Play - Ogólna ocena na podstawie 24 opinii

24% Kupiłbym tu ponownie

Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-02-05
Zakup szybkiego internetu i te

Nie wiem, skąd się biorą te złe opinie o przejściach z innych firm do Play. Mój transfer z UPC do Play poszedł gładko, a teraz wszystko działa super. Internet chodzi tak szybko,... Czytacz dalejPrzez: Apolonia Adamska

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-22
Przedłużenie umowy - podwójne

Po przedłużeniu umowy, zauważyłem, że płacę podwójnie za komórkę - raz na rachunku z moim dostawcą internetowym i drugi raz z Play. Po skontaktowaniu się z konsultantem, powiedz... Czytacz dalejPrzez: Dorota Maciejewska

Najwięcej głosów recenzja

  2021-10-27
internet w tel

Żałuję że nie testowałem oferty wcześniej tylko podpisałem na 2 lata. Teraz na euro meczy na telefonie nie dało się oglądać bo wieczny loading i to w różnych miejscach warszawy.... Czytacz dalejPrzez: Użytkownik

Opinie (24)

  (2)

 (1)

  (16)

  (3)

  (2)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Internet mobilny

    Hej, jestem zdegustowany, bo od kiedy zmieniłem firmę na Play, mam same kłopoty! Cały czas mam problemy z Internetem, dane mi gubią się, a w grach laguje strasznie. Obsługa techniczna jest beznadziejna, a ludzie, którzy przyjeżdżają instalować to kompletna porażka - przecięli mi nawet kable niepotrzebne i nic z tym nie zrobili. Internet w dalszym ciągu to katastrofa, strony ładują się po kilka sekund, ping skacze jak szalony, a pakiety po prostu znikają. Beznadziejnie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przedłużenie umowy - podwójne opłaty za komórkę

    Po przedłużeniu umowy, zauważyłem, że płacę podwójnie za komórkę - raz na rachunku z moim dostawcą internetowym i drugi raz z Play. Po skontaktowaniu się z konsultantem, powiedział mi, że wszystko jest zgodne z umową. Jednakże nie byłem zadowolony z tej odpowiedzi, ponieważ łatwo można było to rozwiązać przez zastosowanie rabatu na usługi internetowe, aby zrównoważyć kwotę. Niestety, nikt z Play nie był zainteresowany rozwiązaniem mojego problemu, co bardzo mnie rozczarowało.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nie polecam

    To oszustwo! Nikt mnie nawet nie zapytał, czy chcę przejść na Play. Jak zadzwoniłam na infolinię, powiedziano mi, że nie ma możliwości zmiany mojej umowy. To jakaś żenada!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przełączyłem się z jednego dostawcy internetu na inny.

    Nie polecam zmiany z UPC na Play. Po dwóch dniach odłączono internet, więc nie działała również telewizja, bo to telewizja internetowa. Non-stop brak internetu. Zadzwoniłem do infolinii 4 razy, a oni dopiero następnego dnia mówią, że technik nie może przyjść i sugerują zresetowanie routera. Ale przecież to już robiłem wielokrotnie i nie pomaga. Co najgorsze, podłączenie wykonali na starych kablach od UPC, nawet skrzynki nie wymienili na swoje. Serdecznie odradzam.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupiony dekoder telewizyjny

    Ten dekoder to totalna klapa. Nagrywanie programów szwankuje, wiele kanałów nie działa, a dekoder ciągle się zawiesza. To prawdziwy złom i strata pieniędzy. Nie polecam go nikomu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Usługa internetowa

    Usługa internetowa tej firmy to kompletna porażka. Konsultanci wydają się niezbyt dobrze znać się na technicznych problemach i często nie potrafią pomóc. Po moim ostatnim kontakcie, gdy zgłosiłem problem z internetem, powiedziano mi, że awaria dotyczy całej Polski. Jestem zaskoczony, że taka duża firma ma takie problemy. Dodatkowo, płacę za usługę, a dostaję bardzo mało wsparcia w razie problemów. To niedopuszczalne i bardzo rozczarowujące.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi telewizyjnej

    Po zakupie usługi telewizyjnej w Play, mogę powiedzieć, że byłem naprawdę rozczarowany. Brak pewnych funkcji, takich jak nagrywanie seriali czy podgląd programu podczas przeglądania, sprawił, że czułem się zagubiony i niezadowolony z decyzji zakupu. Dodatkowo, miałem kłopoty z uzyskaniem informacji o postępie oglądania, co tylko nasiliło moje rozczarowanie. Cała sytuacja sprawiła, że byłam wściekły i zirytowany. Nie polecam tego!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Doładowałam konto, paczka cykliczna

    Co za koszmar! Używam Play od lat i nigdy nie miałam takiej sytuacji. Gdy przyleciałam do Polski, chciałam doładować konto 50 zł. Ale co się okazało? Po 20 minutach dostałam powiadomienie, że brak środków! Myślisz, że to wszystko? Absolutnie nie! Następnie doładowałam konto 10 zł, a po chwili znów brak pieniędzy! Dopiero w sklepie dowiedziałam się, że muszę zmienić pakiet, bo mój obecny jest zbyt drogi! Dlaczego nikt nie poinformował mnie o tym wcześniej? Gdzie jest ochrona klienta? To jakby ktoś okradał mnie bez mojej zgody. To jest niedopuszczalne!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Usługi internetowe

    Chciałbym zrelacjonować moje doświadczenia z Play. Niestety, miałem sporo kłopotów z częstymi przerwami w światłowodzie, które trwały nawet kilkanaście godzin. Co gorsza, firma nie potrafiła podać mi żadnych konkretnych informacji na temat czasu naprawy, co skutecznie uniemożliwiało mi pracę zdalną. Była to naprawdę frustrująca sytuacja.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup internetu

    Ostatnio podpisałem umowę na internet z Play i szczerze mówiąc, jestem bardzo zawiedziony. Od kiedy firma została przejęta przez Play, ciągle się pojawiają problemy. Nie mogę połączyć się z szyfrowanymi stronami, oglądanie transmisji na żywo sprawia trudności, a pingi sięgają nawet 1000 ms. Prędkość pobierania danych jest dużo niższa niż u mojego poprzedniego dostawcy. Co więcej, infolinia nie reaguje właściwie na moje zgłoszenia, zawsze słyszę tylko, że strony się ładują. Nie widzę sensu w korzystaniu z usług tak nieprofesjonalnej firmy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Umowa na rok

    Po dwóch latach korzystania z Play jestem bardzo wkurzony. Skłamali mnie w salonie, dodali mi dwie karty bez mojej zgody i wysłali informacje na maila, którego nie posiadam. Dopiero po miesiącu zorientowałem się, że nie dokonywałem płatności. Reklamacje okazały się bezużyteczne, ponieważ było już za późno. Pracownik, który to zrobił, już nie pracuje, ale to niczego nie zmienia. To banda złodziei z żałosnym podejściem do klienta.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup szybkiego internetu i telewizji

    Nie wiem, skąd się biorą te złe opinie o przejściach z innych firm do Play. Mój transfer z UPC do Play poszedł gładko, a teraz wszystko działa super. Internet chodzi tak szybko, jak obiecano, a telewizja działa bez problemów. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości usług ani obsługi klienta. Moje doświadczenia z Play są bardzo pozytywne, więc zdecydowanie polecam!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bezprzewodowy internet

    Ostatnio miałam okropne problemy z moim bezprzewodowym internetem. Przez cztery dni działał fatalnie, wcześniej miałam szybkość 200/300mbps, teraz ledwo osiąga 10mbps. Kiedy skontaktowałam się z infolinią, powiedzieli mi, że wszystko jest w porządku i wystarczy zrestartować. Ale to nieprawda, odradzam!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup Internetu

    Zamówiłem usługę internetową i niestety od środy czekam na jej naprawę. Mimo obietnic, że zgłoszenie będzie szybko rozpatrzone, minęło już kilka dni, a dla mnie oznacza to 2 lub 3 dni, ale niedługo minie tydzień. Szkoda, że czas reakcji na zgłoszenia jest tak długi, w porównaniu do innych dostawców, którzy załatwiają sprawy dużo szybciej.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupiłem zaledwie miesiąc temu

    Cholera, od jakiegoś czasu zdarza mi się, że towar blokuje mi się raz w tygodniu. Dzwoń do obsługi, a oni mi wmawiają, że to wina jednej instytucji energetycznej. Ale ja się nie daję, bo na moim sprzęcie wszystko świeci na zielono!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup telefonu

    Bardzo istotne jest, aby klient znał ofertę i warunki firmy przed dokonaniem zakupu. Gdy kupowałam telefon w Play, poczułam się oszukana. Promocje wydały się kuszące, ale po zakupie okazało się, że usługi pozostawiają wiele do życzenia. Zasięg był słaby, a telefony działały nieprawidłowo. Przeniesienie numerów do innej sieci także sprawiło problemy i wtedy zdałam sobie sprawę, że mój wybór był niewłaściwy. Po zakończeniu korzystania z usług Play, natychmiast zdecydowałam się na zmianę operatora.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    telewizja i internet światłowodowy

    O cholera, jak żałuję, że zmieniłam UPC na Play! W UPC praktycznie nie było awarii, a teraz nie mogę normalnie oglądać ulubionych programów! Cały czas mam problemy z internetem, a to niebieskie kółko się kręci, to dramat! Resetuję sprzęt non-stop, ale to nic nie daje. Sprzęt po prostu ssie, nie jestem z tego zadowolona. Gdybym wiedziała wcześniej, to umowy bym nie podpisywała! Serio, Play, musicie coś z tym zrobić, bo tracicie klientów na potęgę!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi internetowej

    Od soboty nie mam internetu. Dzwoniłam kilka razy do infolinii, ale problem nie został naprawiony. Ci pracownicy nie pomagają, ale zamiast tego kierują mnie do działu sprzedaży zamiast technicznych. Dostaję telefony z ofertami zamiast informacji o naprawie problemu. I muszę podawać swój PESEL kilka razy, mimo że go już wpisałam. Zastanawiam się, czy nie powinnam zrezygnować z usług tej firmy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi internetowej i telewizyjnej

    Usługi, które zakupiłam, niestety zawiodły mnie. Często były awarie, przez co nie miałam dostępu do Internetu i telewizji na długi czas. Na przykład ostatnio przez cały długi weekend od piątku nie miałam możliwości korzystania z tych usług od południa do wieczora. To jest po prostu niedopuszczalne, zwłaszcza że regularnie płacę za nie. Mam nadzieję, że firma podejmie odpowiednie kroki w celu poprawy jakości świadczonych usług.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zablokowanie numeru telefonu

    Nie mogę uwierzyć, jak fatalnie idzie ten cały proces odblokowania numeru w Play. Próbuję już od tygodnia i nic, nawet po trzech wizytach i dzwonieniu codziennie do konsultantów. Nikt nie chce ruszyć palcem, kompletnie mnie to frustrowało. Czy naprawdę nie ma tam nikogo, kto pomógłby mi w tej sytuacji?