Plus - Ogólna ocena na podstawie 24 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (24)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup telefonu
Po wielu latach zmieniłem operatora na T-Mobile, bo w poprzedniej sieci miałem problem z zasięgiem i internetem. Teraz mogę korzystać z internetu praktycznie wszędzie, wcześniej nawet w regionie miałem problemy z połączeniem. Na pewno polecam T-Mobile dla tych, którzy oczekują solidnej sieci.
zakup z dodatkowymi usługami
Kupiłem produkt z dodatkowymi usługami, ale niestety okazało się, że zostałem oszukany i nakłamany na dodatkowe opłaty. Po złożeniu reklamacji, obsługa klienta potraktowała mnie bardzo lekceważąco i niepotrzebnie utrudniała proces zwrotu pieniędzy. To naprawdę nieprofesjonalne i niegodne zaufania.
Zakup usługi telewizyjnej z światłowodem
Telewizja Plus z światłowodem ma najgorszą obsługę techniczną i nieustannie przerywa, co powoduje problemy z jakością obrazu. Obsługa klienta nie potrafi pomóc w rozwiązaniu żadnych problemów. Radzę unikać tej usługi!
Usługi telekomunikacyjne
Plus ma teraz słaby zasięg w Polsce, zwłaszcza w centrum Krakowa. Jestem klientem Plusa od dwóch miesięcy i mam problemy z utrzymaniem połączenia w galeriach i większych sklepach. To irytujące, szczególnie gdy próbuję zapłacić kartą i nie mogę z powodu braku zasięgu, co uniemożliwia uruchomienie aplikacji bankowej. Nieoczekiwanie niska jakość zasięgu w tak dużym mieście powinna być zdecydowanie poprawiona.
Zakup netbooka
Mimo że Plus ma najszybszy zasięg, to niestety obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Konsultanci są często niemiły i niechętnie pomagają, szczególnie gdy chodzi o kwestie związane z windykacją. Co więcej, mimo zawierania nowej umowy zawsze dostajesz nowy numer klienta i nowy numer konta, a stare numery nie są przenoszone. Brak reakcji na zgłaszane błędy budzi niepokój.
Telefon komórkowy
Telefon non stop się wiesza, nawet podczas grania w gry strasznie mnie irytuje. Po prostu jego zasięg i jakość są fatalne, nie polecam go nikomu.
Zakup TV z abonamentem na 3 karty SIM
Odradzam skorzystanie z tej sieci. Namówiono nas na abonament na 3 karty SIM pod pretekstem doskonałego zasięgu, ale to okazało się kłamstwem. Zdecydowaliśmy się na to ze względu na chorych członków rodziny, dla których sygnał i internet są bardzo ważne. Pomimo przeniesienia numerów z innej sieci mieliśmy problemy z siecią i internetem od samego początku. Złożyliśmy skargę, ale nie otrzymaliśmy odpowiedniej pomocy i obietnice nie zostały spełnione. Ostatecznie odmówiono nam rozwiązania umowy, co jest nie do zaakceptowania. To było nieszczere i nie troszczące się o klienta - takie było nasze doświadczenie z tą siecią.
Internet
Zrestartuj najpierw router, sprawdź kartę sim, a jeśli nie zadziała, to może trzeba będzie wymienić router. Ogólnie internet teraz działa tragicznie, nie polecam go nikomu! Obsługa klienta jest fatalna, zwłaszcza dla stałych klientów.
Zakup urządzenia
Kupiłem sobie właśnie nowy sprzęt w Plusie i naprawdę jestem mega zawiedziony - mam problem z zasięgiem oraz obsługą klienta. Próbowałem się z nimi skontaktować, ale niestety nie dostałem żadnej pomocy.
Zakupu abonamentu telefonicznego
Po zakupie abonamentu w Plusie, niestety miałem wiele problemów. Kiedy mój syn zgubił dowód osobisty, potwierdził to zaświadczeniem z Urzędu, a Plus odmówił wydania nowej karty, mimo opłaty za telefon. Pomimo dwóch wizyt w salonie w ciągu ostatnich trzech tygodni, nie udało się rozwiązać sytuacji. Jestem zawiedziony brakiem elastyczności i życzliwości ze strony Plusa.
Zakup usług internetowych
Moje doświadczenie z obsługą tej firmy było naprawdę fatalne. Internet prawie w ogóle nie działał, a przecież sporo płacę za tę usługę. Ruter, który dostałem, był również uszkodzony i mimo wielu prób nie udało mi się go poprawnie skonfigurować. Złożyłem reklamacje, ale niestety sytuacja się nie poprawiła. Ogólnie mówiąc, było to bardzo negatywne doświadczenie i nie polecam tej firmu nikomu.
Nie działające aktywne pakiety
Ta sieć ma beznadziejne usługi. Żaden pakiet nie działa tak, jak powinien, a obsługa klienta jest niekompetentna i nie umie rozwiązać żadnych problemów. Zawsze muszę się męczyć, żeby cokolwiek zadziałało. Trzeba całkowicie zreorganizować i poprawić jakość usług. Nie polecam!
Zakup abonamentu internetowego
Jako klient Plus mam złe doświadczenia związane z jakością usługi internetowej. Częste lagi sprawiają, że nie mogę komfortowo korzystać z platform streamingowych, a prędkość internetu jest poniżej poziomu, który można zaakceptować. Obsługa klienta nie bierze moich skarg na poważnie i sugeruje, że problem leży po mojej stronie. Dodatkowo, oferowane pakiety nie spełniają moich oczekiwań. To powoduje brak solidności w działaniu i mnóstwo frustracji związanej z internetem, który nie działa poprawnie.
Przedłużenie umowy i zakup telefonu
W dniu 17 lutego 2024 roku odwiedziłem Punkt Sprzedaży w Poznaniu. Pan Damian obsługiwał mnie w sposób bardzo profesjonalny i życzliwy. Chciałem przedłużyć umowę i zakupić nowy telefon. Dzięki jego zaangażowaniu, wyszedłem z punktu z nowym, działającym i skonfigurowanym telefonem marki Samsung. Chciałbym serdecznie podziękować za empatyczne podejście pracownika firmy. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Pana Damiana.
Zakup bezprzewodowego routera
Firma jest znana z wysokich standardów, ale niestety router, który zakupiłem, nie spełnił moich oczekiwań. Internet praktycznie w ogóle się nie łączył, a dane komórkowe działały bardzo słabo. Nie polecam tego produktu.
Usługi internetowe
Od jakiegoś czasu korzystam z usług Plusa i muszę powiedzieć, że sytuacja, która teraz ma miejsce, jest po prostu absurdalna. Rozumiem, że mogą być problemy z internetem, szczególnie gdy wszyscy korzystają jednocześnie, ale przechodzenie z szybkiego połączenia na prędkość zbliżoną do ślimaka 9 dni przed końcem limitu to już przesada. Nawet gdy oszczędzam limit, nadal mam problemy z jakością połączenia. Nie ściągam nic dużego, a mimo to prędkość drastycznie spada. A gdy zbliża się koniec limitu, jakość internetu skacze jak szalona. Sąsiedzi mają lepsze połączenia niż ja, co naprawdę mnie frustruje.
Słaba jakość usługi internetowej
Zasięg sieci jest beznadziejny, ciągłe z nią problemy i bardzo wolne przesyłanie danych. Ceny są niskie, ale obsługa trochę kuleje. Można się na nią nie do końca polegać. Ale przynajmniej dostawa zawsze na czas.
Zakup usługi internetowej
Usługi internetowe oferowane przez tę firmę to największe oszustwo, jakie kiedykolwiek widziałem. Ciągle obiecują nam szybkości, których nigdy nie udało im się dostarczyć, nawet zbliżając się do nich. Ale zawsze dodawali coś w gratisie - a mianowicie 40% straty połączenia przez większość czasu. Nawet nie wspomnę o tym, jak chwalą się wynikami testów prędkości - pewnie tylko w centrum miasta.
Problem z zasięgiem
W Pobiedzisku i w okolicy nie ma zasięgu sieci Plus, mimo że już kilkakrotnie zgłaszałem problem, to nadal nic nie zostało zrobione, żeby to naprawić. W innych sieciach jest zasięg, więc czuję się trochę osamotniony. Używam tej sieci od dłuższego czasu i zawsze byłam zadowolony z jej usług, ale teraz niestety nie mogę z nich skorzystać.
Zakup w Punkcie Sprzedaży Plusa i Polsat Box w Zakopanem
Pani Karolina była naprawdę pomocna i miła podczas mojego zakupu. Bardzo się cieszę z całego doświadczenia, wszystkie moje pytania zostały odpowiednio rozwiązane, a firma zadbała o moje potrzeby. Dziękuję za profesjonalną obsługę klienta!
Najwięcej głosów recenzja
telefon
W ofercie Plusa jest smartfon realme gt 5g. Ten telefon wybrałem, że chcę go kupić, przenosząc numer do powyższego operatora. Od 3 października do teraz (21.10) tego telefonu ni... Czytacz dalejPrzez: Ada B.