Sumup Opinie
Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.
Opinie (24)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
terminal płatniczy
Najnowszy terminal płatniczy SumUp wykorzystuje technologię Chip and PIN, która okazuje się niezawodnym rozwiązaniem dla firm poszukujących tego rodzaju produktu w rozsądnej cenie. Świat przechodzi cyfryzację, większość firm funkcjonuje na podstawie modelu e-biznesu, a operowanie gotówką w dzisiejszym społeczeństwie odchodzi do lamusa. Dzięki baterii o długim czasie działania, terminal może być z powodzeniem zabierany w podróże służbowe i trasę, nie wyładowuje się łatwo i oferuje. Terminal jest kompatybilny z większością kart kredytowych i debetowych (Visa, VPay, MasterCard, Maestro lub American Express) i z łatwością sprawdza się przy realizowaniu wszelkich transakcji. Co więcej, czytnik kart bankowych nie wymaga żadnych miesięcznych opłat ani podpisywania długoterminowych umów.
Zakup terminalu kart płatniczych
Cześć! Chciałem się podzielić moim doświadczeniem z firmą, z którą współpracuję od siedmiu lat. Teraz mam drugi terminal do płatności kartą, co ułatwia mi sprzedaż. Dzięki nowszemu modelowi nie muszę już podłączać telefonu, co było dość kłopotliwe. Zawsze mam dostęp do informacji o przekazywanych pieniądzach i bardzo rzadko występują opóźnienia. Chociaż czasem terminale się zawieszają, to jestem na to przygotowany. Bez terminala straciłbym sporo zarobków, więc bardzo liczę na wprowadzenie raty terminali z drukarką. Pozytywnie zaskoczony, trzymajcie tak dalej!
terminal płatniczy
Od dwóch lat używam dwóch terminali płatniczych, które trzymam obok siebie na półce w temperaturze 25 stopni Celsjusza i nigdy mi nie spadły. Ostatnio, po zrealizowaniu płatności, dostałem komunikat o zablokowaniu jednego z urządzeń. Brakowało przycisku resetu, więc musiałem poszukać pomocy w internecie. Okazało się, że terminale mają tendencję do blokowania się po jakimś czasie lub w wyniku przepelnienia pamięci. Po konsultacji z serwisem dowiedziałem się, że muszę po prostu co dwa lata kupować nowy terminal, bo nie da się ich naprawić.
Zakup terminala płatniczego
Nie kumam, czemu tyle hejtu na ten produkt. Sama korzystam z tego terminala i nie mam jakichś dużych problemów z nim. Oczywiście, zdarza się, że czasem trzeba chwilę poczekać na połączenie z telefonem, ale generalnie mnie to nie razi. Za to można go sobie nabyć bez konieczności zakładania konta. Faktycznie, płatności kartą idą szybciej, ale to normalne, że ma priorytety. W sumie, jeśli komuś nie pasuje przesyłać swojego dowodu osobistego, to trzeba być gotowym na dłuższe oczekiwanie na wypłatę.
Imran Khan intro
Odpowiednio obsłużył mnie Imran Khan w sklepie i bardzo mi pomógł z produktami SumUp. Jestem bardzo zadowolony i polecam jego pomoc każdemu!
Moje zakupy - Terminal płatniczy
Dostałem terminal płatniczy, ale nie mogę go używać w Polsce, bo kupiłem go z błędnymi informacjami. Obsługa klienta nie chce mi pomóc znaleźć rozwiązanie i kłóci się ze mną. To jest po prostu niesprawiedliwe!
Zakup terminala 3G
Jestem bardzo zadowolony z zakupu terminala 3G. Jest naprawdę przydatny i ułatwia mi codzienną pracę. Możliwość realizacji transakcji jest bardzo sprawnie, ale zdarzyło mi się raz, że zawiesił się podczas płatności, co spowodowało, że transakcja została odrzucona. Na szczęście udało mi się ją powtórzyć i zakończyć pomyślnie. Ogólnie rzecz biorąc, współpraca przebiega bez większych problemów.
super działało
Och, no więc, tak, ogólnie było super, ale od jakiegoś czasu po aktualizacji, ciągłe wylogowywanie się jest mocno irytujące. Bo, no wiesz, jesteś z klientem i nagle widzisz, że zostałeś wylogowany i trzeba się znowu logować, a ludzie w sklepie biegną tak szybko, że zaraz stracą zainteresowanie. A jak już próbuje się połączyć z urządzeniem, to już w ogóle dramat...
Zakupy przez aplikację mobilną
Od jakiegoś czasu korzystam z aplikacji mobilnej do zakupów i ogólnie jestem zadowolony z łatwości obsługi oraz różnorodności produktów dostępnych do kupienia. Ale muszę powiedzieć, że czas oczekiwania na wypłatę środków jest trochę dłuższy, niż przypuszczałem. Mam nadzieję, że firma poprawi tę kwestię w przyszłości.
Twój zakup w kilku słowach
Ten terminal jest naprawdę świetny, trzyma baterię znacznie dłużej niż moja cierpliwość podczas nudnych lekcji matematyki. Prowizja jest bardzo niska, za te pieniądze mógłbym kupić sobie wiele przekąsek. Trochę mnie irytuje jedynie to, że muszę czekać aż trzy dni na wypłatę. Ale ogólnie polecam!
fajne, super, ekstra
Moim zdaniem jest super fajnie i świetnie, a to sprawia mi dużą radość. Każdy, kto tego nie spróbuje, będzie żałował. Dlatego polecam wszystkim, bo warto!
Zakup terminala platniczego
Po zakupie terminala płatniczego i korzystaniu z niego przez krótki czas, został zablokowany w celu potwierdzenia weryfikacji mojej tożsamości. Mimo że przesłałem wszystkie dokumenty firmowe, poproszono mnie o zeskanowane kopie dowodu osobistego, co uważam za zbędny i irytujący krok. Dodatkowo, próba skontaktowania się z obsługą klienta w celu złożenia reklamacji graniczy praktycznie z cudem. W rezultacie nie mogę polecić ani tego produktu, ani firmy.
Terminal płatniczy 3G
To super terminal, działa fajnie, tylko czasem trochę dłużej się łączy, ale ogólnie jest super dla mnie. Dopiero co zacząłem go używać i na razie wszystko świetnie działa.
Uwielbiam to!
To jest naprawdę najlepszy gadżet, jaki kiedykolwiek miałem! Miałem już kilka podobnych, ale ten po prostu bije rekordy. Nawet aplikacja jest świetna i super łatwa w użyciu. Szczerze polecam!
Niejasne koszty transakcji
Jestem bardzo niezadowolony z usługi SumUp One. Reklamowana prowizja miała wynosić 0,79%, jednak ostatecznie była wyższa. Skontaktowałem się dwukrotnie z działem obsługi klienta, żeby potwierdzić koszty i powiedziano mi, że prowizja faktycznie jest na poziomie 0,79%. Podpisałem umowę, skonfigurowałem API, a mimo to po dwóch transakcjach okazało się, że prowizja wynosi aż 1,99%. Po wyjaśnieniach dowiedziałem się, że wyższe stawki dotyczą kart "biznesowych". Brak klarownej informacji ze strony SumUp powoduje, że nie polecam tego rozwiązania dla firm.
Zakupy bezproblemowo
W ogóle jestem bardzo zadowolony z tego zakupu, wszystko poszło gładko, produkt jest naprawdę super użyteczny, gorąco polecam go do użytku.
Łatwy w użyciu czytnik kart
Bardzo wygodny czytnik kart do mojego biznesu, sprawia, że wszystko jest o wiele prostsze. Szkoda, że wcześniej nie znałem tego rozwiązania dla poprzednich firm.
Zakup bezproblemowy, koszt ok, zadowolony
Kupiłem tę usługę bez żadnych problemów, cena była w porządku i byłam całkowicie zadowolony z produktu. Na pewno polecam.
Moje zakupy w kilku słowach - Opinie na temat firmy obsługującej usługi pozabankowe.
Jestem klientem tej firmy od paru lat i muszę przyznać, że jestem mega zadowolony. Obsługa klienta jest super miła, zawsze pomocna, a ceny są w porządku. Dla mnie liczy się przede wszystkim wygoda!
Najwięcej głosów recenzja
terminal płatniczy
Czytacz dalej