Wszystkie opinie z Krzysztof

  • Review o: Decathlon

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Buty

    Nie polecam , całkowity brak kontaktu z obsługą klijenta, sprzedaja towar ktorego nie maja


  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Novakid

    Witam, Jestesmy z novakid od 3


  • Review o: Eneba

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    gre klucz cyfrowy

    Uwaga oszuści nie polecam


  • Review o: iziGSM

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Etui na smartfona

    Oszuści. Towar zwrócony w ciągu 14 dni. Nie chcieli zwrócić pieniędzy powodując się na zabrudzenia boku etui ( na ich zdjęciu było całe zżółknięte, jakby używane kilka tygodni/miesięcy choć wysłałem w stanie dobrym po kilku dniach sprawdzenia). Było robione zdjęcie przed wysyłką ale to i inne argumenty nie pomogły. Powoływali się na oszukane zdjęcie rzekomo mojego etui które otrzymali


  • Review o: HelloSmart

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Krem i żel do mycia twarzy

    Pozytywnie oceniam serwis. Na plus na pewno fakt, że zamówienia realizują prawdziwe apteki więc mam pewność, że moje produkty nie przeleżały całej zimy w zapyziałej piwnicy jak u kogoś na allegro. Ceny są całkiem spoko, dostawa paczkomatem. Polecam


  • Review o: Volkswagen Financial Services

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Leasing pojazdu

    Witam,

    Jestem klientem VW Financial Services od niedawna.
    W ubiegłym tygodniu podpisałem umowę leasingową na nowy samochód w centrali przy rondzie ONZ w Warszawie.
    Obsługiwał mnie p. Paweł.
    Obsługa super profesjonalna i miła.
    Czytałem wcześniej opinie na forum - i byłem przygotowany na różne niespodzianki.
    Okazało się, że umowa była prosta i czytelna, wysokości rat dokładnie zgodne z wcześniejszą ofertą, opłaty takie jak w informacji, rejestracja samochodu super szybka, dobry kontakt z infolinia i na prawdę czułem się jakbym był indywidualnie (bardzo dobrze) traktowany.
    Jak na razie rewelacja. To nie mój pierwszy leasing - ale zdecydowanie najlepszy. Będę polecał wszystkim i sam pewnie skorzystam ponownie.

    Wiem, że post brzmi jak napisany przez pracownika tej firmy - ale zapewniam, że jestem autentycznym klientem VW i nic poza tym mnie z tą firmą nie łączy.
    Rekomenduję wszystkim a p. Pawła rekomenduję jego przełożonym do premii :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Godleś


  • Review o: KFC

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zamówienie na odbiór osobisty

    Zamówienie telefoniczne z godzinnym wyprzedzeniem odbiór osobisty. Jak przyjechałem to i tak czekałem jeszcze 20 minut. Równie dobrze mogłem zamówić na miejscu i było by szybciej. W otwór wsadźcie sobie zamówienie z netu!


  • Review o: Inter Cars

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    TERMOTEC

    WITAM PRZESTRZEGAM PRZED KUPOWANIEM KOMPRESORÓW KLIMATYZACJI TERMOTEC KOMPRESORY DZIAŁAJĄ GÓRA MIESIĄC PO MIESIĄCU ODDAJESZ NA REKLAMACJE KTÓRA Z GÓRY JEST ODRZUCONA PRZEJECHAŁEM SIĘ NA KILKU PO ZAŁOŻENIU oryginalnej BRAK PROBLEMÓW !


  • Review o: Meble Bogart

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zestaw wiszących szafek nocnych Verica 2 szt.

    Zakupiłem 2xszafka nocna oraz konsolę. Wydałem ponad dwa tysiące złotych. W szafkach nocnych nie można używać szuflad. Długo by wyjaśniać dlaczego nie złożyłem reklamacji. Nie miałem niestety czasu, widząc komentarze w internecie. Po wystawieniu negatywnej opinii kontakt z firmy "kupującej" komentarze - EKOMI..czy jakoś tak. Za skasowanie negatywa miałem dostać 100zł..odmówiłem mówiąc że pieniądze to nie wszystko..haha..odpowiedź ..damy 150zł ! tylko skasuj...please. Gdy odmówiłem ponownie okazało się że przecież nie złożyłem reklamacji to nie wiedzą co jest źle z meblami? Ale 150zł chcieli zapłacić!. Poinformowałem ze jest możliwość usunięcia negatywnej opinii jeśli otrzymam nowe szuflady(bez frontów) i będę próbował zrobić z nich mebel do użytku. Pan od komentarzy napisał że ok, wyślą mi nowe szuflady ale muszę skasować ! najpierw negatywny komentarz. Będąc przekonanym że rozmawiam z kimś rozsądnym skasowałem komentarz i podałem adres do wysyłki kogoś z rodziny bo nie mam możliwości odebrać osobiście. Jakież było moje zdziwienie gdy minął ponad tydzień i szuflady "zaginęły" w akcji bo do mnie nie dotarły !. Krótko mówiąc OSZUŚCI ! i jeszcze wyłudzono adres postronnej osoby! Nie polecam ! nigdy więcej !


  • Review o: Wakacje

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    BONY WAKACYJNE

    Dzień dobry,
    Chciałbym podzielić się swoimi doświadczeniami z firmą Wakacje.pl, a w istocie zwykłym podmiotem firmo podobnym żerującym na klientach.
    Zanim w szczegółach moja dobra rada - UNIKAĆ TEGO PODMIOTU JAK OGNIA !
    Zapłaciłem za Bony Wakacyjne o wartości 10 000 zł w dniu 30.05. Po tym jak zorientowałem się jaki został zastosowany przelicznik (4,23 PLN/EUR przy średniej rynkowej cenie 4,58 PLN/EUR) skorzystałem z prawa do odstąpienia od umowy.
    I tutaj rozpoczęła się komedia w wykonaniu Wakacje PL oraz operatora płatności Przelewy24.
    Pani z Wakacje PL w osobie Wasilewskiej Patrycji najpierw przez 7 dni (od 2.06) zapewniała mnie, że środki są w trakcie zwrotu, że już za moment zostaną mi zwrócone. Potem otrzymałem potwierdzenie zwrotu z informacją iż może on trwać... 14 dni !
    Napisałem reklamację do firmy Przelewy24 i tak do dzisiaj czyli 14.06 ani odpowiedzi na reklamację ani środków finansowych.
    Sama firma Przelewy24 to zwykli hochsztaplerzy finansujący swoją działalność z przetrzymywanych środków klientów a to są działania z pogranicza przestępstwa o czym zawiadomiłem KNF
    Po tym jak poinformowałem Panią co oznacza skuteczny zwrot środków Pani nie odpisuje na wiadomości e-mail.

    Działalność platformy Wakacje.PL w porozumieniu z operatorem płatności Przelewy24 to klasyczny przykład wyłudzeń i oszustwa. Firmy w wspólnie i w porozumieniu finansują własne działalności z przetrzymywanych środków pieniężnych swoich klientów.
    Średni czas zwrotu środków finansowych sięga 14 dni. Złożyłem zawiadomienie do KNF


  • Review o: Wakacje

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    BONY WAKACYJNE

    Dzień dobry,
    Chciałbym podzielić się swoimi doświadczeniami z firmą Wakacje.pl, a w istocie zwykłym podmiotem firmo podobnym żerującym na klientach.
    Zanim w szczegółach moja dobra rada - UNIKAĆ TEGO PODMIOTU JAK OGNIA !
    Zapłaciłem za Bony Wakacyjne o wartości 10 000 zł w dniu 30.05. Po tym jak zorientowałem się jaki został zastosowany przelicznik (4,23 PLN/EUR przy średniej rynkowej cenie 4,58 PLN/EUR) skorzystałem z prawa do odstąpienia od umowy.
    I tutaj rozpoczęła się komedia w wykonaniu Wakacje PL oraz operatora płatności Przelewy24.
    Pani z Wakacje PL w osobie Wasilewskiej Patrycji najpierw przez 7 dni (od 2.06) zapewniała mnie, że środki są w trakcie zwrotu, że już za moment zostaną mi zwrócone. Potem otrzymałem potwierdzenie zwrotu z informacją iż może on trwać... 14 dni !
    Napisałem reklamację do firmy Przelewy24 i tak do dzisiaj czyli 14.06 ani odpowiedzi na reklamację ani środków finansowych.
    Sama firma Przelewy24 to zwykli hochsztaplerzy finansujący swoją działalność z przetrzymywanych środków klientów a to są działania z pogranicza przestępstwa o czym zawiadomiłem KNF
    Po tym jak poinformowałem Panią co oznacza skuteczny zwrot środków Pani nie odpisuje na wiadomości e-mail.

    Działalność platformy Wakacje.PL w porozumieniu z operatorem płatności Przelewy24 to klasyczny przykład wyłudzeń i oszustwa. Firmy w wspólnie i w porozumieniu finansują własne działalności z przetrzymywanych środków pieniężnych swoich klientów.
    Średni czas zwrotu środków finansowych sięga 14 dni. Złożyłem zawiadomienie do KNF


  • Review o: Gant

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    niestety pomimo dwukrotnej próby, zakupu nie udało się zrealizować

    ...sklep internetowy GANT jest w zasadzie bezużyteczny , przelewy dziwnym zbiegiem okoliczności nie są księgowane i nigdy nie dochodzą , obsługa zazwyczaj nic nie wie i nawet nie próbuje wysilić się aby rozwiązać problem ...wedle zasady ,nie mamy Pańskiego przelewu i co nam Pan zrobi '' ? tygodniami trwa odzyskiwanie pieniędzy przelewanymi przez PAYu .Dziwnym zbiegiem okoliczności wszystkie inne sklepy z odzieżą chodzą bezbłędnie


  • Review o: Flixbus

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bolet Nicea -kraków

    Bilet kupiony online z Nicei do Padwy z przesiadka do Krakowa.Pierwszy spóźniony ponad 1,5 godz. Drugi mnie odjechał, na infolinię polska po 20-stej nie dodzwonisz się,jedynie po angielsku.Pytanie co mam zrobić: stoję we Włoszech na przystanku , jest 22.30 odjechał mój autokar, a oni na to że nie było spóźnienia ,po 3 godzinnych przepychankach telefonicznych gdzie nikt na infolini nie mógł mi pomóc, bo przecież oni nic nie mogą musiałem kupić kolejny bilet już bez przesiadek i spędzić kolejne 12 godzin czekajac na niego na dworze, na przystanku bo bałem się kolejnej przesiadki bo ani kierowcy ani obsługa nie mają nad tym żadnej kontroli. Porażka.Nie polecam.Dodam że jadąc w nocy w końcu do Polski siedziałem z przodu autokaru i słyszałem rozmowy kierowców.Oni kierują się tylko aplikacjami na przystankach , ktore zamykają się z dana godziną , jeżeli kogoś nie ma to trudno nie ich problem, nie ma żadnej logistyki i kontaktu pomiędzy kolejnymi autokarami .Wtedy nie zabrali z kolejnych przystankow z nowu kilku odob , ktore nie dotarły na czas.Ja spędziłem na przystanku 24 h .Nie polecam tego przewoźnika, nie otrzymałem żadnej pomocy że strony infolinii.Wg mnie to wszyscy poszkodowani przez tą firmę powinni się zebrać i założyć sprawę w sądzie.


  • Review o: Doz

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Leki

    Dzień dobry
    Był to mój trzeci zakup. Poprzednie zakupy odebrałem zapakowane w folię. Tym razem pani w aptece rozerwała folię, a na moje pytanie dlaczego to zrobiła powiedziała, że to z powodu nie ekologicznego opakowania. Po mojej uwadze, że mogli zapakować w opakowanie ekologiczne, albo przysłać bez opakowanie zrobiła się nerwowa atmosfera. Był to mój ostatni zakup w tej sieci (DOZ.PL), bo nie lubię jak się robi ze mnie wariata.


  • Review o: Neonet

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Dead island 2 ps5 edycja hella

    Porazka to powinno byc logiem firmy. Produkt zamowiony w prw order w sierpniu 2022r. Produkt muak byc do obioru na premiere 21 kwietnia 2023r. Brak oontaktu pomiedzy strona internetowa sklepem stacjonarnym a infolinia. Gra miak byc do obioru bylem w sklepie po dodbior... produktu nie bylo. Dzisiaj informacja ze moge sobie podjechac i mam sie zdecydowac czy odbieram czy nie. 2 tyg. po dacie ptemiery. Nawet przepraszam nie uslyszalem. Na reklamacje brak odpowiedzi...


  • Review o: Tickets

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Tragedia nie polecam !

    Nie polecam ,oszuści . Brak profesjonalizmu , podają błędne rezerwacje, obsługa słabo rozmawia po Polsku . Za błąd w nazwisku w ostatniej literce , która nie zmienia brzmienia nazwiska chcieli wyłudzić od nas 3500 pln od osoby. Tickets.pl twierdził że linie lotnicze sobie takie pieniądze naliczają . Jest to nieprawda po kontakcie z linią BRITISCH ARLINES pani bez problemów i bez kosztowo mogła by to zmienić gdybyśmy zakupili bilety bezpośrednio u nich w liniach lotniczych .Chcesz mieć stres przed wylotem kup bilet w Tickets .pl


  • Review o: LogicLike

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    miesięczny kurs

    nie ma dostępu , mimo zakupienia miesięcznego kursu, wyskakuje okienko rejestracja konta, proszę o pomoc


  • Review o: Triverna

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja pobytu na wakacje

    Tragedia! Obiekt w rewelacyjnej cenie znaleziony, zarezerwowany za pomocą konsultanta, pana Jakuba. Upewniał się on, że będą w tym terminie dostępne dwa pokoje 4-osobowe. Opłacona zaliczka, na moją prośbę i Hotel i Triverna potwierdzały, że z rezerwacją wszystko jest w porządku. Po paru dniach obiekt dzwoni, że z winy Triverny mają tylko 1 pokój w tym terminie. Triverna zwala winę na obiekt. A my zostaliśmy z zarezerwowanymi już urlopami na ten czas i bez miejsca pobytu. Triverna oferuje łaskawie zwrot zaliczki. Lub zwrot środków na ich konto plus 200 zł rabatu na kolejny pobyt. Przy czym następne podobne wolne oferty w tym czasie są droższe o 2-3 tysiące. Uważam, że to wina pośrednika lub jego komunikacji z hotelem. Jesteśmy strasznei zniesmaczeni i odradzamy korzystanie z tak nieprofesjonalnej firmy.


  • Review o: KFC

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Duże frytki

    Duże frytki w KFC to jest złodziejstwo. Opakowanie i ilość frytek jest mniejsze niż możesz to sobie wyobrazić. 10cm X10 cm ma torebeczka, w której są sprzedawane duże frytki za 8,99 zł.


  • Review o: Eroprostin

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Eroprostin

    Eroprostin to nie jest żaden lek tylko suplement kupiłem go i teraz żałuje zostałem oszukany ponieważ podczas zażywania tego suplementu nabawiłem się potwornych bólów głowy i zawrotów. W związku z tym odesłałem w/w specyfik tak jak to przedstawiała dołączona ulotka na adres skrytki pocztowej .zażywałem ten suplement zgodnie z zaleceniem konsultanta 2xdziennie po jednej kapsułce .Odesłałem 3pełne opakowania po 60 szt. w każdym i co się okazało że nie otrzymam żadnego zwrotu pieniędzy za odesłane opakowania ponieważ jak się dowiedziałem po 2 miesiącach z email że nie odesłałem pustego opakowania gdzie w ulotce nigdzie tego nie było że trzeba to zwrócić tak więc wydałem 597zł i nie otrzymam zwrotu to oszustwo a żeby jeszcze wspomnieć podczas zamawiania pan konsultant bodaj Jakub powiedział że będzie że mną w kontakcie co okazało się bujdą po 2 tygodniach natomiast zadzwoniła jakaś pani z tej firmy i poinformowala mnie że ten suplement nie zadziała ponieważ nie mam jak to ona wyraziła aktywatora który bagatela kosztuje 1200zł i co to jest nie oszustwo dlatego ostrzegam nie kupujcie tego suplementu bo nabawicie sié tylko tych przypadłoś co i co ja.


  • Review o: Nationale Nederlanden

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nie kupiłem i nie kupię nic nigdy od nich

    Kontakt z tak arogancką i bezczelną agentką pamietam z czasów PRL lub z PZU. Sugerowanie szukania ubezpieczenia na życie tylko ze względów na opcję „śmierci bliskich”, jest nietaktem i żałosną próbą manipulowania uczuciami.


  • Review o: euroflorist

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    5876465

    Zamówiona wiązanka dwa tygodnie wcześniej,nie dotarła do odbiorcy. Brak kontaktu ze sprzedającym. Jak się domyślam,nikt nie zwróci mi pieniędzy,więc można śmiało powiedzieć,że zostałem okradziony przez euroflotist. Ja nie polecam korzystania z usług tejże firmy. Ale za to polecam poczytać opinie na różnych stronach. Szkoda,że ja tego nie zrobiłem wcześniej.


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Telewizor Samsung QE55S95B

    ...PromocjaOLEDSamsung.
    Telewizor posiadam od 7 dni i już z czystym sumieniem polecam wszystkim, którzy zastanawiają się jeszcze nad zakupem nowego modelu. Mój 14 letni LCD poszedł na wymianę. Zawsze chciałem posiadać coś z najwyższej półki i po zebraniu opinii fachowej obsługi z salonów RTV wybór padł na Samsunga 55"OLEDQE22S95B. Profesjonalna obsługa zakupowa oraz błyskawiczna dostawa z Media Expert tylko potwierdziła moje oczekiwania. Telewizor świetnie się prezentuje, posiada bardzo cienki ekran (laserowy Design), wąskie ramki, tył obudowy z aluminium szczotkowanego pięknie prezentują się w salonie. Telewizor stoi na podstawce, która posiada schowek na kable, które nie są widoczne. Konfiguracja tv jest intuicyjna i przebiega prawie bezzwłocznie. Jeśli chodzi o oglądany obraz, to jest to perfekcja i radość z kolorów. Technologia QD OLED nadała barwom żywsze kolory, niesamowitą czerń oraz biel, najwyższą jakość. Pora dnia nie ma wpływu na jakość obrazu. Obraz jest również bardzo żywy i wyraźny pod każdym ultra szerokim kątem oglądania. Nawet podające światło słoneczne nie jest w stanie zakłócić dobrego oglądania. To zasługa zastosowania przez Firmę Samsung powłoki antyrefleksyjnej. Wszystko jest wyraźne, jasne, jakby automatyczne dostosowywanie się do sytuacji zewnętrznej. Jeśli idzie o dźwięk z głośników tv to jestem bardzo mile zaskoczony. Perfekcyjna jakość, wszystkie tony brzmią harmonicznie, a basy to już rewelacja. Aż trudno uwierzyć, że producent osiągnął tak wspaniałe efekty dźwiękowe przy tak cienkim telewizorze. Telewizor posiada 4 porty HDMI 2.1 co pozwala na obsługę wszystkich urządzeń zewnętrznych w najwyższej jakości. Połączenie kablem HDMI 2.1 posiadanego wzmacniaczem kina domowwego 5.1 powoduje niespotykane doznania dźwięku podążającemu za obiektem. System Dolby ATMOS potwierdza to perfekcyjnie. Wieczorne oglądanie filmów czy koncertów to przysłowiowy "miód w gębie". Oglądanie wydarzeń sportowych to sama radość, żadnych rozmyć czy opóźnień, 120 Hz w formacie 4K daje sobie radę ze wszystkim. Przeglądarka internetowa oraz system operacyjny Tizen 6.5 daje możliwość korzystania praktycznie ze wszystkich aplikacji oraz VOD (Netflix, Apple TV ...). Odbiór naziemnej telewizji cyfrowej też nie stanowi problemu, mój S95B posiada świetny dekoder, jakoś odbioru też perfekcyjna. Samsung to też pierwszeństwo w EKO. Zużycie energii to tylko 109 W, a pilot posiada panel fotowoltaniczny który go zasila. Cena telewizora po obniżce jest bardzo atrakcyjna i moim zdaniem konkurencja pozostała w tyle. Jest to bardzo topowy model tv. Oglądanie, słuchanie i granie na konsoli to sama radość. Mam nadzieję, że wiele lat pozwoli mi użytkować ten telewizor z tak wspaniałymi doznaniami na wysokim poziomie. Mogę polecić ten model QE55S95B każdemu kto ceni walory estetyczne, nowoczesność, perfekcyjną jakość obrazu, wspaniałą barwę dźwięku, funkcjonalność, oszczędność energetyczną i wiele innych doznań. Wystawiam oceną końcową na 5/5.


  • Review o: Betelli

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Buty podwyższające CARLO +7cm

    Zakupiłem buty rzekomo podwyższające 7cm CARLO marko Betelli.
    Niestety tylko "rzekomo", bowiem okazało się, że podeszwa w swoim najwyższym miejscu mierzy jedynie 5cm.
    Dla porównania założyłem na swoją drugą stopę buta zakupionego w zeszłym roku w zwykłej sieciówce. Podwyższenie było identyczne.
    Wnioski? Jeśli chcesz być wyższy, to kupuj zwykłe buty w zwykłym sklepie. Te internetowe są wysokie tylko z nazwy.


  • Review o: Fruugo

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Marynarka

    OSZUŚCI
    Od dnia złożenia zamówienia czyli od 22 stycznia 2023 r poza potwierdzeniem zapłaty w dniu 23 stycznia 2023 nie ma żadnego kontaktu pomimo prób. W ofercie była dostawa w ciągu 2 dni.
    Nie tylko nie polecam ale OSTRZEGAM!


  • Review o: Komfort

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wypożyczenie

    Sklep w Wejherowie CH Jantar. Wypożyczyłem odkurzacz piorący za który musiałem zapłacić kaucje w wysokości 300zł, Do tego celu użyłem karty płatniczej kredytowej. Po zwrocie odkurzacza kaucja nie została mi zwrócona. Zostałem poinformowany że kaucja zostanie zwrócona na moje konto za jakieś 2 lub 3 dni. I tutaj się pytam : jakim prawem przetrzymujecie moje pieniądze?. Nie jestem firmą charytatywną żeby wspomagać Komfort !. Obracacie moimi pieniędzmi !!!, Kaucja powinna zostać zwrócona natychmiast . Ewentualnie za każdy dzień zwłoki naliczone odpowiednie odsetki. Uważam że jest to zwykły bandytyzm , przywłaszczenie pieniędzy. Nie można oczywiście za taki stan rzeczy winić sprzedawcę bo nie on to wymyślił. Od wymyślania takich złodziejskich praktyk są pracownicy umysłowi którzy nie mają kontaktu z mózgiem lub znacznie ten kontakt jest utrudniony . Niech za ladą stanie ten cwaniak który wpadł na taki pomysł żeby kaucje przetrzymywać. Sprzedawcą powinni płacić szkodliwe , bo to oni są na froncie Klient - firma. Przez takich szubrawców cierpią niewinni ludzie którym firma nie szczędzi stresu.


  • Review o: Komfort

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Łóżko

    TO w jaki sposób podchodzi sie do klienta jest nie do opisania bez wulgaryzmów,
    W dużym skrócie, czas oczkiwania na zamówione łóżko-6 tygodni, właściwie to 6 tygodni jest już absurdem ale koneic końców podjąłem decyzje że poczekam, po upływie 5 i pół tygodnia, 3 dni przed realizacją zamówienia, wysłałem maila z zapytaniem czy ta data dostawy sie nei zmieniała i mniej wiecej o której godzinie możńa spodziewać sie dostawy.
    W odpowiedzi zostałem poinformowany że jednak jest opóźnienie "delikatne," conajmniej 21 dni!!!!!.
    Z zażenowania dzwoniłem na infolinie mówiąc że chyba powinno sie informowac o jakimkolwiek opóźnieniu sporo wcześniej, w końcu to nie szafka nocna tylko duży gabaryt służący do spania, co jeżeli już pozbyłem sie starego łożka stosując sie do wcześniej umówionej daty dostawy? Dla KOMFORTU nie ma to żadnego znaczenia ,
    Na pytanie czy w zwiazku z tak dużym opóźnieniem są w stanie zrobić jakiś rabat cokolwiek, bo to 21 dni jeszcze nie jest powiedziene żę nastąpi najprawdopodobniej bedzie to trwać dłużej, ponieważ nie chcą podać dokałdnej daty ( tak dalej czekam )
    Dostem ignorujacą odpowiedź że moge dostać 10% rabatu na kolejne zakupy :D gdzie na stronie dla wszystkich jest praktycznei tyle samo rabatu , wieć mają to totalnie w dupie dopisując że JEŻELI NIE ODPOWIADA TERM DOSTAWY TO MOGĄ ZWRÓCIC KOSZTY I ANULOWAĆ ZLECENIE.
    Czyli czekałem 6 tygodni jak idiota tylko po to żeby przeczytać takiego maila od sklepu KOMFORT !!!!
    ŻART KURWA ŻART !
    Nigdy wiecej !!!!
    DOdam że to juz wychodzi 9 tygodni oczekiwania na zamówine łóżnko które cały czas jest w trakie realizacji !
    PORAŻKA DRAMAT < NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA, lepiej dopłacić w innym mijescu i mieć spokojną głowie i co najważniejsze mieć wgl to co zamówiliśmy.


  • Review o: Shein

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Ubrania dla dziecka

    Totalna porażka. Towar kupiony nie przyszedł. 300 zł w plecy, zero kontaktu , pisanie zwrotów nic nie daje bo i tak nikt nie odpisuje. Zastanówcie się 2 razy zanim kupić tam cokolwiek. Pozdrawiam


  • Review o: Pyszne

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Dostawę jedzenia

    Przyjęte zamówienie nie zostało dostarczone. Stały aderes dostawy w aplikacji, mimo to dostarczyli na jakiś inny i mówią, że dostarczone i nie zwrócą pieniędzy (120zł). Aplikacja odinstalowana - kradzież ODRADZAM!


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    pralkę i suszarkę elektrolux

    W dniu 2 listopada zakupiłem w sklepie Media Expert w Nakle nad Notecią pralkę i suszarkę firmy Elektrolux. Obsługa sklepu bardzo miła i profesjonalna, chociaż mieli ułatwioną sprawę ponieważ miałem już upatrzone modele pralki i suszarki. Zakup z dostawą i montażem. Panowie bardzo szybko chcieli załatwić sprawę. Dopiero po moich uwagach, że trzeba wypoziomować pralkę i dopiero ustawiać na niej suszarkę z lekkim oporem ale wykonali jak się należy. Użytkuję sprzęt prawie dwa tygodnie na razie wszystko jest ok, aczkolwiek dopiero poznaję wszystkie ustawienia. Sprzęt spełnia moje oczekiwania. Rzeczy są suche i niepogniecione. Jedyna uwaga to suszarka mogłaby pracować ciszej.


  • Review o: Atlas For Men

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Dwa pola za kwotę 18488 zł

    Od 21.10.2022 do dziś 08.11.2022 Atlasformen bezprawnie przetrzymuje moje pieniądze. Pomimo wielokrotnych telefonów i nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Nie polecam zakupów w tej firmie!


  • Review o: FREEZL

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    FREEZL

    Jak miałem pożyczkę kilka dni po terminie to nie było dzwoniono każdą chwile, umówiłem się o spłacie po czym spokojnie wszystko spłaciłem


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Piekarni i płyt gazowa

    Dostawa to jakieś nieporozumienie. Miało być w ciągu dnia a o 19 dostałem sms że nie przyjadą. Dzwonię na infolinię, konsultant zarejestrował prośbę o instalację w dniu następnym po 18 bo pracuję do 17, a pan instalator przyjechał ze sprzętem o 9:00... synowi dał do podpisu protokół.. na którym napisał: brak osoby dorosłem która mogłaby kupić nowy wąż do gazu... o tym sprzedawca nie raczył poinformować, że należy mieć nowy wraz z reduktorem albo paragon że nie dawno kupiłem... dziś udałem się do sklepu Aleja Bielany -Czekoladowa a tam ifo że zainstalują za 2 dni... porażka...


  • Review o: SENDIT.PL

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Tradycyjne zlecenia nadania

    To już kolejny raz przechodzę przez przygody z firmą Sendit . Sam panel do dokonania zleceń wysyłki jest OK ale to nie przykryje całej masy WAD:
    1. Kontakt telefoniczny wyłącznie z BOTEM to jest kpina z Klienta i chowanie głowy w piasek.
    2. Brak szybkiego kontaktu uniemożliwia sprawne działanie całego systemu
    3. Panel do obsługi przesyłek w zasadzie nie działa bo na wiele odpowiedzi musimy czekać dzień. Czyżby firma miała tyle problemów że nie jest w stanie działać sprawnie ?
    4. Na wiele złożonych wniosków odpowiada systemowy BOT na zasadzie kopiuj wklej każda sprawa to samo rozwiązanie.
    5. XXI wiek żeby firma nie miała odwagi odebrać telefonu od swojego Kontrahenta i udzielić rzetelnej sensownej odpowiedzi czy pomocy.
    6. Fakturowanie przesyłek nieodebranych - niedoręczonych, co uniemożliwia dysponowanie środkami Klienta. Składanie reklamacji powoduje błąd systemu trzeba ponownie składać zlecenie i płacić z dodatkowych środków. To jest brak szacunku dla portfela Klienta i dysponowanie nie swoją kasą.


  • Review o: FREEZL

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    FREEZL

    szukałem pozyczki i znalazłem freezl pożyczyłem u nich 2000 zl. obsługa klienta jest super przelew otrzymałem błyskawicznie, wszystkim polecam!


  • Review o: Tanieprzesylkikurierskie

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    przesylka kurierska

    Naliczono mi dodatkową opłatę 500% , nieuczciwe praktyki. Proszę uważać


  • Review o: Triverna

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    pobyt hotel Smile

    Pokój ok. zgodnie z opisem z oferty, serwis również ok.
    Pozostałe rzeczy to już totalna porażka. Śniadania jeszcze jak cię mogę, etatowa jajecznica i drugi dodatek na "ciepło". Jedynie ciepła to mogła być herbata lub kawa.
    Obiado-kolacja to tylko nazwa, a ściślej obiad podawany w dłuższym przedziale czasowym, stół szwedzki jedna zupa - ciepła, drugie danie również z przydziału mało kiedy ciepłe. TV totalna porażka. Podsumowując nie polecam, omijajcie to miejsce.
    Wyjeżdżamy z Triverną od kilku lat ale tak źle to jeszcze nie było.


  • Review o: Car Net

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wynajem auta

    Firma z lotniska Wrocław. Auto zwróciłem w takim samym stanie w jakim go otrzymałem, czyli w środku dywaniki miały trochę piasku. Firma obciążyła mnie kosztami czyszczenia auta. Rysa z tyłu była przy odbiorze ale nie widniała w ich systemie. Zwróciłem im na to uwagę. Obiecali że zaaktualnią dane. Oczywiście tego nie zrobili i zwalili później na mnie winę z tą rysą. Nie polecam tej firmy


  • Review o: Cafe Silesia

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kawy

    Bardzo fajna firma i sklep internetowy. Na ich stronce znajdziemy fantastyczny blog, z którego możemy się dowiedzieć kupy ciekawych informacji na temat kawy i jej historii. Ale poczytamy tam również na tematy praktyczne, takie jak „dlaczego ekspres nie spienia mleka?”. Bardzo duży plus za tego bloga. Generalnie zagłębiając się w stronkę dowiemy się, że sprzedają oni nie tylko kawę, ale i herbaty, młynki do kawy, ekspresy wielu marek, produkty do czyszczenia i konserwacji sprzęto do parzenia kawy. Generalnie widać, że komuś na tym zależy. Spróbowałem już kilka jego kaw z tego sklepu jestem bardzo zadowolony. Polecam bez cienia wątpliwości. Teraz muszę wypróbować może herbaty…


  • Review o: Wakacje

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wycieczka na Cypr

    Sznowni Państwo. Odradzam Wam zakupy poprzez platformę wakacje.pl.!!!
    Zakupiłam wycieczkę po znalezieniu jej w internecie i rozmowie z konsultantem serwisu. Wszystko wyglądało dobrze. Zapłaciłam za wycieczkę karta kredytowa. Po 20 minutach od potwierdzenia wpłacenia i pieniędzy i potwierdzenia wycieczki dostałam maila z anulacja. Moja rezerwacja zostaje odwołana bez podania przyczyny. Mało tego w tej chwili mija 3 tygodnie jak moje pieniądze nie zostały zwrócone, chociaż powinny być zwrócone 2-14dni!
    Nie dajcie się oszukać ładna strona www. To zwykle oszustwo. W tej chwili firma obraca moimi kilkunastoma tys zł, a ja zostałam bez środków na wykupienie innej oferty. Skandal!

    POPIERAM powyższą opinię w 100%

    Dla mnie ta firma niewiele się stara. Sprzedaje wycieczki a potem umywa ręce, gdy pojawiają się problemy - odsyła bezpośrednio do biura podróży. Mam bardzo złe doświadczenia w kupowaniu ofert od nich. Więcej już nie skorzystam!!!!

    Z kolei portal opineo.pl usuwa niekorzystne opinie dla firmy wakacje.pl - więc radzę się nie kierować opiniami z opineo.pl (usunął moje wpisy "zasłaniając" się niezgodnością z regulaminem".


  • Review o: Świeżo Palona

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kawa

    Zamówiliśmy raz i już nie szukamy innego sklepu. Kawę zamawiam zazwyczaj rano i po kilku godzinach jest gotowa do odbioru. Raz zdarzyło się, że zapas został wyczerpany. Zadzwoniła do nas Pani z informacją o sytuacji i pytaniem, czy poczekamy do następnego dnia, czy wolimy inny rodzaj kawy. Oczywiście, poczekaliśmy jeden dzień - i otrzymaliśmy kawę świeżutko paloną. Znakomitą. Z resztą, próbowaliśmy już kilku rodzajów i kawa zawsze jest znakomita. Aromat, zapach, nawet kolor ziaren jest absolutnie wyjątkowy. Produkty, które oferuje świeżopalona.pl są w mojej opinii warte swojej ceny. Bardzo się cieszę, że znalazłem tą firmę i że mają wiele punktów w Polsce. Nie napotkaliśmy nigdy żadnych problemów. Polecam.


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lodowka

    Firma nie wywiazuje sie z obowiazkow gwarancyjnych. Miala byc wymiana na nowa lodowke : przyslali kuriera (bez zapowiedzi!!!), nie informujac nawet ze tego modelu nie ma juz w ofercie. Nie potrafili zaproponowac zamiennika. Za najtanszy "niegorszy" zamiennik zaproponowany przeze mnie kaza doplacac!!! Kontakt slaby, zdawkowy i nie na temat. Niekompetencja obslugi : pomimo calkowitego braku jakichkolwiek ustalen przysylaja do mnie (trzykrotnie!!) kuriera po odbior lodowki. W przypadku takiego urzadzenia jak lodowka wymagaja zebym najpierw oddal niesprawne urzadzenie a potem "sie zobaczy". Ostatecznie (zdecydowalem sie na zwrot pieniedzy bo nie chcialem miec z ta "firma" wiecej do czynienia) umowili transport ale przyjechal sam kierowca i z braku pomocnikow odmowil abrania sprzetu!!! Kategorycznie odradzam i z cala pewnoscia zglosze skarge gdzie trzeba.


  • Review o: Air Malta

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lot

    Odwołany lot w lipcu 2020 . nie można było wybrać opcji zwrotu gotówki a zakupiłem 6 biletów. Wybrałem opcję Voucher na rok (bo tam była opcja że jak nie wykorzystam przez 12 miesięcy to mogę sie upomnieć o zwrot pieniędzy. Niestety pomimo spełnienia warunków i akceptacji zwrotu przez AirMalta do tej pory (tj prawie 2 lata) nie mogę odzyskać pieniędzy KJ


  • Review o: Roneberg

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    anulowane zamówienie

    Nie polecam. Towar zakupiony 21.12.2021 którego oczywiście nie mieli o czym dowiedziałam się po mojej interwencji a od ponad miesiąca czekam na zwrot pieniędzy. Dodzwonić obiecują że zaraz przeleją . Najgorszy sklep internetowy


  • Review o: VoD Player

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    abonament bez reklam na rok

    chciałem obejrzeć kilka filmów, więc wykupiłem abonament bez reklam na rok. Po kilku sekundach czar prysnął! Pierwszy z filmów nadal widniał jako płatny, kolejny to samo , następny też płatny. Abonament obejmuje filmy ogólnie dostępne w sieci za darmo. Okazało się, że zrobili mnie w balona, bo odstąpiłem od umowy po jakiś 5 minutach od zakupu, ale odpisali, że ze odstąpiłem o 5 minut za późno, bo w momencie podpisania uruchamiają pakiet ,a po uruchomieniu nie można zrezygnować. To cwaniacki i złodziejskie działania. Pokazują mega wybór na stronie internetowej, ale do większości dostęp masz za dodatkową opłatą jak człowiek bez abonamentu. Szkoda pieniędzy, bo abonament nic nie daje!


  • Review o: KFC

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zestaw specjalny i nie tylko

    Nie dostalem ponownie pikantnych kawalkow poniewaz wycofano, tylko skrzydella
    To byla moja na razie oatatnia wizyta, moze sie kiedys cos sie zmieni
    Pikantne zestawy to byla wizytowka kfc


  • Review o: Roneberg

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    RG08b

    Co za szmelc,


  • Review o: Car Free

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Naciągacze

    Mój problem zaczął się przy zwrocie auta, pracownica firmy zapytała mnie jakie mam ubezpieczenie, gdy jej powiedziałem że podstawowe bez chwili szukania pokazała mi palcem odprysk wielkości 1 mm na szybie czołowej, pomimo że było na szybie dużo innych zabrudzeń po owadach i znalezienie tego konkretnego miejsca bez dokładnego przyjrzenia się było bardzo trudne. Stwierdziła że taki odprysk kosztuje 1000 zł i muszę za to zapłacić. Gdy odmówiłem powiedziała że oddaje sprawę do adwokata i kazała mi wypełnić formularz. Nikt się do mnie nie odezwał w tej sprawie, a po dwóch dniach z konta firma zabrała mi 1000 zł. Za dwa dni znów zabrali mi 1500 zł. Bez mojej wiedzy i zgody. Ja uważam że jest to zwykła kradzież.
    Zamierzam iść do sądu z tą sprawą. Wszystkich potęcjalnych klientów tej firmy przestrzegam zastanówcie się zanim się wpakujecie w sytuację podobną do mojej. Ja już nigdy nie skorzystam z ich usług.


  • Review o: GlobKurier

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    d5tyr

    Już sporo paczek wysłałem przez ich "usługi", zdarzyło się raz że się spóźnili 2 dni z przyjazdem i odebrania przesyłki ode mnie ale to w niczym nie przeszkadzało. Tylko że ostatnio coś chyba jest z tą "firmą" nie tak. Otóż, chciałem zlecić dojazd do sprzedawcy i od niego zabrać przesyłkę i dostarczyć ją do mnie. Ponieważ okazało się że sprzedawca nie miał drukarki i nie miał wydrukować etykiety - byłem zmuszony dwa razy anulować zamówienia (oba opłacone), za jedno mi "zwrócili" i mam je na "pre-paid" w tej "firmie", na razie nie będę się martwił jak te środki wykorzystam przy zamawianiu kolejnej przesyłki (o ile w ogóle takowa będzie), to bardziej mnie ciekawi dlaczego nie dostałem zwrotu za drugie anulowane zlecenie. Przynajmniej trzykrotnie pisałem tam reklamację to ewidentnie mnie tu olewają. "Wiadomość przekazana do działu płac". Czekam tydzień jak nie lepiej, potem kolejna wiadomość to odpisali: "Dzień dobry, Przekazano interwencje do działu o pilny kontakt." I znów mi tu łaskę robią bo kolejny tydzień czekam. W końcu odezwali się żebym podał dane do wpłaty :D Podałem i kolejny tydzień cisza. Wysłałem jeszcze jednego e-maila z danymi do wpłaty i nadal nic. No i skoro tak walą w ch..a to na bieżąco wysyłam przesyłki u konkurencji i nic nie wskazuje bym dalej korzystał z ich usług.


  • Review o: Poczta Kwiatowa

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nigdy więcej

    kwiaty na dzień Matki zamówione z samego rana. Z gwarancją doręczenia do 22.00. Oczywiście nie dotarły.
    O godzinie 15.00 nadal przyjmowali zlecenia z gwaracją dostawy.
    Brak kontaktu z infolinią.
    Nigdy więcej,
    Anulowałam zamówienie z powodu braku wykonania usługi - czekam na zwrot pieniędzy.

    Kwiaty nie dotarły tel milczy trzeba na policję zgłaszać


  • Review o: Redro

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ok

    wszystko sprawnie, bez problemu, produkt taki jaki oferują


  • Review o: GlobKurier

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ok

    Nie mam żadnych skarg działają okej


  • Review o: Car Free

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    próba wyłudzenia, CarFree Gdańsk

    Opowiem krótką historię, 4 razy wypożyczałem od tej firmy samochód, zawsze w oddziale w Poznaniu, piątym razem wypożyczyłem go w Gdańsku.
    Kilka punktów na które warto zwrócić uwagę:
    1. Otrzymałem samochód inny niż ten który chciałem, klasy 'wyższej', zamiast focus w dieslu, nissan quashquai, "bo akurat nie mieli focusa"
    2. Formularz przekazania samochodu był wypełniony już przed moim przybyciem. Przejrzałem krótko, stwierdziłem że wypożyczałem już tyle razy i jest już 10 wieczorem, więc jadę do domu, Ufam panu.

    Na drugi dzień patrzę, że samochód ma uszkodzenia i obtarcia do okoła ale widzę, że są oznaczone na formularzu, więc ok.
    Po 5 dniach przyjeżdżam na lotnisko, Pan mnie cały czas pośpieszał, albo kpił z tego, że błądze. Dzwonił po 15 razy.
    3. Presja.

    Jestem, oddaje samochód pierwsza rzecz na którą Pan _Bartosz Włodarczyk_ zwrócił uwagę, to to że nie wykupiłem 'ubezpieczenia'. Uważam, że to naciąganie i jak się chyba za chwile potwierdzi, celowe.

    Po 60 sekundach 'oględzin' stwierdził, że jest zarysowanie i, że "tego, nie było". Powiedziałem, że musiało być, bo zarysowanie powyżej jest dokładnie pod tym samym kątem co to obok, więc o ile sobie nie dorysowałem, to nie mogłem tego zrobić.

    "Koszt za to uszkodzenie to 2000 zł, płaci Pan kartą czy gotówką?", nawet pokazał mi paragraf w umowie. Odpowiedziałem, że nie płacę. Zagroził policją. Poprosiłem
    o kontakt z managerem. Przez telefon potrafił stwierdzić,
    "że Panie tego nie było".

    Powiedziałem, że wzywaj kogo chcesz, ale ja nie płacę i, że w takim razie zobaczymy się w sądzie, chyba mi nie uwierzyli. Podsunął mi jeszcze formularz spowodowania wypadku, z miejscem na podpis, z uśmiechem oddałem.
    Formularz oddania samochodu rzekomo musiałem podpisać,
    podpisałem i odszedłem mając 20 minut z parkingu do samolotu.

    Po dwóch dniach e-mail z kwotą do zapłaty, terminem 10 dni i, że w przeciwnym wypadku windykacja. Przesłałem około 20 zdjęć i film znajomemu prawnikowi, stwierdził, że tak wygląda to na próbę wyłudzenia.Napisał im e-mail, w którym:

    Po pierwsze mówi o tym, że nie mogłem spowodować tego
    zarysowania.
    Po drugie, że nie mogą rządać ode mnie kwoty która przekracza rzeczywistą kwotę naprawy uszkodzenia, koszt
    około 600zł, oni sobie powiedzieli 2000zł - według umowy, którą i ja podpisałem, w świetle prawa jak rozumiem była ona
    i tak nieważna, bez względu na to czy był tam mój podpis czy nie. Na drugi dzień otrzymałem przeprosiny i zaproszenie
    do ponownego korzystania z naszych usług. Je*cie się.

    Więc drogi przyszły kliencie, jak chcesz to wypożyczaj od carfree z Gdańska. Imię i nazwisko 'pracownika' carfree:
    Bartosz Włodarczyk.