Wszystkie opinie z ewa
Review o: Novakid
Subskrypcja premium 24 miesiące, 3 lekcje tygodniowo.
Z powodu choroby nowotworowej synka zdecydowaliśmy się przejść na nauczanie online. Dlugo szukaliśmy szkoły jezykowej, aż trafiliśmy na Novakid i był to strzał w dziesiątkę. Lekcje są ciekawe, interaktywne, wciągajace dziecko w interakcje z nauczycielem. Lekcje pomogly nam przetrwać trudny czas leczenia w szpitalach. Synek nauczyl sie wielu słow, plynnego mowienia, czytanai, rozumienia, a także pewności siebie, pokonuje lęk przed mówieniem w obcym języku i dzieki Novakid chce uczyć sie także innych obcych języków. Możliwość wyboru lektora, odwolania lub przeniesienia lekcji, wyboru godzi i dni są fantastycznymi opcjami. Na pewno będziemy kontynuować naukę z Novakid.
Review o: Edinos
Krzesła kuchenne
Dotarły na czas, dobrze zapakowane, wszystko tak jak w opisie. Obsługa też ok. Dostawa 3 na 5, ale to chyba moje subiektywne zdania o kurierze DPD.
Review o: Novakid
NOVAKID konwersacje grupowe
Od kilku miesięcy córka uczestniczy dodatkowo w konwersacjach grupowych. Uwielbia te zajęcia. Wspaniała atmosfera i nauka w formie zabawy z dziećmi z całego świata inspirują do nauki. W rozmowach grupowych córka uczy się jak w praktyce wykorzystywać swoje zdobyte już umiejętności i zasoby językowe oraz opanowuje i i rozwija nowe. Dla rodzica, który widzi swoje 8-letnie dziecko mówiące po angielsku i wchodzące w interakcje z dziećmi z różnych krajów i kultur, to prawdziwa duma.
Review o: Novakid
2 lekcje w tygodniu dla dziecka kategoria standard
Jestem bardzo zadowolona z tematyki, postępów dziecka, a także z nauczycieli. Staram się wybierać nauczycieli z Afryki - mają bardzo fajny akcent i mówią wyraźnie. Córka jest zadowolona, od czerwca powiększam pakiet dla drugiej córki.
Review o: Total Battle
Zakup w grze
Ta gra, to jest naprawdę wielkie oszustwo, serio. Wszystko kosztuje, nie ma darmowych opcji. Nawet jak chcesz coś przyspieszyć lub zmienić sprzęt, to musisz dodatkowo zapłacić! Żeby być topowym graczem, trzeba wydawać grube pieniądze co miesiąc, to jest szaleństwo. Mówią, że można być dobrym graczem bez wydawania kasy, ale to kompletna bzdura. Grają tam też administratorzy, którzy cały czas namawiają ludzi do wydawania większych kwot, stawiając bardzo wysokie wymagania, żebyś musiał grać godzinami i wydawać tysiące. Gra ma ciągłe usterki, jest taka beznadzieja, że czasem nawet nie da się grać, chociaż inne apki działają dobrze. Obsługa klienta jest tragiczna, musisz czekać 2-3 tygodnie na odpowiedź, albo i 6 !! Ja odpadam z tej gry! NIE WARTO w to grać!
Review o: OptykaWorld
oprawki + szkła korekcyjne
Wczoraj dostałam paczkę, mega szybko przyszła! Wszystko było świetnie zorganizowane, zero problemów z zamówieniem. Naprawdę polecam!
Review o: flaviar
Zakup prenumeraty
Obsługa klienta jest super. Na Boże Narodzenie żona mi podarowała prenumeratę i bardzo mi się spodobała. Dostarczyli ją błyskawicznie. Jedna próbka była prawie pusta, ale obszernik był nietknięty i uszczelka cała. Obsługa klienta szybko się ze mną skontaktowała w sobotę, za co przeprosiła. Na pewno będę regularnie korzystać z ich usług.
Review o: MWM Meble
Meble ogrodowe
Zakupy w tym sklepie to jakiś dramat! Od miesiąca nie mogę doprosić się swojego zamówienia. Najpierw sprzedają towar którego nie mają, potem dostaję komplet mebli do ogrodu z zupełnie innymi poduszkami. Po zareklamowaniu i tygodniu czekania przysłali tylko połowę poduszek. Teraz czekam kolejny tydzień na wysłanie kompletu właściwych poduszek i tak od miesiąca. Jak najdalej od zakupów w tym sklepie.
Zdecydowanie nie polecam!Review o: Naoko-store
Bezrękawnik
Niepoważne traktowanie klienta. Produkt zamówiony 8 marca, nie został wysłany do dzisiaj (19 kwietnia), co tydzień dostaję informację o wysyłce "w tym tygodniu". Na maile przestali już odpisywać.
Review o: MOBROG
Moje zakupy
Cieszę się, że mogę podzielić się moją opinią na temat waszej działalności. Jesteście świetnie zorganizowani i świetnie współpracujecie. Uczestniczenie w waszych badaniach sprawia mi wiele radości. Dziękuję za fantastyczną współpracę i zaangażowanie w to, co robicie. Pozdrawiam serdecznie!
Review o: Novakid
lekcje angielskiego standard NOVAKID
Moja córka 10 letnia uczestniczy w nauce lekcji angielskiego od 5 miesięcy, 2 razy w tygodniu. Platforma Novakid to dla nas idealne rozwiązanie na naukę języka angielskiego. Mieszkamy na wsi i niestety nie mamy możliwości by córka, po zajęciach w szkole podstawowej miała możliwość dodatkowego, stacjonarnego kontaktu z językiem angielskim. Novakid nam to umożliwiła. Córka ma kontakt z "żywym angielskim", przez to bardzo pokonała blokadę w mówieniu po angielsku. Zaczyna rozumieć krótkie rozmówki po angielsku, w szkole podstawowej lepiej radzi sobie z testami, nie boi się już ocen. Widzimy postępy córki w nauce. Ciekawa tematyka lekcji w Novakid, połączenie nauczania języka z zabawą, tj. grami i filmikami na ekranie komputera, sprawia że córka bardzo chętnie uczestniczy w lekcjach. Nauczyciel Pani Charm B jest wyjątkowa. Córka bardzo ją lubi za cierpliwość i sposób w jaki przekazuje wiedzę. Jest nauczycielem na 5 z plusem. Oczekujemy, że nasze dziecko będzie rozumiało i płynnie rozmawiało w języku angielskim.
Review o: CCleaner
Program o dobrej reputacji
Mimo że ten program był całkiem niezły, to muszę przyznać, że aktualizacja sterowników spowodowała u mnie awarię systemu, co zmusiło mnie do reinstalacji systemu. Mimo tego incydentu, reszta funkcji działała całkiem dobrze i udało mi się oczyścić moje urządzenie z niepotrzebnych plików. Jestem zadowolony z ogólnej wydajności programu, ale polecałbym zachowanie ostrożności przy korzystaniu z funkcji aktualizacji sterowników.
Review o: Wojas
Reklamacja
Zupełny brak profesjonalizmu, lekceważenie klienta – jestem zawiedziona. Pantofle zostały uszkodzone w czasie naprawy pękniętej podeszwy (zadarta skórka na czubie, której wcześniej nie było) i brzydko naprawione (pomarszczona skóra). Wojas po złożeniu odwołania, a następnie zażalenia dwukrotnie odmówił wymiany butów lub zwrotu pieniędzy, nie poczuwając się do winy. Od dwóch miesięcy trwają formalności związane z reklamacją moich butów i nadal nie mam ich fizycznie w domu. Kierowniczka sklepu w czasie zgłaszania reklamacji stwierdziła, że nie mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy, ani wymianę obuwia i, że musi wpisać prośbę o naprawę, nie dając mi w tym względzie żadnego wyboru. Kierowniczka, mimo wielu próśb, nie chciała również podać numeru do dyrektora lub jednostki nadrzędnej, takiego numeru nie można też dostać na Infolinii. Stwierdziła też, że sklep w Ostrołęce nie ma strony internetowej, w każdym razie ona o takiej stronie nic nie wie. To był mój ostatni zakup butów w Wojasie. Stanowczo odradzam zakupy w tej firmie. Nie polecam!
Zaznaczyłam Nie kupiłabym tu ponownie. W czasie edycji zaszła pomyłka.omyłka.
Review o: Wojas
Reklamacja
Zupełny brak profesjonalizmu, lekceważenie klienta – jestem zawiedziona. Pantofle zostały uszkodzone w czasie naprawy pękniętej podeszwy (zadarta skórka na czubie, której wcześniej nie było) i brzydko naprawione (pomarszczona skóra). Wojas po złożeniu odwołania, a następnie zażalenia dwukrotnie odmówił wymiany butów lub zwrotu pieniędzy, nie poczuwając się do winy. Od dwóch miesięcy trwają formalności związane z reklamacją moich butów i nadal nie mam ich fizycznie w domu. Kierowniczka sklepu w czasie zgłaszania reklamacji stwierdziła, że nie mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy, ani wymianę obuwia i, że musi wpisać prośbę o naprawę, nie dając mi w tym względzie żadnego wyboru. Kierowniczka, mimo wielu próśb, nie chciała również podać numeru do dyrektora lub jednostki nadrzędnej, takiego numeru nie można też dostać na Infolinii. Stwierdziła też, że sklep w Ostrołęce nie ma strony internetowej, w każdym razie ona o takiej stronie nic nie wie. To był mój ostatni zakup butów w Wojasie. Stanowczo odradzam zakupy w tej firmie. Nie polecam!
Zaznaczyłam Nie kupiłabym tu ponownie. W czasie edycji zaszła pomyłka.omyłka.
Review o: Youtravel
Moje zakupy
Korzystam z tego super serwisu od ponad 2 lat i jestem zachwycona! Zespół profesjonalistów, którzy są naprawdę oddani swojej pracy. Jako organizator, czuję ogromną wdzięczność za istnienie takiego serwisu. Dzięki YouTravel nie mam problemów z klientami i zawsze mam pełne grupy. Płatności są łatwe i można odebrać pieniądze w dogodny sposób. Chłopaki zawsze są w kontakcie, szybko reagują i starają się pomagać organizatorom. Szczególne podziękowania za świetną aplikację mobilną! Gorąco polecam ten serwis - jeśli robisz świetne podróże, nie będziesz mieć problemu z klientami!
Review o: Survio
Narzędzie do badań akademickich
Używam Survio do prowadzenia badań w ramach mojej pracy magisterskiej. Mimo pewnych ograniczeń w darmowej wersji, premium pakiet jest dostępny w przystępnej cenie, zwłaszcza dla studentów. Interfejs jest łatwy w obsłudze, ankiety są przejrzyste i nowoczesne, a gotowe szablony bardzo ułatwiają pracę. Dodatkowo, możliwość eksportu do PDF i Excela jest dodatkowym plusem.
Review o: C&A
zły sposób płatności
Zepsuli mi zakupy! Kiedy dostałam paczkę, nagle dostałam wezwanie do zapłaty za coś, czego nie było w środku! Okazało się, że nawet wybierając "zapłacę później", oni zaczynają liczyć pieniądze od razu. Teraz muszę płacić dodatkowe 1.99 za coś, czego w ogóle nie dostałam. Na pewno więcej nie zamówię online z tą metodą płatności!
Review o: northone
Zakup rozwiązania bankowego
Jestem przekonany, że współpraca z tą firmą okazała się strzałem w dziesiątkę! Dzięki ich rozwiązaniom bankowym nasza firma działa teraz znacznie bardziej efektywnie, co pozwala nam skupić się przede wszystkim na twwarzaniu niezapomnianych doświadczeń dla naszych klientów, zamiast gubić się w finansowych szczegółach.
Review o: Millennium Hotels
Hotel stay review
Bardzo dziękujemy za świetne usługi w hotelu! Moja żona i ja byliśmy tutaj już kilka razy i zawsze byliśmy bardzo zadowoleni. Obsługa w restauracji, barze i wszędzie indziej zawsze była fantastyczna. Jest to miejsce, które uwielbiamy i na pewno niedługo wrócimy. Pani sprzątająca też zasługuje na uznanie, zawsze dba o czystość naszego pokoju. Dziękujemy całej załodze i dziękujemy hotelowi za wszystko!
Review o: ecco
Dobra jakość obuwia
Już od dłuższego czasu kupuję tylko buty u was i nigdy się nie zawiodłam. Szybka dostawa i miła obsługa w sklepie sprawiają, że zawsze z przyjemnością do was wracam. Trochę smutno mi tylko, gdy widzę, że dany model jest wyprzedany, ale zawsze w końcu udaje mi się coś znaleźć, co mnie zachwyca. Żałuję tylko, że nie ma możliwości zdobycia kuponów rabatowych, na pewno jeszcze chętniej robiłabym u was zakupy.
Review o: Reima
Zakup lotniczego kombinezonu i butów do chodzenia na bosaka
Kupiłem sobie kombinezon do latania oraz buty na bosaka. Nie miałem żadnych kłopotów podczas zakupu, a towar dotarł punktualnie. Jsem zadowolony z jakości i wykonania, a także z szybkości wysyłki.
Review o: Joybuy
problem z zamówieniem
Jako klient Joybuy, jestem bardzo zawiedziony obsługą klienta. Kiedy moje zamówienie okazało się niezgodne z reklamą, spodziewałem się łatwego procesu zwrotu i zwrotu pieniędzy. Niestety, okazało się inaczej. Musiałem przejść przez proces arbitrażowy, który trwał kilka tygodni, a teraz nadal czekam na rozwiązanie.
Review o: cox.com
Zakup usługi internetowej
Właśnie po uregulowaniu rachunku nagle zamknęli moje konto... pewnie przez pomyłkę. Potem po długiej dwugodzinnej rozmowie z dziewięcioma różnymi agentami, nadal nie mam dostępu do usług. Ta firma jest kompletnym żartem i zupełnie nie zwraca uwagi na swoich klientów.
Review o: Novakid
Subskrypcja NovaKid
Moja córka korzysta z NovaKid już od ponad 2 lat, średnio 2x w tygodniu. Przez ten czas, dzięki nowatorskiemu podejściu do zajęć z dziećmi i możliwością nauki z nauczycielami z całego świata jej zasób słów zwiększył się niesamowicie. Dodatkowo jej akcent brzmi tak jakby urodziła się w Anglii. W NovaKid najbardziej podoba mi się pełna dowolność w wyborze dnia i godziny lekcji, a nauczyciele mają rewelacyjne podejście do dzieci w różnym wieku.
Dzień dobry!
Dziękuję bardzo za opinię 😊
Jesteśmy naprawdę wdzięczni za miłe słowa i wsparcie!Review o: Novakid
NOVAKID lekcje angielskiego dla dzieci
Uwielbiam tą platformę do nauki angielskiego dla dzieci. Moja córka uczy się od początku czyli od poziomu "0". Teraz jest na trzecim i swobodnie wypowiada się po angielsku a ma dopiero 8 lat. Metodyka nauczania rewelacyjnie skuteczna. A córka świetnie się bawi na każdej lekcji i z niecierpliwością czeka na kolejną. Nauczyciele bardzo profesjonalni i cierpliwi, zawsze uśmiechnięci. Zajęcia można wybrać o dowolnej porze i w pasującym terminie. Czas lekcji dopasowany do możliwości dziecka.
Jedyny minus to wysoka cena. Można jednak trochę zaoszczędzić korzystając z okresowych promocji i bonusów.Dzień dobry!
Twoja recenzja wywołała uśmiech na naszych twarzach.
Jesteśmy wdzięczni za zaufanie do Novakid 🚀Review o: Novakid
Novakid
Lekcje z Novakid to strzał w 10! Córka zaczyna po mału mówić po angielsku, na lekcjach w szkole zaczyna sie nudzic, bo tu uczy się bardzo szybko i przyjemnie nowych rzeczy. Nauczyciel super, bardzo kontaktowy. Córka uwielbia lekcje z Novakid! A przy okazji 3latek w domu podsłuchuje i też powtarza słówka ?
Dzień dobry!
Dziękujemy za docenienie naszej ciężkiej pracy i bycie cenionym klientem! 👍Review o: udacity
Moje doświadczenie z kursami online
Chodziłam na kurs Front End Web Developer Nanodegree na stronie i muszę powiedzieć, że był to naprawdę fantastyczny sposób na naukę. Dlaczego tak uważam? Ponieważ lekcje były podzielone w przejrzysty sposób, co ułatwiało mi przyswajanie wiedzy. Każda lekcja koncentrowała się na konkretnym temacie, co było bardzo pomocne. Czułam się swobodnie, mogłam zacząć naukę nawet mając tylko 15 minut wolnego czasu. Ćwiczenia interaktywne były ciekawe i pomagały mi w utrwalaniu informacji z filmików. Bardzo doceniałam możliwość od razu wdrażania poznanych koncepcji. Dla mnie największą atrakcją były praktyczne projekty - budowanie responsywnych stron internetowych i programowanie w JavaScript było naprawdę satysfakcjonujące. Kontakt z innymi uczestnikami poprzez fora i grupy naukowe był bezcenny. Kiedy miałam trudności, zawsze ktoś chciał mi pomóc lub podzielić się swoimi doświadczeniami. To dla mnie było naprawdę ważne. Dzięki elastycznemu tempu pracy, mogłam dostosować naukę do mojego planu dnia. Niezależnie od tego, czy chciałam przyspieszyć czy poświęcić więcej czasu, strona dostosowywała się do moich potrzeb. Ogólnie rzecz biorąc, kurs Front End Web Developer Nanodegree jest idealny dla osób, które chcą poważnie rozwinąć się w tworzeniu stron internetowych. Dobrze zorganizowany program nauczania, praktyczne projekty i wsparcie społeczności sprawiają, że jest to naprawdę najlepszy wybór.
Review o: Lycamobile
karta SIM, roaming EU
Jako kierowca, który głównie korzysta z usług telefonii komórkowej w Unii Europejskiej, miałem problemy z fizyczną kartą SIM, kiedy wyjeżdżałem za granicę z powodu zasięgu. Po zmianie na eSIM nie miałem już takich kłopotów, a ta usługa wydaje mi się być najtańszą opcją na rynku. Dlatego gorąco polecam ją wszystkim, którzy szukają taniego i skutecznego rozwiązania.
Review o: Radical Storage
Przechowalnie bagażu
Co za dramat! Zostałem oszukany... dwukrotnie korzystałem z tego i za oba punkty, które kupiłem, nie było miejsca. Teraz zostałem z torbami, a pieniądze przepadły. Na dodatek support obiecał zwrot pieniędzy w ciągu tygodnia, a już minęło 3 tygodnie i nadal nic. Radzę unikać tego serwisu, to same kłopoty.
Review o: Naoko-store
kurtka
Kupiłam kurtkę w NAOKO za ponad 300 zł( z wyprzedaży) wysyłka ok 3 dni . Niestety jak kurtka przyszła to złapałam się za głowę -jakość gorsza niż kurtki z AUCHAN... rozmiar dziwny ,biodra strasznie szerokie. Beznadzieja pod każdym względem . Dokonałam zwrotu(na mój koszt) po czym okazało się po moich meilach, że "zgubili paczkę " na magazynie... czekam na zwrot już tydzień, dramatyczny kontakt ze sklepem. Nie wiem skąd biorą się pozytywne opinie i polecajki :O
Review o: Viagogo
Zdjęcia biletów na koncert
Ostatnio kupiłam bilety online na koncert, ale gdy je dostałam, zauważyłam, że data i cena nie zgadzają się z moim zamówieniem. Po kilku próbach bezskutecznego kontaktu telefonicznego postanowiłam wysłać zdjęcia biletów mailem. Dostałam odpowiedź, że data na biletach nie zgadza się z moim zamówieniem. Teraz zastanawiam się, co z tym zrobić, czy warto zgłosić sprawę na policję.
Review o: Sumup
Moje zakupy w kilku słowach - Opinie na temat firmy obsługującej usługi pozabankowe.
Jestem klientem tej firmy od paru lat i muszę przyznać, że jestem mega zadowolony. Obsługa klienta jest super miła, zawsze pomocna, a ceny są w porządku. Dla mnie liczy się przede wszystkim wygoda!
Review o: northone
Zakup konto bankowe
Ostatnio skorzystałem z świetnej oferty konta bankowego i jestem z niej naprawdę zadowolony. Ludzie obsługujący mnie byli naprawdę pomocni i szybko odpowiadali na moje pytania. Dodatkowo cenię sobie różnorodne opcje kredytowe. To naprawdę ekscytujące! Polecam gorąco!
Review o: Novakid
Lekcje z Novakid
Bardzo polecam naukę języka angielskiego z Novakid. Córka jest bardzo zadowolona, na lekcji dziecko jest zmobilizowane do mówienia po angielsku, po jakimś czasie bez problemu rozumie podstawowe polecenia nauczyciela, nabiera płynności mówienia po angielsku, ma przy tym dużo frajdy, z niecierpliwością czeka na kolejne lekcje, nie ma mowy o żadnym zmuszaniu do lekcji :)
Review o: Lycamobile
Zakup bezpłatnych MMS-ów
Na pewno polecam korzystanie z RCS czatu, który można znaleźć w ustawieniach wiadomości na telefonach z Androidem. Dzięki temu można wysyłać MMS-y za darmo, co faktycznie działa i jest super wygodne. Dodatkowo, sieć działa bez zarzutu, więc nie ma problemów z komunikacją.
Review o: Autodesk
Narzędzia projektowe
Mimo że narzędzia projektowe są pomocne i ułatwiają mi pracę, niestety często napotykam problemy z błędami i ciągłym wpisywaniem hasła. Poza tym, zauważyłem, że koszty wzrosły od wprowadzenia nowych, drogich subskrypcji. To trochę rozczarowujące, bo wcześniej wszystko działało lepiej.
Review o: kate spade
Zdjęcia na stronie internetowej
Uwielbiam robić zakupy online! Zdjęcia są zawsze bardzo wyraźne i dokładne, więc mogę dokładnie przyjrzeć się produktom przed zakupem. Nie muszę się martwić, że coś będzie wyglądać inaczej w rzeczywistości. Zawsze jestem bardzo zadowolona z jakości, designu, kolorów i stylu produktów, które zamawiam.
Review o: free-now
Moje zamówienie taksówki
Moja przygoda z taksówką była straszna! Gdy chciałam zamówić taksówkę, kierowca powiedział mi, że nie może się przebić przez zamknięte ulice w mieście i nie będzie mógł mnie zabrać. Kiedy poprosiłam o anulowanie, odmówił. Musiałam zrezygnować, bo nie mogłam znaleźć innego taksówkarza dopóki ten pierwszy nie był "w drodze". Naliczono mi opłatę za anulowanie, więc żądałam całkowitego zwrotu. Dopiero po skardze otrzymałam zwrot pieniędzy.
Review o: GlobKurier
Zakup bez problemów
Szczerze polecam tę firmę, moja paczka dotarła szybko i w dobrym stanie. Kontakt z obsługą klienta był bardzo profesjonalny, ciągle informowali mnie o stanie mojej przesyłki. Jeste bardzo zadowolony z jakości świadczonych usług.
Review o: Air Malta
Moje zamówienie na lot w połowie września 2023 roku
W 2023 roku złożyłem zamówienie na lot w połowie września. Od tego czasu nie dostałem żadnych informacji od firmy, co jest bardzo niezrozumiałe i żałosne. Brak komunikacji sprawia, że ciężko mi polecać tę firmę innym klientom, ponieważ jest to bardzo nieprofesjonalne.
Review o: Ulla Popken
strój kąpielowy
Bardzo dobry kontakt, szybko dostarczona przesyłka przez kuriera DHL, towar taki jak na zdjęciu, zgodny z oczekiwaniami, solidny, rozmiar idealny.
Review o: TrekkInn
kurtka mammut
Jeżeli komus zależy na czasie to nie polecam
Review o: Novakid
Subskrypcja lekcji z lektorem języka angielskiego dla dzieci
Polecam gorąco - świetna opcja dla zabieganych. Osobiście cenię za wygodę, elastyczność harmonogramu zajęć i rezultaty zajęć z lektorami :)
Review o: regatta
Kurtka
Po przeczytaniu opini włos na głowie mi się zjeżył ale zostałam mile zaskoczona szybka dostawa i kurtka zgodna z opisem
Review o: Sephora
Woda perfumowana Miss Dior Absolutely Booming
Zakupiłam perfumy z data produkcji styczeń 2017 r
Data ważności minęła 16miesięcy temu
Po otworzeniu po jakimś czasie zauważyłam że zapach szybko się ulatnia i zmienia ,wyczuwalna woń maggi...
Zareklamowałam produkt i uwaga Sephora nie stwierdza wady jakościowej...odmowa
Sprawę kieruję do Rzecznika ...
Polskie prawo zabrania sprzedaży produktów przeterminowanych...
Doradzam aby sprawdzać kody produktów w wyszukiwarce check cosmetic jeżeli chcemy mieć pewność że są nieprzeterminowane
Będę omijała sklep Sephora szerokim łukiem i inny ostrzegała
Nie szanują klienta i jego bezcennego zdrowiaReview o: Deichmann
Obuwie dziecięce
Nie polecam butów, obuwie zakupione dla dziecka w kwietniu. Niespelna dwa miesiące a obuwie zaczelo pękać dokoła podeszw i sie rozklejać. Reklamację odrzucono,ponieważ niby byly mocno zamoczone. Żeby wiedziala ze adidasy są tylko na porę suchą? to na pewno bym ich nie kupiła, strata pieniedzy i nerwów, nie polecam.
Review o: Yours Clothing
spodnie
Zamówiłam spodnie jeansowe. Wdawały mi się, że trafiłam nareszcie na odpowiednie spodnie roz. 54.
Zamówienie przyszło w prawie o czasie z kilku dniowym opóźnieniem. Spodnie były za duże, więc musiałam zwrócić.
Od 17 kwietnia tego roku walczę Your cloting o zwrot pieniędzy za spodnie.
Zwrot został wg. portalu zlikwidowany, a pieniędzy na koncie nie ma.
Po pierwszym emailu z odpowiedzią kontakt się urwał. Nie odpowiadają na żadnego maila.
Nie polecam nikomu tego sklepu.
OSZUSTWO!
BRAK KONTAKTU!Review o: Yoursurprise
Brelok ze zdjęciem
Nie polecam nikomu! Dostawa miała być między 22 a 23 czerwca a dotarła 27. Upominałam się mailowo w dniu 22 czerwca, że nie widzę postępu z dostarczeniem paczki ale zostałam zapewniona, że przesyłka dotrze na czas. Niestety nie dotarła. Na dodatek brelok różni się znacznie od projektu, który wykonałam przy zamówieniu.
Review o: Flixbus
Bilet
To, że masz wykupiony bilet jeszcze nie oznacza, że pojedziesz. Nie licz na zwrot pieniędzy za bilet. Uważajcie na flixbusa
Review o: Flixbus
Podroz
Masakra, dzień przed anulowali rezerwacje miejsc (za które dodatkowo płaciłam). Jadę z mężem i dwójką dzieci i zamówiłam miejsca na przeciwko siebie ze stolikiem. Ostatecznie jedziemy na innych miejscach, fotele niewygodne, wifi nie działa i niestety siedzimy przy toalecie z której dobiega swojski zapach.
Na infolinii nikt nie odbiera, na maile nikt nie odpisywał.Review o: Joom
Pokrywka/oslona do mikrofalówki
Produkt który kupilam to produkt wykonany z plastiku. Byłam więc bardzo zdziwiona gdy zobaczyłam go dostarczonego w platikowej torbie. Oczywiście dotarł uszkodzony i nie nadający się do użycia.
W dniu dostawy otrzymałam email z zapytaniem czy jestem zadowolona z zakupu. Po odpisaniu i prośbie o infomacje o zwrocie, nie otrzymałam juz odpowiedzi.
Na stronie Joom nie ma informacji kontaktowej z obsługą klienta. Nie mam pojęcia jak zwrócić towar.
Jestem zdania iż Joom jest oszustem i nie ma żadnych intencji zadowolenia klientów. Swiadczy o tym brak kontaktu, jakość towaru, oraz forma opakowania w jakiej sie pojawił. Nie polecam tego sklepu nikomu.Review o: Fruugo
Sweter
Złodzieje. Okradli mnie na 150 PLN. Towar nigdy nie przyszedł. Kto wie komu i jak to zgłosić ?
Złodzieje mnie też okradli.
Review o: Hebe
krem
Nie polecam zakupów w Hebe, gdyż na towar czekam ponad 15 dni. Pisałam do Hebe dwukrotnie i nie dostałam żadnej odpowiedzi. Jak również nie dostałam rekompensaty za oczekiwanie na rzecz, która była w prezencie i nie doszła na czas. Nie dostałam też słowa przepraszam. Zero szacunku do klienta. W związku z tym nie będę zamawiać już w Hebe
U mnie identyczna sytuacja, produkty reklamowane 25.02.23 do dzisiaj tj.12.04.23 sprawa nie załatwiona. O rekompensacie zapomnij.U mnie też kosmetyki miały być wysłane na prezent.
Review o: Lightinthebox
plecak
Kupiłam plecak. Na zdjęciu wyglądał ładnie, duży i materiał skóropodobny. Kosztował bez groszy 140 zł. Tymczasem przyszło coś paskudnego... nawet nie jest żadna skaja, tylko jakaś cienka cerata. Masakra.
Review o: Hebe
reklamacja
Od 24.02.23 nie otrzymałam produktów, reklamowałam dostawę ponieważ kosmetyki były uszkodzone ,coś się rozlało.Kontakt ze sklepem słaby, tempo rozwiązywania problemu skandaliczne. Kurier po odbiór uszkodzonej przesyłki w godz.10-14, chyba trzeba brać urlop ,żeby się z nim widzieć. Na przeczytanie wiadomości mają 14 dni, nie można się umówić na inne godziny z kurierem. Dzisiaj zaproponowałam, żeby oddać produkty do sklepu stacjonarnego, konsultantka powiedziała, że można, tylko szk że tak późno wskazała sposób zwrotu, zresztą nie wiadomo czy da się to w ten sposób załatwić. Produkty oddam, a na nowe poczekam jeszcze z 2 tyg.
Review o: Bershka
Płaszcz trencz wełniany
Wstyd! Dostałam znoszony płaszcz, zmechacony, caly we włosach, wymięty, a w kieszeni chusteczki zesmarkane! Bershka wstydźcie się! Dodam, ze to nowa kolekcja i plaszcz kosztuje 300zł!
Review o: Psibufet
Karma dla psa
Zamówiłam karmę za 40 zł. Nie wiedziałam że podpisywałam jakąś subskrypcje, zostały pobrane pieniądze z konta 136 zł. A paczka do mnie nie dotarła. Po kontakcie pani powiedziała że niestety nie zwrócą pieniądzy. Totalny chaos.
Review o: Sportroom
Buty Puma
Zamówiłam buty Puma pod koniec października, do dzisiaj, tj. 28 listopada nie mam ani butów ani zwrotu pieniędzy. Strasznie żałuję, że nie poczytałam wczesniej o tym sklepie w internecie-na pewno zrezygnowałabym z zakupów. W przyszłym tygodniu zgłaszam.sprawę na policję. Nie odpuszczę!
Czy uzyskała Pani finalnie zwrot środków z wykonanego zwrotu?
Review o: Pyszne
posiłek
Zablokowali moją koleżankę na fejsie za napisanie, że nie dostałyśmy zamówienia (stracone pieniądze i kupon zniżkowy).
Review o: RentalCars
Wynajem auta 3tyg USA
Odwołano nam lot.
Natychmiast poinformowaliśmy o fakcie samą zainteresowaną wypożyczalnię oraz rentalcars.com i poprosiliśmy o utrzymanie naszej rezerwacji. Podaliśy nr lotu i poinformowalismy że nasz lot przełożono na 2 dni później i że 2 dni później zjawimy się po auto. O ile sama zainteresowana wypożyczalnia przychyliła się do prośby, zmieniła rezerwację, o tyle rentalcars.com nie
Pojawilismy się na lotnisku, nasza rezerwacja przepadła a wraz z nią ponad 7300 zł
Byliśmy zmuszeni kolejny raz ponieść koszt wynajmu, tym razem na lotnisku około 13000
Przypadało to na dni świąteczne w Polsce, a na dodatek gdy byliśmy na miejscu, na lotnisku w USA, w Polsce była noc infolinia była nieczynna!
Pod nr zagranicznym niedość że długi czas oczekiwania, krocie za połączenia, to proszono nas o PIN do rezerwacji, którego nie otyrzymaliśmy , a bez którego podobno nic nie można było uczynić.
Efekt - Nie chcą oddać pieniędzy. Piszą wywody mailowe na 2 strony A4 podpierając się swoim regulaminem. (Którego nie bierzesz ze sobą w podróż, bo zalecają brać voucher na samochód i w którym już nie masz regulaminu)
Obsługa nie przedstawia się, bardzo spokojnie tłumaczy, że jest im przykro i możemy czuć się rozgoryczeni, ale taki mają regulamin.
Po ich regulaminowym czasie dopiero informują, że można było odwołać rezerwację, ale mamy na to określony czas, który już niestety upłynął i nic nie mogą zrobić. Dodam, że dodzwonić się tam i anulować rezerwację graniczy z cudem.
Przestrzegam!!! Wynajmujcie bezpośrednio w wypożyczalni na miejscu. Nie łudźcie się pozornie dobrą ceną.
To pośrednik, który żeruje na przypadkach ludzkich.
Wstyd dla booking.com , że udostępnia swoją platformę dla takich wyłudzeń.Review o: Giuseppe Zanotti
Buty Urchin
Bardzo nie polecam firmy!!!! Zakupiłam buty 04.09.22 , zapłaciłam PayPal. Niestety nie spełniły moich oczekiwań w związku z tym na stronie internetowej firmy zgłosiłam zamiar zwrotu. Nadmienię, że paczka nie zawierała etykiety zwrotnej. Minęło 14 dni i firma robi wszystko, byle nie przesłać etykiety zwrotnej i oddać pieniędzy ( prawie 250€). To bardzo zniechęca . To skandaliczne potraktowanie klienta!
Review o: Ticketmaster
Bilet
Brak zwrotu środków za zakupiony bilet na odwołane przez Ticketmaster w ostatniej chwili wydarzenie. Zero przeprosin. Mają Kluenta gdzieś. Brak jakiejkowiek informacji na temat zwrotu. Fatalna obsługa. Utrudniony kontakt. Odradzam.
Review o: Yoursurprise
prezent piw
Niestety, pierwsza paczka ktora miala dotrzec na termin zostala uszkodzona i inpost z automatu zwrocil ja do nadawcy. Druga paczka to samo, z tym ze ona dotarla do obdarowanego, byla zniszczona, piwa lataly po calej paczce, wszystko mokre i popekane.
Właśnie chciałam zamówić u nich miśka za ponad 200zł ale nie widzę opcji za pobraniem a poza tym oni są z Holandii to działa to odstraszająco. I jeszcze te negatywne opinie...
Review o: Shein
Spinki do włosów
Zamówiłam 10 różnych spinek do włosów. Wybór jest ogromny. Dostałam przesyłkę po 4 dniach. Jednak w środku była tylko jedna spinka. Mimo, że na zestawieniu płatności była cena wszystkich wybranych spinek. Jestem rozczarowana. Więcej nie zamówię. Za te jedną spinkę zapłacę i cieszę się, że wybrałam odroczone płatności. Przynajmniej nie straciłam pieniędzy.
Review o: Myprotein
Biustonosz sportowy
Zwrot towaru i odzyskanie pieniędzy to droga przez mękę. Mimo otrzymanego potwierdzenia, że zwrot dotarł twierdzą, że jest inaczej. Zdecydowanie odradzam!
Review o: Roneberg
zegarek smartwatch
witam kupiłam zegarek (smartwatch) który przed Bożym Narodzeniem odesłałam do obecnej chwili nie otrzymam zwrotu towaru ani pieniędzy złożę skargę na policje i do rzecznika praw konsumenta
Review o: GAIA
stanik
Biustonosze Gaia gwarantują pełen komfort użytkowania oraz podkreślają kobiecość. Do kompletu dobierz figi, stringi lub szorty. Wykorzystane przy produkcji tej kolekcji niepowtarzalne hafty i koronki oraz oryginalne, delikatne dzianiny pozwoliły nam stworzyć idealną bieliznę damską. Bielizna GAIA tworzona jest z myślą o kobietach ceniących wygodę i tradycyjne wzornictwo. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientek, produkujemy bieliznę w szerokiej gamie rozmiarów, co powinno zadowolić wszystkie Panie. Szczególnie kobiety o dużych biustach będą usatysfakcjonowane ofertą biustonoszy wykonanych ręcznie. Mogą one bowiem zaopatrzyć się w ładną i seksowną bieliznę w odpowiednim dla nich rozmiarze. Odzież z kolekcji Vestiva to komfortowe body i bawełniane koszulki, wszystkie wykonane z wysokiej jakości materiałów i uwzględniające najnowsze trendy w modzie.
Review o: Roneberg
Kajdanki
Firma nie wywiązuje się z realizacji zamówień i nie zwraca pieniędzy
Zamówiony przez nas prezent na 18 urodziny nie przyszedł a teraz od 12 sierpnia firma nie oddaje pieniędzy .
Bardzo nieprofesjonalne
Ewa Poprawska
Nr zamówienia
305520852Review o: GUESS
Torebka
Oszuści, nie zwracają pieniędzy za zwroty! Nigdy tam nie kupujcie!!!!
Review o: Triverna
v
poszukuje ludzi poszkodowanych ,zarówno przez hotel Poradzić jak i przez portal Triverna, z którym o hotel działa w zmowie,a sprzedaż na portalu nadal trwa w najlepsze z klauzulą bezzwrotna. Osoby poszkodowane proszone są o kontakt celem złożenia pozwu zbiorowego przeciwko wymienionym podmiotom,jak i złożenia doniesienia podejrzenia popełnienia przestępstwa. Są na to odpowiednie paragrafy ,a zwrot poniesionych kosztów dla poszkodowanych klientów jest bezsporny
Bardzo chętnie się dołączę do tego pozwu. W dzisiejszej rzeczywistości która nawiedziła cały świat nie potrafią się ugiąć i liczą tylko na swój zysk, takie firmy jak Triverna powinny przestać istnieć i nie naciągać swoich klientów.
Chętnie dołączę się do pozwu. Zwalanie odpowiedzialności na hotel, hotel nie odpowiada ani na emaile ani na telefony. Jakby nie istnieli. Triverna odpowiada paragrafami i umywa ręce. Skandal.
Zgadzam się z innymi opiniami - NACIĄGACZE
Zarezerwowałem hotel, wpłaciłem zaliczkę z myślą, że resztę dopłacę w hotelu, bo tak zazwyczaj robię w innych tego typu przypadkach. W hotelu okazało się że moja rezerwacja została anulowana bo nie wpłaciłem brakującej kwoty na 10 dni przed przyjazdem. W warunkach BEZPŁATNEJ ANULACJI jest co prawda taki zapis (małymi literami i w jednym z ostatnich punktów) ale nie miałem zamiaru anulować pobytu więc nie wczytywałem się w przydługą treść warunków anulacji.
Oczywiście kontakt telefoniczny z Triverną nie był możliwy a w odpowiedzi na reklamację mailową dowiedziałem się od Pani MARIOLI (z nazwiska się nie przedstawia) że to SYSTEM anulował.
Ostrzegam przed tą firmą. Takie firmy nie powinny istnieć na naszym rynku. Dołączę się do pozwu zbiorowego.Witam ,
od wczoraj walczę z portalem . NIe można się skontaktować telefonicznie niby przyczyny techniczne. Zablokowane środki do wykorzystanie w ciągu 24 h. Gdy próbowałam zrobić rezerwację to znikły. Chętnie się podłączę, żeby walczyć o każdy grosz.Review o: Poczta Kwiatowa
Bukiet, wino, czekoladki
Nie polecam. i to bardzo nie polecam. W dniu wczorajszym złożyłam zamówienie na ok 400 zł z oznaczeniem,że przesyłka ma być dostarczona w dniu dzisiejszym tj 26 kwietnia z okazji urodzin mamy. Kwiaty plus upominki miały być dostarczone w godz 9-12. Po godzinie 13 dzwoniłam na infolinię, z zapytaniem dlaczego nie było przesyłki. Pan Michał powiedział,że skontaktuje się z kwiaciarnią i do mnie oddzwoni- czego nie uczynił. O godz 16 zadzwoniłam ponownie, że niespodzianki dla mamy nadal nie ma. Tym razem odebrała p. Patrycja, która w bardzo niemiły sposób powiedziała żebym sobie czekała na tel od p. Michała. Po moich protestach, żeby udzieliła mi informacji powiedziała, że przesyłka zostanie dostarczona za 2 dni !!! 2 dni po urodzinach mamy!!! Poprosiłam o przełączenie do kierownika. Oczywiście rozmowa się rozłączyła. Zadzwoniłam ponownie i kolejna pani powiedziała,żebym czekała na tel od pana Michała, któremu zostało jeszcze 7 min pracy i do mnie oddzwoni. Czekałam 40min i zadzwoniłam ponownie. Znowu odebrała p Patrycja, która poinformowała mnie,że po naszej poprzedniej rozmowie zaksięgowała zwrot kosztów. Na moją odpowiedz,że nie widzę ich na koncie, powiedziała żebym dzwoniła sobie do banku. Na moje pytanie, kto ponosi za całą sytuację odpowiedzialność( miał to być miły dzień dla mamy, która ma urodziny) pani Patrycja powiedziała,że mogę sobie złożyć reklamację. Zapytałam jak w takim razie działa firma, skoro rano dowiadują się że dana kwiaciarnia nie zrealiuje zamówienia, to czy nie mogą przekać go innej? Tym razem pani Patrycja powiedziała,że nie może zdradzac mi takich informacji. Ponownie poprosiłam o przełączenie do kierownika, i ponownie rozmowa została rozłączona. Nie polecam usług poczty kwiatowej. Jestem zawiedziona i rozgoryczona,że tak miły dzień został popsuty przez brak profesjonalizmu nie jednej ale wielu osób.
Review o: VANGRAAF
sweter Miarie Lund i Franco Callegari,
Swetry bardzo dobrej jakości ,cena w promocji jeszcze lepsza. Faktycznie termin realizacji zamówienia dość długi, zamówiłam 15.04 a towar otrzymałam 26,04, ale w paczce był list z przeprosinami za zbyt długi czas realizacji zamówienia. Jak widać słowo przepraszam z wytłumaczeniem powodu opóźnień, zmienia nastawienie klienta i dlatego daję 4 gwiazdki.
Review o: Floryday
spodnie, tunika, bluza
To mój drugi zakup we Floryday i na pewno będą następne. Dzień po zakupie przesyłka została wysłana (jest możliwość podglądu stanu zamówienia) i tego samego dnia na moje konto zwrócono kwotę za bluzę, która "się wyprzedała". Szkoda! Ciuszki szły dwa tygodnie, cały czas monitorowałam przesyłkę - najdłużej trwała dostawa z europejskiego magazynu do Polski. Ubrania o jeden punkt gorszej jakości niż się spodziewałam, niemniej naprawdę ładne i będą się dobrze nosić, kupiłabym i tak. Trzeba dokładnie czytać opisy i rozmiarówkę, jest różna dla różnych ubrań.
Zmówienie złożyłam 13 grudnia 2020,opłaciłam,nie stety nawet nie otrzymałam potwierdzenia opłacenia na maila, nie ma śladu gadzie ,co i dlaczego.Z konsultanet można tylko pisać nic po zatym.Będę musiała zastosować inne kroki..Dobrze że chociaż potwierdzenie przelewu z banku mam,nie polecam FLORYDAY,uwżajcie!!!!
W dniu dzisiejszym otrzymałam futerko, które jest bardzo ładne, ale mimo wszystko, muszę przyznać ż, że brak informacji o dostawie wprowadzało mnie w moment zwątpienia za co przepraszam.
Zamówiłam rzeczy 30 stycznia - do dnia dzisiejszego przesyłka nie została wysłana. Wysłałam maila - brak odpowiedzi !!!!!!!!!!!!!!!!!! szkoda , fajne rzeczy, ale na pewno już więcej nie zamówię. W ubiegłym roku roku czekałam 3 miesiące na przesyłkę, ( rzeczy zimowe, a tu już prawie było lato jak otrzymałam.
Rzeczy tandetne, tylko do kosz. Dałam się nabrać. Nie radzę kupować
Ciekawa jestem, czy po 15 miesiącach masz takie samo zdanie o Floryday ???
Ja po dwóch pierwszych drobnych zakupach też piałam z zachwytu, ale następne to
była wielka porażka i oszustwa ze strony tego sklepu internetowego.Review o: Redro
FOTOTAPETA
Warto czytać opinie negatywne, bo podobne sytuacje mogą się przytrafić właśnie Tobie.
Ze strony Redro.pl nieprzychylne opinie są usuwane - sprawdziłam osobiście - moja zniknęła od razu z dnia na dzień! Ale postanowiłam ją ponowić - NAGANA DLA OSZUSTÓW.
A oprócz tego zostałam przez Redro naciągnięta na kupno fototapety nienadającej się do użytku.
Ja czuję się oszukana nie tylko dlatego, że wyrzuciłam 550 zł w błoto płacąc za produkt nie spełniający kryteriów fototapety: sprane kolory (spłowiały czarny i mętno-żółty, zamiast czerni i złotego) i rozmazany obraz, ale także dlatego, że przed wykonaniem nie poinformowano mnie uczciwie, że plik który dostarczyłam specjalnie na życzenie Redro nie jest dla nich wystarczająco dobry do prawidłowej realizacji zamówienia. Wysłano mi mailowo przed wydrukiem próbki tej tapety, które wyglądały dobrze, więc je zaakceptowałam. Dostałam produkt wadliwy, ale Redro wykręca się od odpowiedzialności faktem zaakceptowania przeze mnie próbek, które zupełnie nie przypominają nadesłanej mi fototapety. Stworzyli historyjkę o moim źle ustawionym monitorze, który podbija jakość i stąd złe próbki wyglądają u mnie dobrze. Ale nie są w stanie wytłumaczyć się z tego, że widząc złą jakość mojego pliku do wydruku fototapety, przyjęli go bez słowa krytyki, naciągając mnie na jej kupno, co świadczy nie tylko o nieuczciwości, ale i o braku profesjonalizmu.
Jak zwykle rację ma ten, co (o)trzyma kasę.
Zastanówcie się zatem dobrze, zanim dokonacie zamówienia.
I POCZYTAJCIE OPINIE O REDRO Z NIEZALEŻNYCH ŹRÓDEŁ.Review o: Mountain Warehouse
Ok
Zamówiony towar (Pianka do pływania) doszedł z 2 dniowym opóźnieniem. Nie musiałam, się kontaktować, ze sklepem.
Pianka jest dobrej jakosci.
Niedogodny jest dla mnie brak płacenia tzw. Szybkim przelewem.Review o: Desigual
Nie polecam
Nie ma kontaktu ze sklepem internetowym, telefon tylko hiszpański, nie odpisują na maile, brak informacji o przesyłce, czy w ogóle dojdzie.
Chcę zapytać czy doszło do realizacji zamówienia p. Joanny
Desigual sklep internetowy jest do d..y nie realizuje zamowien już 10 dni jak wplacilam pieniądze zamówienie potwierdzone zapłacone a wysylki nie ma
Desigual to jedna wielka pomyłka płatność z góry przesyłki nie ma czekam 3 tygodnie na meile nikt nie odpowiada
Firma jest niesolidna, minęło 6 dni a towaru niema. Kontakt tel głuchy…
Sklep Desigual omijać szerokim łukiem. Po 2 tygodniach ani towaru ani zwrotu środków. Sklep łamie zasady, prawa konsumenckie bo na podany na s nr tel nie dodzwonią się, meilowych wyjaśnień brak.
Najgorszy sklep internetowy z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia!!!! Absolutny brak kompetencji.
Review o: GlobKurier
polecam
Jedyna firma do której można się dodzwonić i w której siedzi człowiek po drugiej stronie słuchawki. Mimo że był piątek Pani z obsługi klienta siedziała do 19:00 i wyjasniała dla mnie sprawe. Popelnilismy bład bo przykleilismy dwa razy ten sam list przewozowy na rozne przesylki ale udalo sie to odkrecic. Na prawdę bardzo dziekuje!!!
Wszystko okej polecam
A ja nie polecam
Ja też nie polecam
Review o: Floryday
jedno wielkie oszustwo
Jakość towaru nie odpowiada nawet 10 % ceny którą zapłaciłam za płaszcz-trencz. To się nie nadaje do noszenia, po prostu szmata. Bez metki i uszyta na kolanie, materiał-wata. Nawet za darmo bym tego nie założyła.Po prostu przekręt w biały dzień dla naiwnych bez adresu zwrotnego.Nigdy więcej!!!
Towar jest fatalnej jakości, zupełnie niezgodny z tym co było na zdjęciu. Zwrot jest niemożliwy, bo nie wiadomo jaki to jest adres, gdzieś w Chinach.... nigdy więcej! Nie popełniajcie mojego błędu!
Zdecydowanie odradzam!!!!Hong Kong _ZC Holding (HK) Limited : FLAR / RM 11,09 / F, 1 HUNG TO ROAD, KWUN TONG KL HK (Należy pamiętać, że NIE jest to adres zwrotny.)
Review o: Redro
Beznadziejny towar i serwis
Fototapeta przyszła inna niż zamawiana - firma się nie odzywa. Klient zapłacil, to mają w d... Odradzam, beznadziejna jakość i słaby serwis.
Mam to samo, szkoda że nie przeczytałam wcześniej opini, TRAGEDIA zarówno towar (niezgodny z zamówieniem) jak i serwis
Ja mam dokładnie to samo, tapeta przyszła w słabej rozdzielczości i cisza...
Niestety opinii negatywnych nie było wcześniej. Ta opinia z 05.2019 jest pierwszą. Wcześniej same ochy i achy. Też mam z nimi problem i ich fototapetą:((
Czas oczekiwania na odpowiedz żenująca. Adam Piotrowiak który odpisuje udaje ze nie nie wie co to jakość wydruku. Nie polecam! Z daleka od tej firmy
Uwaga Amatorzy! Nie potrafią załatwić reklamacji. Produkty II gatunek.!!!
Też jestem rozczarowana. Zamówiłam tapetę w białe grochy na czarnym tle. Po położeniu i wyschnięciu, tapeta wygląda tragicznie. Na łączeniach widać UWAGA biały kolor, czarny tusz się ściera. Na czarnym kolorze, który w rzeczywistości jest grafitowy widać białe plamy. Tapeta wygląda jak przepuszczona po prostu przez zwykłą drukarkę, kolory w żaden sposób nie są zabezpieczone. Na maile z reklamacją nikt nie odpowiada. Jeśli ktoś chce, mogę przesłać zdjęcia na maila. NIE POLECAM !