condor - Ogólna ocena na podstawie 20 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (20)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Kupno biletu
Byłem bardzo rozczarowany moim doświadczeniem z tą firmą. Kupno biletu okazało się kosztowne, niestety nie wszystkie informacje były jasne. Opłaty za rezerwację miejsca były wysokie i niezgodne z moimi oczekiwaniami. Dodatkowe opłaty za nadbagaż były absurdalne. Poza tym, warunki podróży nie spełniały moich oczekiwań, a stan miejsc pozostawiał wiele do życzenia.
Rezerwacja lotu
Moja rezerwacja lotu była totalną klapą. Pilot był strasznie nieprofesjonalny, nawet policja musiała interweniować. Cała sytuacja była mega żenująca i niezapomniana.
Zakup biletu lotniczego
Nie ma opcji! Po prostu kilka godzin opóźnienia i odstępy między siedzeniami - tragedia. Po tej przygodzie z Condorem, to już nigdy więcej!
Kupiono bilety lotnicze i były…
Kupiłam bilety lotnicze, ale pojawił się jakiś problem z płatnością z ich strony. Brak kasy, brak biletów! Próbuję się z nimi skontaktować, ale po prostu nie odpowiadają! Totalne oszustwo!
lot samolotem Condor
Mój lot z Condorem był mega kiepski. Zamiast lecieć z nimi, musiałem wsiąść na samolot linii lotniczej Marabu z Estonii, który jeszcze sprzedawał bilety na Bułgarię. Te samoloty były mega stare, a obsługa nie umiała po niemiecku, a nawet ich angielski był słabiutki.
Zakup biletu lotniczego dla dwulatka
Wygląda na to, że coś poszło nie tak w ciągu ostatnich dwóch lat i teraz wychowujemy małego terrorystę. Co ona ma na myśli?
Zakup biletu lotniczego do Frankfurtu
Podróż z USA do Frankfurtu była naprawdę kiepska. Samolot był strasznie ciasny, brakowało miejsca na nogi, a fotele były mega niewygodne. Na krótkich lotach było o wiele lepiej. Dodatkowo było strasznie zimno, mimo że miałam ciepłe ubranie, więc radzę zabrać ze sobą czapkę zimową. Nawet ekran nie działał tak jak powinien, więc nie dało się obejrzeć filmów czy innej rozrywki. Jedyne co mi się podobało, to częste serwowanie napojów, ale reszta naprawdę była poniżej oczekiwań.
Zakup biletu liniami lotniczymi
Zakupiłem bilet z myślą o bezpieczeństwie, ale w końcu zdecydowałem się na loty tanimi liniami.
Moje doświadczenie z liniami lotniczymi było bardzo trudne.
Kiedy próbowałam zameldować się z moimi bagażami na lotnisku, natknęłam się na trudności. Waga pierwszej torby przekroczyła limit o 5 kg, ale resztę starałam się dopasować do dokładnie 23 kg każda. Niestety, pierwszą torbę przez pomyłkę wpuszczono na pokład z nadwyżką wagi. Poprosiłam menadżera, żeby sprawdził łączną wagę, bo byłam pewna, że jedna z toreb ważyła 18 kg. Jednak menadżerka upierała się, że każda torba musi ważyć 23 kg i zaczęła robić się coraz bardziej nieprzyjemna, gdy zaczęłam podważać jej decyzje.
Zakup biletów online
Moje doświadczenie z zakupem biletów online było bardzo niezadowalające. Mimo że zapłaciłem dodatkową opłatę za "przedpłacanie" biletów, to i tak musiałem spędzić mnóstwo czasu w kolejce na lotnisku. Brak wydzielonych stanowisk obsługi sprawił, że musiałem stać w długiej kolejce, co było naprawdę uciążliwe. Miałem nadzieję, że firma lepiej się zorganizuje.
Zakup bez dostarczonej usługi
Ostatnio kupowałem coś online, ale niestety nie dostałem tego, za co zapłaciłem. Firmy, które oszukują klientów i nie spełniają obietnic, zasługują na potępienie. Ludzie powinni uważać na takie praktyki i unikać współpracy z takimi przedsiębiorstwami.
Bilet lotniczy
Nie ma opcji wybrania miejsca za darmo podczas odprawy online. Nawazając nawet woda nie jest bezpłatna podczas lotu.
Zakup biletów lotniczych
Podróż z zakupionymi biletami lotniczymi była naprawdę stresująca. Lot był przepełniony, więc ja, mój partner, nasze dziecko i pies zostaliśmy przyziemieni, podczas gdy nasze bagaże poleciały bez nas. Brak bezpieczeństwa i brak pomocy ze strony personelu w razie problemów naprawdę nas rozczarowały. Nie uzyskaliśmy wsparcia przy kontaktowaniu się z obsługą klienta, jedyna sugestia to, żebyśmy sami poradzili sobie z dalszym transportem i zaistniałą sytuacją. To całe doświadczenie było dla nas bardzo niezadowalające i nie planujemy do tego wracać.
Zakup biletu
Jestem pozytywnie zaskoczony, jak szybko i sprawnie obsługiwano mnie jako potencjalnego klienta, mimo że nie nabyłem jeszcze żadnego produktu od tej firmy.
Zakup biletów na lot
Pilot był totalnie niemiły. Wszyscy pasażerowie zostali zatrzymani, bo jedna osoba była trochę za głośna. Zero zrozumienia i uprzejmości. Naprawdę obrzydliwe zachowanie. Nie polecam tego lotu.
Zakup biletu lotniczego
Moje doświadczenie z tą firmą było naprawdę świetne. Obsługa była super profesjonalna i bardzo przyjazna, a personel na pokładzie dbał o nasz komfort i bezpieczeństwo. Recepcja była miła, a pani stewardessa, z którą miałem kontakt, była naprawdę dobrze zorganizowana i świetnie zarządzała tym lotem. Polecam tę firmę wszystkim podróżnym, którzy szukają wysokiej jakości usług lotniczych.
Zakup biletu lotniczego
Uwaga, ostrzegam przed kupowaniem biletów od tych gości! Żaden kontakt, żadnej odpowiedzi na maile. Nawet dzwoniłam na infolinię z powodu błędu w nazwisku związane z ich polską aplikacją. Ta aplikacja nie obsługuje polskich znaków i po prostu ignoruje wszelkie błędy. Totalna porażka! Mówią, że błąd został naprawiony, ale to kłamstwa! Nic nie zrobili. Po prostu olewają Cię i kłamią prosto w oczy. Zachowują się jakby nic się nie stało! Szczerze odradzam. Lepiej dołożyć trochę i wybrać innego przewoźnika.
Lotnisko we Frankfurcie
Podczas mojego ostatniego lotu z lotniskiem we Frankfurcie miałem niestety negatywne doświadczenia związane z obsługą Specjalnych Usług. Po zarezerwowaniu usługi, moje oczekiwania niestety nie zostały spełnione. Kiedy przybyłem na lotnisko, gdzie ktoś miał mnie odebrać, było bardzo stresujące. Obsługa na pokładzie nie była w pełni przygotowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami, co sprawiło, że musiałem prosić o pomoc kilka razy, zanim zostałem doprowadzony do miejsca odlotu. Jako klient oczekiwałem lepszej organizacji i podejścia ze strony lotniska.
Moje zakupy w Condor
To było straszne! Kupiłem bilet na wakacje, ale po dokonaniu płatności nie otrzymałem potwierdzenia rezerwacji. Musiałem dzwonić do obsługi, ale żadna z czterech osób, z którymi rozmawiałem, nie była w stanie mi pomóc. Musiałem zapłacić więcej za kolejną rezerwację, a potem nawet nie byłam pewien, czy faktycznie mam zarezerwowany lot! Wzięli mi kasę z konta i teraz muszę czekać na zwrot!
Rezerwacja lotu
Zarezerwowałem lot przez tę firmę i obie maszyny miały ponad godzinną zwłokę. System mówił, że samolot leci zgodnie z planem, ale w rzeczywistości nawet jeszcze nie dotarł na lotnisko. Niezbyt można polegać na tym systemie i jego punktualności.
Najwięcej głosów recenzja
Rezerwacja lotu
Czytacz dalej