Airalo - Ogólna ocena na podstawie 26 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (26)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
eSIM w Japonii
Usługa eSIM była super tania i łatwa do zainstalowania, a jakość usługi była świetna. Nie miałem żadnych problemów z zasięgiem, a prędkość była naprawdę doskonała. Na pewno skorzystam z Airalo także podczas innych podróży.
Zakup eSim
Doświadczenie zakupu eSim było beznadziejne. Kiedy próbowałem ją aktywować po instalacji, nie miałem z tego powodu szczęścia. Obsługa klienta okazała się zupełnie bezradna - spędziłem wiele godzin wysyłając e-maile do wsparcia, a zespół ciągle prosił o te same zrzuty ekranu, co doprowadzało mnie do szaleństwa.
Zakup karty eSIM
Mam mieszane uczucia co do zakupu karty eSIM. W Egipcie działała słabo, często nie było możliwości połączenia się z internetem, a kiedy już się pojawił, to był to jedynie komunikator. O przeglądaniu stron internetowych można było zapomnieć, co było bardzo uciążliwe podczas podróży.
Zakup karty eSIM na Malediwy
Kupiłem kartę eSIM za 40 dolarów, ale niestety nie udało mi się jej aktywować na miejscu. Próbowałem skontaktować się z obsługą klienta, ale niestety nie otrzymałem żadnej pomocy ani odpowiedzi. Poprosiłem o zwrot pieniędzy, ale również nie dostałem żadnych informacji na ten temat. Cały proces był bardzo frustrujący, więc narazie nie polecam zakupu karty eSIM z tej usługi.
eSim do podróży
Dostałem eSim do podróży i używałem go w wielu krajach, zawsze działało świetnie! Instrukcje są proste do zrozumienia, więc nie miałem żadnych problemów z używaniem jej. Ważne jest, aby pobrać eSim przed wyjazdem i aktywować go tuż przed podróżą, kiedy masz dostęp do danych lub WiFi. Za każdym razem miałem internet jeszcze przed lądowaniem! To naprawdę świetna opcja, teraz już nie kupuję tradycyjnych kart SIM.
Pierwszy raz w Argentynie
Przetestowałem to na moim iPhone i muszę przyznać, że naprawdę mnie zaskoczyło! Choć trochę droższe niż kupienie tradycyjnej karty na miejscu, to oszczędziłem sobie stresu związanego z jej szukaniem i aktywowaniem w sklepie.
Moje pierwsze doświadczenie z eSIM
Często podróżuję lądowym szlakiem przez Tajlandię, Laos i Wietnam i teraz coraz częściej używam karty eSIM. Wcześniej zawsze kupowałem karty SIM dla Azji Południowo-Wschodniej na Amazonie, a tym razem postanowiłem spróbować kartę eSIM z Airalo. Niestety, w Wietnamie i Laosie często są problemy z zasięgiem sieci. Jednak, gdy tylko dotarłem do Tajlandii, jakość sygnału nagle poprawiła się i miałem świetny zasięg. Wygląda na to, że różnice zależą od warunków sieciowych w poszczególnych krajach. Może lepszym pomysłem byłoby kupienie kart SIM dla każdego kraju, szczególnie ze względu na warunki w Laosie i Wietnamie. Być może gdybym podróżował po bardziej odległych regionach, takich jak północne góry Laosu czy małe miejscowości w Wietnamie, sytuacja byłaby inna. Nawet jednak w górach Laosu ludzie korzystają z telefonów komórkowych, więc może standardowa karta SIM lokalnego operatora miałaby lepszy zasięg? Kończę na niepewnym wniosku, nie wiedząc, co wybrać.
Bez skutecznych prób kontaktu
Niestety, próbowałem się skontaktować z firmą przez czat i email, ale niestety nikogo nie udało mi się złapać. Już minął cały dzień, a nikt nie raczył odpowiedzieć. Naprawdę denerwujące, że marnuję swój czas i pieniądze na doładowanie, a nadal nie mam dostępu do internetu. Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia, a na dodatek brak zainteresowania potrzebami klientów.
Zakup dwóch kart eSIM
Kupiłam dwie karty eSIM i obie działały fatalnie. Używałam ich podczas podróży, ale przez połowę czasu nie mogłam korzystać z internetu, bo był strasznie wolny. Próbowałam się skontaktować z obsługą klienta, ale w pewnym momencie po prostu mnie zignorowali przez kilka godzin.
Zakup karty eSIM
Kilka dni przed wyjazdem za granicę kupiłem kartę eSIM i straciłem co najmniej 20 godzin na próbę jej aktywacji. To było bardzo frustrujące, bo żaden z pracowników pomocy technicznej nie potrafił do końca zrozumieć, jak aktywować moją kartę eSIM. W końcu trafiłem na osobę, która dokładnie wiedziała, co trzeba zrobić. To nigdy nie powinno się zdarzyć. Pisałem e-mail, korzystałem z WhatsApp, używałem Facebook Messengera - to zajęło ponad 20 godzin. Wszystkie opinie na stronie internetowej firmy były zachwycające. Myślałem, że jestem w jakimś innym świecie. Te opinie opowiadały o natychmiastowej i świetnej pomocy technicznej. Byłem przekonany, że zostały one wygenerowane przez sztuczną inteligencję albo były opłacone. Nigdy nie dostałem natychmiastowej pomocy, ani wspaniałej i kompetentnej, dopiero dosłownie w ostatniej chwili. Wstyd dla firmy Airalo. To spowodowało wiele stresu, bo byłem praktycznie godziny od wejścia na pierwszy z dwóch bardzo długich lotów i nie byłem pewny, czy eSIM faktycznie się aktywuje i będzie działać.
eSIM na Ukrainę, Kyivstar
Kupiłem eSIM, którego miałem użyć w Ukraińskiej sieci Kyivstar. Gdy przekroczyłem granicę, miałem problemy z aktywacją. Ostatecznie, gdy udało mi się to zrobić, okazało się, że brakuje zasięgu internetu, który był mi niezbędny do używania nawigacji podczas podróży samochodem. Musiałem finalnie kupić inny eSIM z innego serwisu, gdzie wszystko działało bez problemu. Po powrocie z Ukrainy próbowałem złożyć reklamację, ale była to niemożliwe z powodu konieczności zrobienia screenshotów ustawień, czego nie mogłem zrobić, ponieważ musiałem usunąć poprzedni eSIM, aby zainstalować nowy. Obsługa klienta była nieprofesjonalna, chatbot tylko prosił o screenshoty bez jakiejkolwiek pomocy.
Zakup eSim w Portugalii
Kupiłem eSim z Airalo, będąc w Portugalii, niestety cały proces był dość frustrujący i nieprzyjemny. Po tygodniu starań ostatecznie musiałem zrezygnować z eSim i korzystać z usług mojego dostawcy z Australii.
Zakup zagranicznej eSIM
Moje doświadczenie z zakupem zagranicznej eSIM było naprawdę dobre. Po włożeniu karty w Turcji, wszystko działało bez problemów. Zasięg był dobry, a rozmowy były czyste i wyraźne. Jednak zużycie danych było większe niż się spodziewałem. Obejrzenie tego samego filmu w tej samej aplikacji zużyło znacznie więcej danych niż w moim kraju. Warto na to zwrócić uwagę. Ogólnie, to skuteczne rozwiązanie, ale trochę za drogie jak na jakość usługi.
eSIM do dwóch krajów
Kupiłem eSIM do dwóch krajów i zainstalowanie było trudne, ale ostatecznie udało mi się. Miałem dobre połączenie w dwóch krajach, co było super! Niestety, gdy próbowałem skonfigurować eSIM do trzeciego kraju, mimo poprawnej aktywacji, nie działała. Gdy zwróciłem się o pomoc, support nie był pomocny, tylko sprawił, że było jeszcze bardziej frustrujące. Otrzymywałem odpowiedzi, które wyglądały na automatyczne i nie rozwiązywały moich problemów. Brakowało mi "prawdziwej" pomocy, kogoś, kto by się rzeczywiście przyjrzał mojemu problemowi i coś zrobił. Nie było mowy o zwrocie pieniędzy. Zamiast marnować czas na bezużyteczne zgłoszenia problemów, lepiej jest po prostu zrezygnować, zapomnieć i nie tracić czasu na support. Następnym razem wybiorę sprawdzonego dostawcę.
Zakup kodu bezpośrednio za pośrednictwem witryny
Super wygodne! Można aktywować pakiet kiedy chcesz po zakupie i nawet doładować, gdy skończą się dane. Bardzo mi się podobało, że mogłem skorzystać z kodu zniżkowego, dzięki któremu moje zakupy były jeszcze bardziej opłacalne. Obsługa klienta była naprawdę pomocna i szybko odpowiadała na moje pytania. Na pewno polecam tę usługę innym podróżnym!
Zakup karty eSIM
Kupiłem sobie kartę eSIM w nadziei na podróż do Europy, ale niestety nie udało mi się jej nawet aktywować. Instrukcje były tak zagmatwane i trudne, że nie mogłem ich w ogóle zrozumieć. Wsparcie przez czat było totalnie bezużyteczne i nie do ogarnięcia dla kogoś, kto nie ma pojęcia o technologii. Oczywiście, nie ma mowy o zwrocie, chyba że wyślę im dziesięć screenów z miejscami na moim telefonie, do których nawet nie potrafię dotrzeć. Nie jestem typem, który szybko traci cierpliwość w tego typu sytuacjach, ale Airalo mnie zniszczyło. Lepiej unikać tej firmy, chyba że jesteś prawdziwym specjalistą technicznym.
Zakup pakietu eSIM USA
Niestety, mimo wielu prób, nie udało mi się zainstalować zakupionego pakietu eSIM USA. Po kilku próbach na różnych telefonach, dostałem komunikat, że karta jest nieprawidłowa i mam się skontaktować z dostawcą. Po rozmowie z obsługą klienta, poproszono mnie o ponowną próbę instalacji w ten sam sposób, który już próbowałem. Wyjaśniłem, że próbowałem nawet na dwóch innych telefonach, lecz komunikat o nieprawidłowej karcie eSIM ciągle się pojawiał.
2 e-sim na podróż
Kupiłem 2 e-simy na 14 dni podróży, ale niestety nie działały. Najpierw we Włoszech, potem w Hiszpanii. Pomoc techniczna wysyłała mi te same instrukcje po angielsku, chcieli screenshoty żeby udowodnić, że to nie ich wina. Po wielu próbach i problemach otrzymałem zwrot pieniędzy, ale w Hiszpanii problem się powtórzył. W rezultacie straciłem wiele czasu z tymi e-simami.
Zakup karty eSIM w Szwajcarii
Karta eSIM działa bez problemu na iPhone 11. Po zainstalowaniu karty, większość ustawień sama się dostosowała. Używam jej teraz w Szwajcarii. Dostałam też kod zniżkowy na 3$.
Zakup dwóch esim w Airalo
Postanowiłem dać Airalo kolejną szansę po ostatnim, bardzo złym doświadczeniu 2 lata temu. Niestety okazało się, że to był duży błąd, ponieważ nie mogłem aktywować 2 esim na moim galaxy s22 i s22 plus podczas wakacji na Cyprze. Kontakt z obsługą klienta przez WhatsApp okazał się kompletnie bezużyteczny - otrzymałem jedynie długi podręcznik rozwiązań problemów i po 2 minutach poddałem się. Przecież jestem na wakacjach! Chciałem po prostu mieć dostęp do internetu!
Najwięcej głosów recenzja
Nie działa w Albanii
Kupiłem ostatnio Samsunga Galaxy S20 + Ultra i zainstalowałem na nim kartę SIM, ale niestety w Albanii nie działa, chociaż wszystko było skonfigurowane poprawnie. Nawet transmis... Czytacz dalejPrzez: Julita Cieślak