Play - Ogólna ocena na podstawie 24 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (24)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Internet mobilny
Hej, jestem zdegustowany, bo od kiedy zmieniłem firmę na Play, mam same kłopoty! Cały czas mam problemy z Internetem, dane mi gubią się, a w grach laguje strasznie. Obsługa techniczna jest beznadziejna, a ludzie, którzy przyjeżdżają instalować to kompletna porażka - przecięli mi nawet kable niepotrzebne i nic z tym nie zrobili. Internet w dalszym ciągu to katastrofa, strony ładują się po kilka sekund, ping skacze jak szalony, a pakiety po prostu znikają. Beznadziejnie.
Przedłużenie umowy - podwójne opłaty za komórkę
Po przedłużeniu umowy, zauważyłem, że płacę podwójnie za komórkę - raz na rachunku z moim dostawcą internetowym i drugi raz z Play. Po skontaktowaniu się z konsultantem, powiedział mi, że wszystko jest zgodne z umową. Jednakże nie byłem zadowolony z tej odpowiedzi, ponieważ łatwo można było to rozwiązać przez zastosowanie rabatu na usługi internetowe, aby zrównoważyć kwotę. Niestety, nikt z Play nie był zainteresowany rozwiązaniem mojego problemu, co bardzo mnie rozczarowało.
Nie polecam
To oszustwo! Nikt mnie nawet nie zapytał, czy chcę przejść na Play. Jak zadzwoniłam na infolinię, powiedziano mi, że nie ma możliwości zmiany mojej umowy. To jakaś żenada!
Przełączyłem się z jednego dostawcy internetu na inny.
Nie polecam zmiany z UPC na Play. Po dwóch dniach odłączono internet, więc nie działała również telewizja, bo to telewizja internetowa. Non-stop brak internetu. Zadzwoniłem do infolinii 4 razy, a oni dopiero następnego dnia mówią, że technik nie może przyjść i sugerują zresetowanie routera. Ale przecież to już robiłem wielokrotnie i nie pomaga. Co najgorsze, podłączenie wykonali na starych kablach od UPC, nawet skrzynki nie wymienili na swoje. Serdecznie odradzam.
Kupiony dekoder telewizyjny
Ten dekoder to totalna klapa. Nagrywanie programów szwankuje, wiele kanałów nie działa, a dekoder ciągle się zawiesza. To prawdziwy złom i strata pieniędzy. Nie polecam go nikomu.
Usługa internetowa
Usługa internetowa tej firmy to kompletna porażka. Konsultanci wydają się niezbyt dobrze znać się na technicznych problemach i często nie potrafią pomóc. Po moim ostatnim kontakcie, gdy zgłosiłem problem z internetem, powiedziano mi, że awaria dotyczy całej Polski. Jestem zaskoczony, że taka duża firma ma takie problemy. Dodatkowo, płacę za usługę, a dostaję bardzo mało wsparcia w razie problemów. To niedopuszczalne i bardzo rozczarowujące.
Zakup usługi telewizyjnej
Po zakupie usługi telewizyjnej w Play, mogę powiedzieć, że byłem naprawdę rozczarowany. Brak pewnych funkcji, takich jak nagrywanie seriali czy podgląd programu podczas przeglądania, sprawił, że czułem się zagubiony i niezadowolony z decyzji zakupu. Dodatkowo, miałem kłopoty z uzyskaniem informacji o postępie oglądania, co tylko nasiliło moje rozczarowanie. Cała sytuacja sprawiła, że byłam wściekły i zirytowany. Nie polecam tego!
Doładowałam konto, paczka cykliczna
Co za koszmar! Używam Play od lat i nigdy nie miałam takiej sytuacji. Gdy przyleciałam do Polski, chciałam doładować konto 50 zł. Ale co się okazało? Po 20 minutach dostałam powiadomienie, że brak środków! Myślisz, że to wszystko? Absolutnie nie! Następnie doładowałam konto 10 zł, a po chwili znów brak pieniędzy! Dopiero w sklepie dowiedziałam się, że muszę zmienić pakiet, bo mój obecny jest zbyt drogi! Dlaczego nikt nie poinformował mnie o tym wcześniej? Gdzie jest ochrona klienta? To jakby ktoś okradał mnie bez mojej zgody. To jest niedopuszczalne!
Usługi internetowe
Chciałbym zrelacjonować moje doświadczenia z Play. Niestety, miałem sporo kłopotów z częstymi przerwami w światłowodzie, które trwały nawet kilkanaście godzin. Co gorsza, firma nie potrafiła podać mi żadnych konkretnych informacji na temat czasu naprawy, co skutecznie uniemożliwiało mi pracę zdalną. Była to naprawdę frustrująca sytuacja.
Zakup internetu
Ostatnio podpisałem umowę na internet z Play i szczerze mówiąc, jestem bardzo zawiedziony. Od kiedy firma została przejęta przez Play, ciągle się pojawiają problemy. Nie mogę połączyć się z szyfrowanymi stronami, oglądanie transmisji na żywo sprawia trudności, a pingi sięgają nawet 1000 ms. Prędkość pobierania danych jest dużo niższa niż u mojego poprzedniego dostawcy. Co więcej, infolinia nie reaguje właściwie na moje zgłoszenia, zawsze słyszę tylko, że strony się ładują. Nie widzę sensu w korzystaniu z usług tak nieprofesjonalnej firmy.
Umowa na rok
Po dwóch latach korzystania z Play jestem bardzo wkurzony. Skłamali mnie w salonie, dodali mi dwie karty bez mojej zgody i wysłali informacje na maila, którego nie posiadam. Dopiero po miesiącu zorientowałem się, że nie dokonywałem płatności. Reklamacje okazały się bezużyteczne, ponieważ było już za późno. Pracownik, który to zrobił, już nie pracuje, ale to niczego nie zmienia. To banda złodziei z żałosnym podejściem do klienta.
Zakup szybkiego internetu i telewizji
Nie wiem, skąd się biorą te złe opinie o przejściach z innych firm do Play. Mój transfer z UPC do Play poszedł gładko, a teraz wszystko działa super. Internet chodzi tak szybko, jak obiecano, a telewizja działa bez problemów. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości usług ani obsługi klienta. Moje doświadczenia z Play są bardzo pozytywne, więc zdecydowanie polecam!
Bezprzewodowy internet
Ostatnio miałam okropne problemy z moim bezprzewodowym internetem. Przez cztery dni działał fatalnie, wcześniej miałam szybkość 200/300mbps, teraz ledwo osiąga 10mbps. Kiedy skontaktowałam się z infolinią, powiedzieli mi, że wszystko jest w porządku i wystarczy zrestartować. Ale to nieprawda, odradzam!
Zakup Internetu
Zamówiłem usługę internetową i niestety od środy czekam na jej naprawę. Mimo obietnic, że zgłoszenie będzie szybko rozpatrzone, minęło już kilka dni, a dla mnie oznacza to 2 lub 3 dni, ale niedługo minie tydzień. Szkoda, że czas reakcji na zgłoszenia jest tak długi, w porównaniu do innych dostawców, którzy załatwiają sprawy dużo szybciej.
Kupiłem zaledwie miesiąc temu
Cholera, od jakiegoś czasu zdarza mi się, że towar blokuje mi się raz w tygodniu. Dzwoń do obsługi, a oni mi wmawiają, że to wina jednej instytucji energetycznej. Ale ja się nie daję, bo na moim sprzęcie wszystko świeci na zielono!
Zakup telefonu
Bardzo istotne jest, aby klient znał ofertę i warunki firmy przed dokonaniem zakupu. Gdy kupowałam telefon w Play, poczułam się oszukana. Promocje wydały się kuszące, ale po zakupie okazało się, że usługi pozostawiają wiele do życzenia. Zasięg był słaby, a telefony działały nieprawidłowo. Przeniesienie numerów do innej sieci także sprawiło problemy i wtedy zdałam sobie sprawę, że mój wybór był niewłaściwy. Po zakończeniu korzystania z usług Play, natychmiast zdecydowałam się na zmianę operatora.
telewizja i internet światłowodowy
O cholera, jak żałuję, że zmieniłam UPC na Play! W UPC praktycznie nie było awarii, a teraz nie mogę normalnie oglądać ulubionych programów! Cały czas mam problemy z internetem, a to niebieskie kółko się kręci, to dramat! Resetuję sprzęt non-stop, ale to nic nie daje. Sprzęt po prostu ssie, nie jestem z tego zadowolona. Gdybym wiedziała wcześniej, to umowy bym nie podpisywała! Serio, Play, musicie coś z tym zrobić, bo tracicie klientów na potęgę!
Zakup usługi internetowej
Od soboty nie mam internetu. Dzwoniłam kilka razy do infolinii, ale problem nie został naprawiony. Ci pracownicy nie pomagają, ale zamiast tego kierują mnie do działu sprzedaży zamiast technicznych. Dostaję telefony z ofertami zamiast informacji o naprawie problemu. I muszę podawać swój PESEL kilka razy, mimo że go już wpisałam. Zastanawiam się, czy nie powinnam zrezygnować z usług tej firmy.
Zakup usługi internetowej i telewizyjnej
Usługi, które zakupiłam, niestety zawiodły mnie. Często były awarie, przez co nie miałam dostępu do Internetu i telewizji na długi czas. Na przykład ostatnio przez cały długi weekend od piątku nie miałam możliwości korzystania z tych usług od południa do wieczora. To jest po prostu niedopuszczalne, zwłaszcza że regularnie płacę za nie. Mam nadzieję, że firma podejmie odpowiednie kroki w celu poprawy jakości świadczonych usług.
Zablokowanie numeru telefonu
Nie mogę uwierzyć, jak fatalnie idzie ten cały proces odblokowania numeru w Play. Próbuję już od tygodnia i nic, nawet po trzech wizytach i dzwonieniu codziennie do konsultantów. Nikt nie chce ruszyć palcem, kompletnie mnie to frustrowało. Czy naprawdę nie ma tam nikogo, kto pomógłby mi w tej sytuacji?
Najwięcej głosów recenzja
internet w tel
Żałuję że nie testowałem oferty wcześniej tylko podpisałem na 2 lata. Teraz na euro meczy na telefonie nie dało się oglądać bo wieczny loading i to w różnych miejscach warszawy.... Czytacz dalejPrzez: Użytkownik