Wszystkie opinie z Aneta
Review o: Vodbase
Obejrzenie filmu
OSZUSTWO ALERT! Zapłaciłam opłatę za platformę w wysokości 20 zł, by obejrzeć film, jednak okazało się, że tego filmu nie mają i mogą mnie tylko przekierować mnie na inne płatne platformy. Płacimy finalnie tylko za to, że dowiemy się na jakich stronach możemy kupić dany film, oszustwo!
Review o: Viagogo
Mecz Polska -portugiala
Z przykrością muszę podzielić się przykrymi doświadczeniami, które spotkały nas po zakupie biletów przez Państwa portal. Bilety dotyczyły meczu Polska - Portugalia na Stadionie Narodowym w Warszawie, który odbył się 12.10.2024. Niestety, bilety, które otrzymaliśmy, były wystawione na inne nazwiska, choć w jakiś sposób udało nam się przejść kontrolę dokumentów. Jednakże okazało się, że dwie inne osoby miały bilety na te same miejsca siedzące.
Przez ponad dwie godziny, razem z moim 8-letnim synem, musieliśmy przemieszczać się po całym stadionie, praktycznie uciekając przed ochroną, która kazała nam zająć miejsca.
Cena, jaką zapłaciłam za bilety, była bardzo wysoka, czego byłam świadoma, jednak w zamian nie spodziewałam się tak traumatycznego doświadczenia.Review o: United Colors of Benetton
Zamówienie złożone 03.10.24
Zamówienie złożone i zapłacone 3.10.24 w kwocie niespełna 1000zł. Dzisiaj jest 13.10.24 i żadnej informacji o realizacji zamówienia. Raczej więcej nie zamówię i nie polecam.
Review o: Novakid
Novakid
Mój syn lubi atmosferę lekcji. Jest zmotywowany i chętnie uczestniczy w lekcjach. Szkoła oferuje bogatą platformę gdzie dziecko może bez limitu powtarzać przerobiony materiał. Lekcje są krótkie ale intensywne. Nauczyciele są lepsi i gorsi jak wszędzie. Dla mnie bardzo dogodną opcją jest wybór czasu, pory dnia i brak potrzeby dowożenia dziecka.
Review o: Novakid
Lekcje w Novakid
Ze szkoły korzystamy już prawie rok, dziecko bardzo lubi swojego nauczyciela i sposób, w jaki przeprowadza lekcje. Swietny sposob rezerowania godzin lekcji, wszelkich zmian itd. Jestesmy bardzo zadowoleni.
Review o: 7mil
Buty damskie
Odradzam zakupy w sklepie 7MIL. Buty dosc drogie jak na ich jakosc. Reklamacje uwzglednia sie wyrywkowo, bez konkretnego merytorycznego wyjasnienia w przypadku jej odrzucenia. Te sama pare reklamowalam dwa razy a ciagu 6 miesiecy, przy zalozeniu, ze miedzy jedna reklamacja, a druga nie nosilam ich, gdyz nastalo lato. Pan odpowiadajacy na reklamacje zaslania sie naturalnym zuzyciem butow, nawet nie podejmuje watku po prostu slabej jakosci obuwia. Skora w jednym z butow rozciagnela sie do tego stopnia, ze idac "przytrzymywalam" but, zeby nie klapal na stopie.
Omijajcie szerokim lukiem!.Review o: Novakid
Novakid
Polecam naukę języka z Novakid. Komfort nauki, indywidualny kontakt w domowy zaciszu. Kontakt z żywym językiem bardzo skutecznie pomaga w nabywaniu nowych słów. Polecam
Review o: E-lady
Dwa biustonosze
Wygodne, ładne, w dobrej cenie. Polecam
Review o: Novakid
Super opcja do nauki jezyka angielskiego
Witam,
Jestem mamą 9-letniej córki i postanowiłam zapisać ja do szkoły językowej Novakid. Właśnie zakończyłyśmy 3-miesięczna subskrypcję i zarówno córka jak i ja, jako rodzic jesteśmy bardzo zadowolone. Ciekawe lekcje, świetny nauczyciel, dowolne godziny zajęć ustalane samodzielnie.
Dziecko na początku było bardzo nieśmiałe i wycofane, a juz po kilku lekcjach zyskalo wiecej pewnosci siebie i przede wszystkim wiedzy przekazywanej w ciekawy sposob, Historyjki video często były bardzo zabawne, a dziecko dzieki temu chetnie sie uczylo i czekalo na kolejne lekcje. Bardzo polecam kazdemu rodzicowi Novakid! :)Dzień dobry!
Jesteśmy niezwykle wdzięczni za Twoją opinię 👍
Twoja opinia wiele dla nas znaczy!Review o: OleOle!
Monitor Samsung
Zdecydowanie nie polecam! Sprzęt popsuł się po 2 tygodniach użytkowania. I tu zaczął się dramat! Rozpoczęliśmy proces reklamacyjny, który trwa do dziś. 40 dni walki o informację, jak wygląda status reklamacji. Przez cały ten czas brak kontaktu ze strony sklepu. Próba ustalenia statusu reklamacji jest inicjowany tylko z mojej strony. Kontakt tylko przez infolinię, czyli każdego dnia z inną osobą, która nie potrafi udzielić klarownej informacji zwrotnej. Kontakt przez formularz - bez odpowiedzi. Kontakt mailowy ze sklepem - brak odpowiedzi. Masakra! Wracając do początku ... zdecydowanie nie polecam!
Review o: Peek & Cloppenburg
Sukienka
Szczerze odradzam sklep P...C w Bonarce Kraków Obsługa nie zainteresowana klientem, brak wsparcia Pojawia się dopiero przed płatnością Mniemam że personel jest na prowizji Ze względu na ceny każdy procent waży mocno
Umywają ręce od problemów a reklamacje rozpatrują - ważne organoleptycznie w pełnej anonimowości TRAGEDIA Omijajcie dużym łukiemReview o: 4life Direct
Bezterminowe ubezpieczenie na zycie
Niestety, juz teraz firma okazala sie zupelnie niekompetentna.
Wykozystujac,polecenie zaplaty,pobiera z konta extra pieniadze.
Przepychanki ze zwrotem tej kwoty trwaja juz drugi tydzien i konca nie widac...
NIE POLECAM TEJ FIRMY!
Wtej chwili OKRADAJA moje konto...
Sprawdzcie swoje przelewy ,bo moze macie podobna sytuacje...Review o: Modivo
Zakup ubrania
Obsługa klienta sprawna. Jakość produktu bardzo niska.
Review o: Infinity Fashion
Spodnie
Odradzam sklep ,nie odpowiadają na meile ,jeśli już to po kilku ,kilkunastu ponagleniach.Niedokładne opisy sprzedawanych rzeczy ,co było w moim przypadku .Kupiłam spodnie skórzane ,w opisie nie było informacji ,że są ocieplane (nie potrzebuje spodni ocieplanych na wiosnę).Produkt odesłałam ,ale niestety nie zwrócono mi kosztów przesyłki .A spodnie odsyłam nie z powodu mojego widzi mi się ,tyko z powodu niedokładnego opisu sprzedawanego towaru.Odradzam sklep .
Review o: Fruugo
Model silnika
Odradzam zakupy w tym sklepie,towar niezgodny ze zdjeciem pogladowym.Dostalam totalny szajs.Wyrzucone w bloto ponad 100 zł.Zamowilam model silnika mialy byc ruchome czesci a dostalam bryłe pomalowana chyba przez pijanego chinczyka bo takiego czegos nie da sie opisac
Review o: Calzedonia
ms
W dniu 9.12.2022 zostałam naciągnięta na zakup 4 par rajstop. Jedna para miała nie puszczać oczek a puściła natychmiast przez dwie nogawki. 3 następne pary miały być na mnie dobre jednak okazało się że kończyły mi się w połowie ud. W dniu 10.12.2022 z tych 3 tylko jedną parę przyjęli do zwrotu ponieważ "reszta była przymierzana". Pani kierownik Katarzyna upierała się że zrobiły absolutnie wszystko co w ich mocy żeby dobrze dobrać rozmiar i nie poczuwa się do winy. Jestem w plecy 100zl. Radzę unikać tego sklepu. Ja na pewno będę od dziś omijać Calzedonie szerokim łukiem, ale sądząc po tym jak Pani kierownik Katarzyna podchodzi do obsługi klienta Calzedonie nie specjalnie interesuje opinia czy zadowolenie klientów dopóki zera na koncie się zgadzają.
Na pewno skonsultuje się z rzecznikiem praw konsumentów czy takie zachowanie jest legalneReview o: GUESS
zwrot firma Guess
Radzę zastanowić się nad zakupami w firmie Guess. Zwróciłam produkt, bo mi się nie podobał, taka jakość odpustowa. Nie dostałam zwrotu pieniedzy, ponieważ nie honorują mojej karty, o czym mnie nawet nie poinformowali, nie ma innej możliwości zwrotu niż na kartę kredytową, nie robią przelewów, musiałam podać numer karty znajomego. Obsługa klienta jest żenująca, ci ludzie robią sobie żarty ze składanych skarg. Nie polecam, nie warto, naprawdę.
Nie umiałam edytować opinii, a chciałam dodać sprostowanie, żeby być uczciwą. Guess zwrócił mi pieniądze, ale złożyłam skargę do UOKiK i do Rzecznika Konsumentów na spółkę Guess Service Poland z siedzibą w Katowicach, ktora zajmuje się obsługą klienta i chyba zwrotów też, bo swoją paczkę odsylałam do jakiegoś magazynu w Polsce. Pieniądze wypłaca Guess ze Szwajcarii, ale to Polska chyba nimi zarządza. Trudno się czegokolwiek dowiedzieć, bo nie ma żadnych informacji a osoba w dziale obslugi klienta raczej jest zatrudniona tylko po to, żeby wprowadzać w błąd, atakować i nie informować, aniżeli udzielać wsparcia klientowi. Każdemu z poszkodowanych radzę to samo, złożenie skargi do UOKik nic nie kosztuje, a jest jak najbardziej uzasadnione. W każdym mieście jest Biuro Rzecznika ds Konsumentów i w przypdaku nieuzasadnionego braku zwrotu, udzieli pomocy prawnej. Warto poświęcić godzinę czasu i nie odpuścić. Samo umieszczenie złej opinii nic nie da.
Review o: Kiwi
Przelot KrakówHiszpaniaKrakow
Bardzo dziwne biuro. Wszystko gra dopóki nie wpłacisz pieniędzy. Potem kontakt się urywa. Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego ani mailowego - nikt nie odbiera ani nie odpowiada na maile. Reklamacja to wielomiesięczna droga przez mękę. Serdecznie polecam osobom, które mają dużo wolnego czasu, wolne środki na koncie oraz wiedzę prawniczą na poziomie średniozaawansowanym.
Review o: Deichmann
Buty
Jedyna firma, która nie uwzględnia żadnych reklamacji. Kilka par butów rozwaliło się i mogę je wyrzucić na śmietnik bo firma nie uwzględnia żadnych reklamacji swoich butów. Nawet jak się rozpadną po 3 tygodniach. Ja nie mówię tu o butach tanich czy z przeceny tylko o butach w normalnej cenie około 200-300zl. Masakra. Odradzam firmę. Nigdy więcej już nie zrobimy tu zakupów. Zero szacunku do praw klienta.
Review o: GUESS
zwrot firma Guess
Radzę zastanowić się nad zakupami w firmie Guess. Zwróciłam produkt, bo mi się nie podobał, taka jakość odpustowa. Nie dostałam zwrotu pieniedzy, ponieważ nie honorują mojej karty, o czym mnie nawet nie poinformowali, nie ma innej możliwości zwrotu niż na kartę kredytową, nie robią przelewów, musiałam podać numer karty znajomego. Obsługa klienta jest żenująca, ci ludzie robią sobie żarty ze składanych skarg. Nie polecam, nie warto, naprawdę.
Nie umiałam edytować opinii, a chciałam dodać sprostowanie, żeby być uczciwą. Guess zwrócił mi pieniądze, ale złożyłam skargę do UOKiK i do Rzecznika Konsumentów na spółkę Guess Service Poland z siedzibą w Katowicach, ktora zajmuje się obsługą klienta i chyba zwrotów też, bo swoją paczkę odsylałam do jakiegoś magazynu w Polsce. Pieniądze wypłaca Guess ze Szwajcarii, ale to Polska chyba nimi zarządza. Trudno się czegokolwiek dowiedzieć, bo nie ma żadnych informacji a osoba w dziale obslugi klienta raczej jest zatrudniona tylko po to, żeby wprowadzać w błąd, atakować i nie informować, aniżeli udzielać wsparcia klientowi. Każdemu z poszkodowanych radzę to samo, złożenie skargi do UOKik nic nie kosztuje, a jest jak najbardziej uzasadnione. W każdym mieście jest Biuro Rzecznika ds Konsumentów i w przypdaku nieuzasadnionego braku zwrotu, udzieli pomocy prawnej. Warto poświęcić godzinę czasu i nie odpuścić. Samo umieszczenie złej opinii nic nie da.
Review o: KaszmirowySen
materac
aneta Nie polecam
1/5 Wystawiono dzisiaj
Kontakt do momentu dostawy rewelacyjny , następnie jak zgłosiłam uszkodzenie materaca po dostawie . To niestety pierwsza odpowiedź to od razu sugestia że sama uszkodziła materac . Pisałam ze po rozpakowaniu z folii był na materacu rozcięcie w raz z brudem smarem . Nikt nie zweryfikował czy podczas produkcji czy pakowania nie zostało to uszkodzone tylko od razu zostałam ja o to posadzona. Nie wiem jaki maja system czy maja kamery na produkcji aby to zweryfikować .Nie podoba mi się że nikt nie zweryfikował tylko od razu mnie posadził o uszkodzenie. Prosiłam tylko u wysyłkę nowego nie uszkodzonego pokrowca , zaproponowali mi w zamian poduszki po co mi poduszki ja chcę otrzymać pełnowartościowy towar. Teraz jest brak kontaktu nikt nie odpowiada na mojego kolejnego emaila.Review o: Redro
fototapeta
Szczerze nie polecam tego sklepu!!!
Na pewno nie wrócę tu i będę odwodzić znajomych od zakupu na tej stronie. Zakupiona fototapeta okazała się produktem o bardzo złej jakości. Wydruk jest rozmazany, tapeta jest cienka, prześwitująca. Na łączeniach tapety widoczne są białe pasy, które rażą w oczy i psują przyjemność z patrzenia na wymarzony widok. Zakup dokonany za prawie 1000 zł. Dodam, że fototapetę kładł człowiek który położył tysiące tapet więc winy nie da się upatrzyć w złym jej położeniu.
Obsługa sklepu robi sobie kpinę ze mnie jako klienta proponując mi kupno nowej fototapety - oczywiście za moje pieniądze. I to jest odpowiedź na moją reklamację.
Chciałam dać szansę na polubowne rozwiązanie tej sprawy licząc na zrozumienie. Jednak bardzo się pomyliłam.Review o: Roneberg
lampa
Najgorsze doświadczenie w zakupach online!! Jeszcze na takich oszustów i bezczelnych ludzi nie trafiłam na zakupach w sieci. Oczywiście jak wszyscy zamówiłam produkt, który okazał się badziewny i go zwróciłam. Firma na tym zarabia, że nie oddaje pieniędzy za zwrot. Dziesiątki telefonów na infolinie. Firma już została ukarana ale nic z tego sobie nie robi, zakłada kolejne firmy, spółki i dalej oszukuje. Ja dopiero po informacji od prawnika jak postępować odzyskałam pieniądze po ponad miesiącu codziennego dzwonienia!!
Dzień dobry czy może mi Pani napisać co poskutkowało żeby oddali pieniądze. ja już walczę drugi miesiąc. Pozdrawiam Aneta
Aneta,
Wysłałam na maila oficjalne wezwanie do zapłaty na maila. Z nakazem zapłaty w ciągu 3 dni. Wzór wezwania znajdziesz w google.
Wezwanie wydrukuj, wypisz, zeskanuj i wyślij na maila: alicja@roneberg.com
Ja w wiadomości napisałam, że jeśli nie zostaną zwrócone pieniądze w ciągu 3 dni to zgłoszę sprawę do uokik, kas, pih oraz na
policję. No i jeszcze trochę innych niemiłych rzeczy dopisałam. Na drugi dzień były pieniądze.Review o: Pyszne
Lasange
Mega negatyw apka najpierw pobiera środki przyjmuje zamówienie anuluje je i pisze że na zwrot środków trzeba czekać bagatela 10 dni to mam rozumieć że otrzymam zwrot z odsetkami???
Review o: OpenGift
czapeczki z nadrukiem
Firma bardzo solidna Bardzo dobry kontakt Szybka realizacja i przesyłka
odradzam. kategorycznie. zamowilem w ub roku 4 produkty. 100 brelokow -latarka. 70 nie swiecilo. zestawy pismienniczre przujeto do realizacji, pozniej napisali ze nie sa w stania wykonac reklamacji na latarki nie uwzglednili, borzekomo przekroczny termin. BEDE WSZEDZIE OSTRZEGAL PRZED TA FIRMA, BO TO NPOSI SNAMIONA OSZUSTWA
Review o: Poczta Kwiatowa
Nigdy więcej
kwiaty na dzień Matki zamówione z samego rana. Z gwarancją doręczenia do 22.00. Oczywiście nie dotarły.
O godzinie 15.00 nadal przyjmowali zlecenia z gwaracją dostawy.
Brak kontaktu z infolinią.
Nigdy więcej,
Anulowałam zamówienie z powodu braku wykonania usługi - czekam na zwrot pieniędzy.Kwiaty nie dotarły tel milczy trzeba na policję zgłaszać
Review o: Calzedonia
Nie polecam zakupów w sklepie Calzedonia
Zwracałam artykuły w sklepie internetowym i był to koszmar. NIe było możliwości zwrotu w sklepie stacjonarnym, mimo że panie ekspedientki próbowały pomóc w kontakcie ze sklepem internetowym, to do tej pory nie otrzymałam zwrotu za zamówienie, które dotarło do magazynu Calzedonii 11 marca. Kontakt z klientem praktycznie nie istnieje. Odpowiedź na maile zajmuje Calzedonii ok. 10 dni roboczych, oczywiście w odpowiedziach nie są zaadresowane kwestie, o które pytałam. Wysłałam takich maili kilka. Nie polecam zakupów w sklepie internetowym.
Review o: MediPakiet
Usługa warta uwagi
Niedawno zaczęłam korzystać z Medipakietu i jestem zadowolona. Umowa bez kruczków a dostęp do szerokiej gamy usług. Zależało mi na badaniach, nie tylko na lekarzach, a Medipakiet to oferuje.
A jakie badania masz w pakiecie?
Ilosc badań zależy od rodzaju pakietu, ale ja mam nawet przeswietlenia i badania laboratoryjne.
Dużo dobrych opinii ostatnio czytałem o Medipakiecie, wlasnie ze są przeróżne badania a cena adekwatna do usługi.
Cieszę się, że teraz też ludzie na forach chętnie się dzielą opinią i nie ma w tym hejtu.
Review o: MediPakiet
Usługa warta uwagi
Niedawno zaczęłam korzystać z Medipakietu i jestem zadowolona. Umowa bez kruczków a dostęp do szerokiej gamy usług. Zależało mi na badaniach, nie tylko na lekarzach, a Medipakiet to oferuje.
A jakie badania masz w pakiecie?
Ilosc badań zależy od rodzaju pakietu, ale ja mam nawet przeswietlenia i badania laboratoryjne.
Dużo dobrych opinii ostatnio czytałem o Medipakiecie, wlasnie ze są przeróżne badania a cena adekwatna do usługi.
Cieszę się, że teraz też ludzie na forach chętnie się dzielą opinią i nie ma w tym hejtu.