Virgin Mobile - Ogólna ocena na podstawie 5 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (5)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Usługa internetowa
Szybkość internetu jest straszna. Co drugi dzień prędkość spada do 1mb/s, co jest całkowicie niedopuszczalne. Nie jestem zadowolony z jakości usługi i oczekuję poprawy natychmiast.
Zakup 220GB oferty
Zdecydowałem się na ofertę 220GB. Niestety, usługa jest bardzo wolna i niestabilna na moim modemie Cat 19. Nawet przy ciągłym działaniu nie jestem w stanie zużyć pełnych 220GB. Dodatkowo konieczne jest zakończenie usługi z 30-dniowym wyprzedzeniem, mimo że nie spełnia moich oczekiwań. Postanowiłem zakończyć umowę, ponieważ nie jest spełniana. Moje doświadczenia z hotspotem Orange są o wiele lepsze - działa on znacznie szybciej i bardziej niezawodnie, korzystając z tego samego masztu telekomunikacyjnego. Mimo wyższej ceny, zdecydowałem się na ten operator, ponieważ otrzymuję za to jakość usługi. Odradzam korzystanie z oferty, która ogranicza pasmo i jakość dostarczanych usług.
Zakup nowego planu
Cześć, właśnie kupiłem nowy plan na Virgin Mobile i jestem mega zadowolony z tego, jak szybko i łatwo mogłem to zrobić online. Naprawdę podoba mi się możliwość dostosowania planu do moich potrzeb i przystępne ceny.
Zakup planu abonamentowego
Oferta abonamentowa była fajna, ale gdy pojawiły się problemy z usługą, kontakt z obsługą klienta był strasznie słaby. Za każdym razem, gdy próbowałam się dodzwonić, słyszałam tylko wymówki o długim czasie oczekiwania. Długo czekać na połączenie było strasznie frustrujące i niewygodne. Moim zdaniem warto poprawić jakość obsługi klienta i skrócić czas oczekiwania, żeby oferować lepsze doświadczenia klientom.
zakup nowego planu prepaid
Po zakupie nowego planu prepaid i kilku próbach dzwonienia, okazało się, że nie ma już dostępnego pakietu freemium. Musiałem specjalnie przyjechać do Polski, żeby aktywować nowy numer do bankowości. Niestety, moja prośba o aktywację została nagle anulowana, więc teraz jestem bez karty i bez możliwości przeniesienia numeru.