RedBull Mobile - Ogólna ocena na podstawie 2 opinii

50% Kupiłbym tu ponownie

Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-01-17
Starter

OSTRZEGAM POCZYTAJCIE KOMENTARZE INNYCH BA JA PRZED ZAKUPEM INNYCH TEGO NIE ZROBIŁEM RDM to jakaś kpina! Zakupiłem startówkę której nie mogę zarejestrować! Aby zarejestrować... Czytacz dalejPrzez: Adam

Najwięcej głosów recenzja

  2021-11-12
oferta na kartę

Początek był trudny. Pierwszy miesiąc mnie zaskoczył brakiem Internetu, ponieważ wydano mi złą kartę SIM. Zamiast RBM dostałam PLAY i przestała działać. Po wymienia karty przez ... Czytacz dalejPrzez: Katarzyna Wójcicka

Opinie (2)

  (0)

 (1)

  (0)

  (0)

  (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Starter

    OSTRZEGAM POCZYTAJCIE KOMENTARZE INNYCH BA JA PRZED ZAKUPEM INNYCH TEGO NIE ZROBIŁEM

    RDM to jakaś kpina! Zakupiłem startówkę której nie mogę zarejestrować!
    Aby zarejestrować nr masz dwie możliwości:
    -inny nr w TMobile
    -za pomocą MojeID przez bank

    Co w sytuacji gdy nie masz nr w Tmobile i banku wspieranego przez MojeID?

    Napisałem do RBM na Facebooku odpowiedź:
    Skontaktuj się na czacie z konsultantem w aplikacji RBM lub pod nr 604 555 555

    Przez aplikację jest to niewykonalne bo aby wejść na czat musisz mieć nr w RBM, zatem dzwonię tylko po to aby pan konsultant stwierdził: jeżeli nie ma pan nr w tmobile a pana bank nie występuje na liśćie w moje ID to nie ma możliwości skorzystania z usługi dodatkowo zaproponował mi rejestrację numeru na czyjeś konto bankowe, czy to jest w ogóle legalne, pominę kwestie moralności.

    Sprzedajecie coś czego nie można używać, zresztą jak poczytałem komentarze ludzi i ich problemy z waszą siecią to nawet się cieszę że tej startówki nie udało mi się zarejestrować

    TO JEST PRAWDZIWY HIT
    obsługa na poziomie " mniej niż zeroooooooooooo, mniej niż zerooooooooooo o o o o "


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    oferta na kartę

    Początek był trudny. Pierwszy miesiąc mnie zaskoczył brakiem Internetu, ponieważ wydano mi złą kartę SIM. Zamiast RBM dostałam PLAY i przestała działać. Po wymienia karty przez dwa lata miałem święty anielski spokój... Gdyby nie to, że jest mały pakiet Internetu, to zostałbym na 100%...
    Poszłam przenieść numer do Play. Zaproponowano mi RBM. Przeniesienie numeru na stronie jest podane, że za darmo. Na fakturze dostałam do zapłaty 49zł. W pierwszym miesiącu umowy nie działał mi Internet w telefonie to musiałam jechać do salonu wymienić sim. Minęły dwa tygodnie to sieć w ogóle się wyłączyła i mogłam wykonywać tylko połączenia alarmowe. Na czacie udało mi się dowidzieć, że prawdopodobnie została uszkodzona sim, bo jestem wylogowana całkowicie z sieci. Kazali znów jechać do salonu... Powiedziałam, że nie mam czasu jeździć 2x w miesiacu wymieniać sim i chcę zrezygnować z umowy ze względu na niedotrzymanie warunków z ich strony (nie zapewniają świadczenia usług). Na to przemiła pani Zuzanna K. odpowiedziała, że zostałam poinformowana wyżej o karze umownej za rozwiązanie umowy przed czasem. Uwaga, kara wynosi prawie 1000zł! NIE POLECAM, banda złodziei...