Trainline - Ogólna ocena na podstawie 21 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (21)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Kupowanie biletów
Zamówienie biletów kolejowych online było naprawdę proste dzięki przejrzystej stronie internetowej i łatwemu procesowi. Wcześniej czytałam różne opinie i obawiałam się, że mogę mieć problemy, ale wszystko poszło bez problemów. Wybór godzin i miejsc był jasny, co pomogło mi szybko podjąć decyzję. Nie musiałam się martwić o ukryte opłaty ani o potwierdzenie zamówienia. Gorąco polecam!
Zakup biletów online
Zakup biletów online był totalną klapą. Po przelewie dostałam komunikat, że rezerwacja nie powiodła się. W ogóle nie mogłam uwierzyć, że taka sytuacja miała miejsce. Na pewno więcej nie sięgnę po ten sposób kupowania biletów.
Bilety na pociąg
Zakup biletów online na tej stronie to była pestka! Naprawdę fajna strona, gorąco polecam wszystkim. Daję 10/10!
bilety na pociąg
Regularnie kupuję bilety na pociąg z Monachium do Krakowa i zawsze wszystko przebiega bez problemów. Naprawdę polecam ten sposób podróżowania!
Zakup biletów kolejowych
Moje doświadczenie z kupowaniem biletów kolejowych było całkiem przyjemne. Strona była prosta w obsłudze, a informacje o opcjach i cenach były jasne. Mimo to nie do końca rozumiem dlaczego trzeba płacić za rezerwację, skoro wszystko odbywa się online.
Kupno biletów
Wszystko jest super proste i szybkie, można kupić bilety jak nic i jeszcze trochę zaoszczędzić pieniędzy.
Zakup biletu powrotnego
- Nie umiem skąd wziąć numeru do firmy, żeby się skontaktować i wyjaśnić co się stanie z moim biletem, którego nie wykorzystałam. Czy mógłby mi Pani w tym pomóc?
Zakup biletów online
Rezerwacja biletów przez internet to pestka. A jak musiałam dzwonić do obsługi klienta, to naprawdę byli bardzo pomocni.
Trzy bilety
Kupiłam trzy bilety online, pieniądze zostały pobrane z mojego konta, ale gdy chciałam zarezerwować miejsca na pociągu, okazało się, że nie ma już wolnych miejsc. Poprosiłam o zwrot pieniędzy, ale bank naliczył dodatkowe opłaty kursowe, co sprawiło, że straciłam ponad 400 złotych. Bank odmówił zwrotu pieniędzy, twierdząc, że to standardowe opłaty, a strona nie przyjęła odpowiedzialności za tę sytuację. Szczerze sądzę, że lepiej byłoby zablokować środki na początku, niż pobierać je od razu i później zwracać, co pozwoliłoby uniknąć takich problemów.
Zakup przez aplikację Trainline
Po zakupie biletów przez Trainline zauważyłem, że pieniądze zniknęły z konta. Okazało się, że ktoś próbował mi ukraść duże sumy pieniędzy. Po złożeniu reklamacji udało się odzyskać skradzione środki, ale całe doświadczenie było bardzo stresujące i nieprzyjemne. Na przyszłość będę bardziej ostrożny korzystając z tej aplikacji.
bilety kolejowe
Korzystam z tej strony już od 5 lat do kupowania biletów na pociąg i zawsze wszystko przebiegało bez problemów. Bardzo ułatwia mi wszystkie formalności poprzez skupienie ich w jednym miejscu. Szczerze polecam jej użycie.
bilety na pociąg
Jak na razie wszystko jest w porządku, ale zalecam unikanie opóźnień i awarii w składach.
Szybkie rezerwacje pociągów
Super sprawa, łatwo zarezerwować bilety na pociąg. Idealne do szybkiego życia lub spontanicznych wypadów po kraju. Polecam!
Rezerwacja ekstra łatwa
Rezerwacja była bardzo prosta. Jednak jedyny problem to brak możliwości zmiany daty biletu, co ogranicza nasze opcje, nawet jeśli chcemy to zrobić tego samego dnia.
bilety na pociąg
Myślałam, że kupuję bilety na pociąg, a tu nagle niespodzianka! Okazało się, że po dokonaniu płatności bilety nie zostały zarezerwowane i teraz muszę czekać aż 5 dni na zwrot pieniędzy. Cała sytuacja jest strasznie irytująca i bardzo mnie zawiodła, nie polecam tego serwisu.
kłopotliwe opiniowanie
Nie jestem zbyt zadowolony z tego, że muszę to zrobić. Wolałbym unikać recenzowania, ale niestety muszę to zrobić. Powinno być to bardziej opcjonalne, a nie na siłę narzucane.
łatwe rezerwacje
Z trudnościami technicznymi daje sobie radę w miarę nowych technologii, ale dzięki stronie internetowej można się jakoś połapać, nawet dla tych, którzy trochę się boją nowości.
Kupno biletu na pociąg
15 maja 2024 roku zapamiętam z powodu problemów z pociągami i chaotycznej sytuacji na stacji Waterloo, kiedy wracałem do Southampton. Większość pociągów została odwołana, więc musiałem desperacko próbować dostać się na pociąg do Portsmouth, który okazał się bez kierowcy. Skończyło się na tym, że musiałem szukać Ubera, aby dostać się do Southampton. Niestety, nie mogłem skorzystać z biletu na powrót, więc skontaktowałem się z firmą, żeby otrzymać zwrot, ale odmówili. Cała ta sytuacja mnie stresowała i nadal o tym myślę, mimo że minęły już dwa tygodnie. Na pewno nie skorzystam ponownie z tej firmy ani nie wsiądę do pociągu w najbliższej przyszłości.
Zakup biletów do odbioru na stacji
Zamówiłem bilety do odbioru na stacji i jeszcze nie dostałem kodu odbioru. Czy możesz mi pomóc?
Utrata pieniędzy na niewykorzystany bilet
Niestety, moje doświadczenie z tą firmą było fatalne. Kupiłem bilet, a potem okazało się, że nie ma opcji zwrotu ani wymiany, mimo że pociąg już odjechał. To kompletnie nie fair i sprawia, że nie można ufać tej firmie. Radzę unikać korzystania z ich usług.
Najwięcej głosów recenzja
bilety
Aplikacja Trainline jest łatwa w użyciu, co jest ważne dla osób takich jak ja, które są na emeryturze i chcą aplikacji przyjaznych dla użytkownika. Dostępne są bardzo dobre ofer... Czytacz dalejPrzez: A.