Nationale Nederlanden - Ogólna ocena na podstawie 23 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (23)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakupy w ciągu wielu telefonów w końcu uwzględniono
Zazwyczaj dzwoniliśmy lub rozmawialiśmy przez czat i nigdy nie mogliśmy uzyskać pomocy. Spędziliśmy wiele godzin na próbach, ale nikt nie potrafił nam precyzyjnie doradzić, co dalej zrobić. W końcu zadzwoniliśmy po raz ostatni i otrzymaliśmy wsparcie od Shiriel w najprostszej sprawie - kodzie aktywacyjnym do logowania. Dziękujemy Shiriel!
Zakup ubezpieczenia
Firma ubezpieczeniowa NN Hellas jest naprawdę okropna, to co robią z klientami to skandal! Cały czas łamią umowy, nie chcą wypłacać odszkodowań, albo zwlekają i olewają klientów. Zwłaszcza po przejęciu Metlife - nie dotrzymują swoich obietnic, łamiąc warunki umowy i wymyślając niesprawiedliwe warunki. Na przykład, odmawiają odszkodowań za kolonoskopie, gastroskopie, bo uważają to za zwykłe badanie, a nie zabieg chirurgiczny - po to, żeby zaoszczędzić. To jest skandal! O wszystkich tych nieprawidłowościach zostanie powiadomiona właściwa grecka i europejska kontrola. Dodatkowo, sprawa zostanie nagłośniona w mediach społecznościowych, żeby ostrzec greckich i globalnych obywateli, żeby unikali współpracy z NN Hellas - najgorsza firma ubezpieczeniowa na świecie. Nie polecamy nikomu współpracy z tą firmą! To, co robią, to jawnie zagraża każdemu, kto szuka ochrony ubezpieczeniowej. NN Hellas to obraz złej obsługi klienta i nieetycznych praktyk biznesowych. Gdyby można było wystawić im najgorszą ocenę, bez wahania by ją otrzymali.
ubezpieczenie zdrowotne grupowe
Ostrzegam wszystkich przed zakupem ubezpieczenia grupowego! Po mojej operacji kręgosłupa, NN odmówił mi wypłaty świadczenia tylko dlatego, że lekarz rodziny wpisał "ból pleców" bez żadnych badań! Trwało to ponad cztery miesiące, przeszukiwali każdą placówkę medyczną, aby uniknąć wypłaty odszkodowania. Nawet nie zareagowali na moją skargę! Lepiej tego unikać!
Zakupy, problemy z dostępem do konta
Ostatnio miałem kiepskie doświadczenie z zakupami. Już od tygodnia nie mogę dostać się do mojego konta, gdzie trzymam moje oszczędności emerytalne. Obsługa techniczna mówi mi tylko, żebym czekał i czekał. Brakuje im profesjonalizmu, są jak amatorzy z IT. Na pewno nie polecam tego serwisu.
Zakup ubezpieczenia mieszkaniowego
Chciałbym opowiedzieć o swoich doświadczeniach z zakupem ubezpieczenia mieszkaniowego. Po 5 miesiącach otrzymywania ofert od różnych firm, wybrałem najtańszą opcję, ale niestety okazała się być fatalna. Wydaje się, że wybór był dokonany jedynie na podstawie ceny, a nie jakości usługi. Jestem bardzo rozczarowany jakością świadczonej usługi przez wykonawców.
Zakup ubezpieczenia
Chciałem po prostu opowiedzieć moją historię z zakupem ubezpieczenia. Miałem fajną ofertę, ale odpowiedź od firmy czekałem na nią bardzo długo. Kilka razy dzwoniłem, ale nadal nie miałem konkretnych informacji. To trochę niepokojące, zwłaszcza, że cena polisy była dość wysoka.
Ubezpieczenie grupowe
Po prostu nie polecam tego ubezpieczenia grupowego! Miałem fatalne doświadczenia z tą firmą. Kiedy złamałem dwa żebra i straciłem aż 6 zębów, otrzymałem zaledwie 500 zł odszkodowania. A potem okazali się niechętni do pokrycia kosztów leczenia zębów! Musiałem się z nimi mocno użerać, pisać pisma i w końcu dopiero otrzymałem całą kwotę, ale to zajęło wieki. Poza tym, ich procentowe tabele są bez sensu, a oni tylko biorą nasze pieniądze i ignorują dokumenty od lekarzy. Nie warto, omijajcie to szerokim łukiem!
ubezpieczenie, rozczarowanie
Po dokładnym przeanalizowaniu muszę przyznać, że ubezpieczenie, które zakupiłem, nie spełniło moich oczekiwań. Na samym początku wszystko wyglądało świetnie, wszystko było przedstawione w bardzo atrakcyjny sposób. Jednakże, kiedy nadszedł czas, aby zgłosić szkodę, okazało się, że nie była ona objęta ubezpieczeniem. To sprawiło, że poczułem się bardzo zawiedziony tym produktem. Niestety, nie mogę polecić go innym klientom.
Kupiono ubezpieczenie na życie
Nie polecam kupowania ubezpieczenia na życie w tej firmie. Mam nadzieję, że moja matka nie będzie miała problemów z ubezpieczeniem w przyszłości, bo ubezpieczenie mojej teściowej w 2014 roku stało się darmowe, a wartość ubezpieczenia wzrosła zaledwie o 10 euro po 10 latach! To naprawdę wielka porażka!
Ubezpieczenie turystyczne
Zdecydowanie odradzam kupowanie ubezpieczenia turystycznego w tej firmie. Kiedy ostatnio podróżowałem, mój bagaż został uszkodzony w transporcie, co spowodowało poważne szkody. Niestety, mimo moich starań i złożenia reklamacji, firma NN odmówiła jej uwzględnienia, twierdząc, że nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia samych walizek, a nie ich zawartości. Jesteśmy bardzo zawiedzeni postawą firmy w tej sprawie i nie sugeruję korzystania z ich usług ubezpieczeniowych.
ubezpieczenie domu
Widzę, że nie jestem jedyną osobą cierpiącą z powodu nadużyć i nieskuteczności tej firmy. Mój dom dosłownie się rozpada - podłoga zapada się, drzwi i ściany pękają coraz bardziej. Już od 1,5 miesiąca czekam na działania niekompetentnego pracownika, który obiecał, że zapyta swoich szefów. Czy jest możliwe zbiorowe pozwanie tej firmy? Musiałam kupić nową lodówkę, bo meble w kuchni się rozsypują i zniszczyły drzwi lodówki. Moja łazienka jest zdemolowana, mieszkam na parterze i ciągle wchodzą tam karaluchy przez dziurę, którą zostawili. To straszna sytuacja. Od 23 kwietnia brak jakichkolwiek informacji, a moje podłogi coraz bardziej się zapadają, a rano każdego dnia mam do czynienia z karaluchami. Pozostaje mi tylko płakać z bezradności.
Zakład ubezpieczeń
Chciałem po prostu podzielić się moim doświadczeniem z zakładem ubezpieczeń. Pomimo tego, że postąpiłem zgodnie z ich radą, ostatecznie dostałem wezwanie do zwrotu pieniędzy i zarzuty oszustwa finansowego. Jestem zawiedziony postawą firmy w tej sprawie.
Zakup ubezpieczenia mieszkania
Chcę opowiedzieć o moich doświadczeniach z zakupem ubezpieczenia na mieszkanie. Postanowiłem je kupić na podstawie dobrych opinii, ale po podjęciu decyzji miałem sporo problemów z tą firmą. Jak zgłosiłem szkodę, to mnie przekierowali do wielu różnych osób, cały proces był uciążliwy i mało efektywny. Czekałem wiele tygodni na odpowiedź i ogólnie było to dość rozczarowujące.
brak montażu sofy
Kupiłam ubezpieczenie dla domu, myślałam, że obejmie ono także pomoc przy montażu mebli. Niestety, kiedy poprosiłam o wsparcie, okazało się, że nikt nie mógł mi pomóc. Bardzo się zawiodłam!
Zakup ubezpieczenia domowego
Pracowałem z wieloma firmami ubezpieczeniowymi, ale ten konkretny jest naprawdę słaby. Czekam już ponad miesiąc na wizytę w sprawie szacowania szkód po wypadku. Odpowiedź zawsze taka sama, "przekazujemy na pilne", a dni tylko lecą. Obsługa techniczna jest fatalna. Jeśli tylko możesz, unikaj zawierania z nimi umowy na ubezpieczenie domu.
Zakup ubezpieczenia
Ostatnio miałem okazję skorzystać z usług firmy ubezpieczeniowej i muszę przyznać, że byłem pozytywnie zaskoczony. Obsługa była naprawdę profesjonalna i uczciwa, co jest dla mnie bardzo ważne. Cały proces zakupu przebiegł bez żadnych problemów, a konsultanci okazali się niezwykle pomocni i dobrze zorientowani w oferowanych produktach.
Zakup ubezpieczenia
Jako klient muszę powiedzieć, że to było moje najgorsze doświadczenie z ubezpieczeniami. Obsługa telefoniczna jest beznadziejna i nie potrafi rozwiązać problemów. Oferty, które proponują są tanie, ale naprawdę nie warte uwagi, mają bardzo kiepską jakość. Obsługa jest strasznie powolna i kompletnie bezradna w każdej sprawie. Moim zdaniem, są tak samo dobre jak firma produkująca mięso w plastikowych opakowaniach - nie mają pojęcia o niczym.
Zakup ubezpieczenia
Kupiłem ubezpieczenie domowe w tej firmie ubezpieczeniowej i myślałem, że jestem bezpieczny. Niestety, gdy uszkodzone zostały drzwi wejściowe przez wiatr, zaczęły się problemy. Po zgłoszeniu szkody okazało się, że koszt naprawy jest za wysoki, a do sprawdzenia przyjechał pracownik firmy naprawczej, a nie rzeczoznawca. Decyzja o odmowie wypłaty odszkodowania została podjęta przed dokładną oceną szkody, co bardzo mnie zdenerwowało.
Zabezpieczenie ubezpieczeniowe
Od kilku miesięcy jestem klientem i nadal czekam na rozwiązanie problemu. Pracownicy od razu zrzucają winę na innych i kompletnie mnie nie rozumieją. To najbardziej niekompetentna firma, z jaką miałem do czynienia. Cała ta sytuacja jest frustrująca i naprawdę mnie wkurza.
realizacja ubezpieczenia
Ojej! Dzisiaj miałem przykłądnie pecha z moją wanną, przeciekała i spowodowała problem dla sąsiada z dołu. Pan, który przyjechał, aby to naprawić, stwierdził, że zawór jest źle zamontowany i to sprawia kłopoty. Co gorsza, powiedział, że ubezpieczyciel nie chce pokryć kosztów naprawy, bo to błąd konstrukcyjny łazienki. Lepiej unikać tego ubezpieczenia!
Najwięcej głosów recenzja
ubezpieczenie
Będąc na nartach złamałam nogę, miałam operację i chciałam złożyć roszczenie - niestety agent poinformował mnie że muszę zaskoczyć leczenie- to może potrwać nawet 2 lata razem z... Czytacz dalejPrzez: Kasia