Lycamobile - Ogólna ocena na podstawie 19 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (19)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Prepaid pakiet internetowy
Miałem doświadczenie z niespodziewanym automatycznym odnowieniem mojego pakietu internetowego po przeniesieniu numeru do nich. Nie było żadnych informacji na ten temat podczas procesu przenoszenia. Cała sytuacja spowodowała utratę pieniędzy i brak właściwej reakcji firmy na moje reklamacje. Totalnie niezawodne!
Zakup planu prepaid
Klienci powinni utrzymać odpowiednie saldo, aby aktywować pakiet. Po wyczerpaniu pakietu, rozmowy będą naliczane standardową stawką. Niestety, mój pakiet został wyłączony niespodziewanie, a doładowania, które zazwyczaj wystarczały na ponad miesiąc, zostały zużyte w kilka dni przez wysokie ceny za megabajt danych mobilnych. Zauważyłem, że u innych operatorów komórkowych można kupić plan, który nie zostanie dezaktywowany w przypadku opóźnienia w płatności. Plan pozostaje aktywny przez dłuższy czas, a każde doładowanie dodaje do niego wartość. Cała sytuacja wydaje mi się niesprawiedliwa w stosunku do klientów, nie wydaje mi się to nawet zgodne z prawem, ponieważ Regulamin nie wspomina o automatycznym dezaktywowaniu pakietu, poza roamingiem, który mnie nie dotyczył. Odpowiedź od LycaMobile przekierowała mnie na tę samą stronę, o której wspomniałem, nie odnosząc się do moich konkretnych spraw. Dziękuję. Nadal nie widzę jasnych informacji, których mi brakowało. Uważam, że ukrywanie ważnych informacji za spoilerami to nie fair praktyka. Dla mnie nie było oczywiste, że mój pakiet zostanie wyłączony po opóźnieniu w płatności, zwłaszcza że byłem przyzwyczajony do lepszej praktyki wcześniej.
Nieograniczone rozmowy do USA i Kanady
Super, oferta na nieograniczone rozmowy do USA i Kanady działa już od jakiegoś czasu i naprawdę się sprawdza. Jestem zachwycony tym pakietem!
Pakiet nielimitowany
Oszukańczy marketing, obietnice nielimitowanych minut a potem ograniczenia. To kompletnie bez sensu!
Niezadowolony klient
Reagowanie na moje skargi i rozwiązywanie problemów zajmuje za długo. Pomimo wielu próśb i dostarczonych dowodów na to, że moje pieniądze zniknęły z konta i pakiet nie został doładowany, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Obsługa klienta jest mało pomocna i ciężko się z nimi porozumieć. Jestem klientem od długiego czasu, ale moje traktowanie staje się coraz gorsze, dlatego zastanawiam się nad zmianą operatora.
Miały problem z obsługą klienta
Nie polecam tej sieci ze względu na fatalną obsługę klienta. Konsultanci olewają problemy, nie dbają o klientów, kontakt się urywa, nie ma reakcji na zgłaszane problemy. Ograniczenia w rejestracji numerów są bardzo niewygodne, stare numery są przetrzymywane bez sensu, a wiele rzeczy wciąż nie działa prawidłowo. Pozostałe usługi są ok, ale obsługa klienta jest żałosna.
Zakup numeru telefonu do przeniesienia
Niestety, moje doświadczenie z obsługą klienta było naprawdę kiepskie. Po kilku rozmowach telefonicznych z nimi i żadnych konkretnych wynikach, wciąż nie udało mi się przenieść mojego numeru telefonu do LycaMobile. Co gorsza, formularz na ich stronie internetowej był zepsuty, co tylko pogłębiało moją frustrację. A po zarejestrowaniu karty w ich punkcie partnerskim i usłyszeniu, że mój pakiet jest już aktywny, okazało się, że nie mogłam korzystać z usług, bo numer nie został przeniesiony prawidłowo.
pakiet danych
Kupiłem teraz pakiet danych 5.98 gigabajta w roamingu, ale kiedy zużyłem 3 gigabajty, internet się wyłączył. Okazało się, że obniżają mi prędkość neta o połowę, a potem dostałem SMS, że będę musiał płacić dodatkowe koszty za "super roaming". W przeciągu miesiąca przenoszę swój numer do innego operatora.
karta SIM, roaming EU
Jako kierowca, który głównie korzysta z usług telefonii komórkowej w Unii Europejskiej, miałem problemy z fizyczną kartą SIM, kiedy wyjeżdżałem za granicę z powodu zasięgu. Po zmianie na eSIM nie miałem już takich kłopotów, a ta usługa wydaje mi się być najtańszą opcją na rynku. Dlatego gorąco polecam ją wszystkim, którzy szukają taniego i skutecznego rozwiązania.
Zakup pakietu internetowego
Po zakupieniu pakietu internetowego byłam bardzo niezadowolona z usług - prędkość połączenia była bardzo wolna, a dodatkowe GB były niemożliwe do wykorzystania. Zasięg był słaby i często traciłam połączenie telefoniczne. Kontakt z obsługą klienta był prawie niemożliwy, a reklamacje były bezskuteczne. To była całkowita strata pieniędzy i czasu.
Przeniesienie numeru, niskie stawki, duże pakiety, darmowe połączenia
Ojej, ileż to trzeba pracy, żeby każdy problem rozwiązać! Zadzwoń tu, napisz tam e-mail, czatuj jednego dnia, drugiego... Co za stres! A to o głupoty się kąsa, strach się bać. Inni klienci faworyzowani, a mnie jak nie ma. Certyfikat, kopiuj-wklej, zmiana numeru wieczność trwa, czemu tak długo? Nie potrafią klientów skojarzyć w systemie? Odpowiedzi różne co kanał - szaleństwo! Zanim się obejrzysz, u innego operatora nowy numer już masz.
Problem ze subskrypcjami, niska predkosc internetu
Mam problem ze subskrypcjami przypisanymi do numeru karty, którego nie mogę zmienić - to naprawdę frustrujące. Kiedy chcę zmienić kartę, promocja wygasa i koniec. Kontakt z obsługą trwa wieki, można się skontaktować tylko przez maila, co jest bardzo niepraktyczne. Konsultanci wydają się nie wiedzieć, o czym mówią, obiecują coś, a potem się wycofują. Prędkość internetu często jest bardzo słaba, co jeszcze bardziej utrudnia korzystanie z usług. To zdecydowanie najgorsza firma, jaką spotkałem. Brak profesjonalizmu, brak zaufania. Nie polecam!
karta SIM do korzystania z roamingu
Kiedy używałem karty SIM za granicą, nagle mi się wyłączyła. Kiedy zadzwoniłem do biura obsługi klienta, powiedzieli mi, że karta jest uszkodzona. Po restarcie działała przez chwilę, ale potem znowu przestała działać. Obsługa klienta była okropna, Pani Katarzyna z chatu po prostu przerwała rozmowę.
Zakup bezpłatnych MMS-ów
Na pewno polecam korzystanie z RCS czatu, który można znaleźć w ustawieniach wiadomości na telefonach z Androidem. Dzięki temu można wysyłać MMS-y za darmo, co faktycznie działa i jest super wygodne. Dodatkowo, sieć działa bez zarzutu, więc nie ma problemów z komunikacją.
Zakup drogiego pakietu
Kupiłem ten drogi pakiet, bo chciałem przenieść kilka numerów, ale już przy pierwszym testowaniu zauważyłem, że maile chodzą jak w studni! Zero komunikacji, nawet numerów nie da się przenieść, więc nie ma co się spodziewać dalej... pożegnam się z Lycamobile ?
Karta SIM
Mieszkam w małym miasteczku i szukałem dobrego dostawcy usług telefonii komórkowej, który zapewniłby mi stabilne połączenia. Zdecydowałem się na zakup karty SIM i muszę przyznać, że była to dobra decyzja. Połączenia są stabilne, chociaż najlepiej działały na 2G. Internet działa trochę wolniej, ale to powszechny problem we wszystkich sieciach. Co ciekawe, karta działała nawet w Kazachstanie, co było miłym zaskoczeniem. Moja rodzina również zakupiła takie karty i są zadowoleni z jakości usługi. Jedyne, czego brakuje, to obsługa MMS-ów.
Kiepskie połączenie internetowe
To internet to dramat, zero zasięgu i aplikacje nie działają. Strona działa tylko do doładowania, ale reszta to porażka. Tak szczerze, nie polecam tej sieci, lepiej szukać czegoś innego.
Pryjemność transferu numeru.
Jestem zachwycony obsługą klienta! Pani Kamila świetnie mi pomogła z transferem numeru. Bardzo miła i uprzejma, wszystko jasno mi wytłumaczyła. Doświadczenie z firmą bardzo pozytywne, pełen profesjonalizm.
Niezrozumiałe instrukcje
Czasem mam wrażenie, że ci konsultanci z obsługi klienta mówią zupełnie co innego niż to, o co pytam. Moje doświadczenia z usług były mało satysfakcjonujące, ponieważ nie otrzymywałam jasnych instrukcji.
Najwięcej głosów recenzja
Niezrozumiałe instrukcje
Czytacz dalej