Wszystkie opinie z Krzysztof
Review o: Media Markt
kupiliśmy wraz z małżonką tv sony.
Chcemy powiedzieć, ze jesteśmy bardzo zadowoleni z perfekcyjnej obsługi przez dwóch pracowników Działu RTV Panow o imieninach Darek w dniu
01.02.2025. Zakup trwał trochę długo bo byliśmy zainteresowani kupnem
tego telewizora. Jesteśmy wdzięczni tym Panom za tak życzliwe potraktowanie nas .Życzymy wszystkim klientom takich sprzedawców.
Gratulujemy takich pracowników.Review o: Skyscanner
Zakup biletów lotniczych
Wczoraj, używając godnej zaufania wyszukiwarki, trafiłam na stronę, która prowadzi nieuczciwe praktyki sprzedaży. Po opłaceniu biletów, dostałam nr rezerwacji, ale po kilku godzinach dostałam maila, grożącego anulowaniem lotów, chyba że dopłacę znacznie więcej. Po rozmowie telefonicznej powiedziano mi, że ceny na stronie nie są wiążące, a przepisy polskie nie mają znaczenia. Zgłosiłam sprawę do rzecznika praw konsumenta i czekam na dalszy rozwój. Nie polecam korzystania z takich pośredników, którzy stosują podobne praktyki.
Review o: Skyscanner
bilet lotniczy
Wszystko było ok. Ładna i prosta w obsłudze strona, przydatne funkcje typu Lot w dowolne miejsce
Review o: autoeurope
brak otrzymania vouchera
Zapłaciłem, ale nie dostałem vouchera na mój adres e-mail. W autoeurope wygląda to tak, jakbym nie zapłacił, ale moja karta kredytowa została obciążona. Kontaktowałem się z nimi kilka razy, ale nie dostałem żadnej odpowiedzi ani rozwiązania. Jestem rozczarowany obsługą klienta i komunikacją.
Review o: surveylama
Dobrej jakości ankiety
Często mnie wyrzuca z ankiety i to mnie irytuje. Mimo że mam dostęp do wielu ankiet i wydają się być dla mnie, czasami zdarza się nawet pięć razy dziennie. To naprawdę frustrujące.
Review o: Pyszne
Zamówienie z szerokim wyborem
Pyszne.pl daje możliwość wybrania spośród wielu różnych restauracji, co jest super dla osób, które mają trudności z podjęciem decyzji. To wygodne rozwiązanie dla tych, którzy lubią próbować nowych smaków i nie mają jednego ulubionego miejsca.
Review o: NIKE
bez porządnego potwierdzenia
Obsługa klienta jest straszna i strasznie powolna. Wzięli pieniądze bez potwierdzenia zamówienia. Wysłałem wiele e-maili, ale nikt nie wie, czy moje zamówienie zostało zarejestrowane. Mówią, że to jest przesyłane do "wyższego wewnętrznego działu", który potrzebuje 5 dni roboczych na odpowiedź. Spędziłem z nimi zbyt dużo czasu na telefonie. Nigdy więcej nie kupię przez oficjalną stronę. To jest beznadziejne.
Review o: Watches2U
Zakup zegarka MK
Muszę przyznać, że kupno zegarka z bransoletką MK było strzałem w dziesiątkę. Zegarek jest naprawdę piękny i spełnia wszystkie moje oczekiwania. Kontakt z sprzedawcą był łatwy i klarowny, co bardzo ułatwiło mi proces zakupowy. Na pewno polecam ten sklep!
Review o: condor
Zakup bez dostarczonej usługi
Ostatnio kupowałem coś online, ale niestety nie dostałem tego, za co zapłaciłem. Firmy, które oszukują klientów i nie spełniają obietnic, zasługują na potępienie. Ludzie powinni uważać na takie praktyki i unikać współpracy z takimi przedsiębiorstwami.
Review o: Astro
Zakup najnowszego modelu słuchawek bezprzewodowych
Kupiłem najnowsze słuchawki bezprzewodowe, ponieważ miałem już dobre doświadczenia z poprzednimi, ale niestety okazało się, że to był zły wybór. Kiedy umieszczam je na stacji dokującej, zdarza się wiele nieprzewidywalnych rzeczy, na przykład nie pokazuje sygnalizacji ładowania lub naładowanych słuchawek jak należy. Często migające światło na słuchawkach oznacza problem z ładowaniem, co jest bardzo frustrujące. Wydaje się, że nie ma na to stałego rozwiązania, a problem istnieje od lat według opinii innych użytkowników. Jest to naprawdę smutne widzieć, że znana marka nie może poradzić sobie z takim problemem i sprzedaje wadliwe produkty premium od tak dawna.
Review o: Decathlon
Buty
Nie polecam , całkowity brak kontaktu z obsługą klijenta, sprzedaja towar ktorego nie maja
Review o: ClickMeeting
Fajne spotkanie online
Było naprawdę dużo rzeczy dziejących się, ale ja całkiem lubiłam to wszystko.
Review o: gostudent
Kiepska jakość
Nie polecam używania tej strony! Firma świadczy słabe usługi i nie chce zakończyć subskrypcji mimo mojego ogromnego niezadowolenia z jakości korepetycji. Wydaje się, że zależy im tylko na pobieraniu opłat od klientów. Lepiej poszukać innych opcji, które faktycznie troszczą się o potrzeby uczniów.
Review o: Novakid
Novakid
Witam, Jestesmy z novakid od 3
Review o: Homestay
Moje zakwaterowanie w Barcelonie
Zatrzymałem się w pokoju w Barcelonie, gdzie mieszkało dwóch innych mężczyzn i jeden z nich palił marihuanę, mimo że było napisane, że palenie jest zabronione. Gospodarz nie chciał pomóc, zwrócić pieniędzy ani zaoferować rekompensaty. Polecam wybrać AIRBNB zamiast homestay, bo ja już nie skorzystam z tej platformy. To był mój pierwszy i ostatni raz z homestay...
Review o: Eneba
gre klucz cyfrowy
Uwaga oszuści nie polecam
Review o: learnsql
Zakup ćwiczeń SQL online
Ćwiczenia są super zaplanowane, bardzo pomocne, a ta platforma naprawdę pomaga skupić się na nauce, bez stresu związanego z konfiguracją rzeczywistego serwera SQL.
Review o: MyTrendyPhone
Zakup ochrony na zegarek
Postawiłem na tę firmę po przeczytaniu pozytywnych opinii. Zakupiłem ochronę na szybkę zegarka i na stronie zostało wspomniane, że produkt jest w zestawie dwuczęściowym. Niestety, dostałem tylko jedną część, a link do obsługi klienta nie działa lub jest trudny do znalezienia. Co do samego produktu, spełnia on moje oczekiwania, więc nie mam zastrzeżeń. Warto zaznaczyć, że dokonałem zakupu będąc w Polsce, więc możliwe, że polska wersja strony wymaga poprawy.
Review o: Radisson Hotels
Moje zakupy - Varmeste anbefalinger
Ostatnio nocowałam w hotelu, który był urządzony i zaprojektowany przez duńskiego projektanta. Położony był naprzeciwko Tivoli i miał fantastyczny widok. Obsługa była bardzo miła i pomocna na każdym kroku, zarówno na recepcji, jak i w restauracji. Pokoje były starannie przygotowane z dużą dbałością o szczegóły, a z powodu COVID-19 podjęto wszelkie środki bezpieczeństwa dla gości. Po prostu rewelacyjna obsługa! Przed wyjazdem mogłam zostawić walizki w przechowalni. Na pewno tam wrócę i polecam ten hotel wszystkim moim znajomym.
Review o: Senetic
asortyment używany jako nowy
Miałem bardzo złe doświadczenie z moim zakupem. Brak możliwości skontaktowania się z działem reklamacji sprawił, że czułem się bezradny i zaniepokojony. Do tego dostałem produkt, który wyraźnie był używany, mimo że miało być nowy. Jestem bardzo niezadowolony z takiego postępowania, uważam to za niezrozumiałe i nieetyczne.
Review o: Voidu
Mimo problemów podczas finalizacji
Mimo pewnych kłopotów z finalizacją zamówienia, wszystko skończyło się dobrze dzięki pomocy obsługi technicznej. Na początku miałam problemy z ukończeniem zakupu, ale po skontaktowaniu się z pomocą techniczną udało mi się wszystko wyjaśnić i sfinalizować transakcję. Dzięki nim cały proces zakupowy zakończył się sukcesem i jestem zadowolona z ostatecznego rezultatu.
Review o: GlobKurier
Zamowienie
Niestety, jestem bardzo rozczarowany usługami firmy. Mimo tego, że regularnie z nich korzystam, napotkałem wiele problemów. Co drugie zamówienie kończy się niepowodzeniem - przewoźnik odmawia przyjęcia przesyłki, a nikt z firmy nie chce wziąć za to odpowiedzialności. Na moje zapytania przez infolinię czy stronę internetową nie ma odpowiedzi, a rozmowa z botem to kompletna strata czasu. To nie jest poziom, na który możemy sobie pozwolić.
Review o: Geekmaxi
Kupno monitora
W zeszłym roku kupiłem sobie monitor, a teraz niestety się zepsuł i potrzebuje naprawy. Skontaktowałem się z obsługą klienta i obiecano mi zajęcie się tym, ale ciągle słyszę obietnice o szybkim kontakcie. Niestety, nadal nie dostałem żadnych konkretów ani pomocy. Ogólnie odradzam korzystanie z tego sklepu ze względu na brak wsparcia i gwarancji.
Review o: Sumup
Zakup urządzenia do płatności
To urządzenie płatnicze jest naprawdę super dla każdego, kto zajmuje się rękodziełem. Bardzo proste w obsłudze i zawsze działa bez problemu. Dzięki niemu mogę łatwo przyjmować płatności od moich klientów. Naprawdę polecam!
Review o: Empik
Zakup książki "Władca Pierścieni" w Empik
Moje doświadczenie z zakupem w Empik było naprawdę rozczarowujące. Musiałam czekać prawie 2 tygodnie na przesyłkę, a potem dostałam wiadomość o anulowaniu mojego zamówienia. Powiedzieli mi, że mogę kupić ten sam produkt, ale za większą cenę, bo jest dostępny. Musiałam sama inicjować kontakt z obsługą klienta, bo nie dostawałam od nich żadnych informacji. Moje skargi były po prostu ignorowane, a obietnice o super rabatach okazały się tylko chwytem marketingowym. Empik nie wywiązał się ze swoich obietnic i potraktował mnie bardzo niegrzecznie jako klienta.
Review o: Sanatoriums
Rezerwacja stołów w apartamencie
Moje doświadczenie z rezerwacją apartamentu było trochę stresujące, ponieważ na początku nie mieliśmy zarezerwowanego pokoju i musieliśmy spędzić jedną noc w innym hotelu. Jednak po ostatecznym sprawdzeniu wszystko było w porządku i resztę pobytu spędziliśmy bez problemów. Mimo początkowych trudności, ogólnie mieliśmy udane zakwaterowanie.
Review o: HelloSmart
Krem i żel do mycia twarzy
Pozytywnie oceniam serwis. Na plus na pewno fakt, że zamówienia realizują prawdziwe apteki więc mam pewność, że moje produkty nie przeleżały całej zimy w zapyziałej piwnicy jak u kogoś na allegro. Ceny są całkiem spoko, dostawa paczkomatem. Polecam
Review o: Volkswagen Financial Services
Leasing pojazdu
Witam,
Jestem klientem VW Financial Services od niedawna.
W ubiegłym tygodniu podpisałem umowę leasingową na nowy samochód w centrali przy rondzie ONZ w Warszawie.
Obsługiwał mnie p. Paweł.
Obsługa super profesjonalna i miła.
Czytałem wcześniej opinie na forum - i byłem przygotowany na różne niespodzianki.
Okazało się, że umowa była prosta i czytelna, wysokości rat dokładnie zgodne z wcześniejszą ofertą, opłaty takie jak w informacji, rejestracja samochodu super szybka, dobry kontakt z infolinia i na prawdę czułem się jakbym był indywidualnie (bardzo dobrze) traktowany.
Jak na razie rewelacja. To nie mój pierwszy leasing - ale zdecydowanie najlepszy. Będę polecał wszystkim i sam pewnie skorzystam ponownie.
Wiem, że post brzmi jak napisany przez pracownika tej firmy - ale zapewniam, że jestem autentycznym klientem VW i nic poza tym mnie z tą firmą nie łączy.
Rekomenduję wszystkim a p. Pawła rekomenduję jego przełożonym do premii :)
Pozdrawiam,
Krzysztof GodleśReview o: KFC
zamówienie na odbiór osobisty
Zamówienie telefoniczne z godzinnym wyprzedzeniem odbiór osobisty. Jak przyjechałem to i tak czekałem jeszcze 20 minut. Równie dobrze mogłem zamówić na miejscu i było by szybciej. W otwór wsadźcie sobie zamówienie z netu!
Review o: Inter Cars
TERMOTEC
WITAM PRZESTRZEGAM PRZED KUPOWANIEM KOMPRESORÓW KLIMATYZACJI TERMOTEC KOMPRESORY DZIAŁAJĄ GÓRA MIESIĄC PO MIESIĄCU ODDAJESZ NA REKLAMACJE KTÓRA Z GÓRY JEST ODRZUCONA PRZEJECHAŁEM SIĘ NA KILKU PO ZAŁOŻENIU oryginalnej BRAK PROBLEMÓW !
Review o: Meble Bogart
Zestaw wiszących szafek nocnych Verica 2 szt.
Zakupiłem 2xszafka nocna oraz konsolę. Wydałem ponad dwa tysiące złotych. W szafkach nocnych nie można używać szuflad. Długo by wyjaśniać dlaczego nie złożyłem reklamacji. Nie miałem niestety czasu, widząc komentarze w internecie. Po wystawieniu negatywnej opinii kontakt z firmy "kupującej" komentarze - EKOMI..czy jakoś tak. Za skasowanie negatywa miałem dostać 100zł..odmówiłem mówiąc że pieniądze to nie wszystko..haha..odpowiedź ..damy 150zł ! tylko skasuj...please. Gdy odmówiłem ponownie okazało się że przecież nie złożyłem reklamacji to nie wiedzą co jest źle z meblami? Ale 150zł chcieli zapłacić!. Poinformowałem ze jest możliwość usunięcia negatywnej opinii jeśli otrzymam nowe szuflady(bez frontów) i będę próbował zrobić z nich mebel do użytku. Pan od komentarzy napisał że ok, wyślą mi nowe szuflady ale muszę skasować ! najpierw negatywny komentarz. Będąc przekonanym że rozmawiam z kimś rozsądnym skasowałem komentarz i podałem adres do wysyłki kogoś z rodziny bo nie mam możliwości odebrać osobiście. Jakież było moje zdziwienie gdy minął ponad tydzień i szuflady "zaginęły" w akcji bo do mnie nie dotarły !. Krótko mówiąc OSZUŚCI ! i jeszcze wyłudzono adres postronnej osoby! Nie polecam ! nigdy więcej !
Review o: Wakacje
BONY WAKACYJNE
Dzień dobry,
Chciałbym podzielić się swoimi doświadczeniami z firmą Wakacje.pl, a w istocie zwykłym podmiotem firmo podobnym żerującym na klientach.
Zanim w szczegółach moja dobra rada - UNIKAĆ TEGO PODMIOTU JAK OGNIA !
Zapłaciłem za Bony Wakacyjne o wartości 10 000 zł w dniu 30.05. Po tym jak zorientowałem się jaki został zastosowany przelicznik (4,23 PLN/EUR przy średniej rynkowej cenie 4,58 PLN/EUR) skorzystałem z prawa do odstąpienia od umowy.
I tutaj rozpoczęła się komedia w wykonaniu Wakacje PL oraz operatora płatności Przelewy24.
Pani z Wakacje PL w osobie Wasilewskiej Patrycji najpierw przez 7 dni (od 2.06) zapewniała mnie, że środki są w trakcie zwrotu, że już za moment zostaną mi zwrócone. Potem otrzymałem potwierdzenie zwrotu z informacją iż może on trwać... 14 dni !
Napisałem reklamację do firmy Przelewy24 i tak do dzisiaj czyli 14.06 ani odpowiedzi na reklamację ani środków finansowych.
Sama firma Przelewy24 to zwykli hochsztaplerzy finansujący swoją działalność z przetrzymywanych środków klientów a to są działania z pogranicza przestępstwa o czym zawiadomiłem KNF
Po tym jak poinformowałem Panią co oznacza skuteczny zwrot środków Pani nie odpisuje na wiadomości e-mail.Działalność platformy Wakacje.PL w porozumieniu z operatorem płatności Przelewy24 to klasyczny przykład wyłudzeń i oszustwa. Firmy w wspólnie i w porozumieniu finansują własne działalności z przetrzymywanych środków pieniężnych swoich klientów.
Średni czas zwrotu środków finansowych sięga 14 dni. Złożyłem zawiadomienie do KNFReview o: Wakacje
BONY WAKACYJNE
Dzień dobry,
Chciałbym podzielić się swoimi doświadczeniami z firmą Wakacje.pl, a w istocie zwykłym podmiotem firmo podobnym żerującym na klientach.
Zanim w szczegółach moja dobra rada - UNIKAĆ TEGO PODMIOTU JAK OGNIA !
Zapłaciłem za Bony Wakacyjne o wartości 10 000 zł w dniu 30.05. Po tym jak zorientowałem się jaki został zastosowany przelicznik (4,23 PLN/EUR przy średniej rynkowej cenie 4,58 PLN/EUR) skorzystałem z prawa do odstąpienia od umowy.
I tutaj rozpoczęła się komedia w wykonaniu Wakacje PL oraz operatora płatności Przelewy24.
Pani z Wakacje PL w osobie Wasilewskiej Patrycji najpierw przez 7 dni (od 2.06) zapewniała mnie, że środki są w trakcie zwrotu, że już za moment zostaną mi zwrócone. Potem otrzymałem potwierdzenie zwrotu z informacją iż może on trwać... 14 dni !
Napisałem reklamację do firmy Przelewy24 i tak do dzisiaj czyli 14.06 ani odpowiedzi na reklamację ani środków finansowych.
Sama firma Przelewy24 to zwykli hochsztaplerzy finansujący swoją działalność z przetrzymywanych środków klientów a to są działania z pogranicza przestępstwa o czym zawiadomiłem KNF
Po tym jak poinformowałem Panią co oznacza skuteczny zwrot środków Pani nie odpisuje na wiadomości e-mail.Działalność platformy Wakacje.PL w porozumieniu z operatorem płatności Przelewy24 to klasyczny przykład wyłudzeń i oszustwa. Firmy w wspólnie i w porozumieniu finansują własne działalności z przetrzymywanych środków pieniężnych swoich klientów.
Średni czas zwrotu środków finansowych sięga 14 dni. Złożyłem zawiadomienie do KNFReview o: Gant
niestety pomimo dwukrotnej próby, zakupu nie udało się zrealizować
...sklep internetowy GANT jest w zasadzie bezużyteczny , przelewy dziwnym zbiegiem okoliczności nie są księgowane i nigdy nie dochodzą , obsługa zazwyczaj nic nie wie i nawet nie próbuje wysilić się aby rozwiązać problem ...wedle zasady ,nie mamy Pańskiego przelewu i co nam Pan zrobi '' ? tygodniami trwa odzyskiwanie pieniędzy przelewanymi przez PAYu .Dziwnym zbiegiem okoliczności wszystkie inne sklepy z odzieżą chodzą bezbłędnie
Review o: Flixbus
Bolet Nicea -kraków
Bilet kupiony online z Nicei do Padwy z przesiadka do Krakowa.Pierwszy spóźniony ponad 1,5 godz. Drugi mnie odjechał, na infolinię polska po 20-stej nie dodzwonisz się,jedynie po angielsku.Pytanie co mam zrobić: stoję we Włoszech na przystanku , jest 22.30 odjechał mój autokar, a oni na to że nie było spóźnienia ,po 3 godzinnych przepychankach telefonicznych gdzie nikt na infolini nie mógł mi pomóc, bo przecież oni nic nie mogą musiałem kupić kolejny bilet już bez przesiadek i spędzić kolejne 12 godzin czekajac na niego na dworze, na przystanku bo bałem się kolejnej przesiadki bo ani kierowcy ani obsługa nie mają nad tym żadnej kontroli. Porażka.Nie polecam.Dodam że jadąc w nocy w końcu do Polski siedziałem z przodu autokaru i słyszałem rozmowy kierowców.Oni kierują się tylko aplikacjami na przystankach , ktore zamykają się z dana godziną , jeżeli kogoś nie ma to trudno nie ich problem, nie ma żadnej logistyki i kontaktu pomiędzy kolejnymi autokarami .Wtedy nie zabrali z kolejnych przystankow z nowu kilku odob , ktore nie dotarły na czas.Ja spędziłem na przystanku 24 h .Nie polecam tego przewoźnika, nie otrzymałem żadnej pomocy że strony infolinii.Wg mnie to wszyscy poszkodowani przez tą firmę powinni się zebrać i założyć sprawę w sądzie.
Review o: Doz
Leki
Dzień dobry
Był to mój trzeci zakup. Poprzednie zakupy odebrałem zapakowane w folię. Tym razem pani w aptece rozerwała folię, a na moje pytanie dlaczego to zrobiła powiedziała, że to z powodu nie ekologicznego opakowania. Po mojej uwadze, że mogli zapakować w opakowanie ekologiczne, albo przysłać bez opakowanie zrobiła się nerwowa atmosfera. Był to mój ostatni zakup w tej sieci (DOZ.PL), bo nie lubię jak się robi ze mnie wariata.Review o: Neonet
Dead island 2 ps5 edycja hella
Porazka to powinno byc logiem firmy. Produkt zamowiony w prw order w sierpniu 2022r. Produkt muak byc do obioru na premiere 21 kwietnia 2023r. Brak oontaktu pomiedzy strona internetowa sklepem stacjonarnym a infolinia. Gra miak byc do obioru bylem w sklepie po dodbior... produktu nie bylo. Dzisiaj informacja ze moge sobie podjechac i mam sie zdecydowac czy odbieram czy nie. 2 tyg. po dacie ptemiery. Nawet przepraszam nie uslyszalem. Na reklamacje brak odpowiedzi...
Review o: Tickets
Tragedia nie polecam !
Nie polecam ,oszuści . Brak profesjonalizmu , podają błędne rezerwacje, obsługa słabo rozmawia po Polsku . Za błąd w nazwisku w ostatniej literce , która nie zmienia brzmienia nazwiska chcieli wyłudzić od nas 3500 pln od osoby. Tickets.pl twierdził że linie lotnicze sobie takie pieniądze naliczają . Jest to nieprawda po kontakcie z linią BRITISCH ARLINES pani bez problemów i bez kosztowo mogła by to zmienić gdybyśmy zakupili bilety bezpośrednio u nich w liniach lotniczych .Chcesz mieć stres przed wylotem kup bilet w Tickets .pl
Review o: LogicLike
miesięczny kurs
nie ma dostępu , mimo zakupienia miesięcznego kursu, wyskakuje okienko rejestracja konta, proszę o pomoc
Review o: Triverna
Rezerwacja pobytu na wakacje
Tragedia! Obiekt w rewelacyjnej cenie znaleziony, zarezerwowany za pomocą konsultanta, pana Jakuba. Upewniał się on, że będą w tym terminie dostępne dwa pokoje 4-osobowe. Opłacona zaliczka, na moją prośbę i Hotel i Triverna potwierdzały, że z rezerwacją wszystko jest w porządku. Po paru dniach obiekt dzwoni, że z winy Triverny mają tylko 1 pokój w tym terminie. Triverna zwala winę na obiekt. A my zostaliśmy z zarezerwowanymi już urlopami na ten czas i bez miejsca pobytu. Triverna oferuje łaskawie zwrot zaliczki. Lub zwrot środków na ich konto plus 200 zł rabatu na kolejny pobyt. Przy czym następne podobne wolne oferty w tym czasie są droższe o 2-3 tysiące. Uważam, że to wina pośrednika lub jego komunikacji z hotelem. Jesteśmy strasznei zniesmaczeni i odradzamy korzystanie z tak nieprofesjonalnej firmy.
Review o: KFC
Duże frytki
Duże frytki w KFC to jest złodziejstwo. Opakowanie i ilość frytek jest mniejsze niż możesz to sobie wyobrazić. 10cm X10 cm ma torebeczka, w której są sprzedawane duże frytki za 8,99 zł.
Review o: Eroprostin
Eroprostin
Eroprostin to nie jest żaden lek tylko suplement kupiłem go i teraz żałuje zostałem oszukany ponieważ podczas zażywania tego suplementu nabawiłem się potwornych bólów głowy i zawrotów. W związku z tym odesłałem w/w specyfik tak jak to przedstawiała dołączona ulotka na adres skrytki pocztowej .zażywałem ten suplement zgodnie z zaleceniem konsultanta 2xdziennie po jednej kapsułce .Odesłałem 3pełne opakowania po 60 szt. w każdym i co się okazało że nie otrzymam żadnego zwrotu pieniędzy za odesłane opakowania ponieważ jak się dowiedziałem po 2 miesiącach z email że nie odesłałem pustego opakowania gdzie w ulotce nigdzie tego nie było że trzeba to zwrócić tak więc wydałem 597zł i nie otrzymam zwrotu to oszustwo a żeby jeszcze wspomnieć podczas zamawiania pan konsultant bodaj Jakub powiedział że będzie że mną w kontakcie co okazało się bujdą po 2 tygodniach natomiast zadzwoniła jakaś pani z tej firmy i poinformowala mnie że ten suplement nie zadziała ponieważ nie mam jak to ona wyraziła aktywatora który bagatela kosztuje 1200zł i co to jest nie oszustwo dlatego ostrzegam nie kupujcie tego suplementu bo nabawicie sié tylko tych przypadłoś co i co ja.
Review o: Nationale Nederlanden
Nie kupiłem i nie kupię nic nigdy od nich
Kontakt z tak arogancką i bezczelną agentką pamietam z czasów PRL lub z PZU. Sugerowanie szukania ubezpieczenia na życie tylko ze względów na opcję „śmierci bliskich”, jest nietaktem i żałosną próbą manipulowania uczuciami.
Review o: euroflorist
5876465
Zamówiona wiązanka dwa tygodnie wcześniej,nie dotarła do odbiorcy. Brak kontaktu ze sprzedającym. Jak się domyślam,nikt nie zwróci mi pieniędzy,więc można śmiało powiedzieć,że zostałem okradziony przez euroflotist. Ja nie polecam korzystania z usług tejże firmy. Ale za to polecam poczytać opinie na różnych stronach. Szkoda,że ja tego nie zrobiłem wcześniej.
Review o: Media Expert
Telewizor Samsung QE55S95B
...PromocjaOLEDSamsung.
Telewizor posiadam od 7 dni i już z czystym sumieniem polecam wszystkim, którzy zastanawiają się jeszcze nad zakupem nowego modelu. Mój 14 letni LCD poszedł na wymianę. Zawsze chciałem posiadać coś z najwyższej półki i po zebraniu opinii fachowej obsługi z salonów RTV wybór padł na Samsunga 55"OLEDQE22S95B. Profesjonalna obsługa zakupowa oraz błyskawiczna dostawa z Media Expert tylko potwierdziła moje oczekiwania. Telewizor świetnie się prezentuje, posiada bardzo cienki ekran (laserowy Design), wąskie ramki, tył obudowy z aluminium szczotkowanego pięknie prezentują się w salonie. Telewizor stoi na podstawce, która posiada schowek na kable, które nie są widoczne. Konfiguracja tv jest intuicyjna i przebiega prawie bezzwłocznie. Jeśli chodzi o oglądany obraz, to jest to perfekcja i radość z kolorów. Technologia QD OLED nadała barwom żywsze kolory, niesamowitą czerń oraz biel, najwyższą jakość. Pora dnia nie ma wpływu na jakość obrazu. Obraz jest również bardzo żywy i wyraźny pod każdym ultra szerokim kątem oglądania. Nawet podające światło słoneczne nie jest w stanie zakłócić dobrego oglądania. To zasługa zastosowania przez Firmę Samsung powłoki antyrefleksyjnej. Wszystko jest wyraźne, jasne, jakby automatyczne dostosowywanie się do sytuacji zewnętrznej. Jeśli idzie o dźwięk z głośników tv to jestem bardzo mile zaskoczony. Perfekcyjna jakość, wszystkie tony brzmią harmonicznie, a basy to już rewelacja. Aż trudno uwierzyć, że producent osiągnął tak wspaniałe efekty dźwiękowe przy tak cienkim telewizorze. Telewizor posiada 4 porty HDMI 2.1 co pozwala na obsługę wszystkich urządzeń zewnętrznych w najwyższej jakości. Połączenie kablem HDMI 2.1 posiadanego wzmacniaczem kina domowwego 5.1 powoduje niespotykane doznania dźwięku podążającemu za obiektem. System Dolby ATMOS potwierdza to perfekcyjnie. Wieczorne oglądanie filmów czy koncertów to przysłowiowy "miód w gębie". Oglądanie wydarzeń sportowych to sama radość, żadnych rozmyć czy opóźnień, 120 Hz w formacie 4K daje sobie radę ze wszystkim. Przeglądarka internetowa oraz system operacyjny Tizen 6.5 daje możliwość korzystania praktycznie ze wszystkich aplikacji oraz VOD (Netflix, Apple TV ...). Odbiór naziemnej telewizji cyfrowej też nie stanowi problemu, mój S95B posiada świetny dekoder, jakoś odbioru też perfekcyjna. Samsung to też pierwszeństwo w EKO. Zużycie energii to tylko 109 W, a pilot posiada panel fotowoltaniczny który go zasila. Cena telewizora po obniżce jest bardzo atrakcyjna i moim zdaniem konkurencja pozostała w tyle. Jest to bardzo topowy model tv. Oglądanie, słuchanie i granie na konsoli to sama radość. Mam nadzieję, że wiele lat pozwoli mi użytkować ten telewizor z tak wspaniałymi doznaniami na wysokim poziomie. Mogę polecić ten model QE55S95B każdemu kto ceni walory estetyczne, nowoczesność, perfekcyjną jakość obrazu, wspaniałą barwę dźwięku, funkcjonalność, oszczędność energetyczną i wiele innych doznań. Wystawiam oceną końcową na 5/5.Review o: Betelli
Buty podwyższające CARLO +7cm
Zakupiłem buty rzekomo podwyższające 7cm CARLO marko Betelli.
Niestety tylko "rzekomo", bowiem okazało się, że podeszwa w swoim najwyższym miejscu mierzy jedynie 5cm.
Dla porównania założyłem na swoją drugą stopę buta zakupionego w zeszłym roku w zwykłej sieciówce. Podwyższenie było identyczne.
Wnioski? Jeśli chcesz być wyższy, to kupuj zwykłe buty w zwykłym sklepie. Te internetowe są wysokie tylko z nazwy.Review o: Fruugo
Marynarka
OSZUŚCI
Od dnia złożenia zamówienia czyli od 22 stycznia 2023 r poza potwierdzeniem zapłaty w dniu 23 stycznia 2023 nie ma żadnego kontaktu pomimo prób. W ofercie była dostawa w ciągu 2 dni.
Nie tylko nie polecam ale OSTRZEGAM!Review o: Komfort
Wypożyczenie
Sklep w Wejherowie CH Jantar. Wypożyczyłem odkurzacz piorący za który musiałem zapłacić kaucje w wysokości 300zł, Do tego celu użyłem karty płatniczej kredytowej. Po zwrocie odkurzacza kaucja nie została mi zwrócona. Zostałem poinformowany że kaucja zostanie zwrócona na moje konto za jakieś 2 lub 3 dni. I tutaj się pytam : jakim prawem przetrzymujecie moje pieniądze?. Nie jestem firmą charytatywną żeby wspomagać Komfort !. Obracacie moimi pieniędzmi !!!, Kaucja powinna zostać zwrócona natychmiast . Ewentualnie za każdy dzień zwłoki naliczone odpowiednie odsetki. Uważam że jest to zwykły bandytyzm , przywłaszczenie pieniędzy. Nie można oczywiście za taki stan rzeczy winić sprzedawcę bo nie on to wymyślił. Od wymyślania takich złodziejskich praktyk są pracownicy umysłowi którzy nie mają kontaktu z mózgiem lub znacznie ten kontakt jest utrudniony . Niech za ladą stanie ten cwaniak który wpadł na taki pomysł żeby kaucje przetrzymywać. Sprzedawcą powinni płacić szkodliwe , bo to oni są na froncie Klient - firma. Przez takich szubrawców cierpią niewinni ludzie którym firma nie szczędzi stresu.
Review o: Komfort
Łóżko
TO w jaki sposób podchodzi sie do klienta jest nie do opisania bez wulgaryzmów,
W dużym skrócie, czas oczkiwania na zamówione łóżko-6 tygodni, właściwie to 6 tygodni jest już absurdem ale koneic końców podjąłem decyzje że poczekam, po upływie 5 i pół tygodnia, 3 dni przed realizacją zamówienia, wysłałem maila z zapytaniem czy ta data dostawy sie nei zmieniała i mniej wiecej o której godzinie możńa spodziewać sie dostawy.
W odpowiedzi zostałem poinformowany że jednak jest opóźnienie "delikatne," conajmniej 21 dni!!!!!.
Z zażenowania dzwoniłem na infolinie mówiąc że chyba powinno sie informowac o jakimkolwiek opóźnieniu sporo wcześniej, w końcu to nie szafka nocna tylko duży gabaryt służący do spania, co jeżeli już pozbyłem sie starego łożka stosując sie do wcześniej umówionej daty dostawy? Dla KOMFORTU nie ma to żadnego znaczenia ,
Na pytanie czy w zwiazku z tak dużym opóźnieniem są w stanie zrobić jakiś rabat cokolwiek, bo to 21 dni jeszcze nie jest powiedziene żę nastąpi najprawdopodobniej bedzie to trwać dłużej, ponieważ nie chcą podać dokałdnej daty ( tak dalej czekam )
Dostem ignorujacą odpowiedź że moge dostać 10% rabatu na kolejne zakupy :D gdzie na stronie dla wszystkich jest praktycznei tyle samo rabatu , wieć mają to totalnie w dupie dopisując że JEŻELI NIE ODPOWIADA TERM DOSTAWY TO MOGĄ ZWRÓCIC KOSZTY I ANULOWAĆ ZLECENIE.
Czyli czekałem 6 tygodni jak idiota tylko po to żeby przeczytać takiego maila od sklepu KOMFORT !!!!
ŻART KURWA ŻART !
Nigdy wiecej !!!!
DOdam że to juz wychodzi 9 tygodni oczekiwania na zamówine łóżnko które cały czas jest w trakie realizacji !
PORAŻKA DRAMAT < NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA, lepiej dopłacić w innym mijescu i mieć spokojną głowie i co najważniejsze mieć wgl to co zamówiliśmy.Review o: Shein
Ubrania dla dziecka
Totalna porażka. Towar kupiony nie przyszedł. 300 zł w plecy, zero kontaktu , pisanie zwrotów nic nie daje bo i tak nikt nie odpisuje. Zastanówcie się 2 razy zanim kupić tam cokolwiek. Pozdrawiam
Review o: Pyszne
Dostawę jedzenia
Przyjęte zamówienie nie zostało dostarczone. Stały aderes dostawy w aplikacji, mimo to dostarczyli na jakiś inny i mówią, że dostarczone i nie zwrócą pieniędzy (120zł). Aplikacja odinstalowana - kradzież ODRADZAM!
Review o: Media Expert
pralkę i suszarkę elektrolux
W dniu 2 listopada zakupiłem w sklepie Media Expert w Nakle nad Notecią pralkę i suszarkę firmy Elektrolux. Obsługa sklepu bardzo miła i profesjonalna, chociaż mieli ułatwioną sprawę ponieważ miałem już upatrzone modele pralki i suszarki. Zakup z dostawą i montażem. Panowie bardzo szybko chcieli załatwić sprawę. Dopiero po moich uwagach, że trzeba wypoziomować pralkę i dopiero ustawiać na niej suszarkę z lekkim oporem ale wykonali jak się należy. Użytkuję sprzęt prawie dwa tygodnie na razie wszystko jest ok, aczkolwiek dopiero poznaję wszystkie ustawienia. Sprzęt spełnia moje oczekiwania. Rzeczy są suche i niepogniecione. Jedyna uwaga to suszarka mogłaby pracować ciszej.
Review o: Atlas For Men
Dwa pola za kwotę 18488 zł
Od 21.10.2022 do dziś 08.11.2022 Atlasformen bezprawnie przetrzymuje moje pieniądze. Pomimo wielokrotnych telefonów i nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Nie polecam zakupów w tej firmie!
Review o: FREEZL
FREEZL
Jak miałem pożyczkę kilka dni po terminie to nie było dzwoniono każdą chwile, umówiłem się o spłacie po czym spokojnie wszystko spłaciłem
Review o: Media Expert
Piekarni i płyt gazowa
Dostawa to jakieś nieporozumienie. Miało być w ciągu dnia a o 19 dostałem sms że nie przyjadą. Dzwonię na infolinię, konsultant zarejestrował prośbę o instalację w dniu następnym po 18 bo pracuję do 17, a pan instalator przyjechał ze sprzętem o 9:00... synowi dał do podpisu protokół.. na którym napisał: brak osoby dorosłem która mogłaby kupić nowy wąż do gazu... o tym sprzedawca nie raczył poinformować, że należy mieć nowy wraz z reduktorem albo paragon że nie dawno kupiłem... dziś udałem się do sklepu Aleja Bielany -Czekoladowa a tam ifo że zainstalują za 2 dni... porażka...
Review o: SENDIT.PL
Tradycyjne zlecenia nadania
To już kolejny raz przechodzę przez przygody z firmą Sendit . Sam panel do dokonania zleceń wysyłki jest OK ale to nie przykryje całej masy WAD:
1. Kontakt telefoniczny wyłącznie z BOTEM to jest kpina z Klienta i chowanie głowy w piasek.
2. Brak szybkiego kontaktu uniemożliwia sprawne działanie całego systemu
3. Panel do obsługi przesyłek w zasadzie nie działa bo na wiele odpowiedzi musimy czekać dzień. Czyżby firma miała tyle problemów że nie jest w stanie działać sprawnie ?
4. Na wiele złożonych wniosków odpowiada systemowy BOT na zasadzie kopiuj wklej każda sprawa to samo rozwiązanie.
5. XXI wiek żeby firma nie miała odwagi odebrać telefonu od swojego Kontrahenta i udzielić rzetelnej sensownej odpowiedzi czy pomocy.
6. Fakturowanie przesyłek nieodebranych - niedoręczonych, co uniemożliwia dysponowanie środkami Klienta. Składanie reklamacji powoduje błąd systemu trzeba ponownie składać zlecenie i płacić z dodatkowych środków. To jest brak szacunku dla portfela Klienta i dysponowanie nie swoją kasą.Review o: FREEZL
FREEZL
szukałem pozyczki i znalazłem freezl pożyczyłem u nich 2000 zl. obsługa klienta jest super przelew otrzymałem błyskawicznie, wszystkim polecam!
Review o: Tanieprzesylkikurierskie
przesylka kurierska
Naliczono mi dodatkową opłatę 500% , nieuczciwe praktyki. Proszę uważać
Review o: Triverna
pobyt hotel Smile
Pokój ok. zgodnie z opisem z oferty, serwis również ok.
Pozostałe rzeczy to już totalna porażka. Śniadania jeszcze jak cię mogę, etatowa jajecznica i drugi dodatek na "ciepło". Jedynie ciepła to mogła być herbata lub kawa.
Obiado-kolacja to tylko nazwa, a ściślej obiad podawany w dłuższym przedziale czasowym, stół szwedzki jedna zupa - ciepła, drugie danie również z przydziału mało kiedy ciepłe. TV totalna porażka. Podsumowując nie polecam, omijajcie to miejsce.
Wyjeżdżamy z Triverną od kilku lat ale tak źle to jeszcze nie było.Review o: Car Net
Wynajem auta
Firma z lotniska Wrocław. Auto zwróciłem w takim samym stanie w jakim go otrzymałem, czyli w środku dywaniki miały trochę piasku. Firma obciążyła mnie kosztami czyszczenia auta. Rysa z tyłu była przy odbiorze ale nie widniała w ich systemie. Zwróciłem im na to uwagę. Obiecali że zaaktualnią dane. Oczywiście tego nie zrobili i zwalili później na mnie winę z tą rysą. Nie polecam tej firmy
Review o: Cafe Silesia
kawy
Bardzo fajna firma i sklep internetowy. Na ich stronce znajdziemy fantastyczny blog, z którego możemy się dowiedzieć kupy ciekawych informacji na temat kawy i jej historii. Ale poczytamy tam również na tematy praktyczne, takie jak „dlaczego ekspres nie spienia mleka?”. Bardzo duży plus za tego bloga. Generalnie zagłębiając się w stronkę dowiemy się, że sprzedają oni nie tylko kawę, ale i herbaty, młynki do kawy, ekspresy wielu marek, produkty do czyszczenia i konserwacji sprzęto do parzenia kawy. Generalnie widać, że komuś na tym zależy. Spróbowałem już kilka jego kaw z tego sklepu jestem bardzo zadowolony. Polecam bez cienia wątpliwości. Teraz muszę wypróbować może herbaty…
Review o: Wakacje
Wycieczka na Cypr
Sznowni Państwo. Odradzam Wam zakupy poprzez platformę wakacje.pl.!!!
Zakupiłam wycieczkę po znalezieniu jej w internecie i rozmowie z konsultantem serwisu. Wszystko wyglądało dobrze. Zapłaciłam za wycieczkę karta kredytowa. Po 20 minutach od potwierdzenia wpłacenia i pieniędzy i potwierdzenia wycieczki dostałam maila z anulacja. Moja rezerwacja zostaje odwołana bez podania przyczyny. Mało tego w tej chwili mija 3 tygodnie jak moje pieniądze nie zostały zwrócone, chociaż powinny być zwrócone 2-14dni!
Nie dajcie się oszukać ładna strona www. To zwykle oszustwo. W tej chwili firma obraca moimi kilkunastoma tys zł, a ja zostałam bez środków na wykupienie innej oferty. Skandal!POPIERAM powyższą opinię w 100%
Dla mnie ta firma niewiele się stara. Sprzedaje wycieczki a potem umywa ręce, gdy pojawiają się problemy - odsyła bezpośrednio do biura podróży. Mam bardzo złe doświadczenia w kupowaniu ofert od nich. Więcej już nie skorzystam!!!!
Z kolei portal opineo.pl usuwa niekorzystne opinie dla firmy wakacje.pl - więc radzę się nie kierować opiniami z opineo.pl (usunął moje wpisy "zasłaniając" się niezgodnością z regulaminem".Review o: Media Expert
Lodowka
Firma nie wywiazuje sie z obowiazkow gwarancyjnych. Miala byc wymiana na nowa lodowke : przyslali kuriera (bez zapowiedzi!!!), nie informujac nawet ze tego modelu nie ma juz w ofercie. Nie potrafili zaproponowac zamiennika. Za najtanszy "niegorszy" zamiennik zaproponowany przeze mnie kaza doplacac!!! Kontakt slaby, zdawkowy i nie na temat. Niekompetencja obslugi : pomimo calkowitego braku jakichkolwiek ustalen przysylaja do mnie (trzykrotnie!!) kuriera po odbior lodowki. W przypadku takiego urzadzenia jak lodowka wymagaja zebym najpierw oddal niesprawne urzadzenie a potem "sie zobaczy". Ostatecznie (zdecydowalem sie na zwrot pieniedzy bo nie chcialem miec z ta "firma" wiecej do czynienia) umowili transport ale przyjechal sam kierowca i z braku pomocnikow odmowil abrania sprzetu!!! Kategorycznie odradzam i z cala pewnoscia zglosze skarge gdzie trzeba.
Review o: Air Malta
Lot
Odwołany lot w lipcu 2020 . nie można było wybrać opcji zwrotu gotówki a zakupiłem 6 biletów. Wybrałem opcję Voucher na rok (bo tam była opcja że jak nie wykorzystam przez 12 miesięcy to mogę sie upomnieć o zwrot pieniędzy. Niestety pomimo spełnienia warunków i akceptacji zwrotu przez AirMalta do tej pory (tj prawie 2 lata) nie mogę odzyskać pieniędzy KJ
Review o: Roneberg
anulowane zamówienie
Nie polecam. Towar zakupiony 21.12.2021 którego oczywiście nie mieli o czym dowiedziałam się po mojej interwencji a od ponad miesiąca czekam na zwrot pieniędzy. Dodzwonić obiecują że zaraz przeleją . Najgorszy sklep internetowy
Review o: VoD Player
abonament bez reklam na rok
chciałem obejrzeć kilka filmów, więc wykupiłem abonament bez reklam na rok. Po kilku sekundach czar prysnął! Pierwszy z filmów nadal widniał jako płatny, kolejny to samo , następny też płatny. Abonament obejmuje filmy ogólnie dostępne w sieci za darmo. Okazało się, że zrobili mnie w balona, bo odstąpiłem od umowy po jakiś 5 minutach od zakupu, ale odpisali, że ze odstąpiłem o 5 minut za późno, bo w momencie podpisania uruchamiają pakiet ,a po uruchomieniu nie można zrezygnować. To cwaniacki i złodziejskie działania. Pokazują mega wybór na stronie internetowej, ale do większości dostęp masz za dodatkową opłatą jak człowiek bez abonamentu. Szkoda pieniędzy, bo abonament nic nie daje!
Review o: KFC
Zestaw specjalny i nie tylko
Nie dostalem ponownie pikantnych kawalkow poniewaz wycofano, tylko skrzydella
To byla moja na razie oatatnia wizyta, moze sie kiedys cos sie zmieni
Pikantne zestawy to byla wizytowka kfcReview o: Roneberg
RG08b
Co za szmelc,
Review o: Calypso Fitness
365
Złodziejka firma brak kompetencji i naciąganie piszesz wypowiedzenie i żadnej reakcji i trzeba się sądzić.
Review o: VANGRAAF
Negatywny
Gorszego sklepu pod wzgledem obslugi klienta online to w Polsce nie ma. Bardzo dlugi czas oczekiwania, juz czekam ponad 2 tyg a przesylka nie dotarla. Klamia ze zostala wyslana jak jeszcze nie odebral jej kurier. Na infolinie nie idzie sie dodzwonic, mowia ze wszystkie linie sa zajete a tak na prawde nikt nie odbiera telefonu bo kazdy jest wku tym czekaniem.
Osobiscie dodzwonilam sie na infolinie za kazdym razem, jak potrzebuje pomocy. Widocznie Pan ma pecha
Review o: Ticketmaster
ODRADZAM BO NIE ODDAJĄ PIENIĘDZY!
Zdecydowanie ODRADZAM. Dwa koncerty przepadły i dwa razy BRAK KONTAKTU ze strony ticketmaster. Raz wysłany ogólny mail (chyba do wszystkich), że mają 180 dni na zwrot środków. Na indywidualne maile NIKT NIE ODPOWIADA.
Złożyłem reklamację w banku, po 2 miesiącach bank ją uznał (jednoznacznie jak widać ticketmaster powinien po prostu oddać pieniądze).
TICKTEMASTER TO SZCZYT ŻENADYReview o: Car Free
Naciągacze
Mój problem zaczął się przy zwrocie auta, pracownica firmy zapytała mnie jakie mam ubezpieczenie, gdy jej powiedziałem że podstawowe bez chwili szukania pokazała mi palcem odprysk wielkości 1 mm na szybie czołowej, pomimo że było na szybie dużo innych zabrudzeń po owadach i znalezienie tego konkretnego miejsca bez dokładnego przyjrzenia się było bardzo trudne. Stwierdziła że taki odprysk kosztuje 1000 zł i muszę za to zapłacić. Gdy odmówiłem powiedziała że oddaje sprawę do adwokata i kazała mi wypełnić formularz. Nikt się do mnie nie odezwał w tej sprawie, a po dwóch dniach z konta firma zabrała mi 1000 zł. Za dwa dni znów zabrali mi 1500 zł. Bez mojej wiedzy i zgody. Ja uważam że jest to zwykła kradzież.
Zamierzam iść do sądu z tą sprawą. Wszystkich potęcjalnych klientów tej firmy przestrzegam zastanówcie się zanim się wpakujecie w sytuację podobną do mojej. Ja już nigdy nie skorzystam z ich usług.Review o: GlobKurier
d5tyr
Już sporo paczek wysłałem przez ich "usługi", zdarzyło się raz że się spóźnili 2 dni z przyjazdem i odebrania przesyłki ode mnie ale to w niczym nie przeszkadzało. Tylko że ostatnio coś chyba jest z tą "firmą" nie tak. Otóż, chciałem zlecić dojazd do sprzedawcy i od niego zabrać przesyłkę i dostarczyć ją do mnie. Ponieważ okazało się że sprzedawca nie miał drukarki i nie miał wydrukować etykiety - byłem zmuszony dwa razy anulować zamówienia (oba opłacone), za jedno mi "zwrócili" i mam je na "pre-paid" w tej "firmie", na razie nie będę się martwił jak te środki wykorzystam przy zamawianiu kolejnej przesyłki (o ile w ogóle takowa będzie), to bardziej mnie ciekawi dlaczego nie dostałem zwrotu za drugie anulowane zlecenie. Przynajmniej trzykrotnie pisałem tam reklamację to ewidentnie mnie tu olewają. "Wiadomość przekazana do działu płac". Czekam tydzień jak nie lepiej, potem kolejna wiadomość to odpisali: "Dzień dobry, Przekazano interwencje do działu o pilny kontakt." I znów mi tu łaskę robią bo kolejny tydzień czekam. W końcu odezwali się żebym podał dane do wpłaty :D Podałem i kolejny tydzień cisza. Wysłałem jeszcze jednego e-maila z danymi do wpłaty i nadal nic. No i skoro tak walą w ch..a to na bieżąco wysyłam przesyłki u konkurencji i nic nie wskazuje bym dalej korzystał z ich usług.
Review o: Poczta Kwiatowa
Nigdy więcej
kwiaty na dzień Matki zamówione z samego rana. Z gwarancją doręczenia do 22.00. Oczywiście nie dotarły.
O godzinie 15.00 nadal przyjmowali zlecenia z gwaracją dostawy.
Brak kontaktu z infolinią.
Nigdy więcej,
Anulowałam zamówienie z powodu braku wykonania usługi - czekam na zwrot pieniędzy.Kwiaty nie dotarły tel milczy trzeba na policję zgłaszać
Review o: Redro
ok
wszystko sprawnie, bez problemu, produkt taki jaki oferują
Review o: GlobKurier
ok
Nie mam żadnych skarg działają okej
Review o: Joom
Ta firma to Fikcja
Kupiłem tableta:
10,1 cala 6 GB RAM + 64 GB ROM 3G Call 6500 mAh Tablet PC
Baran: 6 GB ROM: 64 GB Przednia kamera: 8.0MP Niedźwiedź kamery: 13.0MP Bateria: 6500mAh
Niestety zdjęcia są rozmazane ,2 mp aparat robi zdjęcia o niebo lepsze od tych zamontowanych w tym tablecie, bateria trzyma 2 godziny, sprawdzajcie opinie produktów, te negatywne są na samym końcu po kliknięciu kilku stron z opiniami, nie są ułożone w/g dat dodania, proszę na to uważać. Wystawiłem opinie po otrzymaniu produktu i niema na to żadnej reakcji. !!!!! NIE KUPUJCIE na joom TO OSZUSTWO !!!Review o: Car Free
próba wyłudzenia, CarFree Gdańsk
Opowiem krótką historię, 4 razy wypożyczałem od tej firmy samochód, zawsze w oddziale w Poznaniu, piątym razem wypożyczyłem go w Gdańsku.
Kilka punktów na które warto zwrócić uwagę:
1. Otrzymałem samochód inny niż ten który chciałem, klasy 'wyższej', zamiast focus w dieslu, nissan quashquai, "bo akurat nie mieli focusa"
2. Formularz przekazania samochodu był wypełniony już przed moim przybyciem. Przejrzałem krótko, stwierdziłem że wypożyczałem już tyle razy i jest już 10 wieczorem, więc jadę do domu, Ufam panu.
Na drugi dzień patrzę, że samochód ma uszkodzenia i obtarcia do okoła ale widzę, że są oznaczone na formularzu, więc ok.
Po 5 dniach przyjeżdżam na lotnisko, Pan mnie cały czas pośpieszał, albo kpił z tego, że błądze. Dzwonił po 15 razy.
3. Presja.
Jestem, oddaje samochód pierwsza rzecz na którą Pan _Bartosz Włodarczyk_ zwrócił uwagę, to to że nie wykupiłem 'ubezpieczenia'. Uważam, że to naciąganie i jak się chyba za chwile potwierdzi, celowe.
Po 60 sekundach 'oględzin' stwierdził, że jest zarysowanie i, że "tego, nie było". Powiedziałem, że musiało być, bo zarysowanie powyżej jest dokładnie pod tym samym kątem co to obok, więc o ile sobie nie dorysowałem, to nie mogłem tego zrobić.
"Koszt za to uszkodzenie to 2000 zł, płaci Pan kartą czy gotówką?", nawet pokazał mi paragraf w umowie. Odpowiedziałem, że nie płacę. Zagroził policją. Poprosiłem
o kontakt z managerem. Przez telefon potrafił stwierdzić,
"że Panie tego nie było".
Powiedziałem, że wzywaj kogo chcesz, ale ja nie płacę i, że w takim razie zobaczymy się w sądzie, chyba mi nie uwierzyli. Podsunął mi jeszcze formularz spowodowania wypadku, z miejscem na podpis, z uśmiechem oddałem.
Formularz oddania samochodu rzekomo musiałem podpisać,
podpisałem i odszedłem mając 20 minut z parkingu do samolotu.
Po dwóch dniach e-mail z kwotą do zapłaty, terminem 10 dni i, że w przeciwnym wypadku windykacja. Przesłałem około 20 zdjęć i film znajomemu prawnikowi, stwierdził, że tak wygląda to na próbę wyłudzenia.Napisał im e-mail, w którym:
Po pierwsze mówi o tym, że nie mogłem spowodować tego
zarysowania.
Po drugie, że nie mogą rządać ode mnie kwoty która przekracza rzeczywistą kwotę naprawy uszkodzenia, koszt
około 600zł, oni sobie powiedzieli 2000zł - według umowy, którą i ja podpisałem, w świetle prawa jak rozumiem była ona
i tak nieważna, bez względu na to czy był tam mój podpis czy nie. Na drugi dzień otrzymałem przeprosiny i zaproszenie
do ponownego korzystania z naszych usług. Je*cie się.
Więc drogi przyszły kliencie, jak chcesz to wypożyczaj od carfree z Gdańska. Imię i nazwisko 'pracownika' carfree:
Bartosz Włodarczyk.
Jaka jest nazwa tego pośrednika? Proszę o podanie nazwy tej firmy w celu unikania jej przez innych użtkownikow