FlyDubai - Ogólna ocena na podstawie 21 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (21)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Opóźnienia lotu i zamknięcie
Napoleon był strasznie wkurzony, bo mu lot odwołali i teraz musi czekać 10 godzin na nowy. Nikt mu nawet nie powiedział o odwołaniu i obsługa była niegrzeczna.
Anulowany lot
Zgubili nam obie walizki na lotnisku i nie odbierają telefonów ani odpowiadają na wiadomości. Już jestem na Sri Lance od trzech dni i nadal brak wieści o naszych bagażach! Próbowałem im powiedzieć, że w jednej z nich są leki, których potrzebuję, ale bez rezultatu - nadal zaginione. Szczerze mówiąc, nigdy więcej nie będę leciał z flydubai!!
rejs lotniczy
Nigdy nie widziałem tak źle zorganizowanej linii lotniczej. Radzę unikać jej za wszelką cenę. Lepiej zainwestować trochę więcej w droższe bilety, niż ryzykować stratę pieniędzy z powodu opóźnień i kłopotów z bagażem.
Zakup biletów na lot
Kupiłam bilety na lot do Dubaju, ale potem nie mogłam się zarejestrować, bo zamknęli odprawę i opóźnienie było z powodu kobiety z 20 torbami. Nawet mimo tego, że mieliśmy jeszcze 90 minut do odlotu, manager nie chciał nas zameldować i skończyło się na tym, że spóźniliśmy się na lot. To było okropne!
Rezerwacja lotu
Dla wszystkich, którzy planują podróż służbową do Dubaju na Bliski Wschód, chciałbym odradzić loty z tą linią lotniczą. To najbardziej nieprofesjonalna firma, z jaką miałem do czynienia. Po ponad dwóch latach ciągłej korespondencji mailowej z ich obsługą klienta, aby otrzymać zwrot pieniędzy, wreszcie kilka tygodni temu doszliśmy do porozumienia. Dzisiaj jednak wycofali swoją ofertę i powiedzieli, że zwrócą mi tylko 10% uzgodnionego zwrotu, bo popełnili błąd. To nieprofesjonalne, niegodne zaufania - po prostu nie godne.
Zakup biletu lotniczego do Mediolanu
Oj, na tych lotach samolot był naprawdę malutki, fotele miały za mało miejsca, żeby wygodnie usiąść, no i jeśli miałeś pecha, że Twój sąsiad był większy, to czułeś się tak jakbyś był przygnieciony. Te fotele miały tyle miejsca, że na moim locie powrotnym każdy tarł mi o ramiona, łącznie z personelem, który nigdy nie przeprosił... ale o tym jeszcze powiem. Nie miałem żadnej szansy w tej mini toalecie, byłem jak dziecko... mam 1,70 metra wzrostu i ważę 70 kg, ale było niemożliwe nie dotykać ścian podczas lotu. Na locie powrotnym nie byłam głodna (jedzenie i tak nie było dobre, ale to standard w każdej linii lotniczej), poprosiłam o deser, a personel mi odpowiedział, że "deser jest tylko za dodatkową opłatą..." irytujące, bo przecież zapłaciłem 600 euro. Personel uśmiechał się tylko przy wejściu i wyjściu z samolotu, reszta czasu sprawiali wrażenie, że ich w ogóle nie obchodzi. Teraz najgorsze... Jeśli nie chciałeś rozmawiać z personelem, jeść czy korzystać z toalety, byłeś "skazany", ale musiałem DODATKOWO PŁACIĆ, ŻEBY MIEĆ DOSTĘP DO FILMÓW I MUZYKI!!! Rozumiem brak filmów na krótkich lotach, ale na 7-godzinnym locie to po prostu skandal i brak szacunku dla klientów, za które zapłaciłem 600 euro! Próbowałem się skontaktować z obsługą klienta Flydubai przed lotem powrotnym, ale oczywiście nikt nie odpowiedział, bo nikt się tam po prostu nie obchodzi... 7 godzin to bardzo długo bez rozrywek, wyobraź sobie, to samo w drogę tam i z powrotem!!! Flydubai okazało się kompletnie nieprofesjonalne. Latałem dużo, też tanimi liniami, gdy mieszkałem we Francji, ale Flydubai jest najdroższą i najgorszą z tych tanich linii lotniczych. Następnym razem zapłacę więcej i wybiorę prawdziwą linię, która dba o pasażerów i oferuje lepszą jakość usług. Dzięki, Flydubai, ale już nigdy nie skorzystam z Waszych usług, i upewnię się, że moi znajomi też tego nie zrobią.
Rezerwacja lotu
Witam serdecznie! Spotkanie odbyło się 4 marca 2024 o godzinie 9. Miło mi, że jesteś tutaj. Czy mogę w czymś pomóc?
Moje walizki zaginęły
Moje walizki nie dotarły do Salzburga z Dubaju, więc nie zostały dostarczone do mojego mieszkania przez biuro rzeczy znalezionych, bo ta firma tego po prostu nie robi. Musiałam znowu pojechać z Styrii do Salzburga, aby odebrać walizki. Obsługa klienta była naprawdę fatalna, nie byłem w ogóle zadowolony.
Kupno biletu lotniczego
Miałam zarezerwowany lot, ale został odwołany na kilka godzin przed planowanym odlotem. Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za hotel oraz nowy lot, który musiałam kupić. Obsługa klienta była niedostępna, to był stresujący i drogi problem. To zła przygoda.
Zakup biletu lotniczego z Bergamo do Malè
Zła obsługa klienta i brak reakcji na moje prośby o ponowne zarezerwowanie lotu spowodowały, że straciłem pieniądze na noclegi i inne usługi. Nikt nie odpowiedział na moje wiadomości, mimo obietnic dotyczących rozpatrzenia mojego zgłoszenia. Dodatkowo, lot został automatycznie przełożony na inny termin bez mojej zgody, co wprowadziło chaos w moim planie podróży.
Zakup biletów do Dubaju
Byłem bardzo zawiedziony moim ostatnim doświadczeniem. Razem z moim przyjacielem mieliśmy zaplanowany lot do Dubaju, ale wszystko poszło nie tak, jak powinno. Nasz lot opóźnił się o całe 20 godzin, bez wcześniejszego uprzedzenia, co spowodowało dodatkowe wydatki i stres związany z nagłymi zmianami. Hotel, w którym mieliśmy się zatrzymać, okazał się nie do przyjęcia pod względem higieny, co dodatkowo pogorszyło nasze samopoczucie. Dodatkowo, brak jasnej komunikacji co do planów lotu tylko zwiększył nasze rozczarowanie.
Rezerwacja lotu z Karachi do Baku
Anulowanie lotu bez uprzedzenia było naprawdę kiepskie. Mimo obietnic zwrotu pieniędzy, minęły tygodnie i dalej żadnej rekompensaty. Slaba komunikacja i brak odpowiedzialności sprawiają, że ta firma lotnicza nie jest godna zaufania dla podróżujących.
Rezerwacja lotu
Moja rezerwacja lotu była fatalna. Staliśmy w kolejce, ale zostaliśmy pominięci i musieliśmy odwołać nasz lot. Obsługa klienta na lotnisku była okropna. Są naprawdę nieprofesjonalni pod każdym względem.
Odwołany lot powrotny
Nie ma problemu, pomożemy Ci. Chętnie przeczytamy i omówimy długą recenzję. Jak możemy Ci pomóc?
Zakup bilety lotnicze
To jest totalne oszustwo! Odwołali nasze loty i od trzech miesięcy czekamy na odpowiedź od nich. Powiedzieli, że nie dostaniemy zwrotu pieniędzy... Po prostu strasznie niesprawiedliwe, żeby tak trzymać ludzi za pieniądze. Gorąco nie polecam.
lot samolotem
Zdziwiło mnie trochę, że nie mieliśmy żadnych słuchawek, żeby posłuchać muzyki albo oglądać filmy za darmo. Obsługa była bardzo sympatyczna i pomocna, ale szkoda, że nie było darmowej rozrywki podczas lotu. Mam nadzieję, że w przyszłości dodadzą takie usługi!
Zakup biletu lotniczego
Moje doświadczenie z tą firmą było naprawdę złe. Moje bagaże zostały doszczętnie zniszczone, a od pięciu miesięcy czekamy na zwrot pieniędzy, ale niestety firma ignoruje nasze wiadomości. To strata czasu i nerwów.
przelot z Dubaju do Warszawy
Najgorszy mój lot w życiu, opóźnienie to był najmniejszy problem, po wejściu do zatłoczonego autobusu, w którym nie było czym oddychać , czekaliśmy pod samolotem aż dojedzie załoga i biznes klasa, następnie z niewiadomych przyczyn wsadzono nas do samolotu, zamknięto i trzymano ok 40 min na słońcu (termometr na wyświetlanym ekranie pokazywał 80 stopni na zewnątrz samolotu i 38 w środku) bez wody. Siedzenia tak ciasne i nie wygodne, że 6 godzin to tortury. Nigdy więcej ! Obsługa dwoiła się i troiła ale nie byli w stanie nadrobić partactwa tej firmy. Na ekranie można za darmo tylko obejrzeć mapę lotu ... reszta dodatkowo płatna.
Lot Fly Dubai
Dnia 15.02.2023 leciałem z Krakowa do Dubaju.
Na pokładzie wszystko płatne, od filmów na ekranie dotykowym po wodę Do picia.
Samolot miał opóźnienie 1.40 h przez co nie zdążyłem na przesiadkę w Dubaju i musiałem wyłożyć kolejne 2.5 tez zł na następny lot, następnego dnia wiec musiałem spędzić na lotnisku 16 h.
Żadnego wytłumaczenia dlaczego samolot miał opóźnienie.
Żenada.
Pewne jest jedno, ostatni raz leciałem ta linia.
Nie polecam, bo maja Cię w poważaniu, jedynie na wszystkim chcą zarobić .
0/10.Przelot do Dubaju razem z Rainbow
Witam
19.11 lecialam Flydubai do Dubaju z Warszawy i jak latam juz ponad 30 lat jeszcze nie mialam okazji leciec samolotem bez przesuwanych oparc. Tragedia - blisko 6 godzin lotu w porze nocnej caly czas w jednej pozycji siedzacej. Nie polecam. Dziwię sie ze linia dopuściła taki samolot do obsługi na rynku europejskim.
Najwięcej głosów recenzja
lot
Czytacz dalej