malaysia airlines - Ogólna ocena na podstawie 24 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (24)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
"Moje loty w Malezji"
Szczerze mówiąc, to była moja najgorsza przygoda z lotami. Lot został odwołany z powodu awarii technicznej, co rozumiem... wylądowaliśmy w hotelu... przez 1,5 dnia nie było żadnego kontaktu ani aktualizacji. Tylko fałszywe godziny lotów i e-maile o odwołaniu wysłane po fakcie. Poszliśmy na lotnisko, żeby się dowiedzieć, że lotu nie ma. Nikt się nie kontaktował z nami, musieliśmy wydać dodatkowe 800 $ na trzy połączone loty z powodu dezinformacji i braku komunikacji. Tylko pracownicy hotelu nas poinformowali o sytuacji, bo zarezerwowali nasze pokoje na dłużej. Całkowite nieporozumienie i okropna komunikacja. Personel jest niesamowity i cierpliwy, ale osoba podejmująca decyzje jest kompletnie bezużyteczna.
Moje doświadczenie w biznesowej klasie na MH 0759...
Leciałem w biznesie MH 0759 z Wietnamu do KL, trwało to 2 godziny. Fotela nie dało się odchylić, samolot był bardzo stary i niewygodny. Lepiej byłoby lecieć ekonomicznie z Emirates/SQ lub Ethihad! Posiłki były podawane na wózku. Nie miałem wyboru posiłku, więc zrezygnowałem z jedzenia i poprosiłem tylko o zieloną herbatę. Niemalże dwa razy przypominałem o nią, ale nigdy nie została podana, personel nawet nie zaproponował nawet szklanki wody. Kolega poprosił o kawę, ale z szorstkością przypomniano mu, że nie podają kawy na krótkim locie! Straszne doświadczenie i wstyd dla biznesu MH. Personel arogancki i nieuprzejmy, już więcej nie polecę Malajskimi Liniami Lotniczymi.
Rezerwacja lotu w Malajzji
Wszystko było świetnie, aż do czasu, kiedy dowiedziałem się, że mój lot zostanie odwołany. Zgodnie z zasadami linii lotniczych, miałem prawo do pełnego zwrotu pieniędzy. Zadzwoniłem, zapytałem o anulowanie lotu i obiecano mi zwrot opłat za miejsce, ale co z punktami? Niestety, nie było pewności, czy uda mi się je odzyskać.
Zakup biletów lotniczych
Nasza wakacyjna podróż do Australii nie zaczęła się zbyt dobrze. Ludzie byli mało miły i nie zachowywali się profesjonalnie, samoloty były stare i niewygodne, a jedzenie po prostu nie smakowało. Mojego zdaniem, lepiej byłoby wybrać inną linię lotniczą.
Rezerwacja lotu w biznesowej klasie
Zarezerwowałem lot w biznesie z Perth do Guanzhou na 1 lipca 2023. Niestety linie lotnicze odwołały mój lot powrotny. Propozycje alternatyw nie pasowały mi, więc zadzwoniłem do ich biura w Sydney. Powiedzieli mi, że mogę anulować rezerwację przez internet bez opłat. Anulowałem przez stronę i naliczyli mi 500 dolarów za anulowanie. Napiszę do nich, bo odpowiedź była zniecierpliwiona, mówili, że zrobiłem to źle. Trudno. Teraz waham się, czy znowu skorzystać z ich usług, bo nawet jako klient biznesowy czuję się traktowany jak numer, a nie człowiek.
Kupno lotu
Otrzymałem mejla o odwołanym locie, ale nie podali żadnych dodatkowych szczegółów. Próbowałem się z nimi skontaktować, ale nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Takie felerne podejście!
Bilety Economy Flex
Kupiliśmy dwa bilety Economy Flex z Pekanbaru do Kuala Lumpur po $90 każdy. Niestety, gdy chcieliśmy odwołać lot, zauważyliśmy karę w wysokości $70 za każdy bilet! To 80 procent ceny biletu! Mimo że wszędzie jest napisane, że Economy Flex oznacza anulowanie bez kary! Niestety, nie dostajemy żadnej konkretnej odpowiedzi od obsługi klienta.
Zakup biletów lotniczych
Przez całe to doświadczenie z liniami lotniczymi byłem bardzo zdenerwowany z powodu opóźnienia mojego lotu, które wyniosło aż 12 godzin podczas 17-godzinnej podróży. Strona internetowa była pełna błędów, co oznaczało, że mimo elastycznego biletu nie mogłem zarezerwować lepszego locie. Spędziłem godzinę z obsługą klienta, aby ostatecznie zostać przypadkowo rozłączonym. Pilot na końcowym etapie opowiadał o konieczności ponownego schowania podwozia, by schłodzić hamulce. Całe to doświadczenie było naprawdę kiepskie z taką linią lotniczą, która wydaje się być na krawędzi bankructwa. Ponieważ bilety lotnicze były drogie, więc postanowiłem, że uniknę kolejnych lotów w przyszłości.
Zakup biletów lotniczych
Podróż z Kuala Lumpur do Heathrow była naprawdę fajna dzięki pomocy super miłej i pomocnej chińskiej stewardessy. Zawsze odpowiadała na moje prośby, nawet gdy miała przerwę, i przyznam, że byłem może trochę niegrzeczny wtedy. Zawsze była dostępna z napojami, przekąskami i wszystkim, czego potrzebowałem. Na pewno zasługuje na podwyżkę! Mega fajne doświadczenie, na pewno skorzystam ponownie z tej linii lotniczej.
Rezerwacja hotelowa poprzez usługę Enrich Hotels
Moje doświadczenie z rezerwacją hotelową przez Enrich Hotels było okropne. Chciałem zarezerwować hotel Pullmana w KL na 3 noce, ale system zarezerwował jakiś zły miesiąc. Kiedy przyjechałem, nie mogłem dostać się do pokoju ani odzyskać pieniędzy. Mimo że miałem potwierdzenie, błąd z datą był zakamuflowany na trzeciej stronie, co było mało wygodne. Chociaż zarezerwowałem na właściwy dzień 3 miesiące wcześniej, nikt z hotelu nie poinformował mnie o problemie ani nie próbował się ze mną skontaktować. Ich strona internetowa sprawia wrażenie podejrzane, a obsługa jeszcze bardziej - LEPIEJ UNIKAĆ KORZYSTANIA Z ICH USŁUG. Musiałem szybko zarezerwować inny hotel, mimo poniesionej straty tysięcy dolarów.
Zakup biletów
Obsługa linii lotniczej działała tak, że próbowała nam wcisnąć dodatkowe miejsca, za które trzeba było płacić. Nasza trzyosobowa rodzina, z 12-letnim dzieckiem, została rozdzielona na obu odcinkach lotu, mimo że zalogowaliśmy się od razu po otwarciu systemu. Dopiero na trasie z Londynu do Kuala Lumpur udało nam się namówić obsługę lotniska, żeby znalazła dla nas trzy miejsca obok siebie. Dziwnym trafem, na pokładzie było sporo wolnych miejsc.
Zakup biletów lotniczych
Moje przeżycie z liniami lotniczymi w Malezji było naprawdę super. Loty były wygodne, jednak jeden z nich niestety został opóźniony z powodu burz. Mimo to, linia lotnicza zapewniła noclegi w hotelach dla wszystkich pasażerów i bez problemu ponownie ustaliła rezerwacje. Byłam mile zaskoczona i doceniam profesjonalizm personelu. Ogólnie jestem zadowolona z mojego doświadczenia podróżowania z tymi liniami lotniczymi.
Zakup biletów lotniczych
Czy mogę powiedzieć, że jako klient mam prawo do godnej obsługi i uczciwych cen? Niestety, doświadczenie w locie z tym przewoźnikiem pokazało mi co innego. Załoga była zachłanna, nie zwracając uwagi na moje potrzeby jako pasażera. Obsługa pokładowa, jak zawsze, próbowała odebrać cenne przedmioty. Jestem rozczarowany całą sytuacją i nie poleciłbym tej linii lotniczej nikomu.
Lotnisko
W zeszłą noc przybyliśmy na lotnisko w Perth, żeby dowiedzieć się, że nasz lot został odwołany, bez wcześniejszego powiadomienia. Po dwóch godzinach oczekiwania na lotnisku, otrzymaliśmy kupon na taksówkę do domu oraz rezerwację na lot 15 godzin później. Piszę to, siedząc teraz na pasie startowym dwie godziny po opóźnieniu naszego "nowego" lotu. Przerwa, którą nam dali na lot przesiadkowy to tylko jedna godzina... gdy zapytałam, jaki jest plan, jeśli przegapimy ten lot, odpowiedź brzmiała "będzie dobrze". Straciliśmy już jeden pełny dzień naszej podróży, a prawdopodobnie stracimy również dwa pełne noclegi. Absolutnie nic nam nie zaoferowano jako rekompensaty, nawet "przepraszam" od żadnego z pracowników. Pracownicy lotniska powiedzieli nam, że powinniśmy porozmawiać z obsługą klienta w tej sprawie, a obsługa klienta powiedziała nam, żebyśmy zwrócili się do pracowników lotniska... Jako członek sojuszu One World Alliance, muszę potwierdzić, że to najgorsze linie lotnicze, z którymi kiedykolwiek miałam do czynienia. Nigdy więcej nie zarezerwuję lotu z tą linią.
Zakup biletów lotniczych
Ta strona internetowa to jakaś masakra; linki nie działają, usługi do kitu, przycisk cofnij kompletnie niesprawny; do tego jeszcze te dodatkowe opłaty za bagaż, jakieś jaja, lotnisko wygląda jakby było na pół gwiazdy, obsługa słaba, za przegrany przelot płaci się majątek, a do tego nie da się nawet punktów wykorzystać do ulepszenia... poza tym, wszystko w porządku! Nie ma opcji, żeby jeszcze raz z nimi lecieć.
Rezerwacja lotu
Miałem mieszane uczucia po zarezerwowaniu lotów, ale teraz mogę powiedzieć, że byłem mile zaskoczony pierwszym lotem. Samolot był świetny, miejsca wygodne, jedzenie smaczne, a obsługa bardzo troskliwa. Chciałbym podziękować stewardesom Yoke Chew i Kai Min za pomoc i przyjazne podejście, które sprawiło, że lot był naprawdę przyjemny. W mojej ocenie ta linia lotnicza dorównuje Singapore Air - gratulacje!
Rezerwacja na loty krajowe
Nasz lot został odwołany 4,5 godziny przed planowanym odlotem, a dowiedzieliśmy się o tym dopiero w ostatniej chwili, mimo że linie lotnicze miały wcześniej informacje. Okazało się, że linie lotnicze odwołują loty od 2 tygodni, co nas zaniepokoiło, że informowali klientów tak późno.
Po próbie skontaktowania się z obsługą klienta, aby ponownie zarezerwować lot wcześniejszy (przez Katar), napotkaliśmy na opór i niechęć do pomocy, dopóki nie zagroziliśmy przesłaniem rachunku medycznego w razie niepowodzenia w wizycie. Musieliśmy przeprowadzić dwie rozmowy telefoniczne, które trwały ponad 3 godziny, aby wszystko uporządkować. Dodatkowo nie otrzymaliśmy bonów na posiłki ani rekompensatę.Zakup wakacyjny
Nie przepadam za nimi od dawna... Moje doświadczenia z nimi były po prostu słabe, wszystko wydaje się takie stłoczone, począwszy od układu foteli po samo wejście na pokład. Gdyby mieli lepsze wsparcie klienta, byłoby to o wiele lepsze, a także doświadczenie klienta...
Moje zakupy w linii lotniczej
Moje doświadczenie z tą linią lotniczą było naprawdę kiepskie. Miałem zaplanowany krótki lot z Osaki do Singapuru, który miał trwać mniej niż 7 godzin. Niestety, teraz minęło już 24 godziny, a ja nadal tkwię na lotnisku w Kuala Lumpur. Pierwszy lot z Osaki do Kuala Lumpur został przekierowany do Ho Chi Minh z powodu problemów z silnikiem. Obsługa naziemna była totalnie zdezorganizowana, zajęło im wieki, aby ogarnąć sytuację. Zarezerwowali nas na loty przesiadkowe, na które byłyśmy kompletnie nieprzygotowane, szczególnie że lot z Wietnamu do Kuala Lumpur był opóźniony z powodu problemów z pasażerami. Wszyscy, którzy mieli różne destynacje docelowe, zorientowali się, że przegapiliśmy nasz lot po przylocie i musieliśmy zatrzymać się na noc w KL. A na dodatek transport zorganizowany przez linię lotniczą nie przyjechał, aby nas odebrać z hotelu i zawieźć na lotnisko rano.
lot między Kuala Lumpur a Saigonem
Cześć, jestem bardzo rozczarowany tym, co się wydarzyło na lotnisku. Złodzieje ukradli mi portfele na pokładzie samolotu między Kuala Lumpur a Saigonem. Uważam, że zabezpieczenia powinny być lepsze, a linie lotnicze powinny bardziej troszczyć się o bezpieczeństwo pasażerów. To smutne, że zostałem okradziony, a linie lotnicze nie chciały zajmować się tą sprawą.
Najwięcej głosów recenzja
Rezerwacja na loty krajowe
Nasz lot został odwołany 4,5 godziny przed planowanym odlotem, a dowiedzieliśmy się o tym dopiero w ostatniej chwili, mimo że linie lotnicze miały wcześniej informacje. Okazało ... Czytacz dalejPrzez: Hanna