Wszystkie opinie z ewa

  • Review o: MWM Meble

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Meble ogrodowe

    Zakupy w tym sklepie to jakiś dramat! Od miesiąca nie mogę doprosić się swojego zamówienia. Najpierw sprzedają towar którego nie mają, potem dostaję komplet mebli do ogrodu z zupełnie innymi poduszkami. Po zareklamowaniu i tygodniu czekania przysłali tylko połowę poduszek. Teraz czekam kolejny tydzień na wysłanie kompletu właściwych poduszek i tak od miesiąca. Jak najdalej od zakupów w tym sklepie.
    Zdecydowanie nie polecam!


  • Review o: Naoko-store

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bezrękawnik

    Niepoważne traktowanie klienta. Produkt zamówiony 8 marca, nie został wysłany do dzisiaj (19 kwietnia), co tydzień dostaję informację o wysyłce "w tym tygodniu". Na maile przestali już odpisywać.


  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    lekcje angielskiego standard NOVAKID

    Moja córka 10 letnia uczestniczy w nauce lekcji angielskiego od 5 miesięcy, 2 razy w tygodniu. Platforma Novakid to dla nas idealne rozwiązanie na naukę języka angielskiego. Mieszkamy na wsi i niestety nie mamy możliwości by córka, po zajęciach w szkole podstawowej miała możliwość dodatkowego, stacjonarnego kontaktu z językiem angielskim. Novakid nam to umożliwiła. Córka ma kontakt z "żywym angielskim", przez to bardzo pokonała blokadę w mówieniu po angielsku. Zaczyna rozumieć krótkie rozmówki po angielsku, w szkole podstawowej lepiej radzi sobie z testami, nie boi się już ocen. Widzimy postępy córki w nauce. Ciekawa tematyka lekcji w Novakid, połączenie nauczania języka z zabawą, tj. grami i filmikami na ekranie komputera, sprawia że córka bardzo chętnie uczestniczy w lekcjach. Nauczyciel Pani Charm B jest wyjątkowa. Córka bardzo ją lubi za cierpliwość i sposób w jaki przekazuje wiedzę. Jest nauczycielem na 5 z plusem. Oczekujemy, że nasze dziecko będzie rozumiało i płynnie rozmawiało w języku angielskim.


  • Review o: Wojas

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Reklamacja

    Zupełny brak profesjonalizmu, lekceważenie klienta – jestem zawiedziona. Pantofle zostały uszkodzone w czasie naprawy pękniętej podeszwy (zadarta skórka na czubie, której wcześniej nie było) i brzydko naprawione (pomarszczona skóra). Wojas po złożeniu odwołania, a następnie zażalenia dwukrotnie odmówił wymiany butów lub zwrotu pieniędzy, nie poczuwając się do winy. Od dwóch miesięcy trwają formalności związane z reklamacją moich butów i nadal nie mam ich fizycznie w domu. Kierowniczka sklepu w czasie zgłaszania reklamacji stwierdziła, że nie mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy, ani wymianę obuwia i, że musi wpisać prośbę o naprawę, nie dając mi w tym względzie żadnego wyboru. Kierowniczka, mimo wielu próśb, nie chciała również podać numeru do dyrektora lub jednostki nadrzędnej, takiego numeru nie można też dostać na Infolinii. Stwierdziła też, że sklep w Ostrołęce nie ma strony internetowej, w każdym razie ona o takiej stronie nic nie wie. To był mój ostatni zakup butów w Wojasie. Stanowczo odradzam zakupy w tej firmie. Nie polecam!

    Zaznaczyłam Nie kupiłabym tu ponownie. W czasie edycji zaszła pomyłka.omyłka.


  • Review o: Wojas

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Reklamacja

    Zupełny brak profesjonalizmu, lekceważenie klienta – jestem zawiedziona. Pantofle zostały uszkodzone w czasie naprawy pękniętej podeszwy (zadarta skórka na czubie, której wcześniej nie było) i brzydko naprawione (pomarszczona skóra). Wojas po złożeniu odwołania, a następnie zażalenia dwukrotnie odmówił wymiany butów lub zwrotu pieniędzy, nie poczuwając się do winy. Od dwóch miesięcy trwają formalności związane z reklamacją moich butów i nadal nie mam ich fizycznie w domu. Kierowniczka sklepu w czasie zgłaszania reklamacji stwierdziła, że nie mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy, ani wymianę obuwia i, że musi wpisać prośbę o naprawę, nie dając mi w tym względzie żadnego wyboru. Kierowniczka, mimo wielu próśb, nie chciała również podać numeru do dyrektora lub jednostki nadrzędnej, takiego numeru nie można też dostać na Infolinii. Stwierdziła też, że sklep w Ostrołęce nie ma strony internetowej, w każdym razie ona o takiej stronie nic nie wie. To był mój ostatni zakup butów w Wojasie. Stanowczo odradzam zakupy w tej firmie. Nie polecam!

    Zaznaczyłam Nie kupiłabym tu ponownie. W czasie edycji zaszła pomyłka.omyłka.


  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Subskrypcja NovaKid

    Moja córka korzysta z NovaKid już od ponad 2 lat, średnio 2x w tygodniu. Przez ten czas, dzięki nowatorskiemu podejściu do zajęć z dziećmi i możliwością nauki z nauczycielami z całego świata jej zasób słów zwiększył się niesamowicie. Dodatkowo jej akcent brzmi tak jakby urodziła się w Anglii. W NovaKid najbardziej podoba mi się pełna dowolność w wyborze dnia i godziny lekcji, a nauczyciele mają rewelacyjne podejście do dzieci w różnym wieku.

    Dzień dobry!
    Dziękuję bardzo za opinię 😊
    Jesteśmy naprawdę wdzięczni za miłe słowa i wsparcie!


  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    NOVAKID lekcje angielskiego dla dzieci

    Uwielbiam tą platformę do nauki angielskiego dla dzieci. Moja córka uczy się od początku czyli od poziomu "0". Teraz jest na trzecim i swobodnie wypowiada się po angielsku a ma dopiero 8 lat. Metodyka nauczania rewelacyjnie skuteczna. A córka świetnie się bawi na każdej lekcji i z niecierpliwością czeka na kolejną. Nauczyciele bardzo profesjonalni i cierpliwi, zawsze uśmiechnięci. Zajęcia można wybrać o dowolnej porze i w pasującym terminie. Czas lekcji dopasowany do możliwości dziecka.
    Jedyny minus to wysoka cena. Można jednak trochę zaoszczędzić korzystając z okresowych promocji i bonusów.

    Dzień dobry!
    Twoja recenzja wywołała uśmiech na naszych twarzach.
    Jesteśmy wdzięczni za zaufanie do Novakid 🚀


  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Novakid

    Lekcje z Novakid to strzał w 10! Córka zaczyna po mału mówić po angielsku, na lekcjach w szkole zaczyna sie nudzic, bo tu uczy się bardzo szybko i przyjemnie nowych rzeczy. Nauczyciel super, bardzo kontaktowy. Córka uwielbia lekcje z Novakid! A przy okazji 3latek w domu podsłuchuje i też powtarza słówka 🙂

    Dzień dobry!
    Dziękujemy za docenienie naszej ciężkiej pracy i bycie cenionym klientem! 👍


  • Review o: Naoko-store

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kurtka

    Kupiłam kurtkę w NAOKO za ponad 300 zł( z wyprzedaży) wysyłka ok 3 dni . Niestety jak kurtka przyszła to złapałam się za głowę -jakość gorsza niż kurtki z AUCHAN... rozmiar dziwny ,biodra strasznie szerokie. Beznadzieja pod każdym względem . Dokonałam zwrotu(na mój koszt) po czym okazało się po moich meilach, że "zgubili paczkę " na magazynie... czekam na zwrot już tydzień, dramatyczny kontakt ze sklepem. Nie wiem skąd biorą się pozytywne opinie i polecajki :O


  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lekcje z Novakid

    Bardzo polecam naukę języka angielskiego z Novakid. Córka jest bardzo zadowolona, na lekcji dziecko jest zmobilizowane do mówienia po angielsku, po jakimś czasie bez problemu rozumie podstawowe polecenia nauczyciela, nabiera płynności mówienia po angielsku, ma przy tym dużo frajdy, z niecierpliwością czeka na kolejne lekcje, nie ma mowy o żadnym zmuszaniu do lekcji :)


  • Review o: Ulla Popken

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    strój kąpielowy

    Bardzo dobry kontakt, szybko dostarczona przesyłka przez kuriera DHL, towar taki jak na zdjęciu, zgodny z oczekiwaniami, solidny, rozmiar idealny.


  • Review o: TrekkInn

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kurtka mammut

    Jeżeli komus zależy na czasie to nie polecam


  • Review o: Novakid

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Subskrypcja lekcji z lektorem języka angielskiego dla dzieci

    Polecam gorąco - świetna opcja dla zabieganych. Osobiście cenię za wygodę, elastyczność harmonogramu zajęć i rezultaty zajęć z lektorami :)


  • Review o: TK Lighting

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    LAMPA PODŁOGOWA DEVA GRAPHITE 5218 TK Lighting , LAMPA WISZĄCA DEVA GRAPHITE 4458 TK Lighting

    Porażka . Lampa wisząca uszkodzona już na etapie produkcji. W czasie nawiercania otworów w drewnianej belce został wyłupany kawałek drewna., co powoduje, że pręt z obsadą żarówki nie trzyma się w belce. Mimo tak oczywistej usterki zapakowano lampę i wysłano do klienta.
    Natomiast sposób montażu podstawy lampy podłogowej do drewnianego kija wymaga siły Schwarzeneggera i jednocześnie delikatności damy, albowiem minimalna niedokładność( o którą bardzo łatwo) spowoduje pęknięcie kija, a bez użycia siły nie da się dociągnąć wkręta . Technologia na poziomie "dna wklęsłego".


  • Review o: regatta

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kurtka

    Po przeczytaniu opini włos na głowie mi się zjeżył ale zostałam mile zaskoczona szybka dostawa i kurtka zgodna z opisem


  • Review o: Sephora

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Woda perfumowana Miss Dior Absolutely Booming

    Zakupiłam perfumy z data produkcji styczeń 2017 r
    Data ważności minęła 16miesięcy temu
    Po otworzeniu po jakimś czasie zauważyłam że zapach szybko się ulatnia i zmienia ,wyczuwalna woń maggi...
    Zareklamowałam produkt i uwaga Sephora nie stwierdza wady jakościowej...odmowa
    Sprawę kieruję do Rzecznika ...
    Polskie prawo zabrania sprzedaży produktów przeterminowanych...
    Doradzam aby sprawdzać kody produktów w wyszukiwarce check cosmetic jeżeli chcemy mieć pewność że są nieprzeterminowane
    Będę omijała sklep Sephora szerokim łukiem i inny ostrzegała
    Nie szanują klienta i jego bezcennego zdrowia


  • Review o: Deichmann

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Obuwie dziecięce

    Nie polecam butów, obuwie zakupione dla dziecka w kwietniu. Niespelna dwa miesiące a obuwie zaczelo pękać dokoła podeszw i sie rozklejać. Reklamację odrzucono,ponieważ niby byly mocno zamoczone. Żeby wiedziala ze adidasy są tylko na porę suchą🤣 to na pewno bym ich nie kupiła, strata pieniedzy i nerwów, nie polecam.


  • Review o: Yours Clothing

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    spodnie

    Zamówiłam spodnie jeansowe. Wdawały mi się, że trafiłam nareszcie na odpowiednie spodnie roz. 54.

    Zamówienie przyszło w prawie o czasie z kilku dniowym opóźnieniem. Spodnie były za duże, więc musiałam zwrócić.
    Od 17 kwietnia tego roku walczę Your cloting o zwrot pieniędzy za spodnie.
    Zwrot został wg. portalu zlikwidowany, a pieniędzy na koncie nie ma.
    Po pierwszym emailu z odpowiedzią kontakt się urwał. Nie odpowiadają na żadnego maila.
    Nie polecam nikomu tego sklepu.
    OSZUSTWO!
    BRAK KONTAKTU!


  • Review o: Yoursurprise

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Brelok ze zdjęciem

    Nie polecam nikomu! Dostawa miała być między 22 a 23 czerwca a dotarła 27. Upominałam się mailowo w dniu 22 czerwca, że nie widzę postępu z dostarczeniem paczki ale zostałam zapewniona, że przesyłka dotrze na czas. Niestety nie dotarła. Na dodatek brelok różni się znacznie od projektu, który wykonałam przy zamówieniu.


  • Review o: Flixbus

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet

    To, że masz wykupiony bilet jeszcze nie oznacza, że pojedziesz. Nie licz na zwrot pieniędzy za bilet. Uważajcie na flixbusa


  • Review o: Flixbus

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Podroz

    Masakra, dzień przed anulowali rezerwacje miejsc (za które dodatkowo płaciłam). Jadę z mężem i dwójką dzieci i zamówiłam miejsca na przeciwko siebie ze stolikiem. Ostatecznie jedziemy na innych miejscach, fotele niewygodne, wifi nie działa i niestety siedzimy przy toalecie z której dobiega swojski zapach.
    Na infolinii nikt nie odbiera, na maile nikt nie odpisywał.


  • Review o: Joom

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Pokrywka/oslona do mikrofalówki

    Produkt który kupilam to produkt wykonany z plastiku. Byłam więc bardzo zdziwiona gdy zobaczyłam go dostarczonego w platikowej torbie. Oczywiście dotarł uszkodzony i nie nadający się do użycia.
    W dniu dostawy otrzymałam email z zapytaniem czy jestem zadowolona z zakupu. Po odpisaniu i prośbie o infomacje o zwrocie, nie otrzymałam juz odpowiedzi.
    Na stronie Joom nie ma informacji kontaktowej z obsługą klienta. Nie mam pojęcia jak zwrócić towar.
    Jestem zdania iż Joom jest oszustem i nie ma żadnych intencji zadowolenia klientów. Swiadczy o tym brak kontaktu, jakość towaru, oraz forma opakowania w jakiej sie pojawił. Nie polecam tego sklepu nikomu.


  • Review o: Fruugo

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Sweter

    Złodzieje. Okradli mnie na 150 PLN. Towar nigdy nie przyszedł. Kto wie komu i jak to zgłosić ?

    Złodzieje mnie też okradli.


  • Review o: Hebe

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    krem

    Nie polecam zakupów w Hebe, gdyż na towar czekam ponad 15 dni. Pisałam do Hebe dwukrotnie i nie dostałam żadnej odpowiedzi. Jak również nie dostałam rekompensaty za oczekiwanie na rzecz, która była w prezencie i nie doszła na czas. Nie dostałam też słowa przepraszam. Zero szacunku do klienta. W związku z tym nie będę zamawiać już w Hebe

    U mnie identyczna sytuacja, produkty reklamowane 25.02.23 do dzisiaj tj.12.04.23 sprawa nie załatwiona. O rekompensacie zapomnij.U mnie też kosmetyki miały być wysłane na prezent.


  • Review o: Lightinthebox

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    plecak

    Kupiłam plecak. Na zdjęciu wyglądał ładnie, duży i materiał skóropodobny. Kosztował bez groszy 140 zł. Tymczasem przyszło coś paskudnego... nawet nie jest żadna skaja, tylko jakaś cienka cerata. Masakra.


  • Review o: Hebe

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    reklamacja

    Od 24.02.23 nie otrzymałam produktów, reklamowałam dostawę ponieważ kosmetyki były uszkodzone ,coś się rozlało.Kontakt ze sklepem słaby, tempo rozwiązywania problemu skandaliczne. Kurier po odbiór uszkodzonej przesyłki w godz.10-14, chyba trzeba brać urlop ,żeby się z nim widzieć. Na przeczytanie wiadomości mają 14 dni, nie można się umówić na inne godziny z kurierem. Dzisiaj zaproponowałam, żeby oddać produkty do sklepu stacjonarnego, konsultantka powiedziała, że można, tylko szk że tak późno wskazała sposób zwrotu, zresztą nie wiadomo czy da się to w ten sposób załatwić. Produkty oddam, a na nowe poczekam jeszcze z 2 tyg.


  • Review o: Bershka

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Płaszcz trencz wełniany

    Wstyd! Dostałam znoszony płaszcz, zmechacony, caly we włosach, wymięty, a w kieszeni chusteczki zesmarkane! Bershka wstydźcie się! Dodam, ze to nowa kolekcja i plaszcz kosztuje 300zł!


  • Review o: Psibufet

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Karma dla psa

    Zamówiłam karmę za 40 zł. Nie wiedziałam że podpisywałam jakąś subskrypcje, zostały pobrane pieniądze z konta 136 zł. A paczka do mnie nie dotarła. Po kontakcie pani powiedziała że niestety nie zwrócą pieniądzy. Totalny chaos.


  • Review o: Sportroom

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Buty Puma

    Zamówiłam buty Puma pod koniec października, do dzisiaj, tj. 28 listopada nie mam ani butów ani zwrotu pieniędzy. Strasznie żałuję, że nie poczytałam wczesniej o tym sklepie w internecie-na pewno zrezygnowałabym z zakupów. W przyszłym tygodniu zgłaszam.sprawę na policję. Nie odpuszczę!

    Czy uzyskała Pani finalnie zwrot środków z wykonanego zwrotu?


  • Review o: Giuseppe Zanotti

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Buty Urchin

    Bardzo nie polecam firmy!!!! Zakupiłam buty 04.09.22 , zapłaciłam PayPal. Niestety nie spełniły moich oczekiwań w związku z tym na stronie internetowej firmy zgłosiłam zamiar zwrotu. Nadmienię, że paczka nie zawierała etykiety zwrotnej. Minęło 14 dni i firma robi wszystko, byle nie przesłać etykiety zwrotnej i oddać pieniędzy ( prawie 250€). To bardzo zniechęca . To skandaliczne potraktowanie klienta!


  • Review o: Ticketmaster

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet

    Brak zwrotu środków za zakupiony bilet na odwołane przez Ticketmaster w ostatniej chwili wydarzenie. Zero przeprosin. Mają Kluenta gdzieś. Brak jakiejkowiek informacji na temat zwrotu. Fatalna obsługa. Utrudniony kontakt. Odradzam.


  • Review o: Yoursurprise

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    prezent piw

    Niestety, pierwsza paczka ktora miala dotrzec na termin zostala uszkodzona i inpost z automatu zwrocil ja do nadawcy. Druga paczka to samo, z tym ze ona dotarla do obdarowanego, byla zniszczona, piwa lataly po calej paczce, wszystko mokre i popekane.

    Właśnie chciałam zamówić u nich miśka za ponad 200zł ale nie widzę opcji za pobraniem a poza tym oni są z Holandii to działa to odstraszająco. I jeszcze te negatywne opinie...


  • Review o: Shein

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Spinki do włosów

    Zamówiłam 10 różnych spinek do włosów. Wybór jest ogromny. Dostałam przesyłkę po 4 dniach. Jednak w środku była tylko jedna spinka. Mimo, że na zestawieniu płatności była cena wszystkich wybranych spinek. Jestem rozczarowana. Więcej nie zamówię. Za te jedną spinkę zapłacę i cieszę się, że wybrałam odroczone płatności. Przynajmniej nie straciłam pieniędzy.


  • Review o: Roneberg

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zegarek smartwatch

    witam kupiłam zegarek (smartwatch) który przed Bożym Narodzeniem odesłałam do obecnej chwili nie otrzymam zwrotu towaru ani pieniędzy złożę skargę na policje i do rzecznika praw konsumenta


  • Review o: Kazarstudio

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    sneakersy

    Kazarstudio oferuje produkty na każdą okazję, zarówno w stylu casualowym, sportowym charakterze, jak i propozycje na bardziej oficjalne okazje. Kolekcje Kazar Studio mają charakteryzować się różnorodnością modeli, wzorów czy materiałów.

    Ciekawym elementem kobiecej linii będą futurystyczne sneakersy, niezwykle modne kowbojki, minimalistyczne baleriny czy klasyczne szpilki w wielu wariantach kolorystycznych. Dla mężczyzn Kazar Studio przygotowało modele z ultralekkimi cholewkami, obuwie nawiązujące do stylistyki lat 90., czy białe i czarne trampki na masywnych, amortyzujących podeszwach. W asortymencie zaskoczyć mogą również te bardziej nietypowe produkty jak torba dla psa, opakowania na prezerwatywy czy opalizujące płaszcze przeciwdeszczowe. Wszystko zgodnie z myślą – dla każdego coś dobrego (i niezwykłego).


  • Review o: Manunatu

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    szampon

    Jestem bardzo zadowolona. Naturalny szampon do włosów oczyszcza skórę głowy, zapobiega wypadaniu i wzmacnia włosy. szampon do włosów dokładnie oczyszcza skórę głowy I włosy , pozostawiając je miękkie, wygładzone i błyszczące. Idealnie dobrana kompozycja chroni skórę głowy przed wysychaniem. Szampon skutecznie radzi sobie z łupem, wypadaniem włosów czy utratą blasku. Posiada intensywny zapach grejpfruta oraz gałki muszkatołowej, który na długo mi towarzyszył.
    Żel pod prysznic można używać robiąc panię w dłoniach, a potem namydlając resztę ciała. Można też nakładać porcję żelu na gąbkę czy myjkę i w taki sposób robić pianę do mycia. Żel należy dokładnie spłukać. Uzupełnieniem pielęgnacji żelem będzie stosowanie balsamu do ciała.


  • Review o: GAIA

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    stanik

    Biustonosze Gaia gwarantują pełen komfort użytkowania oraz podkreślają kobiecość. Do kompletu dobierz figi, stringi lub szorty. Wykorzystane przy produkcji tej kolekcji niepowtarzalne hafty i koronki oraz oryginalne, delikatne dzianiny pozwoliły nam stworzyć idealną bieliznę damską. Bielizna GAIA tworzona jest z myślą o kobietach ceniących wygodę i tradycyjne wzornictwo. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientek, produkujemy bieliznę w szerokiej gamie rozmiarów, co powinno zadowolić wszystkie Panie. Szczególnie kobiety o dużych biustach będą usatysfakcjonowane ofertą biustonoszy wykonanych ręcznie. Mogą one bowiem zaopatrzyć się w ładną i seksowną bieliznę w odpowiednim dla nich rozmiarze. Odzież z kolekcji Vestiva to komfortowe body i bawełniane koszulki, wszystkie wykonane z wysokiej jakości materiałów i uwzględniające najnowsze trendy w modzie.


  • Review o: Roneberg

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kajdanki

    Firma nie wywiązuje się z realizacji zamówień i nie zwraca pieniędzy
    Zamówiony przez nas prezent na 18 urodziny nie przyszedł a teraz od 12 sierpnia firma nie oddaje pieniędzy .
    Bardzo nieprofesjonalne
    Ewa Poprawska
    Nr zamówienia
    305520852


  • Review o: Cukrówka

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Krówki weselne

    Pyszne piękne krówki :) bardzo polecam. Informacje na bieżąco o realizacji zamówienia - super


  • Review o: Triverna

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    v

    poszukuje ludzi poszkodowanych ,zarówno przez hotel Poradzić jak i przez portal Triverna, z którym o hotel działa w zmowie,a sprzedaż na portalu nadal trwa w najlepsze z klauzulą bezzwrotna. Osoby poszkodowane proszone są o kontakt celem złożenia pozwu zbiorowego przeciwko wymienionym podmiotom,jak i złożenia doniesienia podejrzenia popełnienia przestępstwa. Są na to odpowiednie paragrafy ,a zwrot poniesionych kosztów dla poszkodowanych klientów jest bezsporny

    Bardzo chętnie się dołączę do tego pozwu. W dzisiejszej rzeczywistości która nawiedziła cały świat nie potrafią się ugiąć i liczą tylko na swój zysk, takie firmy jak Triverna powinny przestać istnieć i nie naciągać swoich klientów.

    Chętnie dołączę się do pozwu. Zwalanie odpowiedzialności na hotel, hotel nie odpowiada ani na emaile ani na telefony. Jakby nie istnieli. Triverna odpowiada paragrafami i umywa ręce. Skandal.

    Zgadzam się z innymi opiniami - NACIĄGACZE
    Zarezerwowałem hotel, wpłaciłem zaliczkę z myślą, że resztę dopłacę w hotelu, bo tak zazwyczaj robię w innych tego typu przypadkach. W hotelu okazało się że moja rezerwacja została anulowana bo nie wpłaciłem brakującej kwoty na 10 dni przed przyjazdem. W warunkach BEZPŁATNEJ ANULACJI jest co prawda taki zapis (małymi literami i w jednym z ostatnich punktów) ale nie miałem zamiaru anulować pobytu więc nie wczytywałem się w przydługą treść warunków anulacji.
    Oczywiście kontakt telefoniczny z Triverną nie był możliwy a w odpowiedzi na reklamację mailową dowiedziałem się od Pani MARIOLI (z nazwiska się nie przedstawia) że to SYSTEM anulował.
    Ostrzegam przed tą firmą. Takie firmy nie powinny istnieć na naszym rynku. Dołączę się do pozwu zbiorowego.

    Witam ,
    od wczoraj walczę z portalem . NIe można się skontaktować telefonicznie niby przyczyny techniczne. Zablokowane środki do wykorzystanie w ciągu 24 h. Gdy próbowałam zrobić rezerwację to znikły. Chętnie się podłączę, żeby walczyć o każdy grosz.


  • Review o: Poczta Kwiatowa

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bukiet, wino, czekoladki

    Nie polecam. i to bardzo nie polecam. W dniu wczorajszym złożyłam zamówienie na ok 400 zł z oznaczeniem,że przesyłka ma być dostarczona w dniu dzisiejszym tj 26 kwietnia z okazji urodzin mamy. Kwiaty plus upominki miały być dostarczone w godz 9-12. Po godzinie 13 dzwoniłam na infolinię, z zapytaniem dlaczego nie było przesyłki. Pan Michał powiedział,że skontaktuje się z kwiaciarnią i do mnie oddzwoni- czego nie uczynił. O godz 16 zadzwoniłam ponownie, że niespodzianki dla mamy nadal nie ma. Tym razem odebrała p. Patrycja, która w bardzo niemiły sposób powiedziała żebym sobie czekała na tel od p. Michała. Po moich protestach, żeby udzieliła mi informacji powiedziała, że przesyłka zostanie dostarczona za 2 dni !!! 2 dni po urodzinach mamy!!! Poprosiłam o przełączenie do kierownika. Oczywiście rozmowa się rozłączyła. Zadzwoniłam ponownie i kolejna pani powiedziała,żebym czekała na tel od pana Michała, któremu zostało jeszcze 7 min pracy i do mnie oddzwoni. Czekałam 40min i zadzwoniłam ponownie. Znowu odebrała p Patrycja, która poinformowała mnie,że po naszej poprzedniej rozmowie zaksięgowała zwrot kosztów. Na moją odpowiedz,że nie widzę ich na koncie, powiedziała żebym dzwoniła sobie do banku. Na moje pytanie, kto ponosi za całą sytuację odpowiedzialność( miał to być miły dzień dla mamy, która ma urodziny) pani Patrycja powiedziała,że mogę sobie złożyć reklamację. Zapytałam jak w takim razie działa firma, skoro rano dowiadują się że dana kwiaciarnia nie zrealiuje zamówienia, to czy nie mogą przekać go innej? Tym razem pani Patrycja powiedziała,że nie może zdradzac mi takich informacji. Ponownie poprosiłam o przełączenie do kierownika, i ponownie rozmowa została rozłączona. Nie polecam usług poczty kwiatowej. Jestem zawiedziona i rozgoryczona,że tak miły dzień został popsuty przez brak profesjonalizmu nie jednej ale wielu osób.


  • Review o: VANGRAAF

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    sweter Miarie Lund i Franco Callegari,

    Swetry bardzo dobrej jakości ,cena w promocji jeszcze lepsza. Faktycznie termin realizacji zamówienia dość długi, zamówiłam 15.04 a towar otrzymałam 26,04, ale w paczce był list z przeprosinami za zbyt długi czas realizacji zamówienia. Jak widać słowo przepraszam z wytłumaczeniem powodu opóźnień, zmienia nastawienie klienta i dlatego daję 4 gwiazdki.


  • Review o: Floryday

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    spodnie, tunika, bluza

    To mój drugi zakup we Floryday i na pewno będą następne. Dzień po zakupie przesyłka została wysłana (jest możliwość podglądu stanu zamówienia) i tego samego dnia na moje konto zwrócono kwotę za bluzę, która "się wyprzedała". Szkoda! Ciuszki szły dwa tygodnie, cały czas monitorowałam przesyłkę - najdłużej trwała dostawa z europejskiego magazynu do Polski. Ubrania o jeden punkt gorszej jakości niż się spodziewałam, niemniej naprawdę ładne i będą się dobrze nosić, kupiłabym i tak. Trzeba dokładnie czytać opisy i rozmiarówkę, jest różna dla różnych ubrań.

    Zmówienie złożyłam 13 grudnia 2020,opłaciłam,nie stety nawet nie otrzymałam potwierdzenia opłacenia na maila, nie ma śladu gadzie ,co i dlaczego.Z konsultanet można tylko pisać nic po zatym.Będę musiała zastosować inne kroki..Dobrze że chociaż potwierdzenie przelewu z banku mam,nie polecam FLORYDAY,uwżajcie!!!!

    W dniu dzisiejszym otrzymałam futerko, które jest bardzo ładne, ale mimo wszystko, muszę przyznać ż, że brak informacji o dostawie wprowadzało mnie w moment zwątpienia za co przepraszam.

    Zamówiłam rzeczy 30 stycznia - do dnia dzisiejszego przesyłka nie została wysłana. Wysłałam maila - brak odpowiedzi !!!!!!!!!!!!!!!!!! szkoda , fajne rzeczy, ale na pewno już więcej nie zamówię. W ubiegłym roku roku czekałam 3 miesiące na przesyłkę, ( rzeczy zimowe, a tu już prawie było lato jak otrzymałam.

    Rzeczy tandetne, tylko do kosz. Dałam się nabrać. Nie radzę kupować

    Ciekawa jestem, czy po 15 miesiącach masz takie samo zdanie o Floryday ???
    Ja po dwóch pierwszych drobnych zakupach też piałam z zachwytu, ale następne to
    była wielka porażka i oszustwa ze strony tego sklepu internetowego.


  • Review o: Redro

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    FOTOTAPETA

    Warto czytać opinie negatywne, bo podobne sytuacje mogą się przytrafić właśnie Tobie.
    Ze strony Redro.pl nieprzychylne opinie są usuwane - sprawdziłam osobiście - moja zniknęła od razu z dnia na dzień! Ale postanowiłam ją ponowić - NAGANA DLA OSZUSTÓW.
    A oprócz tego zostałam przez Redro naciągnięta na kupno fototapety nienadającej się do użytku.
    Ja czuję się oszukana nie tylko dlatego, że wyrzuciłam 550 zł w błoto płacąc za produkt nie spełniający kryteriów fototapety: sprane kolory (spłowiały czarny i mętno-żółty, zamiast czerni i złotego) i rozmazany obraz, ale także dlatego, że przed wykonaniem nie poinformowano mnie uczciwie, że plik który dostarczyłam specjalnie na życzenie Redro nie jest dla nich wystarczająco dobry do prawidłowej realizacji zamówienia. Wysłano mi mailowo przed wydrukiem próbki tej tapety, które wyglądały dobrze, więc je zaakceptowałam. Dostałam produkt wadliwy, ale Redro wykręca się od odpowiedzialności faktem zaakceptowania przeze mnie próbek, które zupełnie nie przypominają nadesłanej mi fototapety. Stworzyli historyjkę o moim źle ustawionym monitorze, który podbija jakość i stąd złe próbki wyglądają u mnie dobrze. Ale nie są w stanie wytłumaczyć się z tego, że widząc złą jakość mojego pliku do wydruku fototapety, przyjęli go bez słowa krytyki, naciągając mnie na jej kupno, co świadczy nie tylko o nieuczciwości, ale i o braku profesjonalizmu.
    Jak zwykle rację ma ten, co (o)trzyma kasę.
    Zastanówcie się zatem dobrze, zanim dokonacie zamówienia.
    I POCZYTAJCIE OPINIE O REDRO Z NIEZALEŻNYCH ŹRÓDEŁ.


  • Review o: Mountain Warehouse

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Ok

    Zamówiony towar (Pianka do pływania) doszedł z 2 dniowym opóźnieniem. Nie musiałam, się kontaktować, ze sklepem.
    Pianka jest dobrej jakosci.
    Niedogodny jest dla mnie brak płacenia tzw. Szybkim przelewem.


  • Review o: Desigual

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nie polecam

    Nie ma kontaktu ze sklepem internetowym, telefon tylko hiszpański, nie odpisują na maile, brak informacji o przesyłce, czy w ogóle dojdzie.

    Chcę zapytać czy doszło do realizacji zamówienia p. Joanny

    Desigual sklep internetowy jest do d..y nie realizuje zamowien już 10 dni jak wplacilam pieniądze zamówienie potwierdzone zapłacone a wysylki nie ma

    Desigual to jedna wielka pomyłka płatność z góry przesyłki nie ma czekam 3 tygodnie na meile nikt nie odpowiada

    Firma jest niesolidna, minęło 6 dni a towaru niema. Kontakt tel głuchy…

    Sklep Desigual omijać szerokim łukiem. Po 2 tygodniach ani towaru ani zwrotu środków. Sklep łamie zasady, prawa konsumenckie bo na podany na s nr tel nie dodzwonią się, meilowych wyjaśnień brak.

    Najgorszy sklep internetowy z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia!!!! Absolutny brak kompetencji.


  • Review o: GlobKurier

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    polecam

    Jedyna firma do której można się dodzwonić i w której siedzi człowiek po drugiej stronie słuchawki. Mimo że był piątek Pani z obsługi klienta siedziała do 19:00 i wyjasniała dla mnie sprawe. Popelnilismy bład bo przykleilismy dwa razy ten sam list przewozowy na rozne przesylki ale udalo sie to odkrecic. Na prawdę bardzo dziekuje!!!

    Wszystko okej polecam

    A ja nie polecam

    Ja też nie polecam


  • Review o: Floryday

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    jedno wielkie oszustwo

    Jakość towaru nie odpowiada nawet 10 % ceny którą zapłaciłam za płaszcz-trencz. To się nie nadaje do noszenia, po prostu szmata. Bez metki i uszyta na kolanie, materiał-wata. Nawet za darmo bym tego nie założyła.Po prostu przekręt w biały dzień dla naiwnych bez adresu zwrotnego.Nigdy więcej!!!

    Towar jest fatalnej jakości, zupełnie niezgodny z tym co było na zdjęciu. Zwrot jest niemożliwy, bo nie wiadomo jaki to jest adres, gdzieś w Chinach.... nigdy więcej! Nie popełniajcie mojego błędu!
    Zdecydowanie odradzam!!!!

    Hong Kong _ZC Holding (HK) Limited : FLAR / RM 11,09 / F, 1 HUNG TO ROAD, KWUN TONG KL HK (Należy pamiętać, że NIE jest to adres zwrotny.)


  • Review o: Redro

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Beznadziejny towar i serwis

    Fototapeta przyszła inna niż zamawiana - firma się nie odzywa. Klient zapłacil, to mają w d... Odradzam, beznadziejna jakość i słaby serwis.

    Mam to samo, szkoda że nie przeczytałam wcześniej opini, TRAGEDIA zarówno towar (niezgodny z zamówieniem) jak i serwis

    Ja mam dokładnie to samo, tapeta przyszła w słabej rozdzielczości i cisza...

    Niestety opinii negatywnych nie było wcześniej. Ta opinia z 05.2019 jest pierwszą. Wcześniej same ochy i achy. Też mam z nimi problem i ich fototapetą:((

    Czas oczekiwania na odpowiedz żenująca. Adam Piotrowiak który odpisuje udaje ze nie nie wie co to jakość wydruku. Nie polecam! Z daleka od tej firmy

    Uwaga Amatorzy! Nie potrafią załatwić reklamacji. Produkty II gatunek.!!!

    Też jestem rozczarowana. Zamówiłam tapetę w białe grochy na czarnym tle. Po położeniu i wyschnięciu, tapeta wygląda tragicznie. Na łączeniach widać UWAGA biały kolor, czarny tusz się ściera. Na czarnym kolorze, który w rzeczywistości jest grafitowy widać białe plamy. Tapeta wygląda jak przepuszczona po prostu przez zwykłą drukarkę, kolory w żaden sposób nie są zabezpieczone. Na maile z reklamacją nikt nie odpowiada. Jeśli ktoś chce, mogę przesłać zdjęcia na maila. NIE POLECAM !