Plus Opinie

: 24

Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.

25% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-06-04
Zakup telefonu
Po wielu latach zmieniłem operatora na T-Mobile, bo w poprzedniej sieci miałem problem z zasięgie...Czytacz dalej
Majewska

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-22
zakup z dodatkowymi usługami
Kupiłem produkt z dodatkowymi usługami, ale niestety okazało się, że zostałem oszukany i nakłaman...Czytacz dalej
Maks Duda

Najwięcej głosów recenzja

  2024-03-14
Przedłużenie umowy i zakup tel
W dniu 17 lutego 2024 roku odwiedziłem Punkt Sprzedaży w Poznaniu. Pan Damian obsługiwał mnie w s...Czytacz dalej
B. Wiśniewska

Opinie (24)

  (3)

 (2)

  (15)

  (4)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    telefon

    W ofercie Plusa jest smartfon realme gt 5g. Ten telefon wybrałem, że chcę go kupić, przenosząc numer do powyższego operatora. Od 3 października do teraz (21.10) tego telefonu nie mogę dostać. Zastanawiam się, czy w ogóle fizycznie, ten telefon kiedyś się pojawił i czy będzie można go kupić. Podejrzewam, że widnieje on tylko w formie elektronicznej oferty operatora. Jestem bardzo zawiedziona.
    Poza tym ich światłowód (korzysta mąż ) jest do d... Kilkanaście razy monitorowałam i nic. Płacę co miesiąc, a przerywa odbiór. Odliczm dni, kiedy będę mogla zrezygnować z umowy. Cieszę się z góry na ten dzień. I ju,ż nie mogę się doczekąć


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przedłużenie umowy i zakup telefonu

    W dniu 17 lutego 2024 roku odwiedziłem Punkt Sprzedaży w Poznaniu. Pan Damian obsługiwał mnie w sposób bardzo profesjonalny i życzliwy. Chciałem przedłużyć umowę i zakupić nowy telefon. Dzięki jego zaangażowaniu, wyszedłem z punktu z nowym, działającym i skonfigurowanym telefonem marki Samsung. Chciałbym serdecznie podziękować za empatyczne podejście pracownika firmy. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Pana Damiana.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup telefonu

    Po wielu latach zmieniłem operatora na T-Mobile, bo w poprzedniej sieci miałem problem z zasięgiem i internetem. Teraz mogę korzystać z internetu praktycznie wszędzie, wcześniej nawet w regionie miałem problemy z połączeniem. Na pewno polecam T-Mobile dla tych, którzy oczekują solidnej sieci.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup w Punkcie Sprzedaży Plusa i Polsat Box w Zakopanem

    Pani Karolina była naprawdę pomocna i miła podczas mojego zakupu. Bardzo się cieszę z całego doświadczenia, wszystkie moje pytania zostały odpowiednio rozwiązane, a firma zadbała o moje potrzeby. Dziękuję za profesjonalną obsługę klienta!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zakup z dodatkowymi usługami

    Kupiłem produkt z dodatkowymi usługami, ale niestety okazało się, że zostałem oszukany i nakłamany na dodatkowe opłaty. Po złożeniu reklamacji, obsługa klienta potraktowała mnie bardzo lekceważąco i niepotrzebnie utrudniała proces zwrotu pieniędzy. To naprawdę nieprofesjonalne i niegodne zaufania.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi telewizyjnej z światłowodem

    Telewizja Plus z światłowodem ma najgorszą obsługę techniczną i nieustannie przerywa, co powoduje problemy z jakością obrazu. Obsługa klienta nie potrafi pomóc w rozwiązaniu żadnych problemów. Radzę unikać tej usługi!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Usługi telekomunikacyjne

    Plus ma teraz słaby zasięg w Polsce, zwłaszcza w centrum Krakowa. Jestem klientem Plusa od dwóch miesięcy i mam problemy z utrzymaniem połączenia w galeriach i większych sklepach. To irytujące, szczególnie gdy próbuję zapłacić kartą i nie mogę z powodu braku zasięgu, co uniemożliwia uruchomienie aplikacji bankowej. Nieoczekiwanie niska jakość zasięgu w tak dużym mieście powinna być zdecydowanie poprawiona.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup netbooka

    Mimo że Plus ma najszybszy zasięg, to niestety obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Konsultanci są często niemiły i niechętnie pomagają, szczególnie gdy chodzi o kwestie związane z windykacją. Co więcej, mimo zawierania nowej umowy zawsze dostajesz nowy numer klienta i nowy numer konta, a stare numery nie są przenoszone. Brak reakcji na zgłaszane błędy budzi niepokój.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Telefon komórkowy

    Telefon non stop się wiesza, nawet podczas grania w gry strasznie mnie irytuje. Po prostu jego zasięg i jakość są fatalne, nie polecam go nikomu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup TV z abonamentem na 3 karty SIM

    Odradzam skorzystanie z tej sieci. Namówiono nas na abonament na 3 karty SIM pod pretekstem doskonałego zasięgu, ale to okazało się kłamstwem. Zdecydowaliśmy się na to ze względu na chorych członków rodziny, dla których sygnał i internet są bardzo ważne. Pomimo przeniesienia numerów z innej sieci mieliśmy problemy z siecią i internetem od samego początku. Złożyliśmy skargę, ale nie otrzymaliśmy odpowiedniej pomocy i obietnice nie zostały spełnione. Ostatecznie odmówiono nam rozwiązania umowy, co jest nie do zaakceptowania. To było nieszczere i nie troszczące się o klienta - takie było nasze doświadczenie z tą siecią.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Internet

    Zrestartuj najpierw router, sprawdź kartę sim, a jeśli nie zadziała, to może trzeba będzie wymienić router. Ogólnie internet teraz działa tragicznie, nie polecam go nikomu! Obsługa klienta jest fatalna, zwłaszcza dla stałych klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup urządzenia

    Kupiłem sobie właśnie nowy sprzęt w Plusie i naprawdę jestem mega zawiedziony - mam problem z zasięgiem oraz obsługą klienta. Próbowałem się z nimi skontaktować, ale niestety nie dostałem żadnej pomocy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupu abonamentu telefonicznego

    Po zakupie abonamentu w Plusie, niestety miałem wiele problemów. Kiedy mój syn zgubił dowód osobisty, potwierdził to zaświadczeniem z Urzędu, a Plus odmówił wydania nowej karty, mimo opłaty za telefon. Pomimo dwóch wizyt w salonie w ciągu ostatnich trzech tygodni, nie udało się rozwiązać sytuacji. Jestem zawiedziony brakiem elastyczności i życzliwości ze strony Plusa.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usług internetowych

    Moje doświadczenie z obsługą tej firmy było naprawdę fatalne. Internet prawie w ogóle nie działał, a przecież sporo płacę za tę usługę. Ruter, który dostałem, był również uszkodzony i mimo wielu prób nie udało mi się go poprawnie skonfigurować. Złożyłem reklamacje, ale niestety sytuacja się nie poprawiła. Ogólnie mówiąc, było to bardzo negatywne doświadczenie i nie polecam tej firmu nikomu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nie działające aktywne pakiety

    Ta sieć ma beznadziejne usługi. Żaden pakiet nie działa tak, jak powinien, a obsługa klienta jest niekompetentna i nie umie rozwiązać żadnych problemów. Zawsze muszę się męczyć, żeby cokolwiek zadziałało. Trzeba całkowicie zreorganizować i poprawić jakość usług. Nie polecam!


Inni również oglądali