Wszystkie opinie z Edyta

  • Review o: Edinos

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Półka Lensa

    Półka ok- tak jak na zdjęciu. Dostawa na drugi dzień. Kontakt ok, ale w soboty nie pracują.


  • Review o: Lovet

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Buty

    Zwykli oszuści,oddałam buty do reklamacji i mimo wielu prób kontaktu i 1,5 miesiąca czekania, nie mam ani butów ani pieniędzy. A jak napisałam komentarz pod zdjęciem że proszę o kontakt w sprawie reklamacji to go usunęli.


  • Review o: Butyjana

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Buty do biegania Asics Nimbus 25

    Zacznę od tego, że dopiero zaczęłam przygodę z bieganiem dlatego w sumie nie do końca wiedziałam jakie buty wybrać. Mieszkam w Rzeszowie więc sklep Buty Jana mam na miejscu. Szczerze polecam się tam wybrać i na miejscu wybrać model. Skorzystałam z analizatora biegu i koniec końców mam Nimbusy 25. Buty są genialne! Tak jak przetaczają stopę to nawet nie wyobrażałam sobie, że można mieć taką "pomoc" podczas biegu. Jeśli macie możliwość to koniecznie wpadnijcie po buty osobiście, a jeśli nie - na stronie jest bardzo duży wybór nie tylko biegówek, ale też butów na co dzień, a warto wspierać sklepy, które nie tylko chcą sprzedać, ale też tak pomagają w wyborze. Brawo!


  • Review o: LEJDI

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Sukienka

    Nie polecam! Kupiłam sukienkę była poplamiona oddalam złożyłam reklamacje do dziś nie ma ani pieniędzy ani sukienki
    Zlodziejeeeee! Nie odpisują, nie odbierają!

    Proszę o podanie numeru zamówienia. W ogóle nie mamy takiej sytuacji z poplamioną sukienką .


  • Review o: Butomaniak

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Buty

    Witam, najgorszy sklep internetowy z jakim się do tej pory spotkałam, nigdy nic już nie kupię i nie polecę nikomu. Obsługa masakra. Kontakt dramat .


  • Review o: Promki24

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kosmetyk

    Zamówiłam produkt, zapłaciłam, minęło 1,5 miesiąca produktu nie ma , telefonu nikt nie odbiera.


  • Review o: Oh, Paris!

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kilka produktów

    Dla mnie jest sklep ok, wysoka kultura obsługi, bieżąca informacja o statusach przesyłek. Towar dobrze zapakowany i dyskretnie. To wszystko powoduje, że jak dla mnie polecam.


  • Review o: Greenpoint

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Sukienki

    Zakupiłam 3 sukienki, wszystkie miały zawyżoną rozmiarowkę i okazały się sporo za duże, odesłałam i poprosiłam o zwrot pieniędzy na konto, otóż minął już czas zwrotu, pieniędzy nie ma. 30 czerwca otrzymałam wiadomość, "dokonanie zwrotu", do dziś na koncie pieniedzy brak.
    Nie polecam!!!


  • Review o: Bazylia

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    różne produkty

    Uwielbiam zajmować się wystrojem wnętrz, najchętniej przynajmniej na okrągło bym coś urządzała. Ku mojej radości niedawno mogłam zrobić generalny remont w mieszkaniu i oczywiście mogłam urządzić wszystko od nowa. Bardzo szybko zorientowałam się, że kupując meble w Internecie zamiast w sklepach stacjonarnych mam zdecydowanie większy wybór i tak trafiłam na tą małą kopalnię złota, którą jest sklep Bazylia.pl. Ich strona internetowa jest bardzo bogata i mają produkty w naprawdę dobrym guście, znalazłam tam całą masę inspiracji na wystrój wszystkich pomieszczeń. Sklep dobrze działa, są kontaktowi i nie ma problemów z dostawą. Na ich profilu Instagramowym można znaleźć dużo inspiracji i ciekawych informacji. Gorąco polecam!


  • Review o: Redro

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Fototapeta

    Nie polecam, kasuja negatywne opinie. Zamiast szarej mgły dostałam zieloną. Nie przysłali faktury, nie odpowiadają na maila. TRAGEDIA

    Zwracam honor i oficjalnie przepraszam, bardzo starali się zatrzeć złą opinię i zmienić wg wspólnych ustaleń wydruk. Jestem mile zaskoczona podejściem. Niecierpliwie czekam na nowy wydruk fototapety.


  • Review o: Redro

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Fototapeta

    Nie polecam, kasuja negatywne opinie. Zamiast szarej mgły dostałam zieloną. Nie przysłali faktury, nie odpowiadają na maila. TRAGEDIA

    Zwracam honor i oficjalnie przepraszam, bardzo starali się zatrzeć złą opinię i zmienić wg wspólnych ustaleń wydruk. Jestem mile zaskoczona podejściem. Niecierpliwie czekam na nowy wydruk fototapety.


  • Review o: VIABUY

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Viabuy

    Ja również wpłaciłam pieniądze na swoja kartę Viabuy i niestety do dnia dzisiejszego nie jestem w stanie uzyskać informacji gdzie one są.Zgadzam się że zaczęło się to po zmianie siedziby banku.Na dzień dzisiejszy jest to 1600zł.wpłacałam zawsze na tej samej poczcie.We wrześniu ubiegłego roku straciłam 1000zł potem listopad 500 i za jakiś czas 100zł.Na dodatek przychodzą mi dziwne maile o braku kasy dla jakichś dziwnych osób czy firm.Nie wiem co robić nie mam nr konta jaki był nie znam tego co niby jest teraz,a na dodatek nie mogę nigdzie zobaczyć własnego nr konta w swoim logowaniu się do konta.Wyświetla historie wydatków ale nr konta brak.


  • Review o: 4Home

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Urządzenie przeciwbólowe

    Niestety. Zasłużona ocena to 1. Urządzenie przeciwbólowe miało być na prezent zamówione 17 grudnia, nie doszedł na swieta a miało dojść. Jestem zazenowana i rozczarowana. Jakość obsługi również bardzo kiepska, wręcz do wymiany. Po wymianie dwóch wiadomości przestali odpisywać. Proszę się nie tłumaczyć że to kurier zawinił!!! Tego samego dnia zamawiałam kilka innych paczek z innych firm z różnych części Polski! - wszystkie doszły! No prócz waszej oczywiście. Ta firma to kpina. Przesyłka dotarla po świętach - pudełko pogniecione, wygląda tak jakby ktoś tam grzebal, może używane kto wie, w sumie po tej pseudo firmie można się wszystkiego spodziewać. Nie polecam, nie kupujcie u tej osoby bo szkoda waszego czasu i pieniędzy!
    Towar słabej jakości. Przestrzegam.

    zamowienie niezrealizowane ,bo ponoć już wyprzedane. ???? żadna z kilku pozycji zamówienie nie dojechała ... śmiech i żenada ta firma nie ma towaru na stanach.


  • Review o: Kiwi

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Don't buy travels or air tickets from kiwi.com

    Absolutnie odradzam! Zakupiłam bilet łączony POZ - LTN - TFS i dostałam informację, że lot na odcinku POZ - LTN został zmieniony UWAGA o 23 godz. 50 min.
    KIWI nie daje ŻADNEJ gwarancji!!! Po kilku rozmowach z nieudolnymi operatorami pozbyto się mnie odsyłając do wizzaira! Wizzair za to umywa ręce, bo to kiwi kupuje u nich bilety więc na moją reklamację nie zareagowali nawet!
    Kiwi zaś twierdzi, że ich gwarancja obowiązyje od różnic 24-godzinnych! Przez 10 min i przez to, że zakupiłam bilet przez kiwi.com straciłam całe połączenie i musiałam kupić inny bilet.
    Naprawdę odradzam, bo nie są kompetentni, a ich gwarancja, którą się chwalą na stronach internetowych chcąc przyciągnąć potencjalnych kupców jest NIC NIE WARTA!!!
    Rada: lepiej kupować bezpośrednio w liniach lotniczych. Wówczas przy reklamacjach nie jesteśmy przynajmniej zbywani przez zakup biletów przez pośredników i możemy ubiegać się o odszkodowanie lub zwrot!

    Witam
    Opiszę sytuację z rezerwacją.
    Bilety kupine z skyscanner za posrednictwem kiwi.com . Na każdej zakładce piękna zachęta że kiwi daje gwarancję za odwołany lot lub zmianę.
    A taki ch.. Odwołali jeden lot wizzair i cały plan podróży legł. Oczywiście pomocne kiwi stwierdziło cyt. "Dzień dobry, Panie X
    kontaktujemy się w sprawie rezerwacji . Jeśli chodzi o zmianę lotu, można to zrobić na stronie Zarządzaj rezerwacją, należy po prostu przewinąć w dół i kliknąć „zmiana” w podsumowaniu podróży. Informujemy, że podczas pierwszej rezerwacji wybrał Pan taryfę Fare Saver Ticket. Zgodnie z jej regulaminem, zmiana lotu jest uważana za zakup nowego biletu, a tylko 10 EUR zostanie odjęte od kwoty nowego lotu, o który Pan poprosił. Oprócz tego, po pomyślnym zrealizowaniu zmiany lotu zwrot za oryginalne loty nie będzie już możliwy, ponieważ cena nowego lotu została obniżona o 10 EUR, zgodnie z ustaleniami dotyczącymi ceny biletu w taryfie Saver.
    Odnosnie gwarancji. Ta usługa jest zawarta w Pańskim zgłoszeniu pomocy technicznej i możemy ją aktywować, jeśli napotka Pan normalne opóźnienia lub anulowanie na lotnisku, ale jeśli zmienił Pan lot bezpośrednio z liniami lotniczymi, ta usługa zostanie anulowana, jak wspomniał mój kolega"
    I tu się zaczyna zabawa zmowa wizzair i kiwi
    Od wizzair nie da się nic odzyskać nawet znając numer rezerwacj na własne nazwisko bo to nie my osobiście robiliśmy a kiwi. A kiwi ogólnie uwaza że to nasza wina że wizzair odwołało lot i jak zmieniamy rezerwację to kupujemy nowy bilet i płacimy.
    I tu pytanie co się dzieje z pieniędzmi od wizzar które zwrócą do kiwi ?
    Śmierdzi na odległość a nie ma komu się pożalić. Długo by jeszcze pisać ale bezsilność i wqrw ... Kupujcie bilety bezpośrednio u lini lotniczych bo inaczej stosują takie praktyki i nie ma winnych a człowiek lżejszy o parę stów. Przypominam to nie ja chciałem zmienić loty tylko odwołała to linia lotnicza. KIWI wysyła wiadomość żeby zmienić lot i dostępne opcje rezerwacji
    A potem twierdzi że to my chcieliśmy zmienić lot i tak jest w umowie i płacimy podwójnie a kasa do zwrotu się nie należy bo łaskawie dali nam zniżkę 10euro na nowy bilet.A cała kaska odzyskana od wizzair hyc do skarboneczki ...

    Mój przypadek to "copy/paste" tego co pisze Edyta, tylko na innej trasie. Też nowe bilety i 1200 zł w plecy.