Italiarail - Ogólna ocena na podstawie 20 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (20)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup biletów
Doświadczenie z ich stroną internetową jest strasznie złe. Słyszałem wiele opinii, że witryna ma wiele wad, a ja niestety muszę się z nimi zgodzić. Recenzje oznaczone jako "feefo" zachwalają Italiarail, ale nie wierzę w ich autentyczność. Dodatkowe opłaty dodawane do ceny biletu są niejasne i różnią się od siebie. Brak wyboru, gdy chcesz kupić bilet na pociąg we Włoszech. To brak konkurencji i regulacji.
Zakup biletów
Kupiłem bilet na pociąg i przez pomyłkę zrobiłem to 4 razy! Chciałem tylko zmienić miejsce, a skończyło się na dodaniu dwóch nowych biletów. To było naprawdę niefortunne, ale gdy zadzwoniłem, odpowiedzieli szybko. Chociaż na bilecie było napisane, że nie ma możliwości zwrotu, otrzymałem pełny zwrot pieniędzy! To było naprawdę super!
Nie polecam
Nie wierz od razu we wszystko, ludzie mają rację. To może koniec końców skończyć się na stracie pieniędzy i dużym zdenerwowaniem. Lepiej sprawdź to dokładnie przed podjęciem decyzji o zakupie!
Zagubiona czapka w pociągu
Podróżując pociągiem z Rzymu do Florencji, zgubiłem swoją czapkę w pierwszej klasie. Na dworcu we Florencji zapytałem kobiecą pracownicę, czy mam szansę wrócić i ją odebrać, zanim odjedzie pociąg. Niestety nie wiedziała. Sprawdziłem stronę internetową, gdzie radzili zgłosić się do służby celnej na stacji. Poszedłem więc tam i opowiedziałem o zagubieniu "pracownicy służby klienta". Niestety była bardzo niezainteresowana i powiedziała, że ponieważ zgłosiłem to dopiero dzień po zdarzeniu, nie mogą tego wprowadzić do systemu. Wydaje się, że zgubione przedmioty w pociągach po prostu znikają! To niesprawiedliwe. Moja czapka Filson na pewno trafiła w niepowołane ręce. Obsługa jest beznadziejna, nie polecam tego miejsca. Nasza druga podróż do Włoch w ciągu 5 lat i wszystko poszło na złą stronę. Następnym razem wybierzemy się do bardziej uczciwych krajów. Moje dolary dla turystyki w tym regionie zostały stracone na zawsze.
Kupno biletów na pociąg
Strona ta jest naprawdę bardzo łatwa w obsłudze. Udało mi się zaplanować moją podróż w krótkim czasie i zarezerwować wiele pociągów. Na szczęście nie miałem żadnych kłopotów z moimi rezerwacjami. Gdy próbowałem zarezerwować bilety z wyprzedzeniem i strona podawała, że nie ma dostępnych pociągów, okazało się, że po prostu jeszcze nie było harmonogramu. Na początku trochę się zestresowałem, myśląc, że nie będzie możliwości podróżowania pociągami, ale dostałem wiadomość, żebym się zarejestrował i poinformowano mnie, jak tylko pociągi będą dostępne - naprawdę pomocne. Gdy musiałem anulować bilet z powodu zmiany planów, było to bardzo proste i dostałem zwrot następnego dnia. Zadawałem również pytania przez e-mail i zawsze otrzymywałem odpowiedź w ciągu 24 godzin. Pojawił się strajk pociągów, co było niefortunne, ale od razu otrzymałem e-mail z informacją o problemie. W takiej sytuacji niestety musiałem po prostu poczekać, aż pociągi zaczną znów kursować i szybko zarezerwować sobie nowy bilet. To nie była wina tej strony, a firmy kolejowej. Ogólnie proces rezerwacji był łatwy, a obsługa klienta świetna. Na pewno jeszcze skorzystam z ich usług w przyszłości!
Rezerwacja 5 biletów lotniskowych na dworzec Roma Termini
Zarezerwowałem 5 biletów lotniczych na dworzec Roma Termini, ale bilety nigdy nie zostały przesłane na mój e-mail, jak miało być. Wysłałem 3 skargi przez formularze kontaktowe i żadna z nich nie została odpowiedziana. Nie mam pojęcia, gdzie teraz się zgłosić w tej sprawie i jak to wszystko naprawić.
Szybka rezerwacja
Naprawdę, zarezerwowałam bilety, a oni odwołali je po zaledwie 10 minutach! Potem próbowali mnie przekonać do zakupu nowych biletów za trzykrotnie wyższą cenę! To jest jakaś kpina! Czyżby próbowali nas oszukać?!
Kupno biletu
Po zakupie biletu online musiałam wcześniej wsiąść do pociągu z Cinque Terra do Florencji z powodu problemów zdrowotnych. Pracownik w punkcie obsługi biletów powiedział mi, że mogę to zrobić. Niestety, konduktor w pociągu zażądał ode mnie dodatkowej opłaty oraz kary pieniężnej, grożąc aresztowaniem. To było bardzo nieprofesjonalne i niezrozumiałe zachowanie, zwłaszcza dla osoby podróżującej sama. Kontakt z Italiarail nie przyniósł żadnych pozytywnych rezultatów, co tylko spotęgowało moje rozczarowanie.
Zakup biletów na pociąg do San Remo
Miałem straszną przygodę z włoskimi pociągami. Razem z moją siostrą bliźniaczką wybraliśmy się na naszą pierwszą wizytę we Włoszech. Planowaliśmy jednodniową wycieczkę z Villefranche-sur-Mer do San Remo i wcześniej zarezerwowaliśmy bilety. Kiedy jednak konduktor przyszedł, okazało się, że nasze bilety były nieważne, mimo wpłaconych 17 euro. Staraliśmy się wyjaśnić, że zapłaciliśmy, pokazując wyciągi bankowe, ale konduktor nie chciał nam pomóc. Musieliśmy wysiąść na innej stacji, pomimo próśb o puszczenie nas. Ostatecznie musieliśmy zapłacić karę 117 euro. Cała sytuacja była dla mnie bardzo frustrująca i smutna, bo przecież zapłaciliśmy za bilety. Byliśmy zmęczeni kłótniami z nimi, zwłaszcza że komunikacja była trudna z powodu słabego angielskiego. Całe to doświadczenie było dla mnie bardzo przykre.
Podróż do Włoch
Nie polecam tej firmy kiedy jedziesz do Włoch. Obsługa klienta jest okropna i niegrzeczna. Moje lot się opóźnił i nie zdążyłem na pociąg, ale infolinia nie była dostępna całą dobę. Kiedy wreszcie się skontaktowaliśmy, kazali mi złożyć roszczenie, które będą rozpatrywać przez około 30 dni. Niestety, nie ma pewności, że dostanę zwrot pieniędzy, a nawet jeśli tak, to nie będę mógł go wykorzystać, bo nie wrócę do Włoch. Mimo że zapłaciłem x złotych za bilet, musiałem zapłacić 2x za nowy bilet. Po prostu nie warto!
Zakup biletów kolejowych
Ta firma, z której korzystałem podczas pandemii COVID, nie zmieniła swojej polityki zwrotów. Inne firmy zwróciły mi pieniądze lub przeniosły moją rezerwację na nowe terminy, ale ta firma nie. Twierdzą, że jako pośrednik nie mogą dokonać zwrotu ze względu na politykę włoskiej firmy kolejowej. To jest haniebne. Proszę, Trenitalia, zrób właściwą rzecz.
bilet na pociąg z Florencji do Neapolu
Pociąg z Florencji do Neapolu jechał 6 godzin zamiast przewidywanych 3. Łazienka była strasznie brudna, pełno śmieci na wszystkich stolikach, skończyła się woda i jedzenie. Nikt nie pomagał, nie było obsługi ani żadnych informacji. Po prostu straszna podróż!
Zakup biletów kolejowych
Włoska strona internetowa to naprawdę fajne miejsce do znajdowania tanich biletów kolejowych. Naprawdę warto skorzystać z oferty ItaliaPass, bo można zaoszczędzić trochę kasy na podróżach pociągiem i wycieczkach. Aha, no i obsługa klienta tam - naprawdę super pomocna i miła! Tak mi to bardzo pomogło podczas mojego pobytu we Włoszech.
Wcześniejszy pociąg
Zamówienie spóźnione, nie ma zastępczego transportu, długo czeka się na peronie, zwrot pieniędzy może trwać nawet do 6 miesięcy. Nawet jedna gwiazdka to za dużo...
Kupienie biletów do Włoch online
Wszyscy myśleli, że będzie super łatwo zamówić bilety do Włoch online, ale to była wielka klapa! Moja mama miała zamówić je przez tę stronę, pokazywali, że są dostępne, a potem... Cisza! Biletów nie ma, nie ma nawet informacji, że coś poszło nie tak! Teraz możemy tylko pomarzyć o naszej wycieczce do Włoch...
Zakup biletów
Kiedy sobie pomyślałam, że tylko Deutsche Bahn... To mnie zaskoczyło, gdy przyjechałam do Włoch. Tutaj mają fatalny system kolejowy. Pociągi są opóźnione o 3 godziny. Po prostu nie dbają o punktualność.
Zakup biletów kolejowych w trakcie pandemii COVID-19
Z powodu pandemii COVID-19 nasze plany podróży pociągami we Włoszech zostały odwołane. Złożyłem wniosek o vouchery z dodatkowymi korzyściami, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Od maja próbuję skontaktować się z nimi przez kilka emaili, ale nie wiem, czy ta agencja istnieje naprawdę. Cały czas słyszę, że muszę po prostu poczekać, ponieważ są przeciążeni pracą. Okazało się, że to nie firma kolejowa, lecz agencja rezerwacyjna. Czy ktoś miał podobne doświadczenia?
Rezerwacja biletów w dwie strony z Terni do Rzymu
Jestem Amerykaninem i mieszkam we Włoszech. Chciałem kupić bilet w dwie strony z Terni do Rzymu. Wszystko wydawało się być w porządku, ale dostałem e-mail informujący, że muszą anulować moją rezerwację, ponieważ nie mogą zweryfikować moich danych. Nie mogłem zrozumieć, dlaczego nie byli w stanie zweryfikować moich danych, skoro mieli mój włoski i amerykański numer telefonu, a nikt do mnie nie dzwonił. Spróbowałem ponownie, używając innego adresu e-mail i innej karty kredytowej, ale otrzymałem ten sam rezultat. Tym razem rozmawiałem z Brianą K i podałem numer odwołania TRE-MY1F-LGCD-2Z6Y-B. Po tym zadzwoniłem, ale dostałem automatyczną sekretarkę. Zostawiłem wiadomość, wyjaśniając sytuację i prosząc o oddzwonienie, ale nikt nie zajął się tym. Byłem bardzo rozczarowany obsługą klienta, albo raczej jej brakiem.
Kupno biletów na pociąg
O rety, kupiłam bilety na pociąg, a miałam potem lot do złapania w innym mieście, ale ten pociąg został odwołany i nikt mi nie powiedział. Dowiedziałam się dopiero na stacji, kiedy miał już odjechać. Musiałam zatem kupić następny dostępny pociąg, ale okazał się strasznie drogi, bo zostały tylko miejsca pierwszej klasy. Tylko zwrócili mi 10 euro, co nie stanowi nawet połowy ceny nowego biletu. Gdyby mnie wcześniej poinformowali, to miałabym szansę na kupno tańszego biletu. Obsługa klienta była niezwykle niegrzeczna i arogancka, odmówili zwrotu pieniędzy za nowy bilet. Ta strona to jakaś ściema. NIE POLECAM.
podróż koleją
Z powodu COVID-19 nasze podróże kolejowe we Włoszech zostały odwołane. Złożyłem wniosek o bony Z dodatkowymi korzyściami za przyjęcie bonu, ale nic się nie zmaterializowało. Trwa to od maja. Po kilku e-mailach do tej agencji nie jestem pewien, czy istnieją, czy są autentyczne w tym, co oferowali za przyjmowanie voucherów. Ciągle otrzymuję odpowiedzi, aby powiedzieć, że muszę w zasadzie poczekać, ponieważ są pod taką presją. Podczas dokonywania rezerwacji nie zdawałem sobie sprawy, że w rzeczywistości była to agencja, a nie oficjalna firma kolejowa. Ta firma wykorzystuje ludzi w sytuacji COVID, nie zmieniając swojej polityki refundacji. Cała moja podróż została anulowana, a każda inna firma zwróciła mi pieniądze lub pokochała moją rezerwację w nowych terminach - z wyjątkiem tego. Używają jakiejś wymówki bs, że są stroną trzecią i nie mogą zwrócić pieniędzy, ponieważ włoska firma kolejowa nie zmieniła polityki. Zrób właściwą rzecz trenitalia Czy ktoś jeszcze miał ten problem?
Najwięcej głosów recenzja
podróż koleją
Czytacz dalej