LOT Polish Airlines PLN29 opinie

38% Kupiłbym tu ponownie

Ten wynik opiera się na 29 prawdziwych opiniach przesłanych za pośrednictwem NiezależnaOpinia od 2022 roku.


Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2025-10-28
Chwila ulgi na pokładzie

okej, tu się o nas zadbało. Załoga była uprzejma, uśmiechnięta i rzeczowa, rozdawali koce i poduszki, niczego nie brakowało. Monitory w fotelach działały dobrze, rozdane słuchaw... Czytacz dalejPrzez: przemysław

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2025-10-29
Niezbyt opłacalny lot

jeśli zależy wam na komforcie, rozważcie Lufthansę/Austrian; zabierzcie zapas picia i coś do jedzenia. Czytacz dalejPrzez: Pola

Najwięcej głosów recenzja

  2022-01-26
przelot

Bardzo ale to bardzo chciałabym podziękować Pani Monice, która dnia 15.10.21 była szefową pokładu i umiliła mi podróż z Belgradu (Serbia) swoim profesjonalnym podejściem do prac... Czytacz dalejPrzez: Samanta



Opinie (29)

  (7)

 (2)

  (11)

  (7)

  (2)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!


    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Niepewny start, miłe zakończenie

    jedna z osób załogi naprawdę pomogła z dziećmi, uspokoiła nas i dała konkretną pomoc. Wtedy poczułem ulgę i wiedziałem, że jednak warto. Nie idealnie, ale moment interwencji załogi przeważył — dlatego ostatecznie zostałem pozytywnie nastawiony.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Niezbyt opłacalny lot

    jeśli zależy wam na komforcie, rozważcie Lufthansę/Austrian; zabierzcie zapas picia i coś do jedzenia.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Chwila ulgi na pokładzie

    okej, tu się o nas zadbało. Załoga była uprzejma, uśmiechnięta i rzeczowa, rozdawali koce i poduszki, niczego nie brakowało. Monitory w fotelach działały dobrze, rozdane słuchawki dawały rozrywkę i odwracały uwagę podczas długiego lotu. Obsługa reagowała szybko na prośby, podeszli z troską do starszych pasażerów i pomagali z bagażem podręcznym, to też zrobiło różnicę. Lądowanie było idealne, piloci wylądowali miękko — to był ten moment ulgi, kiedy poczuliśmy, że wszystko gra. Jako emeryci byliśmy spokojni. Mała rada: weźcie własną poduszkę, ale lecieć warto.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Niepewny start, fajne lądowanie

    opóźnienia zdarzały się parę razy, ale obsługa była miła, pilot często nadrabiał i lot był wygodny. Jedzenie darmowe naprawdę smaczne, a te czekoladki u konkurencji to żart, serio. Bagaż? Trochę się martwiłem o zniszczenia, ale to częściej lotnisko niż linia. Jeśli się wahałeś — próbuj, ale pakuj na tip-top i nie oczekuj perfekcji. Radzę: nie ufaj tylko negatywnym komentarzom. Polecam, bo wyszło lepiej niż myślałem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nieoczekiwane koszty bagażu

    Siedziałem z kawą i długo myślałem zanim kupiłem bilety. Miałem wątpliwości — cena wydawała się wysoka, a w opisie brak bagażu rejestrowanego mnie zdziwił. Kupiłem jednak dwa miejsca do Nowego Jorku. Podróż przebiegła dobrze. Obsługa miła, samolot wygodny, wszystko na czas. Nadal uważam, że dopłata za większy bagaż jest za wysoka — około 600 zł w obie strony to sporo — i to mi trochę popsuło pierwsze wrażenie. Z drugiej strony, doświadczenie jako całość mnie przekonało. To nie jest idealne. Pamiętam tanie linie, które też robiły podobnie, więc nie jestem zaskoczony, ale LOT działa solidnie i da się polecić.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nie tak miało być z bagażem

    okej, przesiadka, no stresik, ale dolecieliśmy i faktycznie czekali na nasz spóźniony lot — plus, to trzeba uczciwie przyznać. Tylko że potem dramat z walizkami. Lecieliśmy we dwoje i obie walizki mają starte rogi, porysowane krawędzie, wyglądają jakby ktoś je przeciągał po asfalcie. Serio, nigdy czegoś takiego nie widziałem. Nie mam dowodu, że wcześniej były całe, więc teraz nie wiem jak domagać się zwrotu. Trochę mnie to wkurzyło, no i trzeba dopisać do kosztów nowe walizki. Radzę: róbcie zdjęcia od razu i zgłaszajcie na lotnisku, jeśli coś jest nie tak — może wtedy łatwiej coś załatwić. Ja osobiście będę omijać przesiadki w Warszawie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lot i chaos we Frankfurcie

    dobrze zaplanowane.
    Podczas przesiadki, na godzinę przed odlotem z Frankfurtu, dostałem informację, że moja rezerwacja powrotna jednak nie jest aktywna i trzeba kupić nowy bilet. Poszło 40 minut na telefony, muzykę z poczekalni i przekierowania. Konsultanci byli zmęczeni, ja też, i w końcu musiałem ogarnąć powrót inną linią (LOT nie miał już żadnych lotów tego dnia). Nie było to przyjemne, szczególnie że wcześniej dostawa informacji była niespójna — potwierdzenia, a potem brak.
    Jednocześnie doceniam, że po długich rozmowach ktoś w końcu pomógł znaleźć opcję powrotu; ulgę poczułem, bo mogło być gorzej. Będę czekać na odpowiedź reklamacyjną i trzymać kciuki, że następnym razem obsługa będzie bardziej konkretna.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Niespodziewanie miło

    taki spokój, ciepły uśmiech i styl bycia, że naprawdę poczułam się zaopiekowana — to zostanie mi w pamięci. Nie mogę jednak powiedzieć, że wszystko było idealne: siedzenia są trochę ciasne, przy dłuższym siedzeniu dawały znać kolana, i przy boardingu panował lekki bałagan z miejscami. Check-in za to sprawny. Posiłki i napoje podawane bez ograniczeń, sympatycznie, to duży plus. Poleciłam już linię siostrze i cieszę się, że w efekcie wyszło całkiem przyjemnie — jestem wdzięczna za tę obsługę.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupno biletów na trasie Warszawa - Dubaj

    Warszawa - Dubaj z tą linią lotniczą to była totalna porażka! Standard gorszy niż u tanich linii lotniczych, a cena nawet wyższa. Toalety tylko z tyłu samolotu, więc trzeba było stać w długich kolejkach, straszny dyskomfort. Bardzo się zawiodłem, nie polecam LOTu na tej trasie nikomu!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet lotniczy transatlantycki

    Proszę Was, nie polećcie nigdy tymi lotami! Wszystko było okropne! Jedzenie było obrzydliwe, nie serwowali nic dobrego do jedzenia, pewnie jakieś jedzenie z proszku, ohyda. Załoga była bardzo słaba, brakowało profesjonalizmu! Ekran w fotelu zepsuł się i nie działał, brak opcji na zabicie nudy. A do tego silny wiatr, bo wiało z góry jak cholera! Nikt nie potrafił tego naprawić, mimo 20 skarg od osób na pokładzie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Loty krajowe

    Naprawdę odradzam korzystanie z usług tej firmy. Loty wewnątrzkrajowe są zmieniane bez żadnych informacji czy uzasadnień, a w naszym przypadku doprowadziło to do opóźnienia trwającego cztery godziny. Dodatkowo, brak możliwości zwrotu biletów ani zmiany na wcześniejszy lot bez dodatkowych opłat sprawia, że LOT oferuje bardzo niewiele swoim pasażerom. Ogólnie rzecz biorąc, uważam, że to firma, która nie szanuje swoich klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów do Los Angeles

    Musiałam niestety zmienić swoje plany podróży z powodu ciągłych odwołanych lotów LOT. Jestem rozczarowana ich brakiem stabilności i niekompetencją w obsłudze klienta. Bardzo frustrujące i zawodne.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Chciałem serdecznie podziękować za świetną obsługę podczas lotu. Pani Hannah i jej koleżanki były niezwykle pomocne i miłe podczas naszej podróży do Chin z grupą dzieci. Dzięki ich zaangażowaniu lot minął szybko i przyjemnie, zapewniając wszystkim pasażerom komfort. Naprawdę doceniam ich profesjonalizm i życzliwość. Duże brawa dla zarządu za zatrudnienie takich wspaniałych pracowników!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet lotniczy

    Usługi Linii nie spełniły moich oczekiwań. Lot był niezbyt przyjemny, a kontakt z obsługą klienta po zdarzeniu z bagażem okazał się totalną klapą. Bagaż przyszedł po tygodniu, kompletnie zdemolowany, a Linia lotnicza unikała odpowiedzialności, powołując się na swoje wewnętrzne regulacje. Szczerze odradzam!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja lotu z Dubaju do Warszawy

    Podróż z Dubaju do Warszawy była koszmarem. Nie dało się zamówić normalnego jedzenia ani picia, poza winem wszystko skończyło się po dwóch godzinach. Jedzenie było przeterminowane, a toalety były źle zaopatrzone. Dostępne były tylko dwie dla wszystkich pasażerów, więc trzeba było stać w długiej kolejce. Do tego samolot nie był przyjazny dla wózków, więc ciągle byliśmy przepychani. Nawet obsługa wydawała się nie zauważać problemów na pokładzie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lotnictwo, Tragikomedia

    Straszny serwis, loty opóźnione i totalny chaos na lotnisku. Już nigdy nie poleciłbym z tą firmą!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup bagażu na pokładzie

    Ten lot mnie kompletnie zaskoczył. Nie dość, że musiałam płacić fortunę za dodatkową walizkę, to jeszcze dowiedziałam się o tym w ostatniej chwili. Kto wymyśla takie absurdalne zasady? Czy nie dałoby się tego uwzględnić od razu w cenie biletu? To jakaś kpina z pasażerów!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu

    W związku z problemami z płatnością postanowiłam zakupić bilet lotniczy i niestety przypadkowo kupiłam go dwukrotnie. Skontaktowałam się z działem obsługi klienta i porozmawiałam z pracownikiem o imieniu Marcin. Bardzo szybko i profesjonalnie pomógł mi w tej sytuacji - wypełniłam formularz i w ciągu kilku dni otrzymałam 100% zwrot za nadmiarowy bilet. Byłam zaskoczona, ale także bardzo wdzięczna za szybką pomoc i zaangażowanie pracownika. Dziękuję za profesjonalizm i za radzenie sobie z problemem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu lotniczego

    Muszę przyznać, że miałem straszne przeżycia z tymi liniami! Za każdym razem, gdy nimi lecę, zawsze coś jest nie tak. Wydaje się, że mają pecha przy każdym locie. Opóźnienia, wymówki, brak odpowiedzialności - to tylko kilka problemów, z którymi się mierzyłem. Moim zdaniem mogliby się trochę czegoś nauczyć od innych linii lotniczych, które radzą sobie z takimi sytuacjami znacznie lepiej.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przewóz lotniczy

    Muszę szczerze powiedzieć, że miałem do czynienia z różnymi liniami lotniczymi, ale ten przewoźnik naprawdę mnie zawiódł. Licząc na bezpieczne podróże międzykontynentalne i lokalne oraz na profesjonalną obsługę, wybrałem ich usługi. Niestety, okazało się zupełnie inaczej. Moja walizka została zniszczona podczas jednego lotu, co bardzo mnie zszokowało, bo nigdy wcześniej mi się to nie przydarzyło. Jako klient byłam bardzo rozczarowana i obiecuję sobie, że już nigdy nie wybiorę tej linii. Teraz rozumiem, dlaczego inne firmy zawsze wybierają innych przewoźników.




O LOT Polish Airlines PLN

O serwisie LOT Polish Airlines PLN

Właścicielem serwisu internetowego LOT Polish Airlines PLN jest firma Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Komitetu Obrony Robotników 43, (02-146 Warszawa), zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000056844, o numerze NIP 522-000-23-34 oraz numerze REGON 01005896000000 i kapitale zakładowym 62 430 548,32 PLN (opłaconym w całości).
Polskie Linie Lotnicze „LOT” S.A. (PLL LOT, PLL „Lot”) – polskie narodowe linie lotnicze, utworzone 29 grudnia 1928 pod nazwą Linie Lotnicze LOT Sp. z o.o. z połączenia – działających w kraju – prywatnych linii lotniczych Aerolot i Aero, jako wynik ich nacjonalizacji. Faktyczną działalność rozpoczęły 1 stycznia 1929 i są jedną z najstarszych czynnych linii lotniczych świata.Obecnymi udziałowcami PLL LOT jest Polska Grupa Lotnicza (100% akcji).
Spółka należy do sojuszu Star Alliance i jest właścicielem spółek: LOT Travel, CEES, WRO-LOT, LOT Crew oraz marek LOT Charters, LOT Cargo, LOT Flight Academy. Powiązane z PLL LOT są estońskie linie lotnicze Nordica, których 49% akcji należy do PLL LOT.

Oferta w serwisie LOT Polish Airlines PLN

W ofercie serwisu internetowego LOT Polish Airlines PLN masz możliwość zawiercia umów przewozu lotniczego, poprzez zakup Elektronicznego Biletu Lotniczego. Bilet możesz zakupić w trzech różnych klasach. 
LOT Economy Class - klasa ekonomiczna. Na wszystkich trasach międzykontynentalnych w lot Economy Class możesz zabrać ze sobą bagaż podręczny do 8 kg oraz bagaż rejestrowany do 23 kg. Wszystkie podróże międzykontynentalne odbywają się na pokładach Boeing 787 Dreamliner. Wszystkie fotele w Dreamlinerach wyposażone są w gniazdko elektryczne, port USB i indywidualny system rozrywki pokładowej. W samolocie zamontowane zostało oświetlenie typu LED oraz zaciemniane okna, których zadaniem jest minimalizowanie tzw. jet-lagu. Podróżując na trasach dalekiego zasięgu zarówno wygodny, odchylany fotel o szerokości siedziska 43 cm, regulowany zagłówek w każdym fotelu, jak również dołączone koc i poduszka zapewniają komfortowe warunki podróży. Podczas rejsów dalekiego zasięgu możesz skorzystać z szerokiej oferty rozrywki pokładowej - do Twojej dyspozycji jest ponad 100 filmów i seriali (w tym produkcje inspirowane krajami, do których lecisz), a także koncerty, programy rozrywkowe i gry. W klasie ekonomicznej czeka na Ciebie ciepły posiłek, w którym możesz wybrać danie gorące spośród dwóch dostępnych opcji. Podczas rejsów azjatyckich możesz także spróbować potraw inspirowanych tamtejszą kuchnią. Przed lądowaniem podawany jest drugi posiłek, którym w zależności od długości lotu będzie danie gorące lub przekąska. W trakcie całego lotu LOT serwuje również bezpłatne napoje: kawa, herbata, woda, napoje gazowane i soki owocowe, a także wino białe i czerwone oraz piwo. W rejsach do/z Japonii dodatkowo w ofercie jest wino śliwkowe. Dodatkowo - w każdej chwili możesz skorzystać z płatnego menu LOT Sky Bar lub wypróbować posiłek z klasy LOT Premium Economy zamawiając Moje Menu Premium. W większości taryf na krótkich trasach w LOT Economy Class bagaż podręczny do 8 kg oraz bagaż rejestrowany do 23 kg są wliczone w cenę biletu. Wyjątek stanowi taryfa SAVER dla osób lubiących podróżować wyłącznie z bagażem podręcznym.
Kolejną klasą jest LOT Premium Economy. Z biletem w LOT Premium Economy możesz wykupić dostęp do saloników biznesowych na Lotnisku Chopina w Warszawie. Jako Pasażerowi klasy LOT Premium Economy przysługuje Ci priorytetowy check-in w dedykowanej strefie odpraw, fast track na Lotnisku Chopina w Warszawie oraz możliwość wejścia na pokład samolotu w dowolnym momencie. Jako pierwszy możesz również odebrać swój bagaż tuż po lądowaniu. Na wszystkich trasach międzykontynentalnych w LOT Premium Economy przysługuje Ci wyższy limit bagażowy. Możesz zabrać ze sobą 2 x 23 kg sztuki bagażu rejestrowanego. Wszystkie podróże międzykontynentalne odbywają się na pokładach Boeing 787 Dreamline. Fotel o szerokości 50 cm z regulowanymi zagłówkami i podnożkami wraz z zestawem niezbędników. Menu w LOT Premium Economy skomponowane zostało przez szefów kuchni, którzy przygotowują posiłki również do LOT Business Class. Potrawy serwowane są na porcelanie. Na trasach do/z Tokio, Seulu, Pekinu oraz Singapuru masz okazję spróbować specjałów inspirowanych smakami Azji.
Jeszcze przed startem, załoga przywita Cię powitalnym drinkiem. Po starcie otrzymasz danie główne podane z sałatką, przystawką oraz deserem i kieliszkiem dobrego wina. Przed lądowaniem natomiast otrzymasz posiłek, podany na porcelanowej zastawie.
Ostatnią klasą dostępną w serwisie jest LOT Business Class. Z biletem w LOT Business Class masz dostęp do saloników biznesowych na wszystkich głównych lotniskach na świecie. Jako Pasażerowi klasy biznes przysługuje Ci priorytetowy check-in w dedykowanej strefie odpraw, fast track na Lotnisku Chopina w Warszawie oraz możliwość wejścia na pokład samolotu w dowolnym momencie. Jako pierwszy możesz również odebrać swój bagaż tuż po lądowaniu. Na wszystkich trasach międzykontynentalnych w LOT Business Class przysługuje Ci wyższy limit bagażowy. Możesz zabrać ze sobą 3 x 32 kg sztuki bagażu rejestrowanego. Podczas rejsów dalekiego zasięgu, na każdej trasie w klasie biznesmasz do wyboru wiele potraw, które serwowane są na porcelanie, na nakrytym stole. Na trasach do/z Tokio, Seulu, Pekinu oraz Singapuru masz okazję spróbować specjałów inspirowanych smakami Azji. Także tutaj przed startem, załoga przywita Cię przekąską i powitalnym drinkiem. Po starcie masz do wyboru różnorodne dania główne podanych z sałatką i przystawką oraz  kieliszek pierwszorzędnego wina. W trakcie lotu możesz skorzystać z szerokiej oferty deserów i serów. Przed lądowaniem natomiast otrzymasz posiłek na tacy, podany na porcelanowej zastawie.
W menu znajdziesz także szeroki wybór win i alkoholi mocnych. W karcie win znajdziesz wina czerwone, białe i różowe z różnych regionów Świata, a także porto i szampana. W rejsach azjatyckich dostępne są alkohole regionalne, jak sake, likier z owoców ume i japońskie whisky - w rejsach do/z Japonii, czy soju - w rejsach do/z Korei Płd. 
Ponadto na stronie serwisu możesz zawrzeć umowy na usługi dodatkowe i specjalne w ramach umowy przewozu lotniczego m.in. usługę TIME2THINK oraz umożliwia zawieranie umów ubezpieczenia związanych z podróżą lotniczą. Ponadto dostępne są usługa AirKiosk, obejmująca usługi pasażerskie związane z podróżą lotniczą, m.in. takie jak dowóz bagażu na lotnisko, asysta na lotnisku, dojazd na lotnisko lub z lotniska.
W serwisie internetowym LOT Polish Airlines PLN masz do wyboru następujące formy płatności zapłaty za zamówiony towar: kartą kredytową lub kartą debetową oraz dotpay i PayPal.
Dostawa zamówionego usług z serwisu internetowego LOT Polish Airlines PLN odbywa się za pośrednictwem: poczty elekrtonicznej, sms, aplikacji na telefonie.

Co sądzisz o ofercie LOT Polish Airlines PLN?

Czy kiedykolwiek korzystałeś/aś z LOT Polish Airlines PLN? Jeśli tak, to chcielibyśmy usłyszeć o Twoich doświadczeniach. NiezaleznaOpinia to miejsce, w którym możesz bez wahania wyrazić swoją opinię. Chcielibyśmy wiedzieć, jaka jest ich oferta. Czy serwis jest łatwy w obsłudze? Czy znalazłeś to czego szukałeś/aś? Czy proces rejestracji przebiegał bezproblemowo? Jak oceniasz wygląd serwisu? Czy miałeś/aś kontakt z obsługą klienta, czy byli przyjaźni i pomocni? Czy korzystnie z usług LOT Polish Airlines PLN jest wygodne, bezpieczne? Przeczytaj opinie klientów na temat LOT Polish Airlines PLN i ich ofercie. Daj nam znać poprzez opinie klienta. Twoja opinia pomaga innym dowiedzieć się, czego można oczekiwać od LOT Polish Airlines PLN.


Bonus!

🌟 Jak LOT Polish Airlines PLN błyszczał dla ciebie?






📊 Jak LOT Polish Airlines PLN błyszczał dla ciebie?


    informacje kontaktowe

    🌐 www.lot.com



    Kategorie LOT Polish Airlines PLN

    Wakacje i podróże | Tanie podróże | Bilety lotnicze


    Statystyki Strony

    Ostatnia aktualizacja: listopada 2025


    Informacja reklamowa: Niektóre linki to linki afiliacyjne. Za zakupy dokonane za ich pośrednictwem możemy otrzymać prowizję – bez dodatkowych kosztów dla Ciebie.