Brussels Airlines - Ogólna ocena na podstawie 23 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (23)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup biletu lotniczego
Linie lotnicze po prostu nie spełniły oczekiwań jeśli chodzi o obsługę klienta. Minęło już dwa miesiące od odwołania lotu, a mimo obietnic nadal nie dostałem zwrotu pieniędzy za bilet. Kontakt z obsługą klienta był po prostu koszmarem, ciągłe uniki i wymówki. Lepiej uniknąć tej linii lotniczej, żeby niepotrzebnie sobie przysparzać bólu głowy.
Zakup biletów lotniczych do Neapolu
Na pewno dla nas warto jeszcze raz spróbować!
Zakupy z psem na pokładzie
Chcieliśmy mieć miękką torbę, którą można umieścić pod siedzeniem (chociaż nie była bardzo miękka, była naprawdę mała i mogła łatwo się zmieścić). Musiałem więc kupić im torbę (za 50 euro), która 1) nie pasowała do przestrzeni, 2) zepsuła się już podczas pierwszego lotu (mechanizm zamykania zepsuł się, żeby być bardziej precyzyjnym). Podczas mojego powrotu do Brukseli (mniej niż 14 dni później) poprosiłem o zwrot kosztów na stanowisku Brussels Airlines, a powiedzieli mi, abym złożył skargę przez stronę internetową. Zapytałem dwa razy przez stronę internetową.
Rezerwacja lotu
Cześć ludzie, na prawdę mam dość tej linii lotniczej. Kupiłam bilet powrotny, ale odwołali mi lot tylko dlatego, że nie skorzystałam z poprzedniego. Teraz nie chcą mi zwrócić pieniędzy za bilet! Przecież nie poleciałam wcześniej, bo zmieniłam plany i nie mogłam zmodyfikować rezerwacji. Krótka historia - zapłaciłam za coś, czego mi teraz odmawiają. Mam wrażenie, że zostałam oszukana. "To nasza polityka" - taka jest odpowiedź z obsługi klienta. Polityka powinna skupiać się na zatrzymaniu klientów, a nie na ich traceniu. I teraz ta wiadomość, którą w końcu dostałam po wielu próbach skontaktowania się, i zrozumieniu dlaczego moja rezerwacja zniknęła...
Rezerwacja lotu
Rezerwacja lotu przebiegła zgodnie z naszymi oczekiwaniami, ale niestety pojawił się problem z overbookingiem, co było trochę niefortunne. Obsługa linii lotniczych wyjaśniła nam sytuację w sposób profesjonalny, choć nieco to nas irytowało. Ostatecznie udało nam się jednak polecieć, mimo wątpliwości, które mieliśmy na początku.
Zakup biletów lotniczych
Podróżowaliśmy z Brukseli do Wiednia. Mimo że nasz samolot był mały i nie było zbyt wielu pasażerów, mieliśmy sporo problemów. Inni ludzie opuszczali już samolot, gdyśmy jeszcze byli na pokładze. Przylecieliśmy z opóźnieniem i czekaliśmy długo na nasze walizki. Gdy wreszcie je otrzymaliśmy, okazało się, że z szóstki walizek dotarła tylko jedna. Poszliśmy do biura rzeczy zagubionych, gdzie pracownik linii Austrian Airlines pomógł nam odzyskać 4 walizki, które zostały w samolocie. Jedna wciąż brakowała, więc pomógł nam wypełnić odpowiedni formularz. Następnego dnia została odnaleziona ta ostatnia, ale byla uszkodzona. Pomimo lat podróżowania różnymi liniami lotniczymi, nigdy nie miałem tak złego doświadczenia. Raczej nie poleciłbym nikomu, kto dba o swoje bagaże i czas, podróżowania z tą linia lotniczą.
Bilet lotniczy, obiecujący, ale zawodny
Reklamowany jako linia lotnicza klasy premium, Brussels Airlines okazuje się być strategicznie niskokosztowym przedsięwzięciem, który ukrywa się za drogimi biletami. Po 5-godzinnym nocnym locie byłam bardzo zaskoczona, gdy okazało się, że nawet podstawowe wygody, takie jak szklanka wody, nie były oferowane przez załogę pokładową. Gdy kilku pasażerów poprosiło o poduszki i koce, dowiedzieli się, że nie są one wliczone w cenę. W branży, gdzie komfort klienta powinien być priorytetem, brak bezpłatnych udogodnień był szokujący i nie do przyjęcia. Latałam z wieloma innymi liniami lotniczymi, zarówno niskobudżetowymi, jak i średniego segmentu, i przynajmniej w przypadku tańszych przewoźników, można było przewidzieć, czego się spodziewać - brak zbędnych dodatków i niespodzianek. Jednak w przypadku Brussels Airlines, obietnice marketingowe nie były spełnione, co sprawiło, że pasażerowie poczuli się oszukani i niezadowoleni.
loty do Rodos z Brussels Airlines
Z góry płacimy za miejsca w rzędzie 1, a kończymy bez walizek i z mokrymi ubraniami. A potem musimy wracać w rzędzie 2 bez dodatkowej przestrzeni na nogi! Bez uprzedniej informacji! Skandal!
Zakup biletu lotniczego z Zurichu do Billundu z przewoźnikiem SWISS/Brussels Air (lot kodowany LX780)
Po opóźnieniu lotu o ponad 6 godzin z Zurichu do Billundu z przewoźnikiem SWISS/Brussels Air (lot kodowany LX780), postanowiłem złożyć wniosek o zwrot pieniędzy. Niestety, mimo wysłanych emaili i prób kontaktu telefonicznego, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Zarówno SWISS, jak i Brussels Air, obarczyły się wzajemnie winą, nie zapewniając żadnej obsługi klienta. Na przyszłość uniknę podróży tymi liniami lotniczymi.
Dodatkowa przestrzeń na nogi
Linia lotnicza oferuje dodatkowe miejsca z większą przestrzenią na nogi za dodatkową opłatą, ale kiedy wsiadłem na pokład, okazało się, że są to zwykłe miejsca standardowe bez dodatkowej przestrzeni. Kiedy skontaktowałem się z obsługą klienta, odpowiedź była zupełnie nietrafiona. Linie lotnicze powiedziały, że mają prawo zmienić przydział miejsc w każdej chwili z powodów operacyjnych, bezpieczeństwa lub siły wyższej. Zgodnie z nimi, zmienili moje miejsce na inne, które według nich pasowało do tych samych kryteriów, czyli miejsce przy oknie/korytarzu/z przodu/z tyłu. Nie otrzymałem żadnych innych opcji miejsc, a to jest problem.
Zakup biletów lotniczych
Chciałbym podzielić się z wami moim doświadczeniem z zakupem biletów lotniczych. Niestety, moja podróż musiała zostać odwołana, a mimo upłynięcia wielu tygodni firma nie zwróciła mi pieniędzy. To naprawdę nie do zaakceptowania i brak właściwego wsparcia ze strony firmy.
Zakup biletów
Zarezerwowałem bilety na lot do Brukseli, ale niestety musiałem je anulować i przekładem rezerwacji na inny dzień. Po skontaktowaniu się z linią lotniczą, niestety zmuszono mnie do zaakceptowania nowego lotu, bo nie było żadnej alternatywy. Gdy poprosiłem o rekompensatę (koszty hotelu w wysokości 1000 euro), po prostu powiedzieli mi, żebym sam poradził sobie, nie przejmując się moimi prawami i obowiązkami. Na pewno nie polecam Brussels Airlines.
Rezerwacja lotu
Rezerwacja tego lotu była totalnym koszmarem! Okazało się, że lot został odwołany i nikt nie chciał nam pomóc, bo rezerwacja była zrobiona przez agenta. Niestety odwoływanie lotów to tam norma. Obsługa na pokładzie była mało pomocna. Bagazowe półki były przepchane po brzegi, a personel tylko leżał i nic nie robił, pomimo opóźnienia lotu.
Rezerwacja lotu do Bruxelles
Rezerwacja lotu z Chanii do Bruxelles za 116€ na miejsca przy wyjściach z ewakuacji nie wyszła nam tak, jak planowaliśmy. Mimo moich starań, nie otrzymaliśmy tych miejsc z powodu problemów z bagażem innych pasażerów. Ci pasażerowie otrzymali miejsca przy wyjściach bez dodatkowych opłat, podczas gdy my musieliśmy zająć inne miejsca. Obsługa klienta była bardzo niegrzeczna i niemiła, nie chcieli wysłuchać naszego wyjaśnienia. Po próbie skontaktowania się z nimi mailowo w sprawie zwrotu pieniędzy, nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Cóż, nie zamierzam już nigdy skorzystać z ich usług.
zakup biletów lotniczych
O matko, nie do wiary, ale musiałem wydać 1300 euro na lot do Azji i jeszcze bez bagażu! Mam nadzieję, że ta firma zmieni nazwę na coś bardziej rozpoznawalnego, ale niestety nie. Po prostu robią nas w bambuko!
Bilety lotnicze
Często latałem tą linią lotniczą i zazwyczaj nie miałem żadnych problemów, ale niestety kiedy coś się komplikuje, to kontakt z obsługą klienta jest praktycznie niemożliwy. Mój lot powrotny z Bujumbury do Londynu przez Brukselę został odwołany z powodu strajku, ale moje żądanie odszkodowania nadal nie zostało rozpatrzone po trzech miesiącach. Co tydzień wysyłam wiadomość, prosząc o odpowiedź, ale niestety nie dostaję żadnej informacji. To okropne.
Bilet lotniczy
Obsługa klienta firmy X ma poważne problemy z profesjonalizmem i pomaganiem w rozwiązywaniu problemów z anulowanymi lotami. Mój lot został anulowany w sierpniu 2023 roku, a potwierdzenie zwrotu kosztów hotelowych dostałam dopiero w październiku tego samego roku. A teraz mamy już 17 maja 2024 roku, a pieniądze wciąż nie wróciły na moje konto. Napisałam w ciągu tych miesięcy mnóstwo emaili do nich, ale za każdym razem słyszę tylko, że "przypomnienie zostało wysłane do działu finansowego" i nic się nie zmienia. Nawet odmawiają udzielenia informacji działowi finansowemu czy przełożonemu, który mógłby to załatwić. Po kilku miesiącach i wielu wiadomościach zaczęli zachowywać się, jakby nigdy wcześniej nie dostali moich maili i musiałam wszystko tłumaczyć od nowa. To jest po prostu absurdalne i bardzo nieprofesjonalne. Wygląda na to, że używają jakiegoś "systemu", żeby unikać wypłacania ludziom tego, co im się należy.
Lot z Hiszpanii do Kanady
Ostatnio mieliśmy straszne przeżycie z konkretną linią lotniczą podczas powrotu z wakacji z Hiszpanii. Tuż przed odlotem z Madrytu mieliśmy problem z silnikiem, co spowodowało opóźnienie i uniemożliwiło nam dotarcie na czas na drugi lot.
Rezerwacja lotu
Nasz lot do Brukseli miał opóźnienie dwóch godzin w obie strony. W czasie naszego lotu tam musieliśmy czekać na pokładzie samolotu godzinę, co było strasznie irytujące. Najpierw zostaliśmy poinformowani, że musimy odszronić samolot, a potem na pasie startowym pojawił się nawet lis 😠 Ludzie, którzy mieli kontynuować podróż, byli bardzo zdenerwowani i zasmuceni. W czasie powrotu spędziliśmy około dwóch godzin jedynie w hali odlotów bez żadnego uzasadnienia, co spowodowało, że dotarłem do domu w środku nocy. Już nie skorzystam z usług tego przewoźnika lotniczego 😡
Rezerwacja
Jako klient w tej linii lotniczej mocno się zawiodłem na obsłudze. Po ponad 20 latach latania samolotem, nigdy nie miałem do czynienia z tak niedopracowaną sytuacją. Rezerwujesz bilet, a potem bez twojej zgody dokonują zmian. W efekcie musiałem spędzić dodatkowe 24 godziny w Nowym Jorku. To było naprawdę kiepskie doświadczenie. Musiałem znaleźć hotel, jedzenie, transport... Wiadomo, to dużo pieniędzy z kieszeni.
Najwięcej głosów recenzja
bilety lotnicze
Podróżowałem tymi liniami pierwszy raz. Trasa: Warszawa - Malaga z przesiadką w Brukseli. I z powrotem Las Palmas - Warszawa, również z przesiadką w Brukseli. Powiem tak: nigdy ... Czytacz dalejPrzez: Filip