malaysia airlines Opinie

: 24
25% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-04-16
Zakup biletów lotniczych
Podróż z Kuala Lumpur do Heathrow była naprawdę fajna dzięki pomocy super miłej i pomocnej chińsk...Czytacz dalej
tola

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-22
"Moje loty w Malezji"
Szczerze mówiąc, to była moja najgorsza przygoda z lotami. Lot został odwołany z powodu awarii te...Czytacz dalej
kajetan

Opinie (24)

  (3)

 (1)

  (13)

  (6)

  (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet lotniczy

    Cześć, chciałbym podzielić się moimi doświadczeniami z zakupem biletu lotniczego. Ostatnio zdecydowałem się skorzystać z usług tej linii lotniczej i powiem szczerze, że początkowo nie było łatwo. Dostałem e-mail o zmianie miejsca siedzenia, mimo że już opłaciłem wybrane miejsce. Po pierwszym rozmowie telefonicznej nie dostałem jakiejkolwiek pomocy od agenta, co trochę mnie zdenerwowało. Na szczęście przy kolejnym telefonie trafiłem na Farisa, który był bardzo uczynny, miły i pomocny. Słuchał moich problemów i świetnie mnie obsłużył. Jestem mu wdzięczny za cierpliwość i profesjonalizm. Na pewno po locie, który mam zaplanowany na koniec maja, będę mógł lepiej ocenić tę firmę.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Moje przeżycie z liniami lotniczymi w Malezji było naprawdę super. Loty były wygodne, jednak jeden z nich niestety został opóźniony z powodu burz. Mimo to, linia lotnicza zapewniła noclegi w hotelach dla wszystkich pasażerów i bez problemu ponownie ustaliła rezerwacje. Byłam mile zaskoczona i doceniam profesjonalizm personelu. Ogólnie jestem zadowolona z mojego doświadczenia podróżowania z tymi liniami lotniczymi.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Podróż z Kuala Lumpur do Heathrow była naprawdę fajna dzięki pomocy super miłej i pomocnej chińskiej stewardessy. Zawsze odpowiadała na moje prośby, nawet gdy miała przerwę, i przyznam, że byłem może trochę niegrzeczny wtedy. Zawsze była dostępna z napojami, przekąskami i wszystkim, czego potrzebowałem. Na pewno zasługuje na podwyżkę! Mega fajne doświadczenie, na pewno skorzystam ponownie z tej linii lotniczej.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja lotu

    Miałem mieszane uczucia po zarezerwowaniu lotów, ale teraz mogę powiedzieć, że byłem mile zaskoczony pierwszym lotem. Samolot był świetny, miejsca wygodne, jedzenie smaczne, a obsługa bardzo troskliwa. Chciałbym podziękować stewardesom Yoke Chew i Kai Min za pomoc i przyjazne podejście, które sprawiło, że lot był naprawdę przyjemny. W mojej ocenie ta linia lotnicza dorównuje Singapore Air - gratulacje!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    "Moje loty w Malezji"

    Szczerze mówiąc, to była moja najgorsza przygoda z lotami. Lot został odwołany z powodu awarii technicznej, co rozumiem... wylądowaliśmy w hotelu... przez 1,5 dnia nie było żadnego kontaktu ani aktualizacji. Tylko fałszywe godziny lotów i e-maile o odwołaniu wysłane po fakcie. Poszliśmy na lotnisko, żeby się dowiedzieć, że lotu nie ma. Nikt się nie kontaktował z nami, musieliśmy wydać dodatkowe 800 $ na trzy połączone loty z powodu dezinformacji i braku komunikacji. Tylko pracownicy hotelu nas poinformowali o sytuacji, bo zarezerwowali nasze pokoje na dłużej. Całkowite nieporozumienie i okropna komunikacja. Personel jest niesamowity i cierpliwy, ale osoba podejmująca decyzje jest kompletnie bezużyteczna.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje doświadczenie w biznesowej klasie na MH 0759...

    Leciałem w biznesie MH 0759 z Wietnamu do KL, trwało to 2 godziny. Fotela nie dało się odchylić, samolot był bardzo stary i niewygodny. Lepiej byłoby lecieć ekonomicznie z Emirates/SQ lub Ethihad! Posiłki były podawane na wózku. Nie miałem wyboru posiłku, więc zrezygnowałem z jedzenia i poprosiłem tylko o zieloną herbatę. Niemalże dwa razy przypominałem o nią, ale nigdy nie została podana, personel nawet nie zaproponował nawet szklanki wody. Kolega poprosił o kawę, ale z szorstkością przypomniano mu, że nie podają kawy na krótkim locie! Straszne doświadczenie i wstyd dla biznesu MH. Personel arogancki i nieuprzejmy, już więcej nie polecę Malajskimi Liniami Lotniczymi.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja lotu w Malajzji

    Wszystko było świetnie, aż do czasu, kiedy dowiedziałem się, że mój lot zostanie odwołany. Zgodnie z zasadami linii lotniczych, miałem prawo do pełnego zwrotu pieniędzy. Zadzwoniłem, zapytałem o anulowanie lotu i obiecano mi zwrot opłat za miejsce, ale co z punktami? Niestety, nie było pewności, czy uda mi się je odzyskać.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Nasza wakacyjna podróż do Australii nie zaczęła się zbyt dobrze. Ludzie byli mało miły i nie zachowywali się profesjonalnie, samoloty były stare i niewygodne, a jedzenie po prostu nie smakowało. Mojego zdaniem, lepiej byłoby wybrać inną linię lotniczą.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja lotu w biznesowej klasie

    Zarezerwowałem lot w biznesie z Perth do Guanzhou na 1 lipca 2023. Niestety linie lotnicze odwołały mój lot powrotny. Propozycje alternatyw nie pasowały mi, więc zadzwoniłem do ich biura w Sydney. Powiedzieli mi, że mogę anulować rezerwację przez internet bez opłat. Anulowałem przez stronę i naliczyli mi 500 dolarów za anulowanie. Napiszę do nich, bo odpowiedź była zniecierpliwiona, mówili, że zrobiłem to źle. Trudno. Teraz waham się, czy znowu skorzystać z ich usług, bo nawet jako klient biznesowy czuję się traktowany jak numer, a nie człowiek.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupno lotu

    Otrzymałem mejla o odwołanym locie, ale nie podali żadnych dodatkowych szczegółów. Próbowałem się z nimi skontaktować, ale nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Takie felerne podejście!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilety Economy Flex

    Kupiliśmy dwa bilety Economy Flex z Pekanbaru do Kuala Lumpur po $90 każdy. Niestety, gdy chcieliśmy odwołać lot, zauważyliśmy karę w wysokości $70 za każdy bilet! To 80 procent ceny biletu! Mimo że wszędzie jest napisane, że Economy Flex oznacza anulowanie bez kary! Niestety, nie dostajemy żadnej konkretnej odpowiedzi od obsługi klienta.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Przez całe to doświadczenie z liniami lotniczymi byłem bardzo zdenerwowany z powodu opóźnienia mojego lotu, które wyniosło aż 12 godzin podczas 17-godzinnej podróży. Strona internetowa była pełna błędów, co oznaczało, że mimo elastycznego biletu nie mogłem zarezerwować lepszego locie. Spędziłem godzinę z obsługą klienta, aby ostatecznie zostać przypadkowo rozłączonym. Pilot na końcowym etapie opowiadał o konieczności ponownego schowania podwozia, by schłodzić hamulce. Całe to doświadczenie było naprawdę kiepskie z taką linią lotniczą, która wydaje się być na krawędzi bankructwa. Ponieważ bilety lotnicze były drogie, więc postanowiłem, że uniknę kolejnych lotów w przyszłości.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja hotelowa poprzez usługę Enrich Hotels

    Moje doświadczenie z rezerwacją hotelową przez Enrich Hotels było okropne. Chciałem zarezerwować hotel Pullmana w KL na 3 noce, ale system zarezerwował jakiś zły miesiąc. Kiedy przyjechałem, nie mogłem dostać się do pokoju ani odzyskać pieniędzy. Mimo że miałem potwierdzenie, błąd z datą był zakamuflowany na trzeciej stronie, co było mało wygodne. Chociaż zarezerwowałem na właściwy dzień 3 miesiące wcześniej, nikt z hotelu nie poinformował mnie o problemie ani nie próbował się ze mną skontaktować. Ich strona internetowa sprawia wrażenie podejrzane, a obsługa jeszcze bardziej - LEPIEJ UNIKAĆ KORZYSTANIA Z ICH USŁUG. Musiałem szybko zarezerwować inny hotel, mimo poniesionej straty tysięcy dolarów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów

    Obsługa linii lotniczej działała tak, że próbowała nam wcisnąć dodatkowe miejsca, za które trzeba było płacić. Nasza trzyosobowa rodzina, z 12-letnim dzieckiem, została rozdzielona na obu odcinkach lotu, mimo że zalogowaliśmy się od razu po otwarciu systemu. Dopiero na trasie z Londynu do Kuala Lumpur udało nam się namówić obsługę lotniska, żeby znalazła dla nas trzy miejsca obok siebie. Dziwnym trafem, na pokładzie było sporo wolnych miejsc.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Czy mogę powiedzieć, że jako klient mam prawo do godnej obsługi i uczciwych cen? Niestety, doświadczenie w locie z tym przewoźnikiem pokazało mi co innego. Załoga była zachłanna, nie zwracając uwagi na moje potrzeby jako pasażera. Obsługa pokładowa, jak zawsze, próbowała odebrać cenne przedmioty. Jestem rozczarowany całą sytuacją i nie poleciłbym tej linii lotniczej nikomu.


Inni również oglądali