Wszystkie opinie z Andrzej
Review o: biedronka
mięso
Kiedy ktoś w koncu powstrzyma to jawne oszustwo i złodziejstwo w oszukanczej sieci ? mięso paczkowane z aplikacją 10,99 bez aplikacji 13,99 sprawdzam na czytniku,pokazuje 13,99 przy kasie się okazuje 22 zł,kto się za to w koncu weżmie i pogoni tych oszustów ?
Review o: Breuninger
OSZUŚCI - nowy kask narciarki UVEX, zdekompletowany, nosi ślady powystawowe, dostawa koszmar!
Odradzam zakupy w tym sklepie.
Przestrzegam aby nie dać się nabrać, jaki to świetny sklep i obsługa.
Zamówienie bezproblemowe i na tym się kończy wszystko co piękne.
Dostawa tydzień po granicznym terminie dostawy. Zrzucanie winy na DHL, być może, ale gdyby nie moje codzienne kontakty do Breuninger, to pewnie nadal by wiadomo było gdzie jest paczka.
I najlepsze na koniec, nie dość, że opóźniona to jeszcze niekompletna paczka.
Kask narciarski sprzedany jako nowy, nosił ślady odklejania folii zabezpieczających wizjer, był zdekompletowany (brak pokrowca, który jest na wyposażeniu każdego nowego kasku Uvex), kask był nieprawidłowo zapakowany.
Biuro klienta oczywiście nie widzi w tym oszustwie problemu i proponuje mi odesłanie towaru.
SKANDAL I OSZUSTWO!NOWYReview o: Promki24
Książkę
Zamówiłem książke z dostawą ,nie dostałem ani książki ani zwrotu pieniędzy .Brak jakiegokolwiek kontaktu ,dzwoiłem na nr tel .695739398 poczta głosowa ,wysłałem maila nic .
Review o: Novakid
Lekcje angielskiego standard - 2x tygodniowo.
NovaKid to fantastyczna szkoła językowa, która zyskała moje uznanie z kilku powodów. Przede wszystkim, doceniam niezwykłą elastyczność, jaką oferuje, umożliwiając dostosowanie harmonogramu zajęć do naszych potrzeb. Optymalna długość lekcji, prowadzonych przez wyjątkowo zaangażowanego nauczyciela, sprawia, że są one efektywne i nie nudzą się.
Mój syn uczęszcza do NovaKid od września 2023 roku, biorąc udział w dwóch lekcjach tygodniowo. Widzę ogromny postęp, zwłaszcza jeśli chodzi o komunikację w języku angielskim. Dziecko z łatwością radzi sobie z testami i zadania w szkole, co świadczy o skuteczności nauczania.
Nauczyciel mojego syna zasługuje na wyróżnienie za wspaniałe podejście do dzieci. Jego zaangażowanie, poczucie humoru i pozytywna energia sprawiają, że lekcje są nie tylko edukacyjne, ale również przyjemne. Dziecko otworzyło się na komunikację w języku angielskim, co jest dla naszym celem. W przyszłości marzymy o jeszcze płynniejszej komunikacji syna w tym języku. W sumie, NovaKid to dla nas więcej niż szkoła językowa - to fascynująca podróż ku biegłości językowej naszego dziecka.Review o: E-lady
Robert
Zakup bieliznydamskiej nie kupować oszuści
Robert, ogarnij się.
Tylko klienci VIP mają możliwość obsługi telefonicznej.
Sorry stary, hamuj słownik.Pewnie nie zapłaciłeś hhyhyhyhhy
Review o: Castorama
Panele podłogowe
mam 50 km do Castoramy w Stargardzie Szczecinski,wieć zanim pojade sprawdzam na stronie czy towar jest dostępny,tak też było,towar dostępny,jade,człowiek na stanowisku z panelami sprawdza w komputerze,tak jest dostępny,więc drukuje mi zamówienie do kasy,płace idę po odbiór i tam dowiaduje sie po odczekaniu ok 30 min że towaru nie ma w sprzedaży,to jakiś potworny żart,pani za ladą mówi,To nie moja wina'' facet z magazynu,To nie moja wina'' oczywiście,przecież wszyscy wiemy że to wina Tuska,zapewniam że ta sytuacje mi osobiście przytrafiła sie nie po raz pierwszy,ta identyczna sytuacja,innym razem kiedy zamówiłem towar z dostawą i tak musiałem tam jechać bo się okazało że naliczyli mi podwójna stawke dostawy.Co tam się dzieje ?Dlaczego publikujecie strone internetową której nikt nie pilnuje,nad niczym nie panujecie,nie stać mnie na wyrzucanie w błoto pieniedzy na wycieczki do Castoramy 100 km
Review o: Castorama
Panele podłogowe
Zabrakło mi kilku paneli podłogowych,chciałem dokupić,wszedłem na strone Castoramy w Stargardzie i zapytałem konsultanta Karoline czy moge dokupić kilka sztuk,co usłyszałem...że ona nie wie bo to decyzja kierownika sklepu...dacie wiare,co za bzdura,do Castoramy mam 50 km,więc musze jechać żeby zapytać kierownika ?
Review o: Amronet
Wymiana
Totalne dno !
Wpłaciłem na swoje konto euro, to jakoś bez problemu, ale jak chce wymienic na złotówki i wypłacić to już nagle dane się nie zgadzają… wyskakuje info aby uzupełnić dane z dowodu. Oczywiście znowu wypełniam rubrykę z nr dowodu i data waznisci i to samo, uzupełnij dane… wpadłem specjalnie później inną jedna cyfrę to nagle wiedza ze niepoprawny nr, czyli w systemie jest… wiec wypełniam na nowo z poprawnymi danymi i wyskakuje by uzupełnić… A co nam uzupełniać jak wszystko uzupełnione jest!
Oczywiście w zakładce pomoc, skontaktuj się z nami, po napisaniu maila , nie idzie go wysłać… kilka razy wyskakuje ,przepraszamy ale Twój mail nie został wyslany’…
I teraz jestem dupie bo pieniądze które u nich mam, nie umiem nic z nimi zrobić, po prostu nie mogę ich wypłacić….Review o: Roneberg
pokrowiec na kierownicę
Szkoda mi strzępić języka na tę opinię in minus !1
Review o: Play
Telefon z internetem
Uważajcie! Dzisiaj w salonie Play w Warszawie na Ursynowie próbowali mi podsunąć pustą kartkę do podpisu jako część umowy. Jak ktoś to podpisze to później niech się nie dziwi, że płaci za coś czego nie zamawiał.
Review o: Neonet
Lodówka
Koszmarny kontakt z działem reklamacji. Nikt nie pracuje po 16-tej i w soboty. Przywieźli uszkodzoną lodówkę. Czekam na nową już 6 dni
a Neonet ciągle wynajduje jakieś idiotyczne powody opóźnienia dostawy. I to ja ciągle pytam jak tam sprawy. bo od nich nie ma żadnych informacji. Ostrzegam, omijajcie ich z daleka, bo nikt tak nie olewa klientów jak Neonet.Review o: SDA
cybersecurity
absolutnie nie polecam! trenerzy prowadzacy organizuja spotkania online bez dobrego sprzetu bez konkretnej wiedzy a co pilne i wazne są pijani! tak dobrze czytasz pijani! sama łacina i nic wiecej totalna zenada! mam nagrania z tego kursu i jesli chcesz miec kase w kieszeni to sie tam nie zapisuj
Review o: Molpharma
Mazidło rozgrzewające z ekstraktem z muchomora
Od 10 lat próbowałem różnych ręcznie robionych maści z muchomora na moje obolałe nogi, ale dopiero produkt molpharmy spełnił moje wymagania co do jakości! Polecam
Review o: Fly
wczasy w Turcji
Wyszczegajcie się biura podróży FLY.pl oraz organizatora Best Reisen.
Moja opinia jest bardzo negatywna ze względu na organizację i informację wczasów w Turcji w terminie 13.05.23r. - 27.05.23r.
Po przylocie na lotnisko w Antaly,okazało się ,że na kilkudziesięciu wywieszkach przeróżnych biur podróży biura FLY.pl oraz organizatora Best Reisen nie było.
Po trzykrotnym przejściu wzdłuż szeregu firm / z bagażami i w zdenerwowaniu/ nie uzyskaliśmy informacji do którego autokaru należy się udać.
Pytani rezydenci z innych biur o organizatora Best Reisen czy agenta FLY.pl wzruszali ramionami odpowiadając, że nie wiedzą o tych firmach. zaznaczam ,że byliśmy jedynymi udającymi się do hotelu w Side Evrenseki z lotniska w Antaly.
Oczywiście opisałem zaistniałą sytuację i złożyłem pismo reklamację do organizatora Best Reisen oraz do agenta FLY.pl.
W odpowiedzi ,otrzymałem informację ,że reguły tranzytu były umieszczone w treści umowy.
Cały problem polega jednak na tym,że tą wiadomość otrzymałem dopiero 23.05.będąc już tydzień na wakacjach anie przed wylotem !
Nadmieniam,również że w hotelu brak było jakichkolwiek informacji w języku polskim o organizacji pobytu i zgrozo o potwierdzeniu terminu i godz.wyjazdu.
wynika z tego ,że w/w biura nie posiadają w Turcji swojego rezydenta.
STANOWCZO NIE POLECAM w/w biur podróży.
Jest to moja pierwsza negatywna opinia ,a podróżujemy po świecie od 30 latReview o: myloview
Obraz
Dobra jakosc!
Review o: Lightinthebox
Koszula dżinsowa, nr artykułu ...9393208 , cena 220 zł
Na 8 zamówionych koszul tylko jedna pasuje. Tabele wymiarowe lightinthebox są nieadekwatne do stanów rzeczywistych. Ta koszula tj. ...9393208 powinna mieć w biuście 108cm wg tabeli a ma 100cm. Tego nie da się dopiąć. Szerokość rękawa nie była podana w tabeli, ale gdy ta koszula ma szerokość rękawa 16cm, to ta jedyna pasująca ma 20cm i obie są w rozmiarze : L . Długość tej koszuli podali : 73cm
a w rzeczywistości ma 69cm. Podam numery koszul, z którymi poniżej porównywałem : ...9488853 i ...9403558.
Stąd wniosek, że lightinthebox wprowadza w błąd kupującego już na samym początku. Dowody są jasne i oczywiste. Nawet nie chodzi o kolor czy niedokładności ściegów, tej koszuli nie da się użytkować. I jeszcze mają śmiałość żądać abym Ja pierwszy odesłał tę koszulę do wymiany. Nie w przypadku ich ewidentnej winy i obecnym moim braku zaufania.Szanowna Panie,
A ma Pan może adres do zwrotu, bo moja Mama kupiła, chce zwrócić, wszystko wypełniła w systemie do zwrotu, a firma nie przesyła adresu do zwrotu (żadnych informacji na stronie gdzie zwrócić).
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam Adam ZajkowskiReview o: Fly
Wycieczka na Malediwy
Profesjonalna obsługa Biura Podróży. Podróż, wypoczynek, obsługa na miejscu - wszystko zgodnie z ofertą. Mankamenty były dwa. Oba na miejscu, ale na to to już Biuro nie miało wpływu. Pierwszy to zbyt duża ilość ruskich zbrodniarzy, a drugi - brak wystarczającego zaangażowania obsługi resortu, aby zrealizować ponadstandardowe zachcianki gości (wycieczka do stolicy Male).
Review o: Fly
Korzystałem już kilka razy z usług FLY, zawsze kontakt był pierwszorzędny.
zawsze kontakt był pierwszorzędny. U konsultantów słychać, że znają temat i chętnie kontaktują się z organizatorem wyjazdu, aby rozwiać wszelkie wątpliwości.
Wszystkie dodatkowe informacje natychmiast przekazują klientowi.
Korzystam przede wszystkim z ofert Last Minet (taka praca), konsultant zawsze pomaga szybko załatwić formalności.Review o: Promki24
Rower Elektryczny
Super zakup, bardzo fajny model, szybka dostawa. Polecam Serdecznie
Review o: Abra Meble
szafa
Po zgłoszeniu reklamacji nikt nie raczył przyjechać. W odpowiedzi na moją reklamację uznali, że mam krzywą podłogę i dlatego nie uwzględnią jej. Po tygodniu przysłali e-mail, że mogą tą reklamację zrobić odpłatnie (że co, będą mi prostować podłogę?). W Agata meble to chociaż po pół roku ktoś przyjechał a tutaj nikt.
Review o: Castorama
Stolarnia
Zaplanowałem wykonanie 3 półek pojechałem do Castoramy Bielany we Wrocławiu. Pan przyjął potrzebne wymiary płyt, długo liczył ile kosztuje przycięcie i oklejenie i oświadczyl: to kosztuje tyle a tyle bo oprócz pociętych płyt musi Pan kupić resztę z płyty z której to wytnę. W moim przypadku ta reszta to płyta o wym ok. 1.8 x 1.4 m (ok połowa płyty z której miały być elementy moich półek) Na moje oświadczenie że taka "resztówka" nie jest mi potrzebna i nie zmieści mi się do samochodu usłyszałem, że Castorama tylko tak sprzedaje płyty wiórowe. Pojechałem do OBI pozdrowienia dla Pani Doroty Szelągowskiej
Review o: Lacoste PL
K
Sklep porażka, złożyłem zamówienie pieniądze zostały pobrane z konta a zamówienia w sklepie zamówienia brak ,brak komunikacji z sklepem ,pierwszy raz z taką sytuacją się spotykam ,nie polecam sklepu szkoda czasu i i zdrowia
Review o: Koszulkowy
Koszulka jestem emerytem nic nie muszę
Jestem bardzo zadowolony z zakupu, materiał koszulki jest bardzo dobry jakościowo. Nadruk przyjemny dla oka.Polecam wszystkim znajomym i reszcie klientom. Pozdrawiam P .Sabinę która wykonala i spakowała moje zamówienie
Review o: KFC
kfc różne
Dwa razy naciąłem się, bo nie dostałem tego, co zamawiałem. Zrobiłem obie od nich długą przerwę. Ugiąłem się i żałuję! Nie dość, że znowu nie to, co zamawiałem, to opóźniona dostawa o 30 minut, więc wszystko zimne! Gratulacje, w kategorii najgorsze macie 1. miejsce! I do 3xsztuka. NIGDY WIĘCEJ KFC!
Review o: Komfort
Drzwi
Chciałem pochwalić obsługę sklepu w Białymstoku przy ul. Narodowych Sił zbrojnych a w szczególności P. Barbarę za doradztwo, mile podejście do klienta i pomoc przy wyborze produktów. Z pewnością wrócę do tego sklepu i będę polecać znajomym.
Review o: Atlas For Men
Swerty T-shirty golfy
Piszę tą opinię tylko i wyłącznie, aby ostrzec potencjalnych klientów. Ogólna moja opinia o nich jest taka: jeżeli zamówienie dotarło i jest z nim wszystko w porządku to się ciesz, ale jeżeli coś jest nie tak to nie licz na profesjonalną obsługę. Obsługa klienta to jakiś żart - są to kompletni ignoranci, a kontakt z nimi jest tragiczny. Nie można się do nich dodzwonić, a na maila odpisują minimum po 5 dniach (mimo deklarowanych 48h), chyba, że pogrozi się policją to wtedy od razu ... W ostatnim czasie robiłem u nich kilka zamówień i miałem 3 problemy. 1. W jednym zamówieniu miałem 3 produkty, ale otrzymałem tylko 2 produkty. Jednak na fakturze miałem zaznaczone, że towar zostanie wysłany do końca roku, czyli sprzedają produkt, którego nie mają ... Ostatecznie otrzymałem brakujący produkt po 9 dniach od daty zamówienia ... 2. Podobny problem jak w punkcie 1, ale w tym przypadku miałem 2 produkty w zamówieniu i otrzymałem tylko 1 produkt, a na fakturze nie było zaznaczone, że produkt zostanie wysłany później. To oznaczało, że nawet paczki nie potrafią prawidłowo spakować i w systemie widnieje, że wszystko zostało wysłane prawidłowo ... Ostatecznie po licznych próbach kontaktu (właściwie to tylko mailowo można się z nimi skontaktować i jest długi czas oczekiwania zanim z łaski odpiszą) otrzymałem brakujący produkt po 17 dniach ... Dodatkowo paczkę otrzymałem pocztą polską (czego staram się zdecydowanie unikać), a nie tak jak zamawiałem do paczkomatu Inpost. Całe szczęście, że nie musiałem w jakiś sposób udowadniać ich partactwa ... Może najlepiej robić zamówienia po 1 produkcie, aby przypadkiem się nie pomylili? 3. Najbardziej absurdalne co mnie mogło spotkać: zamówienie ma 3 produkty, otrzymuję 2 produkty z zaznaczeniem, że otrzymam ten brakujący produkt do końca roku. Po 23 dniach od zamówienia otrzymuję informację, że produkt nie będzie już dostępny i mam dwie możliwości: wybór innego produktu lub zwrot pieniędzy. W związku z tym poszukałem na ich stronie odpowiednio cenowo produktu i wysłałem im wiadomość, że chcę ten produkt w zamian. I myślałem, że już wszystko będzie ok, ale oczywiście się myliłem - po ponad 8 dniach dostaję od nich wiadomość, że im się odwidziało i jednak mogą tylko zwrócić pieniądze, co podobno już uczynili ... Nie napisali mi nawet w jaki sposób ten zwrot się odbędzie, ani nie poprosili o numer konta i dodatkowo odebrali mi możliwość wymiany produktu mimo, że wcześniej pisali, że mogę tak zrobić - czy oni są normalni? No nic ja dalej do nich pisałem, że chce otrzymać produkt zamienny tak jak pisali i po kolejnym tygodniu dostałem informację, że zwrot niby został już wysłany, więc nie mają już możliwości wymiany ... Wszystko ładnie pięknie, ale nadal nie wiedziałem w jaki sposób ten zwrot wykonali, a o numer konta nie pytali ... Wysłałem, więc kolejną wiadomość z ponagleniem wyjaśniającym jak oni to wysyłają, a jak mnie oszukują to zgłaszam sprawę na policję. W kolejnym dniu była już prawdziwa petarda - najpierw dostałem informację, że mój zwrot zostanie wysłany przekazem pocztowym, co jest absurdem w dzisiejszych czasach, natomiast dosłownie po kilku sekundach dostałem informację, że poczta polska odrzuciła mój przekaz pocztowy i mam się kontaktować z "Biurem Obsługi Klienta". To już był kompletny absurd, a poza tym z kim ja się kontaktuje? Chociaż biorąc pod uwagę jak wygląda ten kontakt to rzeczywiście ciężko to nazwać "Biurem Obsługi Klienta". Wysłałem im kolejną wiadomość ponaglającą, aby wyjaśnili całą sytuację z groźbą o zgłoszenie na policję. Po 3 dniach otrzymałem skopiowaną jedną z poprzednich wiadomości, że zwrot został wysłany i nie mogą już wysłać produktu zamiennego, w ogóle nie odnosząc się do tego, że przed chwilą mnie informowali, że mój zwrot został odrzucony ... W tym samym dniu po mojej wiadomości łaskawie poinformowali też o kwocie na jaką ten zwrot był - 22,46 zł. Ostatecznie zwrot otrzymałem tydzień, po rzekomym nadaniu przekazu pocztowego, ale po ponad 44 dniach od daty zamówienia ... Podsumowując najpierw dają możliwość wymiany produktu na zamienny, następnie zabierają mi tą możliwość oferując tylko zwrot nie informując o tym w jaki sposób ten zwrot zostanie wykonany, ani na jaką kwotę on jest, następnie po wielu wiadomościach z łaski informują, że "żyją w średniowieczu" i zwrot na śmieszną kwotę 22,46 zł (który mogą wysłać na numer konta, który im podałem) będzie wysłany przekazem pocztowym, a po kolejnym ponagleniu informują o kwocie. To jest po prostu żałosne. Były to moje pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie i jeżeli nie chcecie się denerwować i przeżywać tego co ja to też Wam zdecydowanie odradzam zakupów w tym sklepie (gdybym miał możliwość to nie dałbym żadnej gwiazdki).
Potwierdzam.
W moim przypadku prawie w 100% pokryło sie z w/w opinią .Co to za firma . Tragedia. Jak w 21 wieku cos takiego funkcjonuje.
Zamiast wymiany po dwóch miesiacach przysłali zwrot środków.
Zasugerowali ponowny zakup, oczywiście ceny uległy zmianie in plus ca 100%.
Nie wierzcie w to co piszą na swojej stronie.Trzeba być bezmózgowcem żeby płacić z góry, ponieważ część produktów znika im po prostu z magazynu i nie mogą tego towaru dostarczyć. Ja kupuje u nich w i e l e lat i nigdy nie było żadnego problemu no ale jestem człowiekiem myślącym !
Review o: Meble Expert
Narożnik na wymiar
Narożnik został wykonany solidnie wg. Zamówienia w terminie. wszystko dokładnie spasowane. Transport wzorowy kierowca b. uprzejmy. Mogę polecić niezdecydowanym klientom z całą odpowiedzialnością Brawo dla firmy.
Review o: 321sprzedane
Próba sprzedaży auta
Totalne dziadostwo.Szukają frajerów.Moje auto zaniżyli ponad 30 tysięcy zł.Stanowczo odradzam kontakt z tą dziadowska firemką. Dziwie sie tylko że OTOMOTO firmuje to.
Review o: CityFit
Karnet 12 mcy
Oszuści. Powiedziano mi, że umowa jest na czas określony, a tak naprawdę przedłużyli sobie na kolejne miesiące, o czym nie wiedziałem. Bardzo nieuczciwa firma. Zastanawiam się czy takie praktyki nie powinny być karane. Skoro banki odpowiadają za niejasne zapisy, to tak samo powinno być z nimi.
Zbieram osoby oszukane przez Cityfit podobnie jak ja. Mi Komornik pobrał ponad 800 zł. Z tego co się dowiedziałam od prawnika nie miało sensu dogadywać się z klubem ani z windykacją bo mieli swój plan, czyli ściągnięcie z nas kasy. Jedyna droga to od razu sad. Żeby teraz cokolwiek ruszyć potrzebuję potwierdzenia, że Cityfit działał na granicy prawa.
Czy mogę prosić o kontakt na maila i potwierdzenie, że w Pani przypadku było podobnie.Review o: VoD Player
79 zł za rok
Zainteresował mnie film Cisza (2010 rok) - wypadek licealistów w drodze na Rysy - przed obejrzeniem filmu serwis zażądał wykupienia abonamentu na rok za 79 PLN - kupiłem. Loguję się ponownie na stronę - klikam w film - strona ponownie żąda wykupienia abonamentu - po kliknięciu oznajmia, że już mam taki abonament. Konfrontacja z obsługą klienta - film pomimo, że jest wystawiony na stronie TVN Player nie jest dostępny w Polsce. Kolejna konfrontacja z obsługą klienta - odpowiedź wykupiłeś roczny abonament, nie cofniemy go a filmu nie obejrzysz. Prostackie oszustwo.
beznadzieja szkoda pieniedzy 0 profesjanolnosci
beznadzieja szkoda pieniedzy 0 profesjanolnosci
Review o: FREEZL
freezl
miałem zatrzymaną wypłatę w pracy i znalazłem w internecie strone freezl, lekko udało się wypełnić formularz dziękuje za pożyczkę :)
Review o: 4SUN
panele elastyczne 100W
Z czterech zakupionych przeze mnie paneli 2,5 roku temu wszystkie cztery przestały działać, zero napięcia. Panele były przyklejone silikonem ( na obrzeżach ) na dachu kampera. Oczywiście firma 4sun wypięła się na mnie. Przedstawiciel firmy bredził coś o niewłaściwym użytkowaniu, standard ! Zapłaciłem prawie 3000 zł i poszły do śmieci. Panele elastyczne to totalny bubel. Już drugi raz wymieniałem, trzeciego nie będzie.
Andrzej Migas
dla zainteresowanych osobistą rozmową; tel. 797 214 292tak sprzedają najtańsze elastyczne chińskie panele i one padają już nawet po roku
Review o: Decathlon
Kask rowerowy
W dziale rowerowym Decathlonu w Piasecznie pomogła nam w wyborze kasku rowerowego dla osoby dorosłej pani Dagmara. Duży plus za "rowerową" wiedzę i cierpliwość.
Review o: GetResponse
usługi marketingowe
GetResponse to platforma oferująca szereg atrakcyjnych rozwiązań niezbędnych w e-mail marketingu. Narzędzie to powstało z myślą zarówno o dużych firmach, jak i przedstawicielach sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Adresowane jest nade wszystko do tych podmiotów, które nie stronią od zakrojonych na szeroką skalę kampanii i są zorientowane na osiąganie jak najlepszych wyników. Jest to firma z wieloletnim stażem o międzynarodowym zasięgu i Polskich korzeniach. Dostępna jest w 21 językach. Jej polska odsłona została uruchomiona w czerwcu 2010 r. GetResponse jest platformą cenioną m.in. za nieskomplikowaną i intuicyjną obsługę, przyjazne interfejsy i profesjonalne wsparcie. Odznacza się wysokim poziomem automatyzacji, zaś poszczególne narzędzia da się szybko i sprawnie skonfigurować. Dodatkowymi zaletami są kilka tysięcy gotowych szablonów e-maili oraz łatwy import i eksport bazy kontaktów. Program jest idealny dla firm i organizacji poszukujących funkcjonalnych rozwiązań zdających egzamin na rodzimym rynku.
Review o: Komfort
szafki nocne
produkt kupiony przez internet, oczywiscie platnosc z góry, do tej pory brak produktu >3tygodnie) a mial byc w ciagu tygodnia, na infolini caly czas ta sama odpowiedz ze polowa zamowienia dotarla do sklepu a polowa zostala na magazynie, i ze dzis zostanie wysłąna, to jakas kpina , nie polecam
Review o: Komfort
Drzwi
4,5 miesiąca czekam na drzwi. Moi goście z salonu oglądają klozet (bo nie ma drzwi). Płatność niestety 100% z góry. I to był największy błąd. Kontakt z firmą: echo. Po 1,5 miesiąca od reklamacji jedyna odpowiedź to „prosze o chwile cierpliwości”. Do dziś reakcji zero. Kierownik widmo - nic nie widzi i nic nie kontroluje i to widac w obsłudze. Rekomenduje:
1. omijać szerokim łukiem,
2. nie płacić z góry,
3. termin realizacji wpisywać na dokumentach,
4. protokołów odbioru nie podpisywać do momentu wykonania 100% usługi.mam to samo, zamowilem 2 szafki nocne, jedna podobno dotarla do sklepu druga zostala na magazynie i od 3 tyg słysze to samo ze szafka dzis zostanie wysłana, t jakas kpina .oczywiscie zaplacone z gory bo zakup przez internet, nie polecam,
Review o: Travelist
Noclegi w hotelu Gorzennianym
Przebywałem w hotelu Gorzennianym trzy noce . Obsługa miła nie mam zastrzeżeń. Hotel cztery gwiazdki więc do czegoś zobowiązuje a tu:
1. brak wózka na bagaż
2. winda jedyna w hotelu nie działa
3. telefon wewnętrzny nie działa
4. przyjechałem w dniu przejścia na inny system TV nie przestrojony
5. w łazience brak półki na kosmetyki (kiedyś była bo są uchwyty)
6. w drzwiach łazienki spora dziura
7. na basenie brak prysznica przy saunach (tylko dwa w toalecie męskiej i dwa w damskiej) ludzie po wyjściu z sauny najczęściej skaczą do basenu
8. w saunie parowej brak kranu i węża z zimną wodą do spryskania siedzeń
9. na basenie goście hotelowi piją piwo a brak obsługi i nie ma komu zadbać o porządek
10. w hotelu All Inclusive a w barze nie ma piwa bezalkoholowego lub napojów bez cukru
11. powiadomiona recepcjonistka nie może nic zrobić tylko powiadamia właściciela i na niewiele to się zdaje.Review o: Razer
słuchawki
Fajny sklep ze sprzętem gamingowym, mają przystępne ceny niektórych produktów, a niektóre są trochę wysokie, ale kto szuka ten znajdzie. Posurfowałem trochę po sklepie i jest tam fajny wybór i ceny dość konkurencyjne, tak jak wspomniałem, w zależności od tego co się szuka. Można tam znaleźć dużo ciekawych produktów, nawet słuchawki do gier w wirtualnej rzeczywistości. Mają szeroki wybór słuchawek i krzeseł, byłem zaskoczony wyborem. Stronka nie działa w języku polskim, ale nie uważam tego za zbyt duży problem, wszystko jest przejrzyste i zrozumiałe. Ja szukałem akurat specyficznych słuchawek i znalazłem je. Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Nie napotkałem żadnych problemów
Review o: Kolba
kilka produktów
Wiitam, jak najbardziej polecam sklep. Począwszy od założenia zamówienia po samo jego dostarczenie i opakowanie jak również obsługę. Pełen profesjonalizm w obsłudze, żadnych ukrytych informacji. Kultura sprzedaży była na najwyższym poziomie.
Robiłem kilku zakupów w tym sklepie. Towar zgodny z opisem. Ekspresowa wysyłka towaru. Kompetentna informacja telefoniczna. Przy wysoko kwotowych zakupach możliwość zakupu dodatków po extra extra cenach. Dla mnie to sklep idealny, czyli sześć na pięć możliwych.
zakupy: Nóż TRC MILLE CUORI, Nóż BENCHMADE 375BK-1 FIXED ADAMS; maj 2021
plusy: Ekspresowa i dokładna realizacja zamówienia. Dobry towar
minusy: Brak
Posumowując jestem bardzo zadowolony z zakupu i obsługi. Nie zniechęciły mnie negatywne opinie, polecam każdemu. Transakcja przebiegła sprawnie, zgodnie z moimi oczekiwaniami. PozdrawiamReview o: Media Expert
klawiatura
Ten sklep to TOTALNA PORAŻKA. Dałbym 0 gwiazdek ale się nie da. Towar zamówiony 24 stycznia. Zaszalałem i dopłaciłem do przesyłki na dzień następny. Oczywiście przesyłki brak. Czekałem do 28 i zrezygnowałem powiadamiając o tym fakcie sklep bo ileż można czekać. A ci jak gdyby nigdy nic 31 stycznia przysyłają mi fakturę za zapłacony już towar. Kolejna rozmowa z działem reklamacji i ponownie anulowanie zamówienia. Po 14 dniach zwrotu pieniędzy dalej nie ma (jak się to ma do regulaminu ja się pytam), więc kolejna rozmowa i kolejne zapewnienie w formie "Przekażemy sprawę do działu finansowego" . 16 lutego informacja, że przekazano do realizacji zwrotu. 17 nadal zwrotu nie ma. Nie polecam! Swoją drogą skoro nie wywiązują się nawet z 14 dniowym okresem zwrotu pieniędzy, to czy zwracając po terminie 14 dni nie powinni płacić odsetek?
Review o: Shein
Generalnie lubię tą stronę. Jest duży wybór i jestem zadowolona. Paczka przychodzi po tygodniu, ale... Chciałam się zorientować czy można zamówić na fakturę, więc napisałam do nich pytanie. Odpowiedz była twierdząca. Wystarczyło zrobić zakupy i podesłać im kod zamówienie. Zadowolona zrobiłam zamówienie do swojego sklepu i z godnie z instrukcją osoby z którą rozmawiałam wysłałam numer zamówienia... I co otrzymałam jedynie wypisane zamówienia bez ważnych informacji, więc próbowałam to rozwiązać, trzy razy wysłali mi nie to co powinnam dostać. W Polsce takie coś nie przejdzie mogłam sobie tym tylko tyłek wytrzeć. Zostałam oszukana. A odpowiedź dostałam od nich taką
" Rozumiem Pani niezadowolenie. Nie mogę zmienić żadnch informacji dot. firmy SHEIN. One są automatycznie na dokumencie.
Wiem, że ten dokument nie wygląda jak taka typowa faktura, ale niestety tylko do takiego dokumentu mam dostęp.
Niestety, nie jest Pani jedyną klientką z takim problemem. Zostało to zgłoszone do naszego przełożonego, mam nadzieję, że potraktują to jako priorytetową sprawę. Przepraszam za utrudnienia."
Nie rozumiem jak można powiedzieć komuś że wystawiają fakturę jak to co wystawiają nią nie jest.Bo w innych krajach faktura wygląda jak rachunek, w trakcie rozliczania podatku za granicą możesz pokazać taki świstek z sheina i nie będzie problemu, tylko w polsce traktuje się obywatela jak przestępce
Wystarczy zgłosić to do Urzędu Skarbowego. Wytłumaczą im szybko jakie pola są obowiązkowe w UE na fakturze.
Review o: OmegaSoft
Acronis True Image Home 2011
Zakupiłem w wersji elektronicznej Acronis True Image Home 2011. Na stronie sklepu była informacja, że program zawiera dodatek Plus Pack, którego w rzeczywistości nie było, ponieważ wymaga on dodatkowej licencji. Swoją uwagę wysłałem mailem. Następnego dnia (i tu moje wielkie zdziwienie) oddzwonili, przeprosili za wprowadzenie w błąd w opisie programu. Dostałem propozycję zwrotu zapłaty, ale nie skorzystałem z niej niej. W ramach rekompensaty dostałem dodatkowy program z dużym upustem. Jak najbardziej polecam ten sklep. Dostawa błyskawiczna, kontakt z klientem świetny. transakcja przebiegła bez zadnych problemów. strona sklepu, porusznie się po nim bardzo czytelna i przyjazna. wszystko zadziałało. fakturę otrzymałem kurierem już drugiego dnia po transakcji. cena kupowanego przeze mnie oprogramowania – bardzo konkurencyjna.
Review o: VoD Player
Film John Wick 3
Trzymajcie się z daleka od tego shietu.Po wykupieniu filmu brak możliwości obejrzenia.Oni myślą,że znajdą idiotów co im kasę będą przelewali...Rozmowa z konsultantka Natalią na messengerze totalna porażka,odpisała na moje zapytanie po godzinie....Pierwszy i ostatni zakup jaki tam zrobiłem.Omijać szerokim łukiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Review o: Vobis
Monitor Asus
Kupiłem dziecku, doszedł w 48h. Cena najniższa na rynku - sprawdziłem wszędzie. Bałem się, że po opiniach coś będzie nie tak ale wszystko jest super.
Dziecko zadowolone, aby się uczyłoReview o: KFC
2 razy wrap, kawa, shake truskawkowy, dolewka, grandrr
Negatywny. Nie dostałem burgera grander, mimo, że był zamawiany. Nie zdarzyło mi się to wcześniej. No ale, zostałem "okradziony" z 16,45 złotych.
Review o: Triverna
2 noclegi w hotelu SPA
Triverna to oszuści. Nie polecam. Piszą o bezpłatnym anulowaniu rezerwacji do 7 dni przed, a potem okazało się że nie zwracają pieniędzy.
Potwierdzam,mam takie same =zle doswiadczenia. oszusci ,manipulatorzy,zlodzieje
odradzam na stronie triverna wybrałam opcje studio 2 osobowe delux po dokonaniu rezerwacji i opłaceniu zaliczki w rezerwacji zobaczyłam pokój 2 osobowy standard.... kontaktu zero
...jskas baba wpiera mi ze kupiłam coś czego nie kilolam po zapłaciłam za studio odradzam szczerze porażka nigdy więcejReview o: Redro
Polecam
Zamawiany obraz na płótnie .Kazdy etap realizacji był potwierdzany .przesyłka bardzo dobrze zapakowana z wewnętrznym dodatkowym zabezpieczeniem podłoża i narożnika.Kolor i jakość wydruku bardzo dobra .Szybka realizacja i potwierdzenia firmy kurierskiej.Skorzystam jeszcze w przyszłości.
Review o: Trip
Trip nigdy więcej!!!
Witam
Wykupiłem pobyt w hotelu. Nie poinformowano mnie, że hotel nie wystawi mi faktury. Od dwóch tygodni próbuje wyciągnąć od Nich fakturę bez skutku. Najpierw poinformowali mnie że procedura tra 5-7 dni. Po tygodniu kontakt się urwał. Żenada!!!
omijajcie Trip!!!Potwierdzam. Firma nie jest godna zaufania. Pazerność i arogancja w traktowaniu klienta. Nie polecam.
Review o: Mars from Venus
maseczki ochronne z nadrukami
Tragiczna jakość maseczek. Nadruk na maseczce z wizerunkiem Guya Fawksa zrobili z pliku o niskiej rozdzielczości przez co przypomina bardziej plamę niż nadruk, w dodatku nie jest równo uszyta (nadruk na masce powinien być symetryczny w stosunku do twarzy - nie jest). Reszta maseczek (kupiłem 4) po pierwszym praniu (zgodnym z zaleceniami producenta) straciła kolor. Czas oczekiwania, prawie 4 tygodnie, cena 29 zł za sztukę. Maska nie nadaje się do uprawiania sportu - nie da się oddychać. Kupiłem inne maski wielorazowe po 4,50 w sklepie koło domu, nie mają nadruku, ale ich jakość jest zdecydowanie lepsza. Nie polecam, to kolejna próba monetyzowania wirusa wciskając ludziom buble warte ułamka ceny w tym sklepie.
Review o: Car Free
Wszystko w porządku
Przyznaję, że samochody mają sprawne i czyste. Myśl, że może byc to dobrym rozwiązaniem też dla Was. Sami sprawdźcie ich ofertę!
Review o: Redro
Dobra Firma!
Dobra i rzetelna firma, zamówienie zrealizowane w terminie.
Dzień dobry!
Cieszymy się, że masz tak pozytywne doświadczenia z naszą firmą.
Dziękujemy za rozpowszechnianie informacji i wspieranie Novakid 😊