informacje kontaktowe
Kategorie ALL Accor Live Limitless
Wakacje i podróże | Tanie podróże | All-inclusive | Hotele i Hostele
Statystyki Strony
Seite online seit: 5 października 2021
Letzte aktualisierung: 29 listopada 2024
Najwięcej głosów recenzja
Rezerwacja pokoi grupowa
Strona Novotelu w Warszawie zarządzana przez All Accor to TRAGEDIA. Nie ma żadnego kontaktu do rezerwacji a oczywiście system więcej jaki kilku pokoi na raz nie przetrawi. Nie m... Czytacz dalejPrzez: Daniel