LOT Polish Airlines PLN - Ogólna ocena na podstawie 21 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (21)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Kupno biletów na trasie Warszawa - Dubaj
Warszawa - Dubaj z tą linią lotniczą to była totalna porażka! Standard gorszy niż u tanich linii lotniczych, a cena nawet wyższa. Toalety tylko z tyłu samolotu, więc trzeba było stać w długich kolejkach, straszny dyskomfort. Bardzo się zawiodłem, nie polecam LOTu na tej trasie nikomu!
Bilet lotniczy transatlantycki
Proszę Was, nie polećcie nigdy tymi lotami! Wszystko było okropne! Jedzenie było obrzydliwe, nie serwowali nic dobrego do jedzenia, pewnie jakieś jedzenie z proszku, ohyda. Załoga była bardzo słaba, brakowało profesjonalizmu! Ekran w fotelu zepsuł się i nie działał, brak opcji na zabicie nudy. A do tego silny wiatr, bo wiało z góry jak cholera! Nikt nie potrafił tego naprawić, mimo 20 skarg od osób na pokładzie.
Loty krajowe
Naprawdę odradzam korzystanie z usług tej firmy. Loty wewnątrzkrajowe są zmieniane bez żadnych informacji czy uzasadnień, a w naszym przypadku doprowadziło to do opóźnienia trwającego cztery godziny. Dodatkowo, brak możliwości zwrotu biletów ani zmiany na wcześniejszy lot bez dodatkowych opłat sprawia, że LOT oferuje bardzo niewiele swoim pasażerom. Ogólnie rzecz biorąc, uważam, że to firma, która nie szanuje swoich klientów.
Zakup biletów do Los Angeles
Musiałam niestety zmienić swoje plany podróży z powodu ciągłych odwołanych lotów LOT. Jestem rozczarowana ich brakiem stabilności i niekompetencją w obsłudze klienta. Bardzo frustrujące i zawodne.
Zakup biletów lotniczych
Chciałem serdecznie podziękować za świetną obsługę podczas lotu. Pani Hannah i jej koleżanki były niezwykle pomocne i miłe podczas naszej podróży do Chin z grupą dzieci. Dzięki ich zaangażowaniu lot minął szybko i przyjemnie, zapewniając wszystkim pasażerom komfort. Naprawdę doceniam ich profesjonalizm i życzliwość. Duże brawa dla zarządu za zatrudnienie takich wspaniałych pracowników!
Bilet lotniczy
Usługi Linii nie spełniły moich oczekiwań. Lot był niezbyt przyjemny, a kontakt z obsługą klienta po zdarzeniu z bagażem okazał się totalną klapą. Bagaż przyszedł po tygodniu, kompletnie zdemolowany, a Linia lotnicza unikała odpowiedzialności, powołując się na swoje wewnętrzne regulacje. Szczerze odradzam!
Rezerwacja lotu z Dubaju do Warszawy
Podróż z Dubaju do Warszawy była koszmarem. Nie dało się zamówić normalnego jedzenia ani picia, poza winem wszystko skończyło się po dwóch godzinach. Jedzenie było przeterminowane, a toalety były źle zaopatrzone. Dostępne były tylko dwie dla wszystkich pasażerów, więc trzeba było stać w długiej kolejce. Do tego samolot nie był przyjazny dla wózków, więc ciągle byliśmy przepychani. Nawet obsługa wydawała się nie zauważać problemów na pokładzie.
Lotnictwo, Tragikomedia
Straszny serwis, loty opóźnione i totalny chaos na lotnisku. Już nigdy nie poleciłbym z tą firmą!
Zakup bagażu na pokładzie
Ten lot mnie kompletnie zaskoczył. Nie dość, że musiałam płacić fortunę za dodatkową walizkę, to jeszcze dowiedziałam się o tym w ostatniej chwili. Kto wymyśla takie absurdalne zasady? Czy nie dałoby się tego uwzględnić od razu w cenie biletu? To jakaś kpina z pasażerów!
Zakup biletu
W związku z problemami z płatnością postanowiłam zakupić bilet lotniczy i niestety przypadkowo kupiłam go dwukrotnie. Skontaktowałam się z działem obsługi klienta i porozmawiałam z pracownikiem o imieniu Marcin. Bardzo szybko i profesjonalnie pomógł mi w tej sytuacji - wypełniłam formularz i w ciągu kilku dni otrzymałam 100% zwrot za nadmiarowy bilet. Byłam zaskoczona, ale także bardzo wdzięczna za szybką pomoc i zaangażowanie pracownika. Dziękuję za profesjonalizm i za radzenie sobie z problemem.
Zakup biletu lotniczego
Muszę przyznać, że miałem straszne przeżycia z tymi liniami! Za każdym razem, gdy nimi lecę, zawsze coś jest nie tak. Wydaje się, że mają pecha przy każdym locie. Opóźnienia, wymówki, brak odpowiedzialności - to tylko kilka problemów, z którymi się mierzyłem. Moim zdaniem mogliby się trochę czegoś nauczyć od innych linii lotniczych, które radzą sobie z takimi sytuacjami znacznie lepiej.
Przewóz lotniczy
Muszę szczerze powiedzieć, że miałem do czynienia z różnymi liniami lotniczymi, ale ten przewoźnik naprawdę mnie zawiódł. Licząc na bezpieczne podróże międzykontynentalne i lokalne oraz na profesjonalną obsługę, wybrałem ich usługi. Niestety, okazało się zupełnie inaczej. Moja walizka została zniszczona podczas jednego lotu, co bardzo mnie zszokowało, bo nigdy wcześniej mi się to nie przydarzyło. Jako klient byłam bardzo rozczarowana i obiecuję sobie, że już nigdy nie wybiorę tej linii. Teraz rozumiem, dlaczego inne firmy zawsze wybierają innych przewoźników.
Posiłek i brak wyboru
Kiedy leciałam z Punta Cana do Warszawy, to miałam spore rozczarowanie, że nie mogłam wybrać posiłku i nie było już makaronu wegetariańskiego. Nie chciałam zjeść kurczaka z ryżem i siedziałam głodna przez całe 9 godzin lotu. Nie podobało mi się, że zapłaciłam tyle samo za bilet w 25 rzędzie co za bilet w 15 rzędzie. Chciałabym, aby wszyscy pasażerowie mieli równą szansę na wybór posiłku.
Mój zakup w LOT Airlines
Ostatnim razem, kiedy leciałem tą linią lotniczą, chciałem wybrać ich usługi, mimo wyższych cen, ale to przekroczyło ludzkie pojęcie. Na odprawie zabrali moją walizkę kabinową, mimo że ważyła tylko 10,5 kg, czyli 500g za dużo. Potem zauważyłem, że 30% półek nad siedzeniami było pustych, co nigdy wcześniej się nie zdarzyło. To było po prostu nielogiczne i niesprawiedliwe wobec pasażerów. Po tym doświadczeniu postanowiłem, że już nigdy więcej nie skorzystam z usług tej linii lotniczej.
Zmiana daty wylotu
Dostaliśmy właśnie informację, że zmieniła się data wylotu z Nowego Jorku o jeden dzień. Postanowiliśmy zwrócić koszty, ale teraz mamy problem z dodzwonieniem się na infolinię i uzyskaniem informacji od pośrednika, u którego kupiliśmy bilety. To nasza pierwsza podróż z tą linią lotniczą i już teraz mamy kłopoty! To jest po prostu nie do zaakceptowania!
Zakup biletów
Lot z Warszawy do Wrocławia był super fajny. Obsługa na lotnisku była bardzo przyjazna, a szczególnie jedna z stewardess obsługująca przednią część samolotu była naprawdę miła. Mimo że lot trwał krótko, to był bardzo wygodny. Na pewno skorzystam z tej linii lotniczej ponownie, jeśli będzie okazja.
Zakup biletu
Nie polecam wybierania droższej opcji z możliwością zwrotu biletu. Te firmy potrafią grać na czasie i być bardzo niesprawiedliwe dla klientów. Musiałem przeżyć dużo stresu i stracić dużo pieniędzy na skutek tej decyzji. Osoba z pomocy technicznej obiecała mi zwrot większej kwoty, ale w końcu dostałem znacznie mniej. To typowe oszustwo!
Bilety lotnicze do Zurychu
Nie polecam korzystania z usług tej firmy. Kupiłem bilety lotnicze do Zurychu i z powrotem, ale musiałem zmienić datę pierwszego lotu. Kiedy spróbowałem dokonać zmiany i zwróciłem uwagę, żeby nie anulować mi biletu powrotnego, poproszono mnie o dodatkową opłatę, która była większa niż koszt obu biletów razem. Widać dużą różnicę w podejściu do klienta między normalną firmą a tym "lotem".
Tragiczne doświadczenie
To był pechowy dzień! Najpierw te niewygodne fotele, potem opóźnienie na początku i na końcu jeszcze musieliśmy zawrócić, bo jakiś pasażer się rozmyślił. Nie ma co ukrywać, ta podróż była jedną z najgorszych, jakie kiedykolwiek przeżyłem.
Lot do warszawy i z warszawy do zurichu
Witam serdecznie moja opinia będzie niestety 0 poniewaz od 3h00 rano do 24h00 wracałam koszmar prawdziwy bez respektu i tak jak by to była jeszcze moja wina bo samolot opóźniony i nie jestem sama mówiąc te słowa
Najwięcej głosów recenzja
przelot
Czytacz dalej