Homestay - Ogólna ocena na podstawie 19 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (19)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakwaterowanie u mieszkańca
Od jakiegoś czasu podróżuję i muszę powiedzieć, że zatrzymanie się u lokalnego mieszkańca było jednym z najlepszych przeżyć jak dotąd. Homestay oferuje niesamowitych gospodarzy, którzy prawdopodobnie zostaną na całe życie moimi przyjaciółmi. Strona internetowa jest świetna i znalezienie firmy z doskonałą obsługą klienta jest naprawdę odświeżające.
Rented room in Battersea, Londyn
"Po prostu nie mogłem nadrobić braków w sprzątaniu"... tak, dom był w opłakanym stanie od tygodni (a może nawet dłużej). Przepraszam, ale jeśli przyjmujesz gości, którzy płacą, musisz zadbać o podstawowe sprzątanie... Homestay odmówił pomocy, automatycznie opowiedzieli się po stronie gospodyni. Musiałem wywołać duże zamieszanie, zespół był tak nieuprzejmy i kłótliwy, zawsze musisz pamiętać, że dzwonisz do dwóch agentów, z którymi rozmawiałem, nie ujawnię ich imion, ale podejrzewam, że po ich imionach i akcentach byli Hiszpanami lub możliwe, że Włochami, jednak nie ma to związku z ich narodowością. Ci dwaj, kobieta i mężczyzna, nie zasługują na pracę z klientami, po prostu chcą wygrać każdą dyskusję, nie zależy im na pomocy w ogóle. Prosiłem również o kontakt z menedżerem, prawie 2 tygodnie później wciąż czekam, albo skarga nie została zarejestrowana, albo menedżer nie przejmuje się tym... Było to moje pierwsze i ostatnie doświadczenie z Homestay...
Rezerwacja
Rozumiem, że Homestay chciało bronić swoich dostawców, ale sposób, w jaki postępują z niezadowolonymi klientami pozostawia wiele do życzenia. Zamiast szukać rozwiązania problemu, proponują zamknięcie konta klienta. To całkowicie nieprofesjonalne podejście. Dlaczego nie ma próby rozwiązania problemu w pierwszej kolejności? To sprawia, że Homestay wydaje się bardzo niekompetentne i niewiarygodne. Sama obsługa klienta i podejście do problemów pozostawia wiele do życzenia i skutecznie zniechęca mnie do korzystania z ich usług w przyszłości. Wydaje mi się, że wydanie dodatkowych euro na serwisy takie jak Booking.com czy Airbnb jest warte uniknięcia takich problemów jak te, które spotkały Uwego Grunda.
Realizacja zwrotu zaliczki
Niestety mój gospodarz musiał odwołać moją rezerwację 3 miesiące wcześniej. Napisałem do Homestay z pytaniem, kiedy mogę spodziewać się zwrotu mojej zaliczki. Odpowiedzieli mi po godzinie, że zwrot został już zrealizowany i pieniądze powinny pojawić się na moim koncie bankowym w ciągu 3-5 dni roboczych (co faktycznie się stało). Cieszę się, że Homestay była tak szybka i skuteczna w swojej reakcji na moje zmartwienie, umożliwiając mi zwrot pieniędzy już następnego dnia po anulowaniu rezerwacji.
Moje zapytanie o mediację konfliktu
Poprosiłem Homestay o pomoc w rozwiązaniu problemu z właścicielem. Niestety, zignorowali moje zmartwienia i nie podjęli żadnych działań. Brak jakiejkolwiek ochrony przed nadużyciami ze strony właścicieli sprawia, że nie czuje się bezpiecznie.
Zakwaterowanie
Nie polecam korzystania z tej strony, ponieważ gospodarz ma możliwość wystawiania obraźliwych opinii. Mój gospodarz publicznie skrytykował standardy porządku i czystości mojego partnera i mnie, sugerując, że jego standardy są ważniejsze od naszych. To jest obraźliwe i po prostu nie do zaakceptowania. Co więcej, mimo że trudno to udowodnić, komentarz gospodarza wyraźnie odnosi się do naszej rasy, chociaż nie jest to jasno zaznaczone w opinii. Strona nie podjęła żadnych działań w tej sprawie. Szczerze odradzam korzystanie z tej strony, są inne platformy, które są bardziej otwarte i mniej tolerują dyskryminację!
Rezerwacja pokoju
Nasze doświadczenie z tą stroną było naprawdę straszne. Zarezerwowaliśmy pokój na miesiąc w okolicy Lewisham, blisko Surrey Quays. Kiedy przyjechaliśmy, sytuacja szybko się pogorszyła. Gospodarz, który był za granicą, zaczął nas nieustannie kontaktować telefonami, domagając się natychmiastowej pełnej zapłaty, a nawet krzyczał przez telefon. Następnie napisał, że jego syn przyjdzie, żeby "upewnić się, że opuścimy dom". Musieliśmy zapłacić, bo naprawdę baliśmy się, co ta osoba jest w stanie nam zrobić, tylko po to, żeby znaleźć pokój zainfekowany ogromnymi pluskwami. Skontaktowaliśmy się z Homestay, ale opisując sytuację w szczegółach z załączonymi dowodami okropnych warunków domu oraz agresywnym i nieuprzejmym zachowaniem gospodarza, ale oni byli całkowicie obojętni. To naprawdę nie tak powinno być. Zasługujemy na odszkodowanie finansowe za wyrządzone przez pluskwy szkody i za konieczność spędzenia nocy w tak brudnym pokoju. Ich reakcja jest kompletnie niezrozumiała. HOMESTAY NIE ZAJMUJE SIĘ BEZPIECZEŃSTWEM I NIE UKARALI SWOJEGO GOSPODARZA - TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA LUB MOŻECIE MIEĆ PROBLEMY.
Zakwaterowanie w domu
Absolutnie odradzam to miejsce! Gospodyni zachowywała się bardzo dziwnie i niepokojąco. Już na samym początku wiedziałam, że będzie to nieprzyjemny czas. Cena za nocleg była zdecydowanie za wysoka jak na to, co dostawałam. Miałam bardzo ograniczoną swobodę, czułam się cały czas tak, jakbym była obserwowana. Gospodyni nie tylko nadmiernie kontrolowała, ale też była agresywna werbalnie. W skrócie - okropne!
Nigdy więcej
Mam do przeczytania długą recenzję.
Zakwaterowanie w Homestay
"Musisz porozmawiać z Brianem i rozwiązać ten spór między sobą. Niestety, nie jesteśmy na miejscu i nie znamy szczegółów, więc nie możemy podjąć żadnej decyzji ani zrobić nic więcej niż dotychczas."
Zakwaterowanie w Homestay
Moje doświadczenia z Homestay były naprawdę fatalne. Jestem gospodarzem od ponad 5 lat i postanowiłem wypróbować tę usługę zamiast mojego zwykłego Airbnba. Trzeba przyznać, że różnica jest kolosalna. Homestay nie zapewnia żadnego wsparcia ani pomocy w przypadku problemów między gośćmi a gospodarzami. Miałem do czynienia z gośćmi, którzy sprawili problemy, zniszczyli pokój i nie chcieli go opuścić. Moje propozycje rozwiązania konfliktu z kolejnymi gośćmi zostały odrzucone przez Homestay jako naruszenie zasad, co tylko pogorszyło sytuację i zdestabilizowało nasze relacje. W żadnym momencie nie mogłem liczyć na wsparcie ani współczucie ze strony Homestay.
Two nights Homestay
Och, ciągle tam krzyczeli, to było straszne. Wyszedłem z miejsca pobytu dwa dni wcześniej, bo nie mogłem znieść nieuprzejmości gospodyni. Zadzwoniłem na numer Homestay, ale dowiedziałem się, że przekierowuje mnie do strony internetowej. Nikt nie odebrał rozmowy, to było trochę irytujące. Wysłałem skargę online, ale odpowiedzieli mi, że to moja wina, że wyszedłem wcześniej i nikomu nie powiedziałem. Gospodyni mówiła, że nie było hałasu i nawet dzwoniła do mnie, krzycząc z pretensjami. Nie dostałem zwrotu za niewykorzystane noce, a Homestay przestał ze mną kontaktować. Lepiej unikać rezerwacji na tej stronie. Co gorsza, nie można napisać recenzji gospodarzowi.
oferty czytelne, dobrze opisane
Bardzo mi się podobało, wszystko było jasno opisane i łatwe do zrozumienia. Trochę brakowało informacji o dokładnej lokalizacji, ale ogólnie to było w porządku. Polecam.
Zakwaterowanie w domu gościnnym
Korzystam z usług Homestay od kilku miesięcy i chciałbym podzielić się swoimi wrażeniami. Od początku do końca mojego pobytu otrzymałem świetną obsługę i profesjonalizm personelu. Właściciele zawsze byli pomocni i dostępni, aby odpowiedzieć na moje pytania i pomóc w rozwiązaniu wszelkich problemów. Cały proces, począwszy od rezerwacji, a skończywszy na zameldowaniu, był zorganizowany i sprawnie przeprowadzony. Pokój, w którym przebywałem, był czysty, wygodny i dobrze wyposażony. Polecam to miejsce wszystkim, którzy szukają wygodnego zakwaterowania.
Moje zakwaterowanie w Barcelonie
Zatrzymałem się w pokoju w Barcelonie, gdzie mieszkało dwóch innych mężczyzn i jeden z nich palił marihuanę, mimo że było napisane, że palenie jest zabronione. Gospodarz nie chciał pomóc, zwrócić pieniędzy ani zaoferować rekompensaty. Polecam wybrać AIRBNB zamiast homestay, bo ja już nie skorzystam z tej platformy. To był mój pierwszy i ostatni raz z homestay...
Zakwaterowanie w homestay'u
Miałem problem z moim zakwaterowaniem, które zarezerwowałem na dwa miesiące. Okazało się, że warunki czystości były fatalne, więc zdecydowałem się opuścić to miejsce i złożyć reklamację do homestay'u. Po kilku dniach przesłania dowodów i rozmowach z właścicielem domu, otrzymałem zwrot pieniędzy, które wpłaciłem z góry oraz opłaty za wynajem. Chciałbym polecić to miejsce, ale muszę uczciwie wspomnieć o problemie, który miałem. Warto być świadomym takich sytuacji. Chociaż miałem pecha tym razem, to moje wcześniejsze doświadczenia z zakwaterowaniami były bardzo pozytywne.
Zakwaterowanie
Dopiero co dotarłem i muszę powiedzieć, że jestem bardzo rozczarowany. Jesteśmy znaczącą firmą w Polsce. Anulowaliśmy naszą rezerwację na czas, ale obiecano nam zwrot pieniędzy, który nigdy nie został zrealizowany. Teraz słyszymy, że "zwrot środków jest niemożliwy z perspektywy księgowej, przepraszam". To naprawdę słabe podejście, nie polecam.
Zakwaterowanie na dłużej
Gość poprosił o przedłużenie pobytu, a potem napisał bardzo nieuprzejmą i wścibską opinię. Twierdził, że nie posprzątałem pokoju, mimo że sam poprosił, abym nie wchodził do pokoju, żeby go posprzątać, a więc zrobił to sam. Posprzątałem resztę domu dobrze, a on kłamał w swojej opinii. Twierdził też, że szpieguję go przez firanki z ogrodu, co jest absurdalne, skoro sam prosił o dłuższy pobyt. Po skontaktowaniu się z Homestay, powiedzieli, że to doświadczenie gościa mimo jego kłamstw, a potem odmówili usunięcia opinii tego zakłamanego człowieka.
wynajem mieszkania
Kiedy dokonuję rezerwacji zależy mi na tym, aby mój pobyt miał nieco bardziej osobisty charakter, a ostatnim razem wcale się nie zawiodłem. Ste była moją gospodynią i wspaniałym towarzystwem w uroczym, artystycznym mieszkaniu. Dzięki niej dowiedziałem się też bardzo wiele o Barcelonie! Gorąco polecam to doświadczenie każdemu, kogo znam. Miałem treż problemy techniczne na stronie Homestay.com i zwróciłem się o pomoc do ich działu obsługi klienta - nie tylko odpowiedzieli mi w ciągu 24 godzin, ale zrobili wszystko, aby rozwiązać mój problem, nawet skontaktowali się z gospodarzem, z którym nie mogłem się skontaktować, w moim imieniu. Jestem im za tę pomoc bardzo wdzięczny. Dziękuję, Homestay.com!
Najwięcej głosów recenzja
wynajem mieszkania
Kiedy dokonuję rezerwacji zależy mi na tym, aby mój pobyt miał nieco bardziej osobisty charakter, a ostatnim razem wcale się nie zawiodłem. Ste była moją gospodynią i wspaniałym... Czytacz dalejPrzez: Mateusz