Triverna - Ogólna ocena na podstawie 17 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (17)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
pobyt 2+1 w hotelu
Strona triverna.pl zawiera pułapki w które można łatwo wpaść podczas składania rezerwacji. Serwis nie jest w żaden sposób nastawiony na próbę rozwiązania problemu powstałego podczas wadliwego procesu rezerwacji gdzie przy wyborze standardu pokoju usuwa wybrane wcześniej dziecko. Tłumaczenie że to mój błąd jest oczywistym zrzuceniem jakiejkolwiek odpowiedzialności za działanie serwisu. Dziecko gratis wg opisu i oferty a ja muszę dopłacić 23% do kwoty zamówienia w hotelu przez to że zaznaczyłem inny pokój i strona automatycznie odznaczyło wcześniej dodane dziecko. Nie polecam!
Diune Hotel...
Po Miesiącu od rezerwacji wyjazd anulowany z powodu błędu ceny, jeśli chcemy utrzymać rezerwację obowiązkowa dopłata 2400zł , propozycja wymiany na hotel 3 gwiazdkowy gdzie rezerwacje była w 5, słaby kontakt , brak kontaktu z osobą decyzyjną , urlop wyjazd zaplanowany niestety trzeba wszystko odkręcać
NIE POLECAM NIKOMU, sprawy tak nie zostawię .Rezerwacja pobytu na wakacje
Tragedia! Obiekt w rewelacyjnej cenie znaleziony, zarezerwowany za pomocą konsultanta, pana Jakuba. Upewniał się on, że będą w tym terminie dostępne dwa pokoje 4-osobowe. Opłacona zaliczka, na moją prośbę i Hotel i Triverna potwierdzały, że z rezerwacją wszystko jest w porządku. Po paru dniach obiekt dzwoni, że z winy Triverny mają tylko 1 pokój w tym terminie. Triverna zwala winę na obiekt. A my zostaliśmy z zarezerwowanymi już urlopami na ten czas i bez miejsca pobytu. Triverna oferuje łaskawie zwrot zaliczki. Lub zwrot środków na ich konto plus 200 zł rabatu na kolejny pobyt. Przy czym następne podobne wolne oferty w tym czasie są droższe o 2-3 tysiące. Uważam, że to wina pośrednika lub jego komunikacji z hotelem. Jesteśmy strasznei zniesmaczeni i odradzamy korzystanie z tak nieprofesjonalnej firmy.
pobyt w hotelu BOUTIQUE MILIONOWA w Łodzi
Stanowczo nie polecam tego hotelu,
Brak elastyczności w podejściu do potrzeb gości
Personel włącznie z kierownictwem nieuprzejmy.
Pokoje małe, miernie wyposażone i nieprzytulne.
Ogólnie bardzo słabopobyt hotel Smile
Pokój ok. zgodnie z opisem z oferty, serwis również ok.
Pozostałe rzeczy to już totalna porażka. Śniadania jeszcze jak cię mogę, etatowa jajecznica i drugi dodatek na "ciepło". Jedynie ciepła to mogła być herbata lub kawa.
Obiado-kolacja to tylko nazwa, a ściślej obiad podawany w dłuższym przedziale czasowym, stół szwedzki jedna zupa - ciepła, drugie danie również z przydziału mało kiedy ciepłe. TV totalna porażka. Podsumowując nie polecam, omijajcie to miejsce.
Wyjeżdżamy z Triverną od kilku lat ale tak źle to jeszcze nie było.Niezgodność oferty hoteli szczegóły
Nie polecam. W ofercie "w cenie" była strefa saun i spa. Na miejscu sauny z łaską a spa to pomyłka. Reklamacja nieuznana, kontakt to porażka. Nie polecam ani trivierny ani hotelu AQUARION w Zakopanym. Marnowanie pieniędzy na oszukane oferty niespełniające założeń za które płacimy.
Grand Loala Spa w Pobierowie.
Byłem z żoną 25.06.-27.06.2021r Powiem T R A G E D I A, pokój mały, brudno, pajęczyny pod biurkiem, łazienka klapa od sedesu ledwo wisi, brak wentylacji w łazience, co dla mnie było dużym zaskoczeniem. oczywiście mówię o pokoju nr.7 parter. Płaciłem 800 zł za 2 noce z wyżywieniem. Trzy gwiazdki Pensjonat. Co do jedzenia to tragedia, brak jedzenia ,stare ,stoi się aby wpuścili. Coś niebywałego. Omijajcie to miejsce.
Hotel Krynica
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu krynica z którego wróciliśmy zakupionym przez portal TRIVERNA . Gorąco polecam !
Rezerwacja hotelu
Zgadzam się z moimi przedmówcami!!!NACIĄGACZE I KŁAMCY!Zero kontaktu tel.,Triverna to oszuści. Nie polecam. Piszą o bezpłatnym anulowaniu rezerwacji do 7 dni przed, a potem okazało się że nie zwracają pieniędzy.
Zdecydowanie odradzam!!!!Hotel grand laola spa Pobierowo
Dno dna, zakupilem pobyt w pokoju stodio delux 4pm2, otrzymalem pokoj standard okolo 14m2 w pokoju brud syf nie sprzatane, meble zlane jakas ciecza zdjecia z projektu, a na miejscu typowy PRL, restauracja syf kila i mogila. Jedzenie stare, sprzed kilku dni, zero wyboru nawet do śniadania. Nie polecam ani Triverny ani Grand Layola Spa Pobierowo
W takim syfie nie bylem jak zyjehotel w górach
Absolutnie nie Polecam !!! Jak tylko przestrzec innych?
Odradzam zostałam oszukana kupiłam pokój studio dostałam po dokonaniu płatności 2 osobowy standard żenada kontaktu zero Odradzam i ostrzegam
2 noclegi w hotelu SPA
Triverna to oszuści. Nie polecam. Piszą o bezpłatnym anulowaniu rezerwacji do 7 dni przed, a potem okazało się że nie zwracają pieniędzy.
Potwierdzam,mam takie same =zle doswiadczenia. oszusci ,manipulatorzy,zlodzieje
odradzam na stronie triverna wybrałam opcje studio 2 osobowe delux po dokonaniu rezerwacji i opłaceniu zaliczki w rezerwacji zobaczyłam pokój 2 osobowy standard.... kontaktu zero
...jskas baba wpiera mi ze kupiłam coś czego nie kilolam po zapłaciłam za studio odradzam szczerze porażka nigdy więcej?
Naciągają ludzi. Kontakt telefoniczny zerowy. Maila z anulacją wysyłałam trzy razy. Rezerwując hotel trzeba czytać wszystko drobnym drukiem bo mozna się naciąć. Nie polecam.
Porażka
Znalazłem na portalu hotel z którego po czasie jednego dnia stwierdziłem, ze chciałbym go zmienić, komunikat na stronie głównej był taki iż można zmienić ten hotel na dowolny z ich oferty(7 dni przed datą przybycia). Po napisaniu o tym iż chciałbym zmienić hotel(8 dni przed), pracownica napisała, ze nie jest to możliwe i ze mogę zmienić tylko datę przybycia w tym hotelu. Kontakt z triverna-porażka, wprowadzają ludzi w błąd, z tego co widziałem to nie jestem jedyną osobą która została kolokwialnie mówiąc oszukana. Nr. Tel nigdzie nie ma, co ma sens, bo obsługa klienta na tym portalu jest tragiczna. NIE POLECAM!
Zabierają pieniądze
Oszukują turystów jak i hotele. Zabierają pieniądze i mimo obecnych nowych przepisów oraz paragrafów w związku z koronawirusem które jednoznacznie mówią że nie ma bezzwrotnych zaliczek. Trivena zabiera ludziom pieniądze! Złodzieje i kłamcy. Odsyłają do biura obsługi klienta z którym telefonicznie się nie można skontaktować. Tylko mailem na który niewiadomo kiedy odpowiedzią... najlepiej po urlopie. W każdym razie chodzi o to że Trivena zmusza do dalszych transakcji których nie chcemy.
v
poszukuje ludzi poszkodowanych ,zarówno przez hotel Poradzić jak i przez portal Triverna, z którym o hotel działa w zmowie,a sprzedaż na portalu nadal trwa w najlepsze z klauzulą bezzwrotna. Osoby poszkodowane proszone są o kontakt celem złożenia pozwu zbiorowego przeciwko wymienionym podmiotom,jak i złożenia doniesienia podejrzenia popełnienia przestępstwa. Są na to odpowiednie paragrafy ,a zwrot poniesionych kosztów dla poszkodowanych klientów jest bezsporny
Bardzo chętnie się dołączę do tego pozwu. W dzisiejszej rzeczywistości która nawiedziła cały świat nie potrafią się ugiąć i liczą tylko na swój zysk, takie firmy jak Triverna powinny przestać istnieć i nie naciągać swoich klientów.
Chętnie dołączę się do pozwu. Zwalanie odpowiedzialności na hotel, hotel nie odpowiada ani na emaile ani na telefony. Jakby nie istnieli. Triverna odpowiada paragrafami i umywa ręce. Skandal.
Zgadzam się z innymi opiniami - NACIĄGACZE
Zarezerwowałem hotel, wpłaciłem zaliczkę z myślą, że resztę dopłacę w hotelu, bo tak zazwyczaj robię w innych tego typu przypadkach. W hotelu okazało się że moja rezerwacja została anulowana bo nie wpłaciłem brakującej kwoty na 10 dni przed przyjazdem. W warunkach BEZPŁATNEJ ANULACJI jest co prawda taki zapis (małymi literami i w jednym z ostatnich punktów) ale nie miałem zamiaru anulować pobytu więc nie wczytywałem się w przydługą treść warunków anulacji.
Oczywiście kontakt telefoniczny z Triverną nie był możliwy a w odpowiedzi na reklamację mailową dowiedziałem się od Pani MARIOLI (z nazwiska się nie przedstawia) że to SYSTEM anulował.
Ostrzegam przed tą firmą. Takie firmy nie powinny istnieć na naszym rynku. Dołączę się do pozwu zbiorowego.Witam ,
od wczoraj walczę z portalem . NIe można się skontaktować telefonicznie niby przyczyny techniczne. Zablokowane środki do wykorzystanie w ciągu 24 h. Gdy próbowałam zrobić rezerwację to znikły. Chętnie się podłączę, żeby walczyć o każdy grosz.Naciągacze
Podczas zakupu przeskoczyła mi data rezerwacji, a przed samym kupieniem noclegu w hotelu pojawiła się informacja że jak nie dokończę transakcji to nie będzie już możliwości kupic bo ktoś inny teraz kupuje . Nie dało się wrócić do poprzedniej strony żeby sprawdzić datę. Oferta okazała się bezzwrotna i bez możliwości dokonania zmień w rezerwacji. Podłe postępowanie strony. Traci się całe pieniądze za niewielki błąd,gdzie jest to nagminne przez internet. Nie polecam
Przyłączam się do wypowiedzi poprzedników /nie polecam biura/ . Ponadto chcę poinformować o kompetencji pracownicy hotelu Wolski , która zadzwoniła do mnie o godz.23.16 nie wydobywając z siebie żadnego słowa /myślała, że jest anonimowa/. Następnego dnia, jak zadzwoniłam do hotelu , kolejna pracownica poinformowała mnie, że Ona by tak nie postąpiła, a koleżanka chciała zapytać czy pojawię się w zarezerwowanym terminie. Ponieważ moja sytuacja rodzinna się skomplikowała , a brak jest możliwości anulowania rezerwacji i odzyskania wpłaconej zaliczki w wys 269 zł. nie informowałam hotelu. Nie usłyszałam słowa przepraszam za nocny telefon. Pozdrawiam właścicieli hotelu i biura
Chętnie się dołączę do pozwu.
Chętnie się dołączę do pozwu ,trzeba coś zrobić z tymi złodziejami.
Najwięcej głosów recenzja
v
Czytacz dalej